Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2007, 00:52
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
__ schreef op 11-07-2007 @ 01:18 :
ik voel me ontzettend onzeker en dus niet zo heel prima, maar ik ga er maar het beste van proberen te maken en mn happy face opzetten. ik wil hem echt niet kwijtraken.
hee alka, kop op. ({)!!!
Advertentie
Oud 11-07-2007, 07:11
farai
Avatar van farai
farai is offline
mja nu heb ik het wss helemaal verpest door mn stomme actie. dadelijk nog ff praten, er is dus nog hoop.
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 11-07-2007, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Skyblue schreef op 10-07-2007 @ 18:56 :
Echt precies, maar dan ook precies hetzelfde bij mij. Op het jaloerse na dan: dat heb ik nooit gehad Na de eerste keer dat het gebeurde hebben we er heel goed over gepraat. Hij wilde het niet vertellen, omdat hij niet dacht dat zij het ooit ging begrijpen. Nu weet ik niet meer hoe het zit, omdat we er daarna nooit meer echt over gepraat hebben. Ik wil het er ondertussen heel graag weer eens over hebben, omdat ik wel wil weten hoe het zit. Maar ik durf het niet, en er lijkt nooit een geschikt moment te zijn
Ik voelde me eerst ook een ontzettend kutwijf en had nooit gedacht dat ik zo laag kon zijn. Ondertussen til ik er soms iets minder zwaar aan, maar dat lukt eigenlijk alleen als ik bedenk dat het eigenlijk zijn verantwoordelijkheid is. Al is het bij mij extra lastig omdat ik haar ook ken.
In ieder geval, samenvatting: *knuffel* het komt wel goed


Ontopic: ik voel me ontzettend leeg. Eigenlijk voel ik gewoon helemaal niks
/me joins the club, zit in hetzelfde schuitje, en ik heb zelf ook nog een relatie. dit speelde bij mij allemaal een jaar geleden, en nu ga ik hem binnenkort weer zien om eens bij te praten. het $#@%@@!$#@ als je er gevoelens bij krijgt.

oh en reken er maar niet op dat hij het ooit gaat vertellen. je bent gewoon voor erbij.
Oud 11-07-2007, 13:42
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Hij is na 10 dagen een dag niet bij me en ik mis hem vreselijk. Vannacht voor 3 weken op vakantie.. Ik weet echt niet hoe ik dat zonder hem moet gaan doen.
Hij is er altijd voor me, voelt precies aan wanneer ik alleen maar wil knuffelen en uithuilen, wanneer ik erover wil praten, wat hij moet zeggen en vooral niet moet zeggen.
En dan die blik in zijn ogen, als we samen wakker worden en er even niets anders is dan wij, als ik even niet denk aan Esmay en waar ik me ook een beetje schuldig om voel. Maar ik kan niet 24 uur per dag aan haar denken , al doe ik dat wel bijna. Af en toe zijn er momenten dat ik toch nog gelukkig ben, en dat komt alleen door hem.

En toch word ik dan nu onzeker en bang, dat hij over drie weken niets meer voor me voelt ofzo..
Oud 11-07-2007, 13:47
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Dott schreef op 10-07-2007 @ 11:00 :
hahaha, lianne, paarden paarden en nog eens paarden hahahahah... alleen maar lianne, dat klinkt zo grappig hahahahaha..

En dat verhaaltje van mij ging trouwens over Ray, hij is zo waar een keer echt gekomen cool he??

OT: ik mis mn beste vriendinnetje (ja rianne jou ja ) maar gaat wel weer over ik zie d'r zaterdag wel weer

Verder gewoon heerlijk rustig.. zodat ik alles op een rij kan zetten
Ja, ik dacht al dat t over Ray ging. Tof dat hij gekomen is.

OT: Gisteren bleef vriendlief toch nog slapen. Nog net even een nachtje samen, voordat hij 2 weken naar Egypte gaat.

Op t station, heel lief, vlak voordat de trein kwam, trok hij zo'n heel sip gezicht. Zegt hij: "Ik ga je zo erg missen!" Zo schattig. Missen is wel vervelend, maar ergens vind ik het ook wel fijn. Extra stukje bevestiging dat t wel écht goed zit.

