Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2007, 21:15
Verwijderd
Goed
Ik vind 't leuk dat ik merk dat mijn relatie zoveel anders is dan een paar andere relaties die ik om me heen zie. Mensen die nog niet te veel willen praten over de toekomst, omdat 't misschien wel eens uit kan gaan voordat het zover is. Heel gek, maar ik geloof niet dat wij ooit in zo'n twijfelachtige fase hebben gezeten. We hebben 't altijd over de toekomst gehad, over onze plannen. (Maar als je dan weer mensen ziet die samen een zomervakantie boeken en voor die tijd uit elkaar gaan, lijkt 't toch wel weer slim om er een bepaalde tijd toch rekening mee te houden...)

En mijn bovenburen moeten écht uit elkaar Ze hebben om de dag knallende ruzie, met veel gescheld, gevloek, gesmijt met deuren en andere dingen. Enorm hysterisch gehuil van haar, miemerig geslijm van hem om het weer goed te maken. Vreselijk om telkens te horen (ik kan het hier gewoon letterlijk verstaan, de vorige bovenburen heb ik in 4 jaar nooit gehoord ). Gelukkig zijn wij beschaafder

En mijn zus is over precies een week uitgerekend. En aangezien de meeste kinderen ietsje vroeger worden geboren dan die datum, wacht ik nu al in spanning af. Telkens de telefoon bij de hand
Advertentie
Oud 27-05-2007, 21:28
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Ik ben blij dat ik een 'beste vriend' heb.

Verder voelt het ernstig leeg; ruzie met mam, goede vriendin gaat dood, en al het andere relationele praat ik ook maar niet over. Alhoewel ik dat nooit eerder echt gemist heb.
Oud 27-05-2007, 21:37
Mariekje*
Mariekje* is offline
Het hele weekend samen geweest, en dat is tof. Meer dan tof, vooral omdat we het erg gezellig hebben gehad en meer hebben gelachen dan ruzie gemaakt *trots!!*
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 27-05-2007, 22:47
gewoonik
gewoonik is offline
dit weekend weer wat vriendinnen gezien en dat was leuk.
en ik heb een lief vriendje, alleen mis ik soms een beetje de alles overheersende verliefdheid en de hele tijd aan elkaar willen zitten..
mja het is ook fijn zonder dat extreme
Oud 27-05-2007, 22:48
Verwijderd
we hebben t uitgepraat en t gaat nu beter
Oud 27-05-2007, 23:09
xXxEvaxXx
Avatar van xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
Ik voel me heel erg goed en ook weer heel erg down en dit met een dosis studie stress werkt erg ave-rechts
Oud 27-05-2007, 23:10
BeertjeColargol
Avatar van BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 25-05-2007 @ 20:17 :
Offtopic: @ BeertjeColargol: Veldhuis en Kemper, ben ik zaterdag geweest, vond ze geweldig! (die scene dat Remco de duif ging roepen 'roekoe roekoe' ging er bij ons iemand fluiten, als antwoord, en hij kreeg zelf de lach )
haha, je zou bijna denken dat ze dat gepland hebben, want bij onze voorstelling deed iemand dat ook. Maar het was inderdaad heel tof!
__________________
afrika! | meer liefde op het forum!
Oud 28-05-2007, 01:04
Verwijderd
Citaat:
Bartezz schreef op 27-05-2007 @ 21:58 :
ik euhm

ik vind haar leuk as in echt leuk en maybe more than scharrel material
Haha, tof

Mijn vrienden zijn leuk.
Oud 28-05-2007, 02:23
Verwijderd
dankje muziekvlinder, lary flint en anneka,

ik dacht dat ik reacties ging krijgen van wtf ben jij voor een zeurwijf maar gelukkig komt het vaker voor .
okay nu si he atllemaal weer goed want ik heb net het liefste smsje ooit gehad, dus, ik eben wer gelukkig...

maar voor de volgende keer heb ik zeker wat aan jullie tips, thnx
Oud 28-05-2007, 08:24
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 27-05-2007 @ 22:15 :

En mijn zus is over precies een week uitgerekend. En aangezien de meeste kinderen ietsje vroeger worden geboren dan die datum, wacht ik nu al in spanning af. Telkens de telefoon bij de hand

oeh spannend!
Dat lijkt me echt heel tof
Maareh... is t haar eerste kind? Want die worden meestal later geboren dan de uitgerekende datum
__________________
Tsja
Oud 28-05-2007, 10:21
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
bellen-nietbellen-bellen-nietbellen
__________________
Don't worry, be happy
Oud 28-05-2007, 10:52
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Jeej, vandaag 3 jaar samen Uitgeslapen en lekker ontbeten, straks samen sporten en vanavond uit eten. En dan morgen allebei nog een extra vrije dag en dan lekker in de sauna hangen, omdat het (helaas) te slecht weer is om te zeilen. Maar sauna is een leuk alternatief toch?

