Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2012, 09:43
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik vind sowieso puntige voorkanten aan schoenen heel vreselijk. Van die hakken van 4, 5 cm en dan een puntige lange voorkant. Echt een Katrien Duck-effect.
Advertentie
Oud 30-06-2012, 11:15
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik vind schoenen met een lage hak wel kunnen, tenminste bij van die laarsjes die niet te hoog zijn, als het helemaal geen hak zou hebben zou het er uitzien alsof het zo'n schoen is voor een basisschoolkind.
En dan heb ik het btw over dit soort laarsjes die ik wel vind kunnen:
[afbeelding]
Afgrijselijk.

Citaat:
Laarsjes vindt ik opzich wel kunnen als het een lage hak heeft. Maar pumps moeten voor mij gewoon hoge hakken hebben

En met lage hak bedoel ik dit dus. Heb een linkje geplaatst want wist niet hoe ik er een foto opkreeg.
http://www.mylovelybigfeetblog.com/s...ges/redbig.jpg
Ja, dit vind ik ook niet mooi. Als je dan hakken wilt, neem dan ook écht hakken.

Citaat:
Die kunnen dus niet.


Citaat:
Ik vind sowieso puntige voorkanten aan schoenen heel vreselijk. Van die hakken van 4, 5 cm en dan een puntige lange voorkant. Echt een Katrien Duck-effect.
Maar vind je puntige voorkanten áltijd lelijk, of alleen bij een lage hak? Ik heb zelf iets dat hierop lijkt.


Ik vind dat puntige juist wel iets hebben. Maar ik heb ook laarzen met een rondere punt, vind ik ook niets mis mee.
Oud 30-06-2012, 12:13
Verwijderd
Ik ben het met Fizzle eens, ik vind schoenen met een puntige neus echt heel erg lellijk. Altijd.
Oud 30-06-2012, 12:38
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik ben het met Fizzle eens, ik vind schoenen met een puntige neus echt heel erg lellijk. Altijd.
Maar wanneer is het dan niet meer puntig? Moet het echt helemaal rond zijn of is zoiets als dit ook goed? Niet écht een punt, wel ronder.
Oud 30-06-2012, 13:16
Verwijderd
Dat is denk ik het puntigste dat ik kan hebben. Puntiger dan dan vind ik vrijwel alle schoenen gewoon leuker. Ik heb ook wel eens laatzen laten staan omdat ze een puntneus hadden, terwijl de rest wel leuk was. Ik vind puntlaarzen gewoone cht niet mooi.
Oud 01-07-2012, 16:00
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Maar vind je puntige voorkanten áltijd lelijk, of alleen bij een lage hak? Ik heb zelf iets dat hierop lijkt.
Deze hakken vind ik echt wansmaak, verschrikkelijk

Toen ik gisteren aan het werk was zag ik veertienjarige meisjes op dit soort hakken rond paraderen




Ik vind hakken sowieso niet mooi
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 01-07-2012, 16:01
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Deze zijn ook echt te lelijk

__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 01-07-2012, 17:13
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Afgrijselijk.


Ja, dit vind ik ook niet mooi. Als je dan hakken wilt, neem dan ook écht hakken.






Maar vind je puntige voorkanten áltijd lelijk, of alleen bij een lage hak? Ik heb zelf iets dat hierop lijkt.


Ik vind dat puntige juist wel iets hebben. Maar ik heb ook laarzen met een rondere punt, vind ik ook niets mis mee.
Nee, sorry, ik vind het alsnog vreselijk. Een hak maakt juist je voet mooi klein, en door zo'n lange punt worden je voeten weer veel langer. Ik heb ze als kind weleens gehad omdat mama ze leuk vond, ik schopte altijd overal tegenaan. En het ziet er ook belachelijk uit, een beetje een katrien duck-effect dus. Sorry.
Citaat:
Maar wanneer is het dan niet meer puntig? Moet het echt helemaal rond zijn of is zoiets als dit ook goed? Niet écht een punt, wel ronder.
Die vind ik dan best okee. die punt steekt ten minste niet verder uit dan de grote teen.
Oud 01-07-2012, 17:13
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Deze zijn ook echt te lelijk

[afbeelding]
Laarzen zijn erg snel onelegant
Oud 02-07-2012, 11:20
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Ik vind dat de laarzen die ik hier voorbij zie komen een hoog SM gehalte hebben.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!

