Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2005, 20:53
Kit
Avatar van Kit
Kit is offline
Citaat:
myzt schreef op 17-01-2005 @ 21:40 :
hey
wat is het e-mail adres van zero-zero ik kan het nergens vinde en ben nog niet echt handig in deze site sorry sorry kunne jullie me helpe

zet ook dreads, woon in haarlem

wordt op de een of andere manier nooit op die lijst gegooid
__________________
teddybeer...
Advertentie
Oud 19-01-2005, 20:59
Kit
Avatar van Kit
Kit is offline
Citaat:
myzt schreef op 19-01-2005 @ 21:51 :
hey ik heb vet dun haar kan je dan ook dreads zette ?

ja dat kan gewoon
__________________
teddybeer...
Oud 19-01-2005, 21:05
Caroo
Avatar van Caroo
Caroo is offline
Citaat:
Kit schreef op 19-01-2005 @ 21:53 :
zet ook dreads, woon in haarlem

wordt op de een of andere manier nooit op die lijst gegooid
Sorry, ik heb de lijst uit het vorige topic gewoon ge-copy-d.. d8 dat die wel zou kloppen..
__________________
[ Caroo.nl ]
Oud 19-01-2005, 21:11
Kit
Avatar van Kit
Kit is offline
Citaat:
Caroo schreef op 19-01-2005 @ 22:05 :
Sorry, ik heb de lijst uit het vorige topic gewoon ge-copy-d.. d8 dat die wel zou kloppen..
\

maakt niet uit joh
__________________
teddybeer...
Oud 19-01-2005, 21:24
Buup
Avatar van Buup
Buup is offline
ik zou het eerst een keertje wassen !!

maar daarna moet het wel lukken !!

misschien een paar nep dreads dr tussen ?
Oud 19-01-2005, 21:27
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Volgens mij zet iedereen tegenwoordig dreads
Oud 19-01-2005, 21:35
Kit
Avatar van Kit
Kit is offline
Citaat:
the exploding boy schreef op 19-01-2005 @ 22:27 :
Volgens mij zet iedereen tegenwoordig dreads
rielext toch
__________________
teddybeer...
Oud 19-01-2005, 21:35
Buup
Avatar van Buup
Buup is offline
ja eng he !!

vind het maar nix...straks doen ze het niet goed ofzo

en volgens mij kan niemand het super aangezien niemand de strijdt met mijn dreads aan durft om ze weer fatsoenlijk te maken !!

ihih
Oud 19-01-2005, 23:42
janena
janena is offline
als er nog plek is zou ik ook graag in de beginpost willen verschijnen!
Ik kan vanwege mijn kamer van koophandel registratie onder het kopje 'kappers' geplaatst worden maar ben wel wat goedkoper dan de meeste kappers (100 euro voor lang haar).
bijwerken doe ik voor 20 of 30 euro en ik heb ook een uitgebreide website met foto's en info (www.janena-hair.com).
Ik heb ongeveer 3 jaar ervaring als dreadlock kapper maar zet ze al langer bij mensen uit mijn kennisenkring.

op het moment zoek ik nog een 'proefkonijn' voor een andere inzetmethode...ik zal mijn berichtje wat ik al op het dutchdreads-forum heb staan even plakken hier:
Ik ben sinds enige tijd aan het uitproberen geslagen met andere dreadknooptechnieken en denk dat ik nu iets heel goeds heb 'uitgevonden' waarmee je hele mooie stevige dreads krijgt terwijl er geen chemicalien aan te pas komen.
Ik oefen tot nu toe op gekocht human-hair en heb het op 1 dread van mezelf uitgetest en dat gaat prima.
Nu ben ik op zoek naar 1 of 2 proefkonijnen om het op uit te testen.
Je krijgt 50% korting op de normale prijs en garantie dat je mooi de deur uit gaat.
Dat wil zeggen: als de nieuwe techniek om de een of andere reden toch niet mooi en stevig wordt ga ik gewoon over op mijn ouwe vertrouwde methode zonder dat je meer geld kwijt bent.
Verder heb je ook gewoon recht op de gratis dread-onderhoudsbeurt na een paar maanden.
Het eindresultaat is practisch hetzelfde als dreads gezet met perm-vloeistof maar ze zullen niet krullen (daar zullen de meesten wel blij om zijn, hahaha).
Ze zijn net zo stevig (zo niet steviger).
Het is ook een goede methode om slap gezette dreads steviger te maken, maar ik wil het eerst toch even uittesten voor ik het echt officieel in de praktijk ga brengen.
Wie zich melden wil moet maar even mailen!
Groetjes Janena
ps:
de nieuwe techniek test ik het liefst uit of iemand met halflang/lang haar wat steil is of een lichte slag heeft.

