Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2005, 21:23
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
cerys schreef op 12-04-2005 @ 21:41 :
hoe duur was ie?

ik vind persoonlijk ringetjes leuker..
maar tof dat je hem hebt!
hij was 57 euro, vond ik wel heel veel, maar ik vond dat ik wel iets leuks verdiend had. n ringetje wilde ik niet, want dan zie je altijd zo'n balletje op je tanden hangen.
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Advertentie
Oud 12-04-2005, 21:54
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 12-04-2005 @ 22:23 :
hij was 57 euro, vond ik wel heel veel, maar ik vond dat ik wel iets leuks verdiend had. n ringetje wilde ik niet, want dan zie je altijd zo'n balletje op je tanden hangen.
Ja, maar nu zie je .. niks
__________________
qkw <3
Oud 12-04-2005, 22:11
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
Jules schreef op 12-04-2005 @ 22:54 :
Ja, maar nu zie je .. niks
ja, weet ik. je ziet alleen n klein balletje als ie verschoven is. maar t gaat erom dat ik weet dat ie er zit. ik heb ook n tepelpiercing en die zie je ook niet. het hoeft toch niet zo te zijn dat je alle piercings altijd zie. ik vind t gewoon leuk dat ik weet dat daar iets zit.
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...

Laatst gewijzigd op 13-04-2005 om 07:49.
Oud 13-04-2005, 08:11
Verwijderd
8 weken geleden heb ik mijn oorbellen laten schieten. Deze week was links eindelijk geheeld dus ik had ander knopje erin ( ik heb 3 weken mijn zweerknopjes niet meer in maar zilveren knopjes)
Ik werd vanochtend wakker en aan het knopje zat allemaal opgedroogd bloed. Ik haalde het knopje eruit om schoon te maken en te kijken begon het heel erg te bloeden. Ik heb het knopje er wel weer ingekregen

maar wat moet ik nu doen? ik heb maar 1 week sterilon gebruikt. MOet ik het speolen in zout water oplossing?

( wrom moet piercen ook zo duur zijn )
Oud 13-04-2005, 08:37
Freggol
Avatar van Freggol
Freggol is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 12-04-2005 @ 23:11 :
ja, weet ik. je ziet alleen n klein balletje als ie verschoven is. maar t gaat erom dat ik weet dat ie er zit. ik heb ook n tepelpiercing en die zie je ook niet. het hoeft toch niet zo te zijn dat je alle piercings altijd zie. ik vind t gewoon leuk dat ik weet dat daar iets zit.
Hehe dat is helemaal waar, maar kan je dan geen plastic oid ringentje krijgen of een ringentje zonder balletje? want voor 57 euro zou ik best me resultaten aan iedereen willen zien
Oud 13-04-2005, 10:27
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
dat zou wel kunnen, maar n staafje vind ik leuker en een ringetje is ook slechter voor je tanden: t balletje komt dan tegen je tanden.

ik ben trouwens blij dat ik gisteren een piercing heb laten zetten: terwijl ik aan het wachten was op de piercer was ik met een andere aan het praten en die zei dat de ander zo even naar mn industrial zou kijken, omdat volgens hem t staafje te kort was. ik zei dat ik er soms nog last van heb. de piercer keek en zei dat idd het staafje te kort was (heb nu ong. 4 cm) en dat de piercing zou uitgroeien als er geen langer staafje in kwam. ze hebben meteen n langer staafje besteld (6 cm) en over een week of 5 is ie binnen. ik wil mn industrial niet kwijt
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Oud 13-04-2005, 10:32
Freggol
Avatar van Freggol
Freggol is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 13-04-2005 @ 11:27 :
dat zou wel kunnen, maar n staafje vind ik leuker en een ringetje is ook slechter voor je tanden: t balletje komt dan tegen je tanden.

