Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2012, 18:05
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Morgen ga ik deze laarzen halen

__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-11-2012, 21:47
meisjeJ
meisjeJ is offline
Paar nieuwe sloffen
Met citaat reageren
Oud 24-11-2012, 10:48
Verwijderd
- hele hoop zooi van de Ikea om mijn appartement op orde te krijgen
- een orchidee in een wel heel toffe kleur
- MD-setje (de meest rechtse combinatie)
Met citaat reageren
Oud 25-11-2012, 12:02
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Met de aankomende verhuizing alvast deze accuboormachine gekocht. Was ook nog eens in de aanbieding en power wat dat ding heeft zeg! Had ik niet verwacht, zelfs vastgeroeste schroeven die ik met een gewone schroevendraaier maar moeizaam loskrijg gaat met deze machine alsof het niks is.

Bosch PSR 12

__________________
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2012, 09:11
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
deze:
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Met citaat reageren
Oud 07-12-2012, 17:51
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Crosspost, maar ik ben zo blij met mijn nieuwe jurkje

__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 08-12-2012, 21:59
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gisteren nieuwe ski's gekocht, ik vind ze zo gaaf



@ igfy en miekje: gaaf!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 23-12-2012, 10:24
Cucumber.
Avatar van Cucumber.
Cucumber. is offline
Upje.

Vrijdag ben ik met een vriendin wezen shoppen in Rotterdam en bij deze: ik wil nu weer een heel stuk vaker gaan.
Primark. <3 2 jurkjes, 2 pyjama's, 2 onderbroeken en oorwarmers voor 50 euro.
Ik hou van die winkel, zoveel leuke dingen.

Verder heb ik nog grijsroze Vansjes in de uitverkoop voor 40 euro gekocht en een nieuw wollen vest.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2012, 02:42
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mijn nieuwste aanwinsten zijn:

een nieuwe bril
2 grote colsjaals, zwart en donkergroen
donkerblauw/wit/roze geruite bloes
groen geruite oorflap-muts met bont (deerstalker)
Threadless custom t-shirt met logo\
Zwart threadless vest met panda
Rituals kerstpakket met afwasmiddel (wtf), handlotion en nog iets van zeep
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2012, 09:42
Nemo
Avatar van Nemo
Nemo is offline
Wat een toffe laarzen Waar heb je ze vandaan en hoe duur?
__________________
*danst met bob the bear*
Met citaat reageren
Oud 27-12-2012, 19:31
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb ook nog geshopt met m'n kerstgeld:



Deze trui gekocht met 50% korting

En deze pantoffels (dan wel damesmaat maar die zie ik niet op de website maar ze lijken heel erg hierop).

En een geurtje, Puma Flowing en sokken en kniekousen van de Action
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 28-12-2012, 03:55
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
En deze pantoffels (dan wel damesmaat maar die zie ik niet op de website maar ze lijken heel erg hierop).
Oh, hebben ze die weer? Ik heb er ooit een paar paarse gekocht en die houden m'n voetjes al jaren lekker warm, maar ze beginnen er een beetje ranzig uit te zien.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2012, 16:00
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ja wel alleen donker grijze, 7,50 zijn ze. Ik vind ze ook lekker warm!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 06-01-2013, 17:31
Verwijderd
Geen kleding, maar ik ben er zo blij mee! Ik heb Het leukste kookboek van de wereld van mijn vriendje gekregen! Lekker weer hele avonden op de bank zitten met dat boek. En ja, ik ga er ook echt wel uit koken, maar het is ook echt een kijkboek en daar word ik zó blij van!
Met citaat reageren
Oud 11-01-2013, 16:59
O RLY
Avatar van O RLY
O RLY is offline
Een armband met verlichting voor tijdens het hardlopen.



&



Het boek Carthago door Adrian Goldsworthy
__________________
Overigens ben ik van mening dat Carthago verwoest moet worden.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2013, 22:35
Verwijderd
Sneakers met studs:


Laarsen met studs (op de foto lijken ze minder mooi):
En nog een riem en een kledingroller (:
Met citaat reageren
Oud 16-01-2013, 14:30
destinations
Avatar van destinations
destinations is offline
Palette van Urban Decay en Jafra!
Met citaat reageren
Oud 16-01-2013, 14:32
Verwijderd
2 lion kingsize repen
Met citaat reageren
Oud 16-01-2013, 18:03
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Kyle Petty's No Fear Racing voor de Snes.

