Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2009, 07:23
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
^ Wow, bizar. Dat hij je het kwalijk neemt dat je niet op de bank gaat zitten kniezen... Damn. Ik snap er geen hout van. Al denk ik stiekem na al je berichtjes van de afgelopen weken dat het zo maar beter is ook, dat je in elk geval even rust hebt en er niet over hoeft na te denken. Wanneer hij terug is, kan je altijd nog een poging doen tot een (laatste) gesprek. Sterkte meis! En zoek een leuke kat uit, heb je al een naam?

OT: 't vriendje is echt té lief, zo 's ochtends vroeg. Lekker warm en knuffelig. Toch jammer dat je er dan om 6.45u uit moet... Oh well.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Advertentie
Oud 09-07-2009, 08:11
Verwijderd
Eigenlijk snap ik de reactie van het vriendje ( exvriendje ) van Xentric wel.
De wereld waarin hij leeft en werkt, staat letterlijk en figuurlijk mijlen ver van Nederland af. Wat hij heeft meegemaakt, is zo totaal niet te vatten voor een buitenstaander, dat gewoon het vertellen vaak niet genoeg is. Dat dekt de lading simpelweg niet.

Dat zijn reactie onbehouwen lomp is, ben ik helemaal mee eens, en als hij weer thuis is, zal het me niet verbazen dat hij hij spijt krijgt. Want dan is hij weer in een veilig normaal land. Hij zal heus de enige militair niet zijn die een twist meekrijgt van zijn werk op uitzending. Nogmaals, ik praat het niet goed. Maar om hem compleet af te branden, heeft niet zoveel zin. Zeggen dat het zijn keuze is, vind ik eerlijk gezegd nogal dom. Niemand, ook militairen niet, kiezen ervoor om aangevallen te worden, of op een bermbom te rijden, en je collega's te zien sneuvelen of gewond zien raken. Het is een heel groot risico van je vak, maar het is niet dat dat leuk is of zo. En telkens als iemand zegt:"het is zijn keuze", lijkt het wel alsof daarbij moet horen dat het leuk is...

Xentric: sterkte. Jij zal het ook moeilijk hebben. En respect voor wat je wel voor hem betekend hebt. Ik hoop voor hem en jou dat jullie ooit weer wederzijds respect krijgen.
Oud 09-07-2009, 08:28
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Heb in ieder geval al een knoflook tegen de vampier besteld.
Hij is allergisch voor katten.. en ik ga morgen bij een katje kijken. Einde vriendje.. nieuw begin.
Wil al zolang een kat en alleen zijn allergie hield mij tegen.
Vroeger zoende ik een andere jongen om een relatie voor mezelf echt te beëindigen.. qua gevoel.
Maar dat gaat nu niet werken.. dus dan maar zo

positief kantje eraan!
Late reactie op alles door vakantie, maar heb alles bijgelezen net en vind het erg dapper dat je deze beslissing genomen hebt en écht voor jezelf kiest nu.
Hopelijk hebben de veranderingen zoals een katje een positieve uitwerking op je en helpt het je hieruit te komen.

Hij had juist trots op je moeten zijn dat je ging feesten en dingen doet in plaats van zielig alleen op de bank te zitten en wachten op het moment dat hij contact met je legt. Juist daarvan word je gek. Dat vriendinnen van collegae van hem dat wel doen, dat is de keuze van hen, maar als jij zo niet bent moet je dat niet doen dus.

En met het andere gedoe erbij, denk ik dat je de goede keuze gemaakt hebt!

Heel veel sterkte ermee!
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 09-07-2009, 09:45
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
@ Louis Armstrong: Jep, aan elk verhaal zitten twee kanten. Wat dat betreft ben ik het wel met je eens, maar ik weet bijvoorbeeld ook dat bij een soortgelijke situatie in mijn omgeving het anders werd opgepakt en de vriend in dat verhaal waardeerde het wel dat zij zichzelf bezighield. Elke situatie is anders etc. etc., ook met dat in mijn achterhoofd vind ik de reactie van Xentrics eh, ex, kortzichtig. Maar goed, iets van die strekking zeg jij ook
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 09-07-2009, 09:49
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
@ Xentric: Sterkte + geniet van je katje

