Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-02-2010, 19:47
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Was het weekend in Londen met 2 vriendinnen, bij een australische vriend die ik al 7 jaar ken zowat, en waar ik in het verleden wel eens mee gerotzooid heb. Hij heeft nu een vriendin (wat een heks trouwens) en dat was wel fijn voor mij want ik wilde niks meer met hem beginnen. Ze hielden stug vol geen relatie te hebben terwijl ze al 2wk lang elke dag samen waren en sliepen...
Hijs trouwens een duidelijke alcoholist (samen met zn vriendin) en dat maakte het niet gezelliger. Maar met vriendinnen er een leuke tijd van gemaakt. Lekker geshopt en genoten van het warme weer (het was een paar graden warmer ).
Aussie dude z'n broer ook weer gezien na 5jr, wat erg leuk was.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Advertentie
Oud 23-02-2010, 20:13
Verwijderd
Hmmmm, de babysite van mijn ex net bekeken. Eigenlijk is het best bizar, want dat had ik kunnen zijn. Ik ben een beetje jaloers dat zijn ouders nu haar schoonouders zijn en niet de mijne, want het zijn superfijne mensen. Ik ben blij dat ze nog zo'n goeie vrienden met mijn ouders zijn en dat ik ze dus regelmatig zie/hoor/spreek. Het babygedoe ligt me niet zo natuurlijk, maar ik probeer supportive te zijn . En ik hou mijn eigenwijze opmerkingen maar voor mezelf ^^.

Daarentegen, die vriendin waar ik het mee had gehad: wel mij bestoken met fw-mailtjes en smsjes die zogenaamd moeten tonen hoe een goede en lieve vriendin ze wel niet is (en die ik persé moet terugsturen, anders ben ik geen goede vriendin), maar niet mij even op de hoogte brengen dat ze opnieuw zwanger is. Nee, dat moet ik in haar msn lezen. Goed, het was dus al exit. Nu gaat er een slot op de deur.
Oud 24-02-2010, 00:11
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Hij is leukkk! wil m weer zien! beetje jammer alleen dat hij zn haar geknipt heeft, want langer vind ik toch leuker
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 24-02-2010, 01:05
giftig kevertje
Avatar van giftig kevertje
giftig kevertje is offline
Ik krijg de laatste tijd steeds ruzie met kerels bij het uitgaan, en dat terwijl ik altijd aardig ben? In ieder geval, de leuke jongen niet meer gezien, maar hij zit nog wel in mijn hoofd (pfff, telkens die nacht opnieuw en opnieuw en opnieuw) maarrrr morgen zie ik wellicht de andere jongen die ik wel leuk vind, ik ben benieuwd (en beter krijg ik met hém geen ruzie )
__________________
geef je niet zo gauw gewonnen,
alles is nu pas begonnen
Oud 24-02-2010, 06:07
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
♫ Here it goes again ♫
__________________
<):o)
Oud 24-02-2010, 08:48
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
^ Biecht op!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 24-02-2010, 10:37
kiddin
Avatar van kiddin
kiddin is offline
Citaat:
♫ Here it goes again ♫
Cat Empire in Paradiso ja
__________________
--Ik ben me er eentje--
Oud 24-02-2010, 10:43
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Yesss, ik heb de gepaste afstand gevonden (denk ik), nou zorgen dat ik er blijf :').
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 24-02-2010, 12:02
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Liefde <3 En vandaag 2 jaar bij elkaar
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 24-02-2010, 12:32
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
^ Gefeli!

OT: Wel lekker, als we samen weg zijn geweest, gaan we ook weer samen naar huis... Voordeel van samenwonen! Mocht ik vervelend zijn/worden met m'n samenwonen: tis voor mij ook nieuw! Gaat vanzelf over
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 24-02-2010, 14:23
Trance Maniak
Avatar van Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Ik ben lekker bezig ...
Oud 24-02-2010, 15:39
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
^ Biecht op!
Volgens mij heb ik dat net gedaan

Citaat:
Cat Empire in Paradiso ja
Ik doelde op OK Go - Here it goes again

Citaat:
Liefde <3 En vandaag 2 jaar bij elkaar
Feli!
Wanneer gaan wij onze chicknight houden?
__________________
<):o)
Oud 24-02-2010, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Liefde <3 En vandaag 2 jaar bij elkaar
Woohoo, feli!!!
Oud 24-02-2010, 18:43
wup
wup is offline
Goedzo metellica!


