Oud 15-04-2011, 15:10
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ik echt al na drie biertjes... Komt denk ik door mijn slanke bouw en ik ben niet heel lang. Ook omdat ik een meisje ben
Ik vind het niet heel erg, hoef ik minder geld te betalen maar het is niet mijn doel om elke keer als ik uitga dronken te worden.

En jij?
__________________
The revolution will not be televised.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-04-2011, 15:16
Verwijderd
Nog nooit geweest : )
Met citaat reageren
Oud 15-04-2011, 15:30
kim berge
Avatar van kim berge
kim berge is offline
weet ik niet drink geen alcohol al ben ik wel al zestien geweest
__________________
ik ben niet anders ik denk anders en ik pas leestekens niet erg goed toe omdat ik het zelf niet zie in een tekst
Met citaat reageren
Oud 15-04-2011, 16:03
Pyro Power
Pyro Power is offline
Het ligt aan de omstandigheden, soms na 10 bier, soms na 20 bier. Ligt aan de temperatuur van de dag zelf, heb ik gewerkt, wat heb ik gegeten etc.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2011, 16:27
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Sommigen vinden het aangeschoten gevoel al als dronken. Er is een groot verschil.
Wanneer ik dronken ben weet ik én niet meer wat ik heb gedronken én waren het niet alleen biertjes
Met citaat reageren
Oud 15-04-2011, 16:43
Verwijderd
Ik drink vrijwel nooit genoeg om dronken te worden.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2011, 19:19
Laura_x_
Laura_x_ is offline
Nooit geweest, dus ik weet niet
Met citaat reageren
Oud 15-04-2011, 20:07
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ja even eerlijk, ik ben niet écht dronken na drie biertjes, wel behoorlijk aangeschoten. Ik stop dan wel meestal met drinken omdat ik meestal nog drie kwartier naar huis moet fietsen. Maar behoorlijk snel aangeschoten dus ook.
__________________
The revolution will not be televised.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2011, 20:34
Aletta Jacobs
Avatar van Aletta Jacobs
Aletta Jacobs is offline
Blue curacao maakt me behoorlijk blauw!
__________________
Does it offend you, yeah?! | Riders on the storm.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2011, 21:35
Miss don't know
Miss don't know is offline
vroeger toen ik zeg maar net begon met drinken was ik al na 4 breezers aangeschoten, maar nu (1 jaar later) ben ik zeg maar na 4 rode wijntjes met 4 witte wijntjes ben ik al behoorlijk de weg kwijt dat ik de trap niet meer af kan zonder te vallen. Ik heb geen idee of je dat dronken noemt want sommige mensen noemen duizelig al dronken en sommige noemen dat ze de dag ervoor vergeten zijn dronken dus 'k heb geen idee (;
Met citaat reageren
Oud 16-04-2011, 10:32
Zanzonyx
Zanzonyx is offline
Ligt eraan, op een lege maag ben ik al binnen 10-12 bier compleet de weg kwijt.
Zo niet, dan gaat het wel richting een heel kratje, maar het gebeurt nooit dat ik op een avond alleen bier drink.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2011, 12:08
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Na een biertje of 5 begin ik hem wel te voelen en na 8 bier ben ik wel dronken. Het hangt er bij mij wel heel sterk vanaf hoeveel ik heb gegeten. Heb ik goed gegeten dan kan ik meer hebben en als ik slecht gegeten heb ga ik vrij snel over m'n nek.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 16-04-2011, 20:22
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
Vooral dingen door elkaar drinken.. Als in, bier/wijn/andere dingen. Dat heeft me een paar keer genekt En als je het verspreidt over een hele dag en goed eet, kun je veel meer hebben dan op een lege maag enzo. Obviously.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2011, 22:31
Axel900
Axel900 is offline
Er zit bloed in mijn alcohol. Dat zegt denk ik wel genoeg.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2011, 16:58
Aletta Jacobs
Avatar van Aletta Jacobs
Aletta Jacobs is offline
Citaat:
Vooral dingen door elkaar drinken.. Als in, bier/wijn/andere dingen. Dat heeft me een paar keer genekt En als je het verspreidt over een hele dag en goed eet, kun je veel meer hebben dan op een lege maag enzo. Obviously.
heerlijk van die halfzatte dagen op festivals. Heel de dag bier drinken in de zon, een paar momenten hebben dat je zwaar aangeschoten bent, dan iets eten en weer door. Verspreid over de dag drinken is de shit, ben er ook nog nooit van over m'n nek gegaan
__________________
Does it offend you, yeah?! | Riders on the storm.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2011, 16:58
Aletta Jacobs
Avatar van Aletta Jacobs
Aletta Jacobs is offline
Citaat:
Er zit bloed in mijn alcohol. Dat zegt denk ik wel genoeg.
Je lip bloedt?
__________________
Does it offend you, yeah?! | Riders on the storm.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2011, 18:42
LW
Avatar van LW
LW is offline
Nog nooit geweest, opzich wel raar want ik drink soms best veel en ook nog door elkaar. Natuurlijk wel wat aangeschoten enzo, maar echt dronken ben ik nooit geweest.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2011, 07:08
xx-Joyce-xx
xx-Joyce-xx is offline
hmmm, de keer dat ik dronken was, was het wel erg goed raak.
was met de Barcelona reis van school, ging in die discotheek over me nek xd
maar ik had toen op
- halve fles absinth
- 3 glazen sex on the beach
- 2 biertjes
- nog iets van andere drank uit een fles xd