__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 18-01-2013, 22:27
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Kyle Petty's No Fear Racing voor de Snes.

[afbeelding]
Oh. Mijn. God.

ot:
Ik heb gisteren bij de attitude-sale de volgende dingen weten te bemachtigen:

grijs paar kniesokken met gekleurde hartjes (van 8,- voor 2,-)
Nintendo mushroom belt buckle (van 20,- voor 2,40)
Zwarte, Suede Demonia Creepers (van 84,- voor 8,40)
Zwarte, kanten Dominia uber blokhakken (van 68,- voor 6,80)
Paars/zwarte pyramide-riem.

Ik weet van die schoenen niet of ze passen, maar zo niet dan kan ik ze iig doorverkopen met dikke winst ofzo. Ik hou van koopjes.

Oh ja, ik heb vandaag ook nog gekocht:
bordeauxrode corduroy shorts
bordeauxrode slobber- en kriebeltrui.

Beiden gaan terug, denk ik, want het broekje staat raar en de trui is nu al uitgelubberd bij de nek.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.

Laatst gewijzigd op 18-01-2013 om 22:43.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2013, 08:33
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Die riem. <3
Met citaat reageren
Oud 19-01-2013, 10:19
Verwijderd
Die creepers vind ik niks, maar om door te verkopen wel handig natuurlijk. Is dat een of andere speciale sale?

En elke keer denk ik verdorie ik moet mijn nieuwe dingen posten en elke keer heb ik dan weer iets nieuws dat erbij is gekomen, zeker omdat ik een nieuwe garderobe moest aanschaffen. Misschien maar een verzamelfoto maken
Met citaat reageren
Oud 19-01-2013, 17:57
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Die creepers vind ik niks, maar om door te verkopen wel handig natuurlijk. Is dat een of andere speciale sale?

En elke keer denk ik verdorie ik moet mijn nieuwe dingen posten en elke keer heb ik dan weer iets nieuws dat erbij is gekomen, zeker omdat ik een nieuwe garderobe moest aanschaffen. Misschien maar een verzamelfoto maken
Ik heb al een paar van die creepers, maar dan de echte el cheapo variant met zool van bordkarton. Niet echt lekker om lang op te lopen. Maar ik vind ze dus tof. Ik hou sowieso wel van rockabilly fashun, alleen pas ik de meeste kleren niet. muuh.

Die site is trouwens een beetje een alto-allegaartje, maar ze hebben er wel leuke dingen. Ik heb in hun sale wel vaker schoenen kunnen vinden in mijn maat voor superweinig geld. Ze beginnen dan met 60% sale ofzo en dan wordt 't steeds meer en uiteindelijk zijn de restanten 90% goedkoper en als je mazzel hebt zijn dat dan net de dingen in jouw maat.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2013, 01:16
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Die riem. <3
Bedoel je die Nintendo riem? Die is inderdaad tof.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2013, 08:25
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Bedoel je die Nintendo riem? Die is inderdaad tof.
Ja. Het is dat ik nooit riemen draag, maar die zou ik ook willen hebben.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2013, 09:23
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik heb nieuw:
Donker groene hoge Allstars
Panty van kant
Legerprint (zwart-grijs) gebreid groot vest van de Zara
Girls love moustaches t-shirt ook van de Zara
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 20-01-2013, 16:15
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Wat een toffe laarzen Waar heb je ze vandaan en hoe duur?
Ik weet niet of je nog op zoek bent maar ik zag een reclame poster hangen bij de Schoenenreus met dit soort laarzen. Je zou ff op de site moeten kijken hoe duur ze dan zijn want dat heb ik niet onthouden.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 20-01-2013, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Ik heb al een paar van die creepers, maar dan de echte el cheapo variant met zool van bordkarton. Niet echt lekker om lang op te lopen. Maar ik vind ze dus tof. Ik hou sowieso wel van rockabilly fashun, alleen pas ik de meeste kleren niet. muuh.