OT: Mijn vrienden & familie zijn top en ik heb veel leuke dingen in het vooruitzicht deze vakantie dus dat zit helemaal goed .
Oud 09-07-2009, 09:52
Verwijderd
Jeeezus Xentric wat stom allemaal sterkte ermee <3

@topic: ik ben een beetje overdonderd, ik wist niet dat er mensen echt met me meelazen. Dankjewel voor de bezorgdheid, wat lief <33 Het gaat wel weer wat beter, ik geloof dat we allebei onze fouten wel inzien en we gaan lekker opnieuw beginnen, helemaal schoon. Ik heb alles uitgesproken waar ik mee zat, inclusief dat ik een beetje bang was voor het einde van de relatie, en dat schudde hem op zijn beurt weer wakker. Dus ik heb goede hoop Het is gewoon lastig soms, maar ik wil niet meer wegrennen voor alles wat een beetje eng of lastig is en daarnaast hou ik zielsveel van hem, dus het is het zeker waard. Gisteren hebben we bij Nine Inch Nails onze 19 maanden gevierd, we gaan er weer helemaal voor.
Oud 09-07-2009, 09:55
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
^ Dat klinkt in elk geval weer heel posi
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 09-07-2009, 11:14
Verwijderd
Citaat:
@ Louis Armstrong: Jep, aan elk verhaal zitten twee kanten. Wat dat betreft ben ik het wel met je eens, maar ik weet bijvoorbeeld ook dat bij een soortgelijke situatie in mijn omgeving het anders werd opgepakt en de vriend in dat verhaal waardeerde het wel dat zij zichzelf bezighield. Elke situatie is anders etc. etc., ook met dat in mijn achterhoofd vind ik de reactie van Xentrics eh, ex, kortzichtig. Maar goed, iets van die strekking zeg jij ook
De reactie van de ex is kortzichtig. Ja. Maar ik kan me goed voorstellen dat als je net aan de dood bent ontsnapt, je ook niet heel erg zit te wachten op een vrolijk verhaal over een feest. Dat zijn zulke verschillende werelden. Dat past op dat moment, met die emoties gewoon niet bij elkaar. Dat het ook anders aangepakt had kunnen worden, helemaal waar. Maar ieder mens is anders, en iedereen pakt dergelijke gebeurtenissen anders aan.
Oud 09-07-2009, 11:42
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Wat een soaps hier allemaal... Xentric, ik wens je veel sterkte, het lijkt me hartstikke moeilijk voor jullie allebei. Ik ben het wel met Louis Armstrong eens, zijn wereld is momenteel zo ontzettend verschillend dan die van jou, dat het hem niet goed lukt om zich in jou te verplaatsen. Maar jij kan ook niet fulltime op de bank gaan zitten en je zorgen maken, natuurlijk. En Siorin, gisteren vraagt hij je ten huwelijk en de volgende dag maakt hij het uit? Misschien toch beter om wat afstand te nemen nu, maar sterkte hoor.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 09-07-2009, 11:54
Verwijderd
Xentric, ik ben je verhaal nog eens terug gaan lezen, vooral t laatste stuk.. en hoe hard ook, je lijkt wel beter af te zijn zonder die dude. Serieus, hij neemt 't je kwalijk dat je niet op de bank zit te nagelbijten in afwachting van een berichtje? En je hebt je best gedaan bereikbaar te zijn en alles.. Lekker aanname ook, dat je mensen zou staan opgeilen. bullshit.. Wat een eikel, sorry. En dat zijn collega's hem snappen en jou niet.. hm. ik ben eventjes heel verontwaardigd.

In ieder geval nogmaals sterkte met alles

En siorin: ik ben het met vogelvrij eens. Hoeveel je ook van die vent houdt, hij is het voor zichzelf wel aan het verbruien. Ik snap dat het moeilijk is, maar als hij niet wil... ({)
Oud 09-07-2009, 12:16
wup
wup is offline
Echt net een soap hier!

@ Xentric: hmm, vind het toch een beetje overkomen als een overhaaste actie. Meteen uit maken is ook wel weer wat. Ik begrijp het wel, maar uitmaken na ruzie is meestal een impulsieve actie..

