Oud 06-04-2018, 20:07
LauraaK
LauraaK is offline
Hi, ik zit met en dilemma;

Ik vind iemand leuk, ik chat al bijna een jaar met hem, sinds de zomervakantie. Het ging goed tussen ons, beetje flirten deden we wel. Maar meer omdat de afstand 4 uur is wisten we dat t moeilijk was. Hij had wel gezegd dat jij me ook leuk vond, omdat ik dat ook gezegd had. Na een tijdje, 4 maanden ongeveer, deed hij anders. Hij chatte heel weinig met me. De eerste week dacht ik gewoon dat hij zich niet zo lekker voelde. Gauw daarna stuurde ik naar een vriendin van hem of zij wist wat er met hem was. Ze zei na een tijd ontkennen toch dat hij iemand anders leuk vond. Hij chatte niet met me omdat hij me geen pijn wou doen. Ik heb toen niets meer gezegd tegen hem. Ik was er stuk van. Een week daarna had ik hem geblokt, want ik kon er niet meer tegen. Een tijdje daarna zag ik in zijn status de naam van zijn vriendin staan. We hebben toen een maand niet gechat omdat hij wist dat ik niets meer met hem te maken wou hebben. En toen appte die vriendin weer. Of ik hem wou deblokkeren. Dat heb ik toen gedaan. We gingen weer meer chatten. Gewoon als vrienden, voor hem dan. Ik heb hem al die tijd echt nog leuk gevonden. Ik heb dit tegen niemand gezegd en wou over hem heen komen. Want hij had een vriendin. Ik probeerde andere jongens leuk te vinden. Dat lukte ook wel, maar zodra ik weer met hem ging appen vergat ik hen. Nu 2 weken geleden is het uit gegaan met hem en zijn vriendin. Hij had ruzie met zijn ouders en was er helemaal stuk van dat het uit was. Want ze had t uitgemaakt. Hij zij dat hij naar me toe wou komen. Hij zei dat ik de enigste was die hij nog vertrouwde. Hij wilde met me praten erover. Ik heb mijn adres gezegd en 4 uur later was hij bij mij. We waren naar de mac gegaan en we gingen praten. Niet persee over zijn vriendin. Want dat wou hij ergens anders. Toen we daar waren waren we best stil. We lachten wel naar elkaar. Het was echt heel erg leuk. Na die tijd, rond 6 uur, zijn we naar het bos gegaan. Er is niets "geks" gebeurt. We hebben over de ruzie met zijn ouders gepraat. En over zijn vriendin. Hij zij dat hij het fijn vond dat ik er voor hem was. Hij knuffelde me, omdat hij ging. Naar huis. Toen hij me knuffelde werd ik verlegen, en kreeg ik het benauwd. Volgensmij werd ik ook heel rood, haha.
Nu chatten we nog veel met elkaar. Weer dat flirterige. Ik weet niet of t fout is. Over 2 weken wilt hij me weer meeten. Ik wil dat ook heel graag. Dan hebben we vakantie. Hij zegt dat hij met mij naar een warm land wilt, en dan in een huisje aan de zee. En naar een restaurant. Dat lijkt hem leuk, zegt hij.
Ik voel me 2e keus, maar ik wil dit alles zo graag. Ik hou echt van hem. Ik heb nog nooit zo veel van iemand gehouden, denk ik.

Moet ik hem laten gaan? Omdat hij tegen me gelogen had?
Hulp graag (:
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-04-2018, 06:32
PussyDestroyerr
PussyDestroyerr is offline
Hij heeft je wel al die tijd vertrouwd, en toen het uit was wist hij gelijk bij wie hij wilde zijn. Ik denk dat hij jou al die tijd wel in zijn achterhoofd heeft gehad, maar dat hij het uit zijn hoofd heeft geprobeerd te zetten vanwege de afstand. Maar je hoeft je geen tweede keus te voelen. Het klinkt alsof hij alleen maar aandacht voor jou heeft, maar hij dat probeerde te onderdrukken met een ander.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2018, 10:00
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Gekke vraag, maar hoe oud zijn jullie?

Hmm, ik weet niet of ik zo blij zou zijn met die aandacht. Hij vind je leuk genoeg om mee te flirten, maar niet leuk genoeg om niet met een ander meisje te daten. Toen het vervolgens uit ging met dat andere meisje had hij niemand meer die hij vertrouwde, dus kwam hij maar naar jou toe. Dat was vooral omdat hij zich zielig en eenzaam voelde (denk ik), niet omdat hij super graag bij jou wilde zijn. Als hij zo graag tijd met jou had willen doorbrengen, als het hem echt om jou ging, was hij wel eerder een keer langsgekomen, toch? Hij heeft jou nu nodig omdat hij geen andere mensen heeft, en dat lijkt de reden dat hij nu jouw aandacht wil.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 07-04-2018, 10:57
LauraaK
LauraaK is offline
Citaat:
Gekke vraag, maar hoe oud zijn jullie?

Hmm, ik weet niet of ik zo blij zou zijn met die aandacht. Hij vind je leuk genoeg om mee te flirten, maar niet leuk genoeg om niet met een ander meisje te daten. Toen het vervolgens uit ging met dat andere meisje had hij niemand meer die hij vertrouwde, dus kwam hij maar naar jou toe. Dat was vooral omdat hij zich zielig en eenzaam voelde (denk ik), niet omdat hij super graag bij jou wilde zijn. Als hij zo graag tijd met jou had willen doorbrengen, als het hem echt om jou ging, was hij wel eerder een keer langsgekomen, toch? Hij heeft jou nu nodig omdat hij geen andere mensen heeft, en dat lijkt de reden dat hij nu jouw aandacht wil.
Ik ben 13 jaar, hij is net 16.

