Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-01-2009, 20:39
Verwijderd
Citaat:
dat is wel vreemd, mijn naam (marijke) en ook marieke zijn gewoon 0x geboren.
Ik zie bij Marijke 22 staan en bij Marieke 80?

@duivelaartje: Ik neem aan dat de meeste mensen die jij kent ouder dan 0 jaar zijn? Dit lijstje zegt over het merendeel van de bevolking natuurlijk niets.
Advertentie
Oud 17-01-2009, 23:28
dark*dizzie*
Avatar van dark*dizzie*
dark*dizzie* is offline
Ik kwam er nog 106 keer voor. Ik vond dat ik best een niet echt bekende naam had.
__________________
Foras exire Jippus ac Jannica non possunt
Oud 18-01-2009, 09:34
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik vond 6x voor Karin anders ook opvallend weinig, zeker als je ziet dat Marin 37x voorkomt.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 18-01-2009, 09:39
Verwijderd
In 2007 is de naam Karin 12 keer gegeven (en Marin 23)... (bron) Als de naam in de jaren daarvoor nog vaker gegeven is, dan komt de naam in de bevolking in het algemeen toch niet heel weinig voor?
Oud 18-01-2009, 10:02
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
In 2007 is de naam Karin 12 keer gegeven (en Marin 23)... (bron) Als de naam in de jaren daarvoor nog vaker gegeven is, dan komt de naam in de bevolking in het algemeen toch niet heel weinig voor?
Nee, maar dan is de naam op zichzelf dus wel tanende en dat had ik niet direct verwacht Van de naam 'Marin' had ik nog nooit gehoord, die is dus blijkbaar in opkomst.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 18-01-2009, 10:20
Verwijderd
Citaat:
Nee, maar dan is de naam op zichzelf dus wel tanende
Dat is wat anders en daar ben ik het ook zeker mee eens. Dat is met best veel namen die je nu nog veel hoort wel het geval...en andere, voor ons onbekend , namen zijn inderdaad in opkomst.
Oud 18-01-2009, 10:22
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Tyronejayzee de Vries"
Die zal vast als bijnaam "Yahtzee" krijgen
__________________
<):o)
Oud 18-01-2009, 12:29
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
Ik zie bij Marijke 22 staan en bij Marieke 80?

@duivelaartje: Ik neem aan dat de meeste mensen die jij kent ouder dan 0 jaar zijn? Dit lijstje zegt over het merendeel van de bevolking natuurlijk niets.
oh ik keek verkeerd.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 19-01-2009, 12:50
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
Die lijsten zijn hilarisch. Wie noemt zijn zoontje nou Zuzanna? Arm kind.
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Oud 19-01-2009, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Die lijsten zijn hilarisch. Wie noemt zijn zoontje nou Zuzanna? Arm kind.
of eeva
Oud 19-01-2009, 15:26
Bubbeldoosje
Avatar van Bubbeldoosje
Bubbeldoosje is offline
Waar is Hvj gebleven?
__________________
De dorpsjeugd klit wat bij elkaar, in minirok en beatlehaar.
Oud 19-01-2009, 19:25
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
Waar is Hvj gebleven?
ergens tussen de poepluiers gok ik!
Oud 20-01-2009, 09:40
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Ik heb een tijdelijk maandje bij de gemeente en moet veel mensen invoeren (ja, saai) en er zijn verbazingwekkend veel jonge "Keanu's", "Keaano's", "Kiano's" en alle andere mogelijke afzichtelijke variaties.
Zou dat de invloed van de familie Pfaff toevallig zijn en over komen waaien uit België?
Hoewel ze superschattig zijn heetten de kids daar zo:

