Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-09-2005, 12:17
monolo
Avatar van monolo
monolo is offline
wat voor complimentjes gaf hij je nog meer?
__________________
turn up the thermostat, i wanna see you sweat
Advertentie
Oud 14-09-2005, 12:28
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
dat wil je niet weten
__________________
look back and laugh
Oud 14-09-2005, 13:09
MissTake
Avatar van MissTake
MissTake is offline
wowwwwww zonde van je dure industrial
waarom probeer je niet eens met een stuk teflon(is ook in zwart verkrijgbaar) want waarschijnlijk hebben ze hem bij ene gaatje gewoon recht door zenuwknooppunt heen gepierct als ik dat zo hoor. Teflon geleid niet dus dat zou moeten helpen....

met een circulairbarbell(stierenringetje) zie je niks meer van je septum(als hij niet te laag gezet wordt) en hij ontsteekt helemaal niet snel hoor, je hoeft er ook vrijwel niks ana te doen met genezen...
Oud 14-09-2005, 13:31
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
en je gaat niet halfdood van de pijn? (hmm eigenlijk zou ik t daarom niet eens laten, maargoed)
mn neuspiercing (oke die was geschoten) was echt een hel met schoonmaken en ontsteken, en bij n septum lijkt t helemaal of je er niet bij kan :/
__________________
look back and laugh
Oud 14-09-2005, 14:47
MissTake
Avatar van MissTake
MissTake is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 14-09-2005 @ 14:31 :
en je gaat niet halfdood van de pijn? (hmm eigenlijk zou ik t daarom niet eens laten, maargoed)
mn neuspiercing (oke die was geschoten) was echt een hel met schoonmaken en ontsteken, en bij n septum lijkt t helemaal of je er niet bij kan :/
septum hoef je echt nauwelijks schoon te maken hoor, geneest van zelf en erg snel.
Het zetten is niet fijn, ik weet niet of ze in de shop waar jij gaat, ze werken met septum tang voor het zetten of niet, maar hoe dan ook, het is een klote prik, maar zoals ej al zei, je moet het er niet voor laten
Oud 14-09-2005, 17:37
Verwijderd
morgen gaat mijn lobe orbital erin
en een kleiner ringetje vervangt een groter ringetje bij mijn lip
Oud 14-09-2005, 18:50
_Starlet
_Starlet is offline
Ik dank Cherry_Me op mn knietjes, ik kan terug telefoneren langs die kant, kan er terug op slapen, heb bijna geen pijn meer, alleen nog een ietsierood vlekje, en kleine korstjes (maar die zouden normaal moeten zijn )
Oud 14-09-2005, 19:23
bj0etiejfreak
Avatar van bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
Hey, misschien is dit al besproken..

Weet iemand of je tattoo op je rug, groter wordt al wordt je zwanger, dat is mij in ieder geval wijs gemaakt.. Ik wil heel graag mijn naam in het chinees op mijn onderrug, maar ik wil natuurlijk geen spijt krijgen als hij dalijk groter wordt en niet kleiner..
Bedankt alvast..
kuss
__________________
Cause some things will just never be mine, You're not in love this time...but it's alright.
Oud 14-09-2005, 19:58
100%hallal
Avatar van 100%hallal
100%hallal is offline
Uhm, was doe trend niet al over? Nee even serieus, je bent veel te jong om zoiets te laten zetten denk ik. Hou t even in gedachten en misschien, als je het over 5 jaar nog wil, kan je het eens gaan doen.
Oud 14-09-2005, 19:59
bj0etiejfreak
Avatar van bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
Het is niet voor nu..
voor later..
maar nu heb ik nogsteeds geen antwoord op m'n vraag
__________________
Cause some things will just never be mine, You're not in love this time...but it's alright.
Oud 14-09-2005, 20:03
100%hallal
Avatar van 100%hallal
100%hallal is offline
Citaat:
bj0etiejfreak schreef op 14-09-2005 @ 20:59 :
Het is niet voor nu..
voor later..
maar nu heb ik nogsteeds geen antwoord op m'n vraag
Ow, sorry,