Nog steeds niets van de heterd, dus dan maar niet. Ik ga morgenavond terug naar Seattle en gelukkig hebben andere vrienden daar al wel leuk gereageerd Misschien zie ik hem niet eens, want ben er maar een dag.. Nou ja, zaterdag naar San Francisco, dus dan laat ik jullie weten of daar leukers zijn. Zin in!
Oud 24-02-2010, 19:32
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Ondanks dat vandaag wel een heftige dag was was het prachtig.
Hij kwam gister en was lief en knuffelig en bleef bij me slapen, en praatte tegen me tot ik in slaap viel, en vanmorgen was ie eerst ff stil, maar toen die eenmaal wakker was weer meteen heel zorgzaam en ondersteunend.
Het was fijn om hem bij de crematie te hebben, al heeft hij dr nooit gekend.
En om dan achteraf te horen dat je mooi gesproken hebt is ook best fijn, helemaal als je er zelf aan twijfelt.
Hij was gewoon geweldige steun, en de crematie was mooi, en daarna nog even met hem op bed liggen en kletsen en de tijd vergeten.
En daarna 's avonds samen eten met zijn broer en diens vriendin, en gewoon gezellige sfeer.
Ja, vandaag was fijn, en ik ben ook blij dat ik nu even alleen thuis ben en alles op me in kan laten werken..

sorry voor het warverhaal
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 24-02-2010, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Ondanks dat vandaag wel een heftige dag was was het prachtig.
Hij kwam gister en was lief en knuffelig en bleef bij me slapen, en praatte tegen me tot ik in slaap viel, en vanmorgen was ie eerst ff stil, maar toen die eenmaal wakker was weer meteen heel zorgzaam en ondersteunend.
Het was fijn om hem bij de crematie te hebben, al heeft hij dr nooit gekend.
En om dan achteraf te horen dat je mooi gesproken hebt is ook best fijn, helemaal als je er zelf aan twijfelt.
Hij was gewoon geweldige steun, en de crematie was mooi, en daarna nog even met hem op bed liggen en kletsen en de tijd vergeten.
En daarna 's avonds samen eten met zijn broer en diens vriendin, en gewoon gezellige sfeer.
Ja, vandaag was fijn, en ik ben ook blij dat ik nu even alleen thuis ben en alles op me in kan laten werken..

sorry voor het warverhaal
Geen sorry zeggen, daar is het forum voor. Knuffel voor jou! Fijn dat je zoveel steun aan hem hebt, maar tegelijkertijd ook je eigen ruimte hebt.

ot: Ik zie hem vrijdagavond weer en daar heb ik best wel zin in. Ik ben benieuwd hoe ik ga reageren. Ik weet t niet helemaal... Gisteren kreeg ik een heel lief kaartje van een oude schoolvriendin over dat ik naar Frankrijk ga, echt heel schattig <3 Verder heb ik komende vrijdag met een collega afgesproken en daar heb ik ook vet veel zin in! Ze is lief Ennnn komende zaterdag met mijn zus en zusje uit en vandaag over een week ga ik met mijn twee beste vrienden naar de Dave Matthews Band en dat is ook tof!
Komende week zit ik, relationeel gezien iig goed.

