Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-07-2006, 17:54
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Moet mijn piercing eruit halen van mijn werk. De eigenaren van het restaurant zijn het er niet mee eens; de bedrijfsleider heeft me toestemming gegeven. Ik krijg mijn balletje niet eens los van mijn (teflon) staafje. Is het kinderachtig om een nieuwe baan te gaan zoeken omdat ik mijn piercing er niet uit wil halen?
__________________
.
Advertentie
Oud 26-07-2006, 18:10
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Wat doe je voor werk? En nee, dat is niet kinderachtig. Het is pas kinderachtig als je al jaren in de bijstand zit, geen baan kan krijgen vanwege je piercings en ze dan NOG wilt houden. Dát is kinderachtig.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 26-07-2006, 18:23
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Ik werk in de horeca, in een vrij netjes restaurant net om de hoek bij alle grote kantoren, advocaten, finances, je weet wel, echt kouwe kak. De gasten die zijn het niet gewend en dat is gewoon het probleem.
Wat ik dus echt BULLSHIT vind is dat de helft van mijn collega's de meest gigantische tongpiercings in hun mond heeft die je met elk woord ziet bewegen en dat kan dan wel?
__________________
.
Oud 26-07-2006, 18:35
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Zal ik vragen naar PFTE of Teflon.. wat is het beste volgens jullie??
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Oud 26-07-2006, 18:42
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Gwen. schreef op 26-07-2006 @ 19:23 :
Ik werk in de horeca, in een vrij netjes restaurant net om de hoek bij alle grote kantoren, advocaten, finances, je weet wel, echt kouwe kak. De gasten die zijn het niet gewend en dat is gewoon het probleem.
Wat ik dus echt BULLSHIT vind is dat de helft van mijn collega's de meest gigantische tongpiercings in hun mond heeft die je met elk woord ziet bewegen en dat kan dan wel?
Ik vroeg niet wáár, maar wát voor werk.

En misschien moet je dat eens tegen ze zeggen. Zeg dat je bereid bent om een retainer te dragen of een mini-sieraad (niet met je kont tegen de krib en hakken in het zand, dan doen zij dat ook), maar dat je het wel vreemd vind dat andere zichtbare piercings wel mogen, en dat van jou niet.

Nou voel ik me ook niet prettig als ik iemand met een piercing boven mijn eten zie hangen, maar ok
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 26-07-2006, 18:51
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Qamra schreef op 26-07-2006 @ 19:42 :
Nou voel ik me ook niet prettig als ik iemand met een piercing boven mijn eten zie hangen, maar ok
want straks valt er pus ofzo in je eten? ik vind het viezer als een ranzig mannetje met neushaar ofzo m'n broodje gaat zitten maken, dan kan er ook van alles in je eten belanden. en wat dacht je van dat onderzoek dat ijsverkopers van die poepbacterien aan hun handen hebben die op die manier weer in het ijs belanden? JAMMIE
mensen zonder piercings zijn niet automatisch hygienisch en ik vind het echt belachelijk als mensen dat wel denken.
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 26-07-2006, 20:03
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Als je je (navel)piercing eruit haalt, moet je dan nog iets doen? Of groeit dat gewoon dicht?
Oud 26-07-2006, 20:16
llell
Avatar van llell
llell is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 26-07-2006 @ 21:03 :
Als je je (navel)piercing eruit haalt, moet je dan nog iets doen? Of groeit dat gewoon dicht?
zolang de gaatjes open zijn zou ik ze even schoon houden. En niet je piercing eruit halen als er nog vocht uit komt.

Ik baal van werkgevers die wat tegen piercings hebben. Op straat heeft toch ook iedereen met je piercings te maken, waarom zouden ze er op het werk dan een probleem mee hebben zolang het hygiënisch blijft?

dit vond ik op internet:

Mag ik een piercing of oorbel in en hoe zit het met tatoeages?
Dat hangt ervan af waar je werkt en wat voor werk je doet. Heb je veel met klanten, pati?en of publiek te maken, dan kan jouw werkgever een reglement hebben waarin staat wat wel of juist niet is toegestaan. Kijk dat na wanneer je van plan bent een piercing te laten zetten of een tatoeage te nemen. Op andere werkplaatsen kan de werkgever het niet zo makkelijk verbieden. Wanneer je op kantoor steeds met dezelfde collega?s te maken hebt, wennen ze wel aan je. Bedenk dat er bij piercings en tatoeages nog veel meer gevoeligheden bestaan dan bij het dragen van een oorbel. Dat vinden de meeste mensen heel gewoon, zeker bij vrouwen.
Een tatoeage zelf mag overigens niet verboden worden, maar er mag wel gevraagd worden hem te bedekken met een pleister of kleding.
De werkgever moet er in elk geval rekening mee houden dat het verbod redelijk moet zijn en in relatie staat met het werk dat wordt gedaan. Een verbod kan nooit al te gedetailleerd zijn en bijvoorbeeld ingaan op het soort piercing (tong, wenkbrauw, neus of oor). Dat is een te vergaande inbreuk op de privacy en de vrijheid van meningsuiting.
Oud 27-07-2006, 07:38
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 26-07-2006 @ 19:51 :
want straks valt er pus ofzo in je eten? ik vind het viezer als een ranzig mannetje met neushaar ofzo m'n broodje gaat zitten maken, dan kan er ook van alles in je eten belanden. en wat dacht je van dat onderzoek dat ijsverkopers van die poepbacterien aan hun handen hebben die op die manier weer in het ijs belanden? JAMMIE
mensen zonder piercings zijn niet automatisch hygienisch en ik vind het echt belachelijk als mensen dat wel denken.
Neuh, ik heb alleen liever niet een metalen balletje tussen mijn kiezen als ik daar niet om vraag.

Er zijn wel meer dingen die me niet bevallen, maar dingen als E.coli en Salmonelleae kan ik niet zomaar even testen in mijn eten. Daar zul je de producent in moeten vertrouwen.

Je voer in een restaurant gaat niet meer door een metaaldetector of een X-ray, er is geen enkele laatste check.

Piercings en sieraden vallen wel op in je eten, dus dat vind ik minder erg als een haar of een pleister die je niet weggekauwd krijgt.

Ik vind lange nagels, gewone pleisters, ongewassen mensen en los haar in de buurt van mijn eten ranzig. Piercings EN overige sieraden vallen mij altijd op, en ik let er dan ook op of iedereen alles nog heeft zodra ik me voer krijg. Shoot me. Ik ben geïndoctrineerd door mijn opleiding. Dat dit topic toevallig over piercings gaat is niet mijn schuld.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 27-07-2006, 08:07
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Gwen heb je een labret? Misschien zou je er dan een metalen stokje in kunnen doen en voor je werk een doorzichtig bolletje? Wel kutter voor je tandvlees I guess maarja.

Citaat:
Qamra schreef op 26-07-2006 @ 19:42 :
Ik vroeg niet wáár, maar wát voor werk.
Wat de fok maakt dat nou weer uit, je weet het nu toch ook.
__________________
qkw <3
Oud 27-07-2006, 08:28
mandi
Avatar van mandi
mandi is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 26-07-2006 @ 19:51 :
want straks valt er pus ofzo in je eten? ik vind het viezer als een ranzig mannetje met neushaar ofzo m'n broodje gaat zitten maken, dan kan er ook van alles in je eten belanden. en wat dacht je van dat onderzoek dat ijsverkopers van die poepbacterien aan hun handen hebben die op die manier weer in het ijs belanden? JAMMIE
mensen zonder piercings zijn niet automatisch hygienisch en ik vind het echt belachelijk als mensen dat wel denken.
Helaas denken heel veel mensen WEL dat mensen zonder piercings hygiënischer zijn. En daar moet je als werkgever wel rekening mee houden natuurlijk. Helaas
__________________
pics or it didn't happen
Oud 27-07-2006, 08:38
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Qamra schreef op 26-07-2006 @ 19:42 :
Ik vroeg niet wáár, maar wát voor werk.
Ik ben serveerster daar, dus maak het eten niet. Ik heb een vertical labret (Jules) dus heb zelfs 2 balletjes om te verhullen. En ik heb 3 mm balletjes dus ze zijn echt klein. Ik ga zo voor mijn werk wel even kijken voor een retainer. En een gesprek aanvragen met mijn bedrijfsleider.
Ik moet nog 2 dagen werken voor ik 3 weken vakantie heb dus als ik die retainer niet vind ga ik hem er echt niet uithalen, als ik hem binnen 3 weken wel kan vinden en mijn piercing dan al een stuk gezonder is. Kijk op mijn werk zijn ze best redelijk, maar het zijn die fucking eigenaren die zich overal mee bemoeien.
In onze huisregels staat trouwens " geen aanstootgevende piercings". Nou vind ik niks aanstootgevend, maar kan me voorstellen dat volgens de normen van de maatschappij bijvoorbeeld meerdere lippiercings, neusbrug en bijvoorbeeld wangpiercings niet altijd geaccepteerd worden. Maar een labretje come on ( ik heb het dus zelfs gevraagd aan mijn bedrijfsleider).
Anyway.. kijk als het allemaal echt niet anders kan dan haal ik hem er natuurlijk wel uit.
__________________
.
Oud 27-07-2006, 08:42
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Jules schreef op 27-07-2006 @ 09:07 :


