Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2007, 17:41
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Ben gelukkig weer wat opgeknapt en dat is maar goed ook met de plannen voor de komende dagen. Morgen gezellig met een vriendin naar een themadag van de opleiding. Eerst is er een theaterstuk van een groep jongeren en daarna nog een discussiemiddag over het onderwerp. Ben erg benieuwd hoe dat is. En als het niet interessant meer is, duiken we lekker nog even de stad in samen, dus dat komt wel goed En vrijdagavond vertrekt vriendlief op scoutingweekend, maar dit keer ben ik er ook bij, dus dat is helemaal relaxed. We gaan met de oudste groep (15-18 jaar) naar de Fundays in Walibi, maar aangezien we hen daar gewoon loslaten, hebben wij als leiding lekker veel tijd voor onszelf. Gaat zeker gezellig worden daar

En dat betekent dus ook dat vandaag alweer mijn laatste werkdag voor deze week was. Het gaat ineens zo snel allemaal, nog maar 5 weken en dan is mijn stage voorbij en ben ik dus afgestudeerd Wel heel veel zin om daarna gewoon aan een echte baan te kunnen beginnen, maar na mijn afstuderen heb ik eerst 2 weken welverdiende vakantie

En met hem is het gewoon nog steeds zo heerlijk en het blijft beter en beter worden en ik blijf er maar verbaasd over dat het nog elke keer beter kán
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Advertentie
Oud 09-05-2007, 18:14
Verwijderd
Ah verdorie, ik ben echt in een non-stemming deze week en hoopte door hem opgevrolijkt te kunnen worden.. maar hij is in precies dezelfde stemming. Wat waren we gezellig net aan de telefoon Allebei alleen maar zeuren over alles en iedereen, lekker stel hoor (maar gelukkig blijven we wel lief voor elkaar).
Oud 09-05-2007, 18:53
Mariekje*
Mariekje* is offline
Hihi, we hebben proef-verkering *aait*
Maar och, ergens zijn en blijven we best lief... Ondanks al onze wazige acties...
__________________
<3 Everyday I love you more....

Laatst gewijzigd op 09-05-2007 om 18:55.
Oud 09-05-2007, 19:07
Verwijderd
Citaat:
HvJ schreef op 09-05-2007 @ 19:53 :
Hihi, we hebben proef-verkering
Nu ben ik stiekem wel heel benieuwd wat dat inhoudt...
Oud 09-05-2007, 19:49
Verwijderd
Haha ik ga zo wat drinken met een collega die ik helemaal niet leuk vind maar ach, het wordt vast wel gezellig.
Verder mis ik hem, en op vriendschappelijk gebied weet ik het allemaal niet zo goed.
Oud 09-05-2007, 20:01
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
HvJ schreef op 09-05-2007 @ 19:53 :
Hihi, we hebben proef-verkering *aait*
Maar och, ergens zijn en blijven we best lief... Ondanks al onze wazige acties...
Ik hoop niet met je ex
__________________
<):o)
Oud 09-05-2007, 20:16
belli
belli is offline
gewledig
Oud 09-05-2007, 20:23
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
omg hij is echt gek geworden en dat is niet positief. Uit het niets doet ie echt compleet raar. dit gaat de verkeerde kant op
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 09-05-2007, 21:26
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Ene groep vrienden zit nu in Rome, gisteravond laat voor het laatst gesproken, mis ze behoorlijk.

Andere groep druk met de examens, tevens druk genoeg om gisteravond een feestje te hebben waar ik niet bij kon zijn door omstandigheden, nu lees ik op een vriendins weblog dat het fantastisch was, maar op mijn sms kan ze niet reageren. Gaat allemaal niet zo heel soepel.

Mijn nieuwe collega's zijn echt tof en met een meisje kan ik echt heel goed opschieten en het stomme is dat ze twee huizen verderop woont en ik haar nu pas - na vijf jaar- leer kennen via het werk waardoor onze broers ook bevriend raakten. Ze is geweldig en ik ken haar nog maar 5 dagen, vandaag afgesproken om een keer koekjes te gaan bakken. Leuk leuk

