Oud 25-03-2003, 14:22
lief mutsje
lief mutsje is offline
Heeyz...
ik snap niet dat sommige mensen geen zin meer in het leven hebben als ze een tegenslag hebben.
ik zal mijn verhaal maar eerst ff vertellen....
Toen ik vier was zijn mijn ouders na heel veel ruzie gescheiden. Mn pa wilde nix meer met zn kids temaken hebben (we zijn met zn 4en). Dus sinds mn 4de hebik em noooit meer gezien, hebbem wel heel vaak brieven geschreven en gebeld, maar kreeg nooit ene reactie.
Mijn moeder is toen hertrouwd met een man die haar voor onze ogen geestelijk en vooral lichamelijk mishandelde. Wij mochten nix van hem en moesten vooral onze mond houden tegen de buitenwereld. In diezelfde periode werd ik door een oom van me sexueel en lichamelijk mishandeld. Mn ma wilde me niet geloven, want haar broer zou zoiets nooit doen! Heb dit dus ook an niemand ooit verteld. Deze hele situatie heeft geduurd tot mn 14de. Toen pas durfde ik voor mezelf en mn moeder op te komen. Heb heel veel steun aan mn broers gehad. Maar nu komt het: mn ma geeft mij de schuld dat dit allemaal gebeurd is. Ik had nooit mn mond open moeten doen. enz enz...


Bij veel mensen die een van bovenstaande dingen mee maken is de zin in het leven gelijk weg. Ze willen niet meer en verdwijnen in een diep dal.
Ben ik nou raar als ik zeg dat ik van deze situatie alleen maar sterker ben geworden?? Ik ben niet zo iemand die alles aan iedereen vertel, dus krijg op deze manier ook geen medelijden, want dat wil ik niet. Ik heb mezelf bewezen door mn mond open te doen. En vind ook dat ik van mn verleden moet leren met het oog op de toekomst. Ik heb er immers nix aan om te blijven denken aan het verleden, toch??
Je moet nu niet gaan denken dat ik het hier niet moeilijk mee heb. Loop al bijna een jaar bij een hulpverlener. En er zijn echt wel periodes dat ik ff down ben, maar stoppen met leven? Nee.... das nooit in mn hoofd opgekomen.
Ben ik nu heel raar???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-03-2003, 14:26
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
NEE, ik vind het niet raar... ik herken mezelf er niet in, maar raar is het zeker niet. Ik vind het wel hartstikke knap van je *respect*
ik vind het van beide kanten niet raar zeg maar. ik snap het goed als je het (even) niet meer ziet zitten, maar zoals jij reageert, neehhh.... daar is raar zeker niet het juiste woord voor, alleen erg knap en een voorbeeld voor veel mensen!!!
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 14:29
Rufus
Rufus is offline
Ik denk dat iedereen raar is. Raar is ook een beetje een vaag woord als je 't over mensen hebt. Kijk als je vaak hier komt zal je veel mensen tegenkomen die bij psychologie alleen maar denken aan depressies ed. maar wat jij hebt is meer een instelling van "if it doesn't kill you it makes you stronger".
kan ook een vorm van zelfbescherming zijn natuurlijk. en zeggen dat je in een diep dal zit en wil sterven is wat anders dan het ook daadwerkelijk doen. ik denk dat 't gewoon met hoe je zelf je eigen instelling hebt. hoe kijk jij naar de feiten.


Succes.


Tût

B
__________________
God Did NOT create Mankind Mankind created God
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 14:32
SounD
Avatar van SounD
SounD is offline
Natuurlijk ben je dan niet raar!

Je laat anderen toch niet winnen?

De wil om te overleven is trouwens heel sterk.. is een oerinstink waar zelfs mensen maar zelden omheen kunnen.

Zolang er nog hoop is op verbetering en als narigheid gestopt is en je kan het deels achter je laten kun je altijd door.

Ik heb ook genoeg meegemaakt en tot mijn verbazing ben ik niet in een depressie terecht gekomen.. heeft me alleen sterker gemaakt.