Wat de fok maakt dat nou weer uit, je weet het nu toch ook.
Ja? Oh. Volgens mij zijn er strengere regels in de keuken als voor het serverende personeel. Lijkt me toch best uitmaken. Gek genoeg.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!

Laatst gewijzigd op 27-07-2006 om 08:46.
Oud 27-07-2006, 08:46
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Gwen. schreef op 27-07-2006 @ 09:38 :
Ik ben serveerster daar, dus maak het eten niet. Ik heb een vertical labret (Jules) dus heb zelfs 2 balletjes om te verhullen. En ik heb 3 mm balletjes dus ze zijn echt klein. Ik ga zo voor mijn werk wel even kijken voor een retainer. En een gesprek aanvragen met mijn bedrijfsleider.
Ik moet nog 2 dagen werken voor ik 3 weken vakantie heb dus als ik die retainer niet vind ga ik hem er echt niet uithalen, als ik hem binnen 3 weken wel kan vinden en mijn piercing dan al een stuk gezonder is. Kijk op mijn werk zijn ze best redelijk, maar het zijn die fucking eigenaren die zich overal mee bemoeien.
In onze huisregels staat trouwens " geen aanstootgevende piercings". Nou vind ik niks aanstootgevend, maar kan me voorstellen dat volgens de normen van de maatschappij bijvoorbeeld meerdere lippiercings, neusbrug en bijvoorbeeld wangpiercings niet altijd geaccepteerd worden. Maar een labretje come on ( ik heb het dus zelfs gevraagd aan mijn bedrijfsleider).
Anyway.. kijk als het allemaal echt niet anders kan dan haal ik hem er natuurlijk wel uit.
Hmm, aanstootgevend is wel een heel ruim begrip he. Eigenlijk ligt het dan alsnog in de handen van de directie.

Kijk, geef aan dat je toestemming had, en dat je alleen om die reden hebt besloten om er geld aan uit te geven en hem te nemen. Geef gewoon die bedrijfsleider de schuld, dat scheelt al een jas Ze kunnen iig niet meer zeggen dat je niet hebt overlegt. Je gaat in een normaal bedrijf ook alleen maar naar je directe baas en niet naar de hoogste directeur.

Tsja, meer kun je eigenlijk niet doen. Je kunt heel brutaal zijn en je klanten vragen wat ze ervan vinden, maar of je baas dat op prijs stelt

Lastige kwestie altijd, die piercings
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 27-07-2006, 08:51
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Ja. Ik had al dat gezeik alleen niet verwacht omdat ik toestemming had gevraagd. Ah well. Op naar R'dam en kijken of er al een zaak open is (en 't liefst geen Queen of Rings).
__________________
.
Oud 27-07-2006, 09:05
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Misschien ook even aangeven dat je er verder niet "extreem" uit ziet (neem ik aan, maar zal vast wel) en dat je het opvallend vind dat bijvoorbeeld tongpiercings wel mogen. Die ziet de klant immers niet direct, maar alleen als mensen praten. En dat je collega's met skippyballen in hun mond rond lopen, en dat jij al uit jezelf je piercing zo netjes en beschraafd mogelijk wilt houden.

Verder, zet duidelijk voor jezelf uiteen wáárom je dat ding hebt. Mooi? Functioneel? Om te shockeren? Zeg dat je de gevolgen ervan snapt (geef ze eventueel aan), maar dat je goed uit kunt leggen, óók aan je klanten eventueel, waarom je hem hebt.

Echt, je kunt meteen met je hakken in het zand, en bleren hoe oneerlijk het wel niet is en dat het HEULEMAAL niet aanstootgevend is en blablabla, maar een volwassenere oplossing is denk ik het beste hierin.