En mijn object der liefde zit dus ook in Rome en ik mis hem behoorlijk maar dat slijt natuurlijk wel in de loop van de dagen. Zolang ik niet uitgebreid aan hem denk gaat het wel. Vanmiddag bedacht ik me dat deze rustpauze heel goed voor me is en ik begin al gedachten te krijgen om er mee te kappen, het zou beter zijn, ware het niet dat het gevoel veel te sterk is. Als hij terug is wil ik het liefst zo snel mogelijk naar hem toe, daar nog even over bellen. Hmm, nu ik over hem schrijf mis ik hem toch wel erg

Veel relationeel, maar wel positief
Oud 09-05-2007, 21:47
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 09-05-2007 @ 21:01 :
Ik hoop niet met je ex
Ik stuur je straks wel even een PM of spreek je op msn ofzo
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 09-05-2007, 22:14
Verwijderd
Citaat:
HvJ schreef op 09-05-2007 @ 22:47 :
Ik stuur je straks wel even een PM of spreek je op msn ofzo
Of post het even hier

OT:
Oud 09-05-2007, 22:15
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
@ Spek en Daydream-ster: Sterkte enzo! *knuv*

OT: Blegh, ik zie hem deze week niet! Helaasch... Volgende week weer, jeej!
Een vriendinnetje belde vandaag, echt top! Mocht op zich ook wel, aangezien ze mij/ons de laatste tijd best wel heeft verwaarloosd. Toch fijn om te merken dat het haar blijkbaar wel wat doet en dat ze er haar best voor wil doen. Morgen lunch met een ander vriendinnetje, top! En een druk weekend, heel fijn!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 09-05-2007, 22:22
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Surprise schreef op 09-05-2007 @ 23:14 :
Of post het even hier

Nee, want dan verpieter ik mijn proef-verkering natuurlijk gelijk weer *lacht* Maargoed bij enorme nieuwgierigheid mag je PM'en hoor
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 10-05-2007, 07:55
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik heb niets te klagen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 10-05-2007, 08:28
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Blij.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 10-05-2007, 09:04
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
mss moet ik dringend es normale vrienden zoeken die hun problemen niet wegzuipen of snuiven. eigenlijk is het helemaal niet grappig meer en ze beseffen het zelf niet.
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Oud 10-05-2007, 09:33
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
He shit, hij heeft t weer t hele weekend druk. Vrijdagavond een feestje dus hij is zaterdag ergens in de middag pas weer in Utrecht.
En de rest van het weekend moet ie leren.
Nou, gezellig En ik had juist eens een heel weekend vrij.
__________________
Tsja
Oud 10-05-2007, 10:17
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
hmmm... ik heb het druk. vandaag maar even een rustdagje genomen omdat ik anders langzaam overspannen word. Ik ga vandaag dus niets doen behalve relaxen en een beetje nadenken en mijn tentamen voor morgen een beetje voorbereiden.

Heb de jongen waarmee ik had gezoend dinsdag/woensdag weer gezien. Hele nacht getapt en hij is bij me blijven zitten de hele tijd, wel lief

Nog steeds beetje in de war, maar we zien wel wat er gebeurt....
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Oud 10-05-2007, 10:35
IJsvuur
IJsvuur is offline
het is uit, na 16 maanden..

te weinig tijd, te ver weg, te veel druk... van de liefde naar de vriendschap gegroeid...

ik ben kapot.. maar wel tevreden.

hij is mijn beste vriend.
__________________
life is just one damned thing after another
Oud 10-05-2007, 11:24
__
Avatar van __
__ is offline
vandaag 1.5 jaar verder niks nieuws. hoop hem vanavond nog even te zien, maar hij is weer drukdrukdruk dus ik weet het niet. achja.
verder afgelopen week een mailtje van een vriendin gehad, waarmee twee andere vriendinnen en ik een beetje ruzie hadden. ofja, het contact was verbroken, want we hadden er gewoon geen zin meer in (gezeik, ze besloot niet meer mee te gaan op onze vakantie etc). maar haar mailtje was wel aardig en ze had er een link bij gedaan van een filmpje dat ze had gemaakt voor en over ons drieën. nu gaan we binnenkort toch maar weer eens iets afspreken.. ik ben benieuwd. nouja eigenlijk vind ik het gewoon wel fijn..
Oud 10-05-2007, 11:27
Larry Flint
Larry Flint is offline
gisteren kwam hij eten en hebben we daarna een potje stratego gedaan maar ik kan er geen zak van daarna voor de buis gehangen en de rest van de avond, nacht en ochtend werden alleen nog maar gezelliger . komende dagen is nog twijfelachtig of/hoelang we elkaar zien, maar het gaat goed en ik moet eigenlijk toch leren .
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 10-05-2007, 12:42
Menahem
Avatar van Menahem
Menahem is offline
Gelukkig is ze er altijd voor mij! Mijn engel, mijn held, mijn redder, mijn minnares, de liefde van mijn leven!