Over zelfmoord plegen heb ik nooit serieus nagedacht.
Dus ik herken wel een hoop in je verhaal.
__________________
SounD of Silence
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 15:20
lief mutsje
lief mutsje is offline
Toch krijg ik vaak reacties van mensen die zeggen dat het niet klopt. Dat ik ook een keertje verdrietig mag zijn enz. Dat benik dan ook wel, maar dat hoeft de buitenwereld niet te weten.

Ook mensen van: "je bent niet gezond, laat je is nakijken ofzow, je hebt et verdrongen" Maar ik denk dat et niet zo is. Heb veel van me afgeschreven. Aan mn broers en ma heb ik nix. En vrienden... tja... worden er gewoon bang van...
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 15:24
Ciskaatje
Avatar van Ciskaatje
Ciskaatje is offline
Tuurlijk ben je niet raar. Er zijn veel mensen, en ook jongeren, die ook absoluut geen leuke jeugd hebben gehad maar nog wel veel plezier in het leven hebben. En die er ook nooit aan hebben gedacht om te stoppen met leven.

Citaat:
Bij veel mensen die een van bovenstaande dingen mee maken is de zin in het leven gelijk weg. Ze willen niet meer en verdwijnen in een diep dal.
Hier heb ik wel mijn twijfels bij. Het ligt er namelijk maar net aan waar je kijkt. Als je op een psychologie forum komt als deze, ja dan zul je veel mensen met 'problemen' tegen komen.
Je hoort de verhalen van de mensen die zulke dingen niet aankunnen, maar je hoort vaak maar weinig verhalen over mensen die het wel allemaal aankonden.
En ja, vertel jij je hele jeugd aan iedereen die je leert kennen?
Je komt het dus niet altijd (even duidelijk en goed) te weten van de mensen die het wél aankonden.

Nouja, ik hoop dat je een beetje snapt wat ik bedoel

En wat je ook niet moet vergeten, is dat iedereen anders op situaties reageert. De een kan meer aan dan de ander.
__________________
~*knuff* voor jessiej, mijn niet-vriendin ~

Laatst gewijzigd op 25-03-2003 om 15:29.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 15:27
Ciskaatje
Avatar van Ciskaatje
Ciskaatje is offline
Citaat:
lief mutsje schreef op 25-03-2003 @ 16:20:
Toch krijg ik vaak reacties van mensen die zeggen dat het niet klopt. Dat ik ook een keertje verdrietig mag zijn enz. Dat benik dan ook wel, maar dat hoeft de buitenwereld niet te weten.

Ook mensen van: "je bent niet gezond, laat je is nakijken ofzow, je hebt et verdrongen"
Komt het onder andere hierdoor dat je denkt dat veel mensen met zo'n jeugd depressief worden/zijn?
__________________
~*knuff* voor jessiej, mijn niet-vriendin ~
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 15:28
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
het is juist goed dat jij niet in een dal zinkt en snel opgeeft.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 15:35
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
lief mutsje schreef op 25-03-2003 @ 16:20:
Toch krijg ik vaak reacties van mensen die zeggen dat het niet klopt. Dat ik ook een keertje verdrietig mag zijn enz. Dat benik dan ook wel, maar dat hoeft de buitenwereld niet te weten.

Ook mensen van: "je bent niet gezond, laat je is nakijken ofzow, je hebt et verdrongen" Maar ik denk dat et niet zo is. Heb veel van me afgeschreven. Aan mn broers en ma heb ik nix. En vrienden... tja... worden er gewoon bang van...
Je hebt meer als mij meegemaakt dat sowiezo en dat je krachtig opstelt is heel knap van je dat kan niet iedereen!
Daarom denk ik dat mensen raar en anders reageren dan dat je gehoopt had?!

Je bent echt niet raar meid!Je bent juist ouder dan dat je leeftijd zegt denk ik...Das bij mij wel zo iig...
Ik mag dan 15 zijn maar soms zegt mn moeder wel eens dat ik in mn hoofd ouder ben

Dat je schrijft/schreef is heel goed!Doe je dat nu nog?

