Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2007, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Jones schreef op 02-04-2007 @ 19:29 :
Gevoelig punt
Ja, toevallig wel Mja, ach.. ik zeg er dan altijd weer teveel over, maar kan er niet tegen als mensen het zo veroordelen zonder meer te weten over mij, mijn vriend en onze relatie / situatie
Advertentie
Oud 02-04-2007, 18:37
hellebel
Avatar van hellebel
hellebel is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 02-04-2007 @ 19:29 :
Ja, toevallig wel Mja, ach.. ik zeg er dan altijd weer teveel over, maar kan er niet tegen als mensen het zo veroordelen zonder meer te weten over mij, mijn vriend en onze relatie / situatie
dan moet je je liefdesleven maar niet op internet zetten. sjongejonge
__________________
HEY DIKKE TIETEN
Oud 02-04-2007, 18:38
Verwijderd
Citaat:
hellebel schreef op 02-04-2007 @ 19:37 :
dan moet je je liefdesleven maar niet op internet zetten. sjongejonge
Ik bepaal dat allemaal zelf wel.. Ik bepaal dus ook zelf wel wat ik reageer en wat niet.. Ach, kan er wel om lachen hoor..
Maar goed, als wij er toch gelukkig mee zijn..
Oud 02-04-2007, 18:45
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 31-03-2007 @ 15:01 :
Ik zie een foto aankomen
Haha, ik heb er zélfs een gemaakt. Maar nu moet vriendlief wel de kabel van z'n toestel meenemen naar mijn kamer vanavond, anders kan ik nog niet showen.

Citaat:
Nala schreef op 02-04-2007 @ 15:40 :
En een huwelijk is meer dan een trouwdag in mijn ogen. Ik denk niet dat één keer kiezen op je trouwdag voor elkaar voldoende is, iedere dag weer moet je voor elkaar kiezen omdat ik denk dat je anders de ander voor lief gaat nemen. Maar ja, om je nou iedere dag weer in je trouwjurk te hijsen Daarbij komt dat ik het zonde vind om mijn jurk nooit meer te dragen dus hebben we nog wat dingen op ons verlanglijstje staan.
Bij een Chineze Elvis in Las Vegas ofzo
Ik zie het ook niet als opnieuw trouwen, alsof de eerste en echte keer niet goed genoeg was. Het was juist zo goed dat we het vaker willen doen. Het is geen streep door de trouwgeloftes, maar juist eronder.
Juist omdat het huwelijk meer is dan zo'n dag zou ik het niet zo snel doen, denk ik. Aan de andere kant is het inderdaad enorm zonde van zo'n mooie jurk En een goed excuus om een (persoonlijk) feestje te vieren is ook nooit weg. Maar ik zou dan eerder niet echt weer trouwen maar gewoon met z'n tweeën weer een dag doen waarop je elkaar weer op een bijzondere manier vertelt wat je van elkaar vindt, ofzo. Maar volgens mij bedoel je dat ook en klets ik uit m'n nek

OT: Ja lekker En hij heeft leuke vrienden. Ik trouwens ook.
Oud 02-04-2007, 18:47
Crimson
Crimson is offline
ja goed, mijn ticket naar frisco staat nog steeds geboekt, maar denk niet dat ik ga.. mijn relatie is me toch te dierbaar
Oud 02-04-2007, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Crimson schreef op 02-04-2007 @ 19:47 :
ja goed, mijn ticket naar frisco staat nog steeds geboekt, maar denk niet dat ik ga.. mijn relatie is me toch te dierbaar
ik hoop dat je geen spijt zal krijgen , ik heb ooit hetzelfde gedaan en heb er helaas wel spijt van.

edit: ik kan natuurlijk niet oordelen over jouw situatie, ze zijn allemaal anders tenslotte..
Oud 02-04-2007, 19:02
Jones
Citaat:
Crimson schreef op 02-04-2007 @ 19:47 :
ja goed, mijn ticket naar frisco staat nog steeds geboekt, maar denk niet dat ik ga.. mijn relatie is me toch te dierbaar
Voor jou is de relatie te dierbaar om te gaan. Ik neem aan dat je wil dat hij (ongeveer) hetzelfde voor jou voelt als jij voor hem. Dus waarom ga je dan niet naar VS? (als hij hetzelfde voelt als jij voor hem zou de relatie dat dus wel aan kunnen. Kan de relatie dat niet aan, voelde hij dus blijkbaar toch niet hetzelfde voor jou als jij voor hem en kan je er maar beter nu mee stoppen dan over 2 jaar)