En het is al bijna zaterdag! <3 En het wordt mooi weer. Zei mama. Nu nog hopen dat t ook echt zo is. Want hier in Nederland weet je het maar nooit. (Ookal moet t niet té warm worden, want paardrijden met 30 graden is ook niet alles. )
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 11-07-2007, 14:17
Verwijderd
Ik wil hem echt heel hard uitschelden, maar ja bellen of smsen heeft geen zin, want hij reageert toch niet of drukt het weg.
En ik weet wel dat het echt geen zin heeft en dat ik hier eigenlijk gewoon boven zou moeten staan, maar ik ben echt ZO...teleurgesteld
Oud 11-07-2007, 14:22
Perseďs
Perseďs is offline
Zwaar kut. Gisteren zijn we uit elkaar gegaan wegens 'andere opvattingen over hoe een relatie moet zijn.' Het zat er al aan te komen, nu wil ik hem terug.
Oud 11-07-2007, 14:45
Verwijderd
@ Sassiefje: Het is al niet leuk als je vriendje voor een tijdje weggaat, laat staan als hij in een kutperiode weg gaat. Misschien dat je die tijd even lekker kan volplannen met lieve mensen zodat die tijd wat sneller gaat?
En natuurlijk is er altijd de kans dat een relatie overgaat, maar als je daar geen aanwijzingen voor hebt moet je je het jezelf gewoon niet moeilijker maken. Je hebt nu gewoon 3 weken de tijd om iets heel leuks te verzinnen voor als hij terug is!

@ Perseďs: Da's inderdaad balen ja, succes ermee...

Ontopic: Ik zit helemaal lekker in mijn vel, met hem, door hem, gewoon fijn. En dat probleem, ach, daar komen wij samen echt wel doorheen. Zolang het tussen ons goed zit, heb ik het idee dat het allemaal wel goed komt.
Oud 11-07-2007, 16:01
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Ze is 3 weken weg terwijl ik echt in een kut-periode zit hier. Dus ik mis d'r. Maar veel bij mijn ouders langsgaan anders wordt ik te eenzaam.

En verder zit ik serieus aan listen te denken om iig een paar maanden per jaar met d'r samen te kunnen wonen, want ik heb het idee dat dat echt veel leuker is, maarja. Almere - Wageningen... gaat niet lukken.
__________________
Altijd nuchter
Oud 11-07-2007, 16:57
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Hmm, zie ik hem over 2 weken pas weer. Maar ik ga lekker op vakantie, dus het is wel cool. Dagen ervoor ook nog zat leuke dingen te doen.

En momenteel gaat het wel goed, goed gesprek gehad. Soms denk ik nog teveel na over de toekomst en ben ik bang voor dingen. Maar hij is lief.
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 11-07-2007, 17:58
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Uh oh... heb ik een soortement van nieuwe scharrel, krijg ik zo het gevoel dat hij een vriendin heeft en dus gister heeeeeeeel hard met mij is vreemd gegaan...

please laat de informatie verouderd en foutief zijn
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 11-07-2007, 18:06
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Gaat echt geweldig, ik vind hem heel leuk en hij mij ook. Enige nadeel is dat hij ergens ver is en ik hem dus niet kan zien. Maargoed komende tijd wordt volgens mij sowieso wel leuk met vriendinnen enzo. Wil hem wel echt super graag zien, maar het missen is niet heeel erg omdat ik weet dat het zo goed tussen ons zit
Oud 11-07-2007, 18:07
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Ow en vanavond ga ik naar mn ex toe, ben benieuwd hoe dat is, nu ik iemand anders leuk vind en hij ook.
Oud 11-07-2007, 18:24
Verwijderd
Het is helemaal niet leuk om hier te posten als je vriendin dat ook doet.
Oud 11-07-2007, 18:42
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Er is weinig gebeurd, behalve dat ik (geheel volgens het script) getrouwd ben tijdens het scoutingkamp dat ik afgelopen week begeleid heb .
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.