@ Soirin, geen idee wat ik erover moet zeggen eigelijk, maar *knuffel* dan maar. Wat een gedoe zeg


ot: woei! Vakantie! Nou ja, nog even wat opdrachtjes doen en dan klaar voor dit jaar Lekker veel tijd voor vriendjes en vriendinnetjes! Vanavond met een vriendin naar de film en dan wijntjes drinken.
Verder nog in de war, maar niet vervelend in de war. Ik weet gewoon niet meer wat ik wil, maar eigelijk is het ook wel lekker om dat eens niet te weten, dan ben je teminste ook niet op zoek naar iets. Nee, zo gaat het wel goed. Als ik 30 ben ga ik wel een keer nadenken over de grote vragen des levens, tot die tijd ga me ik nergens meer druk om maken ( ben al blij als ik dat en jaar volhoud, maar goed..)
Oud 09-07-2009, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Als ik 30 ben ga ik wel een keer nadenken over de grote vragen des levens, tot die tijd ga me ik nergens meer druk om maken ( ben al blij als ik dat en jaar volhoud, maar goed..)
geloof me, die 30 komt sneller dan je denkt....
Oud 09-07-2009, 13:21
Verwijderd
ohja: mijn ex was hier gister. Was wel een goeie afsluiting. Ik snap haar situatie, en zij de mijne. meer dan vriendschap zit er niet in voorlopig

het is niet mijn eerste relatie die op de klippen loopt, en het maakt me gruwelijk onzeker. Maar ik weet ook dat ik het allemaal wel overleef.
Oud 09-07-2009, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Eigenlijk snap ik de reactie van het vriendje ( exvriendje ) van Xentric wel.
De wereld waarin hij leeft en werkt, staat letterlijk en figuurlijk mijlen ver van Nederland af. Wat hij heeft meegemaakt, is zo totaal niet te vatten voor een buitenstaander, dat gewoon het vertellen vaak niet genoeg is. Dat dekt de lading simpelweg niet.

Dat zijn reactie onbehouwen lomp is, ben ik helemaal mee eens, en als hij weer thuis is, zal het me niet verbazen dat hij hij spijt krijgt. Want dan is hij weer in een veilig normaal land. Hij zal heus de enige militair niet zijn die een twist meekrijgt van zijn werk op uitzending. Nogmaals, ik praat het niet goed. Maar om hem compleet af te branden, heeft niet zoveel zin. Zeggen dat het zijn keuze is, vind ik eerlijk gezegd nogal dom. Niemand, ook militairen niet, kiezen ervoor om aangevallen te worden, of op een bermbom te rijden, en je collega's te zien sneuvelen of gewond zien raken. Het is een heel groot risico van je vak, maar het is niet dat dat leuk is of zo. En telkens als iemand zegt:"het is zijn keuze", lijkt het wel alsof daarbij moet horen dat het leuk is...

Xentric: sterkte. Jij zal het ook moeilijk hebben. En respect voor wat je wel voor hem betekend hebt. Ik hoop voor hem en jou dat jullie ooit weer wederzijds respect krijgen.
Ik snap wat je bedoelt, maar het probleem is vooral dat hij letterlijk níet hoort wat zij zegt, en dan niet een keer maar telkens. Dat is gewoon niet te doen, zo kun je geen relatie hebben. Dat hij overtrokken reageert, of uitvalt om situaties, okee. Maar dat je daarna niet normaal kunt praten en elkaars kant van de zaak zien - dat is gewoon geen relatie. En in wat ze vertelde van voor hij op uitzending was, reageerde hij precies hetzelfde. Hij is blijkbaar gewoon niet in staat om normaal te communiceren. En waar dat ook aan ligt, dat sloopt je.

Offtopic: En je kiest er niet voor om aangevallen te worden, maar je kiest wel een beroep waar je toch altijd zelf mensen moet aanvallen of aangevallen gaat worden. Als je dat écht niet aan kunt, is het duidelijk geen goed beroep voor jou.

