Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-08-2002, 12:40
De(OOG)Directie
De(OOG)Directie is offline
Is iedereen onderhand nuchter genoeg om in te zien dat binnenkort misschien wiet verboden wordt in Nederland??? Balkenende is aan de macht! (Ruud bedankt) EN DAT IS FUCKIN' FOUTE BOEL!!! Die conservatieve (je weet wat ik bedoel....) dikke nerd met z'n billige kerkje en z'n kut CDA. Man die hebben nog nooit geneukt die zielige apen, willen ze dan wiet gaan verbieden!!! Moeten ze dan ook sex gaan verbieden?? Je kunt niet iets gaan verbieden wat je nog nooit gedaan hebt. Stel je voor balkenende heeft sex?????
















Zo nu even terug bij het onderwerp. WE MOETEN ACTIE ONDERNEMEN!!!! Serieus man, this is going way too fuckin' far. Je moet zelf kunnen beslissen of je wiet gebruikt, net als sex. Je kunt aan beide verslaafd raken en sex kun je ook niet verbieden. Geniet van dat klote leven, wat wil er anders mee doen???


Als iemand het hiermee eens is, post dan ook een berichtje! Laat je horen. Als de tijd rijp is, en genoeg animo, kunnen we misschien een groots opgezet fuckin' blow-festijn organiseren
hebben jullie waarschijnlijk al meer van gehoord. Laat je horen, legalize it!!!!


CHILLE 2 THE BONE
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-08-2002, 12:42
De(OOG)Directie
De(OOG)Directie is offline
PS. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 12:54
Uncle_Sam
Avatar van Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Ten eerste, met een select groepje dat protesteert bereik je niks in deze parlementaire democratie, waar nog altijd het volk weinig inbreng heeft aangaande wetsvoorstellen-, veranderingen e.d.
Ten tweede, de coalitie bestaat niet alleen uit 't CDA... zoals je wellicht weet staan de VVD en de LPF absoluut niet afwijzend tegenover drugs. Zoals 't er nu naar uitziet zal het gedoogbeleid gewoon hetzelfde blijven (geen verscherping van de regels, maar ook geen versoepeling.) Ik voorspel dan ook dat je de aankomende twee decennia nog gewoon legaal stoned kan worden.
__________________
Sig heil.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 12:56
Uncle_Sam
Avatar van Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
De(OOG)Directie schreef:



Als iemand het hiermee eens is, post dan ook een berichtje! Laat je horen. Als de tijd rijp is, en genoeg animo, kunnen we misschien een groots opgezet fuckin' blow-festijn organiseren
hebben jullie waarschijnlijk al meer van gehoord. Laat je horen, legalize it!!!!
O ja, dit is helemaal dom. Je bereikt er niks mee (afgezien van een verrukkelijke roes en gezelligheid) en eveneens zal men (de tegenstanders van J.P.'s beleid) dan al helemaal niet meer serieus genomen worden... stel het je toch voor, duizenden lachkickende vago's op het Binnenhof, !
__________________
Sig heil.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 13:04
De(OOG)Directie
De(OOG)Directie is offline
Vetjes toch. Moeten we doen als we bijna zeker weten dat het verboden wordt
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 13:07
De(OOG)Directie
De(OOG)Directie is offline
Ja man, dat is t toch? Het is toch alleen voor de dikke pret, al die politieke hocus pocus zal me verder een worst wezen. Is tuch super ja!!! Masterlijk omschreven!!!! met die vago's op t binnenhof

ach ja boeiuh, chille
haha
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 13:17
Mindfields
Mindfields is offline
Laten we gaan blowen onder het slaapkamerraam van Balkenende
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 13:23
Aegishjalmur
Aegishjalmur is offline
Citaat:
Parallel schreef:
Laten we gaan blowen onder het slaapkamerraam van Balkenende
... of jij verkleedt je als klein lief meisje en je geeft hem een zelf-gebakken cake aan, met 'speciale ingrediënten' lolz

maar weet ie niet wat ie meemaakt en gaat ie het gelijk nog verder legaliseren juist

ach ja soms dagdromen mensen
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 13:49
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Aegishjalmur schreef:


... of jij verkleedt je als klein lief meisje en je geeft hem een zelf-gebakken cake aan, met 'speciale ingrediënten' lolz

maar weet ie niet wat ie meemaakt en gaat ie het gelijk nog verder legaliseren juist

ach ja soms dagdromen mensen
verkleed? ik ben al een klein lief meisje

*huppel huppel* meneeeerrrr bal-ken-en-de, ik heb un mooien cake voor u gemaakt
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 17:59
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Wiet gaat helemaal niet verboden worden. Het CDA heeft al voor de verkiezingen aangegeven het gedoogbeleid niet af te schaffen. Dit omdat iedere 4 jaar de regeltjes aanpassen nou eenmaal niet werkt.