Laatst gewijzigd op 02-07-2012 om 15:14. Reden: woordje verdwenen
Oud 02-07-2012, 11:46
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik vind de laarzen die ik hier voorbij zie komen een hoog SM gehalte hebben.
Oud 02-07-2012, 13:05
Verwijderd
Citaat:
Deze hakken vind ik echt wansmaak, verschrikkelijk

Toen ik gisteren aan het werk was zag ik veertienjarige meisjes op dit soort hakken rond paraderen

[afbeelding]


Ik vind hakken sowieso niet mooi
Dit jaar tijdens het eindexamengala liepen vrijwel alle meiden op zulke hakken. Deze hakken, en dan een HEEL erg kort jurkje. Echt veel te kort. Sindsdien vind ik dit soort hakken een stuk minder mooi
Oud 02-07-2012, 14:49
Verwijderd
Meer wansmaak:

Tribal Tatoos. Zeker bij blanken.
Piercings in het gezicht.
Glimmende jassen.
Oud 02-07-2012, 15:48
Verwijderd
En natuurlijk sokken in sandalen!



Dit droeg mijn opa gisteren (maargoed, zo is hij nou eenmaal) en een man bij de fysio.
Oud 02-07-2012, 16:28
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
En natuurlijk sokken in sandalen!

[afbeelding]


Dit droeg mijn opa gisteren (maargoed, zo is hij nou eenmaal) en een man bij de fysio.
Elke zomer weer...
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Oud 03-07-2012, 01:29
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik vind dat de laarzen die ik hier voorbij zie komen een hoog SM gehalte hebben.
Nee, DIT zijn SM-laarzen:
Oud 03-07-2012, 08:22
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Die jassen die deze winter mode waren vond ik ook echt vreselijk, net opgeblazen vuilniszakken met een stuk nepbont eraan!
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Oud 03-07-2012, 12:18
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
Die jassen die deze winter mode waren vond ik ook echt vreselijk, net opgeblazen vuilniszakken met een stuk nepbont eraan!
Ik zie vaak genoeg de zomerversie ervan... En waarschijnlijk zullen ze deze winter ook weer vaak.voorkomem.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Oud 03-07-2012, 19:22
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Die jassen die deze winter mode waren vond ik ook echt vreselijk, net opgeblazen vuilniszakken met een stuk nepbont eraan!
Helaas is het bont wat er aan hangt lang niet altijd nep .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 05-07-2012, 15:23
Verwijderd
Dit soort ondergoed. Wie draagt het en waarom? Behalve trannies, luierfetisjisten en AB-enthousiasten, dan. Van hen snap ik het wel.
Oud 05-07-2012, 16:44
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Citaat:
Helaas is het bont wat er aan hangt lang niet altijd nep .
Gezien het gemiddelde niveau van de mensen die zo'n jassen dragen lijkt het me sterk dat ze genoeg geld hebben voor een vuilniszak met écht bont.
Oud 05-07-2012, 16:48
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Gezien het gemiddelde niveau van de mensen die zo'n jassen dragen lijkt het me sterk dat ze genoeg geld hebben voor een vuilniszak met écht bont.
Ik kon zo snel geen betere bron vinden (maar die is er vast wel), maar vorig jaar is er onderzoek gedaan naar goedkope kleding met bont, en verrassend vaak bleek het wel om echt bont te gaan.
Oud 05-07-2012, 16:56
Verwijderd
Pofmouwen, en dan zeker bij trouwjurken!
(met dank aan lorelei )
Oud 05-07-2012, 17:08
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Gezien het gemiddelde niveau van de mensen die zo'n jassen dragen lijkt het me sterk dat ze genoeg geld hebben voor een vuilniszak met écht bont.
Echt bont is (geloof ik) goedkoper dan nep bont. Een diertje in een klein kooitje stoppen en daarna slachten is nu eenmaal makkelijker dan nep bont maken, lijkt me zo.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Oud 05-07-2012, 17:21
Verwijderd
Ligt natuurlijk aan de bron he Er zullen vast wel nepbontsoorten zijn die duur zijn en bontsoorten die goedkoop zijn maar het globale beeld is wel volgens mij dat bont duurder is
Oud 05-07-2012, 17:52
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Pofmouwen, en dan zeker bij trouwjurken!
(met dank aan lorelei )
Graag gedaan hoor
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 05-07-2012, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Gezien het gemiddelde niveau van de mensen die zo'n jassen dragen lijkt het me sterk dat ze genoeg geld hebben voor een vuilniszak met écht bont.
Bedankt. Ik doe toch echt vwo.