OT: Ja van mijn kant wel een vrolijke noot, hoewel het wel de laatste dag is dat ik hem zie voordat we allebei op vakantie gaan - 6 weken nauwelijks contact! Maar vandaag liggen we de hele tijd in bed en eten lekkere dingen. Alleen nu moet hij even een sollicitatiegesprek doen dus ik pak mijn tas vast in

Laatst gewijzigd op 09-11-2011 om 18:53.
Oud 09-07-2009, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Ik snap wat je bedoelt, maar het probleem is vooral dat hij letterlijk níet hoort wat zij zegt, en dan niet een keer maar telkens. Dat is gewoon niet te doen, zo kun je geen relatie hebben. Dat hij overtrokken reageert, of uitvalt om situaties, okee. Maar dat je daarna niet normaal kunt praten en elkaars kant van de zaak zien - dat is gewoon geen relatie. En in wat ze vertelde van voor hij op uitzending was, reageerde hij precies hetzelfde. Hij is blijkbaar gewoon niet in staat om normaal te communiceren. En waar dat ook aan ligt, dat sloopt je.

Offtopic: En je kiest er niet voor om aangevallen te worden, maar je kiest wel een beroep waar je toch altijd zelf mensen moet aanvallen of aangevallen gaat worden. Als je dat écht niet aan kunt, is het duidelijk geen goed beroep voor jou.


Om hem dan maar sukkel te noemen, vanuit de veilige ivoren toren vind ik eerlijk gezegd nogal minnetjes. En als hij inderdaad al niet denderend goed is in communicatie, dan zal een dergelijke traumatische ervaring het geheel niet beter maken.

Er zijn heel veel talloze vreselijk goede militairen die uiteindelijk met posttraumatische stress te maken krijgen.
Oud 09-07-2009, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Om hem dan maar sukkel te noemen, vanuit de veilige ivoren toren vind ik eerlijk gezegd nogal minnetjes. En als hij inderdaad al niet denderend goed is in communicatie, dan zal een dergelijke traumatische ervaring het geheel niet beter maken.

Er zijn heel veel talloze vreselijk goede militairen die uiteindelijk met posttraumatische stress te maken krijgen.
Mwah in feite is al het menselijk te verklaren vanuit zijn natuur en wat hij heeft meegemaakt - waarom zou iemand niet goed communiceren, waarom reageert iemand fysiek of verbaal agressief, waarom is iemand wantrouwig of jaloers of aanstellerig of hoe iemand ook maar negatief op iemand anders kan reageren. Maar als dat reden zou zijn om iemands gedrag niet te mogen afkeuren, blijf je bezig. Begrip is goed, maar dat wil niet zeggen dat je zijn gedrag moet goedpraten.

En goed, sukkel is niet echt een vriendelijke manier van gedrag afkeuren, maar hee, ik doe even meeleven met Xentric, niet met hem! Hij had toch ook al gezegd dat zijn maten daar Xentrics gedrag volkomen belachelijk vonden, nou, ik vind zijn gedrag volkomen belachelijk. Trauma of geen trauma.
Oud 09-07-2009, 16:17
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
@Xentric: Ik denk dat je beter een katje kan hebben dan hem, sterkte.
__________________
To eu zèn
Oud 09-07-2009, 16:22
Verwijderd
even voor alle duidelijkheid: ik heb zeer zeker niet de intentie om zijn gedrag goed te praten. Integendeel.
Oud 09-07-2009, 19:25
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
@Siorin: wat heftig allemaal! Ik weet niet wat ik moet zeggen, heel veel sterkte!?

