Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-12-2008, 12:19
Verwijderd
Communicatieproblemen ftw. Nu weet ik nog steeds niet of vanavand nou terug moet treinen naar hem of bij mijn ouders kan crashen. Verder is het goed! En leuk en lief en hmmmm.
Advertentie
Oud 18-12-2008, 13:09
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Sinds vorige week vrijdag niks meer van hem gehoord. Weinig verrassend, maar toch pijnlijk. Lees overal berichtjes van meisjes die hem overduidelijk willen en zie foto's en ik word er gewoon beroerd van Ik weet niet meer of het nou goed is om hem wel te zien of niet te zien. Beide doet net zo veel pijn.
Oud 18-12-2008, 13:33
Verwijderd
Hij is bijna thuis
Oud 18-12-2008, 14:00
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Gaat goed
Vanavond weer en lekker vakantie en lekker lang bij hem blijven jeej! Alleen meot hij echt voor zichzelf gaan zorgen en zorgen dat hij de huur kan betalen etc. Het is lastig me daar geen zorgen over te maken. Hij doet dat niet, en ik weet gewoon dat hij niet genoeg geld meer heeft, maar hem er steeds op wijzen is niet goed.
Afgelopen weekend ook een heel goed gesprek gehad met een vriend van hem en mij. Ik lijk heel erg op hem en onze problemen in relaties ook. Het was fijn om daarover te praten en herkenning te vinden en de oplossingen van elkaar te horen
__________________
Don't worry, be happy
Oud 18-12-2008, 15:06
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
mwaah we vinden elkaar meer dan leuk; goed moment zo net voor de kerstvakantie waar we allebei naar huis vliegen, en na de kerst zien we elkaar nog maar 2 weken.

ach ja was te verwachten.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 18-12-2008, 16:53
Cethlion
Avatar van Cethlion
Cethlion is offline
Gisteravond een soort van afscheidsfeestje gehad met vriendinnen en dat was heel fijn <3 Nu zit ik wel de laatste avond in Nijmegen alleen en dat is even naar. Heb al wat mensen gesms't maar die reageren niet en van anderen denk ik dat ze toch niet iets met me willen gaan doen.
I neeeeed company! En ik wil niet naar Noorwegen!
__________________
Ford, you're turning into a penguin. Stop it.
Oud 18-12-2008, 22:23
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hier gaat het prima

Ik had hem een week niet gezien maar gisteren zag ik hem weer bij de diploma-uitreiking en dat was tof Was een leuke middag/avond en fijn om weer samen te zijn. Je kon echt merken dat we elkaar allebei gemist hadden en dat is fijn. Lekker tegen hem aan geslapen.

Morgen ga ik naar hem toe, naar een verjaardag en dan bij mij slapen. Zaterdag naar Antwerpen, nachtje daar slapen en zondag weer terug. Dan drie dagen werken en vanaf woensdag anderhalve week samen met kerst bij mijn ouders en daarna een week wintersport met zijn ouders, heel tof

Ik ben morgen vrij en heb nu weekend dus ik zat hier lekker met een baco'tje en borrelnootjes en ik smste naar hem 'je cd is tof en de bacardi is lekker' krijg ik terug 'haha, je zorgt wel goed voor jezelf, ik zie je al zitten *verliefd is*'

