Oud 24-09-2016, 03:53
Bordengooier
Avatar van Bordengooier
Bordengooier is offline
Dag lezers,

Ik ben een jongeman van zeventien jaar. Ik blow pas sinds oktober 2015, nog niet zo lang dus. De laatste twee keren dat ik heb geblowd met vrienden zijn me niet zo goed bevallen.

De ene keer, twee weken geleden, hadden we een grammetje OG Kush met z'n drieën opgerookt. Ik werd eerst super druk, maar daarna ging ik trippen. Het voelde alsof ik uit mijn lichaam 'getrokken' werd. Ik kon mezelf nog wel besturen, maar ik voelde mezelf niet bewegen en het duurde iedere keer even voordat ik besefte wat voor beweging(en) ik maakte. Het leek alsof ik in een trance belandde. Dit was voor mij dus de eerste keer en het was best wel eng.

Ik ben normaal een stresskip. Iedere keer als we gaan blowen, word ik nerveus. Dit is echter de eerste keer dat me zoiets overkwam. De tweede keer, gisteravond rond 22:00, hadden we met z'n tweeën een half grammetje silver haze opgerookt. Ik kreeg wederom hetzelfde effect, maar dit keer beviel het me iets beter dan de keer daarvoor. Dit kwam waarschijnlijk doordat ik door had hoe ik met zo'n trance om moest gaan. Ik heb daardoor ook heerlijk geslapen. De volgende morgen voelde ik het echter nog steeds. Mijn lichaam tintelde en het voelde apart. Als ik bijvoorbeeld jeuk had aan mijn knie en ik ging eraan krabben, voelde ik niet dat ik m'n knie krabte. Ook waren mijn bewegingen de hele dag zweverig, en zelfs nu voel ik me nog steeds 'stoned', terwijl ik dit bericht schrijf.

Even voor de wiet experts; hebben één van jullie hier enige ervaring mee? Of denken jullie van "deze gast is gestoord"? Want ik zou echt heel graag iets meer inzicht willen hebben van de verschillende effecten van wiet en wat er nou precies aan de hand is, voor zover jullie kunnen opmaken uit de tekst. Ik heb overigens mijn best gedaan om mijn trip te beschrijven!

Fijne dag!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-09-2016, 08:58
Binkyboy97
Avatar van Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Ik heb hetzelfde gehad. Dat heb je als je goede wiet rookt, maaaar ik zou het niet doen voor je gaat slapen, ja je kan er super chill door slapen, maar in de ochtend wordt je in een waas wakker die pas na een paar uur weg gaat.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2016, 16:25
Bordengooier
Avatar van Bordengooier
Bordengooier is offline
Hmm. Ik had die avond rond 22:00 geblowd en ben pas rond 3:00 's nachts gaan slapen, dus ik denk niet dat het aan het slapen ligt, maar wel werd ik gewoon normaal wakker maar even na het opstaan kickten die effecten weer in. Ik heb het nu (2,5 dagen later) nog steeds. Mijn lichaam tintelt af en toe en als ik jeuk heb en ik krab aan m'n lichaam, dan voel ik het nauwelijks, zoals ik al eerder zei.

Het zou ook best kunnen dat deze effecten veroorzaakt worden door een hoog THC-gehalte in m'n bloed, maar dat lijkt me ook sterk, want ik heb al eens White Widow en Amnesia puur geblowd, waarbij ik een heel ander effect kreeg (van Amnesia ga ik bad haha). Maargoed, alsnog bedankt voor de reactie!
Met citaat reageren
Oud 24-09-2016, 22:12
Binkyboy97
Avatar van Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Als je ongerust bent over wat het is kan je altijd naar de dokter gaan als het over een tijdje nog steeds niet weg is.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2016, 09:51
ektegangster
Avatar van ektegangster
ektegangster is offline
Citaat:
Hmm. Ik had die avond rond 22:00 geblowd en ben pas rond 3:00 's nachts gaan slapen, dus ik denk niet dat het aan het slapen ligt, maar wel werd ik gewoon normaal wakker maar even na het opstaan kickten die effecten weer in.
Je beschrijft ook mijn ervaring. Ik zelf ging wel stoned naar bed en pas toen ik op de fiets naar school zat de volgende dag kickten het weer in, ik heb nog nooit zo vrolijk naar school gefietst.

