Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2005, 20:09
Red Lion
Avatar van Red Lion
Red Lion is offline
eveken, ik heb ook zo haar als jij denk ik. Ik heb al vanalles gebruikt, meestal shampoo van sunsilk voor krullend haar, daar bestaat ook conditioner voor en er soort crčme.
Ik gebruik ook een mousse, weet niet welk merk het is, maar er bestaan er echt veel. Kijk eens in een winkel naar mousse voor krullend haar. Maar ik ga morgen naar de kapper, en vragen of hij er permanent iets aan kan doen, ik heb het niet zo voor al die mousses. succes ermee
Advertentie
Oud 30-03-2005, 20:11
Red Lion
Avatar van Red Lion
Red Lion is offline
Ik ga morgen naar de kapper en ik wil het zo:


wat vinden jullie?
Oud 30-03-2005, 20:15
Nink
Avatar van Nink
Nink is offline
dat is zo gaaf!! is dat niet jenn uit dawsons creek?
__________________
GRADUATED FOOL
Oud 30-03-2005, 20:16
Red Lion
Avatar van Red Lion
Red Lion is offline
ja hoor!!
echt een mooi meisje.
Oud 30-03-2005, 20:29
eveken
eveken is offline
hallow
ik zoek zo een goeie mousse of wetlookgel zodat mijn haar niet altijd zo dik en pluizig is,weet er iemand een goed merk?
groeties evy
Oud 30-03-2005, 20:30
eveken
eveken is offline
ey
ik zoek zo een goeie mousse of wetlookgel zodat mijn haar niet altijd zo dik en pluizig is,weet er iemand een goed merk?
groeties evy
Oud 30-03-2005, 20:31
eveken
eveken is offline
woeps sorry nu ebbek ik ier 3 keer tzelfde berichtje gezet was perongeluk want internet viel uit srry
Oud 01-04-2005, 20:46
Lunatik
Avatar van Lunatik
Lunatik is offline
Voor de mensen die een leuk kapsel willen. Ga naar een echt goed kapper waar ze rekening houden met je wensen (kinky maar niet, die doen alleen wat zij kinky vinden) Voor de mensen in de buurt van Alkmaar . Partners haarmode aan de Ridderstraat is erg goed. Laat het dan over aan je kapster zij doet het al langer en ziet erg geod wat voor haar bij je gezich past en welke kleru. Heb het nu meerdere malen laten doen en krijg steeds een erg cool kinky kapsel dat erg goed bij me past Je kan wel ideetjes hebben en dan kan zij het zo maken...
suc6
-x-
__________________
'Dat meisje dat rammelt als ze loopt'
Oud 01-04-2005, 21:21
Red Lion
Avatar van Red Lion
Red Lion is offline
Hmm ik kreeg onlangs een boekje van Olivier Dachkin (bestaat enkel in belgië denk ik) daar stond in dat de kappers daar echt goed naar je gezichtsvorm en haartextuur kijken en eerst een goed gesprek met je hebben alvorens te beginnen enz enz. Dus ik dacht van: "Hé! Daar moet ik eens naartoe!" Ben dus gisteren gegaan, en eigenlijk doen ze net hetzelfde als andere kappers: "Wat moet het zijn?" en beginnen. Pffff rukkers
Oud 01-04-2005, 22:40
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Heb vandaag twee haarstylingsdingen van fructis gekocht en ze doen het ook nog Het zijn mangahair en beachlook (ofzoiets). De ene voelt wel ranzig en die je kunt er viezi geluidjes meemaken
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 02-04-2005, 12:04
Red Lion
Avatar van Red Lion
Red Lion is offline
Citaat:
*oma* schreef op 01-04-2005 @ 23:40 :
Heb vandaag twee haarstylingsdingen van fructis gekocht en ze doen het ook nog Het zijn mangahair en beachlook (ofzoiets). De ene voelt wel ranzig en die je kunt er viezi geluidjes meemaken
en wat doen ze met je haar?
Oud 02-04-2005, 12:23
Verwijderd
weet er iemand spul voor kroes haar waar t niet vettig, hard, pluizig en ieuw van word? ik heb wel krullenspul van andrelon maar dan moet ik t halve flesje in mn haar flikkeren. iemand alternatieven?
Oud 02-04-2005, 12:31
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Red Lion schreef op 02-04-2005 @ 13:04 :
en wat doen ze met je haar?
Uhm, ik kan het heel makkelijk overeind zetten (niet dat dat de bedoeling is, maar goed...) en het heeft een warrig effect, gewoon wat het potje beweerd. Bij krullend haar werkt het trouwens minder goed
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 02-04-2005, 18:04
Lunatik
Avatar van Lunatik
Lunatik is offline
beachhair geef een goed warrig effect werkt als soort wax en psst.. gel door elkaar. Je krijgt er vettig haar van maar wel lekker warrig en wild...
__________________
'Dat meisje dat rammelt als ze loopt'
Oud 04-04-2005, 22:53
Verwijderd
Ik heb onmogelijk haar, geen kapsel van te maken.
Oud 05-04-2005, 13:18
Verwijderd
Citaat:
MetalliCat schreef op 04-04-2005 @ 23:53 :
Ik heb onmogelijk haar, geen kapsel van te maken.
+1. Ik ken het gevoel.
Oud 06-04-2005, 21:45
monolo
Avatar van monolo
monolo is offline
ik heb net mijn haar roodish geverfd en het is hitsigg
__________________
turn up the thermostat, i wanna see you sweat
Oud 07-04-2005, 10:50
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Ik wil dit haar:

maar dan in andere kleurtjes <3

Maar dat kan toch niet.
__________________
qkw <3
Oud 07-04-2005, 14:24
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Jules schreef op 07-04-2005 @ 11:50 :
Ik wil dit haar:
[afbeelding]
maar dan in andere kleurtjes <3

Maar dat kan toch niet.
waarom kan dat niet?? ik vind het een gaaf kapsel
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 07-04-2005, 14:36
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 07-04-2005 @ 15:24 :
waarom kan dat niet?? ik vind het een gaaf kapsel
omdat ik een rare slag in mijn haar heb en 't altijd z'n eigen gang gaat, geen volume heeft, etc etc
__________________
qkw <3
Oud 08-04-2005, 14:25
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
Ik heb lang lichtblond haar maar ik vind het een beetje saai worden
laagjes heb ik al, maar ik wil ook iets anders,
Tips?
__________________
Oud 08-04-2005, 15:50
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
iedere dag ergens een stuk afknippen
(doe ik, soms laat ik een week ofzo tussen anders ben ik kaal )
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Oud 09-04-2005, 10:53
KusjeJusje
Avatar van KusjeJusje
KusjeJusje is offline
Ik heb gisteren mn haar geverfd, maar de verf heeft niet helemaal goed gepakt. T werd namelijk oranje (ben van mezelf blond).. Had er heel erg spijt van, dus heb t daarna nog 3 keer laten verven om mijn eigen haarkleur weer terug te krijgen.. Dat is nu aardig gelukt, het is alweer best wel blond.. alleen zit er een hele irritante oranje gloed in
Nu wilde ik dus van blond-spray dingen enzo gebruiken.. Maar wil eerst zeker weten dat t werkt Heeft iemand ervaring met die dingen?!
__________________
So many stupid people, so few comets..
Oud 09-04-2005, 11:21
saturday
saturday is offline
Citaat:
Jules schreef op 07-04-2005 @ 11:50 :
Ik wil dit haar:
[afbeelding]
maar dan in andere kleurtjes <3