Of is dit te nuchter?
Oud 02-04-2007, 19:17
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
en toch schiet het weer door mn hoofd, of het beter is om er misschien maar een punt achter te zetten. Maar er staat zoveel op het programma, zelfs anderen die er komende zomer op rekenen dat wij als stelletje met hun meegaan. Iets wat ik er van de winter doorheengepushed heb, zelfs. Maar nu wil ik dat niet; althans niet op de manier zoals het nu gaat.

maarja, hóe gaat we dat brengen?
Oud 02-04-2007, 19:30
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Crimson schreef op 02-04-2007 @ 19:47 :
ja goed, mijn ticket naar frisco staat nog steeds geboekt, maar denk niet dat ik ga.. mijn relatie is me toch te dierbaar
Ik vind je vriend een beetje een loser, sorry.
Dat hij jou die keuze laat maken. Voor 2 maanden. Als het nou voor een jaar ofzo was. Dat snapte ik dan wel enigzins. Hij stemde toch ook Wilders?
__________________
i create glitches with my voice
Oud 02-04-2007, 19:33
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 02-04-2007 @ 19:38 :
Ik bepaal dat allemaal zelf wel.. Ik bepaal dus ook zelf wel wat ik reageer en wat niet.. Ach, kan er wel om lachen hoor..
Maar goed, als wij er toch gelukkig mee zijn..
je klinkt als een opgefokte puber, en aan je reacties te zien weet je dat we ergens gelijk hebben
__________________
Pardon my French
Oud 02-04-2007, 19:48
Verwijderd
Ik haat het dat mijn voorgevoel soms het juiste is
Oud 02-04-2007, 20:02
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 02-04-2007 @ 20:17 :
en toch schiet het weer door mn hoofd, of het beter is om er misschien maar een punt achter te zetten. Maar er staat zoveel op het programma, zelfs anderen die er komende zomer op rekenen dat wij als stelletje met hun meegaan. Iets wat ik er van de winter doorheengepushed heb, zelfs. Maar nu wil ik dat niet; althans niet op de manier zoals het nu gaat.

maarja, hóe gaat we dat brengen?
Als het echt niet meer gaat, is een reden 'dat er zoveel op het programma staat' nogal pietluttig. Die mensen komen er ook wel overheen als jullie niet meegaan op vakantie oid.

OT: Ben kapot. Wordt morgen nog leuk, tweede werkdag en tot 22.00 u. college (23.00 thuis). Beste oplossing: lepeltjelepeltje in slaap vallen.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 02-04-2007, 20:04
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Metal schreef op 02-04-2007 @ 20:30 :
Ik vind je vriend een beetje een loser, sorry.
Dat hij jou die keuze laat maken. Voor 2 maanden. Als het nou voor een jaar ofzo was. Dat snapte ik dan wel enigzins. Hij stemde toch ook Wilders?
haha inderdaad..soms issie wel een beetje dom hoor.
maar er spelen wat meer dingetjes mee die ik niet op het forum ga zetten. verder heb jij, moya en jones gewoon gelijk natuurlijk. en het omgekeerde redeneren van 'als hij je niet laat gaan, is hij echt een loser' klopt wel, maar daar kom ik ook niet meer verder.
Oud 02-04-2007, 20:40
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Yeah, ik snap je. Maar ik zou de afweging iig heel goed maken. Alles duidelijk hebben. Stel je voor, mochten jullie alsnog binnen bepaalde tijd uit elkaar gaan, dan sla je jezelf echt HARD voor je kop. En met uit elkaar gaan bedoel ik dan niet 'vriendschappelijk', maar meer met stevige ruzie omdat jullie in het verleden ook al meningsverschillen hebben gehad (ook oa over dit dus) en dat dat dan tot een explosie komt wanneer jullie samen wonen. Elkaar misschien op een andere keer leren kennen. En op dat moment is het niet zo dat je zegt 'oh ik heb het leuk met hem gehad' maar je zult eerder denken 'gvd hoe kan ik zo stom zijn geweest om dat voor hem te laten varen'.