en omdat ik altijd de helft van haar eten op mag eten
__________________
All work and no play makes Jack a dull boy
Oud 10-05-2007, 13:58
Verwijderd
eigenlijk niet goed maar ik mag hem niets verwijten zolang ik er zelf ook niet 100% voor ga. is dit gewoon een dipje? Ik weet niet wat ik wil. Nou ja ik weet wel wat ik wil maar dat is gewoon onmogelijk. Ik hou van hem, eindelijk dacht ik alles te hebben waar ik altijd van droomde. alle dingen die we samen dromen. Ik kan en wil dat niet weggooien omdat ik zo'n wispelturig kreng ben..
Oud 10-05-2007, 15:03
Jones
Echt een topavond gehad met vrienden, daarna feestje en een heerlijke brakke ochtend/middag met z'n 2en. Ze is net de deur uit en vanavond weer feest
Oud 10-05-2007, 15:21
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Ik wil vanavond echt super maken, gewoon zomaar. Beetje moeite doen
__________________
Don't worry, be happy
Oud 10-05-2007, 17:19
Verwijderd
Citaat:
__ schreef op 10-05-2007 @ 12:24 :
verder afgelopen week een mailtje van een vriendin gehad, waarmee twee andere vriendinnen en ik een beetje ruzie hadden. ofja, het contact was verbroken, want we hadden er gewoon geen zin meer in (gezeik, ze besloot niet meer mee te gaan op onze vakantie etc). maar haar mailtje was wel aardig en ze had er een link bij gedaan van een filmpje dat ze had gemaakt voor en over ons drieën. nu gaan we binnenkort toch maar weer eens iets afspreken.. ik ben benieuwd. nouja eigenlijk vind ik het gewoon wel fijn..
Wat leuk Alka! Het zou zonde zijn als het contact verbroken bleef.
Oud 10-05-2007, 17:30
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Ik wist gewoon dat dit ging gebeuren!!! Als ik bij hem ben vind ik m gewoon leuk, ben net tijdje thuis en nu vind ik m natuurlijk geweldig. Fijn dit.
Verder was het heel gezellig met hem (hem veel gezien) en zn vrienden/huisgenoten, maar volgens mij vindt hij me best wel een slet nadat ik wat dingen verteld heb, maargoed. Tja ik weet het niet, de ene keer is het echt zo'n jongetje (niet leuk), en daarna weer een stoere man (leuk). Volgens mij is hij over een paar jaar perfect voor me. Nee ik weet het echt niet. Maar zie m over paar dagen weer (ws weet ik t dan nog steeds niet).
En laatste tijd echt veel uitgegaan (lijkt echt alsof er steeds meer jongens naar me toe komen), en eigenlijk moet ik wat beter voor mezelf + mn studie zorgen maar wil eigenlijk wel weer uit vanavond.
Oud 10-05-2007, 17:48
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Luna schreef op 09-05-2007 @ 21:23 :
omg hij is echt gek geworden en dat is niet positief. Uit het niets doet ie echt compleet raar. dit gaat de verkeerde kant op
Wat doet hij?
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 10-05-2007, 17:54
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Starsailorr schreef op 08-05-2007 @ 21:43 :
Want in principe blijft zeven jaar zeven jaar, toch?
Dat is niet waar en dat weet je!
tussen 60 en 67 is 7 jaar mnder verschil dan tussen 13 en 20. Het gaat niet om die 7 jaar maar om de beleving van levenservaring!

Ik voel mij echt niet aangetrokken tot relationele gedachten
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Oud 10-05-2007, 18:00
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Ik zou het trouwens echt totaal niet leuk vinden als hij met iemand anders zou zoenen, hoera miss vind ik m dan wel echt leuk!
Oud 10-05-2007, 18:45
Leineh.
Avatar van Leineh.
Leineh. is offline
na twee nachtjes met de vriend op bezoek, nu weer alleen. niet leuk, ik ben de lange afstand relatie zat en zie uit naar het moment dat we elkaar vaker kunnen zien - verliefd -
Oud 10-05-2007, 20:05
Verwijderd
Citaat:
kunst schreef op 10-05-2007 @ 18:54 :
Dat is niet waar en dat weet je!
tussen 60 en 67 is 7 jaar mnder verschil dan tussen 13 en 20. Het gaat niet om die 7 jaar maar om de beleving van levenservaring!

