Oud 01-07-2002, 15:48
devilcat
devilcat is offline
hallo,
Ik heb een groot probleem, hetzit namelijk zo, ik en me vriend hebben ongeveer 1,5 jaar verkering gehad het is nu net een week uit,
mijn vriend heel veel dingen geedaan die echt lullig waren en me in de steek laten zitten.
Telkens alsie weer is een keer d fout in ging dan vroegie weer met tranen in zijn ogen om NOG een kans,
telkens gaf ik die kansen, maar hij veranderde niet...hellaas...
NU was het weer zo datt ie nu toch weer terug wilt, hij begint de rollen om te draaien dat hij aan het end van de rit het slachtoffer is, terwijl ik dat ben [ vanwege zijn " in de steek laten acties" ]

hij gaat me vertellen dattie zich heel egr kut voel zonder me , en dattie ongelukkig word--->zielig doen, nu ben ik dus bang dat ik hem weer een kans geef, ik wil ook wel bij hem zijn,maar ben zo bang dattie me weer laat zitten

[voor het geval, lees mijn berichten maar 's --->zoeken naar : devilcat]

xxxx

wat vinden jullie hier van??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-07-2002, 16:02
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Je moet afwegen wat belangrijker is, wat meer waard is. Aan de ene kant de leuke tijd, iemand die om je geeft, of elke keer de pijn als hij iets lulligs doet of je laat zitten... Maar, misschien heb ik het fout, maar is houden van te laten zien door daden, en zijn daden laten niet echt zien dat hij echt van je houdt...

Jij hebt het in de hand, jij kan voorkomen dat jij hem die kans geeft... laat je iig niet manipuleren, of op je schuldgevoel laten inspelen, want dat doet hij nu...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 16:16
Verwijderd
meis als je altijd zo ellendig voelde zou ik idd het zwaar overwegen om het niet weer aan te maken. maar goed heb ook een soortgelijk probleem. ik ben altijd onzeker over mijn gevoelens(verliefdheid) en heb het uitgemaakt met me vriend maar eigenlijk wil ik hem weer terug aaaaaaaaargh

liefde kan zo mooi en lelijk zijn tegelijkertijd
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 16:19
Angeles
Angeles is offline
Als ik heel eerlijk ben... sorry, ik vind dat hij echt te laat is met zijn spijt en zijn sorry. Je hebt hem al zo vaak een nieuwe kans gegeven en elke keer begon hij weer opnieuw met lullig tegen je doen, egoïstisch zijn, enzovoort. Waarom zou hij nu opeens wel veranderd zijn? Natuurlijk doet hij je nu mooie beloftes, maar hoe groot schat jij de kans in dat hij die waar kan maken, na alles wat hij al heeft gedaan?

Dus als je mijn persoonlijke mening wil weten, ik zou het dus niet doen. Ik had enorm veel bewondering voor je dat je het uitgemaakt had, probeer je niet weer te laten ompraten.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 16:30
devilcat
devilcat is offline
aaaaaaaaaaaah ik haat het echt,

wil echt wel bij hemzijn, als het gewoon normaal leukw as en lief enzo dan wel, maar ik ben zo bang voor weer een teleurstelling..
en dan zegt iewaarschijnlik hetzelfde...
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 16:33
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
devilcat schreef:
aaaaaaaaaaaah ik haat het echt,

wil echt wel bij hemzijn, als het gewoon normaal leukw as en lief enzo dan wel, maar ik ben zo bang voor weer een teleurstelling..
en dan zegt iewaarschijnlik hetzelfde...
Kom op, je verdient beter dan iemand die je keer op keer laat zitten, die je gewoon laat stikken als je het benauwd hebt en zelfs boos wordt en die mobiele telefoontjes jat en dat ook nog heel normaal vindt. Dat is toch niet iemand die jou gelukkig kan maken? Het is even moeilijk, maar bijt door!
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 17:04
devilcat
devilcat is offline
ik ben ook veel te veel met hem bezig....ik moet om mezelf denken nu is..
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 17:58
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Gothic schreef:
Je moet afwegen wat belangrijker is, wat meer waard is. Aan de ene kant de leuke tijd, iemand die om je geeft, of elke keer de pijn als hij iets lulligs doet of je laat zitten... Maar, misschien heb ik het fout, maar is houden van te laten zien door daden, en zijn daden laten niet echt zien dat hij echt van je houdt...

