Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-02-2012, 17:38
Verwijderd
Heey!

Ik word binnenkort 16, en ik wilde dan eigenlijk al beginnen met een 'serieus' bijbaantje:
dus niet oppassen enzo en geen krantenwijk en dat soort dingen, maar iets totaal anders!

Dus weten juullie misschien een origineel en niet standaard bijbaantje?

xxo
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-02-2012, 20:57
Verwijderd
wat is serieus? adminstratief werk?
Met citaat reageren
Oud 22-02-2012, 21:45
Verwijderd
Citaat:
wat is serieus? adminstratief werk?
Ja, zoiets. Maar ik bedoel gewoon wat de meesten doen: krantenwijk, oppassen, cafe enzo, ik weet dan er dan niet heel veel meer over is, maar toch?
Met citaat reageren
Oud 23-02-2012, 06:11
Verwijderd
In een supermarkt of winkel werken. Je kan nog niet zo heel veel op je 16e en ik denk ook niet dat je zomaar administratief werk mag gaan doen.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2012, 08:41
Adore
Avatar van Adore
Adore is offline
Tja origineel.. vaak moet je onderaan de ladder beginnen: je bent jong, nog niet geschoold, hebt weinig tijd beschikbaar en geen werkervaring. Wat vind je zelf leuk om te doen?
Met citaat reageren
Oud 23-02-2012, 09:38
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Ik zou dan proberen om in een wat kleinere winkel een baantje te vinden. Kledingwinkel, bakker, slager etc. Je zult daar op je zestiende waarschijnlijk alleen verkooptaken krijgen. Maar je hebt kans als je wat ouder bent dat je meer verantwoordelijkheden krijgt zoals openen, sluiten, de 16 jarigen aansturen etc.

Je kunt eventueel in een verzorgingshuis solliciteren voor thuiszorg / schoonmaakwerk / voedingsassistente. Dit kan natuurlijk ook in een ziekenhuis. Zorg verdient ook nog eens heel erg lekker op die leeftijd!
__________________
Zo moet het eigenlijk altijd zijn, het leven. Een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met oude en nieuwe vrienden
Met citaat reageren
Oud 02-03-2012, 14:06
Elecktric
Elecktric is offline
Citaat:
Ik zou dan proberen om in een wat kleinere winkel een baantje te vinden. Kledingwinkel, bakker, slager etc. Je zult daar op je zestiende waarschijnlijk alleen verkooptaken krijgen. Maar je hebt kans als je wat ouder bent dat je meer verantwoordelijkheden krijgt zoals openen, sluiten, de 16 jarigen aansturen etc.

Je kunt eventueel in een verzorgingshuis solliciteren voor thuiszorg / schoonmaakwerk / voedingsassistente. Dit kan natuurlijk ook in een ziekenhuis. Zorg verdient ook nog eens heel erg lekker op die leeftijd!
Inderdaad, ik werkte daar in een keuken en verdiende 6,09 per uur wat niet slecht is
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Onregelmatige schooltijden vs. bijbaantje
LoeLoe
21 05-10-2005 20:43
Werk, Geld & Recht Bijbaantje Groningen (Stad)
SimplyABoy19
7 25-02-2005 11:48
Werk, Geld & Recht Ik wil een bijbaantje!
lijntje012
49 01-12-2004 10:57
Werk, Geld & Recht Ideeën voor een baantje naast school?
Verwijderd
9 19-10-2004 11:58
Werk, Geld & Recht bijbaan
Fay
26 17-10-2004 09:41
Werk, Geld & Recht Leuke baantjes
WB_Oud
11 08-08-2003 15:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:43.