Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-07-2007, 22:35
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Wat een commotie, blij dat het gebash voorbij is.

Iedereen iig bedankt voor hun reacties, ik ben blij dat ik het hier gepost heb voor second opinions etc.
Het gaat sowieso niet meer gebeuren voordat ik ga, want meestal moet je toch redelijk vantevoren een afspraak maken en die tijd heb ik niet meer.
Ach, heb ik in ieder geval iets om naar uit te kijken als ik terug kom . Sowieso goed om te weten dat er fatsoenlijke tattooartiesten zijn die dus WEL iets met die foto kunnen doen, nu hoef ik in ieder geval niet met een minder mooi ontwerp genoegen nemen.
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-07-2007, 23:08
Verwijderd
ik heb zelf (nog) niks laten zetten, ben aan het sparen. ben met een vriendin mee geweest onder andere. ik ben vaak de emotionele steun (en vind het interessant om mee te gaan met mensen, zo zie je nog eens wat)

en die opmerking, dat noemde ik enkel omdat ik naar aanleiding van meerdere verhalen daarover en andere dingen (de wachttijden, de ontwerpkosten) liever naar andere zaken ga.

ik denk trouwens dat "goed zijn met bloemen" ook nog dubbel is. sommige artists kunnen hele mooie bloemen tattooeren, als ze een goed plaatje hebben zeg maar. sommige kunnen mooi ontwerpen en dan goed zetten. dus het ligt er ook aan wat je wilt. en welke stijl je wilt natuurlijk.


en ik ben idd blij dat het gebash voorbij is
en toch ook wel blij dat ik lekker even alles eruit heb gegooid, stiekem...


en slicknick, wow, mijn zusje liet me die site laatst zien. supermooi! en heel leuk droog commentaar bij de foto's hihi

[edit] @innogen: een beetje wachten is niet erg idd, als je maar weet dat het goed komt
jammer dat sommige artiesten niet het fatsoen hebben je door te verwijzen naar iemand die het beter kan...

Laatst gewijzigd op 24-07-2007 om 23:40.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2007, 00:23
mixtape
Avatar van mixtape
mixtape is offline
Oh ja nog een tip; luister niet naar via-via verhalen over hoe tattoeerders zijn, je moet het toch allemaal first hand uit vinden of het klikt met de tattoeerder ja of nee. En luister al helemaal niet naar verhalen van tattooeerders over andere tattooeerders, lot of bad mouthing going around Trek je eigen conclusies. Tips over het WERK van de artist zelf kan wel natuurlijk.
__________________
jaaaaa jaaa

Laatst gewijzigd op 25-07-2007 om 00:28.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2007, 08:11
Verwijderd
dat weet ik ook wel. ik was gewoon pissig...
Met citaat reageren
Oud 25-07-2007, 10:02
Verwijderd
trouwens iemand ervaringen met snugs? schijnt dat die erg pijnlijk zijn namelijk, maar ik wil weer "iets" wat ik wel kan betalen
Met citaat reageren
Oud 25-07-2007, 10:35
Leineh.
Avatar van Leineh.
Leineh. is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 25-07-2007 @ 11:02 :
trouwens iemand ervaringen met snugs? schijnt dat die erg pijnlijk zijn namelijk, maar ik wil weer "iets" wat ik wel kan betalen
Ik wilde ooit een snug, toen kwam ik bij een piercer en die zei "oh dat is erg pijnlijk, ik zet hem wel iets naar onder". Met het gevolg dat ik nu met een anti-tragus zit, die overigens vérre van pijnlijk was, dus ik denk dat het met een snug ook wel meevalt.

