Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2007, 16:42
mandi
Avatar van mandi
mandi is offline
Citaat:
hellebel schreef op 06-01-2007 @ 17:39 :
__________________
pics or it didn't happen
Advertentie
Oud 06-01-2007, 16:47
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Example:



Edit:
Better example:hier
__________________
.
Oud 06-01-2007, 18:04
mandi
Avatar van mandi
mandi is offline
Ja, moet je van houden. Ik vind het er een beetje uitzien als lidtekens.
__________________
pics or it didn't happen
Oud 06-01-2007, 18:12
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Gwen. schreef op 06-01-2007 @ 17:47 :

Edit:
Better example:hier
Dat ziet er best tof uit.

Alleen is dat meisje daar wel ziekelijk dun.
Oud 06-01-2007, 18:52
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
koekjes schreef op 06-01-2007 @ 17:09 :
een vriendin van me had een ster laten zetten en die vond m wel retepijnlijk...
Wat een watje dan .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 06-01-2007, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Gwen. schreef op 06-01-2007 @ 17:47 :

Edit:
Better example:hier
omg mooi <3

Citaat:
NyteWolf schreef op 06-01-2007 @ 19:52 :
Wat een watje dan .
true
Oud 06-01-2007, 21:27
angels_tear
angels_tear is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 06-01-2007 @ 16:22 :
Hm, het valt mee dus. Ik wil ook maar een kleintje, 1x2cm ofzo? MAar het is goed te doen dus.

Volgende vraag: goede tattoo-studios (?) in de buurt van Oss ('s Hertogenbosch) danwel Utrecht? Persoonlijke aanraders?
voor zwart wit tatoeages zit in den bosch dicht bij het station een super geode ( ik ga er over een half jaartje ook heen)
zal even de site voor je opzoeken..
hij is redelijk bekent

http://www.jimstattoostudio.nl/temple.html

ik wil hem persoonlijk bij jimmy laten zetten

woon zelf langs oss, en ben nog steeds verder nog aan het zoeken..maar tot nu toe is hij het beste wat ik gehoord heb

Laatst gewijzigd op 06-01-2007 om 21:32.
Oud 06-01-2007, 21:28
angels_tear
angels_tear is offline
Citaat:
llell schreef op 05-01-2007 @ 23:20 :
Ik liet mn tongpiercings zetten en ging bijna door de grond van de pijn. Kon de eerste paar uren niet praten, en zelfs slikken deed pijn. Verder was mn tong langer dan een week dik. Ik kon niet normaal eten, maar wel gewoon praten.

Ik heb die dingen nou al een tijdje, maar mijn tong zwelt nog regelmatig op (als ik teveel gedronken heb bv) en irriteren me piercings dan.

Ook heb ik veel vaker last van aften sinds ik die dingen heb.

Dit alles terwijl ik een trouwe schoonmaakster ben als het gaat om mn piercings.

Ik wilde alleen even melden dat dit ook een scenario is, en dat je je moet bedenken of je dat er eventueel voor over hebt.
Dat is ook wel het ergste wat je kan overkomen dan
hier heb ik nog nooit van gehoord

wel bij een officiele piercer laten zetten?
want dit kan nooit goed zijn
Oud 06-01-2007, 21:36
llell
Avatar van llell
llell is offline
Citaat:
angels_tear schreef op 06-01-2007 @ 22:28 :
Dat is ook wel het ergste wat je kan overkomen dan
hier heb ik nog nooit van gehoord

wel bij een officiele piercer laten zetten?
want dit kan nooit goed zijn
met mijn piercer is niks mis. Met mn piercings ook niet, zijn gewoon goed genezen, en zijn netjes geplaatst.

Die zwellingen bij een kater vind ik niet zo raar, misschien had ik dat altijd al. Is nu alleen extra lastig omdat ik hele korte staafjes erin heb, dus bij de geringste verdikking merk ik het al.

Die aften tsja, ik zou t niet weten, heeft vast iets met bacterien te maken.

