Oud 13-12-2008, 23:15
Yerli
Avatar van Yerli
Yerli is offline
Ik sta er soms nog steeds van te kijken dat ik na een jaar (8 dec.) nog steeds zo verliefd ben.
__________________
Better than witnessing newborn nebulas in bloom
Advertentie
Oud 14-12-2008, 09:58
Verwijderd
Citaat:
En ik heb net een hotelletje geboekt voor volgend weekend in Antwerpen
Oef, daar heb ik ook zoveel zin in. Of Brugge, Gent... Mja, zou dat toch het liefst met een vriendje doen, dat wordt nu even lastig

OT: gisteren had ik echt even behoefte om met vriendinnen en vrienden te zijn. Maar vriendinnen in de zorg wil zeggen dat zij vaak onregelmatig moeten werken en geen tijd hebben om te socializen in het weekend.
En degene die wel vrij waren hadden geen zin of tijd

Ergens begint het trouwens wel te wennen, de tijd doorbrengen zonder iemand die vaak bij je is, die je altijd kan bellen en die er voor je is. Het is niet tof, maar het begint te wennen
Oud 14-12-2008, 13:12
wup
wup is offline
Citaat:
Ergens begint het trouwens wel te wennen, de tijd doorbrengen zonder iemand die vaak bij je is, die je altijd kan bellen en die er voor je is. Het is niet tof, maar het begint te wennen
Komt allemaal goed!


OT: We spreken elkaar nu bijna dagelijks. Nog niet in het echt, maar via msn. Het voelt goed. Ik krijg steeds meer het idee dat we wel eens vrienden kunnen worden. Hij moet alleen nog wat beter over de hele breuk heen komen.

Haha, ik heb kerstestukjes gemaakt met mams en even daar gelunched met broer en vriendin. Ze zijn leuk samen
Oud 14-12-2008, 16:42
Verwijderd
Misschien niet heel relationeel, maar ik heb net m'n ticket geboekt voor Australië En ik ga helemaal alleen. Misschien lijkt het niet zoveel, maar ik vind het verschrikkelijk eng, al kom ik daar vast heel veel leuke mensen tegen. Het zal goed voor me zijn, dat moet ik me maar blijven bedenken.

Oh en verder is het zowaar dit weekend gezellig bij m'n ouders
Oud 14-12-2008, 17:44
Verwijderd
ik mis hem, en hij mij ook. DUS nu komt hij woensdag en donderdag langs (L)
Oud 14-12-2008, 17:49
Verwijderd
Citaat:
Misschien niet heel relationeel, maar ik heb net m'n ticket geboekt voor Australië En ik ga helemaal alleen. Misschien lijkt het niet zoveel, maar ik vind het verschrikkelijk eng, al kom ik daar vast heel veel leuke mensen tegen. Het zal goed voor me zijn, dat moet ik me maar blijven bedenken.

Oh en verder is het zowaar dit weekend gezellig bij m'n ouders
Heh ik ga deze zomer ook door Amerika reizen, grootste deel ook alleen, en ik vind het ook heel eng

En stiekem mis ik 'm toch wel een beetje Gewoon de smsjes en het lief doen en zijn gevoel voor humor. En hij zit aan de andere kant van het internet mij te missen. En we kunnen spontaan niet meer kletsen want al het andere is nu zo triviaal om over te praten. Pf. Gaat verder wel helemaal goed, maar toch.
Oud 14-12-2008, 19:19
Verwijderd
Citaat:
En stiekem mis ik 'm toch wel een beetje Gewoon de smsjes en het lief doen en zijn gevoel voor humor. En hij zit aan de andere kant van het internet mij te missen. En we kunnen spontaan niet meer kletsen want al het andere is nu zo triviaal om over te praten. Pf. Gaat verder wel helemaal goed, maar toch.
Dit De zondag is echt een klotedag, we waren bijna altijd samen en pff... de dag ging zoo langzaam.
Ik belde hem net, om te vragen hoe het is. Geen goed plan, het voelde echt als een gedwongen gesprek. Dat doe ik dus maar niet meer