hier mijn dreadsfotootjes van vandaag(ze zijn hier 5 weken oud):

__________________
stem op Dialo: http://www.babyhomepage.nl/babyvandemaand.php?baby=dialo
Oud 19-01-2005, 23:46
janena
janena is offline
Citaat:
Buup schreef op 19-01-2005 @ 22:35 :
ja eng he !!

vind het maar nix...straks doen ze het niet goed ofzo

en volgens mij kan niemand het super aangezien niemand de strijdt met mijn dreads aan durft om ze weer fatsoenlijk te maken !!

ihih
Hier ben je welkom hoor!
Ik heb al verschillende keren een ongeregeld zootje 'ranzige' dreads omgetoverd tot een bos nette mooie dreadlocks.

Ik woon alleen erg ver weg voor sommigen (Hardenberg, overijssel).
__________________
stem op Dialo: http://www.babyhomepage.nl/babyvandemaand.php?baby=dialo
Oud 20-01-2005, 07:47
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
Buup schreef op 19-01-2005 @ 22:35 :
ja eng he !!

vind het maar nix...straks doen ze het niet goed ofzo

en volgens mij kan niemand het super aangezien niemand de strijdt met mijn dreads aan durft om ze weer fatsoenlijk te maken !!

ihih
Ik wil het best doen hoor. Ik vind alleen dat jouw dreads er al heel mooi uitzien. Maar anders kun je altijd evenmailen.ik woon in Lelystad.
Oud 20-01-2005, 10:35
Verwijderd
Citaat:
the exploding boy schreef op 19-01-2005 @ 22:27 :
Volgens mij zet iedereen tegenwoordig dreads
Klopt, zo moeilijk is het niet..
Het is alleen wet kutwerk
Oud 20-01-2005, 10:50
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
********** schreef op 20-01-2005 @ 11:35 :
Klopt, zo moeilijk is het niet..
Het is alleen wet kutwerk
mwah ik vind veel gezette dreads er toch niet echt geweldig uitzien.
Oud 20-01-2005, 11:21
Caroo
Avatar van Caroo
Caroo is offline
Citaat:
the exploding boy schreef op 20-01-2005 @ 11:50 :
mwah ik vind veel gezette dreads er toch niet echt geweldig uitzien.
Smaken verschillen, noemen we dat..
__________________
[ Caroo.nl ]
Oud 20-01-2005, 12:12
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
Caroo schreef op 20-01-2005 @ 12:21 :
Smaken verschillen, noemen we dat..
gelukkig wel he
Oud 20-01-2005, 12:16
muckymouse
Avatar van muckymouse
muckymouse is offline
Citaat:
the exploding boy schreef op 19-01-2005 @ 22:27 :
Volgens mij zet iedereen tegenwoordig dreads
ja balen he

no offence maar volgens mij weet de helft niet eens waar ze mee bezig zijn.

oeh the arrogance...
__________________
www.wijwillenmeer.tk
Oud 20-01-2005, 12:56
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citaat:
muckymouse schreef op 20-01-2005 @ 13:16 :
ja balen he

no offence maar volgens mij weet de helft niet eens waar ze mee bezig zijn.

oeh the arrogance...
ik wel want ik heb die van angelleen gezet en die ging ze laten bijwerken bij de kinki en toen zeiden ze daar dat ze goed gezet waren
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 20-01-2005, 13:14
Buup
Avatar van Buup
Buup is offline
tuurlijk sommige kunnen het wel en sommige kunnen het niet
Oud 20-01-2005, 13:29
Verwijderd
Er komen steeds meer mensen bij die dreads zetten/bijwerken idd, maar iedereen woont even ver weg
Oud 20-01-2005, 13:56
janena
janena is offline
Het klopt dat het niet zo moeilijk is en veel mensen zetten echt nette dreads hoor maar helaas kom je ook dreads tegen die zo slecht gezet zijn dat je je afvraagt waar die zetters mee bezig zijn.
een beetje basis-kenis is toch wel nodig....zeker als je ook aan dread-onderhoud doet.
Vooral vak-verdeling en goed touperen schijnt voor zulke mensen nogal moeilijk zijn en de beter dreadzetter mag het daarna oplossen.
erg verveld (vooral voor de mensen die met die dreads rondlopen).
__________________
stem op Dialo: http://www.babyhomepage.nl/babyvandemaand.php?baby=dialo
Oud 20-01-2005, 14:02
Buup
Avatar van Buup
Buup is offline
goed koop is duur koop

