Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-02-2007, 09:24
MissTake
Avatar van MissTake
MissTake is offline
Citaat:
Danique schreef op 27-02-2007 @ 01:30 :
jaa maar de rozen die op zn myspace staan zijn zelfontworpen en dus is dat ong. zijn stijl qua rozen. (je wilt toch het liefst een custom tattoo, geen flash) verder volg ik hem ook soms op een ander forum en daar zit ook weinig tussen wat ik leuk vind. Ik denk dat zijn algehele stijl niet echt mijn ding is.

Deze lelies van hem vind ik ook best afschuwelijk, ik ga zelf ook lelies zetten maar hopelijk worden ze vele malen mooier dan dit http://img.photobucket.com/albums/v3...i/IMG_6092.jpg

btw, niet om hem te bashen, ik spui gewoon mn mening over zijn tattoo's en hoe het niet mijn ding is. No offence verder, hij timmert hard aan de weg.
jaaa zeker dat mag ook, maar denk zeg het ff
*die lelies waren otnwerp van dat meisje zelf*
Gelukkig heeft iedereeen zijn eigen smaak
Advertentie
Oud 27-02-2007, 12:50
Leineh.
Avatar van Leineh.
Leineh. is offline
Zo na 2 weken een korter staafje in mijn tong laten zetten, er gaat een nieuwe wereld voor me open. 2 weken geleden nooit gedacht dat ik er nu zo weinig last van zou hebben

> Alleen : er vormt zich wildvlees aan de bovenkant van mijn tong > ervaringen? > zeezout?
Oud 28-02-2007, 10:18
Verwijderd
ik heb gisteren een tongweb laten zetten, en nu heb ik zeezout meegekregen om mee te spoelen. maar dat moet je koken, etc. etc. HEEL veel moeite. mijn vraag is dus: kan je het ook op een andere manier reinigen? listerine ofzo?
Oud 28-02-2007, 10:26
Verwijderd
niet zo lui uuuf het gaat wel om je smoeltje ja
Oud 28-02-2007, 10:44
Electriq
Avatar van Electriq
Electriq is offline
Listerine wil prima, werd mij iig gezegd. Moet je wel van die extra gore anti-bacteriële nemen geloof ik, en dan zogenaamd 5x per dag spoelen.
__________________
Antsy in my pantsy.
Oud 28-02-2007, 11:41
Verwijderd
Citaat:
Urm schreef op 28-02-2007 @ 11:26 :
niet zo lui uuuf het gaat wel om je smoeltje ja
waarom moeilijk doen, als het makkelijk kan

Citaat:
Electriq schreef op 28-02-2007 @ 11:44 :
Listerine wil prima, werd mij iig gezegd. Moet je wel van die extra gore anti-bacteriële nemen geloof ik, en dan zogenaamd 5x per dag spoelen.
oké, prima! dan ga ik dat denk ik maar halen. ik heb nu gewoon zo'n flesje met zout water gemaakt, dan hoef ik dat iig niet steeds opnieuw te doen hehe.
Oud 28-02-2007, 13:07
Verwijderd
je moet die dan zonder alcohol nemen.
Bij de lidl verkopen ze die zeker.
Oud 28-02-2007, 14:28
yuck fou
Avatar van yuck fou
yuck fou is offline
Citaat:
hippiemeisje schreef op 17-02-2007 @ 11:18 :
ik heb een tepelpiercing gehad, die ik er uit heb gehaal domdat er steeds bultjes aan de zijkanten kwamen.
nu wil ik graag een nieuwe... kan dit gewoon?
en welke shop is erg goed?
ik woon in eindhoven, maar vind het ook wel een leuk excuus om ergens anders heen te gaan
he, ik heb de mijne laten zetten bij Fine tattoo works in Breda. echt een aanrader, als je er dan last van krijgt, of hij moet eruit, zetten ze er gratis een nieuwe in! verder kan het denk ik geen kwaad om hem opnieuw te laten zetten. succes ermee
Oud 28-02-2007, 14:49
Verwijderd
Citaat:
yuck fou schreef op 28-02-2007 @ 15:28 :
he, ik heb de mijne laten zetten bij Fine tattoo works in Breda. echt een aanrader, als je er dan last van krijgt, of hij moet eruit, zetten ze er gratis een nieuwe in! verder kan het denk ik geen kwaad om hem opnieuw te laten zetten. succes ermee
en als nou je tepelpiercing eruit moet, omdat je lichaam er bijvoorbeeld niet goed op reageert, wat heb je dan nog aan een gratis nieuwe?

