Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-10-2008, 09:06
Verwijderd
Citaat:
En hij is zoooooooo gelukkig zonder mij ;(

Zo raar dat ik toch ineens nergens meer bij hoor. Las toevallig iets over zijn P-uitreiking
Vreemd is dat hee, als het (net) uit is, zeker na een langere relatie. Ik moest daar ook enorm aan wennen toen mijn ex en ik uit elkaar gingen. Probeer je eigen ding te doen meis, plan nog steeds je dagen en vooral avonden lekker vol. Het is niet verkeerd of fout om dingen over hem te willen horen, maar bij mij werkte het averechts.. Succes!

OT: Mja, wel oké. Moet er niet te veel over nadenken en dan komt alles goed..
Advertentie
Oud 09-10-2008, 09:57
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
Ja, verder gaat het allemaal best wel goed met me, inderdaad veel dingen gepland. En ik wil ook niks horen want dat schopt alles weer in de war. Gewoon een beetje raar allemaal, ik probeer er verder niet zo aan te denken maar soms komt er toch ineens iets naar boven
__________________
Addicts of communication..
Oud 09-10-2008, 15:31
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Nog een Miek
Ik ben zwaar verliefd
denk ik
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 09-10-2008, 18:15
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gisteravond was leuk Hij kwam om half zeven en toen had ie taart en een fles rosé bij zich, zo super lief Kon ook echt wel merken dat hij mij ook gemist had. De hele nacht heeft ie zo dicht op me gelegen. Had wel een beetje rot geslapen vannacht maar gisteravond was wel heel fijn. Samen knuffelen en tv kijken op de bank en hij keek zo blij en vrolijk en ik was ook helemaal super blij enzo. Echt heel tof. Hij is lief
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 09-10-2008, 19:21
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Ik wil hem spreken en ik wil hem zien, gewoon even tijd voor elkaar hebben.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 09-10-2008, 20:55
Verwijderd
morgen zie ik hem weer! en dan maandag en dinsdag alweer, en dan krijgt hij z'n cadeau voor z'n verjaardag, en IK vind het ZO leuk maar ik weet niet of hij het wel leuk vindt, maar ik in ieder geval wel, dus anders doe ik het wel met iemand anders huhu. oh, ik heb zoveel zin om hem weer te zien!
Oud 09-10-2008, 21:49
Verwijderd
Nog steeds dezelfde en ooooohh hij is zo leuk. Zaterdag weer
Oud 09-10-2008, 22:52
Verwijderd
<3
Oud 09-10-2008, 23:20
stoepkrijtje
Avatar van stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Gisteren avondwake, vandaag begrafenis.
Vreselijk was het. Allebei. Bij alles wat gezegd word weet je dat het een jonge vrouw van 40 is die 3 jonge kinderen achterlaat.
En er is zoveel verdriet bij iedereen. Verschrikkelijk.
En hij belde me gister heeel lang en het is fijn zo <3. Ik kan lachen en huilen met hem. Zo hoort het
__________________
Het enige verschil tussen mij en een gek is dat ik niet gek ben.
Oud 10-10-2008, 07:00
farai
Avatar van farai
farai is offline
Mja ik ben ziek en hij reageert ni op mn smsjes en bluh. Btje aandacht nu zou wel leuk zijn.
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 10-10-2008, 10:14
Mucky
Avatar van Mucky
Mucky is offline
Elke dag een beetje slechter. Ik blijf maar denken aan hoeveel fun we hadden, hoe goed we samen wel zijn. We hebben zoveel gemeen. Ik kan m'n leven zonder hem echt niet inbeelden. We begrepen elkaar perfect, wisten altijd wat de andere dacht. Hoewel er de laatste tijd blijkbaar iets misgelopen is in communicatie (van zijn kant) weet ik nog altijd dat er niemand zo goed bij me past als hem, echt niet. We waren gwn 1 en dezelfde persoon (positief bedoeld).
Ik praat morgen nog 's met hem, om over bepaalde dingen klaarheid te scheppen. Hoop dat dat wat helpt om dingen te verwerken.
Heb ook weer 's de hele nacht liggen huilen, echt niet meer gezond. Dit maakt me zo kapot.. Pff..
Oud 10-10-2008, 11:12
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gisteren belde hij even en op het eind vond ik hem een beetje kriegelig overkomen. Hij reageerde ook al wat verbaasd dat ik vanavond voor het eten wilde komen maar uiteindelijk was dat wel goed. Ik lag gisteravond in bed en had het zo koud en stuurde een smsje en toen kreeg ik wel wat liefs terug en dat ie van me hield en me morgen (vandaag dus) weer zou zien dus dat was wel weer lief