maarja dit is wat ik me kan herinneren, en ik jatte nogal veel van andere mensen, dus wss is het nog wel meer..
beetje teveel was het =p
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-04-2011, 16:03
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Zo Joyce, met een halve fles absinthe zouden de meesten al omliggen! 70% en dan zeg 40cl? Ga ik ook proberen zodra ik het geld heb
Met citaat reageren
Oud 21-04-2011, 20:32
xx-Joyce-xx
xx-Joyce-xx is offline
ik weet niet hoe groot die fles was (a)
was er eentje uit spanje
maar als ik zo vriend moet geloven gooide ik op een bijna nuchtere maag gewoon een halve fles achterover..
stond er ook wel van te kijken, want ik ben niet zo groot en weeg amper wat xd
en hij zat het toen aardig blij te vertellen aan zo vriend van hem, die me aankeek en zij je bent zo groot zo dun en je drink zo veel en stond echt met open mond..
maar absinth zal je voor naar spanje moeten hoor, want in Nederland is het iligaal dus tja
Met citaat reageren
Oud 21-04-2011, 20:33
Verwijderd
als ik in 2 uurtjes ofzo een stuk of 5/6 halve liters zou drinken ben ik wel dronken, maar dan met een heel zwaar gevoel in mijn hoofd, duizelig en slaperig. een halve fles tequila/ouzo/<insert random shit> werkt beter en dan ben ik gewoon katje lam.

Maar of ik dronken word ligt vooral aan mijn drinksnelheid, als ik een lange nacht ga feesten heb ik uiteindelijk misschien 20 consumpties (omgerekend) op maar ben ik nog steeds niet dronken

gewicht, leeftijd, lichaamsbouw, tolerantie, drinksnelheid, hoeveelheid, set&setting, verwachting.. allemaal factoren die beinvloeden hoe snel je dronken wordt. moeilijk om te zeggen dat je na bijvoorbeeld 5 consumpties standaard dronken wordt.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2011, 20:40
xx-Joyce-xx
xx-Joyce-xx is offline
@ mrboot je vergeet erbij te zetten dat hoeveel eten je in je maag heb ook van invloed is..

dat is bijna nog wel het belangrijkste xd
Met citaat reageren
Oud 22-04-2011, 17:05
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
@Joyce
Absinth achterover gooien! De zonde
Met citaat reageren
Oud 22-04-2011, 20:28
-Richard-
-Richard- is offline
Agree total hieboven,