Offtopic: jij komt trouwens uit zundert
Oud 28-02-2007, 15:03
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Danique schreef op 26-02-2007 @ 21:15 :
\

ik vind zijn rozen eerlijk gezegd niet zo leuk, en jij wilde toch rozen?
Klopt, ik wil ook andere, maar ik ging er wel vanuit dat hij dat kon. Ik zou hem uberhaupt alleen laten zetten als ik een perfect ontwerp zou hebben.
Hij heeft trouwens op zijn site best wel veel verschillende soorten rozen staan, vind ze allemaal niet zo mooi idd maar verder heeft hij wel de tattoo style die ik tof vind.
__________________
.
Oud 28-02-2007, 16:03
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
uuuf schreef op 28-02-2007 @ 11:18 :
ik heb gisteren een tongweb laten zetten, en nu heb ik zeezout meegekregen om mee te spoelen. maar dat moet je koken, etc. etc. HEEL veel moeite. mijn vraag is dus: kan je het ook op een andere manier reinigen? listerine ofzo?
Koken? :/

Gewoon lauwwarm water in een kopje, doorroeren en spoelen.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 28-02-2007, 16:57
Verwijderd
HEEL veel moeite dus.
Oud 28-02-2007, 19:54
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
M'n tattoo zit. Eindelijk.
Gast dacht dat het drie kwartier zou duren, duurde uiteindelijk 2 uur. Maar hij is supervet geworden.
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 28-02-2007, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Ramble On schreef op 28-02-2007 @ 20:54 :
M'n tattoo zit. Eindelijk.
Gast dacht dat het drie kwartier zou duren, duurde uiteindelijk 2 uur. Maar hij is supervet geworden.
ik ben benieuwd. ga je ook een foto plaatsen?
Oud 28-02-2007, 21:52
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Danique schreef op 28-02-2007 @ 22:22 :
ik ben benieuwd. ga je ook een foto plaatsen?
Ja, een vriendin van me heeft foto's gemaakt dus als ze die gestuurd heeft zal ik er een plaatsen.
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 28-02-2007, 22:28
Sooz
Avatar van Sooz
Sooz is offline
Citaat:
uuuf schreef op 28-02-2007 @ 11:18 :
listerine ofzo?
Huismerk kruidvat en dan 1/2e water 1/2e mondspoel!! Anders brandt het je smoeltje uit. En dan 1x per week zoutoplossing.
__________________
You know. It's like.. technology against.. horses.
Oud 01-03-2007, 00:07
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Waarom de rolleyes? Omdat iemand z'n idool afbeeldt of omdat het Hitler is?
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 01-03-2007, 00:09
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 01-03-2007 @ 01:07 :
Waarom de rolleyes? Omdat iemand z'n idool afbeeldt of omdat het Hitler is?
Idd. Megavet! toch!?
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 01-03-2007, 00:13
Verwijderd
Citaat:
Danique schreef op 27-02-2007 @ 01:30 :
Deze lelies van hem vind ik ook best afschuwelijk, ik ga zelf ook lelies zetten maar hopelijk worden ze vele malen mooier dan dit http://img.photobucket.com/albums/v3...i/IMG_6092.jpg
Ohhh wat een leuk meisje <3 Jammer dat ze vast heel arty is.
Oud 01-03-2007, 08:36
MissTake
Avatar van MissTake
MissTake is offline
Ik ben weer helemaal happy met mijn nieuwe tat...hij is nog niet af , de 20e komen de kleurtjes erin
Oud 01-03-2007, 09:54
Verwijderd
Citaat:
NyteWolf schreef op 28-02-2007 @ 17:03 :
Koken? :/