Ik heb zelf geen tattoo, maar als ik die vrouwen soms zie die een kind hebben gehad en dat vel hangt zo vreselijk, denk ik (nee weet ik wel zeker) dat hij er niet mooier van wordt. Maar misschien een expert hiero die het allemaal zeker weet?
Oud 14-09-2005, 20:10
bj0etiejfreak
Avatar van bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
het lijkt me dan zo zonde, heb je een tattoo van 3 cm.. is hij dalijk ineens een cm of 4/5 en nog misvormt ook..
Maar je heb er meisjes bij zitten, die het dan alsnog doen.. tjaaaaa... komen ze later wel achter denk ik
__________________
Cause some things will just never be mine, You're not in love this time...but it's alright.
Oud 14-09-2005, 20:11
lievelieze
Avatar van lievelieze
lievelieze is offline
Citaat:
Moenbloem schreef op 14-09-2005 @ 12:20 :
Ik heb het geloof ik al eens gevraagd maar: Een goede (en niet al te dure) piercingshop in Groningen?

Toch maar een tepelpiercing
ik ben wel tevreden over passion for piercing aan de nieuweweg
Oud 14-09-2005, 20:23
Verwijderd
Citaat:
lievelieze schreef op 14-09-2005 @ 21:11 :
ik ben wel tevreden over passion for piercing aan de nieuweweg
Volgens mij was die al eerder gesuggereerd inderdaad, morgen maar eens een kijkje nemen
Oud 14-09-2005, 21:10
Verwijderd
veel meisjes zetten een tattoo op hun onderrug omdat ie daar het minst uitrekt, maar dat is een erg lelijke plek vind ik
Oud 14-09-2005, 21:28
saturday
saturday is offline
Citaat:
Moenbloem schreef op 14-09-2005 @ 12:20 :
Ik heb het geloof ik al eens gevraagd maar: Een goede (en niet al te dure) piercingshop in Groningen?