En over een week heb ik mijn eindbeoordeling van stage en ben ik dus afgestudeerd. Van de zomer lekker werken, rijlessen, verbouwing aan het huis en samen naar Brazilië

Ja, ik heb het toch maar goed met hem
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 28-05-2007, 11:26
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Hij mag ook wel eens wat initiatief tonen tot contact als we elkaar een tijdje niet kunnen zien
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 28-05-2007, 12:10
Larry Flint
Larry Flint is offline
Pfffoeh, gister weer een "aanvaring" gehad, toen besloten dat we er maar even goed over moesten praten en dat luchtte gigantisch op. Wel emotioneel maar ok, alleen maar goed denk ik dan, dat het me iig veel doet als het niet zo goed gaat.
En de goedmaakseks daarna, haha .
Straks samen naar de barbecue van mn baas
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 28-05-2007, 12:23
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 28-05-2007 @ 12:26 :
Hij mag ook wel eens wat initiatief tonen tot contact als we elkaar een tijdje niet kunnen zien
Verdomd herkenbaar, net zoals ik dat van S/-\nne herken... Ik zit mezelf zo gek te maken en ik weet bijna zeker dat hij gewoon nergens mee zit, blij aan het doen is (waar hij ook moge zitten) en het idee heeft dat alles gewoon goed zit.

En ik zit gewoon niet lekker in me vel. Voel me redelijk nutteloos, m'n werk is best leuk maar niet als je dat week in week uit moet doen en ik mis iemand om er echt over te praten ofzo. Degene met wie ik erover kan/wil praten is pas over twee á drie weken weer aanspreekbaar. Bah. De tranen zitten ook elke x verdomd hoog, en ook dat is heel irritant.

Kortom, kan niet wachten tot volgend schooljaar, dan ben ik weer bezig met iets opbouwen en zie ik weer nieuwe mensen en hopelijk word ik dan weer meer mezelf dan ik nu ben. Hopeloos dit.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 28-05-2007, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 28-05-2007 @ 12:26 :
Hij mag ook wel eens wat initiatief tonen tot contact als we elkaar een tijdje niet kunnen zien
Jeetje, dit wilde ik nou net gaan typen. Maar ik heb nu zelf gebeld net en hij stond onder de douche
Oud 28-05-2007, 12:33
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
RebEls schreef op 28-05-2007 @ 13:23 :
Jeetje, dit wilde ik nou net gaan typen. Maar ik heb nu zelf gebeld net en hij stond onder de douche
De eikel
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 28-05-2007, 12:35
Verwijderd
na gisteravond voel ik me een stukje zekerder.. denk ik..
Oud 28-05-2007, 13:00
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Veel te goed. <3 Ik was donderdag een beetje in paniek over school en alles en toen is hij direct naar me toegekomen en dat was teh fijn. ^^ En ik ben een beetje lichtgeraakt en chagrijnig misschien ook, maar hij weet hoe hij met me om moet gaan en dat is fijn.

En nu regent het buiten en ligt hij op mijn bed en moet ik hoognodig gaan leren. Oh en ik heb een bos rode rozen van hem gekregen omdat hij donderdag een half jaar mijn vriendje was en ze zijn heel erg mooi. Ik hou van rozen. En van hem. (L)
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 28-05-2007, 13:38
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@I C U (omdat het tegenwoordig tegen onze principes is om meteen terug te pb'en maar ik wel al wat wil zeggen): *knuffel* Je mag best eventjes gewoon huilen hoor, als het daarna weer beter gaat. Soms is het leven nu eenmaal wat saai en eentonig en het zou fijn zijn als hij daar iets meer rekening mee hield en wat meer aandacht aan je besteed, maar ja, soms is dat dus niet. Maar het zal niet zo blijven, straks heb je een nieuwe studie en je vriendin zal ook wel weer snel terugkomen en sowieso ben jij helemaal niet nutteloos, je hebt in elk geval werk en zo. Nou ja, ik hoop gewoon dat je je niet al te slecht voelt *nog een knuffel*