Laatst gewijzigd op 11-07-2007 om 18:45.
Oud 11-07-2007, 20:54
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
WolterB schreef op 11-07-2007 @ 19:42 :
Er is weinig gebeurd, behalve dat ik (geheel volgens het script) getrouwd ben tijdens het scoutingkamp dat ik afgelopen week begeleid heb .
Gefeliciteerd

OT: Ik heb de stopknop gevonden! Ideaal
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 11-07-2007, 22:13
Verwijderd
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 11-07-2007 @ 13:05 :
/me joins the club, zit in hetzelfde schuitje, en ik heb zelf ook nog een relatie. dit speelde bij mij allemaal een jaar geleden, en nu ga ik hem binnenkort weer zien om eens bij te praten. het $#@%@@!$#@ als je er gevoelens bij krijgt.

oh en reken er maar niet op dat hij het ooit gaat vertellen. je bent gewoon voor erbij.
Tsja bij ons zijn het niet echt gevoelens, maar we geven wel ontzettend veel om elkaar. Al is dit ongeveeer wel het domste wat we ermee kunnen doen

Ontopic: ik ga straks weg en das mooi, want dan heb ik m'n hoofd eindelijk ergens anders zitten. Als hij nu in NL zou zijn, dan zou ik hem nu nog meeslepen om te gaan praten. Ik hoop dat ik me nog steeds zo voel als ik hem over een maandje weer zie, dan wordt er misschien eindelijk eens wat uitgesproken

En heel mooi dat ze aan een half woord genoeg heeft om te snappen dat het niet goed gaat, maar ze zegt áltijd precies de verkeerde dingen Ik weet dat het lief bedoeld is en ik waardeer het echt, maar hier heb ik helemaal niks aan.
Oud 11-07-2007, 23:33
vedetje
vedetje is offline
het zit goed tussen ons!

Misschien zie ik hem pas volgende week zondag weer, misschien vroeger, maar het maakt niet uit, we weten dat het goed zit.

En hoe vliegt de tijd met hem! Het is leuk dat we elkaar in veel dingen vinden, maar het is ook leuk dat we over zaken een verschillende opinie hebben, dat levert wel eens grappige discussie's op waarbij we elkaar goedbedoeld aanvallen.

Meer en meer durven we denken aan een mogelijk toekomst samen, die gebroken harten lijken eindelijk weer gelijmd te zijn!
__________________
El corazón tiene razón que el razón no tiene
Oud 11-07-2007, 23:45
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
wat doet ie soms stom!!!!
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 12-07-2007, 00:01
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
drukknoopje schreef op 12-07-2007 @ 00:45 :
wat doet ie soms stom!!!!
Pfff, Ik ken er ook zo een.

Ik weet niet wat 't is, maar hij doet zo vreemd. Een aantal maanden geleden leek 't erop dat we 't erg goed met elkaar konden vinden en dat we echt goede vrienden begonnen te worden. Ik had 't nog nooit zo leuk gehad als toen ik met hem uit ging, we konden over vanalles praten en hij was lief.
Het ging mis toen ik 'perongeluk' verliefd op 'm werd. Ookal heb ik 'm niks verteld en probeerde ik zo normaal mogelijk te doen, moet 'ie 't toch gemerkt hebben. Hij vraagt me niet meer mee, hij ging op 't laatste moment ineens niet mee naar een concert (waarvan 'ie al een half jaar wist wanneer 't was) en de keren dat ik 'm zie doet 'ie erg afstandelijk. Niet gemeen ofzo, gewoon minder praterig. Ik ben pas nog wel op een feest van 'm geweest en dat was wel erg gezellig, maar de echte 'klik' is weg. Ik vind 't zo jammer, want voor het eerst sinds tijden had ik weer 't gevoel dat ik een echte vriend had.
Nu weet ik dus weer waarom ik me had voorgenomen nooit meer verliefd te worden.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 12-07-2007, 07:13
farai
Avatar van farai
farai is offline
Mja gister weer fijn gepraat. Nu heb ik echt het idee dat alle plooien gladgestreken zijn. Nu maar hopen dat die morgen komt.
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 12-07-2007, 07:34
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Gisteren een heerlijke, leuke, lieve, onbeschrijvelijke dag gehad.