Shania (meisje)
Kenji

Keano
Liam

Bruce
Fay (meisje)
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Oud 20-01-2009, 11:50
Toad
Toad is offline
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en heb een vraag. Mijn man en ik willen graag zwanger worden, daarom ben ik ongeveer 3 á 4 maanden geleden gestopt met anticonceptie.
Ik ben nu 2 weken overtijd en heb vandaag enkele zwangerschapstesten gedaan, waarvan bij elke test een lichte lijn te zien was. Niet heel donker, maar er was wel een lijn. Ook heb ik een paar dagen nogal last gehad van mijn borsten, die waren erg gevoelig en zijn nog een cupmaat gegroeid.
Toch twijfel ik nog een beetje aan deze zwangerschap omdat de lijntjes zo licht waren. Wie kan me hierover wat meer duidelijkheid geven?
Oud 20-01-2009, 11:55
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
de huisarts?
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 20-01-2009, 12:00
Toad
Toad is offline
Ik ben van plan om daar vrijdagochtend naartoe te gaan (eerder kan niet ivm werk) maar het zou leuk zijn als ik tot die tijd wat meer zekerheid heb...
Oud 20-01-2009, 12:02
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en heb een vraag. Mijn man en ik willen graag zwanger worden, daarom ben ik ongeveer 3 á 4 maanden geleden gestopt met anticonceptie.
Ik ben nu 2 weken overtijd en heb vandaag enkele zwangerschapstesten gedaan, waarvan bij elke test een lichte lijn te zien was. Niet heel donker, maar er was wel een lijn. Ook heb ik een paar dagen nogal last gehad van mijn borsten, die waren erg gevoelig en zijn nog een cupmaat gegroeid.
Toch twijfel ik nog een beetje aan deze zwangerschap omdat de lijntjes zo licht waren. Wie kan me hierover wat meer duidelijkheid geven?
Toad, hoewel ik begrijp dat het verwarrend is, horen jouw vragen beter hier thuis:

http://forum.scholieren.com/showthre...498428&page=10

dat is een topic wat meer over de lichamelijke zaken mbt zwangerschap gaat. Dit topic (het topic waar je nu berichten in post) is meer bedoeld voor mensen die gewoon algemeen wat over zwangerschap willen weten en daarover willen kletsen, zoals over namen, aanpak van kinderopvang, het wel of niet eraan toe zijn etc etc
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Oud 20-01-2009, 12:03
Verwijderd
Een licht lijntje is een licht lijntje (en dat betekent net zoveel als een heel duidelijk lijntje ), maar als je twijfelt kan de huisarts je misschien uitsluitsel geven En anders doe je vrijdag voor je gaat nog een test, misschien is 't lijntje dan duidelijker (Bel de huisarts ook even van te voren, misschien moet je urine mee nemen ofzo.)

(En wat Lilything zegt, inderdaad.)
Oud 20-01-2009, 12:21
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Doe morgen of overmorgen nog een test. Als het goed is is het lijntje dan duidelijker.
__________________
Tsja
Oud 20-01-2009, 18:06
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ai ai ai... hoorde van een meisje die een dochter gehad heeft: Destiney

__________________
Tsja
Oud 20-01-2009, 18:09
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Ai ai ai... hoorde van een meisje die een dochter gehad heeft: Destiney

nouja dat gaat dan in ieder geval nooit fout met de uitspraak, alleen iedereen zou het verkeerd gaan spellen denk ik waarom kiezen zoveel mensen allemaal engelse namen eigenlijk, iemand een idee?
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Oud 20-01-2009, 18:19
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Dat is hip! Want Amerika is hip! Alles uit Amerika is hip! We moeten allemaal zo Amerikaans mogelijk worden en om het kind daar zo vroeg mogelijk van te laten doordringen, is het noodzakelijk om het in elk geval een Engelse naam te geven. Beetje jammer dat ze niet eerst in een boekje kijken hoe je die naam eigenlijk moet schrijven alleen...

Die lijst, daar kan ik dus echt uren in doorbrengen, heel triest is het
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 20-01-2009, 20:35
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Ik wil mijn kindjes ook namen geven die in het engels gangbaar zijn. Ik ben zelf nogal reislustig en zou het liefst in het buitenland gaan wonen. Een naam als de mijne is voor engelsen nogal lastig uit te spreken en ik had liever een naam gehad die in het engels ook gewoon gangbaar is. Vandaar dat ik mijn kinderen dat wel wil geven. Dus niet om met een of andere trend mee te doen. Het wordt dan wel eerder een naam als Lisa of Sara, dan iets als Destiny of Harmony ofzo.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 20-01-2009, 20:43
Verwijderd
Waarom moet ie dan in het Engels gangbaar zijn? Wil je alleen maar naar Engelssprekende landen? Want de meeste Engelse namen zijn in Spaanssprekende landen een stuk lastiger uit te spreken.