ik ben trouwens blij dat ik gisteren een piercing heb laten zetten: terwijl ik aan het wachten was op de piercer was ik met een andere aan het praten en die zei dat de ander zo even naar mn industrial zou kijken, omdat volgens hem t staafje te kort was. ik zei dat ik er soms nog last van heb. de piercer keek en zei dat idd het staafje te kort was (heb nu ong. 4 cm) en dat de piercing zou uitgroeien als er geen langer staafje in kwam. ze hebben meteen n langer staafje besteld (6 cm) en over een week of 5 is ie binnen. ik wil mn industrial niet kwijt
whoow das ook tering traag. kan je hem niet ergens anders bestellen?
Oud 13-04-2005, 12:39
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
weet ik eigenlijk niet, maar ja, ik heb m nu al besteld en ze zetten m er ook in (durf ik zelf niet). het duurt zo lang omdat ze net een bestelling hadden gedaan. ik vind t niet zo erg om te wachten, n paar weken zou volgens hen ook niet veel uitmaken. ik kan er ook 2 ringen indoen, maar dat vind ik lelijk, dus ik wacht maar even.
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Oud 13-04-2005, 14:00
llell
Avatar van llell
llell is offline
Citaat:
Freggol schreef op 13-04-2005 @ 09:37 :
Hehe dat is helemaal waar, maar kan je dan geen plastic oid ringentje krijgen of een ringentje zonder balletje? want voor 57 euro zou ik best me resultaten aan iedereen willen zien
Je kunt ook proberen je bovenlip zo hoog mogelijk op te trekken bij het lachen
Oud 13-04-2005, 14:09
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
llell schreef op 13-04-2005 @ 15:00 :
Je kunt ook proberen je bovenlip zo hoog mogelijk op te trekken bij het lachen
haha, ja dat kan ook, maar je ziet m echt alleen als ie scheef zit en ik heel breed lach.
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Oud 13-04-2005, 14:33
100%hallal
Avatar van 100%hallal
100%hallal is offline
Ik was even op zoek naar online Nederlandse piercingshops. Iemand een aanrader?

Ow btw, ik wil een 6 mm tunnel zonder schroefdraad.
Oud 13-04-2005, 15:05
Freggol
Avatar van Freggol
Freggol is offline
www.alloverpiercings.nl
Oud 13-04-2005, 15:20
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
kwebbel schreef op 13-04-2005 @ 09:11 :

( wrom moet piercen ook zo duur zijn )
Voor 10 euro piercen ze dat al hoor

Ikzelf vraag 3 euro
__________________
--> Piercing Addict <--
Oud 13-04-2005, 15:30
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 12-04-2005 @ 23:11 :
ik heb ook n tepelpiercing en die zie je ook niet. het hoeft toch niet zo te zijn dat je alle piercings altijd zie. ik vind t gewoon leuk dat ik weet dat daar iets zit.
Zo, dat is iemand met verstand

Ik heb ook een PA, dus waarom moet iedereen die zien?
Neen, is totaal niet nodig!
__________________
--> Piercing Addict <--
Oud 13-04-2005, 15:33
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 13-04-2005 @ 11:27 :
ik ben trouwens blij dat ik gisteren een piercing heb laten zetten: terwijl ik aan het wachten was op de piercer was ik met een andere aan het praten en die zei dat de ander zo even naar mn industrial zou kijken, omdat volgens hem t staafje te kort was. ik zei dat ik er soms nog last van heb. de piercer keek en zei dat idd het staafje te kort was (heb nu ong. 4 cm) en dat de piercing zou uitgroeien als er geen langer staafje in kwam. ze hebben meteen n langer staafje besteld (6 cm) en over een week of 5 is ie binnen. ik wil mn industrial niet kwijt
5 weken is wel heel lang, dat wilt eigenlijk zeggen dat ze het pas bestellen als ze nog een bestelling doen... Wat ik ook kan begrijpen, maar toch... als het dringend is, is het dringend... Want ze willen altijd verzendkosten sparen denk ik...

Welke shop was het trouwens?