Achteraf, damn, wat was ik naief op 16-jarige leeftijd haha, maar de anti-tragus zit er nog steeds in en ik ben er nog blij mee ook .
Met citaat reageren
Oud 25-07-2007, 19:31
Zeenimf
Avatar van Zeenimf
Zeenimf is offline
ik heb huiduitslag bij mijn tattoo, kan dit de tattoeage aantasten?
__________________
psssttt <3<3
Met citaat reageren
Oud 27-07-2007, 17:04
Verwijderd
Ik heb net gemaild met Sharon van Dare2Wear en eind augustus (na Lowlands en de introductie) krijg ik twee nieuwe piercings.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2007, 18:39
mandi
Avatar van mandi
mandi is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 27-07-2007 @ 18:04 :
Ik heb net gemaild met Sharon van Dare2Wear en eind augustus (na Lowlands en de introductie) krijg ik twee nieuwe piercings.
wat voor?
__________________
pics or it didn't happen
Met citaat reageren
Oud 27-07-2007, 19:40
Verwijderd
Citaat:
mandi schreef op 27-07-2007 @ 19:39 :
wat voor?
Beide tepels.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2007, 19:46
EvilConduct
EvilConduct is offline
Jamjam!
Met citaat reageren
Oud 27-07-2007, 20:37
LaAnnE.
Avatar van LaAnnE.
LaAnnE. is offline
Vraagje. In het vorige topic heb ik gepost wat mijn tatoeage zou gaan worden, als alles mocht/kon enzovoort. Nu is het zeker dat het doorgaat, maar ik ben nog op zoek naar een tattooshop. Heeft er iemand misschien goede ervaringen met shops in overijssel/achterhoek? Dat zou voor mij namelijk het makkelijkst zijn. Ik kan wel verder, maar dan moet ik met de trein -_- en dat is opzich niet heel handig denk ik, als ik een tattoeage op mn voet wil laten zetten.. Vooral de terugweg wordt vervelend.
__________________
I think we're doing fine; even diamonds start as coal.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2007, 00:27
mandi
Avatar van mandi
mandi is offline
Citaat:
LaAnnE. schreef op 27-07-2007 @ 21:37 :
Vraagje. In het vorige topic heb ik gepost wat mijn tatoeage zou gaan worden, als alles mocht/kon enzovoort. Nu is het zeker dat het doorgaat, maar ik ben nog op zoek naar een tattooshop. Heeft er iemand misschien goede ervaringen met shops in overijssel/achterhoek? Dat zou voor mij namelijk het makkelijkst zijn. Ik kan wel verder, maar dan moet ik met de trein -_- en dat is opzich niet heel handig denk ik, als ik een tattoeage op mn voet wil laten zetten.. Vooral de terugweg wordt vervelend.
ligt eraan, welke stijl?
ik heb voor u in de aanbieding
gert-jan in nijverdal en henk in almelo.
__________________
pics or it didn't happen
Met citaat reageren
Oud 30-07-2007, 00:02
Ryan.
Avatar van Ryan.
Ryan. is offline
Hoi ik heb een navelpiercing, maar wel een kleintje. Ik bedoel het stukje vel waar 'ie doorheen zit is echt maar 0,5 cm lang ofzo. Daarbij vind ik navelpiercings die je 'normaal' kunt krijgen in shops altijd te lomp ofzo, gewoon niet mooi. Ik heb mn piercing al 4 jaar, nooit iets mee aan de hand geweest maar als ik er niet iets heel kleins, bijna onopvallends in kan doen gaat 'ie eruit. Duss ik had het plan opgevat er dan een wenkbrauwpiercing in te doen, ik vroeg me af of dat kan, of de kromming van dat staafje misschien anders is en het daardoor kan gaan irriteren?
__________________
Oh don't be shy, let's cause a scene
Met citaat reageren
Oud 30-07-2007, 08:15
Verwijderd
Ik had een tijdje geleden (4/5 weken) een wenkbrauwpiercing genomen (ringetje) en ik vrees dat het ontstoken is.
Er komt pus uit (ranzig)..gele korstjes (kots)..maar het het doet geen pijn ofzo. De piercer zei dat ik het niet hoef te verzorgen. Maar soms maak ik het schoon met desinfecteerde zeep (geparfumeerd). Is mijn piercing nou ontstoken?
Met citaat reageren
Oud 30-07-2007, 09:19
mandi
Avatar van mandi
mandi is offline
Citaat:
Nirawatsi schreef op 30-07-2007 @ 09:15 :
Ik had een tijdje geleden (4/5 weken) een wenkbrauwpiercing genomen (ringetje) en ik vrees dat het ontstoken is.
Er komt pus uit (ranzig)..gele korstjes (kots)..maar het het doet geen pijn ofzo. De piercer zei dat ik het niet hoef te verzorgen. Maar soms maak ik het schoon met desinfecteerde zeep (geparfumeerd). Is mijn piercing nou ontstoken?
pus is in ieder geval goed.
en is het niet zo dat als het rood en pijnlijk is, de piercing ontstoken is?
__________________
pics or it didn't happen
Met citaat reageren
Oud 30-07-2007, 10:11
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Volgens mij wel, vooral als er pus uitkomt . Ik heb zelf nooit zo erg last gehad van mijn piercings, maar ik heb er ook geen in mijn gezicht zitten. Misschien dat ze daar sneller een risico hebben om te ontsteken? Weet niet.