En vandaag hebben we weer een maandje extra, nu al 15 maanden
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 10-10-2008, 13:25
Verwijderd
Hihihi hij had eten in mijn diepvries liggen omdat hij ging verhuizen, en gisteren kwam ik thuis en keek ik in mijn lade die opeens bijna leeg was, maar er lag wel een briefje met "All you ( n )eat is love, dabadabada"
Oud 10-10-2008, 17:16
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
sterkte stoepkrijtje...

Ontopic: Met mij gaat het wel goed alleen zielig en ongesteld en pijn Morgen <3
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Oud 10-10-2008, 18:35
Verwijderd
@Stoepkrijtje: Sterkte.
@Mucky: Je kunt zonder hem. Echt.

ot: Dit weekend zie ik hem niet en eigenlijk is dat misschien ook wel goed. Even een wekendje met vriend(inn)en zonder elkaar. Vanavond ga ik nog een stuk wandelen met een vriendin waarvan ik niet wist dat het een vriendin was en morgenavond ga ik dronken worden met mijn Beste Vriendinnetje en Appeltaart. <333
Maar maandavond komtie naar mij toe (of ga ik naar hem) en dan parkeer ik dinsdagmiddag mijn Beste Freund en Vriendje voor de tv met Les Mis, en ga ik zelf samen met mijn zusje tutten en klerne uitzoeken en en en en en want 's avonds ga ik naar Les Miserables. <3
En ik heb vandaag kleren gekocht die me heul mooi staan maar apart zijn en ik weet zeker dat hij het lelijk vind maar schijt want ik moet het aan. LiefdeLiefdeLiefde.
Oud 10-10-2008, 18:39
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
pfffff wat moet ik morgen nou weer gaan doen. echt tijd teveel door die stomme break-up.
en ik moet volgende week 5 dg naar het ziekenhuis, begin zenuwachtig te worden.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 10-10-2008, 18:50
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Vandaag een winterjas gekocht met vriendlief, hip! Verder is dit m'n eerste vrije avond deze week. Echt weird. Zo bizar druk, wtje. Maar goed, we overleven het wel.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 10-10-2008, 19:00
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
pfffff wat moet ik morgen nou weer gaan doen. echt tijd teveel door ... die stomme break-up.
... die stomme werkloosheid na je studie

Op dit moment zonder vriendje, en dat is maar goed ook, want ik ben een lange reis naar de Antillen aan het plannen
__________________
<):o)
Oud 10-10-2008, 22:21
Mucky
Avatar van Mucky
Mucky is offline
Citaat:
@Mucky: Je kunt zonder hem. Echt.
Ik weet wel maar ondanks alles wil ik dat gewoon niet Maar het moet ik weet het...
Oud 10-10-2008, 22:56
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Ik voel me hier steeds meer thuis, vooral m'n huisgenoten zijn helemaal geweldig! Hoop dat ik nog wel wat meer mensen meer leer kennen, maar dat komt ook wel goed
Hem mis ik wel erg, maar niet zo dat het ondragelijk is of het me belemmert ofzo. Ik mis ook echt het gevoel dat ik heb als ik bij hem ben (uber gelukkig en vrolijk), nouja over een maand zie ik hem weer! En mn beste vriendin komt ook over een tijdje, wordt ook helemaal geweldig!
Oud 11-10-2008, 08:59
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Gisteren bij mijn vriendinnetjes van de middelbare school op bezoek geweest. Dat was fijn en gezellig! Een van hen heeft een vriendje sinds kort en ik ben zo blij en verliefd voor haar.
Ik wou dat mijn vriendje hier was om te zeggen dat alles goed komt.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 11-10-2008, 09:17
Velma
Avatar van Velma
Velma is offline
Och jee, weer fout gegaan bij mijn broer. Ik voel me dan bijna schuldig dat ik in al mijn kneuzigheid wel een relatie vol kan houden
__________________
'There was no part of that that wasn't fun.'
Oud 11-10-2008, 09:27
Verwijderd
Ik heb eindelijk rust in mijn hoofd.
En dat is op relationeel gebied gezien een zeer goed teken, want nu weet ik wat ik doen moet.

