Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-01-2011, 03:26
Stoeipoess
Avatar van Stoeipoess
Stoeipoess is offline
Goeiemorgen allemaal,
De speed kater, we kennen hem allemaal, maar hoe bestrijd je die nou het best?
Ja ik weet als je er voor kiest om pep te gebruiken dan moet je ook de gevolgen er van inzien, maar wat zijn jullie manieren om zo makkelijk en relaxed de dag door te komen met een speed kater?
tips,trucs alles is welkom!

Groetjes.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-01-2011, 05:06
Verwijderd
veel blowen, het liefst in gezelschap met andere net zo brakke mensen. beste werkt bij mij gewoon de hele dag suf hangen, niksdoen en lame shit op tv kijken. probeer beetje lichte dingen te eten als salade, toetjes of fruit. Dat heeft je lichaam sowieso wel nodig en is misschien niet heel relaxed om te eten maar geeft wel gewoon een beetje goed gevoel in je buik.
ik zou proberen speed alleen te gebruiken als ik weet dat ik er lang de tijd voor heb en de 1/2 dagen daarna helemaal niets hoef te doen en lekker bij kan komen. Nuttige shit doen kost dan nogal veel moeite. Slapen helpt eigenlijk gewoon meeste, gewoon lekker bijkomen, veel anders kun je er ook niet aan doen. Ik heb bij speed nooit iets gevonden dat de kater een beetje tegen gaat zoals veel water drinken bij alcohol bv wel doet.
Op een gewone uitgaansnacht speed gebruiken en daarna de hele nacht in je bed wakker naar het plafond staren vind ik facking kut dus dat probeer ik altijd te vermijden. Als je met wat andere gare mensen bent is het gewoon met z'n allen eindeloos ouwehoeren en de tijd uit zitten. wazige gesprekken komen daaruit voort
Met citaat reageren
Oud 23-01-2011, 05:18
Stoeipoess
Avatar van Stoeipoess
Stoeipoess is offline
Citaat:
veel blowen, het liefst in gezelschap met andere net zo brakke mensen. beste werkt bij mij gewoon de hele dag suf hangen, niksdoen en lame shit op tv kijken. probeer beetje lichte dingen te eten als salade, toetjes of fruit. Dat heeft je lichaam sowieso wel nodig en is misschien niet heel relaxed om te eten maar geeft wel gewoon een beetje goed gevoel in je buik.
ik zou proberen speed alleen te gebruiken als ik weet dat ik er lang de tijd voor heb en de 1/2 dagen daarna helemaal niets hoef te doen en lekker bij kan komen. Nuttige shit doen kost dan nogal veel moeite. Slapen helpt eigenlijk gewoon meeste, gewoon lekker bijkomen, veel anders kun je er ook niet aan doen. Ik heb bij speed nooit iets gevonden dat de kater een beetje tegen gaat zoals veel water drinken bij alcohol bv wel doet.
Op een gewone uitgaansnacht speed gebruiken en daarna de hele nacht in je bed wakker naar het plafond staren vind ik facking kut dus dat probeer ik altijd te vermijden. Als je met wat andere gare mensen bent is het gewoon met z'n allen eindeloos ouwehoeren en de tijd uit zitten. wazige gesprekken komen daaruit voort


Nou van GHB vermindert je speed kater. maarja, drugs met drugs bestrijden vind ik ook zown onzin.
Mijn jointje ligt gelukkig klaar dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken.
& met eten heb ik nooit echt problemen, zolang ik maar tv kijk ofzo dat ik er niet op let.
Maar heb jij niet dat als jij de hele dag in je nest ligt weg te rotten dat je heel depressief word? Heerlijk op de zondag morgen wazige gesprekken, niks beters. Maar nu is het alleen ik en mijn teddybeer!

Trouwens nu lees ik me verhaaltje terug ik zeg drugs met drugs bestrijden is onzin, maar heb wel een joint klaar liggen.