Ik zou het sowieso proberen schoon te houden, lijkt me beetje raar die piercer gezegd heeft er helemaal niets aan te doen als het duidelijk is dat het ontstoken is.
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Met citaat reageren
Oud 30-07-2007, 11:28
llell
Avatar van llell
llell is offline
Citaat:
Ryan. schreef op 30-07-2007 @ 01:02 :
Hoi ik heb een navelpiercing, maar wel een kleintje. Ik bedoel het stukje vel waar 'ie doorheen zit is echt maar 0,5 cm lang ofzo. Daarbij vind ik navelpiercings die je 'normaal' kunt krijgen in shops altijd te lomp ofzo, gewoon niet mooi. Ik heb mn piercing al 4 jaar, nooit iets mee aan de hand geweest maar als ik er niet iets heel kleins, bijna onopvallends in kan doen gaat 'ie eruit. Duss ik had het plan opgevat er dan een wenkbrauwpiercing in te doen, ik vroeg me af of dat kan, of de kromming van dat staafje misschien anders is en het daardoor kan gaan irriteren?
Kwestie van proberen lijkt me, als je er gewoon steriele zaken door doet, van dezelfde dikte lukt het meestal wel.

enne...is ie zo gezet, of is ie zo geworden?
Met citaat reageren
Oud 30-07-2007, 12:08
Verwijderd
Citaat:
innogen schreef op 30-07-2007 @ 11:11 :
Volgens mij wel, vooral als er pus uitkomt . Ik heb zelf nooit zo erg last gehad van mijn piercings, maar ik heb er ook geen in mijn gezicht zitten. Misschien dat ze daar sneller een risico hebben om te ontsteken? Weet niet.

Ik zou het sowieso proberen schoon te houden, lijkt me beetje raar die piercer gezegd heeft er helemaal niets aan te doen als het duidelijk is dat het ontstoken is.
Maar pus leidt toch naar infecties/ontstekingen?
Met citaat reageren
Oud 30-07-2007, 12:40
llell
Avatar van llell
llell is offline
Citaat:
Nirawatsi schreef op 30-07-2007 @ 13:08 :
Maar pus leidt toch naar infecties/ontstekingen?
even wikiën op pus, en je komt te weten dat pus duidt op een (lichte) ontsteking. Is helemaal niet ernstig, gewoon schoonmaken.

Niet met geparfurmeerde zeep, maar liever met een zoutoplossing (zeezout opgelost in gekookt water - af laten koelen). Verder worden Unicura en Sebamed ook vaan aangeraden als producten om je piercingwonden schoon te maken, allebei verkrijgbaar bij de doorsnee drogist.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2007, 13:46
Verwijderd
Citaat:
llell schreef op 30-07-2007 @ 13:40 :
even wikiën op pus, en je komt te weten dat pus duidt op een (lichte) ontsteking. Is helemaal niet ernstig, gewoon schoonmaken.

Niet met geparfurmeerde zeep, maar liever met een zoutoplossing (zeezout opgelost in gekookt water - af laten koelen). Verder worden Unicura en Sebamed ook vaan aangeraden als producten om je piercingwonden schoon te maken, allebei verkrijgbaar bij de doorsnee drogist.
die geparfurmeerde zeep is ook van Unicura.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2007, 16:09
Ryan.
Avatar van Ryan.
Ryan. is offline
Citaat:
llell schreef op 30-07-2007 @ 12:28 :
Kwestie van proberen lijkt me, als je er gewoon steriele zaken door doet, van dezelfde dikte lukt het meestal wel.

enne...is ie zo gezet, of is ie zo geworden?
Oke thnx ik ga het idd gewoon even proberen..hij was volgens mij al vrij klein gezet, misschien iets kleiner gegroeid.
__________________
Oh don't be shy, let's cause a scene
Met citaat reageren
Oud 30-07-2007, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Nirawatsi schreef op 30-07-2007 @ 14:46 :
die geparfurmeerde zeep is ook van Unicura.
Unicura Balance (grijze verpakking) is ongeparfumeerd
Met citaat reageren
Oud 30-07-2007, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Danique schreef op 30-07-2007 @ 22:07 :
Unicura Balance (grijze verpakking) is ongeparfumeerd
Dankje.