Ik vraag nu ook wel af en toe hoe het met hem gaat. Dan zegt hij "wel oke" of "gaat wel". Dus hij voelt zich weer redelijk. En nu gaat het contact voor mijn gevoel ook weer achteruit. De dag nadat we elkaar hebben gezien in t echt, zei hij ook tegen me "ik mis je", en "ik wil je weer zien". Ik weet alleen niet of hij nu weer wat voor me voelt of dat hij denkt van laatmaar. Gisteren hebben we amper gepraat, alleen in de ochtend. Maar dat was ook niet langer dan 10 minuutjes.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2018, 10:59
LauraaK
LauraaK is offline
Citaat:
Hij heeft je wel al die tijd vertrouwd, en toen het uit was wist hij gelijk bij wie hij wilde zijn. Ik denk dat hij jou al die tijd wel in zijn achterhoofd heeft gehad, maar dat hij het uit zijn hoofd heeft geprobeerd te zetten vanwege de afstand. Maar je hoeft je geen tweede keus te voelen. Het klinkt alsof hij alleen maar aandacht voor jou heeft, maar hij dat probeerde te onderdrukken met een ander.
Weet ik dus niet zeker, hij doet het misschien voor zichzelf, zodat hij gewoon iemand heeft waaraan hij het vertellen kon. Maar het kan ook zijn dat hij het zegt omdat hij spijt heeft ofzo. Hij zegt ook "ik snap niet waarom ik haar leuk heb gevonden".
Met citaat reageren
Oud 07-04-2018, 13:09
PussyDestroyerr
PussyDestroyerr is offline
Ik zou het niet weten, het is moeilijk om iemand te proberen te begrijpen die je niet kent (ik probeer hem te doorgronden)
Als jij het gevoel hebt dat je echt veel voor hem betekent: jongens doen ook niks zonder reden. Maar als je dat niet zeker weet: mijn soortgenoten kunnen ook iets minder aardig zijn, het zou kunnen dat hij je inderdaad gebruikt/tweede keus stelt
Met citaat reageren
Oud 07-04-2018, 15:27
LauraaK
LauraaK is offline
Citaat:
Ik zou het niet weten, het is moeilijk om iemand te proberen te begrijpen die je niet kent (ik probeer hem te doorgronden)
Als jij het gevoel hebt dat je echt veel voor hem betekent: jongens doen ook niks zonder reden. Maar als je dat niet zeker weet: mijn soortgenoten kunnen ook iets minder aardig zijn, het zou kunnen dat hij je inderdaad gebruikt/tweede keus stelt
Ja snap ik, haha.
Ik zie het ook wel, want ik vind nou niet dat hij zn best voor me doet. Niet meer
Met citaat reageren
Oud 07-04-2018, 21:53
Verwijderd
Je bent goed genoeg om hem een beetje op te vrolijken, niet goed genoeg om een vriendin te zijn.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2018, 15:13
LauraaK
LauraaK is offline
Update: Hij heeft gezegd dat hij me leuk vind.
Alleen, ik vroeg net wat hij zou zeggen als zijn ex zou zeggen dat ze hem mist. En nu negeert hij me. Ik weet niet echt wat k moet doen.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2018, 10:33
Eva_NiLi
Avatar van Eva_NiLi
Eva_NiLi is offline
Citaat:
Update: Hij heeft gezegd dat hij me leuk vind.
Alleen, ik vroeg net wat hij zou zeggen als zijn ex zou zeggen dat ze hem mist. En nu negeert hij me. Ik weet niet echt wat k moet doen.
Heeft hij het bericht wel gelezen?
__________________
.↬ Nιjитjε § Lιlσ ♥ § ♞
Met citaat reageren
Oud 14-04-2018, 19:08
LauraaK
LauraaK is offline
Citaat:
Heeft hij het bericht wel gelezen?
Gisteren heeft hij gereageerd. Ik heb het ook met mijn vrienden erover gehad en ze zeiden dat ik hem moet laten gaan. Ik heb hem geappt en gezegd dat ik er te veel mee zit dat hij me toen zo in de steek heeft gelaten. Hij zei: "oke, snap ik". Ik heb echt spijt. Als ik hem nu app lijkt het net of ik het alleen maar erger maak. Ik hou echt van hem en ben bang dat ik het nu heb verpest. Maar aan de andere kant denk ik ook dat hij het misschienzo weer opnieuw doet.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2018, 17:57
Verwijderd
Ja dus. NEXT!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2018, 18:35
Arrow
Avatar van Arrow
Arrow is offline
Citaat:
Ja dus. NEXT!
Lekker gevoelig weer cavia
__________________
HANDTEKENING
Met citaat reageren
Oud 15-04-2018, 18:36
Verwijderd
Dat is hoe ik rol
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Moreel dilemma
Fosca
11 04-11-2015 11:34
Liefde & Relatie Dilemma in de liefde
Lexxiee91
19 11-10-2011 17:23
Liefde & Relatie Dilemma: Verliefd op een meisje, maar heb al een vriendin!
Akhlys
12 01-09-2010 18:10
Liefde & Relatie dilemma
~*kar*~
35 04-10-2005 21:58
Liefde & Relatie Dilemma, hoop dat iemand me kan helpen
Jay Snake
40 27-01-2005 17:08
Psychologie Ik kan niet kiezen, weet iemand wat te doen?
Yab-Yum
7 31-07-2003 12:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:04.