Maar wees gerust: Je zal je piercing niet kwijt raken..
Of je moest echt wel pech hebben natuurlijk...
Maar ik had je al eens eerder gezegd, dat je best een groter staafje moest nemen? Kan dat? Ik heb het allesinds toch iemand aangeraden want een te klein staafje is helemaal niet goed...
__________________
--> Piercing Addict <--
Oud 13-04-2005, 15:49
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
Piercingske schreef op 13-04-2005 @ 16:30 :
Zo, dat is iemand met verstand

Ik heb ook een PA, dus waarom moet iedereen die zien?
Neen, is totaal niet nodig!
haha, dank je. ik krijg nu steeds t commentaar: ja, maar je ziet t toch niet? dan denk ik ook: wat maakt t nu uit? ach ja, ieder zn eigen smaak.
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Oud 13-04-2005, 15:54
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
Piercingske schreef op 13-04-2005 @ 16:33 :
5 weken is wel heel lang, dat wilt eigenlijk zeggen dat ze het pas bestellen als ze nog een bestelling doen... Wat ik ook kan begrijpen, maar toch... als het dringend is, is het dringend... Want ze willen altijd verzendkosten sparen denk ik...

Welke shop was het trouwens?

Maar wees gerust: Je zal je piercing niet kwijt raken..
Of je moest echt wel pech hebben natuurlijk...
Maar ik had je al eens eerder gezegd, dat je best een groter staafje moest nemen? Kan dat? Ik heb het allesinds toch iemand aangeraden want een te klein staafje is helemaal niet goed...
ik heb de industrial vorige zomer laten zetten in Heerlen bij de Bodycorner en gisteren was ik in Arnhem bij L'Extremiste. Ik ben blij dat ze er even naar gekeken hebben, want ik wil m niet kwijt. De piercer zei dat t niet zo snel zou gaan, dus voor die 5 weken kan ik deze nog wel inhouden. Ja, volgens mij had je idd al eens gezegd dat ik misschien n langer staafje moest nemen. Mij lijkt alleen 6 cm zo lang, dan steekt t best wel uit. Is de kans op uitgroeien met n langer staafje dan ook kleiner?
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Oud 13-04-2005, 16:08
Babette
Avatar van Babette
Babette is offline
Ik wil een tongpiercing en een labret, alleen t mag niet van mn ouders..
Weet iemand nog goede piercingshops in Zeeland?
__________________
Lovin' Every Minute, Just U And Me
Oud 13-04-2005, 16:47
Libertine
Avatar van Libertine
Libertine is offline
Citaat:
Piercingske schreef op 13-04-2005 @ 16:33 :
*KNIP* want een te klein staafje is helemaal niet goed...
Nee en dat weet ik maar al te goed. Ik en mijn domme hoofd vonden het een goed plan om maar eens een tongweb te proberen. Dus ik pak een naald, prik 'm zo ver mogelijk naar achteren en doe het staafje van m'n smiley erin. De volgende ochtend werd ik wakker en zaten de beide bolletjes van 3mm, gezellig samen in m'n tong.
Heb 'm d'r maar uitgehaald en op internet een lang staafje besteld. Dus lesje geleerd: Niet te ver naar achteren zetten en een zo groot mogelijk staafje erin stoppen.

En nu is m'n smiley ook dichtgegroeid


@JJ13: Die piercer is ook niet helemaal lekker, er moet gewoon een langer staafje in zsm, en dan laat ie je 5 weken wachten
Het beste kun je piercings bestellen bij www.mariebelle.nl of www.alloverpiercings.nl .. je hebt ze snel binnen en het is echt veeel goedkoper. Daar bij l'extremiste betaalde ik 12 euro voor een kleine barbell, op internet maar 5!
Oud 13-04-2005, 17:06
paranoid
paranoid is offline
hoe groot is een gewoon oorgaatje dat je laat schieten? 1mm want op die site hebben ze vette oorhangers van 1mm en heb nogal gevoelige gaatjes... dus aan te raden ja/nee?
Oud 13-04-2005, 18:11
sickboy
sickboy is offline


Jezzzzzzzzzzzuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusssssssss
Oud 13-04-2005, 18:14
sickboy
sickboy is offline


en zij moeder
Oud 13-04-2005, 18:16
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 13-04-2005 @ 16:54 :
ik heb de industrial vorige zomer laten zetten in Heerlen bij de Bodycorner en gisteren was ik in Arnhem bij L'Extremiste. Ik ben blij dat ze er even naar gekeken hebben, want ik wil m niet kwijt. De piercer zei dat t niet zo snel zou gaan, dus voor die 5 weken kan ik deze nog wel inhouden. Ja, volgens mij had je idd al eens gezegd dat ik misschien n langer staafje moest nemen. Mij lijkt alleen 6 cm zo lang, dan steekt t best wel uit. Is de kans op uitgroeien met n langer staafje dan ook kleiner?
De zetting is niet verkeerd. Dat niet.
Je kan nooit niet inschatten als piercer hoe je oor op een industrial reageert. Vandaar dat er normaal na een paar maanden en dan na een jaar nog eens een check up moet gebeuren... gewoon toch voor de zekerheid voor de mensen die er niet alles van af weten wat er kan gebeuren als je een te klein staafje hebt En je zal hem wel niet kwijtraken, wees maar gerust!!! Ja, die je nu hebt inlaten hoor Anders kunnen ze wel dichtgroeien.

Effe nog een duidelijk vraagje, voordat ik iets verkeerd zeg,
Je hebt nu een 4cm? En de piercingshop heeft nu een 6cm besteld? Dat is wel heel veel verschil

Ok, dan was het toch tegen jou dat ik het gezegd heb

En idd, een groter staafje verkleint een uitgroeing met een industrial... en ook een misgroeing van je oor...
__________________
--> Piercing Addict <--
Oud 13-04-2005, 18:21
Piercingske
Piercingske is offline
Libertine schreef op 13-04-2005 @ 17:47

Nee en dat weet ik maar al te goed. Ik en mijn domme hoofd vonden het een goed plan om maar eens een tongweb te proberen. Dus ik pak een naald, prik 'm zo ver mogelijk naar achteren en doe het staafje van m'n smiley erin. De volgende ochtend werd ik wakker en zaten de beide bolletjes van 3mm, gezellig samen in m'n tong.
Heb 'm d'r maar uitgehaald en op internet een lang staafje besteld. Dus lesje geleerd: Niet te ver naar achteren zetten en een zo groot mogelijk staafje erin stoppen.

En nu is m'n smiley ook dichtgegroeid




>>>>Piercingske: Ja, ik zal je nog een goede tip geven......

In je Tong moet je zeker een te grote maat nemen!!
Elke orale piercing En dat zeg ik niet uit eigen ervaring



-------------------------------------------------------------------

@JJ13: Die piercer is ook niet helemaal lekker, er moet gewoon een langer staafje in zsm, en dan laat ie je 5 weken wachten
Het beste kun je piercings bestellen bij www.mariebelle.nl of www.alloverpiercings.nl .. je hebt ze snel binnen en het is echt veeel goedkoper. Daar bij l'extremiste betaalde ik 12 euro voor een kleine barbell, op internet maar 5!




>>>>Piercingske: 12 euro is dus wel heeel veel...
Mss eens kijken op http://www.wildcat.be of http://www.roxy-shop.be

Heel goede sites

En JJ13: Ik zou gewoon op je staafje wachten want anders moet je het mss 2 x betalen, en daar bedoel ik mee, als je het besteld hebt bij je piercer, dat je het dan ook niet bij hem moet betalen en dan nog eens op internet want dat zou wel heel k!t zijn...
__________________
--> Piercing Addict <--
Oud 13-04-2005, 18:35
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Piercingske schreef op 13-04-2005 @ 19:16 :
Ok, dan was het toch tegen jou dat ik het gezegd heb
Nee dat was tegen mij
Want ik zei dat ik een groot staafje erin heb die een beetje uitsteekt en dat dat beter was dan een te kleine en toen zei jij dat je het daarmee eens was.