Ben eigenlijk ook maar even aan het brainstormen wat je allemaal tegen ze kunt zeggen. Ik kijk ook een beetje vanuit de situatie binnen een voedingsmiddelenbedrijf en hoe ik tegenover gepierced personeel zou staan. Voor mij is het makkelijk; in de fabriek GEEN sieraden. Klaar Geen discussie mogelijk
Maar het moet ook weer geen presentatie worden inclusief sheets en hand-outs
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 27-07-2006, 12:15
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
mandi schreef op 27-07-2006 @ 09:28 :
Helaas denken heel veel mensen WEL dat mensen zonder piercings hygiënischer zijn. En daar moet je als werkgever wel rekening mee houden natuurlijk. Helaas
mijn werkgevers hebben er nooit moeilijk over gedaan
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 27-07-2006, 13:33
Verwijderd
sorry dat ik het zeg maar zichtbare piercings zijn in de horeca niet hygienisch, in de keuken mag dat echt helemaal niet en in de bediening is het niet representatief en mensen kunnen er aanstoot van nemen en zeker in nette zaken.

bij mij op mn oude werk waren zichtbare piercings ook verboden en hadden ze tongpiercings liever niet en er werkte maar 1 meisje met een tongpiercing daar maar die stond de hele tijd achter de bar.

edit: bij een andere baan kreeg ik zelfs bijna ontslag omdat ik oorbellen had terwijl ik in de afwaskeuken werkte, en dat was al niet hygienisch...
Oud 27-07-2006, 13:38
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
ja dat is allemaal prima, ik vind gewoon dat hygiene niet alleen afhankelijk is van piercings. er zijn genoeg mensen die niet hygienisch zijn, geen piercings hebben en toch in de horeca werken. en dat is het enige wat ik wil zeggen.
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 27-07-2006, 14:36
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Ja, maar dit topic gaat over piercings Rockaholic, je verwacht toch niet dat ik een essay van 10 kantjes schrijf over ALLE zaken die ik (of iemand ander for that matter) onhygiënisch vind in de horeca, omdat ik alleen maar even wil melden dat ik piercings minder prettig vind in de horeca?
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 27-07-2006, 14:44
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Qamra schreef op 27-07-2006 @ 15:36 :
Ja, maar dit topic gaat over piercings Rockaholic, je verwacht toch niet dat ik een essay van 10 kantjes schrijf over ALLE zaken die ik (of iemand ander for that matter) onhygiënisch vind in de horeca, omdat ik alleen maar even wil melden dat ik piercings minder prettig vind in de horeca?
het ging me niet om jou maar om de opmerking zelf en dat er meerdere mensen zo denken. je moet het niet zo persoonlijk opvatten Qamra.
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 27-07-2006, 15:52
Verwijderd
Ik snap niet helemaal waarom piercings onhygiënisch zouden zijn, als je ze goed schoonhoudt en er niets raars mee doet?
Oud 27-07-2006, 16:06
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 27-07-2006 @ 16:52 :
Ik snap niet helemaal waarom piercings onhygiënisch zouden zijn, als je ze goed schoonhoudt en er niets raars mee doet?
Inderdaad, dat het niet representatief zou zijn kan ik dan nog mee inkomen.
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 27-07-2006, 16:14
Verwijderd
Jup, zeker als je meer dan één piercing hebt kunnen mensen nogal eens "schrikken". Maar mijn piercings stinken, "oozen" en druipen niet, dus weinig onhygiënisch aan lijkt me
Oud 27-07-2006, 16:55
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 27-07-2006 @ 15:44 :
het ging me niet om jou maar om de opmerking zelf en dat er meerdere mensen zo denken. je moet het niet zo persoonlijk opvatten Qamra.
Hmm, míjn opmerking dus ging het toch over mij?

En zo persoonlijk vat ik het ook weer niet op hoor, ben niet beledigt ofzo. Als ik me over dingen op internet druk moet maken zou ik helemaal overspannen zijn
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 27-07-2006, 17:00
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 27-07-2006 @ 16:52 :
Ik snap niet helemaal waarom piercings onhygiënisch zouden zijn, als je ze goed schoonhoudt en er niets raars mee doet?
Op piercings zitten bacteriën en schimmels en gisten. Je kunt hoog en laag springen, dat is nou eenmaal zo, hoe schoon je ook bent. Net als nagels en haren en huidschilfers, kettingen, haarspelden, etc.. Op het moment dat jij als serveerster je sieraad verliest zal er geen man overboord zijn, zó snel groeien bacteriën en schimmels niet uit. Je klant breekt misschien een kies, maar ok. (er dus van uitgaande dat je een gezonde piercing hebt he!)

Op het moment dat jij in de keuken staan, en je sieraad valt op een stukje vlees.. En dat laat je een dag of wat in de koelkast staan. De kans is al een stuk groter dat je met een ernstige besmetting te maken hebt.