Hoewel ergens heel diep van binnen, ergens in dat liedje wat ik niet meer durf te horen, daar zit nog wat. Maar dat slijt wel weg.

En ik heb een afspraak met mijn vader gemaakt. We gaan maandagavond koffie drinken. En dat is fucking eng want ik heb hem ruim een jaar niet gezien. Dus nu heb ik al een paar dagen lang een gek gevoel.
Ik hoop zo dat ik niet weer belazerd word, dat ik niet weer zo iets raars krijg, Dan is het namelijk echt over voor mij.
Oud 11-10-2008, 09:42
stoepkrijtje
Avatar van stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Dank je wel Komt wel goed. Het is nu alleen ongelofelijk rot. Maar het leven gaat verder.

En vanmiddag is hij hier weer <3
__________________
Het enige verschil tussen mij en een gek is dat ik niet gek ben.
Oud 11-10-2008, 11:46
wup
wup is offline
Citaat:
...

Op dit moment zonder vriendje, en dat is maar goed ook, want ik ben een lange reis naar de Antillen aan het plannen
Oeh, wat ben je van plan?

Hier met vriendje, maar ik krijg een beetje kriebels om eens zonder vriendje te zitten. Gister tijdens mijn werk allemaal leuke jongens aan de bar en het lijkt me eigenlijk best leuk om vrij te zijn ofzo... oh-oh! Gister een poging tot flirten gedaan, maar ben er niet zo goed in geloof ik
Verder kwam de ex van mijn broer in het cafe. Ze wist niet dat ik er werkte en werd helemaal gek. Ze zei dat ik er zo goed uit zag en zo stoer was () en dat ze trots op me is. ( Dit klinkt allemaal wat overdreven, maar ze hebben 10 jaar wat gehad en zij heeft mij meegemaakt van mijn 7e tot mijn 17e ofzo. Het voelde echt alsof ik mijn zus kwijt was, dus het is best speciaal om haar weer te zien)

Nu ik dit typ, hoor ik mijn huisgenootje en haar vriendje... Pff, dat klinkt echt als een hele stomme relatie
Oud 11-10-2008, 17:21
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Grrr.... het was echt geweldig gisteren en vandaag
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 11-10-2008, 19:01
Verwijderd
Ik ben mijn ouders zat, urgh, na 6 weken bij ze in huis heb ik het wel weer he-le-maal gehad zeg. Ik snap niet waarom ze niet gewoon kunnen leren dat ik mijn EIGEN leven heb, mijn eigen schema en om mij gewoon met rust te laten.

Als zij om 9 uur sochtends of 2 uur snachts actief willen rondbanjoeren, FIJN, ik niet. En om dan onderaan de trap te gaan schreeuwen, telkens weer.... echt... flikker op En dan helemaal mijn moeders vergeetachtigheid, fucking irritant.