En het voelt heel vreemd dat ik beter kan praten met de beste vriendin van mijn moeder dan met mijn moeder zelf. Mijn moeder veroordeelt me altijd, en zij niet. Lijkt ook wel alsof ze me beter kent. Beetje apart
Oud 14-12-2008, 20:15
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Ik zit nu in een overgangsfase van dat mijn berlijnse leven nog vreemd voor me is naar dat het echt mijn leven geworden is. Het voelt raar.
en ik mis hem meer dan ik aan mezelf en anderen toegeef
Oud 14-12-2008, 20:36
Verwijderd
Vrijdag was een beetje een heftige dag op relationeel gebied. Vriendinnen die ineens meer wisten dan ze hadden moeten weten. Heel lief die bezorgdheid, maar ik word daar een beetje ongemakkelijk van. (maar smsje van beste vriendinnetje was wel echt heel erg lief. fijn dat ze ook gewoon kan zeggen dat ze van me houdt (tot 3x toe)
Voel me nu wel heel erg schuldig, maar gaat wel over. Wacht momenteel een mail af van beiden, ben benieuwd. Loopt allemaal wel los, maar tis nu even ingewikkeld. Zie er nu ook best wel tegen op om 1 vriendin weer onder ogen te komen...

Maar goed, die schok had ik net gehad en was best wel ondersteboven en toen hoorde ik van vriendje dat ie onverwacht een weekje weg zou gaan en dat ik m dus die ochtend eigenlijk voor t laatst had gezien. Gelukkig kwam ie 's avonds toen toch nog bij me slapen, dat was fijn Maar hij vloog gistermiddag en ging dus 's avonds niet mee naar vrienden, dat was wel jammer. Hoewel mijn avond/nacht wel geniaal was, as always. Lekker relaxed tegen vriendje van vriendin aanhangen en kletsen over allerlei grote en kleine zaken des levens

En net liep ik naar de slaapkamer en daar lag een lief briefje Jaa, mijn vriendje is de liefste. Dus hij mag wel weer snel terugkomen, of anders mij in t vervolg meenemen. F*cking Dubai gewoon *jaloers*
Oud 14-12-2008, 22:21
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Damn, ik heb haar nu al zolang niet meer gesproken, en het was al moeilijk doen via msn en sms... is een beetje duidelijkheid en elkaar weer eens zien nu zoveel te veel gevraagd?

Natuurlijk heb ik het weer over die ex, morgen een jaar geleden dat het uitging.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 14-12-2008, 22:26
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Ik wil dat ie hier is, of ik op zn minst daar... maar zal moeten wachten kutvisums
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 15-12-2008, 03:03
Verwijderd
Woensdag weer een date en damn, ik vind hem leuk.
Oud 15-12-2008, 09:00
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Slecht. Bah, wat een saai leven heb ik op dit moment.
Oud 15-12-2008, 10:19
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Nou afgelopen donderdag liep iets anders dan verwacht. Wilde heel 'cool' doen, wat aanvankelijk wel lukte. Maar toen hij werd gebeld door een klasgenoot waarvan ik vermoed dat ze elkaar leuk vinden was het echt over. Toen werd ik zo gefrustreerd -ook omdat hij deed alsof we doodnormale vrienden zijn- dat ik hem half negeerde. Na de film wilde hij gelijk weggaan omdat hij moe was. Nou, toen had ik het echt gehad en terwijl twee andere vrienden beneden stonden te wachten heb ik kwaad zijn spullen toegesmeten en na lang vragen van zijn kant toch maar gezegd wat me dwarszat.

Toen volgde een gesprek van een uur over ons en over mij en over hoe waardeloos ik me voelde. Gelukkig reageerde hij heel begripvol en lief dus dat was wel heel fijn. Nog een tijdje op bed liggen knuffelen en toen ging hij maar naar huis. Hem daarna vrijdagmiddag nog even gezien bij poolen met vrienden en toen gedag gezegd. Ergens voelde het allemaal als een tweede, beter afscheid. Ben blij dat ik heb kunnen zeggen wat ik wilde zeggen. Na vrijdagmiddag niet meer gesproken en het gaat best oké. Over een week is het al weer drie maanden geleden. Bizar
Oud 15-12-2008, 11:26
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Over een week is het al weer drie maanden geleden. Bizar
precies dit... lijkt lang maar voelt nog zo kort geleden...
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 15-12-2008, 12:24
Verwijderd
Hmmm... Vrijdagavond was heerlijk. Onverwacht bij zijn ouders gebleven en wel anderhalf uur met zijn vader zitten praten. It was good Fijn om te merken dat ik ondanks een slechte start langzaam toch een plekje krijg daar.
Zaterdagavond was ook tof, maar wel raar. Vriendinnetje is weer terug bij haar vriendje. Hij vond het nodig om mij even de les te lezen over iets wat drie weken terug is gebeurd, iets waar hij niet bij was, waar hij niks mee te maken had (het had niet eens te maken met zijn vriendin) en wat voor mezelf al lang duidelijk was. Ik was echt wel een beetje pissig. Waar haalt hij het lef vandaan om mij over die gebeurtenis de les te lezen, en zelf tegelijkertijd eens in de maand zijn vriendin in elkaar te rammen? Doe even normaal. Net even met haar gebeld, en zij dacht er hetzelfde over. Was wel fijn.
Zondag had een slechte start. Ik raakte helemaal in paniek bij het ide edat hij zou gaan werken, echt niet leuk. Uiteindelijk heel lief, want hij meldde zich ziek en we hebben de hele dag in bed gelegen. Heel stom, maar soms heb ik dat blijkbaar even nodig.
Iig. Over het algemeen genomen, was het weekend goed
Oud 15-12-2008, 13:08
Verwijderd
Citaat:
Heh ik ga deze zomer ook door Amerika reizen, grootste deel ook alleen, en ik vind het ook heel eng
Hehe, kunnen we elkaar via het forum moed inpraten