Zelf ben ik me gister ook kapot geschrokken om een vriendin die ik al n tijdje niet gezien had vanwege scriptiestress en afstuderen. Ze is zo verschrikkelijk mager geworden en ik weet dat dat niet bij haar hoort. de laatste keer dat ik haar zag was ze ook al veel afgevallen maar toen zag ze er nog wel oke uit. Nu weet ik zeker dat het een eetstoornis is, en ik voel me zo verschrikkelijk, ben zo bezorgd en weet niet wat ik moet doen. Ik moet haar confronteren, zeggen dat ik me zorgen maak maar ik vind het moeilijk, ben zo bang dat ik niet tot haar doordring, want volgens haarzelf heeft ze zich 'nog nooit zo goed gevoeld'. Ik voel me zo machteloos want heb het niet in de hand en ze zag er zo verschrikkelijk ui, ik herkende haar amper terug..
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 09-07-2009, 19:38
Amber<3
Amber<3 is offline
ik heb nu 3 maanden met D, en zijn ex heeft nu met J.. maar ik ben bang dat zij D jaloers wil maken zodat hij het uitmaakt met mij en zij weer met hem neemt... wat moet ik doen?????
Oud 09-07-2009, 19:39
Amber<3
Amber<3 is offline
ik wil heel graag kussen/zoenen/knuffelen met D maar ik durf niet,, en nu ben ik bang dat hij het uit wil maken
want we hebben al 3 maanden... moet ik heb gewoon ineens kussen???
Oud 09-07-2009, 22:00
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Je moet niets doen wat je niet wil, en als hij het uit wil maken dan zegt hij het wel. Tot die tijd moet je er vanuit gaan dat hij dat niet wil.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 09-07-2009, 22:54
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
@Xentric: en, heb je een leuk katje uitgezocht? En hoe gaat het met je?
@Siorin: jeetje, wat een gedoe zeg. Wel knap van je dat je er zo rationeel onder kan blijven, maar het zal toch niet al te makkelijk zijn. Sterkte iig .
@Luna: pfoe, dat lijkt me wel schrikken hoor . Kan me voorstellen dat je je daardoor klote voelt. Misschien dring je ook wel niet tot haar door, maar je kan allicht zeggen dat je je heel erge zorgen maakt sinds je haar gezien hebt. Dan gaat het niet eens zozeer om wat er bij haar 'verkeerd' gaat, maar om hoe jij je voelt.

OT: ohwowowow. Ik ben bij hem, hij is nog aan het inpakken en over 5 minuutjes ga ik hem gewoon helemaal platknuffelen en zoenen want dan 1 jaar . Dat had ik echt nóóit kunnen denken een jaar terug, ik zag het allemaal een beetje als een vakantie/kampflirt ofzo . Maar het is echt zo supersuperfijn, echt, alles is liefde <33. En dan nog even 11 dagen zonder hem, maar dat kan ik heus wel, hoop ik.
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 09-07-2009, 23:30
Verwijderd
11 dagen?! Wij gaan de 40 dagen voorbij En normaal zou ik dat niet zo problematisch vinden, maar omdat we nog niet zo lang wat hebben vind ik dat toch best eng. Normaal gesproken kapt hij het na anderhalve maand wel weer af met vriendinnetjes. En goed, we zijn nu wel naar de, oh, toch 2,5 maand Maar dan nog, ik ben wel es een beetje bang dat ie toch weer van gedachten verandert. Maar goed, hij is bang dat ík van gedachten verander, dus dat zal allemaal wel goedkomen. En bovendien ben ik niet helemaal gek, ik weet heus wel dat hij dit allemaal echt meent.

Vandaag iig het grootste deel van de dag in bed gelegen, oh en gegeten. Goed afscheid wel Hij zegt dat ie me gaat missen Nou, ik hem ook wel een beetje. Misschien zelfs best wel als ik weer in Nederland ben en hij nog op vakantie.

Maar tot dan: Amerikaaaaaaaa Nog een dag
Oud 10-07-2009, 01:01
newmapsofhell
newmapsofhell is offline
Wat vet! Waar ga je precies heen? Ik ga 19 augustus voor 5 maanden eerst 4 maanden studeren, dan 1 maand rondreizen. Wel grappig, ken echt veel mensen die deze zomer voor vakantie naar Amerika gaan, 1 van mn beste vriendinnen maakt momenteel ook een roadtrip
Oud 10-07-2009, 01:05
Verwijderd
Offtopic: 4 weken roadtrippen, van Denver naar San Francisco Wil wel verder, maar 't geld is helaas op Wat ga jij doen voor studie en waar? En ja, d'r schijnen veel mensen richting de VS te gaan nu, maar niet per se heel veel naar het al dan niet wilde Westen.
Oud 10-07-2009, 07:35
Verwijderd
Nog 1 maand en dan zitten de 4,5 maand hem missen er eindelijk op! En dat is mooi want ik ben het echt heel erg zat.
Oud 10-07-2009, 08:02
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Jeej, wat hebben we elkaar deze week weinig gezien, het is aan de ene kant wennen maar het gaat ook wel weer vanzelf. Maarja als hij morgenavond weer terug komt hebben we de rest van het weekend samen <3
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 10-07-2009, 08:49
Verwijderd
@Sidhe: Fijn dat het nu weer wat beter gaat. Ik maakte me de laatste tijd al zorgen. Dapper dat jullie allebei niet op willen geven en zéker willen vechten voor elkaar. Hou vol