Bahbahbah

Laatst gewijzigd op 11-10-2008 om 19:50.
Oud 11-10-2008, 19:18
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Meh, ik ben geloof ik in zo'n fase dat ik flirt met álles. En dan vooral met de verkeerde.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 11-10-2008, 20:21
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Ahh, ik vind het zo ontzettend stom van mezelf. Eigenlijk wil ik niet weten met wie en wanneer hij het bed in is gedoken toen het uit was tussen ons. Maar aan de andere kant vraag ik het me toch steeds af, vooral als ik hem met meiden zie spreken die ik niet ken (helemaal achterlijk want het zou net zo goed iemand kunnen zijn die ik wel ken, maar dus..) Nu ben ik een beetje op aan het ruimen omdat het hier echt een ontzettende teringzooi is (dat mocht, dus ik ben geen kastjes ingedoken om te snuffelen) en kom ik een kaartje tegen van de kroeg waar hij altijd uitgaat met een datum, naam en email van een meisje. En terwijl ik weet dat het onzin is, gaat mijn hart toch tekeer en vraag ik me af of zij het dan was. Ik wil niet zo achterlijk denken, maar de rest ruimt hij maar zelf op om zulk soort dingen te voorkomen...
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 11-10-2008, 20:30
Mucky
Avatar van Mucky
Mucky is offline
Damn het ging zo goed vandaag. Maar toen moest z'n broer weer z'n mond opentrekken en mij weer die put in duwen.
Mss moet ik hem toch uit m'n leven houden. Maar.. ik hou zoveel van hem, er is niemand zoals hij.. Maar hoe dan? 2 jaar lang heb ik hem elke dag gehoord, we delen alles praten over alles.. Al m'n vrienden (en zoveel heb ik er niet) zijn busy en kennisen ken ik niet genoeg om er zomaar mee uit te gaan, en echt gezellig gezelschap ben ik niet right now. Niemand wil op café om te praten met iemand die constant weent. Ik voel me zo verloren
Oud 11-10-2008, 21:11
Verwijderd
Oeh het verschil tussen theorie en praktijk, I love it! Morgen weer logeren en dan vast veel te weinig slapen, hmmm. En wie denkt dat geen énkele man over zijn gevoelens kan praten heeft het heel erg mis, de heer in kwestie heeft er in elk geval minder moeite mee dan ik.
Oud 11-10-2008, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Ahh, ik vind het zo ontzettend stom van mezelf. Eigenlijk wil ik niet weten met wie en wanneer hij het bed in is gedoken toen het uit was tussen ons. Maar aan de andere kant vraag ik het me toch steeds af, vooral als ik hem met meiden zie spreken die ik niet ken (helemaal achterlijk want het zou net zo goed iemand kunnen zijn die ik wel ken, maar dus..) Nu ben ik een beetje op aan het ruimen omdat het hier echt een ontzettende teringzooi is (dat mocht, dus ik ben geen kastjes ingedoken om te snuffelen) en kom ik een kaartje tegen van de kroeg waar hij altijd uitgaat met een datum, naam en email van een meisje. En terwijl ik weet dat het onzin is, gaat mijn hart toch tekeer en vraag ik me af of zij het dan was. Ik wil niet zo achterlijk denken, maar de rest ruimt hij maar zelf op om zulk soort dingen te voorkomen...
Kun je het niet gewoon vragen? Ik vond dat minder erg dan me het steeds af te vragen... maar goed, hij had maar met 1 meisje gezoend en iets meer gedaan, dus er was ook niet zo veel om erg te vinden.

OT: <3 Qimm (+vriend)! Ennn vanavond als het goed is met hen en een andere vriend uit, leukleuk.
Oud 11-10-2008, 22:33
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb gezoend met de jongen die ik echt heel erg leuk vind Alleen we hebben nu een week vrij dus ik zie m een hele week niet En ik hoop dat we echt iets krijgen want ik ben echt zoooooo verliefd..
Hoe bedoel je puber
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 11-10-2008, 23:22
Velma
Avatar van Velma
Velma is offline
Ik word nog steeds week en giechelig van 'm, zo soms <3
__________________
'There was no part of that that wasn't fun.'
Oud 11-10-2008, 23:49
Verwijderd
Hm ja beter, want het meeste drama is wel weer opgelost. En ik hoor niks van hem, uiteraard. Alles is dus helaas gelukkig weer ongeveer bij het oude
Oud 12-10-2008, 09:16
No Soup For You
Avatar van No Soup For You
No Soup For You is offline
Ze komt bijna hierheen.... nog een maandje wachten... ik heb er zo veel zin in. ik zit hier pas twee maanden, en heb nog wel even te gaan, maar nu komt ze... ik heb nu al kriebels voor die twee weken... <3
__________________
Geen soep voor jou vandaag l Soupnazi l
Wise man say forgiveness is divine, but never pay full price for late pizza
Oud 12-10-2008, 09:21
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Oeh, wat ben je van plan?
Op een manege werken op Sint Maarten, waar ik de ritten met toeristen mag begeleiden
Citaat:
OT: <3 Qimm (+vriend)! Ennn vanavond als het goed is met hen en een andere vriend uit, leukleuk.
Ik wil ook weer mee!
__________________
<):o)
Oud 12-10-2008, 10:31
wup
wup is offline
x-spekkie-x, dat klinkt echt heel erg te gek!

OY: Waarom komt er toch steeds weer twijfel? Net nu hij echt zo hard zijn best doet en zo lief doet. Hij ís ook lief.. Hij zei laatst dat hij een woonboot had gezien en daar met mij in wilde wonen, maar ik vraag me af of wij wel gelukkig worden als we in één huis zitten.