Ik eet altijd voor ik aan de drank ga, een keertje eens met een kameraad een flesje petrikov gehad op een lege maag.. Ongelovelijk zeg, ik voelde me gewoon ziek.. Ik had nergens last van zoals trage reactie en dergelijke. Maar ik voelde me echt slecht . Dronken ben ik nog niet geweest, ik word meestal gezellig na 2 biertjes en meerdere mixjes(3/4 ong.).
__________________
'Jammer dat er geen IMG tekens in deze handtekeningen werken..'
Met citaat reageren
Oud 22-04-2011, 21:35
xx-Joyce-xx
xx-Joyce-xx is offline
@Afwezignummer2
hahah niet helemaal in 1 keer achterover gooien op zo manier
absinth kan je niet eens snel drinken,
nam de eerste slok, en zo dan krijg je het toch warm en dat brand.
stoom kwam bijna letterlijk uit me oren.
later las ik pas dat absinth zo slecht is, en over hallucinaties enzo xd
enige wat ik had, was dat ik zo dronken was dat ik bepaalde erg belangrijke dingen de dag erna niet meer wist, maar dat kwam niet alleen door de absinth xd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-04-2011, 00:33
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Zo Joyce, met een halve fles absinthe zouden de meesten al omliggen! 70% en dan zeg 40cl? Ga ik ook proberen zodra ik het geld heb
De alcoholpercentage van absint is natuurlijk verschillend per merk. Je hebt ook met 45%.

Absint met een zeer hoog alcoholpercentage kun je echt niet makkelijk wegdrinken. Ik heb het zelf ook wel eens gedronken en dan blijven het gewoon bij nipjes.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 00:38
Verwijderd
absinth moet je ook niet puur drinken....
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 06:15
xx-Joyce-xx
xx-Joyce-xx is offline
Citaat:
De alcoholpercentage van absint is natuurlijk verschillend per merk. Je hebt ook met 45%.

Absint met een zeer hoog alcoholpercentage kun je echt niet makkelijk wegdrinken. Ik heb het zelf ook wel eens gedronken en dan blijven het gewoon bij nipjes.
ik zei volgens mij toch ook niet letterlijk achterover gooien.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 06:15
xx-Joyce-xx
xx-Joyce-xx is offline
Citaat:
absinth moet je ook niet puur drinken....
Dat wist ik toen helemaal niet, kwam ik ook pas achter toen ik thuis kwam van Barcelona.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 10:41
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
ik zei volgens mij toch ook niet letterlijk achterover gooien.
Ik gaf alleen aan dat asbint met een alcoholpercentage van 45% makkelijk weg te drinken is dan asbint met een alcoholpercentage van 76% (logisch natuurlijk). Overigens is dat spul in Nederland gewoon weer legaal.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 10:45
xx-Joyce-xx
xx-Joyce-xx is offline
Citaat:
Ik gaf alleen aan dat asbint met een alcoholpercentage van 45% makkelijk weg te drinken is dan asbint met een alcoholpercentage van 76% (logisch natuurlijk). Overigens is dat spul in Nederland gewoon weer legaal.
ik had zelfs nog de 80%, en is het weer legaal in Nederland? Ben het verder echt nog nergens tegen gekomen..
Kwam wel tegen op internet dat absint heel erg slecht voor je is, en je ervan kan gaan hallucineren. Dus misschien de volgende keer niet meer drinken, of in ieder geval niet meer puur
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 14:07
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Drinken is inderdaad heel erg slecht voor je. Maar absinth is volgens mij niet slechter dan andere dranken, mits het van goede kwaliteit is natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 14:09
xx-Joyce-xx
xx-Joyce-xx is offline
Citaat:
Drinken is inderdaad heel erg slecht voor je.
Ik doelde erop dat absinth heel erg slecht voor je was, drinken zelf valt te overzien.
En alles is slecht voor je, als je er te voor zet..
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 22:57
Verwijderd
af een toe een biertje is wel lekker maar het moet niet te vaak mvg
Met citaat reageren
Oud 03-05-2011, 18:42
Lady Floor
Avatar van Lady Floor
Lady Floor is offline
Ik kan best veel hebben, (meisje 17, slank) en van bijvoorbeeld 8 biertjes ben ik behoorlijk aangeschoten maar absoluut niet dronken. De eerste keer dat ik dronken was had ik 4 glazen canei, 3 glazen rood spul wat het ook mocht zijn (niet zo zwaar iets van 9%) waarvan ik twee glazen ging atten en dan nog 2 glazen bacardi razz met sinas, half om half. Waarschijnlijk was ik ook dronken geweest als ik minder had genomen want ik was behoorlijk sick.