Toen ik aan kwam op school was het gevoel weer verdwenen dus dat in jou geval het zolang aanhoud vind ik wel vreemd. Ik zou je huisarts een bezoekje brengen.

Ik herken wel veel uit je verhaal zo ga ik zelf ook niet echt lekker op amnesia ook al is OG kush me favoriet.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2016, 09:57
ektegangster
Avatar van ektegangster
ektegangster is offline
Citaat:
Hmm. Ik had die avond rond 22:00 geblowd en ben pas rond 3:00 's nachts gaan slapen, dus ik denk niet dat het aan het slapen ligt, maar wel werd ik gewoon normaal wakker maar even na het opstaan kickten die effecten weer in.
Je beschrijft ook mijn ervaring. Ik zelf ging wel stoned naar bed en pas toen ik op de fiets naar school zat de volgende dag kickten het weer in, ik heb nog nooit zo vrolijk naar school gefietst.

Toen ik aan kwam op school was het gevoel weer verdwenen dus dat in jou geval het zolang aanhoud vind ik wel vreemd. Ik zou je huisarts een bezoekje brengen.

Ik herken wel veel uit je verhaal zo ga ik zelf ook niet echt lekker op amnesia ook al is OG kush me favoriet.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2016, 18:24
mart1999
mart1999 is offline
OH MY GOD ik heb hetzelfde van dat trippen en heb overal gezocht op internet maar kon er niks over vinden. ik heb het alleen als ik puur rook. ik kom na 5-10min na het blowen in de trip en dan duurt het ongeveer 3 uur en daarna word ik pas stoned.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2016, 12:16
private henk
Avatar van private henk
private henk is offline
Dit noemen ze de 'flash' komt vaak voor als je een te heftige bong rookt of een te dikke blunt rookt.
Je lichaam krijgt te veel thc in een keer binnen dat het het niet geregeld krijgt.

Zelf ook meegemaakt en dacht dat ik mezelf zag liggen.

Als het je gebeurd ga rustig liggen en kom tot rust. Meestal neemt de paniek je hele trip over maar jij moet de baas blijven van je trip dan kun je hem ook "besturen".

Eet iets, drink iets en denk positief.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2016, 01:51
Bordengooier
Avatar van Bordengooier
Bordengooier is offline
Citaat:
Als je ongerust bent over wat het is kan je altijd naar de dokter gaan als het over een tijdje nog steeds niet weg is.
Het is uiteindelijk na een week wel weggegaan, echter heb ik weer met een paar vrienden de silver haze gedaan maar dan met de bong, en hetzelfde effect is alweer teruggekomen haha. Nu is het echter anders, het enige effect is dat het lijkt alsof m'n zintuigen een beetje verzwakt zijn. Ik voel me soms zweverig als ik bijvoorbeeld ga zitten en af en toe tintelt mijn hele lichaam. Ik heb het laatst nog opgezocht op internet. De ene zei dat je ziel open is gaan staan voor kwaadaardige dingen en de ander zei weer dat het een psychose is.

Anyway, ik ben wel echt benieuwd naar wat er nou aan de hand is want m'n vrienden geloven niet dat ik een week lang 'stoned' o.i.d. kan zijn.

Bedankt voor het antwoorden!
Met citaat reageren
Oud 13-10-2016, 01:55
Bordengooier
Avatar van Bordengooier
Bordengooier is offline
Citaat:
Je beschrijft ook mijn ervaring. Ik zelf ging wel stoned naar bed en pas toen ik op de fiets naar school zat de volgende dag kickten het weer in, ik heb nog nooit zo vrolijk naar school gefietst.

Toen ik aan kwam op school was het gevoel weer verdwenen dus dat in jou geval het zolang aanhoud vind ik wel vreemd. Ik zou je huisarts een bezoekje brengen.