-Desecrator
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 18:25
Revelation15
Avatar van Revelation15
Revelation15 is offline
En dan al die coffeeshophouders naar het GAK sturen? Geloof je het zelf.. Trouwens als wiet illegaal word stijgt criminaliteit like 600%, en dan kunnen ze meer blauw op straat zetten wat ze willen maar dat helpt dan ook weinig...
__________________
To fall in hell or soar angellic, you need a pinch of psychedelic
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 21:28
Bauduin
Bauduin is offline
die gast komt z'n bed niet levend uit als hij dat flikt
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 11:06
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
De(OOG)Directie schreef:
Is iedereen onderhand nuchter genoeg om in te zien dat binnenkort misschien wiet verboden wordt in Nederland???

jahoor.

Balkenende is aan de macht! (Ruud bedankt) EN DAT IS FUCKIN' FOUTE BOEL!!! Die conservatieve (je weet wat ik bedoel....) dikke nerd met z'n billige kerkje en z'n kut CDA. Man die hebben nog nooit geneukt die zielige apen, willen ze dan wiet gaan verbieden!!!

ik heb ook nog nooit geneukt en zie het verband niet eerlijk gezegd.

Moeten ze dan ook sex gaan verbieden??

nee, zou wel kunnen.

Je kunt niet iets gaan verbieden wat je nog nooit gedaan hebt.

welwaar.

Stel je voor balkenende heeft sex?????

nee dank je.

Zo nu even terug bij het onderwerp. WE MOETEN ACTIE ONDERNEMEN!!!! Serieus man, this is going way too fuckin' far. Je moet zelf kunnen beslissen of je wiet gebruikt, net als sex.

vind ik ook.

Je kunt aan beide verslaafd raken en sex kun je ook niet verbieden.

kan wel.

Geniet van dat klote leven, wat wil er anders mee doen???

weet ik niet.

Als iemand het hiermee eens is, post dan ook een berichtje! Laat je horen. Als de tijd rijp is, en genoeg animo, kunnen we misschien een groots opgezet fuckin' blow-festijn organiseren
hebben jullie waarschijnlijk al meer van gehoord. Laat je horen, legalize it!!!!
CHILLE 2 THE BONE
blowfestijn? helemaal niks van gehoord.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 20:45
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
als ik mocht stemmen had ik op groenlinks gestemd.. cda is kut.. en wiet moet niet verboden worden, maar dit is overdreven. zow.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 19:12
usty
Avatar van usty
usty is offline
zullen we de regering is een sticky aanbieden?

1/10 dat ze het aan nemen hahahha

mvg

de biergod
__________________
Tame Birds Have Only Longings,.. WILD BIRDS FLY!!!
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 19:35
Verwijderd
Citaat:
usty schreef:
zullen we de regering is een sticky aanbieden?

1/10 dat ze het aan nemen hahahha

mvg

de biergod
ligt er natuurlijk aan aan wie je hem aanbied ;-)
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 21:01
Yamyam
Yamyam is offline
Gaat wiet verboden worden? Leuk, dat werd tijd zeg! Holadieeee, even een rondje door de straat hier!!!!
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 10:28
mood indigow
Avatar van mood indigow
mood indigow is offline
legalize it!! don't critisize it! legalize it! and I will advertise it!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-08-2002, 19:05
Verwijderd
Zeur toch niet zo...alsof ons drugsbeleid in één regeringsperiode helemaal omgegooid wordt. Een complete bedrijfstak vernielen, dacht het niet...het hele elan in Nederland is heel erg pro-softdrugs en de meeste mensen zijn heel erg blij met de liberale houding hier. Weer verbieden gebeurt dus nooit.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 19:08
Copelanl)ia
Avatar van Copelanl)ia
Copelanl)ia is offline
nare man heeft gelijk
__________________
Is it tomorrow, or just the end of time?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 15:09
diavolina
diavolina is offline
wat n onzin
__________________
There's a DEVIL in my BED with me who's TALK IS...CHEAP
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 21:37
Verwijderd
Zoals nare man al zegt zal het er toch nooit van komen, dus waar maak je je druk om?
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 00:26
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Ach, heb gebruik van wiet valt niet te verbieden, ik denk dat je dan zóveel opstand krijgt, dat is gewoon niet te overzien.

Overigens, mensen blijven toch wel blowen...
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:52.