Gewoon lauwwarm water in een kopje, doorroeren en spoelen.
ja koken om de bacteriën dood te maken, en dan dat zout er door. maar ik ga zo listerine halen
Oud 01-03-2007, 10:35
Verwijderd
Citaat:
MissTake schreef op 01-03-2007 @ 09:36 :
Ik ben weer helemaal happy met mijn nieuwe tat...hij is nog niet af , de 20e komen de kleurtjes erin
[afbeelding]
hey je ene surface piercings zijn weg, WAAROM

maar toffe tat
Oud 01-03-2007, 15:12
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
uuuf schreef op 01-03-2007 @ 10:54 :
ja koken om de bacteriën dood te maken, en dan dat zout er door. maar ik ga zo listerine halen
Okee, beetje overdreven imho.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 01-03-2007, 17:25
Verwijderd
Citaat:
uuuf schreef op 01-03-2007 @ 10:54 :
ja koken om de bacteriën dood te maken, en dan dat zout er door. maar ik ga zo listerine halen
Je hebt toch wel een waterkoker? Dan druk je op een knopje en kom je vijf minuten later terug om het water in een kopje te doen en er zout in te gooien.

Listerine is echt nare shit. (Hoewel je er na een tijdje wel aan went en zelfs zin krijgt om er mee te spoelen. )
Oud 01-03-2007, 20:31
MissTake
Avatar van MissTake
MissTake is offline
Citaat:
koekjes schreef op 01-03-2007 @ 11:35 :
hey je ene surface piercings zijn weg, WAAROM

maar toffe tat
had ze er al paar maandjes uit, zodat er makkelijk overheen getatoerd kon worden
Oud 01-03-2007, 21:56
hellebel
Avatar van hellebel
hellebel is offline
ik ben ook weer geweest, ruim 2 uur maar viel me reuze mee.
__________________
HEY DIKKE TIETEN
Oud 01-03-2007, 23:25
Verwijderd
Citaat:
hellebel schreef op 01-03-2007 @ 22:56 :
ik ben ook weer geweest, ruim 2 uur maar viel me reuze mee.
als je foto hebt, please pm
kan niet wachten, over 2 weekjes eindelijk
had trouwens inkleur afspraken gemaakt met errol, maar via ja buddy Ruud Hij was erg aardig

Oud 02-03-2007, 06:36
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
MissTake schreef op 01-03-2007 @ 09:36 :
Ik ben weer helemaal happy met mijn nieuwe tat...hij is nog niet af , de 20e komen de kleurtjes erin
[afbeelding]
Nice!!
__________________
www.the-magic-piercing.com - Voor al je piercings, stretchers, .... !!
Oud 03-03-2007, 17:51
Zero-Zero
Avatar van Zero-Zero
Zero-Zero is offline
hallo ik heb 9 jaar een ringetje in mn neus gehad en toen is ie er een keer uitgevallen en diochtgegroeid. nu 2 weken geleden heb ik hem opnieuw laten piercen door een vriendin van me. ik heb nu gewoon een neusknopje erin , hij viel er zojuist uit en ik voelde zo met mn vinger vanbinnen en er zit gewoon een bult in de binnenkant van mn neus(waar het gaatje is dus) weet iemand of dit gewoon weggaat of dit blijft? en is dit erg? kwil eigenlijk wel dat het weggaat..

iik hoop dat iemand me kan helpen met deze vraag
__________________
up the downstair
Oud 03-03-2007, 17:58
Zero-Zero
Avatar van Zero-Zero
Zero-Zero is offline
oja en weet iemand waar ik een 1,2 ringetje voor in mn neus kan kopen? als het uberhaupt bestaat, ik kon het namelijk niet vinden..
__________________
up the downstair
Oud 03-03-2007, 21:02
mandi
Avatar van mandi
mandi is offline
Citaat:
Zero-Zero schreef op 03-03-2007 @ 18:58 :
oja en weet iemand waar ik een 1,2 ringetje voor in mn neus kan kopen? als het uberhaupt bestaat, ik kon het namelijk niet vinden..
Overal wel. Zelfs bij die piercingtent in de V&D. Daar heb ik de mijne vandaan gehaald iig.
__________________
pics or it didn't happen
Oud 05-03-2007, 16:21
llell
Avatar van llell
llell is offline
Citaat:
Leineh. schreef op 27-02-2007 @ 13:50 :
Zo na 2 weken een korter staafje in mijn tong laten zetten, er gaat een nieuwe wereld voor me open. 2 weken geleden nooit gedacht dat ik er nu zo weinig last van zou hebben