Kan kunststof trouwens snel allergische reacties veroorzaken? Ik heb namelijk nogal een gevoelige huid en ook veel problemen gehad met oorgaatjes in het verleden maar ik zag op die site van Libertine twee mooie acryl kunststof staafjes voor in mn opgerekte oorgaatjes. Ik heb er wel een glazen staafje ingehad en daar had ik geen problemen mee. Ook zei een piercer ooit tegen me dat kunststof nooit zoveel kwaad kan maar ik vraag het toch maar even hier
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 13-04-2005, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Piercingske schreef op 13-04-2005 @ 16:20 :
Voor 10 euro piercen ze dat al hoor

Ikzelf vraag 3 euro
in aarnhem vragen ze er 30 euro voor. Ik zou dan wel willen weten waar het zo goedkoop is behalve dan bij jou
Oud 13-04-2005, 18:39
MissTake
Avatar van MissTake
MissTake is offline
Citaat:
newday schreef op 13-04-2005 @ 19:14 :

en zij moeder
SLETTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!
whahahahah

Ik ga ook snel weer, mijn rug uitbreiden, en na zomer genoeg geld voor hele sleeve in 1 keer als even meezit IK GA JE INHALEN!!!?
Oud 13-04-2005, 18:52
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
Piercingske schreef op 13-04-2005 @ 19:16 :
De zetting is niet verkeerd. Dat niet.
Je kan nooit niet inschatten als piercer hoe je oor op een industrial reageert. Vandaar dat er normaal na een paar maanden en dan na een jaar nog eens een check up moet gebeuren... gewoon toch voor de zekerheid voor de mensen die er niet alles van af weten wat er kan gebeuren als je een te klein staafje hebt En je zal hem wel niet kwijtraken, wees maar gerust!!! Ja, die je nu hebt inlaten hoor Anders kunnen ze wel dichtgroeien.

Effe nog een duidelijk vraagje, voordat ik iets verkeerd zeg,
Je hebt nu een 4cm? En de piercingshop heeft nu een 6cm besteld? Dat is wel heel veel verschil

Ok, dan was het toch tegen jou dat ik het gezegd heb

En idd, een groter staafje verkleint een uitgroeing met een industrial... en ook een misgroeing van je oor...
ik heb nu iets van 4 cm (of iets meer), ik ken de maten niet. ze hebben de maat besteld die daarna komt, en ik dacht dat dat 6 was. ik wacht maar af en hoop dat ze t snel binnenhebben. ik raak m ook niet kwijt, dat zeiden ze zelf gisteren, gelukkig maar.
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Oud 13-04-2005, 19:41
Libertine
Avatar van Libertine
Libertine is offline
Citaat:
doowz schreef op 13-04-2005 @ 18:06 :
hoe groot is een gewoon oorgaatje dat je laat schieten? 1mm want op die site hebben ze vette oorhangers van 1mm en heb nogal gevoelige gaatjes... dus aan te raden ja/nee?
Ja. Je oorgat wordt bijna altijd geschoten met een zweerknopje van 1,2 mm, dus dat zou moeten passen...
Oud 13-04-2005, 19:47
Libertine
Avatar van Libertine
Libertine is offline
Citaat:
Piercingske schreef op 13-04-2005 @ 19:21 12 euro is dus wel heeel veel...
Mss eens kijken op http://www.wildcat.be of http://www.roxy-shop.be

Heel goede sites

En JJ13: Ik zou gewoon op je staafje wachten want anders moet je het mss 2 x betalen, en daar bedoel ik mee, als je het besteld hebt bij je piercer, dat je het dan ook niet bij hem moet betalen en dan nog eens op internet want dat zou wel heel k!t zijn... [/B]
Ja, oke, maar aangezien ze bij l'extremiste d'r staafje heeft laten bestellen, zal ze waarschijnlijk veel kwijt zijn. Zoiezo veel meer dan 15 euro. Misschien dat ze kan opbellen dat het niet meer hoeft, als ze zeker is van de maat. 't Is misschien wat onbeschoft, maar die lui verdienen daar genoeg als ze al 57 voor een normale piercing en 70 euro voor een tongpiercing vragen. Voor een titanium banana met normale spikes meende ik dat ze rond de 30 euro vroegen...