Dus denk daar goed over na. Je zegt wel dat er meer dingen meespelen dus wanneer jij het gevoel hebt dat alles gewoon ECHT goed zit en je er goed bij voelt, why not? Maar er dus wel over nadenken, anders krijg je dadelijk echt wat Moya. had. En dan voel je je echt verrot. Iig, succes met je uiteindelijke keuze.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 02-04-2007, 20:48
Verwijderd
Och nou ja, kijk, als het goed blijft gaan, dan is ze daar gewoon gelukkig mee, en mocht het ooit uitgaan dan kan ze dan toch nog altijd voor kortere of langere tijd naar de VS? En anders ga je eerst trouwen en dan snel toch 2 maanden weg

OT: Belt ie dat ik naar de maan moet gaan kijken
Oud 02-04-2007, 21:19
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
ZerO schreef op 02-04-2007 @ 20:33 :
je klinkt als een opgefokte puber, en aan je reacties te zien weet je dat we ergens gelijk hebben
Jij springt er ook altijd meteen bovenop als er ergens gebitcht kan worden. Getuigt ook niet echt van volwassenheid.
Ik snap niet waar je je altijd zo druk om maakt.

ohja, @ cromson: heel jammer van je beslissing. Ik denk stiekem dat je er welspijt van krijgt maar dat kan ik natuurlijk niet weten.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.

Laatst gewijzigd op 02-04-2007 om 21:21.
Oud 02-04-2007, 21:23
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
M'n studie is geflopt, ben m'n ipod kwijt en t gaat onwijs slecht met m'n opa. Pfff.

Gelukkig heb ik een weekendje met hem voor de boeg hoewel we het tijd technisch goed zullen moeten managen, geloof ik Jeej. Ik word iig bezig gehouden, en dat is wel goed
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 02-04-2007, 21:29
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Jeetje, sinds ik zo verandert ben, is hij ook echt anders geworden. Knuffeliger, duidelijk meer bij me willen zijn, vaker dingen voor 'ons' plannen en daarbij andere dingen laten varen. En dat is echt heerlijk. Maar ook nog wel even wennen. Want het is niet echt 'hem', tenminste niet in zo'n lange onafgebroken periode als nu. Vaak had hij dat soort dingen in buien en had dan weer even wat meer ruimte voor zichzelf nodig. Maar nu al zo'n lange tijd niet en ik merk dat ik er af en toe wel nog een beetje op zit te 'wachten' totdat het weer omslaat, als bescherming ofzo, dat ik me niet teveel aan de 'hem' van nu ga hechten. Omdat ik die na een tijdje toch weer even los moest laten. En stiekem vind ik dat best gemeen van mezelf, want daardoor kan ik soms best sarcastisch reageren of geloof ik hem niet altijd in de dingen die hij zegt. Terwijl hij het allemaal wel echt doet en liever is dan ooit Had niet gedacht dat die zelfbescherming nog zo duidelijk in me zat, maarja We zien wel hoe het gaat lopen. Ben blij dat ik het nu iig bij mezelf zie, zodat ik wat liever kan reageren op die dingen die hij doet, regelt en belooft
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 02-04-2007, 21:35
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Luna schreef op 02-04-2007 @ 22:19 :
Jij springt er ook altijd meteen bovenop als er ergens gebitcht kan worden. Getuigt ook niet echt van volwassenheid.
Ik snap niet waar je je altijd zo druk om maakt.
Ik ben juist een van de weinige die hier de boel niet serieus neemt
__________________
Pardon my French
Oud 02-04-2007, 21:41
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
een knullige ruzie zeg! en maar wachten wie het eerste toegeeft...
nouja, dat deed hij dus, en alles is weer goed. beetje onnodig was dit alles wel.
Oud 02-04-2007, 23:06
Verwijderd
Citaat:
GooseFeather schreef op 02-04-2007 @ 20:48 :
Ik haat het dat mijn voorgevoel soms het juiste is
Klinkt niet erg goed... Wat is er gebeurd? (als je dat wilt vertellen natuurlijk...)