nja hoop dat je beetje begrijpt waar ik op doel. Tsja meestal gebruik ik dan alleen vrijdags zodat ik zaterdag nog een beetje kan afbouwen en uitrusten en zondag ook uitrusten, maar liep even anders deze keer.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2011, 12:13
Pyro Power
Pyro Power is offline
Je kunt de speedkater verminderen door op het feestje zelf goed frisdranken en sportdrankjes te drinken. Dat scheelt al een hele boel.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2011, 17:39
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Idd tijdens het gebruiken al veel drinken kan wel ns verschil maken, nou ben ik dan ook altijd sowieso uitgedroogd, dus ik doe het in elk geval En verder lekker rustig aan doen, zorg dat je geen belangrijke of inspannende dingen hebt, ik kom meestal de dag door op drinkontbijt/sapjes, dat werkt echt het beste.
Verder idd lekker slapen als je dat eenmaal kunt en tot die tijd gewoon beetje lame tv kijken of kletsen met de mensen om je heen, beetje buiten frisse neus halen werkt ook lekker.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 24-01-2011, 19:33
HTID
Avatar van HTID
HTID is offline
Ik heb nooit zon last van de kater. Vind een alcoholkater erger. Je zit wel zonder energie, maar dat kan je idd oplossen door zo min mogelijk te doen en daar ben ik erg goed in
__________________
Everyone knows gingers have no soul.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2011, 09:11
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Geen speed gebruiken helpt trouwens ook echt mega veel tegen niet zo naar de klote zijn op zondag
Crusties :')
Met citaat reageren
Oud 09-02-2011, 12:21
Pyro Power
Pyro Power is offline
Even een upje. Misschien is het handiger dat mensen die geen speedkater willen, dit even van te voren gaan opzoeken.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2011, 12:49
Aletta Jacobs
Avatar van Aletta Jacobs
Aletta Jacobs is offline
dat en wat dacht je van gewoon slapen? Beter voorbereiden en de dag van je speedkater vrij hebben zodat je onbezord brak op de bank/in bed kunt hangen. Verder het gebruikelijke, veel water drinken en iets - proberen te - eten
__________________
Does it offend you, yeah?! | Riders on the storm.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 22:34
Verwijderd
Val je dan ook af van speed door verminderde eetlust? Ik doe niet aan drugs, maar mijn zus wel. Vandaar dat ik dat vraag
Met citaat reageren
Oud 11-02-2011, 19:40
Pyro Power
Pyro Power is offline
Citaat:
Val je dan ook af van speed door verminderde eetlust? Ik doe niet aan drugs, maar mijn zus wel. Vandaar dat ik dat vraag
Ja. En niet alleen door verminderde eetlust. Ook doordat je veel actiever bezig bent.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2011, 11:34
Straight 007
Straight 007 is offline
als je actiever bezig bent lichamelijk val je af maar als je hyperactief bezig bent in je hoofd daar word je gek van en dat laat je heus niet afvallen miss als je er heroïne bij neemt wel ook al dan heeft het een andere oorzaak

Laatst gewijzigd op 20-02-2011 om 15:40.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2011, 11:55
Pyro Power
Pyro Power is offline
Citaat:
als je actiever bezig bent lichamelijk van je af maar als je hyperactief bezig bent in je hoofd daar word je gek van en dat laat je heus niet afvallen miss als je er heroïne bij neemt wel ook al dan heeft het een andere oorzaak
Met citaat reageren
Oud 20-02-2011, 13:55
Straight 007
Straight 007 is offline
jij begrijpt het
__________________
wees gewoon stil
Met citaat reageren
Oud 20-02-2011, 17:24
Pyro Power
Pyro Power is offline
Citaat:
jij begrijpt het
Speed geeft energie op de pof. Je verbruikt je reserves en put daardoor je lichaam uit. De werking van speed zorgt ervoor dat je slecht kan slapen en je eetlust geremd wordt. Het verlaagt je weerstand, waardoor je makkelijker ziek kunt worden. Speed werkt ontstekingen in de hand. Na het gebruik kan een verkoudheid, of keelonsteking ineens veel heviger zijn. Vrouwen kunnen last krijgen van blaasontsteking. Na afloop kun je de volgende klachten hebben: oververmoeid en depressief, hongerig, zere kaken, knieën en botten, spieren. (bron)

Ookal ga je op je kont zitten nadat je je neus hebt volgedrukt (wat je toch niet langer volhoud als 10 minuten, want daarna knal je door het dak.) Dan zul jke alsnog je vet gaan verbranden, want je bent gewoon je spieren nonstop aan het samentrekken. Denk bijvoorbeeld aan het kaakmalen (En een persoonlijk favoriet; drummen met je handen en knieën in huizelijke sfeer.) Dit heb je eigelijk gewoon niet meer helemaal in de hand, onbewust ga toch proberen die energie kwijt te raken.