Maar dat kan toch niet.
oo dat is echt vet!
Oud 09-04-2005, 14:12
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
KusjeJusje schreef op 09-04-2005 @ 11:53 :
Ik heb gisteren mn haar geverfd, maar de verf heeft niet helemaal goed gepakt. T werd namelijk oranje (ben van mezelf blond).. Had er heel erg spijt van, dus heb t daarna nog 3 keer laten verven om mijn eigen haarkleur weer terug te krijgen.. Dat is nu aardig gelukt, het is alweer best wel blond.. alleen zit er een hele irritante oranje gloed in
Nu wilde ik dus van blond-spray dingen enzo gebruiken.. Maar wil eerst zeker weten dat t werkt Heeft iemand ervaring met die dingen?!
is dat niet allemaal superslecht voor je haar?
__________________
move your body next to me
Oud 09-04-2005, 17:03
KusjeJusje
Avatar van KusjeJusje
KusjeJusje is offline
Joh..

Maar die kleur was echt achterlijk lelijk, dus had niet veel keus.. Heb een hele lading maskertjes en dat soort shit gekocht..Dus dat maakt niet zoveel uit! Ik wil alleen zo graag mn oude haarkleur terug
__________________
So many stupid people, so few comets..
Oud 09-04-2005, 17:27
poetic_tragedy
Avatar van poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
heb gisteravond mn zusje gevlochten:

Oud 09-04-2005, 22:03
George
Avatar van George
George is offline
Citaat:
poetic_tragedy schreef op 09-04-2005 @ 18:27 :
heb gisteravond mn zusje gevlochten:

[afbeelding]
Wat zal ik zeggen.
Niet mijn smaak. Maar knap gedaan, ik weet nadat het me minstens vijf keer uitgelegd is nog steeds niet hoe ik in moet vlechten.

Ik dig het haar van Tara Elders, met zo'n beetje schuine pony. Nu wil ik het best zo laten knippen, maar ik heb van mezelf al een rond hoofd. Krijg ik daar dan niet een enorm bolle kop van, vroeg ik me af?
__________________
I am Jack's wasted life.
Oud 10-04-2005, 08:08
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
poetic_tragedy schreef op 09-04-2005 @ 18:27 :
heb gisteravond mn zusje gevlochten:

[afbeelding]
Netjes

Wat voor haar heb je gebruikt??
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 10-04-2005, 09:47
poetic_tragedy
Avatar van poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
Citaat:
Qamra schreef op 10-04-2005 @ 09:08 :
Netjes

Wat voor haar heb je gebruikt??
euh pff wat voor materiaal moet je me niet vragen dat weet ik niet... k kijk straks wel eens op de verpakking (nu geen zin in)
Oud 11-04-2005, 06:29
barbara.inc
Avatar van barbara.inc
barbara.inc is offline
Citaat:
Jules schreef op 07-04-2005 @ 15:36 :
omdat ik een rare slag in mijn haar heb en 't altijd z'n eigen gang gaat, geen volume heeft, etc etc
Misschien dat een stijltang helpt?? Die zijn bij de kijkshop ofzo niet eens zo heel erg duur en ik krijg er zelfs mijn gigantische, onhandelbare bos krullen mee glad.
__________________
*Work like you don't need the money, love like you've never been hurt, dance like nobody's watching and fuck like you're beiing filmed* A.K.A Barbelle
Oud 11-04-2005, 14:21
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
Citaat:
George schreef op 09-04-2005 @ 23:03 :
Wat zal ik zeggen.
Niet mijn smaak. Maar knap gedaan, ik weet nadat het me minstens vijf keer uitgelegd is nog steeds niet hoe ik in moet vlechten.

Ik dig het haar van Tara Elders, met zo'n beetje schuine pony. Nu wil ik het best zo laten knippen, maar ik heb van mezelf al een rond hoofd. Krijg ik daar dan niet een enorm bolle kop van, vroeg ik me af?