Ik wil echt niet dat het ontstoken word.
Als ik aan het ringetje draai doet het een klein beetje pijn..en de gaatjes zijn een beetje rood.
Hoe zorg ik ervoor dat het absoluut niet gaat ontsteken..of in ieder geval niet eruit moet?
Met citaat reageren
Oud 30-07-2007, 22:26
sten-vvv
Avatar van sten-vvv
sten-vvv is offline
Ik heb op mijn schouder een pigmentvlek.
Kan het kwaad om hier een tatoeage over te laten zetten?
Want ik weet dat het bijvoorbeeld niet mag een tatoeage over je moedervlek te zetten.
__________________
Non fingo hypotheses, Newton
Met citaat reageren
Oud 31-07-2007, 00:33
Verwijderd
Citaat:
Danique schreef op 30-07-2007 @ 22:07 :
Unicura Balance (grijze verpakking) is ongeparfumeerd
ik heb de vloeibare en daar staat wel op dat er parfum in zit... maar ik gebruik die wel altijd en het werkt, dus ik gok dat het niet uitmaakt

(sorry, beetje nutteloze post dus)
Met citaat reageren
Oud 31-07-2007, 10:02
Verwijderd
Klopt, eigenlijk is dat wel stom van ze.. Ik gebruik voor de zekerheid altijd gewoon een tablet. Maar toen ik mn eerste tattoo had, had ik zonder op te letten ook unicura met parfum gekocht en die gewoon gebruikt en ook nooit problemen gehad. Ligt eraan hoe gevoelig je huid sowieso is denk ik.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2007, 09:09
Verwijderd
Uhm, ik wil een tat laten zetten op m'n bovenarm, maar eerlijk gezegd ben ik een beetje een mietje. Doet dat erg veel pijn op je bovenarm?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2007, 09:26
hellebel
Avatar van hellebel
hellebel is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 06-08-2007 @ 10:09 :
Uhm, ik wil een tat laten zetten op m'n bovenarm, maar eerlijk gezegd ben ik een beetje een mietje. Doet dat erg veel pijn op je bovenarm?
nee
__________________
HEY DIKKE TIETEN
Met citaat reageren
Oud 06-08-2007, 12:07
Ireth69
Ireth69 is offline
Ik heb in totaal nu 5 piercings. Een navel-, lip-, neus-, tepel- en tongpiercing. Ik vind het persoonlijk erg mooi, ik heb ze niet laten zetten omdat ik weet niet hoeveel mensen er ook mee lopen. Het is puur iets voor mezelf.

Ook heb ik 2 tattoo's, eentje op mijn rechterbovenarm (de naam van mijn moeder met een G-sleutel erboven) en eentje op mijn linkerborst (een vlinder).
Met citaat reageren
Oud 06-08-2007, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Ireth69 schreef op 06-08-2007 @ 13:07 :
Ik heb in totaal nu 5 piercings. Een navel-, lip-, neus-, tepel- en tongpiercing. Ik vind het persoonlijk erg mooi, ik heb ze niet laten zetten omdat ik weet niet hoeveel mensen er ook mee lopen. Het is puur iets voor mezelf.

Ook heb ik 2 tattoo's, eentje op mijn rechterbovenarm (de naam van mijn moeder met een G-sleutel erboven) en eentje op mijn linkerborst (een vlinder).
Wat leuk voor je.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2007, 15:56
Verwijderd
Weet iemand of de bovenkant van je voet een pijnlijke plek is om een tattoo op te laten zetten? En pols?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2007, 15:58
Verwijderd
Van wat ik heb horen zeggen zijn dat wel gevoelige plaatsen, ja.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2007, 16:34
llell
Avatar van llell
llell is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 06-08-2007 @ 16:58 :
Van wat ik heb horen zeggen zijn dat wel gevoelige plaatsen, ja.
weet jij -of iemand- anders, of een tattoo op de voet sneller vervaagd/bijgewerkt moet worden dan andere tattoo's. Of is dat zo niet te zeggen?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2007, 17:16
hellebel
Avatar van hellebel
hellebel is offline
Citaat:
llell schreef op 06-08-2007 @ 17:34 :
weet jij -of iemand- anders, of een tattoo op de voet sneller vervaagd/bijgewerkt moet worden dan andere tattoo's. Of is dat zo niet te zeggen?
Hm, de kleur lag er bij mij redelijk snel uit en nu ben ik opnieuw geweest afgelopen donderdag, ik hoop dat t nu wel blijft zitten. Voet is een lastig plekje. Pijn valt wel mee overigens.
__________________
HEY DIKKE TIETEN
Met citaat reageren
Oud 06-08-2007, 17:26
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 06-08-2007 @ 16:49 :
Wat leuk voor je.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2007, 17:35
Verwijderd
Hm, ik denk dat ik het bij pols/onderarm hou.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2007, 19:29
llell
Avatar van llell
llell is offline
Citaat:
hellebel schreef op 06-08-2007 @ 18:16 :
Hm, de kleur lag er bij mij redelijk snel uit en nu ben ik opnieuw geweest afgelopen donderdag, ik hoop dat t nu wel blijft zitten. Voet is een lastig plekje. Pijn valt wel mee overigens.
was t niet lastig met genezen, in je schoen?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2007, 21:30
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 06-08-2007 @ 16:49 :
Wat leuk voor je.