Maar goed, ik las het even terug, en hij klinkt allemaal wat ernstiger dan het daadwerkelijk is haha
Oud 06-01-2007, 22:46
angels_tear
angels_tear is offline
aftes krijg je door vitamine gebrek
dat heeft niets met piercings te makne
Oud 06-01-2007, 22:53
Verwijderd
aften krijg je van vanalles...

maar dr zit in oss zon vent tegenover de heilig hart kerk en 1 pand naast de coffeeshop en die heeft prijzen gewonnen dus zal ook vast wel goed zijn, ben alleen vergeten hoe ie heet...
Oud 06-01-2007, 23:11
MissTake
Avatar van MissTake
MissTake is offline
Citaat:
Gwen. schreef op 06-01-2007 @ 17:47 :
Example:

[afbeelding]

Edit:
Better example:hier
met wit heeft idd een mooi effect, maar ik vind het vooral mooi in combinatie met kleuren ernaast...zo springen de kleuren er nog meer uit zeg maar...

als je alleen wit wil...besef dan dat het lang niet bij iedereen even goed pakt/zichtbaar is, en het meestal meerdere keren gedaan moet worden...
het hangt dus heel erg van je huid/tint af...

dit is mijn laatste stukkie nieuwe inkt, 3 weken geleden ofzo...
Oud 06-01-2007, 23:24
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
MissTake schreef op 07-01-2007 @ 00:11 :dit is mijn laatste stukkie nieuwe inkt, 3 weken geleden ofzo...
[afbeelding]


WAUW!
Oud 06-01-2007, 23:25
MissTake
Avatar van MissTake
MissTake is offline
hahahaha...thanks?
of wat dat negatief
Oud 06-01-2007, 23:32
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Gwen. schreef op 06-01-2007 @ 17:47 :
Example:

[afbeelding]

Edit:
Better example:hier
Dat is mooi. Ik had eens een jongen op tv gezien en die had mama in wit op z'n rug. Dat vond ik wel schattig.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 06-01-2007, 23:38
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
MissTake schreef op 07-01-2007 @ 00:25 :
hahahaha...thanks?
of wat dat negatief
Hahaha, het was niet eens negatief!
Oud 07-01-2007, 09:14
Verwijderd
Citaat:
angels_tear schreef op 06-01-2007 @ 22:27 :
voor zwart wit tatoeages zit in den bosch dicht bij het station een super geode ( ik ga er over een half jaartje ook heen)
zal even de site voor je opzoeken..
hij is redelijk bekent

http://www.jimstattoostudio.nl/temple.html

ik wil hem persoonlijk bij jimmy laten zetten

woon zelf langs oss, en ben nog steeds verder nog aan het zoeken..maar tot nu toe is hij het beste wat ik gehoord heb
dan heb je ook nog niet ver gezocht...
Oud 07-01-2007, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Gwen. schreef op 06-01-2007 @ 17:47 :


Edit:
Better example:hier
damn, dat is echt wel heel erg gaaf.
Oud 08-01-2007, 14:39
dext0r
Avatar van dext0r
dext0r is offline
ik heb het niet zo heel erg op tattoo's maar dat wit vind ik wel erg mooi. zelfs als het een tribal is
__________________
hoi
Oud 08-01-2007, 15:20
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Gwen. schreef op 06-01-2007 @ 17:47 :
Edit:
Better example:hier
Wtf, dat is zò gaaf.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 08-01-2007, 19:15
merels
Avatar van merels
merels is offline
Citaat:
MissTake schreef op 07-01-2007 @ 00:11 :
met wit heeft idd een mooi effect, maar ik vind het vooral mooi in combinatie met kleuren ernaast...zo springen de kleuren er nog meer uit zeg maar...

als je alleen wit wil...besef dan dat het lang niet bij iedereen even goed pakt/zichtbaar is, en het meestal meerdere keren gedaan moet worden...
het hangt dus heel erg van je huid/tint af...