enne als het mislukt dan loop je dr mee...of je moet kaal en das helemaal balen !!
Oud 20-01-2005, 14:03
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
janena schreef op 20-01-2005 @ 14:56 :
Het klopt dat het niet zo moeilijk is en veel mensen zetten echt nette dreads hoor maar helaas kom je ook dreads tegen die zo slecht gezet zijn dat je je afvraagt waar die zetters mee bezig zijn.
een beetje basis-kenis is toch wel nodig....zeker als je ook aan dread-onderhoud doet.
Vooral vak-verdeling en goed touperen schijnt voor zulke mensen nogal moeilijk zijn en de beter dreadzetter mag het daarna oplossen.
erg verveld (vooral voor de mensen die met die dreads rondlopen).
ik heb je gepm'ed over je nieuwe dreadzettechniek
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Oud 20-01-2005, 14:05
Buup
Avatar van Buup
Buup is offline
ik heb meerdere mensen gpm'd over mn dreadsjes

nog nix terugggg
Oud 20-01-2005, 14:19
Yellowcard
Avatar van Yellowcard
Yellowcard is offline
Citaat:
janena schreef op 20-01-2005 @ 14:56 :
Het klopt dat het niet zo moeilijk is en veel mensen zetten echt nette dreads hoor maar helaas kom je ook dreads tegen die zo slecht gezet zijn dat je je afvraagt waar die zetters mee bezig zijn.
een beetje basis-kenis is toch wel nodig....zeker als je ook aan dread-onderhoud doet.
Vooral vak-verdeling en goed touperen schijnt voor zulke mensen nogal moeilijk zijn en de beter dreadzetter mag het daarna oplossen.
erg verveld (vooral voor de mensen die met die dreads rondlopen).
Silver_and_cold kan vakjes heel goed verdelen (en ik kan er nix van, daarom laat ik haar dat doen) en we kunne beide goed touperen én we weten waar we mee bezig zijn (dit is geen reclame ofzo maar alleen om te zeggen dat we het kunnen, en dat je niet met lelijke dreads naar huis gaat)
__________________
Who kissed a drunk girl?
Oud 20-01-2005, 14:27
janena
janena is offline
Ik heb de foto's gezien van de dreads die jullie gemaakt hebben...die zagen er inderdaad goed uit hoor!

mijn ergste aanvraag via de email heb ik gehad van een meisje die het in brazilie had laten zetten...
Ze hadden gewoon haar hele haar getoupeerd (NIKS geen vakjes) en er een zooi vette troep in gekwakt.
Er werd haar gezegd dat het dan vanzelf in dreads zou gaan groeien.

Ja , mooi niet dus (duh).
Ze leek sprekend op mevrouw Stemband van de meneer cactus show (ze had een foto meegestuurd).