Toch maar een tepelpiercing
www.passionforpiercing.nl
Oud 14-09-2005, 22:31
monolo
Avatar van monolo
monolo is offline
Citaat:
cherry_me schreef op 14-09-2005 @ 14:09 :
wowwwwww zonde van je dure industrial
waarom probeer je niet eens met een stuk teflon(is ook in zwart verkrijgbaar) want waarschijnlijk hebben ze hem bij ene gaatje gewoon recht door zenuwknooppunt heen gepierct als ik dat zo hoor. Teflon geleid niet dus dat zou moeten helpen....
een andere piercer zei dat de industrial met een verkeerde hoek was gezet ofzo. zou ik nu nog dat met teflon erin kunnen doen dan?
heb je daar ook staafjes van?
thx for the tip iig
__________________
turn up the thermostat, i wanna see you sweat
Oud 14-09-2005, 22:58
MissTake
Avatar van MissTake
MissTake is offline
kan idd dat de 2 gaatjes niet recht op elkaar geprikt zijn, je kan ook proberen door het staafje een hoekje te buigen zodat het staafje in beide gaatjes recht erdoor loopt en er geen spannign op 1 van de gaatjes staat.
Ik weet niet of teflon staafjes overal te rkijgen zijn, wij hebben daar gewoon meters van op een rol, en dat spul geneest gewoon super goed , dat zou nog een oplossing kunnen zijn, moet je alleeen even zoeken waar ze dat bij jou in de buurt hebben...asjeblief
Oud 15-09-2005, 12:17
Verwijderd
Citaat:
monolo schreef op 14-09-2005 @ 23:31 :
een andere piercer zei dat de industrial met een verkeerde hoek was gezet ofzo. zou ik nu nog dat met teflon erin kunnen doen dan?
heb je daar ook staafjes van?
thx for the tip iig
Bij miranda piercings denk ik. Ze liet me laatst een labret staafje van teflon zien en verder geeft ze altijd heel goed advies en is ze erg aardig. Dus ze zal vast ook wel gewone staafjes teflon hebben. bel d'r anders even op. http://www.miranda-piercing.nl/
voor adres en telefoon. Zit op de nieuwe binnenweg, en dan een zijstraatje vlak bij de Kinki.
Oud 15-09-2005, 17:51
monolo
Avatar van monolo
monolo is offline
ga ik doen, thx danique& cherry
__________________
turn up the thermostat, i wanna see you sweat
Oud 15-09-2005, 18:44
Verwijderd
zo een kleiner ringetje in mijn lip en een lobe orbital
Oud 15-09-2005, 20:16
MissTake
Avatar van MissTake
MissTake is offline
nieuwe tattoo, kleuren volgen nog, en weer gezet door mijn personal tattoomannetje, Jelle
Oud 15-09-2005, 20:26
Verwijderd
erg vet
Oud 15-09-2005, 20:43
MissTake
Avatar van MissTake
MissTake is offline
thanks
Oud 15-09-2005, 21:05
Verwijderd
Citaat:
cherry_me schreef op 15-09-2005 @ 21:16 :
nieuwe tattoo, kleuren volgen nog, en weer gezet door mijn personal tattoomannetje, Jelle
[afbeelding]
ben benieuwd naar het resultaat, nu vind ik hem een beetje mannelijk door de kleur.. maar goed, zal vast heel mooi worden Vind het ontwerp wel lief iig, unlock my heart, aww.
Oud 16-09-2005, 05:55
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
Zou je zo'n surface piercing door de buik, ook makkenlijk zelf kunnen laten zetten,
'n vriend zet namenlijk wel zelf vaker piercings bij zichzelf, (oke alleen in zn oor dan), en wou dat maar al te graag doen,
Het kost alleen de piercing, en voor de rest zit er toch alleen maar "vet" toch??
__________________
Oud 16-09-2005, 08:47
Verwijderd
doet een tattoo ± 5cm naast je ruggegraat pijn?
en zijn er dingen die je niet meer kan of mag doen als je een tongpiercing hebt?
Oud 16-09-2005, 12:09
MissTake
Avatar van MissTake
MissTake is offline
@ danique, wacht idd maar af tot de kleurtjes erin zittenhihihi kan niet laten, heir nog een fototje*trots erop* en op mijn vriend die hem dus gezet heeft, niet slecht voor de 6e tattoo wat hij zet lijkt me
http://i2.photobucket.com/albums/y21...gen/darkzw.jpg
Oud 16-09-2005, 12:20
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
cherry_me schreef op 15-09-2005 @ 21:16 :
nieuwe tattoo, kleuren volgen nog, en weer gezet door mijn personal tattoomannetje, Jelle
[afbeelding]
ah, oooooh ! Hot stuff gaat dat worden ! Is nu al mooi, wat gaat dat geven als ie ook gekleurd is... Jij gaat nooit meer dingen met mouwen mogen dragen !!!!!
Oud 16-09-2005, 12:23
MissTake
Avatar van MissTake
MissTake is offline
hahahahaha thanks
helaas komt de kou eraan en zal er niet veel te pimpen zijn
Oud 16-09-2005, 13:31
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Is jouw lichaam niet constant bezig stukken huid te genezen/ontstekingen weg te werken? Lijkt me niet erg gezond
__________________
qkw <3
Oud 16-09-2005, 13:41
MissTake
Avatar van MissTake
MissTake is offline
Citaat:
Jules schreef op 16-09-2005 @ 14:31 :
Is jouw lichaam niet constant bezig stukken huid te genezen/ontstekingen weg te werken? Lijkt me niet erg gezond
kan geen kwaad hoor....
Oud 16-09-2005, 21:17
Magic1
Magic1 is offline
wow!! mooie piercings en tattoo's heb je cherry_me!!
__________________
www.the-magic-piercing.com - Voor al je piercings, stretchers, .... !!
Oud 16-09-2005, 21:29
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
cherry_me schreef op 15-09-2005 @ 21:16 :
nieuwe tattoo, kleuren volgen nog, en weer gezet door mijn personal tattoomannetje, Jelle
[afbeelding]
Knapppp!!
__________________
www.the-magic-piercing.com - Voor al je piercings, stretchers, .... !!
Oud 17-09-2005, 09:48
Verwijderd
Citaat:
koekjes schreef op 16-09-2005 @ 09:47 :
doet een tattoo ± 5cm naast je ruggegraat pijn?
en zijn er dingen die je niet meer kan of mag doen als je een tongpiercing hebt?
Ik wilde hier even op reageren.....Ik heb een tattoo op mijn rechter schouderblad....
Bij mij deed het totaal geen pijn.....Ja tuurlijk je voelde wel wat....Maarja dat weet je zelf ook wel dat een tattoo zetten niet pijnloos is.....Maar het verschilt per persoon...Wat je pijngrens is....
Mijn zus bijvoorbeeld die heeft op precies dezelfde plek een tattoo maar die heeft het bijna uitgeschreeuwd van de pijn....