(dat bedoelde ik eigenlijk)
Oud 13-04-2005, 19:54
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
Libertine schreef op 13-04-2005 @ 20:41 :
Ja. Je oorgat wordt bijna altijd geschoten met een zweerknopje van 1,2 mm, dus dat zou moeten passen...
1mm dacht ik eerder...

een 1,2mm wordt meer gebruikt voor neus.
En een gepierct oorgaatje beneden...
__________________
--> Piercing Addict <--
Oud 13-04-2005, 19:59
Libertine
Avatar van Libertine
Libertine is offline
Citaat:
Piercingske schreef op 13-04-2005 @ 20:54 :
1mm dacht ik eerder...

een 1,2mm wordt meer gebruikt voor neus.
En een gepierct oorgaatje beneden...
Hmm, vreemd, mijn oorknopjes waren toen echt 1,2 mm
Oorknopjes van een vriendin ook
Het setje "zelf-oorgaatjes-prikken" dat we hier thuis hebben liggen, bevat ook knopjes van 1,2mm

Misschien is er verschil tussen Nederland en Belgie
Oud 13-04-2005, 20:11
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
Libertine schreef op 13-04-2005 @ 20:59 :
Hmm, vreemd, mijn oorknopjes waren toen echt 1,2 mm
Oorknopjes van een vriendin ook
Het setje "zelf-oorgaatjes-prikken" dat we hier thuis hebben liggen, bevat ook knopjes van 1,2mm

Misschien is er verschil tussen Nederland en Belgie
Ik heb net gekeken, het is normaal op een 1,0-1,1mm geschoten.
Een 1,2mm is zelden, maar het kan dus. Dus was je toch niet verkeerd
__________________
--> Piercing Addict <--
Oud 13-04-2005, 20:14
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 13-04-2005 @ 19:52 :
ik heb nu iets van 4 cm (of iets meer), ik ken de maten niet. ze hebben de maat besteld die daarna komt, en ik dacht dat dat 6 was. ik wacht maar af en hoop dat ze t snel binnenhebben. ik raak m ook niet kwijt, dat zeiden ze zelf gisteren, gelukkig maar.
Na 4cm komt 5cm normaal.
Maar het kan wel verschillen.

Ik zal effe mijn lijstje erbij nemen...

Het kan ook een getal achter de komma zijn..
Maar een 6cm zal het nooit zijn

Dus om te groot moet je je ook al geen zorgen maken
__________________
--> Piercing Addict <--
Oud 13-04-2005, 20:21
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
Piercingske schreef op 13-04-2005 @ 21:14 :
Na 4cm komt 5cm normaal.
Maar het kan wel verschillen.

Ik zal effe mijn lijstje erbij nemen...

Het kan ook een getal achter de komma zijn..
Maar een 6cm zal het nooit zijn

Dus om te groot moet je je ook al geen zorgen maken
dank je, dan hoef ik me nergens meer zorgen om te maken t waren ook dubbele getallen, ze noemde geen cm, ik dacht dat ze mm noemde.
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Oud 13-04-2005, 20:45
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 13-04-2005 @ 21:21 :
dank je, dan hoef ik me nergens meer zorgen om te maken t waren ook dubbele getallen, ze noemde geen cm, ik dacht dat ze mm noemde.
Ja, klopt. Geen zorgen