Ik voel mij echt niet aangetrokken tot relationele gedachten
Op papier blijft zeven jaar zeven jaar, maar je hebt volkomen gelyk.

Relationeel gebied gaat 't goed. K krijg nogsteeds kriebels van alleen al een lief smsje.<3
Oud 10-05-2007, 20:24
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Hij is een schatje. En veel leuks in de planning.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 10-05-2007, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Menahem schreef op 10-05-2007 @ 13:42 :
Gelukkig is ze er altijd voor mij! Mijn engel, mijn held, mijn redder, mijn minnares, de liefde van mijn leven!

en omdat ik altijd de helft van haar eten op mag eten
Viespeuk! Je mag je moeder niet doen!
Oud 10-05-2007, 20:34
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Schuimbad, lekkere muziek, lief vriendje, voetmassages en negerzoenen <3
(ja NEGERzoenen, zo blijf ik ze ook de rest van mijn leven noemen)
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 10-05-2007, 21:29
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
stout! schreef op 10-05-2007 @ 18:48 :
Wat doet hij?
hij heeft me een paar dagen compleet genegeerd. en als je iets niet moet doen bij mij is dat het wel. er speelde nog meer mee maar het is een beetje raar en ingewikkeld.
ik heb vandaag tegen m gezegd dat ik er geen zin meer in heb. ik was heel boos op hem en voelde me eigenlijk prima en opgelucht erna. maar nu vind ik het toch wel een beetje stom.
ik wist gewoon dat het niet goed kon gaan
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 10-05-2007, 22:12
Verwijderd
Ik vind het gemeen dat ik nog geen mailtje terug heb. Al was het een zakelijk mailtje, maar ik wil toch antwoord. Joh, zo schiet het natuurlijk niet op.
Oud 10-05-2007, 22:16
Nuck
Nuck is offline
Het gaat gewoon supergoed en eigenlijk wil ik dat van de daken schreeuwen ...Als ik dan toch een minpuntje kan noemen is dat de afstand tussen ons. Maar daar komt ooit nog wel eens een eind aan .
__________________
As if!
Oud 11-05-2007, 07:35
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik kwam gister een leuk meisje tegen met uitgaan. Alleen jammer dat ze met de eerste de beste dronken vent (haar scharrel) mee ging
__________________
<):o)
Oud 11-05-2007, 08:12
Verwijderd
Ik heb het even helemaal gehad met alles wat jongens en relatie heet. De een is te serieus en denkt te diep na, de ander weigert om na te denken over vragen die dieper gaan dan 'wat voor kleur onderbroek heb je aan' en 'wat eten we vanavond?' Bah.
Nu klink ik heel stoer enzo, maar als ik hem tegenkom gaat het toch weer mis. Gelukkig heb ik hele lieve vriend(innet)jes en is het bijna kermis. Ik ga lekker de vrijgezel uithangen en kijk het wel even aan.

Edit:
@Spekkie, Day-dreamster, Choclot en iedereen die het even nodig heeft: *knuffel* Kop op meiden, laat zien waarvan jullie gemaakt zijn. Laat jullie niet kleinkrijgen, hoe moeilijk het ook kan zijn.

Laatst gewijzigd op 11-05-2007 om 08:52.
Oud 11-05-2007, 09:20
Verwijderd
Beetje crosspost, maar:

Gister lang gepraat en veel gehuild. Ik wist niet dat ik zoveel kon huilen. En nu? Ik weet het niet. Ik weet het echt niet meer. In ieder geval niet zo verder; ups en downs zijn normaal, maar horen elkaar niet een paar keer binnen een maand op te volgen. Ik trek dat niet. Hoe kan het toch dat we allebei zoveel van elkaar houden, maar dat dat niet genoeg lijkt te zijn?
Ik weet dat mijn verlangen naar vrijheid maakt dat ik hoge eisen stel aan een relatie. Ik mis dat vrijgezellenleven maar wil het opgeven, maar dan alleen voor een bijzondere relatie.
Hij is zo druk de laatste tijd dat de energie er voor hem ook een beetje uit is.
Maar ik hou van hem, hij houdt van mij. Dat zou toch gewoon genoeg moeten zijn? Ik weet dat we niet samen zouden moeten blijven om verkeerde redenen, maar van het idee om hem - mijn maatje-, ons vertrouwde huis, alle dingen die we samen zouden gaan doen, zijn familie, zijn band met mijn familie, het vertrouwen dat we hebben, alle ontzettend mooie dingen, om dat allemaal weg te gooien? Het doet zo'n godvergeten pijn, maar als er niets veranderd trek ik het ook niet. De wil om iets te veranderen is er wel, nu nog weten wat...