Ik heb precies t zelfde als jou...Ik ben er sterker door geworden!
Veel sterkte er nog mee en huilen is helemaal niet iets om je om te schamen en soms is het zelfs lekker!

xxx Suzan
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 15:49
Verwijderd
Nou, dat ligt er aan wat je met 'raar' bedoelt. Hiermee ben je in elk geval niet modaal. Zo lang je over je verleden kunt nadenken sluit je jezelf er niet voor af, en ik vind het vooral klinken alsof je erg sterk en hopend bent. Goedzo
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 15:55
lief mutsje
lief mutsje is offline
Schrijf idd nog steeds ja..... Af en toe voel ik alleangst weer opkomen en dan ga ik schrijven..

En ik had geen reactie verwacht van mensen.... Tenminste, heb er nooit over nagedacht. Maar vroeg me alleen af waarom ik er juist het gevoel heb dat ik er sterker door wordt. En vind dat gewoon ook vreemd, net als een heleboel mensen in mn omgeving. Leef nog steeds in een min of meer hel, maar weet gewoon dat het ooit goedkomt. En ik zal heus niet altijd lachen, maar ga zeker niet zeuren over mn situatie, of helemaal verdrinken in zelfmedelijden.
Ik weet voor mezelf dat dat niet zou helpen en wil het trouwens ook niet......
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 16:05
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
goed dat je nog steeds schrijft inderdaad
waarom je het gevoel hebt dat je er sterker door word? Ja, ik denk dat het door ons nogal moeilijk te beantwoorden is... Iig, reageert iedereen anders op een situatie en jij op deze manier (wat heel erg goed is, iets wat ik zelf niet zou kunnen )
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxiezz
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 17:33
KissMyJackass
Avatar van KissMyJackass
KissMyJackass is offline
Hmmz, later word ik denk ik ook wel sterker door mijn problemen, ik denk trouwens dat ik dat nu al wel ben, maar het is niet raar als je daarvoor in een dal zit. En ook niet als je dat helemaal niet zit!! Ik zou zeggen... wees blij
__________________
*It's better to be hated for what you are than to be loved for what you are not*
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 18:00
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
lief mutsje schreef op 25-03-2003 @ 16:55:
Schrijf idd nog steeds ja..... Af en toe voel ik alleangst weer opkomen en dan ga ik schrijven..

En ik had geen reactie verwacht van mensen.... Tenminste, heb er nooit over nagedacht. Maar vroeg me alleen af waarom ik er juist het gevoel heb dat ik er sterker door wordt. En vind dat gewoon ook vreemd, net als een heleboel mensen in mn omgeving. Leef nog steeds in een min of meer hel, maar weet gewoon dat het ooit goedkomt. En ik zal heus niet altijd lachen, maar ga zeker niet zeuren over mn situatie, of helemaal verdrinken in zelfmedelijden.
Ik weet voor mezelf dat dat niet zou helpen en wil het trouwens ook niet......
Als je een vervelende jeugd hebt of hebt gehad wordt/is een andere persoon gevormd die misschien niet was gevormd als je een hele leuke jeugd hebt gehad...
Ik zeg het misschien een beetje raar maar je wordt gevormd door zit soort dingen...
Kan het ff nie beter uitleggen dan dit...
Ik heb t zelfde als jou meid en daar is nix verkeerds aan ofzo, juist niet!Je bent juist heel sterk!
Zoals wallflower al zei....Opgeven en in een dal gaan zitten is niet goed....Vechten ervoor is beter!
Goed zo meid en sterkte ermee...
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 18:16
Verwijderd
Het klinkt alsof je het allemaal een plaatsje hebt weten te geven en er inderdaad sterker uit bent gekomen. Ik vind het heel erg knap van je. Ik denk dat het getuigt van een sterke ruggegraat. Een positieve instelling. Respect daarvoor..
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 18:56
Verwijderd
Citaat:
lief mutsje schreef op 25-03-2003 @ 15:22:
Heeyz...
ik snap niet dat sommige mensen geen zin meer in het leven hebben als ze een tegenslag hebben.
ik zal mijn verhaal maar eerst ff vertellen....
Toen ik vier was zijn mijn ouders na heel veel ruzie gescheiden. Mn pa wilde nix meer met zn kids temaken hebben (we zijn met zn 4en). Dus sinds mn 4de hebik em noooit meer gezien, hebbem wel heel vaak brieven geschreven en gebeld, maar kreeg nooit ene reactie.
Mijn moeder is toen hertrouwd met een man die haar voor onze ogen geestelijk en vooral lichamelijk mishandelde. Wij mochten nix van hem en moesten vooral onze mond houden tegen de buitenwereld. In diezelfde periode werd ik door een oom van me sexueel en lichamelijk mishandeld. Mn ma wilde me niet geloven, want haar broer zou zoiets nooit doen! Heb dit dus ook an niemand ooit verteld. Deze hele situatie heeft geduurd tot mn 14de. Toen pas durfde ik voor mezelf en mn moeder op te komen. Heb heel veel steun aan mn broers gehad. Maar nu komt het: mn ma geeft mij de schuld dat dit allemaal gebeurd is. Ik had nooit mn mond open moeten doen. enz enz...