Citaat:
Morgan schreef op 02-04-2007 @ 19:45 :
Maar ik zou dan eerder niet echt weer trouwen maar gewoon met z'n tweeën weer een dag doen waarop je elkaar weer op een bijzondere manier vertelt wat je van elkaar vindt, ofzo. Maar volgens mij bedoel je dat ook en klets ik uit m'n nek
Ik denk idd dat we hetzelfde bedoelen Moet er namelijk niet aan denken om vaker al dat geregel te moeten doen met jurken, taarten, kaarten, zalen, catering en alles meer. En het was al helemaal niet de planning om iedere keer die ruim 200 mensen mee te sleuren

En ontopic: Dan zit hij naast me op de bank. Ik kijk mijn favo programma met mijn vriendinnetje en ondertussen zit hij te surfen op internet. En telkens dat grinniken omdat hij iets grappigs leest.
Of dat hij nu tv aan het kijken is en ik ondertussen zie aan zijn ogen dat hij moet lachen....
Niet eens iets bijzonder liefs naar mij toe, maar ik vind het fijn om hem dan zo te zien. Het maakt me gewoon erg vrolijk als ik zie hoe hij eerst begint te grinniken wat dan langzaam overgaat in compleet in een deuk liggen
Oud 02-04-2007, 23:09
Lyne
Avatar van Lyne
Lyne is offline
Gewoon k*t. Volgens een goede vriend van me is hij 'just not that into me'. Hij heeft zelfs die Sex & the City aflevering erbij gehaald en gezegd dat die zin over het algemeen gewoon klopt. En dat vind ik klote. Want ik voel wel heel erg veel voor hem. De eerste keer dat ik me hart openstelde voor een jongen werd mijn hart gebroken, daarna heb ik een lange tijd niemand meer toegelaten, doe ik het eindelijk weer een keer, weer het zelfde liedje.

Liefde zuigt echt af en toe. Of nou ja, voor mij dus altijd.
Oud 02-04-2007, 23:13
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Lyne schreef op 03-04-2007 @ 00:09 :
Gewoon k*t. Volgens een goede vriend van me is hij 'just not that into me'. Hij heeft zelfs die Sex & the City aflevering erbij gehaald en gezegd dat die zin over het algemeen gewoon klopt. En dat vind ik klote. Want ik voel wel heel erg veel voor hem. De eerste keer dat ik me hart openstelde voor een jongen werd mijn hart gebroken, daarna heb ik een lange tijd niemand meer toegelaten, doe ik het eindelijk weer een keer, weer het zelfde liedje.

Liefde zuigt echt af en toe. Of nou ja, voor mij dus altijd.
Kut is dat, ik herken het! Knuff

(en dat is toch uit die aflevering dat Carrie, Berger voor 't eerst aan de anderen voorstelt?! )
Oud 02-04-2007, 23:38
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
Morgan schreef op 02-04-2007 @ 21:48 :
OT: Belt ie dat ik naar de maan moet gaan kijken
jaaa die was echt heel mooi he! lief dat ie dat zei trouwens haha.

ot; geweldig kort maar krachtig
Oud 02-04-2007, 23:43
Lyne
Avatar van Lyne
Lyne is offline
Citaat:
Toet0r schreef op 03-04-2007 @ 00:13 :
Kut is dat, ik herken het! Knuff

(en dat is toch uit die aflevering dat Carrie, Berger voor 't eerst aan de anderen voorstelt?! )
Hehe, kan wel, ik volgde het nooit. Ik weet alleen wel dat diegene die dat heeft geschreven ook naar Oprah Winfrey is geweest naar aanleiding van die aflevering (en het boek dat ie erover heeft geschreven).

Ik vind hem echt leuk.
Oud 02-04-2007, 23:46
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
zegt ze 'ey, wat heb je te doen donderdag en donderdagavond?' ja, niks hoezo? 'nou, je hebt wel wat te doen: je gaat dan met mij lekker hokken!' ok dan! een superlang weekend met haar! donderdag tot en met maandag! vind ik stiekem wel spannend... ik heb totaal geen idee hoe dit gaat uitlopen....
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 03-04-2007, 06:03
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Toet0r schreef op 03-04-2007 @ 00:13 :
(en dat is toch uit die aflevering dat Carrie, Berger voor 't eerst aan de anderen voorstelt?! )
Yep
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 03-04-2007, 08:07
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
I C U schreef op 02-04-2007 @ 22:23 :
M'n studie is geflopt, ben m'n ipod kwijt en t gaat onwijs slecht met m'n opa. Pfff.
*knuffel* Heb je je ipod al teruggevonden?