"foto" (van t kapsel dan..)
__________________
Oud 11-04-2005, 15:22
Tara Masquerade
Tara Masquerade is offline
Hey,

ik wilde net een nieuw topic openen maar bedacht me dat ik het net zo goed hier kan plaatsen . Alleerst heb ik een blond geverfde hanekam in de stijl van Brody Dalle (dus niet geschoren aan de zijkanten maar wel een stuk korter). Nu wil ik de zijkanten knal rood laten verven, maar gaat dat eigenlijk wel? Dus de hanekam gewoon blond en de zijkanten (wat nu ook geblondeerd is) rood. Ik wilde eerst een rode streep door mn haar maar dat ging niet (uitlopen). Zou dit wel gaan? Ik hoop t heel erg. alvast thnx



Brody Dalle

x,
TM
__________________
What was she for Halloween?
Oud 11-04-2005, 17:01
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Citaat:
barbara.inc schreef op 11-04-2005 @ 07:29 :
Misschien dat een stijltang helpt?? Die zijn bij de kijkshop ofzo niet eens zo heel erg duur en ik krijg er zelfs mijn gigantische, onhandelbare bos krullen mee glad.
Ja dat zou opzich wel moeten helpen.. maargoed met dat kapsel moet ik sowieso een föhn ook en bla bla bla help.

M'n haar is nu toch nog veel te kort.. zeker nu het vandaag verrot geknipt is voor iemands kappersexamen ik hoop dat ze gezakt is verdorie. Maargoed. Ik hoop in de zomer
__________________
qkw <3
Oud 11-04-2005, 19:51
saturday
saturday is offline
Citaat:
Tara Masquerade schreef op 11-04-2005 @ 16:22 :
Hey,

ik wilde net een nieuw topic openen maar bedacht me dat ik het net zo goed hier kan plaatsen . Alleerst heb ik een blond geverfde hanekam in de stijl van Brody Dalle (dus niet geschoren aan de zijkanten maar wel een stuk korter). Nu wil ik de zijkanten knal rood laten verven, maar gaat dat eigenlijk wel? Dus de hanekam gewoon blond en de zijkanten (wat nu ook geblondeerd is) rood. Ik wilde eerst een rode streep door mn haar maar dat ging niet (uitlopen). Zou dit wel gaan? Ik hoop t heel erg. alvast thnx

[afbeelding]

Brody Dalle

x,
TM
Als je het gewoon een beetje voorzichtig doet, komt het wel goed toch? En als je dus knoeit, dan moet je het gewoon direct eruit halen.(dat geknoeide dus)
Ga je het zelf doen?

Wel hip haar trouwens!
Oud 11-04-2005, 20:49
Tara Masquerade
Tara Masquerade is offline
Mja, in principe kun je de hanekam in een staart doen of ff vast zetten en dan verven. Maar ik weet niet hoe het zit met uitspoelen enzo. Dadelijk krijg een soort rozige schijn op het blonde. Of heeft dat iets met goed uitspoelen te maken?!
__________________
What was she for Halloween?
Oud 11-04-2005, 21:23
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
je kunt je kam ook in zilverfolie doen. Dan moet het wel lukken lijkt me.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 11-04-2005, 22:14
Lunatik
Avatar van Lunatik
Lunatik is offline
Citaat:
KusjeJusje schreef op 09-04-2005 @ 11:53 :
Ik heb gisteren mn haar geverfd, maar de verf heeft niet helemaal goed gepakt. T werd namelijk oranje (ben van mezelf blond).. Had er heel erg spijt van, dus heb t daarna nog 3 keer laten verven om mijn eigen haarkleur weer terug te krijgen.. Dat is nu aardig gelukt, het is alweer best wel blond.. alleen zit er een hele irritante oranje gloed in
Nu wilde ik dus van blond-spray dingen enzo gebruiken.. Maar wil eerst zeker weten dat t werkt Heeft iemand ervaring met die dingen?!