Ahw <3 Gisteren zei hij ook dat als ik een eigen huisje heb hij wel vier dagen in de week oid bij mij kwam wonen
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 18-12-2008, 23:04
Verwijderd
Grieks-engelse smsjes van Griekse vriendjes die me niet vergeten zijn :liefde:
En verder gaat het wel. Vanavond lekker weggeweest en de hele avond aan iets anders gedacht. Leuk gesprek gehad met 'hem', we kunnen het wel
Oud 19-12-2008, 04:13
Verwijderd
Omg ja slim hoor Freyja om te rebounden met jongens die er serieus wat in zien. "Ja vind je Freyja leuk?" "Eh, leuk is een understatement." *headdesk* Ooooh ik ben zo stom, en hij is echt schattig hoor maar REBOUND, alsof ik nu iets nieuws wil, en waarom loopt die vriend van mijn broer me te versieren omg. Ik weet dat ik leuk ben hoor maar ZO leuk ben ik nou ook weer niet
Oud 19-12-2008, 09:20
Verwijderd
Aaaaahw, gisteren was mijn zusje jarig en ze kwam gistermorgen mijn kamer opstormen. 'Caroline, wil jij Vriendje niet even bellen dat hij vanavond ook komt?' Ja hoor, maar dan moest ze zelf bellen. Toen had hij niet in de gaten dat ik dat niet was (ze belde met mijn nummer) en zei drie keer 'goejemorgen lieverd' tegen mijn zusje voordat hij doorkreeg dat ik niet belde.
Maar hij is lief en ik ben nog steeds verliefd
Oud 19-12-2008, 10:26
Verwijderd
Oh dit gaat echt weer de goeie kant op Deed hij gister eerst de hele tijd zo leuk en gezellig met en tegen me. Begon alweer te denken dat hij toch echt niks aan de afgelopen tijd kon doen omdat hij het zo druk heeft en whatever. Om vervolgens het tweede deel van de avond weer ingeruild te worden voor alle aandachtsgeile bezette meisjes die tegen hem op komen staan rijden. En er ongeveer met eentje naar huis te gaan ook. We hadden afgesproken vandaag te lunchen, maar het zal me niks verbazen als hij niet thuis geeft als ik straks bel. Goed, laatste kans, want dit gaat al te ver.

Hoezo een patroon qua mannen waar ik in geïnteresseerd ben
Oud 19-12-2008, 16:42
Verwijderd
Oh en nu heeft ie aan een wederzijdse vriendin mijn email gevraagd, omdat hij nog wat dingen kwijt wil Aah. Volgens mij gaat de aankomende vrijgezelle periode lekker worden zeg. Wacht maar, I'll give St*r a run for her money
Oud 19-12-2008, 16:48
Hmmtja
Hmmtja is offline
Waarom kun je gevoelens niet veranderen? Iemand wel eens gehad dat je 4.5 jaar samen bent, altijd hartstikke leuk, maar een andere leuke jongen ontmoet en je gedachten niet van hem af kunt houden? Minder lief begint te doen tegen je vriendje (waarom eigenlijk?? Je had het altijd zo goed). Het is kut. Wat geef ik op en wat kan ik verwachten?
Oud 19-12-2008, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Waarom kun je gevoelens niet veranderen? Iemand wel eens gehad dat je 4.5 jaar samen bent, altijd hartstikke leuk, maar een andere leuke jongen ontmoet en je gedachten niet van hem af kunt houden? Minder lief begint te doen tegen je vriendje (waarom eigenlijk?? Je had het altijd zo goed). Het is kut. Wat geef ik op en wat kan ik verwachten?
Nou, heb het niet zo gehad hoor. Maar mijn vriend en ik waren 3.5 jaar samen en toen gingen we uit elkaar. Er waren geen anderen in het spel, het is tussen ons gewoon even 'op' nu.

En het is denk ik best normaal dat je na een lange tijd weer wat oog begint te krijgen voor wat er verder nog rondloopt. Het verliefde gevoel in je relatie gaat weg en maakt plaats voor houden van en respect.

Dat je minder lief gaat doen en alleen nog maar aan die ander kan denken, dat lijkt me dan weer niet zo goed...

@ Freya; stiekum heb ik ook wel zin in een rebound, maar ergens ben ik verstandig en ik doe het niet