Ze zullen het ook wel gemeten hebben, voor heel zeker te zijn wat ze gebruiken voor de maat van hun nieuw juweel
__________________
--> Piercing Addict <--
Oud 14-04-2005, 09:18
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
ik moet echt wennen aan mn smiley-piercing, soms voelt t een beetje irritant aan. ik hoop alleen maar dat ie niet uitgroeit, want dat zou ik niet leuk vinden (maar ja, dat hou je toch niet tegen en dan heb ik m iig een keer gehad)
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Oud 14-04-2005, 10:44
watermuis
watermuis is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 14-04-2005 @ 10:18 :
ik moet echt wennen aan mn smiley-piercing, soms voelt t een beetje irritant aan. ik hoop alleen maar dat ie niet uitgroeit, want dat zou ik niet leuk vinden (maar ja, dat hou je toch niet tegen en dan heb ik m iig een keer gehad)
dat went wel (hoewel ik zelf een ringetje heb gehad, dat voelde in het begin ook wel irritant maar later viel dat heel erg mee)
Oud 14-04-2005, 11:08
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 14-04-2005 @ 10:18 :
ik moet echt wennen aan mn smiley-piercing, soms voelt t een beetje irritant aan. ik hoop alleen maar dat ie niet uitgroeit, want dat zou ik niet leuk vinden (maar ja, dat hou je toch niet tegen en dan heb ik m iig een keer gehad)
Normaal is hij binnen de eerste weken uitgroeit, plaats de piercer hem opnieuw. Ik ga er wel bijzeggen dat niet iedere shop dat doet. En paar daagjes wennen, en dan voelt het al niet meer irritant
__________________
--> Piercing Addict <--
Oud 14-04-2005, 17:10
Wandering
Wandering is offline
hoi, even een vraagje

Mijn vriendin heeft een labret, en ik een vertical labret, maar nu heeft ze deze week een ringetje gehaald ipv een staafje.
Is de kans groot dat we in elkaar blijven hangen?
Haar labret is niet helemaal onder haar lip, maar ietsje lager, misschien dat er zo te veel spatie is met het ringetje dat mijn bovenste bolletje ertussen floept...
Ik zou kunnen wachten tot ik het heb uitgeprobeerd, maar daar heb ik nu geen zin in .
Iemand een idee?
__________________
*** Just another lonely soul ***
Oud 14-04-2005, 19:37
Verwijderd
hoelang duurt genezing van een oorbel, heb er een 3e bij late schiete rechts en wil eigenlijk nu al van dat tyfusknopje af
Oud 14-04-2005, 20:00
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
6 weken dacht ik
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 14-04-2005, 21:27
Libertine
Avatar van Libertine
Libertine is offline


Jeej, nu met langer staafje!
En de smiley is ook weer doorgeprikt
Oud 14-04-2005, 22:27
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
mn industrial is dood
ik was vandaag in n piercingshop en daar zeiden ze dat mn oor er niet geschikt voor was en dat als ik bij hun was gekomen, dat ze m dan niet hadden geplaatst. n langer staafje zou niet helpen, want hij was al naar voren aan t komen. hij zou uitgroeien en ik zou n litteken krijgen. ik heb m er maar uitgehaal en heb nu alleen boven n open ringetje. foto's:




ik baal wel, maar ja, ik wil geen misvormd oor en dit vind ik ook wel leuk. misschien dat ik binnenkort n ringetje door mn oorschelp laat zetten.
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Oud 15-04-2005, 06:07
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 14-04-2005 @ 23:27 :
mn industrial is dood
ik was vandaag in n piercingshop en daar zeiden ze dat mn oor er niet geschikt voor was en dat als ik bij hun was gekomen, dat ze m dan niet hadden geplaatst. n langer staafje zou niet helpen, want hij was al naar voren aan t komen. hij zou uitgroeien en ik zou n litteken krijgen. ik heb m er maar uitgehaal en heb nu alleen boven n open ringetje. foto's:

[afbeelding]
[afbeelding]

ik baal wel, maar ja, ik wil geen misvormd oor en dit vind ik ook wel leuk. misschien dat ik binnenkort n ringetje door mn oorschelp laat zetten.
Ik wil geen commentaar geven, maar voordat je zoiets uitdoet, eerst een paar shops afgaan... Want sommige hun meningen verschillen... Omdat je vertelde toch gisteren dat je een langer staafje had besteld bij een piercer, dus voor die shop was het wel mogelijk... ?