Algemeen gangbaar zijn Lisa en Sara trouwens wel, dus die zijn wel handig Ik vind het zelf helemaal niet erg dat buitenlanders mijn naam niet echt goed kunnen uitspreken, ik vind het eigenlijk wel lief. Als ze het echt niet zouden kunnen, verzinnen ze maar een bijnaam voor me (zo werd het in Bolivia al snel Nika), daar heb ik ook geen moeite mee...

Het is toch juist leuk als je in de namen van een land nog iets eigens kan herkennen. Zou toch ook stom zijn als de Spanjaarden hun kinderen niet meer Javier zouden noemen omdat John handiger uit te spreken is ofzo...
Oud 21-01-2009, 06:11
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Citaat:
Ik vind het zelf helemaal niet erg dat buitenlanders mijn naam niet echt goed kunnen uitspreken, ik vind het eigenlijk wel lief. Als ze het echt niet zouden kunnen, verzinnen ze maar een bijnaam voor me (zo werd het in Bolivia al snel Nika), daar heb ik ook geen moeite mee...

Het is toch juist leuk als je in de namen van een land nog iets eigens kan herkennen. Zou toch ook stom zijn als de Spanjaarden hun kinderen niet meer Javier zouden noemen omdat John handiger uit te spreken is ofzo...
Soms is het inderdaad wel vermakelijk dat buitenlanders een naam niet kunnen uitspreken, maar heb de afgelopen paar jaar voornamelijk in het buitendland gewoond, en met mijn naam (bregje) is er vaak geen beginnen aan; heb ondertussen zo ontzettend veel variaties gehoord. Als ik aan het werk ben (en een naambordje draag) word er minstens 1x per dag gevraagd hoe je het uitspreekt en of ik misschien uit Oekraine of een ander Oost Europees land kom. En elk kwartaal als ik nieuwe leraren krijg duurt het minstens enkele weken voordat ze onthouden dat ze me beter bij mijn bijnaam (bree) kunnen noemen dan proberen bregje uit te spreken.

Ach, mijn ouders hadden waarschijnlijk nooit verwacht zo'n reislustige dochter te krijgen. Maar zodoende is het wel iets waar ik later rekening mee zou houden mocht ik kinderen krijgen. Geen typisch Amerikaanse naam zoals Abigail, maar meer iets als Noa(h), Roos/Rose of Sara(h).
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Oud 21-01-2009, 07:22
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Die lijst, daar kan ik dus echt uren in doorbrengen, heel triest is het
Mijn moeder is buschauffeuse en hoorde een keer een moeder in de bus roepen: "Niet doen, Manolietootje!" Arme kinderen
__________________
Altijd nuchter
Oud 21-01-2009, 08:06
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik vind het juist leuk als namen typisch Nederlandse klinkers/ tweeklanken in zich hebben, namen met een /ij/ bijvoorbeeld. Maar ik ben dan ook niet reislustig, dus dan maakt het minder uit. Hoewel ik er misschien wel voor zou zorgen dat als je de naam in het Engels probeert uit te spreken, je niet iets krijgt wat té lachwekkend wordt.