Maar ik heb zoiets, maar dan met een iets kleinere bontkraag:
Spoiler


Dit vind ik wel lelijk, té glimmend en net een vuilniszak inderdaad:
Spoiler


Dit vind ik dan wel leuk:
Spoiler
Oud 05-07-2012, 19:14
Verwijderd
Ik vind sommige hoge broeken écht lelijk, zoals deze:
Spoiler


En corrigerend ondergoed:
Spoiler


En niet te vergeten die 'ahh bra', die zie je onder shirtjes en je borsten krijgen er een hele rare vorm van én het is verre van aantrekkelijk. Toch niet leuk/mooi voor de man als je zo'n oma-ding aantreft in bed.
Spoiler
Oud 05-07-2012, 19:23
Verwijderd
Citaat:
Bedankt. Ik doe toch echt vwo.

Maar ik heb zoiets, maar dan met een iets kleinere bontkraag:
Spoiler


Dit vind ik wel lelijk, té glimmend en net een vuilniszak inderdaad:
Spoiler


Dit vind ik dan wel leuk:
Spoiler
Je kunt beledigd doen, maar hij zei toch echt gemiddeld en hij heeft toch echt gelijk dat het vaker gedragen wordt binnen lagere sociale klassen en daarmee ook een lager opleidingsniveau.
Oud 05-07-2012, 19:31
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Ligt natuurlijk aan de bron he Er zullen vast wel nepbontsoorten zijn die duur zijn en bontsoorten die goedkoop zijn maar het globale beeld is wel volgens mij dat bont duurder is
Met 'het globale beeld is dat echt bont duurder is dan nep bont' ben ik het wel eens, ja. Alleen weet ik ook niet zeker of het globale beeld klopt en het goedkoopste spul ook echt nep is.

Wat google zo snel voor mij vond, bijvoorbeeld:

Van radar (dat programma, dus):

Citaat:
Om dat te checken, gaan we winkelen en kopen we een drietal jassen op de markt. De jassen hebben allemaal een grote bontkraag. We hebben het vermoeden dat het echt bont is, maar de verkopers verzekeren ons dat het nep is, imitatiebont dus. De jassen zijn goedkoop, van een tientje tot 49 euro. Maar is het nou echt of nepbont?

Onderzoek

Radar laat de jassen onderzoeken door wetenschapper Dennis Lammertsma. Hij werkt bij onderzoeksinstituut Alterra, van de universiteit Wageningen. In Wageningen blijkt dat ons vermoeden juist is, de drie jassen van de markt hebben bontkragen van dierlijk bont.
Oftewel: goedkoop spul, echt bont.

Verder kan ik geen cijfers vinden of wat dan ook, maar ik denk dat het beeld 'goedkoop = nep' onjuist is.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Oud 06-07-2012, 07:50
Verwijderd
Sorry hoor, maar drie jassen zegt echt niet alles Ik zeg niet dat het niet waar is, maar echt een betrouwbaar onderzoek is het niet!
Oud 06-07-2012, 08:24
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Een onderzoek met drie jassen zegt inderdaad niet veel, ik gaf daarbij al aan dat ik de juiste bron niet kan vinden. Er is wel een groter onderzoek naar gedaan een of twee jaar terug, waaruit bleek dat ook goedkope jassen vaak echt bont bevatten.
Oud 06-07-2012, 09:35
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Citaat:
Echt bont is (geloof ik) goedkoper dan nep bont. Een diertje in een klein kooitje stoppen en daarna slachten is nu eenmaal makkelijker dan nep bont maken, lijkt me zo.
ja volgensmij klopt dat ook, mijn moeder had een winkel en toen ze naar parijs jassen ging inkopen waren ze allemaal gewoon met echt bont voor.. 8 euro per jas ofzo?
Oud 06-07-2012, 15:03
Verwijderd
Het hangt er natuurlijk nogal vanaf wat voor soort bont het is.
Oud 06-07-2012, 17:02
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
ja dat natuurlijk ook, dat van het inkopen was konijnenbont volgensmij.. dusja x)
Oud 06-07-2012, 18:43
Verwijderd
zag net weer iemand lopen met uggs aan...dat ze lelijk zijn is een ding, maar dan ook nog eens met dit weer?
Oud 06-07-2012, 19:33
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Sorry hoor, maar drie jassen zegt echt niet alles Ik zeg niet dat het niet waar is, maar echt een betrouwbaar onderzoek is het niet!
Nee, natuurlijk niet. Maar je kunt wel zeggen dat als je zo drie goedkope jassen vindt waarbij het bont bij alledrie echt blijkt te zijn, dat je dan wel min of meer te ontkrachten is dat goedkoop spul automatisch nepbont is. Voor echt goed onderzoek met betrouwbare cijfers moet je natuurlijk veel en veel meer jassen laten testen, dit was meer omdat het een beeld gaf (en omdat ik geen betere bron zag op de eerste pagina met zoekresultaten ).
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Oud 09-07-2012, 10:29
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
ondanks dat hij bij sommige mensen echt heel leuk staat:


ik heb zelf ook nep zonnebril exemplaar, maar het gaat me vooral om de gewone bril. een aantal vrienden van me hebben m. bij mannen vind ik hem leuker dan bij vrouwen, het is echt zo'n enorme eye catcher, ik ben m een beetje beu. niet echt wansmaak, maar wel een kleine ergernis.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 09-07-2012, 13:27
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Allochtonen en wannabe-allochtonen die hun pet op hun hoofd hebben liggen.
Oud 10-07-2012, 01:00
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
ondanks dat hij bij sommige mensen echt heel leuk staat:
[afbeelding]


ik heb zelf ook nep zonnebril exemplaar, maar het gaat me vooral om de gewone bril. een aantal vrienden van me hebben m. bij mannen vind ik hem leuker dan bij vrouwen, het is echt zo'n enorme eye catcher, ik ben m een beetje beu. niet echt wansmaak, maar wel een kleine ergernis.
Ik snap de grote-brillen trend van het moment sowieso niet echt, want het staat bij bijna niemand echt charmant, zeker niet bij vrouwen (IMO). Zojuist ging ik eens even kijken voor een nieuw montuur (want de mijne heb ik inmiddels al 5 jaar, en hij is behoorlijk bekrast en smerig), maar de meeste brillen zijn of gigantisch groot, of echt supertruttig. Ik wil gewoon een normaal zwart montuur voor een redelijke prijs.

(Voordat iemand wat zegt die het 'wat heb je nieuw'-topic heeft gezien: Die bril heb ik alleen gekocht omdat ik een pixel-nerd ben. Wrs draag ik 'm 1 keer en nooit meer, maar ik hou ervan om dingetjes te hebben. Zo heb ik ook ooit zo'n bril met van die spijlen gehad, om een dagje lame te doen op een festival. )
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 10-07-2012, 07:29
Verwijderd
Citaat:
ondanks dat hij bij sommige mensen echt heel leuk staat:
[afbeelding]


ik heb zelf ook nep zonnebril exemplaar, maar het gaat me vooral om de gewone bril. een aantal vrienden van me hebben m. bij mannen vind ik hem leuker dan bij vrouwen, het is echt zo'n enorme eye catcher, ik ben m een beetje beu. niet echt wansmaak, maar wel een kleine ergernis.
Ja, echt iedereen heeft ze. Bij sommigen is het echt gewoon lelijk.
Oud 10-07-2012, 17:36
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
ondanks dat hij bij sommige mensen echt heel leuk staat:
[afbeelding]


ik heb zelf ook nep zonnebril exemplaar, maar het gaat me vooral om de gewone bril. een aantal vrienden van me hebben m. bij mannen vind ik hem leuker dan bij vrouwen, het is echt zo'n enorme eye catcher, ik ben m een beetje beu. niet echt wansmaak, maar wel een kleine ergernis.
Ik heb een zwak voor meiden met van die 'nerd/hipster brillen', als het goed staat, dat is.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Oud 10-07-2012, 18:08
Verwijderd
Sowieso brillen. Wansmaak in het kwadraat.
Oud 10-07-2012, 18:48
Verwijderd
Kan ik er wat aan doen dat ik slechte ogen heb..
Oud 11-07-2012, 00:03
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik heb een zwak voor meiden met van die 'nerd/hipster brillen', als het goed staat, dat is.
Maar meestal staat het niet goed. En ik vind het vooral debiel als het een bril is zonder sterkte.

Aber gut, ik heb dus ook een bril, maar die heb ik nodig om te zien en mijn ogen kunnen niet zo goed tegen lenzen, dus tsja.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 11-07-2012, 07:45
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Als je denkt dat het niet erger kan op crocsgebied dan heb je het mis, want kijk eens waar mijn collega vannacht op liep

__________________
Allem voran die Tat.
Oud 11-07-2012, 14:16
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
:
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 11-07-2012, 15:51
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Dat is vast gewoon een grapje, van die ontwerpers. Allejezus
Oud 11-07-2012, 19:09
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Dat is vast gewoon een grapje, van die ontwerpers. Allejezus
Ja, die lachen zich nu dood. "Moet je die mongolen zien lopen."
Oud 11-07-2012, 19:55
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Als je denkt dat het niet erger kan op crocsgebied dan heb je het mis, want kijk eens waar mijn collega vannacht op liep
[afbeelding]

/eyestab
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:22.