Uiteindelijk heeft ze het afgeknipt en ze spaart nu weer haar zodat ze het door een goede dreadzetter kan laten doen hier in nederland.
__________________
stem op Dialo: http://www.babyhomepage.nl/babyvandemaand.php?baby=dialo
Oud 20-01-2005, 14:32
Yellowcard
Avatar van Yellowcard
Yellowcard is offline
iemand bij mij in de klas wou dreads laten zetten door mij, maar ze wou liever bij iemand gratis(DIE ER NIX VAN KON) 10 cm van de uitgroei zeg maar is heeeeel lelijk geknoopt(en geen stiekjes gebruikt om vakjes te maken, alleen een pluk haar gepakt), en ook slecht getoupeerd, en ze vallen uitelkaar, egt zooooo lelijk!
__________________
Who kissed a drunk girl?
Oud 20-01-2005, 15:45
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
hm die van mij zijn gezet door 2 vriendinnen die nog nooit dreads gezet hadden. ze zijn wel heeeel verschillend in dikte maar dat komt doordat ik ze een dag na het zetten zelf in tweeen of zelfs drieen heb gesplitst omdat ze te dik waren. op het begin leken het net boomstronkjes maar nu zien ze er toch wel goed uit hoor (eigenlijk vooral door wat ik er zelf aan gedaan heb denk ik ). (zie fotoboek)
wat ik hiermee wil zeggen is dat het dus wel kan, dreads laten zetten door mensen die het nog nooit gedaan hebben. ok, je hebt altijd mensen die er écht niks van kunnen, maar op zich kan iedereen het wel een beetje denk ik.
en volgens mij is het wel zo dat er vanzelf dreads in je haar komen als je het nooit meer kamt. heb ik tenminste wel es gezien bij mensen, natty dreads.
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 20-01-2005, 16:08
muckymouse
Avatar van muckymouse
muckymouse is offline
Citaat:
dReZ schreef op 20-01-2005 @ 13:56 :
ik wel want ik heb die van angelleen gezet en die ging ze laten bijwerken bij de kinki en toen zeiden ze daar dat ze goed gezet waren
Ik sprak ook niemand persoonlijk aan
__________________
www.wijwillenmeer.tk
Oud 20-01-2005, 16:51
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citaat:
muckymouse schreef op 20-01-2005 @ 17:08 :
Ik sprak ook niemand persoonlijk aan
Weet ik, ik wilde gewoon ff opscheppen
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 20-01-2005, 16:51
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 20-01-2005 @ 16:45 :
hm die van mij zijn gezet door 2 vriendinnen die nog nooit dreads gezet hadden. ze zijn wel heeeel verschillend in dikte maar dat komt doordat ik ze een dag na het zetten zelf in tweeen of zelfs drieen heb gesplitst omdat ze te dik waren. op het begin leken het net boomstronkjes maar nu zien ze er toch wel goed uit hoor (eigenlijk vooral door wat ik er zelf aan gedaan heb denk ik ). (zie fotoboek)
wat ik hiermee wil zeggen is dat het dus wel kan, dreads laten zetten door mensen die het nog nooit gedaan hebben. ok, je hebt altijd mensen die er écht niks van kunnen, maar op zich kan iedereen het wel een beetje denk ik.
en volgens mij is het wel zo dat er vanzelf dreads in je haar komen als je het nooit meer kamt. heb ik tenminste wel es gezien bij mensen, natty dreads.
mee eens, de mijne zien er ook ok uit, ja behalve na mn zwemavontuurtje..
maar als ik ze weer bijwerk zien ze er echt wel goed uit, oja en mijn hokjes waren door een kapster gemaakt, dat scheelt ook wel wat
Oud 20-01-2005, 18:30
CanYouHandleMe
Avatar van CanYouHandleMe
CanYouHandleMe is offline
Citaat:
janena schreef op 20-01-2005 @ 00:42 :
..verhaal..

proefkonijn

..verhaal..
pm (ik wil ik wil! )
__________________
Please just don't play with me my paper heart will bleed..
Oud 20-01-2005, 18:31
CanYouHandleMe
Avatar van CanYouHandleMe
CanYouHandleMe is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 20-01-2005 @ 14:29 :
Er komen steeds meer mensen bij die dreads zetten/bijwerken idd, maar iedereen woont even ver weg
ja he gewoon niemand in limburg..
__________________
Please just don't play with me my paper heart will bleed..
Oud 20-01-2005, 18:40
Verwijderd
Citaat:
CanYouHandleMe schreef op 20-01-2005 @ 19:31 :
ja he gewoon niemand in limburg..
noop.. zelfs niet in brabant ofzo, dat is ook nog wel te doen. Maar tis allemaal overijssel, noord-holland, flevoland.. dat is minstens drie uur treinen (en dan zijn de gebruikelijke vertragingen nog niet meegerekend)
Oud 20-01-2005, 19:09
janena
janena is offline
ik ken wel iemand in belgisch limburg die dreads zet (of ze onderhoud doiet weet ik niet):

http://www.dreadenzo.nl.nu/
__________________
stem op Dialo: http://www.babyhomepage.nl/babyvandemaand.php?baby=dialo
Oud 20-01-2005, 20:28
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Een vriendin van mij zet ook dreads, die woont in maastricht.... Zij gaat ze ook bij mij zetten
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 20-01-2005, 20:31
Verwijderd
Citaat:
metallica schreef op 20-01-2005 @ 21:28 :
Een vriendin van mij zet ook dreads, die woont in maastricht.... Zij gaat ze ook bij mij zetten
en bijwerken?