Jij hebt het in de hand, jij kan voorkomen dat jij hem die kans geeft... laat je iig niet manipuleren, of op je schuldgevoel laten inspelen, want dat doet hij nu...
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 19:57
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
Heey,

Vreemd dat die jongen niet inziet dat hij verkeerd zit. Begin niets opnieuw meer met hem daar kwets je jezelf alleen maar mee! En ik ken trouwens maar weinig meisjes die hun vriendjes zoveel kansen hebben gegeven, jij verdient beter..!

En als die jongen echt van je gehouden had dan had je dat allang moeten merken, en niet zo..
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 21:06
cybergurlie17
Avatar van cybergurlie17
cybergurlie17 is offline
ah ja, zo'n vriend had ik dus ook... het is nu 2 week uit. ik herken me wel in jou verhaal. ik heb hem ook heel veel kansen gegeven in de 3,5 jaar dat ik met hem ging. nu is er een eind aan. mijn tactiek is hem negeren. net zolang de telefoontjes wegdrukken en niets tegen hem zeggen in het openbaar tot hij ophoudt. niet dat dat meevalt, maar je moet gewoon sterk zijn wat dat betreft.. en hem niet terugnemen.. niet nu al. echt wacht maar een half jaar of zelfs een jaar. kijken hoe het dan gaat, maar nu nog niet want alles zit nu nog veel te diep.... (toch?)... neem eerst wat tijd voor jezelf en kijk over een half jaar maar weer!
succes!!
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 16:28
devilcat
devilcat is offline
damn, haat dit, teklens probeert ie het weer goed te maken
Ik wil wel aan, maar me verstand zegt uit...

ZOOO moeilijk!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 18:18
TiEnTjA*
TiEnTjA* is offline
Hej devilcat,

Ik heb in een soort zelfde situatie gezeten, en ik kan je 1 ding zeggen probeer het niet weer opnieuw. Je hebt het uitgemaakt omdat je niet blij was met de situatie. je hebt je vriend al een paar keer een kans gegeven, maar zo te zien veranderd hij niet. En het is eigelijk ook niet goed dat hij verandert, want dat is hij. Het probleem is alleen dat jij er niet goed mee om kan gaan. Als ik jou was zou ik het contact helemaal verbreken zodat je in ieder geval niet meer met hem geconfronteert word. Ik hoop dat je na een week blij bent met je besluit!!

Succes ~xXx~
__________________
"To DO is to BE, to BE is to DO, DO BE DO BE DO "
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 20:11
kipfilet
kipfilet is offline
Ik herken heel veel in jouw verhaal. Mijn advies: Kies voor jezelf. Geef hem geen kans meer. Zeg ook dat er geen hoop meer is, dan weet hij ook waar hij aan toe is. Want een zgn. knipperlichtrelatie levert je niks op. Je zegt zelf al: Hij verandert niet. Lieve meid, er lopen nog heel veel andere jongens rond en ik weet zeker dat er (meer dan) één tussen zit die beter bij jou past en die jou met respect behandelt. Want dat is zo belangrijk!
Veel sterkte ermee.
__________________
Ben weer vrijgezehehel!
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 21:38
devilcat
devilcat is offline
Hij zit telkens echt te smeken om een kans,

telkens denk ik eraan hoe het leuk zou worden, en dan heb ik de neiging om het aan te maken.

Als ik in een glazen bol kon kijken en zien dat de oekomst leuk word met hem, dan gaf ikh em die kans, maar nu, ik weet het niet.