Citaat:
DIY schreef op 06-08-2007 @ 16:56 :
Weet iemand of de bovenkant van je voet een pijnlijke plek is om een tattoo op te laten zetten? En pols?
Bovenkant van je voet schijnt wel behoorlijk nasty te zijn. Pols valt heel erg mee kan ik je uit persoonlijke ervaring vertellen.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 06-08-2007, 21:35
Verwijderd
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 06-08-2007 @ 22:30 :
Bovenkant van je voet schijnt wel behoorlijk nasty te zijn. Pols valt heel erg mee kan ik je uit persoonlijke ervaring vertellen.
Ok
Maar goed, ik heb ook een vrij hoge pijngrens, kan wel veel hebben. Ik denk dat ik het op onderarm/pols hou.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2007, 21:36
hellebel
Avatar van hellebel
hellebel is offline
Citaat:
llell schreef op 06-08-2007 @ 20:29 :
was t niet lastig met genezen, in je schoen?
Ik draag meestal ballerina's dus dat kwam goed uit. In de schoen lijkt me inderdaad behoorlijk irritant.
__________________
HEY DIKKE TIETEN
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 09:23
drezzz
Avatar van drezzz
drezzz is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 06-08-2007 @ 22:30 :





Bovenkant van je voet schijnt wel behoorlijk nasty te zijn. Pols valt heel erg mee kan ik je uit persoonlijke ervaring vertellen.
10 x liever allebei m'n voeten opnieuw dan de zijkanten van m'n pols!

Zo zie je maar dat het voor iedereen verschilt.
__________________
www.doubledtattoo.nl
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 20:38
Lethe
Lethe is offline
Ik begrijp er persoonlijk niks van dat mensen hun lichaam bekladden met tattoos. Een kleintje vind ik dan nog wel enigszins gaan (al zou ik het zelf nooit willen), maar hele armen vol met vage figuren.. pff.. ik vind het verschrikkelijk. Ik las net een paar posts over mensen die snel nog even een tattoo willen zetten voordat ze op vakantie of naar een festival gaan. Dat vind ik al helemaal stom. Dan vraag je er toch om infecties op te lopen? Die paar weken tot de zomer voorbij is kunnen jullie toch nog wel even wachten mensen? Verder zit je er toch je hele leven aan vast
__________________
Nice
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 20:40
Verwijderd
Ja je hebt helemaal gelijk Dom volk.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 20:57
Verwijderd
Citaat:
AllureV schreef op 07-08-2007 @ 21:38 :
Ik begrijp er persoonlijk niks van dat mensen hun lichaam bekladden met tattoos. Een kleintje vind ik dan nog wel enigszins gaan (al zou ik het zelf nooit willen), maar hele armen vol met vage figuren.. pff.. ik vind het verschrikkelijk. Ik las net een paar posts over mensen die snel nog even een tattoo willen zetten voordat ze op vakantie of naar een festival gaan. Dat vind ik al helemaal stom. Dan vraag je er toch om infecties op te lopen? Die paar weken tot de zomer voorbij is kunnen jullie toch nog wel even wachten mensen? Verder zit je er toch je hele leven aan vast
Bedankt voor deze informatie!
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 21:02
Lethe
Lethe is offline
Graag gedaan, kun je er wat mee?
__________________
Nice
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 21:05
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nou, je hebt mijn mening meteen veranderd. Ik ga m'n tat nu maar niet op Lowlands laten zetten.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 21:20
Verwijderd
Beter ga je je tatt wel laten zetten, maar niet naar Lowlands en geef je mij die kaartjes.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 21:44
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Skincorps schreef op 07-08-2007 @ 22:20 :
Beter ga je je tatt wel laten zetten, maar niet naar Lowlands en geef je mij die kaartjes.
haha, grapjas. Ik had m'n kaartje in maart al. Had jij ook kunnen hebben.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 22:10
EvilConduct
EvilConduct is offline
kaartje, maartje, schmaartje. De Zwarte Cross is toch leuker.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 00:28
Films, TV & Radio Buffy-topic #2
x-spekkie-x
500 14-07-2003 13:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:22.