Speed is ook op de markt gebracht als afslankmiddel in de jaren 10/20 voor vrouwen.
En ook om vrouwen te helpen met het poetsen van het huis, want onder invloed van speed kun je langer gefocust doorgaan met een handeling.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2011, 17:54
Aletta Jacobs
Avatar van Aletta Jacobs
Aletta Jacobs is offline
Citaat:
als je actiever bezig bent lichamelijk val je af maar als je hyperactief bezig bent in je hoofd daar word je gek van en dat laat je heus niet afvallen miss als je er heroïne bij neemt wel ook al dan heeft het een andere oorzaak

omfg
__________________
Does it offend you, yeah?! | Riders on the storm.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2011, 00:02
Straight 007
Straight 007 is offline
ook al beweeg je je word er ook hongerig van.
als ze hongerig worden en veel eten zoals macdonalds daar worden ze niet dunner op denk ik.
__________________
wees gewoon stil
Met citaat reageren
Oud 21-02-2011, 11:37
Pyro Power
Pyro Power is offline
Citaat:
ook al beweeg je je word er ook hongerig van.
als ze hongerig worden en veel eten zoals macdonalds daar worden ze niet dunner op denk ik.
Speed verbergt het honger gevoel.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-02-2011, 13:10
Verwijderd
Citaat:
ook al beweeg je je word er ook hongerig van.
als ze hongerig worden en veel eten zoals macdonalds daar worden ze niet dunner op denk ik.
misschien moet je niet enkel denken maar ook lezen :x
Met citaat reageren
Oud 21-02-2011, 14:04
Pyro Power
Pyro Power is offline
Laat Straight even een schop onder z'n kont naar Fok krijgen.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2011, 15:30
Straight 007
Straight 007 is offline
piropower niet boosworden maar lees even goed miss begrijp jehetdan.
__________________
wees gewoon stil
Met citaat reageren
Oud 21-02-2011, 16:48
Pyro Power
Pyro Power is offline
Citaat:
piropower niet boosworden maar lees even goed miss begrijp jehetdan.
Volgens mij snap jij het niet helemaal.
Speed= Je lichamelijke nodigheden zoals eten drinken slapen zeg nemen. Je krijgt geen honger, je krijgt geen dorst. Je word niet moe. Nou weet iedere halve zool dat als die strak sttat wel wat moet gaan eten en drinken, maar op nou bij de McDonalds te gaan zitten bunkeren, nee, dat doe je niet als je strak staat. Je mond word ook heel droog, dus je krijgt al bijna geen hap door je keel. (De speekselklieren krijgen minder bloed aanvoer, net als je darmen. )

Lees anders eerst even deze websites door:

http://www.drugsenuitgaan.nl/index.c...ug=6&pagina=17
http://www.drugsinfoteam.nl/folders/speed.html
http://www.internethulpverlening.nl/...8061&docid=113
http://www.drugsforum.nl/viewforum.p...efe392fcf7a7d4
En vooral:
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=687

Laatst gewijzigd op 21-02-2011 om 17:06.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2011, 19:26
Verwijderd
Straight 007 zit volgens z'n profiel nog op de basisschool. Ik denk, ik zeg 't even
Met citaat reageren
Oud 22-02-2011, 11:31
Pyro Power
Pyro Power is offline
Citaat:
Straight 007 zit volgens z'n profiel nog op de basisschool. Ik denk, ik zeg 't even
Jong geleerd ...

Maar wel bedankt
Met citaat reageren
Oud 22-02-2011, 13:14
Straight 007
Straight 007 is offline
Paranoide is slim geloof hem ik ontken niet
__________________
wees gewoon stil
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-02-2011, 00:18
Verwijderd
Citaat:
Paranoide is slim geloof hem ik ontken niet
hem?
Met citaat reageren
Oud 23-02-2011, 11:46
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nooit zon last van de kater. Vind een alcoholkater erger. Je zit wel zonder energie, maar dat kan je idd oplossen door zo min mogelijk te doen en daar ben ik erg goed in
Ik kan me nog een speedkater herinneren waarbij jij in Duitsland terecht kwam in plaats van in Nijmegen
Met citaat reageren
Oud 23-02-2011, 16:52
Aletta Jacobs
Avatar van Aletta Jacobs
Aletta Jacobs is offline
Citaat:
Ik kan me nog een speedkater herinneren waarbij jij in Duitsland terecht kwam in plaats van in Nijmegen
__________________
Does it offend you, yeah?! | Riders on the storm.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Festivals tips
BellePak
23 15-05-2013 05:09
Drugs & Alcohol Eerste keer drinken/roken/drugs
Boeitjouwwat
98 22-10-2012 21:55
Drugs & Alcohol done/ to do's
TraXarT
75 03-04-2010 01:07
Drugs & Alcohol Ritalin
Daniël Chaos
35 10-12-2005 15:57
Drugs & Alcohol De serie Drugs en Drank in De gelderlander
Isa
3 20-03-2003 21:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:15.