Bij veel mensen die een van bovenstaande dingen mee maken is de zin in het leven gelijk weg. Ze willen niet meer en verdwijnen in een diep dal.
Ben ik nou raar als ik zeg dat ik van deze situatie alleen maar sterker ben geworden?? Ik ben niet zo iemand die alles aan iedereen vertel, dus krijg op deze manier ook geen medelijden, want dat wil ik niet. Ik heb mezelf bewezen door mn mond open te doen. En vind ook dat ik van mn verleden moet leren met het oog op de toekomst. Ik heb er immers nix aan om te blijven denken aan het verleden, toch??
Je moet nu niet gaan denken dat ik het hier niet moeilijk mee heb. Loop al bijna een jaar bij een hulpverlener. En er zijn echt wel periodes dat ik ff down ben, maar stoppen met leven? Nee.... das nooit in mn hoofd opgekomen.
Ben ik nu heel raar???
jeetje. het is of ik mezelf hoor praten. ik heb dat ook. naja, natuurlijk heb ik niet hetzelfde meegemaakt als jij, maar ook wel redelijk wat en ik heb dat ook nooit gewenst ofzo.. ik word er alleen maar sterker door. ik heb geprobeerd te praten met een hulpverlener, maar dat lukte niet. ook praat ik er wel met andere mensen over en wil geen medelijden enzo..
wow.. ben blij dat er iemand is die me wel snapt.
sterkte en succes
kus,
ilona
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 18:58
Verwijderd
Citaat:
lief mutsje schreef op 25-03-2003 @ 16:55:
Schrijf idd nog steeds ja..... Af en toe voel ik alleangst weer opkomen en dan ga ik schrijven..

En ik had geen reactie verwacht van mensen.... Tenminste, heb er nooit over nagedacht. Maar vroeg me alleen af waarom ik er juist het gevoel heb dat ik er sterker door wordt. En vind dat gewoon ook vreemd, net als een heleboel mensen in mn omgeving. Leef nog steeds in een min of meer hel, maar weet gewoon dat het ooit goedkomt. En ik zal heus niet altijd lachen, maar ga zeker niet zeuren over mn situatie, of helemaal verdrinken in zelfmedelijden.
Ik weet voor mezelf dat dat niet zou helpen en wil het trouwens ook niet......
idd. helemaal mee eens.
je zit er alleen maar zelf mee en kan er niets mee. je heb alleen jezelf er maar mee. het heeft geen zin.
maar zo zie ik het dan heah.
en tuurlijk mag je een keertje down zijn en je klote voelen, maar dat vind ik normaal
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 18:59
-Meisje-
Avatar van -Meisje-
-Meisje- is offline
Nee, je bent moedig en sterk