Hm, nu heb ik helemaal zin om te knuffelen Nog een paar uurtjes wachten.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 28-05-2007, 14:04
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Het komt niet meer goed- check.
Tis in ieder geval duidelijk.
__________________
Don't worry, be happy
Oud 28-05-2007, 14:06
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
luchtballon schreef op 28-05-2007 @ 15:04 :
Het komt niet meer goed- check.
Tis in ieder geval duidelijk.
had je gebeld?
Oud 28-05-2007, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 28-05-2007 @ 13:33 :
De eikel
Z'n mobiel is gestolen dus hij zit nu weer (ja, het is de derde in een jaar ofzo ) zonder. Dat is best kut
Oud 28-05-2007, 14:15
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
luchtballon schreef op 28-05-2007 @ 15:04 :
Het komt niet meer goed- check.
Tis in ieder geval duidelijk.
Maar toch kut, sterkte. Wat zei hij?
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 28-05-2007, 14:19
Verwijderd
Citaat:
.KV schreef op 28-05-2007 @ 13:35 :
na gisteravond voel ik me een stukje zekerder.. denk ik..
Oud 28-05-2007, 14:47
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
stout! schreef op 28-05-2007 @ 15:15 :
Maar toch kut, sterkte. Wat zei hij?
en @ ___
Tnx voor jullie medeleven (heb ook wel achterlijk veel gepost natuurlijk hehe)

Nee ik heb niet gebeld, ik heb m op msn gesproken, en ik heb mijn brief ook geschreven waarin ik mijn gedrag bekritiseer en uitleg en hem terug wil enzo. Maar ik weet wel dat hij dat niet wil.
Hij zei dat het beter zo was en dat hij blij was dat hij al zn aandacht aan zn familie kon besteden en dat hij voorlopig niet met me af wilde spreken maar wel weer een keer wat van zich zou laten horen.
Maar hij wilde de brief wel per se nu, en niet over een week oid. Nouja, dan maar nu, al zal dat het er niet beter op maken.

Maar eigenlijk voel ik me op dit moment heel blij en, ja, sterk? Ik kan het ook alleen, en het is duidelijk, en blijkbaar was het op. Nouja, ik mistte ook wel dingen door onze relatie. Als het beter is zo, nouja, dan moet het maar.
Maar het kutgevoel komt vast wel weer terug.
__________________
Don't worry, be happy
Oud 28-05-2007, 15:10
bingomassacre
bingomassacre is offline
Mwoah. Meneer vindt het in het bijzijn van anderen soms niet nodig om mij ook maar een heel klein beetje aandacht te schenken. Dat ik dat dan kut vind maakt niet uit. "Ja eh ik heb dat niet nodig en eh als ik het zo kan dan kun jij het ook wel"
Seriously, Teringmongool
Oud 28-05-2007, 15:36
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 28-05-2007 @ 14:38 :
@I C U (omdat het tegenwoordig tegen onze principes is om meteen terug te pb'en maar ik wel al wat wil zeggen): *knuffel* Je mag best eventjes gewoon huilen hoor, als het daarna weer beter gaat. Soms is het leven nu eenmaal wat saai en eentonig en het zou fijn zijn als hij daar iets meer rekening mee hield en wat meer aandacht aan je besteed, maar ja, soms is dat dus niet. Maar het zal niet zo blijven, straks heb je een nieuwe studie en je vriendin zal ook wel weer snel terugkomen en sowieso ben jij helemaal niet nutteloos, je hebt in elk geval werk en zo. Nou ja, ik hoop gewoon dat je je niet al te slecht voelt *nog een knuffel*


Hm, nu heb ik helemaal zin om te knuffelen Nog een paar uurtjes wachten.
Sinds wanneer doen wij aan principes? Thanks, btw