Ennnn oooooh, echt heel grappig! Tis nog geen jaar uit tussen ons en hij gaat samenwonen met zn nieuwe vriendin. Ik vind het oprecht leuk voor hem en ben blij dat hij ieamnd heeft gevonden die in hetzelfde tempo wil rennen als hij.
Oud 24-02-2010, 21:49
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Nog 12 dagen.
pfffrt waarom is er niet omheen te komen dat die afstand af en toen gewoon sloopt en dan zo reteslecht is voor mn humeur.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 24-02-2010, 22:06
JustADreamer
JustADreamer is offline
Ik kan me niet meer herinneren wanneer we voor het laatst ruzie hadden, and that's a good thing, ik was het langzaamaan toch best zat aan het worden die constante strijd. Maar de lente komt er weer aan en het doet wonderen voor ons beider humeur
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Oud 24-02-2010, 22:23
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
boe ik mis m. mn vrienden blijven zeggen dat ze het zo knap vinden hoe we het volhouden, een lange afstandsrelatie en dat ik in positieve zin veranderd ben sinds ik met hem ben. ik ben niet meer het vreemdgaande flirtende bindingsangstige losgaande beest, aldus een vriend. best fijn dat ze me bevestiging geven, want ik heb het soms wel nodig om er even bij stil te staan dat we echt iets speciaals hebben en dat ik het niet voor lief moet nemen.
en ik ben bezig met een beurs aan te vragen en heb me aangemeld voor een MA bij hem volgend jaar. het staat op papier nu, so there's no crawling back!
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 24-02-2010, 22:28
Verwijderd
Citaat:
boe ik mis m. mn vrienden blijven zeggen dat ze het zo knap vinden hoe we het volhouden, een lange afstandsrelatie en dat ik in positieve zin veranderd ben sinds ik met hem ben. o
Inderdaad, dat is zeker knap! Ik deed dat ook ooit is, toen ik dichterbij kwam wonen toen ging het verkeerd

soms zijn lange afstandrelaties relaxer na een tijdje. Dan heb je minder kans dat die persoon onverwacht voor de deur staat.
Oud 24-02-2010, 23:57
Verwijderd
Pff. Het zijn rare weken. We brengen zoveel tijd samen door of bellen/smsen dat ik 'm bijna mis als ik 'm een dag niet zie of spreek. Het is meestal zijn initiatief, huh? En het kan ondertussen niet meer m'n verbeelding zijn dat ie altijd zo blij is mij te zien. Vannacht weer bij 'm blijven slapen en tot diep in de nacht gepraat en gestoeid, wat af en toe echt op het randje zat. En dat gaat wel ongeveer 1x per week zo. Dus ik snap steeds minder van onze 'vriendschap'.

Nog even duimen morgen, want dan weet hij hopelijk eindelijk of ik 'm in de zomer kan opzoeken. Maar hij was vandaag vrij chagrijnig. Waarschijnlijk een combi van slaapgebrek en frustratie omdat ie niet hard genoeg gestudeerd had. Bel 'm morgen wel hoe het ging, dan is het hopelijk weer overgewaaid.

En het hielp ook niet echt dat ik vannacht droomde dat ik met m'n ex gepraat had, dus toen werd ik helemaal in verwarring naast 'm wakker
Oud 25-02-2010, 05:51
wup
wup is offline
Ik heb mail

Ja, het is maar 1 zin, maar toch, hij heeft gemaild en hij wil wat gaan doen vrijdag en daaaaa
Oud 25-02-2010, 06:00
giftig kevertje
Avatar van giftig kevertje
giftig kevertje is offline
Ha de jongen die zó lang in mijn hoofd heeft gezeten is blijkbaar een onwijze vreemdganger Blij dat ik daar vanavond achter kwam en er om kon lachen.. 'Hey, is dit nou je vriendinnetje?..'
en dan met een heel betrapt hoofd: 'Ehhh... hoezo?!' terwijl ik van zijn vrienden al gehoord had dat hij dat meisje niet echt kende.. Ik vind het echt fijn dat het me niets doet, ik voel me er niet rot om of wat dan ook.. (oke, voelt wel een beetje lullig, omdat ik hem zó leuk vond, maar het raakte me niet dus prima )
__________________
geef je niet zo gauw gewonnen,
alles is nu pas begonnen
Oud 25-02-2010, 07:29
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
@ Skyblue: klinkt ingewikkeld... Misschien heb ik stukken gemist, maar zijn er gesprekken gevoerd enzo? Of wil je het casual houden?