Kben ook wel zo, al zijn mijn probleempjes maar muggepis met wat jij hebt meegemaakt.... Maar ik heb ook wel zoiets van "mij krijg je niet klein"... Hmm, wie ben ik om dat te zeggen, kheb nog nooit iets wereldschokkends meegemaakt...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-03-2003, 20:59
Verwijderd
Citaat:
lief mutsje schreef op 25-03-2003 @ 15:22:
Ben ik nu heel raar???
Nee.
*ik word hier blij van*
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 15:04
Ilona1
Ilona1 is offline
Je bent juist een vet sterk persoon
Echt, dat is echt goed van je! Nouja, ik zou er denk ik niet zo mee om kunnen gaan, gezien mijn situatie nu.
__________________
A dream costs nothing unless you want it to come true
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 15:41
*StAmPeRtJe*
*StAmPeRtJe* is offline
Ik vind het helemaal niet raar, iedereen verwerkt dingen op z'n eigen manier. Sommige mensen kunnen er niet mee omgaan, en er niet mee leven en willen dan niet meer leven.
Jij hebt gewoon een hele sterke persoonlijkheid en staat duidelijk stevig in je schoenen, ik vind het heel erg goed van je dat je er zo mee omgaat juist.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 11:40
lief mutsje
lief mutsje is offline
Heeyz....
Naar aanleiding van mn topic "ben ik dan raar", dacht ik laat ik eens een van mn gedichten plaatsen...
Duurde ff voordat ik een geschikte heb gevonden waarvan ik het niet erg vind dat anderen em ook gelezen hebben.
Hier komt ie

Waarom is het leven toch zo ingewikkeld
en doen diegene waarvan je houd je het meeste pijn
Waarom verwachten ze zoveel van je
Dat is immers helemaal niet fijn
Ik wil niet steeds naar mensen hun verwachtingen leven
En steeds meer van mn uiterste geven
Ik kan op deze manier niet verder gaan
Jezelf gek maken is ook geen bestaan

Waarom is het leven toch zo hard
En lijkt er geen eind aan te komen
Waarom zit het nooit eens mee
en is het leven niet zoals in mijn dromen
Ik kan niet meer leven met als doel naar perfectie te streven
Ik kan niet zomaar gaan en ophouden met bestaan
Ik moet vechten en dat kan ik goed
Ja.... dat is wat ik wil, dat is wat ik moet!


Hoop dat ook anderen er iets aan hebben..
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 11:54
m'neer
Avatar van m'neer
m'neer is offline
Kan-ie niet beter op 't dansen op papier-forum?
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 12:01
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Als er een schaap over de dam is .. refereert terug naar topics van ...

Forumbazen?!
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 12:02
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 31-03-2003 @ 13:01:
Als er een schaap over de dam is .. refereert terug naar topics van ...

Forumbazen?!
Als iemand een gedicht schrijft, maar wil dat er op de inhoud gereageerd wordt en niet in eerste instantie op het technische van het gedicht, dan hoort het op psych. Dat staat ook in het announcement op dop. Iemand wil zijn/haar verhaal kwijt, in dit geval in dichtvorm en dat hoort op psych.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-03-2003, 12:07
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 31-03-2003 @ 13:02:
Als iemand een gedicht schrijft, maar wil dat er op de inhoud gereageerd wordt en niet in eerste instantie op het technische van het gedicht, dan hoort het op psych. Dat staat ook in het announcement op dop. Iemand wil zijn/haar verhaal kwijt, in dit geval in dichtvorm en dat hoort op psych.
Juh; maar in dit geval wil "lief mutsje" niet haar verhaal kwijt, maar het meer aan andere laten zien in de hoop dat ze er wat aan hebben.

Het komt meer over van .. kijk is naar mijn gedicht .. dan als .. help ik voel me kut.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 12:29
lief mutsje
lief mutsje is offline
Ten eerste wilde ik mn verhaal wel kwijt... zie mn topic :'ben ik dan raar', dit was een toevoeging erop.
Ten tweede, hoef je je niet perse down/zielig te voelen wil je hier posten

Tis nie om je aan te vallen ofzow.... Maar voelde me aardig opgelaten na jouw reactie......
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 12:53
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
lief mutsje schreef op 31-03-2003 @ 13:29:
Ten eerste wilde ik mn verhaal wel kwijt... zie mn topic :'ben ik dan raar', dit was een toevoeging erop.
Ten tweede, hoef je je niet perse down/zielig te voelen wil je hier posten
Waarom heb je dit dan niet gewoon in je andere topic geplaatst; dat zou veel logischer en beter zijn geweest omdat alles dan bij elkaar staat.