Zo veel kleine dingetjes zo lief.
Om half 8 opstaan was wat minder maar ach, toen ik er eenmaal was
We liepen naar zijn huis, en ik was een beetje overal op aan het letten, en aan het praten en weet ik veel, want ik ken het daar natuurlijk niet Plukt ie een klein roosje voor me, en geeft hem aan me.. ik wist gewoon niet wat ik moest zeggen
Toen heb ik hem de hele dag in mijn haar gehouden en dat was lief enzo..

Verder woont hij dus bij zijn broer, schoonzus en neefje en nichtje in huis.
Haha, bij die kids had ik het meteen gemaakt, ik weet niet wat ik heb gedaan, maar zn neefje wilde de hele tijd dat ik bij hem kwam zitten, en z'n nichtje wilde me alles laten zien.
Zo grappig.

Verder veel boven geweest, veel gepraat over 'vroeger' en dat er eigenlijk niet eens zo veel veranderd was.
Toen zei die opeens heel lief: ik heb je zo gemist..
Daarna keek hij me aan en zei hij dat ie van me hield
Wat er al niet over kan blijven van gevoelens van een jaar geleden

Verder film gekeken, met de kids gespeeld, en gewoon een fijne dag gehad die veel te snel voorbij ging

*zucht* hij woont helaas op 2 uur en 40 minuten treinen en ik zie hem sowieso de eerste anderhalve week niet... waarvan ik hem een week ook niet kan smsen/bellen/mailen.. maar ja
Hij is lief.

Ff voor de duidelijkheid, ik heb het over een vlam van vroeger die ik heb leren kennen in een 'pauze' van 4 maanden met mn ex, we zijn nu nog gewoon vrienden.
En we hebben elkaar een jaar niet gezien omdat hij bang was dat ie nog wat voor me zou voelen enz.
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 12-07-2007, 07:37
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
death-tears schreef op 11-07-2007 @ 14:47 :


En het is al bijna zaterdag! <3 En het wordt mooi weer. Zei mama. Nu nog hopen dat t ook echt zo is. Want hier in Nederland weet je het maar nooit. (Ookal moet t niet té warm worden, want paardrijden met 30 graden is ook niet alles. )
nee inderdaad.. pff nog 2 dagen werken en dan lekker weg

en ik ga je wel afleiden van dat je je vriendlief mist.. heb weer genoeg te vertellen
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage

Laatst gewijzigd op 12-07-2007 om 16:44.
Oud 12-07-2007, 07:51
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
I C U schreef op 11-07-2007 @ 21:54 :
Gefeliciteerd

OT: Ik heb de stopknop gevonden! Ideaal
dankje

OT: Ik droom de laatste tijd vreemd, t lijkt alsof er onbewust nog dingen spelen die nu langzaam naar boven worden gebracht door de dromen. Erg onprettig want ze blijven door mn hoofd spoken.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 12-07-2007, 07:55
Verwijderd
Gister 2 jaar samen. Onze relatie heeft dus precies 2 jaar geduurd, want hij heeft het gister uitgemaakt. Nou ja, niet echt eigenlijk, want ik heb het uit hem moeten trekken. Hij durfde het niet uit te spreken, maar zag verder ook niet echt een goede reden om nog wel samen te blijven. En toen heb ik heel hard gehuild en heeft hij me getroost en toen hebben we samen toch nog maar de tompouce opgegeten die ik had gehaald. Hij is ook blijven slapen en ik moest vanochtend niet eens heel hard huilen. Volgende week donderdag zie ik m weer en we willen nog wel samen op vakantie omdat ik serieus niemand kan bedenken met wie ik het 1,5 week volhoud en met wie het ook nog eens zo gezellig is.