Ik hou nog van hem , hij verteld me telkens dattie niet zonder me kan, ik word gek,
Ik kan zo moeilijk zonder hem leven

maar toch hij heeft me ook dik laten zitten...
Arggg

iedereen om me heen zegt dat hij mij niet verdient,en dat ik hem geen kans meer moet geven
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 21:54
Angeles
Angeles is offline
Hij verdient je ook niet, nee. Denk nou na, hoeveel keren is hij al over jouw grens gegaan? Hoeveel kansen heb jij hem al gegeven? Hoeveel keer heeft hij jou al beterschap beloofd? En dan nu de belangrijkste vraag: hoeveel keer is daar werkelijk iets van terecht gekomen?

En natuurlijk toont hij nu berouw, maar achteraf sorry zeggen is altijd makkelijk en daar is hij al heel wat keertjes mee weggekomen zonder dat het werkelijk inhoud had. Hij verandert toch niet! Wat is het dat jou doet denken dat hij deze keer wel verandert? Als je hem nu terugneemt dan weet hij alleen nog maar zekerder dat hij écht met alles wegkomt en dat hij jou wel weer terugkrijgt door eventjes door het stof te gaan.

Meid, kies alsjeblieft voor jezelf.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 21:58
cybergurlie17
Avatar van cybergurlie17
cybergurlie17 is offline
Citaat:
devilcat schreef:


iedereen om me heen zegt dat hij mij niet verdient,en dat ik hem geen kans meer moet geven
en dat is zo. verbreek het contact! negeer hem! geef hem geen kans om te smeken... druk zijn telefoontjes weg, gooi de deur voor zijn neus dicht, ga ergens anders uit dan waar jullie altijd heen gingen, enz.... want ik weet wel dat als ie lief doet dat je hem dan zo terug zou nemen en dan gaat het wel even goed eerst maar al het gedonder begint toch wel weer! en dat weet je zelf ook wel... dus: VERBREEK HET CONTACT EN NEGEER HEM
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 10:02
devilcat
devilcat is offline
hmm..
ik weet dat dat de beste oplossing is, maar ik raak zo in een soort trance als ik bedenk dat het misschien wel leuk kan worden.
daarom is het zo moeilijk, terwijl ik ook ziets heb van , ja rot jij ff lekker op, je had genoeg kansen.
maar ik zal hem ook zo missen, en vrienden bliven zit er ook niet in, want dan word ik telkens met hem geconfronteerd,

is het raar als ik hem nog een kans geef??

xxx
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 13:23
Angeles
Angeles is offline
Het is niet raar, het is wel begrijpelijk dat het heel moeilijk voor je is om voet bij stuk te houden, zeker als jij nog om hem geeft en hij je allerlei mooie beloftes doet. Ik vind alleen, als ik heel eerlijk ben, dat hij die kans echt totaal niet verdiend heeft en ik ben heel bang dat je weer gekwetst zal worden. Misschien zal het in het begin even fijn zijn omdat hij blij is dat je weer bij hem terug bent, maar de kans lijkt mij verre van onrealistisch dat hij heel gauw terugvalt in zijn oude gedrag.

Als je hem nog een kans geeft dan zou ik wel meteen ter zake komen en keiharde afspraken maken over zijn gedrag ten opzichte van jou. Als hij jou weer iets vergelijkbaars aandoet als in het verleden, je zomaar laten zitten of niks doen als jij niet lekker wordt, dan moet het gewoon afgelopen zijn, uit. No chances. Dan heeft hij toch écht wel bewezen dat hij een onverbeterlijke klootzak is.

Maar eerlijk gezegd zou ik als ik jou was nog even heel diep nadenken of je hem die nieuwe kans wel wil geven in the first place. Zet héél even, hoe moeilijk het ook is, de gevoelens die je nog voor hem hebt opzij en zet alles goed op een rijtje. En bedenk ook dat als je voet bij stuk houdt, de gevoelens die je voor hem hebt niet voor eeuwig zullen zijn. En voor zijn geluk ben jij niet verantwoordelijk. Uit medelijden moet je het sowieso niet doen.

Ik wens je geluk en vooral veel wijsheid toe.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-07-2002, 15:23
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ik heb PRECIES hetzelfde gehad. (relatie van bijna 1 jaar)

Je moet het echt niet meer aanmaken. Hij heeft al een paar kansen gehad en het verbruid.
Het is in het begin moeilijk, maar na een maand merk je al dat je er makkelijker over kan praten etc.
Zorg in ieder geval voor wat afleiding, want waneer je normaal je vriend zou bellen/ontmoeten, zit je nu thuis. Ga leuke dingen doen, en gun jezelf wat tijd om het te verwerken.