En verder gaat het hier weer bar slecht. Ik overweeg Opsporing Verzocht te bellen voor een zoektocht naar m'n relationeel gebied, want dat laat al zo lang niet van zich horen
Oud 15-12-2008, 15:17
wup
wup is offline
Ik zie nog steeds overal mooie jongens en heb de neiging om ze te knuffelen, want zin in knuffels ( en dan wel stoere mannekknuffels).
Niet gedacht dat ik met da x nog zo leuk zou kunnen praten. Het begon allemaal wat vlak, maar zo is het prima. Ik ben trots op hoe wij uit elkaar zijn
Oud 15-12-2008, 21:17
Captured2
Captured2 is offline
Heb nu al 4 dagen iets met mijn schat. Hij is super lief en zorgzaam. Ik ben echt blij dat we elkaar tegen zijn gekomen!
Oud 15-12-2008, 21:17
Verwijderd
Ik heb me zo goed vermaakt gisteren en ik vind het zo jammer dat het afgelopen was.
Oud 15-12-2008, 21:28
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Woei, leuke nieuwe huisgenootjes!
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 15-12-2008, 21:39
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
We zijn weer verliefder dan ooit en het is weer bijna net zoals in het begin! Behalve dat we elkaar toen niet goed kenden en nu wel. Alleen ik kan nog wel zo spontaan ineens een aanvalletje krijgen dat ik bang ben dat het weer uitgaat.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 15-12-2008, 22:16
Verwijderd
Hij is voor mij echt de liefste jongen van de hele wereld!
Alweer bijna 2.5 jaar
Oud 15-12-2008, 22:52
Verwijderd
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh <3
Wat stuurt ie schattige smsjes
Oud 16-12-2008, 15:10
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Whahaha, kom er net achter dat we vandaag 9 maanden samen zijn. Maar damn, wat gaat de tijd snel We hebben al plannen voor de meivakantie en voor de zomer... Bizar!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 16-12-2008, 15:13
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Het is fijnnnnn. <3 Ik vind het maar raar om níet bij 'm te zijn, haha, het is heerlijk om een vriendje te hebben dat op vijf minuten fietsen woont. Ik raak wel een beetje in de war van hem of van wat hij met me doet, het is zo nieuw, of zo anders dan alles wat ik hiervoor kende. Maar misschien is dat wel inherent aan nieuwe relaties, dat je 't niet kent, dat 't nieuw en anders en heftiger lijkt, al weet ik niet of dit heftiger is. Het is vooral heel anders. Hij ziet precies wat ik nodig heb.

En een vriendinnetje van me is soortvangedumpt en dat is vet stom. :boos: Ze is er echt kapot van en ik zie d'r donderdag pas weer, maarja, geen tijd. Morgenavond heb ik gala op mijn oude middelbare school, dat is wel echt de bom. Ik ga ook echt met m'n beste vriendinnetje(s) jaa. <3 En mijn beste vriendinnetje was hier afgelopen weekend en het was zo leuk.
Vanavond ga ik uit eten met m'n paardrijvereniging aye, het wordt vast tof.
En verder stoppen er allemaal leuke mensen met mijn studie. Niet cool.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 16-12-2008, 17:49
Verwijderd
@ICU: Precies een maand langer dan wij

ot: Ik ben niet zo gezellig vandaag en hij weet daarmee omt egaan. Als ik mezelf was, had ik al lang de benen genomen. Lief <3
Oud 16-12-2008, 19:28
Verwijderd
Ik mis hem, wat we hadden, de plannen die we gemaakt hadden. Bah!
Oud 16-12-2008, 21:03
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Vanavond ga ik uit eten met m'n paardrijvereniging aye, het wordt vast tof.
Oh, wat gaaf! Zo'n vereniging had ik ook wel gewild <3

Citaat:
Ik mis hem, wat we hadden, de plannen die we gemaakt hadden. Bah!
Knuffel!