@Xentric: Heb je je katje al?

@Siorin: Jezus, wat een ontzettend moeilijke situatie. Ik kan me voorstellen je je zorgen maakt en het liefst heel erg dichtbij hem wil zijn enzo, maar ik denk inderdaad ook dat het het beste is om nu afstand te houden. Is het niet zo dat, als jij zijn 'ruimte' respecteert en dus niks van je laat horen, hij vanzelf wel een keer terugkomt? Ik weet niet hoor, maar dat heeft hier een aantal keren gewerkt
Laat alels in ieder geval even zakken, want, zoals hij zelf al zegt, hij kan er op het moment geen bezorgde vriendin bij gebruiken. Hoe moeilijk ook. Ik hoop dat het je lukt om een manier te vinden om met deze situatie om te gaan. Sterkte, iig. *Knuff*

ot: Morgenmiddag zie ik hem weer, als het goed is. Gisteren raakte hij helemaal in paniek, hij heeft op zijn werk iets verneukt en daardoor kan zijn vakantie misschien neit doorgaan. Na het werk heb ik hem nog maar even gebeld, en hij vond het wel fijn dat ik nog belde. Stiekem is het fijn om te merken ik niet alleen hem nodig heb, maar hij mij ook.
Oud 10-07-2009, 09:43
Verwijderd
Volhouden doe ik zeker, al is het af en toe wel lastig. Waarom maken mensen toch 16 keer dezelfde fout :/ Oh well. Zometeen even weg, kan hij nadenken, laatste dagje hier in 't zuiden. Terug naar eigen huisje is toch wel fijn <3
Oud 10-07-2009, 09:48
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
11 dagen?! Wij gaan de 40 dagen voorbij
dat wordt dus 40 dagen zonder seks voor jou gelukkig komt daar geen arie boomsma aan te pas.

verder gaat het hier redelijk, ik ga maandag op vakantie voor een week en heb daarna met haar afgesproken en ga er dan over beginnen. Ik vind het eng en moeilijk en ben bang voor haar reactie maar het moet. Het is zo gek want ze is zo slim, ze snapt toch zelf ook dat dit niet gezond is. Mja, bizar wat zo'n stoornis psychisch met je doet.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 10-07-2009, 09:55
wup
wup is offline
@ Luna: ik had over je vorige berichtje heengelezen denk ik, maar wat naar. Snap dat je niet goed weet wat je er mee moet. Hoop dat je het een beetje van je af kan zetten als je op vakantie bent iig. Ben benieuwd hoe je het gaat aanpakken in die afspraak en hoe ze zal reageren.

@ SA: Voor miijn gevoel is het nog maar en week geleden dat jullie wat kregen! Krijg de indruk dat het heel snel goed zit Klinkt allemaal goed iig..


Hier geen nieuws, geen spannende dingen. Gister film gedaan met een vriendin en dat was puik. Helaas geen harde stapavond erachter aan, ben er wel aan toe
Oud 10-07-2009, 10:03
Verwijderd
Citaat:
dat wordt dus 40 dagen zonder seks voor jou gelukkig komt daar geen arie boomsma aan te pas.

verder gaat het hier redelijk, ik ga maandag op vakantie voor een week en heb daarna met haar afgesproken en ga er dan over beginnen. Ik vind het eng en moeilijk en ben bang voor haar reactie maar het moet. Het is zo gek want ze is zo slim, ze snapt toch zelf ook dat dit niet gezond is. Mja, bizar wat zo'n stoornis psychisch met je doet.
Ja ernstig hè, ik was juist weer zo verslaafd Gelukkig gister flinke shot gehad