dit is mijn laatste stukkie nieuwe inkt, 3 weken geleden ofzo...
[afbeelding]
ik vraag me af wat er belachelijker uitziet/ dit of een larp-outfit
__________________
lekker oppervlakkig maar weer
Oud 08-01-2007, 19:54
Verwijderd
een larp outfit
Oud 08-01-2007, 20:58
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
merels schreef op 08-01-2007 @ 20:15 :
ik vraag me af wat er belachelijker uitziet/ dit of een larp-outfit
________________
lekker oppervlakkig maar weer
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 08-01-2007, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Gwen. schreef op 06-01-2007 @ 17:38 :
Ik wil er ook een op de binnenkant van mijn pols maar ik vind het zo ontzettend opvallend. Misschien met witte inkt.
na-apertje

dat was mijn originele plan voor sterretje aan binnenkant van mn elleboog, maar gezien aan t wit in mijn tattoo ben ik daar vanaf gestapt
in de zon verkleurt t nl ontzettend snel. binnen 3 jaar is het niet helder meer (ziet er uitgelopen uit) en na 6 jaar is het praktisch verdwenen.... helaas
Oud 09-01-2007, 08:03
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
MissTake schreef op 07-01-2007 @ 00:11 :
met wit heeft idd een mooi effect, maar ik vind het vooral mooi in combinatie met kleuren ernaast...zo springen de kleuren er nog meer uit zeg maar...

als je alleen wit wil...besef dan dat het lang niet bij iedereen even goed pakt/zichtbaar is, en het meestal meerdere keren gedaan moet worden...
het hangt dus heel erg van je huid/tint af...

dit is mijn laatste stukkie nieuwe inkt, 3 weken geleden ofzo...
[afbeelding]
NICE!!!
__________________
www.the-magic-piercing.com - Voor al je piercings, stretchers, .... !!
Oud 09-01-2007, 09:11
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
whatever
__________________
.

Laatst gewijzigd op 09-01-2007 om 09:18.
Oud 09-01-2007, 14:12
mandi
Avatar van mandi
mandi is offline
Citaat:
Blenderhead schreef op 08-01-2007 @ 21:58 :
________________
lekker oppervlakkig maar weer
_0_
__________________
pics or it didn't happen
Oud 09-01-2007, 20:22
angels_tear
angels_tear is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 07-01-2007 @ 10:14 :
dan heb je ook nog niet ver gezocht...
ik wil een beetje dicht bij huis blijven..

om nou echt hiervoor naar groningen te gaan
terwijl hier in de buurt ook een goede zit vind ik zinloos
Oud 09-01-2007, 21:38
Verwijderd
Citaat:
angels_tear schreef op 09-01-2007 @ 21:22 :
ik wil een beetje dicht bij huis blijven..

om nou echt hiervoor naar groningen te gaan
terwijl hier in de buurt ook een goede zit vind ik zinloos
als je zegt dat je vlakbij oss woont, dan moet eindhoven ook niet zo gek verweg liggen en daar zit dragon tattoo.
Oud 10-01-2007, 08:35
RoxX
Avatar van RoxX
RoxX is offline
Citaat:
koekjes schreef op 06-01-2007 @ 23:53 :
aften krijg je van vanalles...

maar dr zit in oss zon vent tegenover de heilig hart kerk en 1 pand naast de coffeeshop en die heeft prijzen gewonnen dus zal ook vast wel goed zijn, ben alleen vergeten hoe ie heet...
is da nie Tattooshop Jos Ploegmakers??

volgens mij wel..

in oss heb je ook nog de Heaven's Door voor tattoo's en piercings.. maar ik ken alleen zijn piercing werk.. wat hij overigens wel heel goed doet..
__________________
I don't want to be an angel. I just want to be God!
Oud 10-01-2007, 11:19
Verwijderd
Citaat:
RoxX schreef op 10-01-2007 @ 09:35 :
is da nie Tattooshop Jos Ploegmakers??

volgens mij wel..