OT: Ouderwets verliefd noem ik dat.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 03-04-2007, 08:43
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 02-04-2007 @ 20:33 :
je klinkt als een opgefokte puber, en aan je reacties te zien weet je dat we ergens gelijk hebben
Je zal best gelijk hebben, maar jij reageert alleen als er iets te 'rellen' valt.. Zoals Luna ook al zegt dus..

OT: Goed hoor.. Heb al helemaal zin in die paar daagjes weg met zn tweetjes
Oud 03-04-2007, 09:00
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Pfft. Dromen. Dit keer woonde ik samen met mijn ex. Wakker worden is dan wel heel raar en melancholisch. Dit is niet goed voor mijn gemoedstoestand. Waarom duurt het zo fucking lang?
__________________
<):o)
Oud 03-04-2007, 09:06
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 03-04-2007 @ 10:00 :
Pfft. Dromen. Dit keer woonde ik samen met mijn ex. Wakker worden is dan wel heel raar en melancholisch. Dit is niet goed voor mijn gemoedstoestand. Waarom duurt het zo fucking lang?
*knuffel geeft*

OT: Hier gaat het wel goed; Weer druk bezig met mijn eigen dingen en nu echt huisjes aan het kijken. Het idee dat ik met een beetje geluk in augustus/september al een eigen stekkie heb, is echt geweldig...

Familiair gaat het heel redelijk; Het contact met mijn vader is zeker na de gesprekken van van de week, echt weer zo goed als herstelt. En ik praat zelfs weer met mijn jongste broer. Nu alleen mijn moeder nog overtuigen dat het echt beter is wanneer ik op mezelf ga wonen, hoewel ze dat ergens ook wel weet..

Op vriendschappelijk gebied veel nieuwe contacten, maar ik doe het rustig aan en vind het eigenlijk wel best zo.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 03-04-2007, 10:12
Kwekky
Avatar van Kwekky
Kwekky is offline
Ik zie hem vanavond voor de eerste keer..

Maar ik ben zo sceptisch..
Oud 03-04-2007, 10:52
Verwijderd
Er is iets met me. Sinds een week of twee word ik van álle kanten versierd. En dan niet eens op de ''Ik ben geil ik wil je neuken''-manier, maar op de ''he, jij lijkt me leuk en ik wil gewoon aardig doen''-manier. Best gek, ik ben het niet gewend, maar ook wel leuk. Kreeg kusjes op het raam van de bus en dat soort flauwe dingen.
Zal wel de lente zijn of zo.
Oud 03-04-2007, 11:11
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Zaterdag was echt geweldig, hele dag doorgebracht met een goede vriend en vriendin ook tussen die twee groeit nu een goed contact
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 03-04-2007, 11:11
Verwijderd
Citaat:
__ schreef op 03-04-2007 @ 00:38 :
jaaa die was echt heel mooi he! lief dat ie dat zei trouwens haha.