En nu ga ik vandaag met mijn bijnabestevriendje/flirt iets leuks doen (ohja timing) en ik ga me laten afleiden. Morgen met mijn beste vriendinnetje en nog een paar andere vriendinnen waarvan ik er een paar al heeel lang niet gezien heb lekker de stad in. Zaterdag Nijmeegse vierdaagse met het leukste vriendengroepje van de wereld () en ik ga me even helemaal afleiden en niet denken aan wat als en wat nu en haddenwenietbeter. Nee. Niet doen. Ik ga nú opruimen,afwassen en lekker lang douchen en mn haren wassen en mn benen scheren en scrubben en liefzijnvoormezelf.
Oud 12-07-2007, 09:27
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Ik ben fucking pissed. Echt, serieus, gvd.
Oud 12-07-2007, 09:37
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
@ Ave,
Wel rot dat hij het dan uitmaakt op de dag dat jullie 2 jaar hadden. *knuf* Wel goed dat je de afleiding zoekt, en ook aanneemt.

@ Dott,
Wat ontzettend cool dat er eigenlijk zo weinig is veranderd met vorig jaar. Ben echt blij voor je. ^^

@ Wolter B,
Gefeliciteerd!

OT: Ik kom er net achter dat ik mn paardrijbroek niet meer pas, vanmiddag naar t ziekenhuis moet en me dus 5 uur in mn eentje moet vermaken, en ik nog veel te veel moet doen/regelen voordat t zaterdag is.

En ik moet zo pasfoto's laten maken voor op mijn ID. Want die loopt de 17e af. Oh heerlijk. En nog nieuwe schoenen..

Pfff. Okay, positief blijven: 't is allemaal geregeld en gedaan voor ik t weet. Vast wel...
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 12-07-2007, 10:44
__
Avatar van __
__ is offline
het is uit en alsof dat niet kut genoeg is ben ik ook nog eens jarig. wat een ontzettende klotedag. ik weet niet hoe erg ik het ga trekken om de gezellige vrolijke jaribe job uit te hangen vanavond op mn feestje terwijl ik alleen maar in mn bedje wil liggen eigenlijk.
Oud 12-07-2007, 10:48
Verwijderd
Citaat:
__ schreef op 12-07-2007 @ 11:44 :
het is uit en alsof dat niet kut genoeg is ben ik ook nog eens jarig. wat een ontzettende klotedag. ik weet niet hoe erg ik het ga trekken om de gezellige vrolijke jaribe job uit te hangen vanavond op mn feestje terwijl ik alleen maar in mn bedje wil liggen eigenlijk.
Jemig wat kut! Succes dan maar! En gefeliciteerd alsnog Waarom is het eigenlijk uit als ik vragen mag? gewoon 'zomaar'?
Oud 12-07-2007, 10:57
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
Ave schreef op 12-07-2007 @ 11:48 :
Jemig wat kut! Succes dan maar! En gefeliciteerd alsnog Waarom is het eigenlijk uit als ik vragen mag? gewoon 'zomaar'?
omdat het al een tijd kut en vreemd ging tussen ons, en ik was ook niet meer bepaald vol vertrouwen over ons, maar bij hem was alle vertrouwen ongeveer weg en hij had tijd nodig om erover na te denken enzo. dus het is niet per se iets permanents, maar goed misschien wel.
nooit gedacht dat ik hier ooit nog eens die drie kutwoorden zou posten trouwens .
Oud 12-07-2007, 11:06
Verwijderd
(K) @ __ en gefeliciteerd
Oud 12-07-2007, 11:38
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 12-07-2007 @ 10:27 :
Ik ben fucking pissed. Echt, serieus, gvd.
Nou, je haalt me de woorden uit de mond.
Oud 12-07-2007, 13:22
Verwijderd
Wat een timing ook weer: het uitmaken als je 2 jaar samen bent of als je jarig bent. Niet dat er een goed moment bestaat voor zoiets, maar dit is wel erg ongelukkig

Ontopic: Ik vind hem zo lief! Zo ontzettend veel. De tijd gaat zo ontzettend snel, raar is dat. Deze maand zijn we 2 jaar getrouwd. Dat lijkt lang, maar aan de andere kant weer helemaal niet.
Oud 12-07-2007, 13:30
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Vanmiddag nog even afsluitend wat drinken met collega's (laatste werkdag vieren) en dan naar huis en vrijdag/zaterdag op vakantie! Whoohoo