En ach, mijn zusje heet Sandra en zij ging naar Thailand en daar was echt niemand die haar naam uit kon spreken, daar sta je dan met je internationale naam
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 21-01-2009, 08:18
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Mijn moeder is buschauffeuse en hoorde een keer een moeder in de bus roepen: "Niet doen, Manolietootje!" Arme kinderen
Mja, maar dat zegt echt niets... Mijn moeder noemde mij mandarijntje, Carolien (terwijl ik dus Marjolijn heet...), poppedijne etc. etc. Volgens mij vindt ze m'n naam stiekem niet meer leuk want ze noemt me bijna nooit bij m'n naam
__________________
Tsja
Oud 21-01-2009, 08:32
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
Mja, maar dat zegt echt niets... Mijn moeder noemde mij mandarijntje, Carolien (terwijl ik dus Marjolijn heet...), poppedijne etc. etc. Volgens mij vindt ze m'n naam stiekem niet meer leuk want ze noemt me bijna nooit bij m'n naam
mijn mams noemt me wel eens Marie-Louise (en ik heet Elke)
Oud 21-01-2009, 09:07
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Soms is het inderdaad wel vermakelijk dat buitenlanders een naam niet kunnen uitspreken, maar heb de afgelopen paar jaar voornamelijk in het buitendland gewoond, en met mijn naam (bregje) is er vaak geen beginnen aan; heb ondertussen zo ontzettend veel variaties gehoord. Als ik aan het werk ben (en een naambordje draag) word er minstens 1x per dag gevraagd hoe je het uitspreekt en of ik misschien uit Oekraine of een ander Oost Europees land kom. En elk kwartaal als ik nieuwe leraren krijg duurt het minstens enkele weken voordat ze onthouden dat ze me beter bij mijn bijnaam (bree) kunnen noemen dan proberen bregje uit te spreken.

Ach, mijn ouders hadden waarschijnlijk nooit verwacht zo'n reislustige dochter te krijgen. Maar zodoende is het wel iets waar ik later rekening mee zou houden mocht ik kinderen krijgen. Geen typisch Amerikaanse naam zoals Abigail, maar meer iets als Noa(h), Roos/Rose of Sara(h).

Daar zit eigenlijk best wel iets in! Ik heb zelf een (aparte) naam waar internationale mensen vaak goed uitkomen dus dat scheelt. Dan sta je er niet zo bij stil hoe irritant het is als niemand hem uit kan spreken

@vogelvrij: je zei dat die uren door kon brengen in die lijst. Ik heb dat ook, maar heb hem maar gauw aan de kant gegooid
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Oud 21-01-2009, 09:56
Verwijderd
Aan de ene kant lijkt het me prettig als je naam internationaal is...aan de andere kant hoeft dat niet altijd 'goed' uit te pakken, bijvoorbeeld omdat de uitspraak zo anders is dat je de naam dan helemaal niet meer leuk vindt...dan kun je nog beter voor een bijnaam kiezen oid, vind ik.
Oud 21-01-2009, 10:24
Verwijderd
Citaat:
Mja, maar dat zegt echt niets... Mijn moeder noemde mij mandarijntje, Carolien (terwijl ik dus Marjolijn heet...), poppedijne etc. etc. Volgens mij vindt ze m'n naam stiekem niet meer leuk want ze noemt me bijna nooit bij m'n naam
Dat is iets van moeders. Mijn moeder noemt me ook altijd vanalles. Toppunt daarvan is OD (wat de afkorting is van 'Onze Dochter' grmbl ) en Maonijnie (ik heet ook Marjolein).
Oh ja, en ik was op een internationale conferentie inclusief naambordje en daar konden al die Amerikanen mijn naam ook niet uitspreken. Dus dat werd dan "You can call me Marjorie if that's easier".
Oud 21-01-2009, 10:24
Verwijderd
Citaat:
Aan de ene kant lijkt het me prettig als je naam internationaal is...aan de andere kant hoeft dat niet altijd 'goed' uit te pakken, bijvoorbeeld omdat de uitspraak zo anders is dat je de naam dan helemaal niet meer leuk vindt...dan kun je nog beter voor een bijnaam kiezen oid, vind ik.
Idd, dat heb ik dus ook. Ik vind sommige namen in het Nederlands leuk, maar als je ze dan op z'n Engels uit gaan spreken, vind ik ze heel saai en helemaal niet leuk meer. Dan heb ik denk ik liever een Nederlandse naam die niet altijd te moeilijk is om ook op z'n Engels uit te spreken dan echt een naam met twee verschillende uitspraken.
Mijn naam vind ik eigenlijk wel fijn wat dat betreft, ja, Amerikanen spreken 'm anders uit, maar dat vind ik niet erg. En in heel veel andere talen is hij ook prima te doen
Oud 21-01-2009, 11:09
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Dat is iets van moeders. Mijn moeder noemt me ook altijd vanalles. Toppunt daarvan is OD (wat de afkorting is van 'Onze Dochter' grmbl ) en Maonijnie (ik heet ook Marjolein).
Oh ja, en ik was op een internationale conferentie inclusief naambordje en daar konden al die Amerikanen mijn naam ook niet uitspreken. Dus dat werd dan "You can call me Marjorie if that's easier".
Hihi, m'n nichtje van 3 noemt me : Mooielijn

<3

Ze denkt serieus dat ik zo heet en ik ga haar natuurlijk niet verbeteren.