ot; geweldig kort maar krachtig
Ik kon 'm niet zien, zaten huizen voor
Oud 03-04-2007, 12:05
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
hoe kan iets zo ongedefinieerd zijn?
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Oud 03-04-2007, 12:21
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
wahaha... dat verbaasde/blije gezicht als ik onverwacht voor de deur sta is onbetaalbaar
__________________
Tsja
Oud 03-04-2007, 12:24
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Samen voor een uitzet sparen is leuk
Oud 03-04-2007, 13:06
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Argh Vanochtend ging hij uitbeelden dat hij van me hield en even later besprong hij me, letterlijk. En bij zijn wedstrijd zat hij voortdurend te kijken en ehhhh, misschien is hij wel echt op slag verliefd zoals hij zei. Lief
Oud 03-04-2007, 13:08
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
lotjesnotje schreef op 03-04-2007 @ 13:24 :
Samen voor een uitzet sparen is leuk
Brrrrrrrrr
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 03-04-2007, 13:37
Jones
goed!
Oud 03-04-2007, 13:38
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
lotjesnotje schreef op 03-04-2007 @ 12:24 :
Samen voor een uitzet sparen is leuk
Geld uitgeven voor je uitzet is nog veel leuker
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 03-04-2007, 13:40
wup
wup is offline
Beetje raar..
Sinds we terug zijn ( al bijna een maand!) doet hij best wel apart. Als we samen zijn is het echt wel leuk, maar beetje jammer dat hij uit zichzelf echt nooit meer contact op neemt. Als ik niet bel, hoor ik gewoon niets van hem. En niet alleen ik. Ik sprak gister zijn moeder en die is ook al vrij pissig dat ze nooit wat hoort.
Maar goed.. Ik bel voorlopig niet, zie vanzelf hoe lang het duurt. 3 dagen al
Oud 03-04-2007, 14:00
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
wup schreef op 03-04-2007 @ 14:40 :
Beetje raar..
Sinds we terug zijn ( al bijna een maand!) doet hij best wel apart. Als we samen zijn is het echt wel leuk, maar beetje jammer dat hij uit zichzelf echt nooit meer contact op neemt. Als ik niet bel, hoor ik gewoon niets van hem. En niet alleen ik. Ik sprak gister zijn moeder en die is ook al vrij pissig dat ze nooit wat hoort.
Maar goed.. Ik bel voorlopig niet, zie vanzelf hoe lang het duurt. 3 dagen al
Uh, daz wel heel vervelend... Kan me voorstellen dat je je toch wel afvraagd waarom dat dan weer is. Maar joh, waarschijnlijk valt 't allemaal wel mee enzo

OT: Whahaha, smst die nerd of ik m'n ipod al gevonden heb. OMG Wat overigens wel zo is, nu nog ff een studie vinden
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 03-04-2007, 14:22
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Bah ik ben ziek. Mn ex heb ik al tijdje (nouja 24 uur) niet gesproken, en dat is wel fijn. Ik weet niet wat ik met die andere jongen aan moet, eigenlijk vond ik dat hij maar wat moeite moest doen, maarja nu zn oma is overleden is hij ook wel zielig.. Dus weet niet of ik dan juist moet smsen. Maar ach. En deze week afspraak met die andere jongen, ben echt heeeel benieuwd.
Ow en mn beste vriendin is geweldig!
Oud 03-04-2007, 14:28
wup
wup is offline
Citaat:
I C U schreef op 03-04-2007 @ 15:00 :
Uh, daz wel heel vervelend... Kan me voorstellen dat je je toch wel afvraagd waarom dat dan weer is. Maar joh, waarschijnlijk valt 't allemaal wel mee enzo

OT: Whahaha, smst die nerd of ik m'n ipod al gevonden heb. OMG Wat overigens wel zo is, nu nog ff een studie vinden


Uiteraard belt hij 3 minuten nadat ik die post had gemaakt Of ik zaterdag meega naar zijn opa en oma, want die zijn zo benieuwd naar me haha.
Oud 03-04-2007, 16:14
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
lotjesnotje schreef op 03-04-2007 @ 13:24 :
Samen voor een uitzet sparen is leuk
inderdaad brrrr, ik ga ook samenwonen maar gelukkig zijn wij niet zo burgerlijk dat we het hebben over 'een uitzet'
Oud 03-04-2007, 16:15
Parpar
Parpar is offline
Alleen. Bleuh.
Oud 03-04-2007, 16:17
Soezen
Avatar van Soezen
Soezen is offline
Ik krijg het niet uit mijn hoofd. Hij met een ander meisje. Hij zal heus nog geen andere vriendin hebben maar waarom blijf ik daar dan aan denken? Ik ben zo bang dat hij kan bellen met de mededeling "ik heb een nieuwe vriendin". Ik word echt ziek van mezelf.
Oud 03-04-2007, 16:54
__
Avatar van __
__ is offline
wow vorige week was ie langsgekomen op mn kamer en nu is ie weer onderweg hierheen. dat vind ik best wel heel erg leuk
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:08.