Maar je hebt gelijk en ik wéét dat ook allemaal, echt waar. Maar het voelt anders Ik heb me (opnieuw) heilig voorgenomen om het gewoon te laten gaan en me er niet te veel van aan te trekken. Gewoon blijven lachen
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 28-05-2007, 17:32
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
\o/ Lekker gefietst en dan onderweg even lekker softijsje eten. Zo lekker om toch even buiten actief te doen. Het ruikt nu zo lekker in het bos <3
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 28-05-2007, 17:42
Verwijderd
Het was een bizarre week op relationeel gebied, ik ken hem nu twee weken en heb hem deze week één dag niet gezien, we slapen samen, komen elkaar tegen met uitgaan en het is zo vreemd. Hij past helemaal niet bij me, dat zeg ik telkens tegen iedereen, maar het is fijn ongecompliceerd en eigenlijk hoef ik me er niet telkens automatisch voor te verdedigen. Nu zo bij hem huiswerk maken omdat ik het nog niet afheb en eigenlijk af wilde zeggen, maar hij zei dat hij ook nog moest leren dus dat ik gewoon moest komen.
Oud 28-05-2007, 17:48
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Ik wil het niet, ik mag er niet aan denken.. maar wat als onze verschillen toch te groot zijn?

Ik zal er voor vechten dat het niet tussen ons in zal komen te staan, maar soms vrees ik er voor.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 28-05-2007, 20:10
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Hij is de liefste. <3 <3 Met me praten en dan brownies voor me bakken en dan niet uit een pakje, maar uit Jamies boek. <3
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 28-05-2007, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Yana schreef op 28-05-2007 @ 18:48 :
Ik wil het niet, ik mag er niet aan denken.. maar wat als onze verschillen toch te groot zijn?

Ik zal er voor vechten dat het niet tussen ons in zal komen te staan, maar soms vrees ik er voor.
Same here.
Oud 28-05-2007, 21:48
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Nou ja, hij belde me. Ik heb niet echt iets gezegd, hij zat in de trein enzo. Geloof dat ik wel een beetje kribbig was. Majah. Hij vroeg nog wel wanneer ik tijd had deze week

Dus ik heb 'm gemaild. Kinderachtig? Misschien. Maar... Ik wil het er nog wel over hebben, ofzo. En gewoon vertellen dat ik stom ben en dat hij maar lief voor me moet zijn.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 28-05-2007, 21:54
Nuck
Nuck is offline
Fantastische week vakantie gehad samen en het gaat goedgoedgoed
__________________
As if!
Oud 28-05-2007, 22:53
Verwijderd
Gisteren zijn we samen naar Rotterdam gegaan, lekker de hele dag bij leuke mensen gezeten. Ze vonden ons leuk samen
En op de terugweg een ontzettend goed gesprek gehad, deed me echt heel erg goed. Het is fijn om te weten dat we over de dingen die ik belangrijk vind hetzelfde denken. Wist ik natuurlijk al, maar het is wel goed om af en toe te checken of je nog steeds hetzelfde wilt. Het gaat goed met ons en heb het gevoel dat het nog steeds beter wordt
Oud 29-05-2007, 05:52
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Omg. Vrijdag zaten we in de auto (vijf meiden) naar Amsterdam en op een gegeven moment bleef er een auto vol jongens naast ons hangen. Wat doen die mutsen nou, mijn telefoonnummer opschrijven en voor het raam hangen. Een minuut later gaat de telefoon over Jammer genoeg gingen ze naar Limburg (snelwegsplitsing), anders waren we misschien nog wat gaan drinken bij de volgende benzinepomp
__________________
<):o)
Oud 29-05-2007, 08:02
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Hij had me gisteren meegenomen naar de nieuwste pirates <3 (was gaaf btw)
En over een week precies hebben we allebei examen voor onze volgende band (bruin!!) en ik ben al heel nerveus, maar hij niet en dat vind ik niet eerlijk.
__________________
Tsja
Oud 29-05-2007, 08:10
Verwijderd
leuk =) ikga volgende week voor mn blauwe, het komt vast goed joh, niet zenuwachtig zijn ^^
Oud 29-05-2007, 08:53
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
we zijn..... een.... een... ik krijg het nauwelijks mij strot uit....