En dat tweede punt; voor gedichten vind ik dat simpelweg wel; anders vind ik dat het op DoP hoort. (of desnoods 'toneel' als je mensen wilt bereiken.)

Laatst gewijzigd op 31-03-2003 om 12:55.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 13:03
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Marcade schreef op 31-03-2003 @ 13:53:
En dat tweede punt; voor gedichten vind ik dat simpelweg wel; anders vind ik dat het op DoP hoort. (of desnoods 'toneel' als je mensen wilt bereiken.)
Leonoor is ook FB van DoP, er zijn afspraken en dit hoort niet op DoP. Op DoP wordt gereageerd op de vorm en met dit 'gedicht' zou ze afgekraakt worden, omdat het kwa gedicht niet goed is. Ze wil haar verhaal kwijt en reacties op de inhoud, waar kan dat beter dan op Psy? Dit geeft haar gevoel weer, moet ze dan het gedicht omschrijven naar een verhaaltje, omdat jij vindt dat gedichten op DoP horen?
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 13:04
Verwijderd
Citaat:
lief mutsje schreef op 31-03-2003 @ 13:29:
Ten eerste wilde ik mn verhaal wel kwijt... zie mn topic :'ben ik dan raar', dit was een toevoeging erop.
Dan past het, zoals Marcade al zei, idd beter in die topic.
Daarom zal ik die topic en deze topic samenvoegen.

Citaat:
Ten tweede, hoef je je niet perse down/zielig te voelen wil je hier posten
Daar ben ik het wel mee eens.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 13:04
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Gothic schreef op 31-03-2003 @ 14:03:
Leonoor is ook FB van DoP, er zijn afspraken en dit hoort niet op DoP. Op DoP wordt gereageerd op de vorm en met dit 'gedicht' zou ze afgekraakt worden, omdat het kwa gedicht niet goed is. Ze wil haar verhaal kwijt en reacties op de inhoud, waar kan dat beter dan op Psy? Dit geeft haar gevoel weer, moet ze dan het gedicht omschrijven naar een verhaaltje, omdat jij vindt dat gedichten op DoP horen?
Ja?
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 13:05
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 31-03-2003 @ 14:04:
Ja?
'k denk dat ze dat toch echt zelf mag beslissen.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 13:10
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 31-03-2003 @ 14:05:
'k denk dat ze dat toch echt zelf mag beslissen.
Ik ben nu tevree, nu het in dit topic staat. Het is nu een stuk duidelijker. (Het gedicht zelf trouwens staat weinig in, hoor; het vertelt niks over haar persoonlijke problemen. Misschien is dat het, waar ik meer problemen mee heb. Ook het feit dat psychologie GEEN persoonlijk dumpplaats is, en dat iedereen hier gelijk is, en duidelijk moet zijn! Duidelijke taal! Geen vage gedichten omdat je denkt dat iedereen je wel kent, en iedereen je topics wel gezien heeft!). als je wil kan je mijn rotzooi verwijderen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Nomina Animorum Verhaal
lillojon
21 29-12-2009 14:33
Verhalen & Gedichten Voorronde: Het beste DoP-gedicht van 2006
Reynaert
40 17-12-2006 13:44
Verhalen & Gedichten -Verhaal-
Redhair
430 21-09-2005 13:54
Verhalen & Gedichten [Verhaal] De zwarte roos
Evil creature
3 31-05-2005 13:14
Verhalen & Gedichten Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters.
Dreamerfly
106 28-12-2004 21:45
Films, TV & Radio ER Forum-versie
Keyser Saus
500 29-12-2003 11:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:31.