> Alleen : er vormt zich wildvlees aan de bovenkant van mijn tong > ervaringen? > zeezout?
Kom even langs, ik heb nog zo'n bruistablet liggen van Sharon. Die moet er dan gewoon opleggen en in de mond laten bruisen, en weg wild vlees!
Oud 05-03-2007, 20:49
EvilConduct
EvilConduct is offline
Oud 05-03-2007, 20:57
Krynn
Krynn is offline
rofl
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Oud 05-03-2007, 21:02
Verwijderd
Citaat:
EvilConduct schreef op 05-03-2007 @ 21:49 :
[afbeelding]
Oud 05-03-2007, 23:40
dext0r
Avatar van dext0r
dext0r is offline
Citaat:
llell schreef op 05-03-2007 @ 17:21 :
Kom even langs, ik heb nog zo'n bruistablet liggen van Sharon. Die moet er dan gewoon opleggen en in de mond laten bruisen, en weg wild vlees!
ik was zo vorige week bij sharon en jij hangt nog steeds in de etalage!
__________________
hoi
Oud 06-03-2007, 05:51
llell
Avatar van llell
llell is offline
Citaat:
dext0r schreef op 06-03-2007 @ 00:40 :
ik was zo vorige week bij sharon en jij hangt nog steeds in de etalage!
Sharon & ik go way back

Wat heb je daar uitgevroten?
Oud 06-03-2007, 16:56
mandi
Avatar van mandi
mandi is offline
oorties rekken dut zeer ;x
__________________
pics or it didn't happen
Oud 06-03-2007, 22:34
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
mandi schreef op 06-03-2007 @ 17:56 :
oorties rekken dut zeer ;x
Ik vind t wel meevallen usually?
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 06-03-2007, 22:50
dext0r
Avatar van dext0r
dext0r is offline
Citaat:
llell schreef op 06-03-2007 @ 06:51 :
Sharon & ik go way back

Wat heb je daar uitgevroten?
kleiner staafje!
__________________
hoi
Oud 07-03-2007, 06:42
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
mandi schreef op 06-03-2007 @ 17:56 :
oorties rekken dut zeer ;x
Meen je niet?

Moet je andere lichaamsdelen buiten je lobes maar eens stretchen
__________________
www.the-magic-piercing.com - Voor al je piercings, stretchers, .... !!
Oud 07-03-2007, 09:36
mandi
Avatar van mandi
mandi is offline
Citaat:
Magic1 schreef op 07-03-2007 @ 07:42 :
Meen je niet?

Moet je andere lichaamsdelen buiten je lobes maar eens stretchen
Ja nou, mijn linker oorlel doet geen pijn. De rechter is lastig en hurts like hell ;(
Ik heb ooit mijn labret moeten oprekken en dat doet idd meer pijn dan oren
__________________
pics or it didn't happen
Oud 07-03-2007, 09:37
mandi
Avatar van mandi
mandi is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 06-03-2007 @ 23:34 :
Ik vind t wel meevallen usually?
ja maar mn rechter oor heeft een heel apart gat, daar zit iets niet helemaal goed en dat is al zo vanaf dat ie geschoten werd. :\
__________________
pics or it didn't happen
Oud 07-03-2007, 15:21
Verwijderd
How To SERIOUSLY Heal Tattoos