in oss heb je ook nog de Heaven's Door voor tattoo's en piercings.. maar ik ken alleen zijn piercing werk.. wat hij overigens wel heel goed doet..
kan idd wel, en tsja, vind heavens door zon tokkie gelegenheid maar t kan dat dat piercing/tattoo gedeelte anders is
Oud 10-01-2007, 12:28
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
angels_tear schreef op 09-01-2007 @ 21:22 :
ik wil een beetje dicht bij huis blijven..

om nou echt hiervoor naar groningen te gaan
terwijl hier in de buurt ook een goede zit vind ik zinloos
Als je iets moois wilt, zal je ook soms moeten reizen...
Niet alles ligt dichtbij!
__________________
www.the-magic-piercing.com - Voor al je piercings, stretchers, .... !!
Oud 10-01-2007, 14:00
Somethinge
Somethinge is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 06-01-2007 @ 16:22 :
Hm, het valt mee dus. Ik wil ook maar een kleintje, 1x2cm ofzo? MAar het is goed te doen dus.

Volgende vraag: goede tattoo-studios (?) in de buurt van Oss ('s Hertogenbosch) danwel Utrecht? Persoonlijke aanraders?

Skin art

http://www.skinart.nl/
Oud 10-01-2007, 14:49
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Somethinge schreef op 10-01-2007 @ 15:00 :
Skin art

http://www.skinart.nl/
Brrrr, wat een lelijke tattoo's.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 10-01-2007, 16:10
angels_tear
angels_tear is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 09-01-2007 @ 22:38 :
als je zegt dat je vlakbij oss woont, dan moet eindhoven ook niet zo gek verweg liggen en daar zit dragon tattoo.
Eindhoven is ook niet ver weg

maar Dat over den bosch prijzen bekende van mij wel hoog de hemel in
en zoals ik al zei, ik ben nog aan het rondkijken..
het duurt nog even voordat ik hem laat zetten..dus ik kan nog rustig rondkijken

tegenover de alberthein ofzo in oss zit er ook eentje, langs de stad(geen idee hoe die heet ofzo en of het wat is)
Oud 10-01-2007, 16:46
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline


groeit zoiets rap uit?
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Oud 10-01-2007, 19:03
Krynn
Krynn is offline
Hangt er van af...

...of je 'm door een goeie piercer laat zetten
...of je het goeie sieraad erdoor laat jassen (surface bars)
...of je 'm zelf goed infectie-vrij kan houden

...of je mazzel hebt
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Oud 10-01-2007, 20:03
Verwijderd
weet iemand een goede piercer in den haag (of omgeving) ?
Oud 10-01-2007, 20:31
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Krynn schreef op 10-01-2007 @ 20:03 :
Hangt er van af...



...of je mazzel hebt
dat, vooral.
__________________
look back and laugh
Oud 10-01-2007, 22:28
Adore
Avatar van Adore
Adore is offline
Het is iets heel simpels, maar het irriteert me mateloos.

Een maand of twee geleden liet ik twee oorbellen schieten. Niets aan de situatie: gewoon bij een juwelier met een normaal pistool en gewone zweerknopjes.

Een aantal weken gaat het goed, tot links mijn lel soms wat gaat irriteren, wat roder en dikker wordt. Het trok ook met toeval weer eens weg.
Onlangs is de oorbel aan de rechterkant volledig ingegroeid door ontsteking en moest de piercer me helpen die er weer uit te krijgen.

Links wist ik dat net te voorkomen. Ze weten er niet waardoor het kwam: of ik allergisch ben, maar dan had ik dat al véél eerder moeten voelen.
De piercer heeft er nu een staafje doorheen gedaan van iets dat lijkt op teflon, ik weet het niet precies. Nieuw balletje op de voorkant en het voelde wel weer goed. Nu wordt mijn oorlel toch weer dikker en roder.

Is er iets waar ik NIET op reageer, of kan ik de oorbel beter opgeven? En wat helpt tegen zo'n bij vlagen rode en jeukerige oorlel..
Oud 10-01-2007, 22:41
llell
Avatar van llell
llell is offline
Citaat:
Adore schreef op 10-01-2007 @ 23:28 :
Het is iets heel simpels, maar het irriteert me mateloos.