Denk dat je idd het beste met je vriendin kunt praten. Heel moeilijk lijkt me dat ja, maar iemand moet het doen... misschien dat haar ouders oid haar er ook al op aan hebben gesproken, maar idd, heeft weinig met intelligentie te maken, het is niet voor niets een ziekte.
Oud 10-07-2009, 10:09
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
wij zijn vandaag in ondertrouw gegaan No way back
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 10-07-2009, 11:08
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
bedankt voor de reacties

en Qimm, gefeliciteerd!
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 10-07-2009, 11:13
newmapsofhell
newmapsofhell is offline
Citaat:
Offtopic: 4 weken roadtrippen, van Denver naar San Francisco Wil wel verder, maar 't geld is helaas op Wat ga jij doen voor studie en waar? En ja, d'r schijnen veel mensen richting de VS te gaan nu, maar niet per se heel veel naar het al dan niet wilde Westen.
Offtopic: Wat vet! Meeste mensen gaan idd eerder naar de oostkust, bijv. van NY naar Florida rijden. Ik ga 4 maanden studeren aan de University of North Carolina at Chapel Hill. Ik studeer in NL American Studies aan de RuG, ga daar dus mijn minor doen. Worden ook gewoon vakken over de VS. San Francisco is trouwens echt de leukste stad waar ik ooit geweest ben, als ik jou was zou ik daar iig wel veel tijd voor uittrekken!
Oud 10-07-2009, 11:40
Boas
Avatar van Boas
Boas is offline
Ik heb een btje gedoe met een vriendin van mij. Ze is heel tof en sociaal maar soms gewoon zo sociaal dat het weer asociaal wordt . We wonen niet meer heel erg dicht bijelkaar dus zovaak zien we elkaar niet en als we dan wat afspreken dan is ze zo druk met anderen bezig. Eerst aan iedereen laten weten waar ze is want misschien is er ook wel een vriend/vriendinntje in de buurt of maakt ze dubbele afspraken etc. Als we regelmatig elkaar zagen dan maakte mij dat niet zoveel maar nu vind ik het een btje irritant worden.. En ik weet zeker dat ze het zelf niet doorheeft dus maybe moet ik het gewoon eens zeggen..
__________________
goddamn, you play some mean banjo!
Oud 10-07-2009, 12:10
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
@Freyja: ja, ik mag niet klagen als ik jou zo hoor , sterkte zo lang . Maar we zien elkaar normaal wel 2-3 keer per week, dus dan is 11 dagen ineens veel. Ach, het wordt echt wel leuk waar ik heenga, alleen niet zo lekker weer, ben dus een beetje jaloers op hem in Zuid-Frankrijk met 27 graden . Nog een uurtje en dan weg! Alles is al ingepakt dus nu ff relaxed eten enzo .
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 10-07-2009, 14:04
Verwijderd
Siorin: ik sta er ook nog steeds achter <3 maar soms is het wel fucking moeilijk zeg we moeten echt weer een beetje uitzoeken waar we staan ten opzichte van elkaar enzo. Mwuh.

sterkte jij, nog steeds.. wou dat ik wat nuttigers kon zeggen maar hm.
Oud 10-07-2009, 15:11
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik hoop stiekem dat hij niet terugkrabbelt, dat maakt het alleen maar moeilijk voor mij, omdat ik besloten heb te stoppen. Dat mn gevoel wat anders zegt.. dat is gewoon liefdesverdriet, denk ik.
Hou dat vast Als je eigenlijk hoopt dat het uitblijft, dan is de situatie goed zoals die nu is. Ik had/heb dat met mijn ex ook.. ik heb zo ontzettend veel gedaan om die relatie te laten werken, maar nu het uit is ben ik eigenlijk maar blij ook. Nu is er een keuze of ik wel of niet het gezeik wil.. toen was het meer iets wat er gewoon bij hoorde.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 10-07-2009, 15:37
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Damn, wat gebeurt er hier een hoop... Sterkte voor de mensen die het nodig hebben!