@ wup: oeh, kinky!

OT: Whaha, die nieuwe buurt is wel grappig: zet je grofvuil buiten, ben je nog niet binnen of er staat een busje met Polen voor om te kijken of er nog wat tussen zit Geweldig, recycling!

Hij is nog steeds leuk, zondag komt er familie langs en jahoe, bijna weekend!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 25-02-2010, 07:48
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik mis mijn lieve vriendjes en mijn dinnie. Het loopt en wil allemaal niet en duizend afstand en ik vind het allemaal stom. Waarom wonen ze niet gewoon allemaal hier om de hoek, zou toch een stuk makkelijker zijn.

En verder gewoon nog heel veel vlinders. Zoveel vlinders dat ik bang ben zelf in een vlinder te veranderen.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 25-02-2010, 09:20
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Dat zou makkelijk zijn, kun je hierheen vliegen
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 25-02-2010, 09:50
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Citaat:
Ik kan je aanraden, uit eigen ervaring om deze test over te slaan. Al was het maar omdat je elkaar niet met de lattenbodem om oren wil slaan...
Haha, nou, het ging best goed. Als ik me af en toe tactisch terug trok. En vannacht heerlijk geslapen op het nieuwe bed.

OT: nog altijd goed.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 25-02-2010, 09:59
Verwijderd
Ik weet zeker dat zij me alleen ziet als een gewone vriend.

Edit: lucht wel op

Laatst gewijzigd op 26-02-2010 om 10:53.
Oud 25-02-2010, 10:05
Love,SweetLove
Avatar van Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
pff ik haat onze ruzies. Ze lijken steeds hetzelfde te gaan. Ik vertel iets waar hij kennelijk minder blij mee is. Hij gaat me meteen verwijten dat ik het niet goed doe. Op zo'n zelfmedelijdende manier. Heel irritant. Daar wordt ik dan weer boos om. En dan hebben we dus weer een ruzie die nergens over gaat.

Weet nog niet hoe ik dit ga doorbreken. Nouja, volgende maand samen 3 weken naar Chili!!
Oud 25-02-2010, 11:07
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
Haha, nou, het ging best goed. Als ik me af en toe tactisch terug trok. En vannacht heerlijk geslapen op het nieuwe bed.

OT: nog altijd goed.
Dat tactisch terugtrekken klinkt me heel bekend in de oren
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 25-02-2010, 11:19
WAT
WAT is offline
lekker nu een paar dagen bij vriendlief ^^
en ik ben af en toe echt verveeeelend maar hij heeft me nog niet weg getrapt XP
Oud 25-02-2010, 11:21
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Dat tactisch terugtrekken klinkt me heel bekend in de oren

bij ons is dat andersom

Wij kunnen vet goed IKEA meubelen in elkaar zetten
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 25-02-2010, 12:52
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Beetje onhandig allemaal
Oud 25-02-2010, 12:59
Verwijderd
Hm ik heb de jongen die ik leuk vond een berichtje gestuurd maar nog niks teruggehad. Nu kan het zijn dat hij het of nog niet gelezen heeft of denkt van nou uuh ik ga niks terugsturen of dat hij denkt hmm ik wacht nog even met terugsturen

en ondertussen weet ik niet wat ik moet doen
Oud 25-02-2010, 13:08
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik kan je aanraden, uit eigen ervaring om deze test over te slaan. Al was het maar omdat je elkaar niet met de lattenbodem om oren wil slaan...
Ik heb juist hele goeie ervaringen met samen een IKEA bed in elkaar zetten Het was de eerste keer dat-ie (m'n ex) het voor elkaar kreeg om me te laten blozen, nadat-ie al maanden pogingen had gedaan om dat voor elkaar te krijgen
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 25-02-2010, 14:24
Verwijderd
gister is mijn ex blijven slapen en dat was fijn. wielrenner bot afgekapt en krijg er waarschijnlijk spijt van.