Dronken zijn is absoluut niet leuk, goed aangeschoten is geniaal en zo wist ik mijn vakantie in spanje vorig jaar ook goed door te komen.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2011, 20:28
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Citaat:
Nog nooit geweest : )
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-05-2011, 10:21
Cucumber.
Avatar van Cucumber.
Cucumber. is offline
Ik kan echt heel slecht tegen drank, na 4 mixjes ben ik al redelijk aangeschoten. Meer dan 5 moet je me er niet geven, want dan ben ik echt al van de kaart (denk ik).

Ik hou het meestal op 2 per avondje, het scheelt dat ik verder gewoon gezellig ben en los kan gaan zonder drank.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2011, 23:05
Pyro Power
Pyro Power is offline
Citaat:
ik had zelfs nog de 80%, en is het weer legaal in Nederland? Ben het verder echt nog nergens tegen gekomen..
Kwam wel tegen op internet dat absint heel erg slecht voor je is, en je ervan kan gaan hallucineren. Dus misschien de volgende keer niet meer drinken, of in ieder geval niet meer puur
Strohrum van 85% -meen ik- is toch ook gewoon legaal in Nederland. Waarom zou absinth van 76% dat dan niet zijn.
Trouwens, opzich ga je van absith niet hallucineren, maar omdat het ook nog wel eens illegaal gestookt word in Polen en Tsjechië kan het wel eens zo zijn dat er een hallucinerende drugs bij word toegevoegd.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2011, 01:11
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Sowieso heb ik nog nooit meegemaakt dat ik de volgende dag alles vergeten was of niet fatsoenlijk de trap op/af kon. Om één of andere manier reageert mijn lichaam sowieso vreemd/anders op alcohol.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 08-05-2011, 01:18
huntingyade
Avatar van huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
Strohrum van 85% -meen ik- is toch ook gewoon legaal in Nederland. Waarom zou absinth van 76% dat dan niet zijn.
Trouwens, opzich ga je van absith niet hallucineren, maar omdat het ook nog wel eens illegaal gestookt word in Polen en Tsjechië kan het wel eens zo zijn dat er een hallucinerende drugs bij word toegevoegd.
stroh is op zijn hoogst 80 % en volgens mij mag het eigenlijk geen rum genoemd worden.

en absinth is illegaal geweest vanwege de mogelikheid tot hallucineren en dit heeft niks te maken met de plek waar het gestookt werd maar de ingredienten die ze vroeger gebruikte die dus hallucinerende werkingen hadden. teminste dit heb ik op meerdere plekken gelezen.

zelf raak ik trouwens na een biertje of 10 de tel kwijt. en stop ik meestal met drinken als ik een whiskeyfles half leeg heb. niet op dezelfde avond maar het is een van die 2 mixen doe ik nooit of heel weinig.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2011, 02:56
TheEditor
TheEditor is offline
Kon vroeger aangeschoten raken van 1 half liter blik Bavaria, zwaar. (ongeveer 9 ~ 10%)

Tegenwoordig heb ik er 2 1/2 nodig.

Alcoholtolerantie zuigt!

Overigens vaak genoeg dronken geweest. Tweemaals behoorlijk zwaar van Sambuca. Sindsdien kan ik niets meer dat anijs bevat meer binnenkrijgen, op de anijshagel op je brood na. Al, vind ik dat ook niet zo lekker meer.

Pas op, want je hebt een behoorlijke kutavond omdat je teveel zuipt, en daarbovenop maak je ook nog eens kans op dat je lichaam het kan gaan afstoten. (oftewel, dat het gewoon niet meer lekker wordt) Je bent gewaarschuwd!

Kan wel met trots zeggen dat ik niet meer dronken ben geweest sinds afgelopen zomer, en dat wil ik graag zo houden. Wel vaak genoeg geblowd en gedronken tegelijk, maar nooit zo erg dat ik er kapot aan ga. Maar ik neem het beiden met enige mate, waardoor de situatie nogal meevalt. Betekent niet dat dit altijd het geval is bij iedereen. Voor hetzelfde geldt neem je na de uitgaansavond nog een jointje, en klapt het veeeeel harder in dan verwacht. Heb menig persoon daardoor kapot zien gaan. Niet tof.