Hoe hoger in de keten, hoe gevaarlijk, behalve als er lager in de keten nog een verhittings-, invries- of uitdrogingsstap komt.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 27-07-2006, 17:03
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Oh, en ik heb vanmiddag even het staafje in mijn conch laten vervangen omdat ik helemaal kriegel werd van dat ding. Ze adviseerde me om te wachten tot het wat koeler was, maar ik werd echt gék.

Toch maar gedaan, en wát een opluchting zeg! *slaakt zucht* bizar hoeveel verschil dat maakt zeg
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 27-07-2006, 17:24
mandi
Avatar van mandi
mandi is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 27-07-2006 @ 13:15 :
mijn werkgevers hebben er nooit moeilijk over gedaan
De mijne ook niet
maar ik verkoop dan ook piercings. Maar goed, mijn roze haar vonden ze ook ok, en m'n tats vinden ze niet storend. \o/
__________________
pics or it didn't happen
Oud 27-07-2006, 17:32
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Qamra schreef op 27-07-2006 @ 17:55 :
Hmm, míjn opmerking dus ging het toch over mij?

En zo persoonlijk vat ik het ook weer niet op hoor, ben niet beledigt ofzo. Als ik me over dingen op internet druk moet maken zou ik helemaal overspannen zijn
wel een beetje jammer dat je ietsje later wel opeens de need krijgt om er een klein essay'tje bij te schrijven
en ja het ging over mensen zoals jij maar ik vind wat je zei totaal niets te maken hebben met wat ik zei. maar goed he.
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 27-07-2006, 21:16
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
mandi schreef op 27-07-2006 @ 18:24 :
De mijne ook niet
maar ik verkoop dan ook piercings. Maar goed, mijn roze haar vonden ze ook ok, en m'n tats vinden ze niet storend. \o/
In een piercingshop bedoel je?
Want dan zullen ze zeker er niet moeilijk over doen
__________________
www.the-magic-piercing.com - Voor al je piercings, stretchers, .... !!
Oud 27-07-2006, 21:18
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
Qamra schreef op 26-07-2006 @ 19:42 :


Nou voel ik me ook niet prettig als ik iemand met een piercing boven mijn eten zie hangen, maar ok
Dat is wel heel zwaar gezegd.

Ik verkies toch piercings boven een uiterlijk behaard/ongewassen/onhygiënisch persoon!!!
__________________
www.the-magic-piercing.com - Voor al je piercings, stretchers, .... !!
Oud 27-07-2006, 21:21
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
Qamra schreef op 25-07-2006 @ 14:40 :
Volgens mij if teflon hard en PFTE niet. Kweenie. En ik ben het nog niet zovaak tegen gekomen juist.
Dat is hetzelfde eigenlijk

Teflon = poly-tetra-fluoro-etheen of PTFE
__________________
www.the-magic-piercing.com - Voor al je piercings, stretchers, .... !!
Oud 28-07-2006, 06:49
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 27-07-2006 @ 18:32 :
wel een beetje jammer dat je ietsje later wel opeens de need krijgt om er een klein essay'tje bij te schrijven
en ja het ging over mensen zoals jij maar ik vind wat je zei totaal niets te maken hebben met wat ik zei. maar goed he.
Ja, euh Omdat jij mij niet begrijp! En nóg steeds niet heb ik het idee, maar nou hoeft het van mij niet zo nodig meer Ik heb mijn best gedaan.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 28-07-2006, 06:50
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Magic1 schreef op 27-07-2006 @ 22:18 :
Dat is wel heel zwaar gezegd.

Ik verkies toch piercings boven een uiterlijk behaard/ongewassen/onhygiënisch persoon!!!
Ja, ik blijf niet bezig hoor. Lees mijn reactie op Rockaholic maar
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 28-07-2006, 07:06
Verwijderd
Je hoeft ook niet bezig te blijven, je kan ook gewoon accepteren dat mensen het niet met je eens zijn?
Oud 28-07-2006, 07:52
mandi
Avatar van mandi
mandi is offline
Citaat:
Magic1 schreef op 27-07-2006 @ 22:16 :
In een piercingshop bedoel je?
Want dan zullen ze zeker er niet moeilijk over doen
Haha, nee in een pretpark nota bene! M'n baas zei alleen 'jezus wat lelijk. nou ja, je moet er zelf mee lopen.'
<3

ontopic

stop teh bitching!1!1!!one
__________________
pics or it didn't happen
Oud 28-07-2006, 08:25
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Urm schreef op 28-07-2006 @ 08:06 :
Je hoeft ook niet bezig te blijven, je kan ook gewoon accepteren dat mensen het niet met je eens zijn?
Ik bedoel; ik blijf niet uitleggen dat ik alleen piercings onprettig vind boven mijn eten. Topic gaat over piercings, niet over onhygiënisch werken in de horeca. En dáár wil ik graag over ophouden

