Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-02-2012, 18:09
onlinedeniz
Avatar van onlinedeniz
onlinedeniz is offline
Hey, wij zijn al jaren bezig met het zoeken naar een huurwoning.
Sinds kort, hebben wij gezien dat ik met een woning op de 8ste positie sta.
Mijn vraag is; hoe weet ik nou wanneer ik het huis kan krijgen?
alvast, bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-02-2012, 18:11
Verwijderd
Citaat:
stap 5
Komt u in aanmerking voor de woning, dan ontvangt u een uitnodiging van de woningcorporatie.
stap 6
Ga in op de uitnodiging of geef tijdig door dat u niet meer geïnteresseerd bent.
http://www.woonnet-haaglanden.nl/#/Hoe_Werkt_Het

Verder, als je er bent geweest en je hebt het gezien en denkt: Prima. Dan vertellen zij je wel vanaf wanneer je erin kunt. Soms staat het ook al direct bij het aanbod, maar ik weet niet of dat bij hier ook zo is.

Edit: Ik heb nog even verder geklikt, als je hier bij het woningaanbod kijkt zie je aan de linkerkant staan per wanneer het huis beschikbaar is. Per die datum mag je dus daadwerkelijk in het huis.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2012, 20:45
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb mijn huis gekregen via Woonnet Rijnmond en dat werkt volgens mij wel vergelijkbaar met woonnet Haaglanden. Meestal nodigen ze de mensen uit die als de eerste tien geeïndigd zijn voor een bezichtiging. Je krijgt dan een brief met een tijdstip voor de bezichtiging en dan moet je komen. Kom je niet dan val je sowieso af. Als je wel komt kan je dan het huis bekijken samen met de andere gegadigden. Aan het eind van de bezichtiging maakt degene van de woningbouwvereniging die er aanwezig is een lijst van de mensen die daadwerkelijk geïnteresseerd zijn (er kunnen dan mensen zijn die na het kijken afhaken). Zo'n lijst maken ze dan op volgorde van je positie waarop je geeïndigd was bij het reageren. Degene die dan eerste is (dat kan dus ook iemand van positie 3 oid zijn als nr 1 het niets vind en nr 2 niet gekomen is) krijgt een gesprek met de woningbouwvereniging om alles in orde te maken. Als alle papieren dan in orde zijn krijg je of gelijk de sleutel of een afspraak wanneer je de sleutel krijgt. Als je papieren niet in orde zijn gaan ze een afspraak maken met degene die daarboven geeïndigd was. Als er bij de eerste tien niemand zit die het huis wil en geschikt is nodigen ze nr 11 t/m 20 uit. Zelf heb ik mijn huis ook gekregen toen in als 18e geeïndigd was.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:27.