OT: vanavond lekker wat drinken met een andere vriend van me, gisteren ook bij een vriend van me geweest en dat was tof. Dus dan hoop ik daar vanavond ook op Morgenavond sinds lange tijd weer eens met een hele groep de stad in (hopelijk... iig met zn drietjes) en overmorgen met mijn ex naar Amsterdam, Sinterklaas cadeautje opmaken en hopelijk een leuke dag hebben waarbij we wel even serieus kunnen praten..
Oud 19-12-2008, 20:07
Verwijderd
gaat goed! ik heb zin in over 10 dagen, want dan zie ik hem weer en hij is nu met een vriendin die ik niet ken naar een voorstelling, en eigenlijk zit het me niet echt lekker, maar dat komt alleen omdat ik haar niet ken. en nu heb ik een smsje gestuurd dat hij geen rare dingen moet doen, maar ik heb geen idee waarom ik dat heb gestuurd, want ik weet toch wel dat hij dat niet doet, en bovendien kom ik dan alleen maar over als de jaloerse bitch.
Oud 19-12-2008, 20:13
Verwijderd
Hmm hij nam zowaar op en was nog enthousiast ook. Dus nog langs geweest, gezelligheid! Er was niks gebeurd, maar ze stuurt hem wel dubieuze smsjes. Hij vindt haar irritant, maar smst wel terug. En dat doet ie bij z'n eigen vrienden vaak niet... Pff, wat is het toch fijn om altijd one of the guys te zijn
Oud 19-12-2008, 21:25
Verwijderd
Ik wil een knuffel
Oud 19-12-2008, 22:58
Verwijderd
Afscheid nemen bestaat niet zegt men, maar het is wel verdomde rot.
Oud 20-12-2008, 11:17
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Fijn joh, de afgelopen dagen véél samen geweest, en eigenlijk... Ja, dat was fijn. Kan gewoon mezelf zijn bij hem, raar doen, serieus doen, soms ook gewoon... Nou ja, niets doen. Heerlijk. Ook wel fijn dat ik vandaag m'n eigen ding kan doen (ook al bestaat dat uit boodschappen, wassen, opruimen etc). Maar vanavond weer samen
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 20-12-2008, 12:31
wup
wup is offline
Hmm, ik ben bang dat het wat te gezellig wordt. Ik snap ook helemaal niet meer wat ik wil/vind/voel. Elke keer hoop ik dat hij online is. Ergens zeg ik steeds tegen mezelf dat het misschien allemaal wel goed komt, ooit. Vooral nu hij alles doet wat ik altijd hoopte dat hij het zou doen ( op zoek naar een eigen huis, stoppen met roken, wat meer nadenken over alles)
Maar tegelijk wil ik zo graag een rebound! Mar ja, waar haal je die...
Oud 20-12-2008, 14:59
Verwijderd
Citaat:
Hmm, ik ben bang dat het wat te gezellig wordt. Ik snap ook helemaal niet meer wat ik wil/vind/voel. Elke keer hoop ik dat hij online is. Ergens zeg ik steeds tegen mezelf dat het misschien allemaal wel goed komt, ooit. Vooral nu hij alles doet wat ik altijd hoopte dat hij het zou doen ( op zoek naar een eigen huis, stoppen met roken, wat meer nadenken over alles)
Maar tegelijk wil ik zo graag een rebound! Mar ja, waar haal je die...
In de kroeg. Of bij je studie. Of bij vrienden van je broertje. Ik weet niet wat het is maar ze staan hier momenteel in de rij Alleen wil ik alleen maar een beetje flirten en vozen in kroegen, ik wil niet achteraf nog met elkaar mailen of naar de bios gaan ofofof. Prft. Op de een of andere manier komt zulke aandacht júist altijd op momenten dat je er niet zo op zit te wachten. Wil je het wel, of wil je het van een bepaald persoon, dan komt het juist niet

Uhm mijn punt was, als ik rebounds kan vinden kan jij dat nog veel gemakkelijker En Daydream-ster, wat is er onverstandig aan? Als het aan beide kanten duidelijk is hoe het zit?
Oud 20-12-2008, 15:09
Verwijderd
Citaat:
En Daydream-ster, wat is er onverstandig aan? Als het aan beide kanten duidelijk is hoe het zit?
Mja, laat dat nou net het probleem zijn. Maar goed, wie weet waar ik vanavond tegen aan loop, we zien wel
Oud 20-12-2008, 17:55
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Wacht maar, I'll give St*r a run for her money
you'll never beat me
Oud 20-12-2008, 20:56
Verwijderd
Zucht. Ik wil hem smsen maar eigenlijk ook niet. Want ik krijg toch geen antwoord. Kan hem beter bellen, maar eigenlijk gaat het nergens over. Hm, maandag dan maar als ik me zolang kan inhouden.
Oud 21-12-2008, 12:52
wup
wup is offline
Citaat:
In de kroeg. Of bij je studie. Of bij vrienden van je broertje. Ik weet niet wat het is maar ze staan hier momenteel in de rij Alleen wil ik alleen maar een beetje flirten en vozen in kroegen, ik wil niet achteraf nog met elkaar mailen of naar de bios gaan ofofof. Prft. Op de een of andere manier komt zulke aandacht júist altijd op momenten dat je er niet zo op zit te wachten. Wil je het wel, of wil je het van een bepaald persoon, dan komt het juist niet

Uhm mijn punt was, als ik rebounds kan vinden kan jij dat nog veel gemakkelijker En Daydream-ster, wat is er onverstandig aan? Als het aan beide kanten duidelijk is hoe het zit?