ik woon ook in maastricht, dus dat zou geweldig handig zijn!
Oud 20-01-2005, 20:58
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 20-01-2005 @ 19:40 :
noop.. zelfs niet in brabant ofzo, dat is ook nog wel te doen. Maar tis allemaal overijssel, noord-holland, flevoland.. dat is minstens drie uur treinen (en dan zijn de gebruikelijke vertragingen nog niet meegerekend)
ik ken wel een meisje uit tilburg die dreads bijwerkt
die doet dat ook bij een vriendin van mij, ook haar neppe
Oud 20-01-2005, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Gadje schreef op 20-01-2005 @ 21:58 :
ik ken wel een meisje uit tilburg die dreads bijwerkt
die doet dat ook bij een vriendin van mij, ook haar neppe
tilburg is ook nog wel te doen
heb je een mail adres toevallig?

Het is nu nog niet echt nodig, maar dan heb ik het vast
Oud 20-01-2005, 21:09
Verwijderd
Zojuist mn dreads nog eens gewassen, en tijdens het wassen valt er een altijd behoorlijk uit elkaar. Dat ziet er dan best okee uit, dat haar, en nu denk ik steeds 'zal ik ze uitkammen'...
Maar ik denk dat ik daar heel veel spijt van ga krijgen.
DUs hier mijn vraag: mensen die hun dreads hebben uitgekamd: waarom heb je dat gedaan, wat gaf de doorslag, hoe lang heb je er over nagedacht, wat was het effect, heb je er spijt van (gehad) en zo ja hoe lang en deel ook al je andere ervaringen enzo....
Oud 20-01-2005, 21:12
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 20-01-2005 @ 22:00 :
tilburg is ook nog wel te doen
heb je een mail adres toevallig?

Het is nu nog niet echt nodig, maar dan heb ik het vast
ja ik zal wel ff vragen, ze kende dr via lj
maar als ik t weet pm ik je wel
Oud 20-01-2005, 21:13
Verwijderd
als ik het hier zo lees heeft iedereen die dat gedaan er spijt van..

ben je er over aan het denken ze uit te kammen? maar ze zijn zo mooi en staan je zo goed! jij was zelfs de reden waarom mijn moeder er niet meer tegen was dat ik dreads zou nemen
Oud 20-01-2005, 21:24
Caroo
Avatar van Caroo
Caroo is offline
ik moet zeggen dat het me opvalt dat veel mensen klagen over het uit elkaar vallen van dreadjes als ze ze wassen of als ze zwemmen..

Het vreemde is dat ik daar geen last van heb.. ik heb ze zondag gewassen, dinsdag gezwommen (gewoon onder water), en vandaag heb ik ze geverfd en dus ook gewassen.. en ik heb nergens last van als een paar pluizige puntjes..
__________________
[ Caroo.nl ]
Oud 20-01-2005, 21:36
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Ik heb ze uitgekamd omdat ik ze zat was, ik verzorgde ze helemaal niet dus ze waren bovenaan helemaal aan elkaar geklit en vastgegroeid en ze zaten vol haken. Ik vond ook dat ze te dun waren/dat ik er te weinig had. En ik vond het vervelend dat ze na een dag nog niet droog waren etc etc. Ik was ze dus gewoon zat
Ik heb er best lang over nagedacht, ook eerst alleen de voorste dreads uitgekamd enzo, maar toch verder gegaan na een tijdje.
Mijn haar was behoorlijk eeh gekreukeld enzo toen ze eruit waren, en erg droog en kapot, daar heb ik nog redelijk lang last van gehad, maar je zag het niet heel erg ofzo. Er komen trouwens wel kilo´s haar uit, daar schrok ik wel van.
En ja ik heb er wel eens spijt van gehad, maar ik wéét dat ik ze toch niet goed verzorg en dat mijn haar gewoon dun ís, en dat ze toch niet zo geweldig worden als ik ze zou willen. En ik vind gewoon haar nu veel fijner, al wil ik ze oooooooit misschien nog wel eens. Maar denk het niet.

blabla ik verveel me.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 20-01-2005, 21:44
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
ik heb er weleens stukken afgestrokken
voor de dreads die ik nu heb, had ik ze bij mezelf gezet, vet lelijk.
Toen heb ik die er ook uitgekamt en toen kwam er ook heel veel haar uit, leek net alsof ik kaal werd (was niet zo). Maar als naar die kluw haar kijkt, is het wonderbaarlijk dat er ook nog wat op je hoofd zit.