Laatst gewijzigd op 08-05-2011 om 03:01.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2011, 17:34
Verwijderd
Citaat:
en daarbovenop maak je ook nog eens kans op dat je lichaam het kan gaan afstoten. (oftewel, dat het gewoon niet meer lekker wordt) Je bent gewaarschuwd!
Huh? Leg uit!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2011, 00:10
Verwijderd
Citaat:
stroh is op zijn hoogst 80 % en volgens mij mag het eigenlijk geen rum genoemd worden.

en absinth is illegaal geweest vanwege de mogelikheid tot hallucineren en dit heeft niks te maken met de plek waar het gestookt werd maar de ingredienten die ze vroeger gebruikte die dus hallucinerende werkingen hadden. teminste dit heb ik op meerdere plekken gelezen.

zelf raak ik trouwens na een biertje of 10 de tel kwijt. en stop ik meestal met drinken als ik een whiskeyfles half leeg heb. niet op dezelfde avond maar het is een van die 2 mixen doe ik nooit of heel weinig.
tujon/wormwood in absinth ja. in de nederlandse versie die in winkels zit, zit daar een zo laag promillage van in dat je eerst een x aantal alcoholvergiftigingen ervan moet krijgen wil je genoeg tujon binnen krijgen om te gaan hallucineren
Met citaat reageren
Oud 09-05-2011, 16:11
John Frum
Avatar van John Frum
John Frum is offline
Citaat:
Huh? Leg uit!
Volgens mij bedoelt hij gewoon dat je misselijk kunt worden van alcohol, en gaat overgeven. Normale reactie van je lichaam als het veel giftige stoffen binnenkrijgt (zoals alcohol), eigenlijk precies hetzelfde bij een voedselvergiftiging.
__________________
"liever niets dan een vrouwenstem"
Met citaat reageren
Oud 09-05-2011, 20:58
huntingyade
Avatar van huntingyade
huntingyade is offline
ik denk dat hij meer bedoeld dat je door de slechte ervaring de alcohol niet meer lekker vindt of gewoon niet meer wilt drinken.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2011, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Sowieso heb ik nog nooit meegemaakt dat ik de volgende dag alles vergeten was of niet fatsoenlijk de trap op/af kon. Om één of andere manier reageert mijn lichaam sowieso vreemd/anders op alcohol.
Ik ben maar een paar keer dronken geweest en heb precies hetzelfde als jij.

Ik drink zelden, ik word aangeschoten na 2-3 drankjes. Maar als ik al drink neem ik meestal maar één drankje.
De laatste keer dat ik dronken was ik alweer 6 jaar geleden. Ik hou er niet van, ik wil dan alleen nog maar slapen. De dag erna ben ik depressief.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2011, 18:40
Sebastien
Avatar van Sebastien
Sebastien is offline
na 6 biertjes begin ik het al wel goed te voelen
__________________
always give 100%, unless you are donating blood.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2011, 12:12
Verwijderd
als ik niks heb gegeten dus een lege maag heb lig ik te kotsen na 7 mixjes.
als ik wel wat heb gegeten is het 9 of 10..
maar ik drink het te snel op alsof het ranja is.. moet ik niet doen.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2011, 21:25
Verwijderd
na zon 14 biertjes ben ik aangeschoten
Met citaat reageren
Oud 17-05-2011, 08:36
xx-Joyce-xx
xx-Joyce-xx is offline
Citaat:
Trouwens, opzich ga je van absith niet hallucineren, maar omdat het ook nog wel eens illegaal gestookt word in Polen en Tsjechië kan het wel eens zo zijn dat er een hallucinerende drugs bij word toegevoegd.
sorry hele tijd afwezig geweest,
Maar je kan van absinth inderdaad gaan hallucineren.
maar het is gewoon überhaupt gevaarlijk spul.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat is wel de perfecte versierstijl...
Razzle
37 22-01-2013 08:49
Psychologie Hoe ben jij echt?
Sagana
46 07-06-2007 01:00
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Seksualiteit [Enquete-achtig] Wat gaat te ver?
ShadowLady
49 19-02-2006 23:23
Verhalen & Gedichten Alles kwijt
Saarah
4 30-03-2005 16:54
Verhalen & Gedichten [verhaal] heeft nog geen titel...
duivelaartje
32 19-05-2004 19:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:59.