achjaaa
Oud 25-02-2010, 17:45
Verwijderd
Ik voel me een beetje een zeikwijf en emotioneel gestoord op t moment.
Oud 25-02-2010, 17:54
Trance Maniak
Avatar van Trance Maniak
Trance Maniak is offline
De wil is er...
We hebben het echt lastig.
Naja.
Vanavond gaat ze gezellig mee voetbal kijken! haha.
Oud 26-02-2010, 08:17
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Hij is zooo leuk en volgens mij ben ik best wel verliefd.. En eigenlijk heb ik hem de afgelopen dagen best vaak gezien, en we zijn steeds van plan vroeg te gaan slapen samen (is afstudeertechnisch wel handig), maar dat lukt steeds niet
En ik had nooit problemen met alleen slapen, maar de laatste tijd vind ik dat wel erg saai..
Vanavond en morgen uit!
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 26-02-2010, 10:48
WAT
WAT is offline
hoe komt het dat hij zo schattig is?
af en toe echt van die kinderlijke dingen die hij zegt (gister avond laat gingen we beneden even een ijsje halen en ineens zei hij heel schattig "ik heb geen broek aan" ik kwam bijna niet meer bij , vooral omdat hij wel vaker gewoon in zijn boxer rond loopt en hij het nu echt zei op een manier die ik niet kon weerstaan )
Oh zo lief en cute
Maar vandaag gaat hij lekker gamen en ga ik bezig een stuk tekst te schrijven voor een uni.
Oud 26-02-2010, 12:39
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Thanks allemaal Ik ben nog steeds zo verliefd, he

Citaat:
Wanneer gaan wij onze chicknight houden?
PM!
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 26-02-2010, 12:52
Verwijderd
Pfoe, zware bevalling. Ik weet echt niet meer wat ik tegen haar moet zeggen. Weer begon ze over haar hond. Deze keer heb ik gezegd dat ze daarmee moet stoppen. Maar dat kan ze niet. En op een gegeven moment begon ik dus te snauwen en toen zat ze daar heel zielig van 'ben je kwaad op mij?'. *zucht* Gelukkig waren het maar een paar uurtjes en heb ik in Maastricht ook wel wat kunnen winkelen, maar het is niet echt fijn meer.
Oud 26-02-2010, 14:57
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Hihi, we blijven ook echt zo lief naar elkaar doen, echt heerlijk . En weer een aantal afspraken met vriendinnetjes gemaakt, dus dat gaat ook goed .
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 26-02-2010, 17:07
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
samen winkelen <3
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 26-02-2010, 17:20
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
er zijn de laatste tijd best wel een paar nare dingen gebeurd en er is ook niet echt veel kans geweest om het weer goed te maken. tuurlijk hebben we het uitgepraat, maar ik heb dan echt even een dag/avond samen nodig dat het wél echt leuk is en die zijn er nog niet echt geweest...
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 26-02-2010, 18:17
Trance Maniak
Avatar van Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Zo, ben in therapie geweest, 1ste sessie.

Vriendin zei gemeend: ik hou van je, en ik ben trots op je!
Wat woorden niet al met je kunnen doen!

Sinds twee maanden ook weer eens samen geslapen!

Wat meer lichtpuntjes! Heerlijk!

edit:
ik merk ook dat ik probeer om minder koppig te doen, te laten merken dat ik om haar geef, en haar graag zie...dus dat vind ik al een klein pluspuntje van mezelf.
Oud 26-02-2010, 19:27
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
hmm, ik mis hem.
Ik ben langzaam gek aan het worden vermoed ik
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 26-02-2010, 21:05
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
3 leuke dagen met een dinnetje in Gent gehad

Was erg gezellig.
Oud 27-02-2010, 07:41
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
gisternacht nachtmerries gehad over mijn ex....

fucking great! Gewoon 8 weken lang niet over die man gedroomd,
dan ineens 2x in een week.
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Oud 27-02-2010, 16:55
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Ik blijf me af vragen of hij nog steeds twijfels heeft.
Als ik zijn gedrag bekijk denk ik van niet, maar eigenlijk wil ik het horen.
Maar ik durf het niet te vragen uit angst dat ik slapende honden wakker maak..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:25.