Vraagje:
Hoeveel denken jullie dat je dreads wegen en als ze nat zijn?
Dat vraag ik me weleens af. Ik ben het nu wel gewend, maar toen ik ze net had en ik ging mijn haar wassen, werd mijn hoofd heel zwaar
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 21-01-2005, 12:48
hippiemeisje
hippiemeisje is offline
ik zet ook dreads
zonder permanent vloeistof
ze zien er goed uit en niet gekruld
zou binnenkort even fotos regelen
nu woon ik in hoogeveen (drenthe)
en vanaf volgend schooljaar in eindhoven
Oud 21-01-2005, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Caroo schreef op 20-01-2005 @ 22:24 :
ik moet zeggen dat het me opvalt dat veel mensen klagen over het uit elkaar vallen van dreadjes als ze ze wassen of als ze zwemmen..

Het vreemde is dat ik daar geen last van heb.. ik heb ze zondag gewassen, dinsdag gezwommen (gewoon onder water), en vandaag heb ik ze geverfd en dus ook gewassen.. en ik heb nergens last van als een paar pluizige puntjes..
ja duh jij hebt kroeshaar! mazzelpikkie
Oud 21-01-2005, 13:57
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Ik heb ze uitgekamd omdat ze lelijk waren (vol haken en veel los haar - ik had ze gewoon niet moeten kleuren). Verder vond ik ze ook te dun worden en eigenlijk te kort, het schoot gewoon niet op. Ook was ik de stank wel zat en het vieze gevoel op je hoofdhuid want daar had ik vooral last van. En ik vond dreads niet meer leuk (grootste reden).

Over het uitkammen heb ik een half jaar gedaan omdat ik nogal lui ben, toen alles er eenmaal uit was heb ik het meteen bij laten knippen en dat haar zag er nog best redelijk gezond uit. Daarna steeds iets meer eraf knippen en nu is al het dode haar eruit Ik heb niet echt spijt want mijn dreads van toen waren gewoon niet mooi, soms wil ik wel weer dreads maar dan wel met lang haar en dan ga ik ze heel goed verzorgen en moeten ze perfect worden. Kortom: ik neem ze nooit meer
__________________
qkw <3
Oud 21-01-2005, 14:51
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
ik had mijn vorige dreads eruit gekamd na 3 maanden, omdat het er 82 waren (ik was te lui om zoveel bij te werken) en omdat het kutdreads waren..ze vielen half uit elkaar als ik ze had gewassen, vooral ook nadat ik ze geverfd had.
na het uitkammen zag mn haar er verschrikkelijk uit..behalve de uitgroei waar geen permvloeistof in had gezeten, die was wel glad. verf pakte niet meer op mn dode afrocoupe haar. en ik had heel weinig haar over. ik wou eerst geen nieuwe maar al na een maand had ik spijt en heb ik meteen nieuwe laten zetten met mn weinige haar nu ben ik heel blij
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 21-01-2005, 15:06
kweety
Avatar van kweety
kweety is offline
ik ben mijn dreads eruit aan het kammen, ik vond het bijwerken te veel worden, en vooral omdat ik dat altijd bij mezelf deed. heb ze nou iets meer dan 1 jaar gehad.

heeft iemand nog tips om je dreads er uit te krijgen, het lukt wel maar er traag, en ik word gek van al die losse haren. Maar dat hoort er bij.
__________________
i'm not ignoring you, i'm just deaf
Oud 21-01-2005, 15:26
paranoid
paranoid is offline
ik heb ze ongeveer n half jaar gehad en zijn er nu n paar maandjes uit.. ik was ze best snel zat omdat t voor mij te eentonig was.. met loshaar kan je zoveel meer dan met dreads.. en t ergste was dat ik een pietje precies ben en t bijwerken zoveel tijd kost dat ik dat niet aan kon want ik wou niet met onbijgewerkte dreadjes lopen.. dus was elke week wassen draaien touperen frummelen en bluh.. en t wassen was t ergst ik wil elke dag douchen en m'n haar nat kunnen maken.. dat kon toen dus niet.. vooral niet in t begin..
m'n haar was echt behoorlijk beschadigd en pluisde als n gek.. ik heb maar besloten er n heel stuk af te knippen want ja dat moest gewoon... maar heb er geen spijt van .. als ik weer dreads neem zijn het neppe.. want ik geef toch meer om m'n haar dan ik dacht
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Algemeen Dreadstopic - Deel 15
Verwijderd
500 10-06-2005 10:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:50.