Oh, en in Amerika heb ik t ook eens gehad ja:

'What's your name?'
'Marjolijn'
'Mary?'
'Ja, whatever'

__________________
Tsja
Oud 21-01-2009, 11:27
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
mooielijn <3
en lol @ "whatever"
Oud 21-01-2009, 11:30
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Als ik mezelf (mondeling) voorstel (gewoon in het Nederlands), moet ik meestal mijn naam nog 1 of 2 keer herhalen voor mensen hem 'hebben'. Als ze mijn naam op schrift zien, is het een stuk makkelijker. Maar als ze mijn naam horen en hem dan op willen schrijven, komen er ook allerlei variaties tevoorschijn. Ach ja, ik vind mijn naam wel prima zo. In mijn kleuterklasje heb ik mijn naam regelmatig laten horen en alle kleuters hebben 'm inmiddels goed in hun geheugen.
Bij de uitwisseling waar ik op de middelbare school aan meedeed, konden de Italianen mijn naam wel zo uitspreken dat het ergens op leek en ik me ook aangesproken voelde.

Leuk trouwens, dat iedereen die namenlijst zo interessant/leuk vindt
Oud 21-01-2009, 12:22
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Ik zeg meestal maar gewoon dat ze me Josh (engels) of Jose (spaans) moeten noemen, anders beginnen ze met Djosh en dat klinkt nog raarder. Meestal komen ze er dan vanzelf uit dat mijn naam iets anders is en spreken ze het wel goed uit.
__________________
Altijd nuchter
Oud 21-01-2009, 13:27
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Als ik mezelf (mondeling) voorstel (gewoon in het Nederlands), moet ik meestal mijn naam nog 1 of 2 keer herhalen voor mensen hem 'hebben'. Als ze mijn naam op schrift zien, is het een stuk makkelijker. Maar als ze mijn naam horen en hem dan op willen schrijven, komen er ook allerlei variaties tevoorschijn. Ach ja, ik vind mijn naam wel prima zo. In mijn kleuterklasje heb ik mijn naam regelmatig laten horen en alle kleuters hebben 'm inmiddels goed in hun geheugen.
Bij de uitwisseling waar ik op de middelbare school aan meedeed, konden de Italianen mijn naam wel zo uitspreken dat het ergens op leek en ik me ook aangesproken voelde.

Leuk trouwens, dat iedereen die namenlijst zo interessant/leuk vindt
222 Hawaika 1
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Oud 21-01-2009, 14:29
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
222 Hawaika 1
Haha . Zo heet ik dus niet (en gelukkig maar)
Oud 21-01-2009, 16:25
neardo
neardo is offline
Citaat:
Hihi, m'n nichtje van 3 noemt me : Mooielijn

<3

Ze denkt serieus dat ik zo heet en ik ga haar natuurlijk niet verbeteren.

Oh, en in Amerika heb ik t ook eens gehad ja:

'What's your name?'
'Marjolijn'
'Mary?'
'Ja, whatever'

Bij mij maken ze er ook altijd marjorie ofzo van.
Ik vind het allemaal best.
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Oud 21-01-2009, 16:53
Verwijderd
Zoveel dingen gehoord vroeger... Mayo, patatje met, ketchup...
Oud 22-01-2009, 05:56
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Zoveel dingen gehoord vroeger... Mayo, patatje met, ketchup...
*zucht* I know... Vooral toen die dieet-mayonaise op de markt kwam die, hoe kan het ook anders, mayolijn heette...
__________________
Tsja
Oud 22-01-2009, 08:38
Verwijderd
Hmm volgens mij noemt mijn moeder me helemaal geen andere namen? Ja 'meisje' enzo, misschien een paar koosnaampjes als 'lieverd' maar zelfs daar heb ik mijn twijfels bij. Eh hmm dat kan haast niet hahah, geen andere namen, ze zegt vast iets dat me niet eens opvalt.