... een

STEL



het besef kwam na een weekendje londen waarin we zo op elkaar ingespeeld waren dat het stelletjes gehalte nu wel erg hoog lag. En daarom kan ik er niet meer omheen, we zijn..een stel. Nadeel is wel dat nu mijn zorgzame kant boven komt die niet te combineren valt met mijn femme fatale kant, dus hopen dat nu ik m ffkes niet de hele tijd zie, dat ook weer wegebt en we weer sweet love kunnen maken.
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Oud 29-05-2007, 09:15
Verwijderd
Hij heeft pinkpop overleeft, ole. En nu zie ik hem... morgenavond geloof ik, en dan gaat hij leren en ik vertalen denk ik. Oh, het leven van overbelaste studenten (die dit weekend niks hebben uitgevoerd) is zo zwaar!..
Oud 29-05-2007, 09:25
Verwijderd
Jezus, het is geloof ik typisch iets mannelijks of zo, de knop van reply niet vinden in een mailtje. Jongeman, ik heb die adressen gewoon nódig en ik kreeg ze al anderhalve week geleden van je.. dus ik zou maar eens opschieten anders vind ik je dadelijk niet eens meer leuk. (toch wel). Pfff, veel mensen genieten van het gedoe vóór dat er echt iets is, maar ik vind het eigenlijk knap irritant en wil het liever achter de rug hebben. Kom op met die handel en vraag me nou gewoon eens mee uit, ik zeg toch geen nee.

Laatst gewijzigd op 29-05-2007 om 13:59.
Oud 29-05-2007, 09:28
RainDrops
Avatar van RainDrops
RainDrops is offline
Ik wil het niet, maar hij doet echt alles om het goed te houden. Hij is te lief.
__________________
Golddigger
Oud 29-05-2007, 10:15
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Gisteravond zeer slecht nieuws gehad en ik had zo erg de drang om mijn ex te bellen. Normaal gesproken deed ik dat ook (tijdens de relatie) en wist hij me altijd wel te troosten. Nu voelde ik gewoon dubbel verdriet. Ugh.
Gelukkig wel lieve vriendinnen die mij troosten, maar dat is toch anders.
__________________
<):o)
Oud 29-05-2007, 10:28
Verwijderd
Citaat:
Optima schreef op 29-05-2007 @ 09:53 :
we zijn..... een.... een... ik krijg het nauwelijks mij strot uit....

... een

STEL



het besef kwam na een weekendje londen waarin we zo op elkaar ingespeeld waren dat het stelletjes gehalte nu wel erg hoog lag. En daarom kan ik er niet meer omheen, we zijn..een stel. Nadeel is wel dat nu mijn zorgzame kant boven komt die niet te combineren valt met mijn femme fatale kant, dus hopen dat nu ik m ffkes niet de hele tijd zie, dat ook weer wegebt en we weer sweet love kunnen maken.
Gaaf voor je Gefeliciteerd
Oud 29-05-2007, 11:24
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Quis schreef op 29-05-2007 @ 10:25 :
Jezus, het is geloof ik typisch iets mannelijks of zo, de knop van replay niet vinden in een mailtje.
Reply zou misschien wel lukken.
(Hoewel mijn vriendje daar gelukkig geen last van heeft. )

Hij belde me net op: 'is het misschien niet het beste als ik vanmiddag gewoon vrij neem, dan kan ik je gewoon naar het ziekenhuis brengen?'. Lief. Hoef ik tenminste niet te bussen.
Ben wel benieuwd naar wat er uit de onderzoeken zal komen. Al zal de haptonoom ook wel al helpen, denk ik.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 29-05-2007, 11:52
bingomassacre
bingomassacre is offline
Ontzettend moeilijk communiceren met iemand wiens enige respons is "ja wat wil je dan dat ik doe.." en "Ja ik weet niet wat ik moet zeggen.." en "Ja ik weet niet zo goed hoe ik hier mee om moet gaan". AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH. En zo laat ie het probleem steeds bij mij liggen, want hij vindt 1x goed sorry zeggen en vervolgens doen alsof er nooit iets gebeurd is de beste oplossing. mannen
Oud 29-05-2007, 13:03
BleuEyes
Avatar van BleuEyes
BleuEyes is offline
Zoveel mogelijk slapen om er maar niet aan te hoeven denken.
__________________
Je hebt een vriend, iemand die voor jou door vuur gaat, elke dag weer voor je klaar staat, voor altijd aan je zij**
Oud 29-05-2007, 13:05
Verwijderd
Toch maar even snel langsgegaan toen ik weer in da hood was en hij was helemaal blij en lief en wij zijn gewoon zo leueuk
Oud 29-05-2007, 13:10
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
We zijn het hele weekend samen geweest, dat was erg gezellig! Vind het soms nog wel vreemd. Nieuwe familie, nieuwe vriend, ander huis etc. Maar was erg fijn samen!

Morgen winkelen
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied topic #64
WolterB
500 23-06-2007 13:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:55.