Ik zie hem morgen, dan moeten we het er maar over hebben. Vreselijk, want ik wil hem niet kwetsen. Maar ik ben zelf ook veel te vaag. Het ene moment ben ik dolgelukkig en zie ik ons als voor me als opa en oma, het andere moment weer totaal niet.
Oud 12-10-2008, 12:17
Verwijderd
ik schaam me gewoon hoe dolblij ik ben met een lief smsje, boh.
Oud 12-10-2008, 12:32
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Voor het eerst dronken in berlijn! Geeen idee wat ik allemaal heb gedaan en hoe ik thuis ben gekomen. En de 'donderdag' jongen wil volgens mij echt langskomen, heb m 1 keer gezien! Maargoed wel schattig, en volgens mij was de sex goed dus ik vind het prima!
Oud 12-10-2008, 12:49
Delius
Delius is offline
Citaat:
volgens mij was de sex goed dus ik vind het prima!
Oud 12-10-2008, 12:58
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
en volgens mij was de sex goed
je weet het niet meer of je weet niet wat goede seks is??
lijkt me allebei erg jammer.

ontopic: tja, wat zal ik eens zeggen. same old same old!
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 12-10-2008, 14:11
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
je weet het niet meer of je weet niet wat goede seks is??
lijkt me allebei erg jammer.
haha jezus wat begrijp je niet aan 'volgens mij'? het betekent gewoon dat de seks in haar ogen goed was, of hij er hetzelfde over denkt is de vraag. niet zo haten

OT: mijn ouders zijn getrouwd en het was heel mooi maar het had ook wel iets triests. gister ben ik met m'n vader naar het cafe beneden in het revalidatiecentrum geweest, dat was al best wat. hij mag nu niet zoveel meer zitten omdat hij doorligplekken op z'n stuitje krijgt dus nu moet ie weer vet veel liggen.
gister had ik een reunie van m'n middelbare school en hoorde dat een leraar (die een hersenbloeding heeft gehad) ook naar het revalidatiecentrum komt, hoe toevallig/raar.
en morgen zie ik eindelijk m'n vriend weer <3 stiekem hoop ik vanavond ook al moet ik eigenlijk huiswerken.
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 12-10-2008, 14:50
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Citaat:
haha jezus wat begrijp je niet aan 'volgens mij'? het betekent gewoon dat de seks in haar ogen goed was, of hij er hetzelfde over denkt is de vraag. niet zo haten
.
haha ik bedoelde eigenlijk meer dat ik aardig wat op had toen dus er niet heeeel veel meer van weet, maar wat ik nog weet was goed.
succes met je vader.. wel mooi dat je ouders getrouwd zijn
Oud 12-10-2008, 15:22
Verwijderd
Gisteren dronken worden ging niet door, dus vriendje maar gebeld. Hij bleef oko thuis, dus dat kwam mooi uit.
Maar ik maak me zorgen om een vriendinnetje, stomme meid dat het eigenlijk ook is. Maar ze weet dat ik er voor haar ben, ik ben benieuwd wat vannmiddag heeft gebracht.
Oud 12-10-2008, 15:51
Verwijderd
Haha echt helemaal niks! Ik heb gisteren een poging gedaan om iemand wel leuk te vinden, maar nee echt het lukt niet ik geloof dat hij me vandaag gaat bellen maar ik ben bang dat het nog minder leuk is als we allebei nuchter zijn
Oud 12-10-2008, 17:50
Verwijderd
Logeren gaat dus niet door want zijn zus heeft knallende ruzie met haar vriend, echt linke soep heb ik begrepen. Ik hoop maar dat het goed komt, want die twee hebben sinds nog geen jaar een kindje. Al die familietoestanden van hem ook, hij moet het allemaal maar bemiddelen en de steunpilaar zijn voor iedereen.
Oud 12-10-2008, 18:38
battlestar
Avatar van battlestar
battlestar is offline
nog steeds heel gelukkig <3

dinsdag een paar daagjes samen naar Milaan
Oud 12-10-2008, 19:02
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
Pfft, hij wil samenwonen... ik op zich ook wel, maar eigenlijk ook niet...
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Oud 12-10-2008, 19:24
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
weetikveel ;(
__________________
Addicts of communication..
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:55.