RIP
__________________
--> Piercing Addict <--
Oud 15-04-2005, 08:32
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
Citaat:
Libertine schreef op 14-04-2005 @ 22:27 :
[afbeelding]

Jeej, nu met langer staafje!
En de smiley is ook weer doorgeprikt
toen ik mijn tongueweb had gezet deed het echt zoveel pijn he met eten enzo. heb jij dat helemaal niet?
__________________
I'm in the forest
Oud 15-04-2005, 08:35
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
cerys schreef op 15-04-2005 @ 09:32 :
toen ik mijn tongueweb had gezet deed het echt zoveel pijn he met eten enzo. heb jij dat helemaal niet?
Dan heb je iets verkeerds gedaan denk ik...
Normaal zou je er niet tot weinig last van mogen hebben

De eerste dagen kan wel... En ook wat zwelling
__________________
--> Piercing Addict <--
Oud 15-04-2005, 09:22
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
Piercingske schreef op 15-04-2005 @ 07:07 :
Ik wil geen commentaar geven, maar voordat je zoiets uitdoet, eerst een paar shops afgaan... Want sommige hun meningen verschillen... Omdat je vertelde toch gisteren dat je een langer staafje had besteld bij een piercer, dus voor die shop was het wel mogelijk... ?

RIP
ja, is misschien wel zo, maar die andere shop had t ook over uitgroeien en de shop waar ik gisteren ben geweest heb ik hele goede ervaringen mee en ik vond ook dat die vrouw heel eerlijk was. ik vroeg of ze me een nieuwe industrial kon zetten, maar ze zei eerlijk dat ze het bij mij niet nog een keer zou doen. ik denk niet dat ze voor niks gaat zeggen dat ie toch gaat uitgroeien (hij was al naar voren gekomen) en dan ook nog eens geen nieuwe wil zetten. ik ben er nu wel al overheen, maar vind t toch jammer. ik ga morgen naar de shop waar ik m heb laten zetten en zeg t ze gewoon even. binnenkort laat ik wel iets nieuws in mn oor zetten (maar helaas geen industrial meer). ik ben aan de ene kant ook wel blij dat ik geen pijn aan mn oor meer heb.
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Oud 15-04-2005, 11:08
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 15-04-2005 @ 10:22 :
ja, is misschien wel zo, maar die andere shop had t ook over uitgroeien en de shop waar ik gisteren ben geweest heb ik hele goede ervaringen mee en ik vond ook dat die vrouw heel eerlijk was. ik vroeg of ze me een nieuwe industrial kon zetten, maar ze zei eerlijk dat ze het bij mij niet nog een keer zou doen. ik denk niet dat ze voor niks gaat zeggen dat ie toch gaat uitgroeien (hij was al naar voren gekomen) en dan ook nog eens geen nieuwe wil zetten. ik ben er nu wel al overheen, maar vind t toch jammer. ik ga morgen naar de shop waar ik m heb laten zetten en zeg t ze gewoon even. binnenkort laat ik wel iets nieuws in mn oor zetten (maar helaas geen industrial meer). ik ben aan de ene kant ook wel blij dat ik geen pijn aan mn oor meer heb.
Ik weet wel wat je bedoelt.
Maarja, het uitgroeien kan ik van allerlei dingen komen.

Maar als je er 'nu' blij mee bent, dan is het goed.

Ja, je hebt genoeg plaatsen in je oor voor iets leuks

Succes!
__________________
--> Piercing Addict <--
Oud 15-04-2005, 14:17
drezzz
Avatar van drezzz
drezzz is offline
Citaat:
newday schreef op 13-04-2005 @ 19:14 :
[afbeelding]

en zij moeder
very nice, vooral dat subtiele geel erin!
__________________
www.doubledtattoo.nl
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Het Grote Piercing & Tattoo Topic
Verwijderd
500 07-07-2005 15:53
Lifestyle Het Grote Piercing & Tattoo Topic!
Jules
500 10-04-2005 11:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:05.