Ik heb er nooit spijt van gehad.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 13:43
devilcat
devilcat is offline
ik denk dat ik hem maar geen kans meer geef...
Ikhad namelijk een emailtje gelezen van een tijdje terug vanhem, daarin schreef iee precies hetzelfde...

damn...
waarom moet het zo stuklopen..
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 13:58
Angeles
Angeles is offline
Het is heel vervelend en jammer dat het zo gelopen is, maar er is helaas heel weinig aan te doen. Hoe graag je het ook zou willen, als hij jou telkens ongelukkig maakt in die relatie schiet je er ook zo weinig mee op.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 22:01
devilcat
devilcat is offline
Hebben meer mensen in deze situatie gezeten/??

reageer alsjeblieft..
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 22:02
Angeles
Angeles is offline
Hoe is het nu dan? Ben je er nog niet uit?
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 09:55
tijgertjuh1985
tijgertjuh1985 is offline
Ik heb bijna hetzelfde. Een vriend... telkens hebben we ruzie om zijn geweldig foute acties, het komt weet goed en het spijt hem. Daarna weer hetzelfde. Zo is het nu al het hele half jaar.

Ik kan het ook niet uitmaken, het lukt me gewoon niet. Diep in mijn hart weet ik dat het beter is, maar ik denk dat ik het achteraf nie aankan en hem ga missen. Ik voel me er echt niet goed door!
__________________
*wie liefde wil vinden,moet niet door een roze bril gaan kijken,liefde maakt blind, dan is zelfs de ergste nerd niet te ontwijken!*
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 11:16
Verwijderd
Ik heb zelf niet in een situatie van een langdurige relatie gezeten, maar ik sluit me volledig bij rosi aan: als je hem meerdere kansen hebt gegeven, is op een gegeven moment gewoon de kous af. Dan moet je tegen jezelf zeggen: ik blíjf hem niet vergeven, er zijn grenzen. Je hebt die relatie voor jullie alletwee, niet alleen om hém een plezier te doen als hij het weer eens heeft verneukt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-07-2002, 19:16
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
a lovergirl schreef:
Ik heb bijna hetzelfde. Een vriend... telkens hebben we ruzie om zijn geweldig foute acties, het komt weet goed en het spijt hem. Daarna weer hetzelfde. Zo is het nu al het hele half jaar.

Ik kan het ook niet uitmaken, het lukt me gewoon niet. Diep in mijn hart weet ik dat het beter is, maar ik denk dat ik het achteraf nie aankan en hem ga missen. Ik voel me er echt niet goed door!
js=a precies dat heb ik ook...
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 20:19
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
deed ik ook bij mijn ex alleen hij smeekte me niet ofzo ik moest t goedpraten voor hem en dan dwong ik m in principe om te beloven dat ie t niet meer zou doen maar eigenlijk was de relatie gewoon dood...

ik d8 toen dak nog van m hield maar dat was helemaal niet ik was aan hem gewend (we hadden ook 2 jaar iets) en ik kon m dus gewoon niet loslaten...maar als je je best ervoor doet en openstaat voor nieuwe dingen dan zul je echt zien dat je nieuwe mensen leert kennen en vanzelf weer verliefd word op een ander en dan ben je je ex zo vergeten!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Waarom word er eigenlijk zo moeilijk gedaan over ''mode''?
Crocodi1e
20 15-01-2013 13:39
Liefde & Relatie Zijn Vrouwen Nou Zo Moeilijk Of Mannen Nou Zo Makkelijk?
JonathanJohnson
20 19-01-2010 17:54
Liefde & Relatie Gays.
Vivian.
124 15-09-2009 16:32
Liefde & Relatie ik mis hem zo..
devilcat
74 23-10-2002 20:27
Psychologie zo moeilijk
Verwijderd
9 08-07-2002 13:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:29.