Au au au en de flirtende, vrijgezelle mannen; de zomer vol feesten voor de deur; zijn drukte in combinatie met de dingen die hij zou willen doen - het werkt allemaal niet mee. Ik voel me een zwakkeling. Ik heb alles wat ik altijd al wilde, ga ik dat weggooien? Soms denk ik dat het gewoon aan mij ligt, dat ik nog niet klaar ben om er zo hard voor te vechten, zo vaak. Maar als dit 'het' nou is?
Oud 11-05-2007, 09:36
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
Ave schreef op 11-05-2007 @ 10:20 :
Maar ik hou van hem, hij houdt van mij. Dat zou toch gewoon genoeg moeten zijn?
Pfff, was dat maar waar

Sterkte, in ieder geval...
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 11-05-2007, 10:43
__
Avatar van __
__ is offline
ja sterkte Ave, het klinkt nogal moeilijk. wat zegt hij ervan..?

ot: wow gister was zo leuk jammer dat mn moeder weer zat te zeiken vlak voordat ie langskwam en dat we daardoor (doordat ik dat aan hem vertelde) allebei chagrijnig werden. het kwam erop neer dat mn moeder denkt dat mn vriendje mn ouders ontloopt. want 'nou komt ie weer 's nachts langs!'. ja gek he als ie overdag (tot mijn en zijn spijt) geen tijd heeft gehad? en dat ie overdag nooit tijd heeft op de dagen dat ik thuis bij mn ouders ben, zou ie expres doen zodat ie hun niet hoeft te zien. en dinsdag is z'n vrije dag zodat ie dan naar mij in rotterdam kan komen en hun niet hoeft te zien. ja daaaaaag ga lekker ergens anders paranoia lopen te doen.
Oud 11-05-2007, 11:56
Verwijderd
Soms word ik een beetje moe van mezelf.
Ik wil hem zoveel meer zeggen dan ik gedaan heb. Bah.
Oud 11-05-2007, 12:33
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
@ iedereen die het ndig heeft: sterkte

Dadelijk een weekendje naar mijn zus. De rosé is ingepakt en het gaat echt wel gezellig worden
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 11-05-2007, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 11-05-2007 @ 13:33 :
@ iedereen die het ndig heeft: sterkte [afbeelding]

Dadelijk een weekendje naar mijn zus. De rosé is ingepakt en het gaat echt wel gezellig worden


Nou ja lekker rustig weekendje voor de boeg dus Maar goed ook, want ik moet huischwerck maecken.

Gisteren uit met een vriendin en vriendlief kwam er ook nog bij; gezellig. En ik had geloof ik sjans met de lekkerste jongen daar, haha. Nou ja totdat hij zag dat ik dus een vriendje had.
Oud 11-05-2007, 13:29
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef op 11-05-2007 @ 12:50 :

Jij bent er ook vaak genoeg niet
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 11-05-2007, 13:50
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 11-05-2007 @ 14:29 :
Jij bent er ook vaak genoeg niet
Daarom moet jij er natuurlijk júist zijn als ik er wél ben Maar het is vooral omdat ik de week daarna weer hier blijf - vriendlief is jarig en houdt z'n feestje in het verre zuiden.

Oh ja kadootjes kopen deze week, dus.
Oud 11-05-2007, 13:50
Verwijderd
Gisteravond was gezellig maar eh, verwarrend want ik ken hem al zolang en ondanks dat hij geen boyfriend material is was het wel echt fijn.
&Ik heb me duidelijk weer eens voor niets zorgen gemaakt, ik moet vrienden maar wat meer credits geven ;x
Oud 11-05-2007, 13:52
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Ik vind die wisselingen van mn gevoel echt heel irritant, kan ik niet voorlopig voelen wat ik nu voel?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied topic #63
WolterB
500 10-06-2007 19:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:44.