Maar goed, met mijn naam kun je ook niet bijster veel, iedereen pakt sowieso altijd de afkorting als bijnaam. Behalve mijn ouders dan, die korten het nooit af. Wat wel grappig is, want bij vriendinnen zie ik dat hun ouders juist hun naam afkorten, terwijl het bij mij juist m'n vrienden zijn die dat doen.
Oud 22-01-2009, 08:41
Verwijderd
Citaat:
*zucht* I know... Vooral toen die dieet-mayonaise op de markt kwam die, hoe kan het ook anders, mayolijn heette...
Ja mijn ex kocht dat altijd, vond ie hilarisch
Oud 22-01-2009, 10:40
Verwijderd
Mijn ouders noemen me vaak 'An' of 'Pan' of 'Pannie'... En mijn zus en zwager zijn een tijd geleden ineens over gegaan op 'Panini'

Maar andere bijnamen had ik ook, mijn vader noemde me altijd 'Plokkie' <3 Zo heb ik mijn knuffeltje ook genoemd toen ik 2 was
Oud 22-01-2009, 10:43
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik ben erg trots op mijn naam, omdat ie zo uniek is (Lisanka)
Niemand kan hem uitspreken, vooral Amerikanen hebben allemaal een andere uitspraak (Laaisjenka) en zelfs Nederlanders vragen nog eens hoe ik heet
__________________
<):o)
Oud 22-01-2009, 11:33
Verwijderd
De enige die mijn naam niet afkort is mn vriendje en dat vind ik heel raar want omdat het drie lettergrepen is kort echt iedereen het af.
Oh, maar ik heb dan wel weer mijn eigen Silvo-kruidenpotje Ergo, je kunt je kind best zo noemen
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg DSC00023.jpg (123.3 KB, 62x gelezen)
Oud 22-01-2009, 12:29
wup
wup is offline
Ik vind mij naam niet echt tof. Mijn vrienden noemen me cor en dat vind ik ok, mijn ouders noemen me gewoon vaak bij de naam van een zus... ( en ze noemen mijn zus haar dochtertjes vaak bij mijn naam als ze vervelend zijn... hmmm). Ow en in het Engels ben ik curry
Oud 22-01-2009, 12:30
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
De enige die mijn naam niet afkort is mn vriendje en dat vind ik heel raar want omdat het drie lettergrepen is kort echt iedereen het af.
Oh, maar ik heb dan wel weer mijn eigen Silvo-kruidenpotje Ergo, je kunt je kind best zo noemen

Hahaha, die van mij is ook de enige die m'n naam niet afkort. Supergrappig...
__________________
Tsja
Oud 22-01-2009, 12:51
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Ik ben erg trots op mijn naam, omdat ie zo uniek is (Lisanka)
Niemand kan hem uitspreken, vooral Amerikanen hebben allemaal een andere uitspraak (Laaisjenka) en zelfs Nederlanders vragen nog eens hoe ik heet
ik vind hem niet bijzonder uniek (zonder dat ik dat vervelend bedoel). Hij is apart! Zonder dat mensen denken van 'huh wat is dat dan nou weer' (positief bedoeld). Hij lijkt op Sri Lanka en Yfanka en dat zijn wel bekende klanken.
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid 8 weken zwanger
Vuur_Sterretje
156 19-09-2007 21:04
Lichaam & Gezondheid Het Grote Zwangerschapstopic
Bloem
500 05-11-2006 19:54
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Reactie van Moskee Tawheed over het boek.
Oum Taqiyyah
96 30-04-2004 19:42
Levensbeschouwing & Filosofie evangeliseren kost geld: help mij!
phmpruim
13 20-03-2004 12:52
Levensbeschouwing & Filosofie Christelijke Leugens [Deel I]
Sweet_Hadar
1 14-03-2004 21:29
Psychologie Antidepressiva, hoe werkt het? [BESCHRIJVING]
Eend
27 24-02-2003 18:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:12.