Alleen mijn vriendje is verdrietig omdat er een bekende van hem is overleden. Dus we gaan vanavond lekker knuffelen op de bank met chocolade erbij ofzo.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 12-07-2007, 13:48
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
__ schreef op 12-07-2007 @ 11:44 :
het is uit en alsof dat niet kut genoeg is ben ik ook nog eens jarig. wat een ontzettende klotedag. ik weet niet hoe erg ik het ga trekken om de gezellige vrolijke jaribe job uit te hangen vanavond op mn feestje terwijl ik alleen maar in mn bedje wil liggen eigenlijk.
awwwhh dat vind ik écht heel erg naar voor je! wat een klote dag ook echt inderdaad. heel heel veel sterkte en hopelijk heb je veel fijne mensen om je heen die je kunnen troosten. sterkte!

ot:
we passen samen op het huis van mn vader en dat voelt ontiegelijk burgerlijk maar het is wel erg gezellig en we zitten vlakbij het centrum van a'dam dus we hebben genoeg te doen. dit weekend waarschijnlijk koken met/voor zijn vrienden en dat is leuk .
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 12-07-2007, 15:56
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ik droomde laatste weer over mn Engelse ex, hij blijft steeds op de een of andere manier aanwezig. Heel misschien ga ik eind van de zomer even naar Londen met een vriendin. En ik twijfel of ik het hem moet laten weten, aangezien hij daar woont. Ik wil m graag zien, maar weet niet of dat verstandig is.
en ohja, verder alles prima hier, een vriend had me een geweldig lief verjaardagskado gegeven<3
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 12-07-2007, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 12-07-2007 @ 10:27 :
Ik ben fucking pissed. Echt, serieus, gvd.
dronken op dit tijdstip...
Oud 12-07-2007, 16:48
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
death-tears schreef op 12-07-2007 @ 10:37 :


@ Dott,
Wat ontzettend cool dat er eigenlijk zo weinig is veranderd met vorig jaar. Ben echt blij voor je. ^^


OT: Ik kom er net achter dat ik mn paardrijbroek niet meer pas, vanmiddag naar t ziekenhuis moet en me dus 5 uur in mn eentje moet vermaken, en ik nog veel te veel moet doen/regelen voordat t zaterdag is.

En ik moet zo pasfoto's laten maken voor op mijn ID. Want die loopt de 17e af. Oh heerlijk. En nog nieuwe schoenen..

Pfff. Okay, positief blijven: 't is allemaal geregeld en gedaan voor ik t weet. Vast wel...
Ja ik ben ook blij, al is het wel wat verwarrend.. nou ja hebben het er vanavond wel over

En het komt allemaal wel goed, in totaal hebben we er samen 4 (paardrijdbroeken dus ) dus het komt helemaal goed..

OT: ik voel me goed gewerkt en ben wel moe, maar ach overleef ik wel morgen weer werken en dan vakantie..
En ik mis hem nu alweer.. en hij stuurde lieve smsjes vannacht

edit: knuffel aan iedereen
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage

Laatst gewijzigd op 12-07-2007 om 16:53.
Oud 12-07-2007, 19:20
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
__ schreef op 12-07-2007 @ 11:44 :
het is uit en alsof dat niet kut genoeg is ben ik ook nog eens jarig. wat een ontzettende klotedag. ik weet niet hoe erg ik het ga trekken om de gezellige vrolijke jaribe job uit te hangen vanavond op mn feestje terwijl ik alleen maar in mn bedje wil liggen eigenlijk.
*knuv geeft* Sterkte meis! En gefeli natuurlijk, ondanks alles...

@ Ave: Jij ook sterkte! Wel dapper dat je nog met 'm op vakantie gaat Ik zou daar denk ik moeite mee hebben...