Zó zwart/wit denk ik niet.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 28-07-2006, 08:26
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
mandi schreef op 28-07-2006 @ 08:52 :
Haha, nee in een pretpark nota bene! M'n baas zei alleen 'jezus wat lelijk. nou ja, je moet er zelf mee lopen.'
<3
Lol Niet dat ik het gepikt zou hebben, maar het is wel handig om zoiets gewoon te weten
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 28-07-2006, 09:31
mandi
Avatar van mandi
mandi is offline
Citaat:
Qamra schreef op 28-07-2006 @ 09:26 :
Lol Niet dat ik het gepikt zou hebben, maar het is wel handig om zoiets gewoon te weten
Ach, hij is 27, dus het is hem vergeven. Lief dat ie z'n mening deelt th0.

ontopic
volgende week naar nijverdal, bijwerking van m'n tat plannen en misschien iets extra's.
__________________
pics or it didn't happen
Oud 28-07-2006, 12:37
llell
Avatar van llell
llell is offline
Als een piercing uitgegroeid is, en er blijft littekenweefsel achter, heb je dan een grotere kans dat ie nog een een keer uitgroeit als je m opnieuw zou laten plaatsen?
Oud 28-07-2006, 18:16
Lucky Me
Avatar van Lucky Me
Lucky Me is offline
Ik dacht aan een klavertje 4 op het bovenste deel van mn arm en dan later een dikke tattoo erom heen die over het grootste deel van mn arm loopt
Oud 28-07-2006, 18:16
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
llell schreef op 28-07-2006 @ 13:37 :
Als een piercing uitgegroeid is, en er blijft littekenweefsel achter, heb je dan een grotere kans dat ie nog een een keer uitgroeit als je m opnieuw zou laten plaatsen?
Neen, je maakt geen grotere kans
__________________
www.the-magic-piercing.com - Voor al je piercings, stretchers, .... !!
Oud 28-07-2006, 18:19
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Qamra schreef op 28-07-2006 @ 07:49 :
Ja, euh Omdat jij mij niet begrijp! En nóg steeds niet heb ik het idee, maar nou hoeft het van mij niet zo nodig meer Ik heb mijn best gedaan.
prrrima ik snapte het eigenlijk ook al niet meer dus.
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 28-07-2006, 18:21
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
llell schreef op 28-07-2006 @ 13:37 :
Als een piercing uitgegroeid is, en er blijft littekenweefsel achter, heb je dan een grotere kans dat ie nog een een keer uitgroeit als je m opnieuw zou laten plaatsen?
volgens mij niet omdat ze de volgende keer dan onder je littekenweefsel prikken. geloof ik. maar dan wordt het litteken wel groter mocht ie uitgroeien.
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 28-07-2006, 22:11
Magic1
Magic1 is offline
MENINGEN AUB:

Piercing artikel

Lees en geef je mening als je wilt.
Ben wel eens benieuwd
__________________
www.the-magic-piercing.com - Voor al je piercings, stretchers, .... !!
Oud 28-07-2006, 23:04
hellebel
Avatar van hellebel
hellebel is offline
ziet er niet uit dat wijf, zou ik ook naar huis sturen
__________________
HEY DIKKE TIETEN
Oud 28-07-2006, 23:10
Verwijderd
Citaat:
hellebel schreef op 29-07-2006 @ 00:04 :
ziet er niet uit dat wijf, zou ik ook naar huis sturen
je vindt haar een hoeah
Oud 28-07-2006, 23:16
mookid
Avatar van mookid
mookid is offline
Citaat:
poorleno schreef op 29-07-2006 @ 00:10 :
je vindt haar een hoeah

ieeeee leen
Oud 28-07-2006, 23:18
Verwijderd
Citaat:
mookid schreef op 29-07-2006 @ 00:16 :
ieeeee leen
ja wat doe ik hier he, gadver!
Oud 28-07-2006, 23:21
mookid
Avatar van mookid
mookid is offline
Citaat:
poorleno schreef op 29-07-2006 @ 00:18 :
ja wat doe ik hier he, gadver!
nee leuk zleep pussy miau u
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:01.