Haha, hoezo dát nou weer? Nou ja, gister gewerkt en dat was een vrij succesvolle avond. Meestal komen er vooral 30ers, maar gister waren er redelijk wat leukerds. Dus flirten de gekste wihoe.
En nu ben ik in de war, want er is een vriend van mijn collega's die er elk weekend is en.. nou, pff, bluh, tsk, want nou ja.. gister was dat wel erg gezellig, maar oud en weet niet.


Oud 21-12-2008, 15:06
Verwijderd
Ik was vrijdag echt kwaad op hem. Stiekem heeft dat het hele weekend nog doorgewerkt. En dat is pas over als ik hem weer zie. Ik ben écht heel slecht in ruzie maken met hem. Dat is pas helemaal over als ik hem weer zie en altijd wil ik nog duisentkeer bellen om het er over te hebben. Ja, zo werkt dat niet. Nu heb ik me het hele weekend geërgerd op dingen die niet realistisch zijn. Dusjaaaaaaaa. Maar ach. Dinsdag misschien samen naar Breda.
En het weekend was wel even geniaal. Mijn kindjes zijn echt heerlijk (L)
Oud 21-12-2008, 16:24
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Ik wil gewoon duidelijkheid, maar blijkbaar is dat iets te veel gevraagd... Volgens een vriendin is dat omdat hij waarschijnlijk zelf ook niet weet wat hij met de situatie aanmoet, maar ik laat hem tenminste weten wat ik erover denk, dat kan hij ook best doen. En alleen contact hebben via sms is ook kut.

Aan de ene kant is een lange afstand relatie best lekker, je kunt rustig je eigen dingen blijven doen, maar aan de andere kant loopt de communicatie niet echt lekker, en wil gewoon een afspraak wanneer we elkaar weer zien.
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 21-12-2008, 20:43
Verwijderd
Hij komt vanavond en dat heb ik even nodig.
Oud 21-12-2008, 20:51
Suey
Suey is offline
Hmm heb hier al lang niet meer gepost maar wil dit toch even kwijt.
Heb een aantal maanden geleden aan de andere kant van de wereld iemand ontmoet die daar nu nog steeds is en ik zit nu weer thuis. Nu net ongeveer 3,5 week dat ik hem voor de laatste keer gezien heb en mis hem echt supererg. Hij komt niet hier vandaag maar zegt wel hier naartoe te willen komen binnen een paar maanden. Er is nog niets zeker dus het is allemaal afwachten. We hebben bijna iedere dag contact maar het is echt verschrikkelijk arghhhh.
Oud 21-12-2008, 22:00
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Hem gemaild en dat was waarschijnlijkste het domste wat ik ooit gedaan heb, en dat zegt wat. Verder heeft de jongen van vrijdag gemaild en heb ik dus binnenkort een date met duitser nr 2
Oud 21-12-2008, 22:09
wup
wup is offline
Shit. Vandaag kroeg ingeweest en uur lopen babbelen met de ouwe ( hmm, klinkt toch best kut). Waarna vrienden gingen vragen wie het was, want het was duidelijk dat hij wat van me wilde.. Ach we zien wel.
En kwam in de winkel een jongen tegen waar ik een enorme crush op had een poosje geleden. Meteen rode kop en een omgedraaide maag.. Hmm. Hij zit bij me op school maar ik zie hem nooit meer ivm stages enzo. Bummer. Nou ja.. Ik geniet wel heel erg van mannen kijken zonder schuldgevoel
Oud 21-12-2008, 23:46
Dice94
Dice94 is offline
Ik voel me wel ok ..
Kan steeds beter opschieten met het meisje die ik leuk vind, en ik doe er ook steeds vaker leuke dingen mee, nog wel met andere erbij, heb trouwens gehoord dat haar ''ex'' vriend jaloers op mij is omdat hij vind dat wij te klef zijn, terwijl we helemaal niet gezoent hebben of wat, weet niet eens of ze me leuk vind, aan de ene kant wel grappig om te horen dat hij ons te klef vind aan de andere kant weer niet sinds het een vriend van mij is. Vind ik wel kut voor hem, maarja.. het zei zo
Oud 22-12-2008, 12:36
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
Hmm heb hier al lang niet meer gepost maar wil dit toch even kwijt.
Heb een aantal maanden geleden aan de andere kant van de wereld iemand ontmoet die daar nu nog steeds is en ik zit nu weer thuis. Nu net ongeveer 3,5 week dat ik hem voor de laatste keer gezien heb en mis hem echt supererg. Hij komt niet hier vandaag maar zegt wel hier naartoe te willen komen binnen een paar maanden. Er is nog niets zeker dus het is allemaal afwachten. We hebben bijna iedere dag contact maar het is echt verschrikkelijk arghhhh.
Weet waar je aan begint... Maar ik hoop dat het bij jullie allemaal goed komt

