Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-03-2012, 11:22
mannetje123
mannetje123 is offline
Hoi, Ik schrijf dit bericht omdat ik al 3 maanden kranten bezorg voor buijze, dit ging een hele tijd goed. Ik hoefde maar 1 uur kranten te bezorgen voor ongeveer 7,50.
Nu opeens krijg ik de dubbele hoeveelheid kranten en heb ik er nog een ander blad bijgekregen dat net zo dik is als het blad wat ik normaal al moet bezorgen.
Normaal krijg ik 3 eurocent per adres en voor deze extra krant maar 1 cent per stuk.
Ik vind dit nergens op slaan, ik ben nu veel langer dan een uur bezig voor maar 2,50 extra.
En dit moet ik nu ook volgende week gaan doen, zal ik dan maar gewoon die shit wegflikkeren?
Heb hun een emailtje gestuurd en begon die gast te praten over dat het handig was om wat extra bij te verdienen, hij ging niet in op mijn standpunten...
Ik heb namelijk wel een vast contract, misschien dat dat uitmaakt ofzo? Bij het formulier stond dat ik af en toe een extra bijlage erbij moest, maar een hele extra krant? Ik heb er wel eerder foldertjes bij gekregen maar die waren heel klein, dit is echt een krant die 100x groter is dan die kleine foldertjes.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-03-2012, 11:30
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Bij het bezorgen van huis-aan-huisbladen is het gebruikelijk dat je per blad en per folder wordt betaald, waarbij het eerste stuk per adres het meeste oplevert.

Hoe lang ben je dan extra bezig voor € 2,50?

Je krijgt dus:
-3 cent voor de eerste krant
-1 cent voor de extra krant
-maar hoeveel krijg je voor dat andere blad dan?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2012, 11:33
mannetje123
mannetje123 is offline
nu moet ik opeens een ander blad erbij gaan bezorgen en daarvoor krijg ik maar 1 cent, dus in totaal 2,50 ik ben hier zeker wel 1 uur meer mee bezig.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2012, 11:35
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Dat is wel het principe van huis-aan-huisbladen bezorgen.

Misschien kun je hier even posten wat er precies op het formulier/in je contract staat.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2012, 11:41
mannetje123
mannetje123 is offline
Kijk het zit zo, ik ben gewoon een standaard bezorger voor leids nieuwsblad voor buijze. Soms krijg ik er folders bij maar ze zeggen om failissement dat ze extra geld willen verdienen ofzo, ik zoek dat contract zo wel even.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2012, 19:25
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
de meeste bezorgbedrijven hebben een clausule waarin ze je verplichten alles te bezorgen wat ze aanbieden, als zij die "extra krant" dan opvoeren als bijlage tja dan is dat maar zo.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 24-03-2012, 10:23
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
.. de dubbele hoeveelheid kranten ...net zo dik is als het blad ... dit is echt een krant die 100x groter is dan die kleine foldertjes.
Dus, je hebt dezelfde route, niet meer adressen alleen meer gewicht en je bent wat langer bezig.
7,50 Eur per uur is goed betaald, en 2,50 Eur extra zou dan omgerekend 20 minuten langer mogen duren.
Ik denk dat je een beetje overdrijft...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering
PetitieJeugd
39 31-10-2013 13:01
Levensbeschouwing & Filosofie Een kijk op de westerse wereld
Toerkoe
372 25-10-2012 23:51
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Stijgende brandstofprijzen - wereldwijde stakingen
akumabito
46 25-07-2008 18:15
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' ‎
Promillage
499 12-11-2007 18:22
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Welke coalities zie jij op het toneel graag verschijnen & bepaalt dit je stemgedrag?
Gatara
230 21-11-2006 00:05
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nederlands gevangenissysteem maakt samenleving op termijn juist gevaarlijker
Verwijderd
48 26-08-2005 13:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:22.