Een maand of twee geleden liet ik twee oorbellen schieten. Niets aan de situatie: gewoon bij een juwelier met een normaal pistool en gewone zweerknopjes.

Een aantal weken gaat het goed, tot links mijn lel soms wat gaat irriteren, wat roder en dikker wordt. Het trok ook met toeval weer eens weg.
Onlangs is de oorbel aan de rechterkant volledig ingegroeid door ontsteking en moest de piercer me helpen die er weer uit te krijgen.

Links wist ik dat net te voorkomen. Ze weten er niet waardoor het kwam: of ik allergisch ben, maar dan had ik dat al véél eerder moeten voelen.
De piercer heeft er nu een staafje doorheen gedaan van iets dat lijkt op teflon, ik weet het niet precies. Nieuw balletje op de voorkant en het voelde wel weer goed. Nu wordt mijn oorlel toch weer dikker en roder.

Is er iets waar ik NIET op reageer, of kan ik de oorbel beter opgeven? En wat helpt tegen zo'n bij vlagen rode en jeukerige oorlel..
Ruil de juwelier in voor een echte piercer, schoonhouden met water en een beetje zeezout. Niet aan frutten!
Oud 10-01-2007, 23:23
Adore
Avatar van Adore
Adore is offline
Citaat:
llell schreef op 10-01-2007 @ 23:41 :
Ruil de juwelier in voor een echte piercer, schoonhouden met water en een beetje zeezout. Niet aan frutten!
Ben ik vergeten te zeggen dat alles wat jij beschrijft, ik al doe.
Oud 10-01-2007, 23:34
Verwijderd
Citaat:
Adore schreef op 10-01-2007 @ 23:28 :
Het is iets heel simpels, maar het irriteert me mateloos.

Een maand of twee geleden liet ik twee oorbellen schieten. Niets aan de situatie: gewoon bij een juwelier met een normaal pistool en gewone zweerknopjes.

Een aantal weken gaat het goed, tot links mijn lel soms wat gaat irriteren, wat roder en dikker wordt. Het trok ook met toeval weer eens weg.
Onlangs is de oorbel aan de rechterkant volledig ingegroeid door ontsteking en moest de piercer me helpen die er weer uit te krijgen.

Links wist ik dat net te voorkomen. Ze weten er niet waardoor het kwam: of ik allergisch ben, maar dan had ik dat al véél eerder moeten voelen.
De piercer heeft er nu een staafje doorheen gedaan van iets dat lijkt op teflon, ik weet het niet precies. Nieuw balletje op de voorkant en het voelde wel weer goed. Nu wordt mijn oorlel toch weer dikker en roder.

Is er iets waar ik NIET op reageer, of kan ik de oorbel beter opgeven? En wat helpt tegen zo'n bij vlagen rode en jeukerige oorlel..
zit ie door je kraakbeen heen?
Oud 11-01-2007, 08:48
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
Adore schreef op 10-01-2007 @ 23:28 :
Het is iets heel simpels, maar het irriteert me mateloos.

Een maand of twee geleden liet ik twee oorbellen schieten. Niets aan de situatie: gewoon bij een juwelier met een normaal pistool en gewone zweerknopjes.

Een aantal weken gaat het goed, tot links mijn lel soms wat gaat irriteren, wat roder en dikker wordt. Het trok ook met toeval weer eens weg.
Onlangs is de oorbel aan de rechterkant volledig ingegroeid door ontsteking en moest de piercer me helpen die er weer uit te krijgen.

Links wist ik dat net te voorkomen. Ze weten er niet waardoor het kwam: of ik allergisch ben, maar dan had ik dat al véél eerder moeten voelen.
De piercer heeft er nu een staafje doorheen gedaan van iets dat lijkt op teflon, ik weet het niet precies. Nieuw balletje op de voorkant en het voelde wel weer goed. Nu wordt mijn oorlel toch weer dikker en roder.