1. After getting Tattooed leave the saran wrap on for a few hours before removing...this allows the tattoo the bleed out without your lymph drying and scabbing.
2. After leaving the Tattoo shop go buy Aquaphor, anit-bacterial liquid soap, paper towels, saran wrap, scotch or medical tape, and non-scented lotion (we recommend Aveeno, Lubriderm, or Eucerin... we advise only high grade and non-scented lotions for the after Aquaphor portion of healing...Different lotions work differently on different people)...you need all these products before removing the saran wrap the first time...Aquaphor can be found in the lotion section of most drug stores...its made by Eucerin...This is the only healing ointment that we recommend...let it be known we do NOT advise or approve the use of any A & D, vaseline, tattoo goo, tat wax, H2 ocean, flim flam, snake oil, etc...
(although A & D is used during the actual tattooing process, it is Not good for healing Tattoos)
3. When removing the saran wrap for the first time there will be blood, ink, and lymph (clear gelital excreetion on your skin)...wash the tattooed area with HOT water (as HOT as You can stand...this will cause discomfort but will not damage the tattoo), using a damp and fresh paper towel to help pull off all the lymph, excess ink, and blood...rinse this area for a few minutes with hand and bacterial soap...This process pulls out all the elements that create thick scabs and will further the proper healing of your new tattoo
4. Let the tattooed area air dry wiping only the wet areas around the tattoo
5. Now apply a small dab of Aquaphor enough to cover the tattoo..rub this dab in with your fingure tips...it is key to only apply a thin layer of Aquaphor...although it is an oinment, use it as if a lotion...for example, thick gooy films are not good
6. Now wrap the tattoo with new saran wrap and tape just like it looked when you left the tattoo shop
7.You are going to sleep with the wrap on...this allows for your tattoo to fully bleed out and the lymph to stay moist and not bleed into your sheets...if you sleep without the wrap any hair, loose particles, sheet lent, etc. will become a part of the scab...wrapping prevents the sheets and clothing from sticking to your new tattoo and potentially ruining part of your new Tattoo...this process may make your sleep a little more uncomfortable than usual, but is a SUPER IMPORTANT KEY to SWEET healing
8. When you wake up remove the wrap...again you will have a gooey gelatiness layer of blood, ink and lymph...use HOT water and a dampen paper towel to remove this layer of goo(do not be afraid to pull the paper towel over the tattoo...after the gooey layer is removed wash with hot water and anti-bacterial soap with your fingure tips...again let the Tattoo air dry
9. Now it is time to apply another dab of Aquaphor to the tattoo...Again do not leave a thick film of goo...you just need enough for a thin layer to be massaged into the tattoo...if you leave a thick layer you will potentially create a trap and nest for particles to get stuck to your Tattoo
10. Each time you wash your Tattoo for the next 48 hours reapply this small dab of Aquaphor
11. Keep Tattoo Out of Sunlight...DO NOT touch the tattoo, and try and keep as little clothing friction such as a sock, bra straps, belts, etc away from the tattoo...DO NOT let Drunk Girls or Guys lick your Tattoo
12. After the first 48 hours you should switch from the Aquaphor to the recommended non-scented lotion...Always wash the tattoo before applying any lotion or Aquaphor
13. If you follow these steps you are now privy to the ULTIMATE SWEET SWEETNESS in healing your Tattoo

myspace.com/oliverpeck
Oud 07-03-2007, 15:22
Verwijderd
Ik denk dat je aquaphor wel met uierzalf kan vervangen?
Oud 07-03-2007, 17:21
hellebel
Avatar van hellebel
hellebel is offline
ik doe altijd calendulan.
__________________
HEY DIKKE TIETEN
Oud 07-03-2007, 17:58
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
mandi schreef op 07-03-2007 @ 10:37 :
ja maar mn rechter oor heeft een heel apart gat, daar zit iets niet helemaal goed en dat is al zo vanaf dat ie geschoten werd. :\
Ah, geschoten .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 07-03-2007, 18:00
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Danique schreef op 07-03-2007 @ 16:22 :
Ik denk dat je aquaphor wel met uierzalf kan vervangen?
Ik doe altijd bepanthen, supergoed .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 07-03-2007, 18:40
Verwijderd
Citaat:
NyteWolf schreef op 07-03-2007 @ 18:58 :
Ah, geschoten .
die onderste gaatjes maken echt geen ruk uit of je ze schiet of pierced hoor
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 00:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:28.