En ik voel me eindelijk weer ietsje beter! Lag dus een week lang plat met dengue (lang leve tropische ziektes) en sinds gisteren geen koorts meer en sinds net dus weer een beetje eetlust Wel heel gaaf om zo de tijd te hebben om met al mijn vrienden en familie in NL te kunnen chatten, mailen en skypen, voor zover ik daar puf voor had
__________________
<):o)
Oud 16-12-2008, 22:02
Verwijderd
Mail terug van vriendinnetje. Waar ik bang voor was, klopt. Blegh, ik houd niet van vriendinnen die zich achtergesteld voelen.
maar goed, verder dan dat was het een heel lieve mail. Een die ik volgens haar goed moest bewaren want ze zegt het bijna nooit, maar ze geeft heel veel om me en houdt van me <3

Maar ik zie er wel heel erg tegen op hoe t nu allemaal verder moet. Somethings gotta change, maar ik vind het moeilijk en eng en ikwilniehieet. Maar het moet wel. Ik houd niet van zo kwetsbaar zijn
Oud 16-12-2008, 22:15
Verwijderd
Jaha gebeld en het was zoals vanouds, dat is fijn. Niet meer dat het gesprek doodvalt omdat alles behalve het Uit Elkaar Zijn zo onbelangrijk lijkt. Gezellig.

En huisgenootjes zijn leuk. En vrienden die toch (deels) mee kunnen op de Amerikareis
Oud 16-12-2008, 22:47
Verwijderd
Citaat:
En huisgenootjes zijn leuk. En vrienden die toch (deels) mee kunnen op de Amerikareis
Wtf, ik heb serieus ook net een vriendinnetje die (een deel) meegaat met mij

En verder baal ik van hem. Waarom doet hij zo terwijl we het ook gewoon heel gezellig kunnen hebben? Druk is geen excuus, dat ben ik ook. Maar eigenlijk baal ik nog harder van mezelf dat ik het erg vind
Oud 16-12-2008, 23:54
Verwijderd
En dan belt ie ook nog. Ha! Hij is echt aan het bijleren. Wát een schatje. *kwijl*
Oud 17-12-2008, 08:24
STP
Avatar van STP
STP is offline
Citaat:
OT: Doe het nu al zo'n beetje driekwart jaar met m'n ex met wie het misschien drie maand 'iets officieels' was. Het klikt(e) ook echt alleen op sexueel gebied. Ondertussen heb ik al meerdere malen een poging gedaan hier een punt achter te zetten maar wel trekken toch naar elkaar toe. Verdomd moeilijk want op de één of andere manier komt het zo maar niet van iets anders. Het is helemaal niet dat ik verlang naar sex met een ander maar zoals het nu gaat vind ik maar niets.

Alleen sex is ook maar niets als je 't mij vraagt!
__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl
Oud 17-12-2008, 09:05
Verwijderd
@Daydream-ster: knuffel! Sterkte ermee meisje, echt zwaar klote voor jullie.
@Ave: Verandering is eng, maar wel goed. Je kunt het best.

ot: Gisteravond na de repetitie nog heel even lieve liedjes zitten luisteren bij mij thuis. Samen gedanst op Liefde en 7.03 en Hallo in de Yellow. <3 Was lief. Echt heerlijk. Daarna nog even zitten zoenen en toen ging hij toch maar naar huis. Echt stom dat hij na zo'n lekkere avond toch naar huis moet gaan. Het word tijd dat ik op mezelf ga wonen.
Oud 17-12-2008, 09:20
wup
wup is offline
Dromen over het weer bij elkaar komen met exen van jaaaren terug is niet ok . Pff

Gister gegeten met beste vriendin en ze is lief. Ik moet dit jaar een opdracht doen voor school wat ik erg lastig vind en ze gaat me helpen En ze is gemotiveerder dan ik! En zij en haar vriend willen mee naar sziget, dus ik ga zeker. Nu nog even extra vrienden voor haar vriend regelen anders zit je met 3e wielen enzo. Lang geleden dat we samen weg zijn geweest, maar woei.