Ik herken wel veel uit je verhaal zo ga ik zelf ook niet echt lekker op amnesia ook al is OG kush me favoriet.
Haha wel vet dat het voor jou mogelijk is om vrolijk naar school te fietsen!
Maargoed, ik overweeg inderdaad misschien om een keer de huisarts te bezoeken, maar het probleem is dat ik vast niet meer mag blowen van m'n ma omdat ze het al riskant vindt, en als ze dit hoort draait ze helemaal door haha...

Daarbij vond ik dat de OG kush ook wel echt heel goed werkte. Heel veel effect had het, maarja, mij beviel het niet bepaald de eerste keer haha, volgende keer iets meer met mate blowen
Met citaat reageren
Oud 13-10-2016, 02:03
Bordengooier
Avatar van Bordengooier
Bordengooier is offline
Citaat:
OH MY GOD ik heb hetzelfde van dat trippen en heb overal gezocht op internet maar kon er niks over vinden. ik heb het alleen als ik puur rook. ik kom na 5-10min na het blowen in de trip en dan duurt het ongeveer 3 uur en daarna word ik pas stoned.
Hahaha ik heb er opzich wel redelijk wat over gevonden op het internet, maar ook weer niet precies. Maar fijn dat je nu wel iets soortgelijks gevonden hebt!
Die twee (nu drie) keren dat ik zo ging trippen heb ik alles ook puur gerookt. Ook ging ik pas na een tijdje trippen (ongeveer een halfuurtje).

Als je er meer van vindt op internet, zou ik alles wel met een korreltje zout nemen als ik jou was. Mensen kunnen je de ergste dingen vertellen wat best wel verontrustend kan zijn We gaan er ook vast niet dood van.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2016, 02:08
Bordengooier
Avatar van Bordengooier
Bordengooier is offline
Citaat:
Dit noemen ze de 'flash' komt vaak voor als je een te heftige bong rookt of een te dikke blunt rookt.
Je lichaam krijgt te veel thc in een keer binnen dat het het niet geregeld krijgt.

Zelf ook meegemaakt en dacht dat ik mezelf zag liggen.

Als het je gebeurd ga rustig liggen en kom tot rust. Meestal neemt de paniek je hele trip over maar jij moet de baas blijven van je trip dan kun je hem ook "besturen".

Eet iets, drink iets en denk positief.
Het kan best zijn dat het een 'flash' was, maar we hadden met z'n vieren een grammetje. Ondanks ik daarvoor nog maar een paar keer geblowd heb, is het alsnog niet zoveel per persoon naar mijn idee. En over wat je zegt, dat je jezelf zag liggen, ben ik ook een paar keer tegengekomen op internet toen ik een soortgelijk iets als mijn ervaring probeerde te zoeken. Heb dat echter zelf niet gehad.

De tweede keer dat ik zo ging trippen was met de (super) silver haze. Het leek me chill om nog zo'n trip te hebben, maar dan als je gewoon in bed lag met wat chille muziek als RHCP. Die trip ging ook wel goed, maar na een week voelde ik het effect nog steeds. Het duurde bizar lang voordat ik me weer 100% voelde. Alles tintelde af en toe, en het leek soms alsof ik aan het zweven was en alsof mijn zintuigen zwakker waren dan voorheen. Maargoed, het zal allemaal wel

Bedankt voor je antwoord!
Met citaat reageren
Oud 01-11-2016, 14:18
lien1999
lien1999 is offline
Ik heb dat eens gehad van Mexican Haze. Was echt wel gek ik had telkens het gevoel het bewustzijn te verliezen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Algemeen tripreport topic
Verwijderd
413 10-02-2017 00:04
Drugs & Alcohol vreemde wiet ervaring (2e keer)
Captainmorgan
5 19-08-2011 00:33
Drugs & Alcohol done/ to do's
TraXarT
75 03-04-2010 02:07
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Duits spreekbeurt
tommyboy5
7 03-06-2009 22:35
Drugs & Alcohol eerste joint
Martijne
165 20-08-2007 21:22
Drugs & Alcohol Rare, vreemde drugs
Upior
70 24-03-2003 08:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:01.