OT: Het besef dat het toch wel gewoon uit is, begint steeds meer tot me door te dringen... Ik baal nu dat het kerstvakantie is, ik weinig om handen heb en vriendinnetjes druk bezig zijn met familie + vriendjes
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 22-12-2008, 13:54
Verwijderd
Oh gosh. Ik moest nadenken wat ik op zijn kaart ging zetten. Slecht teken. En m'n collega kwam net casual informeren of dat m'n vriendje was, want ze hadden al ongeveer weddenschappen afgesloten tijdens het personeelsfeest. Ik natuurlijk ontkennen, maar ze zei met een knipoog dat de non-verbale communicatie (fijn, dat werkveld van mijn baan) tussen ons er toch aardig op leek...

Lang leve ontkennen, vooral tegen mezelf Maar het moet wel, want het heeft toch geen zin.
Oud 22-12-2008, 16:41
Verwijderd
we zouden vandaag gaan christmas shoppen en hangen, maar hij bedacht ineens dat hij liever met een vriend domme spelletjes ging doen. ik vond het niet zo erg, maar toen vertelde hij me net nog even dat hij dat morgenavond WEER gaat doen. nu ga ik vanavond/vannacht dvd's kijken met friends, en als hij vannacht weer bij mij komt doe ik gewoon alsof ik hem niet ken. super leuke relatie!
Oud 22-12-2008, 19:23
Verwijderd
Ik ben stom, en dan is hij weer stom. Dan ben ik weer stom en zo gaan we lekker heen en weer.
Zag dit weekend dat ik zijn huissleutel nog heb, misschien moet ik die ook maar eens teruggeven.

Gisteren hebben we echt een leuke dag gehad, ongedwongen en gezellig. Jammer dat we ons dan allebei rot voelen als we weer weg gaan. Maar we zijn te eigenwijs om elkaar helemaal niet te zien of te spreken.

En mijn beste vriendin kan nu officieel de pot op. Ze is alleen maar bezig met haar vriendje. Ze neemt niet op, belt niet terug, smst niet terug, reageert nergens op. Dan ben je in mijn ogen geen vriendin meer.
Oud 22-12-2008, 19:55
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Afgelopen weekend met m'n vriend een weekendje naar Antwerpen geweest en dat was tof Vrijdagavond was ik naar hem toe gegaan en met hem naar een verjaardag van een vriend van hem die ik niet kende maar was best leuk Midden in de nacht thuisgekomen en gaan slapen, zaterdag bij tijds op om naar Antwerpen te gaan. Eigenlijk waren we er zo (anderhalf uur), daar de stad bekeken, op de kerstmarkt rondgehangen, wafels gegeten, glühwein gedronken, broodjes subway en panos gehaald, gewoon lekker samen geweest. Uit eten geweest en wat gedronken in de bar van het restaurant. 's Avonds lekker met z'n tweetjes rondgehangen op de hotelkamer met een super relaxte douche en heerlijke bedden. Heerlijk uitgeslapen en toen nog wat door de stad gelopen en daarna weer terug naar huis. Daar lekker geborreld met een wijntje en toastjes en lekker avondje samen gehad. Vanmorgen moest ik werken maar bleef hij liggen en ik vind het altijd zo tof als hij dan nog zo lekker ligt te slapen in mijn bed (stiekem ben ik dan wel jaloers natuurlijk )

Ben ik vanmiddag aan het werk, krijg ik een smsje 'Hey lieverdje, ik heb per ongeluk een plant in je bed laten vallen... SORRY!!! Heb geprobeerd het schoon achter te laten'

Ik moest echt heel hard lachen toen ik dat las De ravage thuis viel mee maar toch m'n beddengoed maar ff in de wasmachine gegooid
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 22-12-2008, 21:38
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
ik mis hem nu al nu hij bij zn ouders in edinburgh zit, hoe gaat dat als ik straks weer voorgoed in nederland ben.
'gelukkig' voelt hij hetzelfde. gedeelde smart is halve smart of hoe zeg je dat ook alweer?
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 23-12-2008, 07:42
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Laatste dag werken en dan samen kerstvakantie vieren! We gaan niet naar mijn ouders omdat dat onpraktisch is en spreken dus maar ergens in de loop van volgend jaar af.
Aan het einde van de week gaan we lekker even op vakantie en oud en nieuw wordt vast ook erg gaaf. Ik heb er zin in!