Is er iets waar ik NIET op reageer, of kan ik de oorbel beter opgeven? En wat helpt tegen zo'n bij vlagen rode en jeukerige oorlel..
Als je piercer dit aangeraden heeft, dan zou ik nog even volhouden. Zij weten wat ze zeggen en doen, en als het er niet uitzag voor je oren, zou hij je zeker geen nieuw staafje gegeven en nieuwe hoop gegeven hebben. Dus nog effe een paar daagjes goed verzorgen en wachten en als het dan niet beter wordt, kan je ze mss beter uitdoen. (en eventueel daarna nog eens opnieuw proberen) Succes!
__________________
www.the-magic-piercing.com - Voor al je piercings, stretchers, .... !!
Oud 11-01-2007, 10:23
Verwijderd
Citaat:
angels_tear schreef op 10-01-2007 @ 17:10 :
Eindhoven is ook niet ver weg

maar Dat over den bosch prijzen bekende van mij wel hoog de hemel in
en zoals ik al zei, ik ben nog aan het rondkijken..
het duurt nog even voordat ik hem laat zetten..dus ik kan nog rustig rondkijken

tegenover de alberthein ofzo in oss zit er ook eentje, langs de stad(geen idee hoe die heet ofzo en of het wat is)
Ik heb er juist mindere dingen over gehoord en ik vind het zaakje zelf ook niet zo.
Oud 11-01-2007, 11:42
Boebsie
Boebsie is offline
Wil iets meer weten over die tunneltjes, ik zou het liefst deze grote willen hebben, hoe groot is dat schatten jullie?:



Als ik zo een gaatje laat maken is dat dan blijvend of groeit het dicht?

Voor als ik bijvoorbeeld over 2 jaar ga soliciteren bij een "sjiek" bedrijf of het gewoon niet leuk meer vind....

Zijn er ook "normale" oorbellen die een beetje lijken op zo een tunneltje voor een normaal gaatje zeg maar en dan het liefst zwart?

(door die film Apocalypto vind ik dit soort shit wel stoer, wil ook een indiaanse warrior zijn.. )
Oud 11-01-2007, 11:46
Verwijderd
deze is denk ik 4 of 5 mm, ik dacht dat tot 1,2cm ze nog terug kunnen groeien (maar dat duurt wel even)
je kan er plugjes in doen, die compleet dicht zijn en dat valt eigenlijk niemand op. pas toen ik echt open tunnels ging dragen begonnen mensen over het gat in mn oor. in mn andere oor zat een plugje die zelfs groter was dan de open tunnel en dat zag niemand!

dit soort dingen bijvoorbeeld (even snel opgezocht, is usa site dus praktisch onbestelbaar, maar wel handig om ideeen op te doen)
Oud 11-01-2007, 11:56
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Lijkt mij meer 6 of 8..

En zó lastig is het niet om uit Amerika te bestellen, alleen moet je even een Paypalletje aanmaken. Eitje.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 11-01-2007, 12:02
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Qamra schreef op 11-01-2007 @ 12:56 :
Lijkt mij meer 6 of 8..
Idd. Die van mij is 5 en die is een stuk kleiner zelfs.
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 11-01-2007, 12:08
Boebsie
Boebsie is offline
K ben eruit, heb even wat gesurft en met toeval kwam ik op zo een surf website. Ik ga een "normaal" gaatje laten schieten en dan gooi ik zo een oorbel (alleen iets mindergrote knoppen in het zwart) erin:

http://www.innersoul.com.au/catalogu...&categoryId=11

Dat geeft toch een beetje dat effect van een tunnetlje zonder dat er echt een gat in me oor zit.
Hoe noem je zo een oorbel hierboven?
ga ik er meer van op het internet zoeken om ideeen op te doen.

(srry dat ik zo vaak vraag, maar dit is eigenlijk voor het eerst dat ik interesse heb die voor shit.)

Laatst gewijzigd op 11-01-2007 om 12:10.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 00:28
Films, TV & Radio Buffy-topic #2
x-spekkie-x
500 14-07-2003 13:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:51.