OT: Die leuke collega blijkt mijn collega niet meer te zijn Damn, ik balen natuurlijk. Nou ja, dan maar via hyves?
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 12-07-2007, 21:30
Verwijderd
Goed! Vanavond daten met een jongen van stage en zaterdag vlieg ik naar Miami om de modellen daar te gaan spotten
Oud 12-07-2007, 22:03
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Kom net bij mn beste vriendinnetje vandaan.. een bak ijs eten en kletsen is toch heerlijk <3
Ik hou van haar ^^

Nog niks gehoord van hem vandaag.. zal wel druk aan het werk zijn, zul je net zien dat ie smst als ik allang lekker lig te slapen
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 13-07-2007, 03:08
Verwijderd
Godver, ook hij zegt weer dat ik onduidelijk ben maar ik vond het superleuk om met hem te praten en wil hem ook gewoon een keer zien zonder de uitgaansscene. En morgen zie ik twee andere mannen, ik vind het allemaal fucking verwarrend.
Oud 13-07-2007, 04:35
Verwijderd
het was weer emotioneel deze nacht...
Oud 13-07-2007, 07:23
farai
Avatar van farai
farai is offline
Citaat:
Nala schreef op 12-07-2007 @ 14:22 :
Wat een timing ook weer: het uitmaken als je 2 jaar samen bent of als je jarig bent. Niet dat er een goed moment bestaat voor zoiets, maar dit is wel erg ongelukkig

uhu ze konden toch wel een ander moment uitkiezen. @nala en menahem (ofzoiets ) proficiat he, lijkt idd nog maar pas geleden dat ik nala zag posten over haar trouwdag en toch ist alweer 2 jaar.

OT: ik hoop nog steeds dat ie komt.
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 13-07-2007, 07:23
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Lieve smsjes <3
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 13-07-2007, 10:18
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
@ Dott;
Ik houd ook van jou hoor.

OT: Morgen, morgen morgen! Heerlijk paardrijden. Met Dott, 7 dagen lang! Zoveel zin in.

En ik mis hem.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 13-07-2007, 10:21
farai
Avatar van farai
farai is offline
ik ben glashard gedumpt over msn.
en hij wil mn maatje zijn, hoe kan ik nu maatje van 'm zijn as ik nog steeds van 'm hou? En ja, we hadden nog maar een maandje en hij vindt dat het niet kan maar ik hield echt van 'm op die korte tijd.

edit: ohja over 10 daag ist ook mijn verjaardag
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 13-07-2007, 10:21
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Nou dit is weer wat nieuws, ik heb nog nooit eerder een man midden in de nacht mijn huis uit weten te jagen... Misschien ook niet zo handig om met hem te gaan zoenen, terwijl ik wel had kunnen weten dat dat voor hem meer zou betekenen. Maar hij is echt te goed voor deze wereld en dus doet hij nog steeds hardstikke lief tegen me. En nu voel ik me een harteloze trut.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 13-07-2007, 10:23
Verwijderd
Citaat:
death-tears schreef op 13-07-2007 @ 11:18 :
@ Dott;
Ik houd ook van jou hoor.

OT: Morgen, morgen morgen! Heerlijk paardrijden. Met Dott, 7 dagen lang! Zoveel zin in.

En ik mis hem.
Nee met Qimm, 7 dagen lang, minstens zo veel zin Hoewel ik ondertussen ook wel een beetje zenuwachtig begin te worden. Ik ben toch niet echt een reiziger geloof ik.

En ik had een smsje van mijn vriendje en nu mis ik hem toch wel een klein beetje. Ben te druk om hem echt te missen, dat zal ná Polen wel komen. Maar goed, dan is ie er al bijna weer.
Oud 13-07-2007, 10:27
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
@Miekmuis;
*knuffel*

@Oceangirl;
Gedumpt worden over msn is laf. Zelfs als je maar een maand hebt. Mijn ex dumpte me via n smsje, nadat we n halfjaar hadden. Ook niet echt geslaagt.
Ik hoop dat je wat afleiding kan vinden in je verjaardag enzo. Ookal snap ik dat je daar niet echt zin in hebt, maar afleiding helpt wel.
__________________
Ik weet niet beter.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:02.