OT: Het gaat goed, gisteravond een hele leuke avond gehad bij een vriendinnetje. Het is weer weekend, heerlijk!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 10-07-2009, 19:41
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
mmm 10 dagen samen was echt heerlijk. ben zoooo verliefd.
maar nu is het weer een rollercoaster aan emoties, want ik ben weer verdrietig.
1 maand en 10 dagen, en dan samen op vakantie.<3 elkaar op het vliegveld in spanje weer zien, hihi.<3
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 10-07-2009, 20:32
Verwijderd
Ik ben gefrustreerd, chagrijnig en eenzaam. Mijn wederhelft is al 6 weken weg en over 3 weken haal ik hem pas weer van Schiphol. Bahabahabahhh.
Oud 10-07-2009, 21:11
Verwijderd
ooowh gisteravond was echt niet handig
Oud 10-07-2009, 23:19
Verwijderd
Hij mist me en dan ga ik meteen weer van <3<3 maar hij zit evengoed nog steeds aan de andere kant van de oceaan.
Oud 11-07-2009, 06:14
Verwijderd
Gisteravond was de condoleance van m'n opa, en het was meteen weer duidelijk dat m'n nichtje en ik totaaaaal geen klik hebben. Ze is een halfjaar jonger dan ik, maar ze houdt niet op met snerende opmerkingen maken, kutwijf. Verder gaat het gooeeeed, we gaan voor onze verjaardagen (hij is pas in februari jarig, maargoed) een paar dagen naar Praag! <3
Oud 11-07-2009, 09:26
Lauwie101
Lauwie101 is offline
gecondoleerd uuuf.
Oud 11-07-2009, 10:12
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Gecondoleerd inderdaad meid.

Ik heb hem vier dagen doodgezwegen en nu begint hij zich zorgen te maken en te bellen, maar ik wil niet met hem bellen, want dan kan hij me pijn doen

Edit: Hij kwam net binnen gestormd. Hoe ik het in mijn hoofd haalde om vier dagen niks van me te laten horen. En toen stormde hij weer naar buiten, want hij moet nu afkoelen. Pfff. En straks moet ik langskomen om vakantiedingen te regelen. Ik wil daar niet heen. Ik ben daar niet veilig.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much

Laatst gewijzigd op 11-07-2009 om 10:34.
Oud 11-07-2009, 12:06
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
Wat een gedoe allemaal zeg!

heel veel sterkte Siorin, die situatie is echt ongelofelijk.

en good for you Xentric, je hebt echt de juiste beslissing genomen door er een punt achter te zetten. Als je hoopt dat het zo blijft dan gaat het echt wel lukken. Je hebt ook nu alvast tijd om voor jezelf wat dingen uit te vogelen zonder dat je hem meteen hoeft te zien, want dat kan immers niet omdat hij nog op zending is, dat is eigenlijk wel fijn misschien.

OT: Gisteren kwam hij even langs bij het kinder zomerkamp dat ik aan het leiden ben. Hij heeft gezellig meegegeten en we hebben aan alle kids verteld dat we 'op elkaar' zijn. Haha, het was echt zo grappig. Ik ben straalverliefd en hij heeft zich dan EIN-DE-LIJK uitgesproken dat hij helemaal bij mij is, wel een geruststelling nu hij op vakantie is.

Hoorde alleen van hem dat hij over een maand, als ik op reis ben in Afrika voor een paar dagen een vriendin gaat opzoeken in Duitsland. Ik weet uit verhalen van hem dat zij vroeger, toen ze elkaar leerden kennen verliefd op hem was. Dus ik ben er niet helemaal gerust op, toen ik dat ter sprake bracht zei hij: 'Maar ik ben nooit meer dan alleen maar vrienden met haar geweest, en ik ben toch gewoon met jou.', dus het zal wel goed zitten......

Ach, ik hoop maar dat ze lellijk is.
__________________
hieperdepiepp!
Oud 11-07-2009, 12:18
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Citaat:
Ach, ik hoop maar dat ze lellijk is.


OT: Bluuuh iedereen is op vakantie . Donderdag wel een zeer gezellige avond gehad met classmates, dat worden nog gezellige jaren tijdens de studie .
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied? #94
Verwijderd
500 16-01-2009 11:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:01.