Ha leuk zijn we samen oranjerig blond... zoals ik al zei af en toe moet je wat durf hebben nou k wou weer eens blond haar dus heb het laten blonderen bij de kapper.. kostte veel geld en ben er niet eens tevreden mee dus over 3 weken...... word het weer rood
-x-
__________________
'Dat meisje dat rammelt als ze loopt'
Oud 12-04-2005, 18:43
merels
Avatar van merels
merels is offline
Citaat:
monolo schreef op 06-04-2005 @ 22:45 :
ik heb net mijn haar roodish geverfd en het is hitsigg
foto!
__________________
lekker oppervlakkig maar weer
Oud 12-04-2005, 18:45
merels
Avatar van merels
merels is offline
Ik zou nog steeds blond haar willen, maar dan wel natuurlijk en vooral geen uitgroei. Maar heeft iemand ervaring met het oplichten via blondspray of het kleuren met een kapje (dat kan met dat merk waar ze alleen blonderen)? Ik heb gehoord dat het alleen oplicht, dus niet direct blonde plukken geeft.
__________________
lekker oppervlakkig maar weer
Oud 12-04-2005, 19:06
TIEN
Avatar van TIEN
TIEN is offline
ik heb gwoon coupe soleil.. blonde plukken dus.. en heb niet zoveel uitgroei maar dat komt dus ook doordat mijn haar 4 cm is ofz
Oud 13-04-2005, 11:49
Ilúvatar
Ilúvatar is offline
Ik heb donker paarse Dreads met lichtpaarse erdoorheen
Oud 14-04-2005, 11:53
George
Avatar van George
George is offline
Citaat:
Maija schreef op 11-04-2005 @ 15:21 :
"foto" (van t kapsel dan..)
Ik kan geen goeie vinden.
Maar iets met een pony, iig. aangezien je gezicht er korter & breder van uit gaat zien, schijnt het. vroeg ik het me af.
__________________
I am Jack's wasted life.
Oud 14-04-2005, 13:13
Verwijderd
Ik heb nu inmiddels bijna anderhalf jaar mn haar met henna. En ik ben t zat. De eerste keer dat ik t verfde is nu 1.5 jaar geleden en de tweede keer een jaar. Ik wil t nu donkerbruin verven maar ik ben bang dat t groen wordt. Iemand ervaringen/tips? Mijn haar is nu nog best wel rood, maar ik heb een uitgroei van 4 cm.
Oud 14-04-2005, 14:11
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
heb net in een opwelling weer een pony geknipt
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 14-04-2005, 15:38
merels
Avatar van merels
merels is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 14-04-2005 @ 15:11 :
heb net in een opwelling weer een pony laten knippen
__________________
lekker oppervlakkig maar weer
Oud 14-04-2005, 20:37
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 14-04-2005 @ 15:11 :
heb net in een opwelling weer een pony geknipt
kon je het niet onderdrukken?
__________________
i create glitches with my voice
Oud 14-04-2005, 21:17
Flijn
Avatar van Flijn
Flijn is offline
Oke ik raak in de war van al die potjes in winkels dus ik vraag hier wel eerst om advies.

Ik heb dik, redelijk lang haar. Ik wil het graag lekker luchtig ('t is nogal zwaar), maar niet dat, als ik er iets in smeer, je het van meters afstand ziet. Dus geen plakkende slierten en vettigheid, maar wel sterk genoeg om wat volume te creëren.
Hoe?
Met wat?

Help!
__________________
Dear enemy, may your head fall off at an akward moment.
Oud 14-04-2005, 22:41
monolo
Avatar van monolo
monolo is offline
Citaat:
merels schreef op 12-04-2005 @ 19:45 :
Ik zou nog steeds blond haar willen, maar dan wel natuurlijk en vooral geen uitgroei. Maar heeft iemand ervaring met het oplichten via blondspray of het kleuren met een kapje (dat kan met dat merk waar ze alleen blonderen)? Ik heb gehoord dat het alleen oplicht, dus niet direct blonde plukken geeft.
ja met zo'n kapje wordt je haar alleen opgelicht, niet echt zichtbaar.
__________________
turn up the thermostat, i wanna see you sweat
Oud 14-04-2005, 23:17
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
ik heb nu heel cool haar van voren zwart en daarachter bruin en het klinkt heel dom maar het is wel heel leuk.
__________________
qkw <3
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:48.