en omdat ik dingen van de positieve kanten moet gaan bekijken: oow, heerlijk, een kerst die je niet hoeft te verdelen onder meerdere families en werk en vriendjes.

zo, en het nu zelf nog even geloven
Oud 17-12-2008, 09:48
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
@ICU: Precies een maand langer dan wij

ot: Ik ben niet zo gezellig vandaag en hij weet daarmee omt egaan. Als ik mezelf was, had ik al lang de benen genomen. Lief <3
Hip! Keep up the good work
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 17-12-2008, 09:55
Verwijderd
Thanks Secret Agent Ik kan het ook vast wel, maar ik vind het allemaal niet zo leuk dit. Ach, ooit kijk ik hierop terug en ben ik blij? ofzo.
heb je al plannen om op jezelf te gaan wonen?

OT:
Hij komt morgen terug, gelukkig. Ik ben niet zo goed zonder hem. de eerste dagen is geen probleem, ook wel lekker om even met niemand rekening te houden. maar ik heb hem toch wel nodig. Hij is de enige die mij echt rustig kan maken en ik voel me vandaag nogal opgefokt/onrustig/bluh. En ik kan daar niet zo goed mee omgaan.
Nou ja, even doorbikkelen nog, morgen is ie terug en dan is ie 2 weken lang he-le-maal voor mij <3
Oud 17-12-2008, 10:27
Verwijderd
@ave: nee, nog geen concrete plannen. Ik wil wel binnen nu en zeg, anderhalf jaar, op mezelf gaan wonen (op kamers dan). Dan begin ik aan een HBO-opleiding en wil ik daar graag op kamers. Daarnaast heb ik het thuis wel een beetje gehad.
Maar dat komt helemaal goed meisje! Ik weet niet precies wat je van plan bent, en het kost nu veel energie enzo, maar uiteindelijk is het alleen maar goed. Echt!
Oud 17-12-2008, 13:08
Verwijderd
Citaat:
Wtf, ik heb serieus ook net een vriendinnetje die (een deel) meegaat met mij
Oud 17-12-2008, 17:21
Verwijderd
@ spekkie & SA: dank jullie wel... En Spekkie, las het op je weblog ook al, maar beterschap!

OT: Zondag gaan we naar Amsterdam. We hebben met Sinterklaas een treinbon gekregen en aangezien we enkel dit weekend nog vrij hadden (voor het nieuwe jaar) doen we het zondag. Ik ben benieuwd. Zie hem voor die tijd niet meer en dat is ergens wel goed, het went wel, maar het gemis wordt niet minder..
M'n beste vriendinnetje is zó bezig met haar nieuwe vriend dat ik al een week niets meer van haar gehoord heb. Maar aan de andere kant zie ik nu een heeel andere kant van mensen waarvan ik dacht dat ze 'gewoon vrienden' waren, maar wel meer blijken te zijn.
Oud 17-12-2008, 19:16
Soezen
Avatar van Soezen
Soezen is offline
Eigenlijk vind ik samenwonen maar saaaai. Where is de romance?
Oud 17-12-2008, 19:29
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Jaha gebeld en het was zoals vanouds, dat is fijn. Niet meer dat het gesprek doodvalt omdat alles behalve het Uit Elkaar Zijn zo onbelangrijk lijkt. Gezellig.
Ik snap dit niet. Hoe houden jullie contact met de exen...??? ik moet er persoonlijk echt niet aan denken (nu dan anywayz) Veel te pijnlijk...
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 17-12-2008, 19:52
wup
wup is offline
Citaat:
Ik snap dit niet. Hoe houden jullie contact met de exen...??? ik moet er persoonlijk echt niet aan denken (nu dan anywayz) Veel te pijnlijk...

Ik heb ook meer dan een maand volledig alle contact vermeden. Maar daarna wilde ik hem graag weer spreken en het gaat nu heel leuk. Toch ben ik wel eens bang dat het weer té leuk word, waardoor ik weer verliefd word, of hij. In eht echt durf ik het nog niet aan, dus het blijft voorlopig bij msn. Denk volgend jaar hem wel weer eens te willen zien.