Dus ik vind gewoon dat je dat zelf moet ervaren....Je weet zelf wel of je wat kan hebben of niet.....En dat je er wat voor over moet hebben!

En over die tongpiercing kan ik niet meej praten want die heb ik niet
Oud 17-09-2005, 12:21
lievelieze
Avatar van lievelieze
lievelieze is offline
Citaat:
Lievemeid schreef op 17-09-2005 @ 10:48 :
Maarja dat weet je zelf ook wel dat een tattoo zetten niet pijnloos is.....Maar het verschilt per persoon...Wat je pijngrens is....
mijn tattoo deed geen pijn, voelde dr zelfs niks van (helaas) maar das dan ook een ieniemienie ster in mijn oor.
Oud 17-09-2005, 13:15
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
monolo schreef op 14-09-2005 @ 23:31 :
een andere piercer zei dat de industrial met een verkeerde hoek was gezet ofzo. zou ik nu nog dat met teflon erin kunnen doen dan?
heb je daar ook staafjes van?
thx for the tip iig
Je kan hier eens vragen:

http://www.the-magic-piercing.com

De site is van mijn neef en nog een andere piercer.
Hij is pas begonnen, maar mss kan je eens vragen aan hem.
Hij zal het denk ik wel hebben
__________________
www.the-magic-piercing.com - Voor al je piercings, stretchers, .... !!
Oud 17-09-2005, 19:24
poetic_tragedy
Avatar van poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
ik heb vandaag een nieuwe piercing laten zetten, een surface piercing horizontaal onder mijn navel. ik heb ook 1 in de onderkant van mn navel, dus nu heb ik een driehoekje onder mn navel
tnx cherry me
Oud 17-09-2005, 20:04
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
koekjes schreef op 16-09-2005 @ 09:47 :
doet een tattoo ± 5cm naast je ruggegraat pijn?
en zijn er dingen die je niet meer kan of mag doen als je een tongpiercing hebt?
Over de tat: ik heb em over mn ruggegraat lopen en viel best mee af en toe wat spiertrekjes maar dat was gewoon grappig om te zien.

Over tong: fluiten is soms moeilijker.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Oud 17-09-2005, 20:51
Verwijderd
Citaat:
lievelieze schreef op 17-09-2005 @ 13:21 :
mijn tattoo deed geen pijn, voelde dr zelfs niks van (helaas) maar das dan ook een ieniemienie ster in mijn oor.
Mja als ie mischien iets groter was geweest en op een andere plek dat je het mischien een beetje gevoeld had.....Maar ik heb ook bijna pijnloos een tattoo erop zitten.....Ik vond het reuze mee vallen....Altijd het ergste denken.....Kan het altijd meej vallen
Oud 17-09-2005, 23:36
MissTake
Avatar van MissTake
MissTake is offline
Citaat:
poetic_tragedy schreef op 17-09-2005 @ 20:24 :
ik heb vandaag een nieuwe piercing laten zetten, een surface piercing horizontaal onder mijn navel. ik heb ook 1 in de onderkant van mn navel, dus nu heb ik een driehoekje onder mn navel
tnx cherry me
jaaaaa je 3 hoekje is leuk, was je nog lang gebleven vandaag? het was weer zo druk man, ben tot 5 uur bijna alleeen maar achter geweest
hou het goed in de gaten he tot volgende keer
Oud 18-09-2005, 08:42
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
poetic_tragedy schreef op 17-09-2005 @ 20:24 :
ik heb vandaag een nieuwe piercing laten zetten, een surface piercing horizontaal onder mijn navel.
Leuk!