Heh, ik weet nog wel dat we ooit zeiden dat we af en toe eens niet bij elkaar moesten zijn omdat we het anders zat zouden worden, maar daar is tot nu toe nog helemaal niets van gekomen.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Oud 23-12-2008, 08:16
Verwijderd
Hij geeft me amper de mogelijkheid om te twijfelen, want ik krijg gewoon de lieve smsjes en toen ik vannacht in bed lag belde hij me nog even omdat hij gewoon even wilde praten. En gaf vervolgens zelf ook toe hoe cheesy dat was en daar was ik dan ook wel weer blij mee. Joehoeeee.
Oud 23-12-2008, 08:22
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Jeetje, wel raar hoor, om met kerst alleen thuis te zijn. Gelukkig ga ik 2e kerstdag naar m'n ouders toe met vriendlief! Dan zijn we gewoon weer vet lang samen. Hmmm...
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 23-12-2008, 10:13
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Ik las net liefdesbrieven van toen we net verkering hadden. Ondertussen bijna 3 jaar verder en nog steeds verliefd. Ik ben gelukkig met hem.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 23-12-2008, 11:16
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik ben geloof ik een beetje in de war.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 23-12-2008, 15:49
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Gek op haar.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 23-12-2008, 16:08
Dice94
Dice94 is offline
Vraagt ze om filmpje te gaan kijken met misschien nog een paar anderee...
Kan ik niet 0.0
En de rest van de week kan ik ook bijna niet, en volgende week gaat zij op wintersport
Oud 23-12-2008, 16:23
wup
wup is offline
Hmm, als ik mezelf voor wil hoden dat ik hém niet als rebound object wil gebruiken, moet ik misschien eens stoppen hem te youtuben..

Gister superleuke avond gehad met beste vriendin. Ze is tof.
Vandaag eerst geshopt met shagerijnig zusje ( en zag uuf, eindelijk kerstshoppend met lover geloof ik) en straks eten bij ex-collega... Ben goed bezig met het hele sociale gedoe. School moet maar even wachten.

Het gaat geloof ik ook wat beter met de ex, dus daar ben ik blij om. We gaan naar het zelfde concert over een poos en ben nu al benieuwd. Het elkaar wel spreken/ niet zien beval me goed, dus denk dat dat de eerste keer meeten wordt
Oud 23-12-2008, 16:57
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
We gaan naar het zelfde concert over een poos en ben nu al benieuwd.
Dat is waar het bij mij altijd is mis gegaan
Maar ik heb hem nu al bijna twee maanden niet meer gesproken, en dat is een record! Het is goed om af te kicken, want we bleven een beetje met elkaar in ons hoofd zitten, terwijl het dus al bijna twee jaar geleden is uitgegaan! Hij blijft mijn eerste liefde/relatie, dus ik ben bang dat de gevoelens nooit helemaal weg zullen gaan. Kon ik ook maar zo makkelijk rebounden als Freyja
__________________
<):o)
Oud 23-12-2008, 17:24
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
ik mis hem
zin in morgen en volgende week!
Oud 23-12-2008, 17:37
Verwijderd
@ spekkie: twee jaar, mijn hemel zeg
Oud 23-12-2008, 18:02
Verwijderd
Citaat:
@ spekkie: twee jaar, mijn hemel zeg
Dan wil je niet weten hoe lang het bij mij al uit is en het telkens weer misgaat (nu eindelijk voltooid verleden tijd)

OT: Hij belde vanmiddag, eerst over wat zakelijks. Kort daarna nog een keer, en toen een kwartier zitten geinen. Ga zo naar hem toen, eten en film kijken met nog een of twee vrienden. Maar vond het al heel wat dat hij uit zichzelf eens wat geregeld heeft

Oh en verder is m'n baas de beste: heerlijk roddelen over alles en iedereen
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied? #95
x-spekkie-x
500 21-02-2009 01:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:17.