Treinjongen zit nooit meer in de trein , maar zag hem wel weer in de stad en dat was weer glimlachen. Ben er alleen nog niet uit wat ik er nou pecies van vind. Het is maar een lach, maar zodra iets maar een klein beetje dichtbij komt word ik bang en denk ik 'nee nee neeeee'. Hmm.. en zit erg met die droom van vanacht..
Oud 17-12-2008, 19:55
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Ik snap dit niet. Hoe houden jullie contact met de exen...??? ik moet er persoonlijk echt niet aan denken (nu dan anywayz) Veel te pijnlijk...
Ik ken ook zat mensen die het contact verbreken. Het ligt er maar net aan hoe je uit elkaar bent gegaan en hoe je de nieuwe situatie instapt. Bij mij is er niks meer na een relatie. Het is alleen zuur als je van tevoren vrienden bent geweest, maar goed.
Oud 17-12-2008, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Ik snap dit niet. Hoe houden jullie contact met de exen...??? ik moet er persoonlijk echt niet aan denken (nu dan anywayz) Veel te pijnlijk...
Hmm ik heb het uitgemaakt hč, dus voor mij is het domweg niet zo pijnlijk. Zie 'm wel graag dus zou dat graag zo houden. En met zijn vorige ex is hij goed in staat gebleken om vrienden te blijven, dus ik hoop dat dat nu ook lukt. Maar we hadden dan ook een beetje vreemde relatie, altijd een slag om de arm, veel twijfel bij allebei... maakt wel verschil.

Met de eerste ex waren we het er allebei wel over eens dat het beter was als het uit ging, en we wilden toch graag vrienden blijven omdat we natuurlijk ook heel goeie vrienden wáren. Dat ging de eerste tijd heel goed (zagen elkaar regelmatig, belden, etc), maar op een gegeven moment ging hij daten en toen heb ik toch even contact verbroken. Na een tijdje weer contact opgenomen, en toen liep het daten met hem en dat meisje nogal slecht af - en toen had ik opeens zoiets van, maar kunnen wíj dan niet toch nog een keer het proberen? (niet dat ik hem dat zo voorgesteld heb trouwens ). En dat was een beetje funest voor het vrienden zijn. Ook was ik pas tóen kwaad om hoe het allemaal gelopen was en hoe hij me behandeld had, stom genoeg - had blijkbaar even tijd nodig om boos te worden Bovendien ging ik toen daten met de Duitser dus ik had hem ook minder 'nodig'. Vanaf dat moment heb ik bij tijd en wijle contact helemaal verbroken, zagen we elkaar sporadisch en spraken elkaar maar iets vaker via msn.

Had hem door de vakantie enzo al een aantal maand niet gezien, alleen gesproken op msn. Vanaf het begin van dit schooljaar zie ik hem weer regelmatig want we sporten nu elke week op dezelfde plaats en dezelfde dag. Deze keer gaat het echter goed 't Is ondertussen ook al meer dan een jaar geleden. Durf bijna te zeggen dat ik er toch echt overheen ben

/lang lulverhaal

Oh en de recentste ex kwam eten vanavond en dat was toch raar, aan de ene kant heel gewoon maar opeens mag je niet meer zoenen en te veel aan elkaar zitten enzo Nouja ging verder wel oke, geen moeilijke gesprekken of nare momenten, gewoon beetje kletsen en lachen en film kijken.
Oud 17-12-2008, 20:34
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Ow god wat hou ik van mn beste vriendin en mis ik haar. Zij maakt me altijd helemaal vrolijk Net weer de date jongen gezien en hij is het toch net niet, nee dit wordt niks. Beetje jammer dat hij zo goed kan zoenen en dat het eigenlijk wel fijn is om iemand te hebben die lief doet nadat die ander het had 'uitgemaakt'.
en ik mis hem nog steeds, al weet ik niet wat ik zou doen als hij weer opeens lief ging doen, waarschijnlijk vooral boos worden
Oud 18-12-2008, 11:52
Verwijderd
aaaah hij is echt TE leuk. Fuck. <3
Oud 18-12-2008, 12:04
Verwijderd
Oké, volgens mij doet ie echt zijn best om lief te zijn ha! Gisteravond een smsje waarin stond hoeveel nachtjes we nog zonder elkaar moeten haha Geweldig. Ik ga 'm echt helemaal plat knuffelen van het weekend. Hij weet niet wat 'm overkomt
Oud 18-12-2008, 12:05
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
Oja natuuuuurlijk heeft hij zijn geluk gevonden bij een nieuwe vriendin
En wanneer gaat mijn leven eens fijn worden?
__________________
Addicts of communication..
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied? #95
x-spekkie-x
500 21-02-2009 01:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:18.