Die is mooi hé
Die horizontale onder je navel.
__________________
www.the-magic-piercing.com - Voor al je piercings, stretchers, .... !!
Oud 18-09-2005, 11:11
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Een vriendin van mij heeft die laten zetten met een gewoon staafje ipv een surface staafje en nu heeft ze m van de piercingshop eruit moeten halen (wel een litteken) en ze kreeg dr geld terug en mag gratis een nieuwe laten zetten. En het litteken wordt ook nog eens verwijderd.
Niet zo boeiend verhaal verder
Oud 18-09-2005, 11:54
MissTake
Avatar van MissTake
MissTake is offline
sommige shops weten gewoon echt niet wat ze erin zetten....wij hebben wel eens mensen in de shop gehad die een RECHTE gewone tong staaf in een surface hadden gekregen......
Oud 18-09-2005, 12:12
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
cherry_me schreef op 18-09-2005 @ 12:54 :
sommige shops weten gewoon echt niet wat ze erin zetten....wij hebben wel eens mensen in de shop gehad die een RECHTE gewone tong staaf in een surface hadden gekregen......
Meen je niet?
Vertellen ze dan ook de naam van de shop aan jou?
Of geen jij hen dan goed advies?
Want dat is eigenlijk niet verantwoordelijk
Een gewoon recht staafje
__________________
www.the-magic-piercing.com - Voor al je piercings, stretchers, .... !!
Oud 18-09-2005, 12:29
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
Gadje schreef op 18-09-2005 @ 12:11 :
Een vriendin van mij heeft die laten zetten met een gewoon staafje ipv een surface staafje en nu heeft ze m van de piercingshop eruit moeten halen (wel een litteken) en ze kreeg dr geld terug en mag gratis een nieuwe laten zetten. En het litteken wordt ook nog eens verwijderd.
Niet zo boeiend verhaal verder
Een heel erg straf verhaal vind ik persoonlijk
piercen van een surface met een gewoon staafje...
__________________
www.the-magic-piercing.com - Voor al je piercings, stretchers, .... !!
Oud 18-09-2005, 12:33
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Het is verder een hele goede shop, de 'hoofdpiercer' is een arts en plastisch chirurg en ze was gepierced door een stagaire, vandaar dat ze t geld terug kreeg, de litteken ook weg mag laten halen enzo. Want het gaat wel om de naam, maar ze zitten verder wel heel erg fout.
Oud 18-09-2005, 12:54
MissTake
Avatar van MissTake
MissTake is offline
Citaat:
Magic1 schreef op 18-09-2005 @ 13:12 :
Meen je niet?
Vertellen ze dan ook de naam van de shop aan jou?
Of geen jij hen dan goed advies?
Want dat is eigenlijk niet verantwoordelijk
Een gewoon recht staafje
nou meestal gaat het dan ongewoon slecht met die piercing zeg maar, en komen ze eens naar een andere shop, en als we zoiets zien vragen we er subtiel wie dat gedaan heeft zeg maar.....daarom zeg ik altijd, goed zoeken of navragen aan vrienden naar een goede shop want zoiets wil je gewoon niet gebeuren....
Oud 18-09-2005, 16:00
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
hoe snel groeit een labret dicht als je m 6 weken hebt?
__________________
look back and laugh
Oud 18-09-2005, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 18-09-2005 @ 17:00 :
hoe snel groeit een labret dicht als je m 6 weken hebt?
ga je je piercing er nu alweer uithalen?! hij staat zo leuk
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 00:28
Lifestyle Het grote piercing en tattoo topic, #17
Verwijderd
500 17-03-2006 18:50
Lifestyle Het grote piercing en tattoo topic #16
suusch
500 17-01-2006 17:22
Lifestyle Het grote piercing en tattoo topic #15
Verwijderd
500 05-12-2005 09:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:02.