Die site is trouwens een beetje een alto-allegaartje, maar ze hebben er wel leuke dingen. Ik heb in hun sale wel vaker schoenen kunnen vinden in mijn maat voor superweinig geld. Ze beginnen dan met 60% sale ofzo en dan wordt 't steeds meer en uiteindelijk zijn de restanten 90% goedkoper en als je mazzel hebt zijn dat dan net de dingen in jouw maat.
Ik weet het niet, die creepers hebben me nooit getrokken Ik vind ze heel erg lelijk, terwijl me voor de rest behoorlijk wat wansmaak en liefde voor vage plateauzolen verweten kan worden

En hoe weet je wanneer er sale is en is dat zo van klikken als een gek om iets te bemachtigen?
Met citaat reageren
Oud 20-01-2013, 18:17
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2013, 23:28
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik weet het niet, die creepers hebben me nooit getrokken Ik vind ze heel erg lelijk, terwijl me voor de rest behoorlijk wat wansmaak en liefde voor vage plateauzolen verweten kan worden

En hoe weet je wanneer er sale is en is dat zo van klikken als een gek om iets te bemachtigen?
Ach ja, smaken verschillen he.
Als je je aanmeldt voor de nieuwsbrief blijf je op de hoogte van wanneer er sale is. Je hoeft dan niet als een debiel te klikken, al zou het kunnen dat er maar 1 paar van iets over is en dat die weg is wanneer je te lang wacht. Volgens mij beginnen ze met 15% sale en dan elke week oid een beetje meer erbij, tot ze eindigen met de 90%
Het meeste is dan al weg natuurlijk, maar als je een afwijkende maat hebt is er vaak nog wel wat over. Vandaar ook dat ik die schoenen heb. Grote voeten ftw!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2013, 14:57
Verwijderd
2 ringen
- 4 vinger ring ; six (lijkt net een boxbeugel)
- 2 vinger ring met anker ; six
- eyeliner
Met citaat reageren
Oud 21-01-2013, 22:48
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline


- Nog een lange blouse, donkerrood met een grote rode strik op de borst bij V&D.
- Suede zwarte flatjes van V&D met een puntneusje en een strik met daarop iniemini bronzen studjes.
- Donkerblauwe en zwarte dikke panty van de Wibra.
- Twee van die hoge katoenen stretchrokjes bij H&M.

Ik ga morgen stevige laarzen kopen, want ik ga twee maanden naar Zwitserland, op een boerderij werken! En ik heb niet echt ''functionele'' schoenen. Ik zat gewoon te denken aan rubberlaarzen maar mijn ouders willen iets degelijks....
Met citaat reageren
Oud 22-01-2013, 12:20
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
een samsung ultrabook


winterlaarzen

en omdat ik toch ging bestellen ook deze lieverds
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 22-01-2013, 16:46
Verwijderd
Vanmiddag 'gehapt' voor een nieuwe nachtbeugel die ik donderdag krijg (oude was kapot)
Met citaat reageren
Oud 23-01-2013, 23:25
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Die bruine schoentjes zijn schattig.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 31-01-2013, 21:50
O RLY
Avatar van O RLY
O RLY is offline
Ik heb de boeken The Rolling Stones en The Beatles van de serie Een geschiedenis in Beeld gekregen. En ook nog de DVD box set van I Claudius van de BBC met Brian Bless.
__________________
Overigens ben ik van mening dat Carthago verwoest moet worden.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2013, 14:34
Verwijderd
En Ying yang ring , en een ring met witte roos, nog een tasje met toren van pisa en nog meer van die beelden uit landen
Met citaat reageren
Oud 05-02-2013, 15:45
Verwijderd
Ik heb vandaag nog 2 stuks van de Designers Against Aids van An Lemmens voor JBC op de kop kunnen tikken bij de laatste koopjes <3

Ik was destijds om de moord te stikken dat ik toen nog te hard was aan het afvallen en niks kon aanschaffen.


Linkerbloesje


Rechterrokje
Met citaat reageren
Oud 05-02-2013, 22:01
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Omg Mutant, supercute!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2013, 07:57
Verwijderd
Ja, hè ^^ zodra ik wist dat zij een collectie ging ontwerpen, kon ik niet wachten, maar helaas voor mij kwam ze te vroeg uit. Ik had heel graag die breed uitwaaierend rokjes gehad met de petticoat eronder, maar ja, die vlogen echt de deur uit en die wat er nog hingen waren toen nog te klein en ik wist niet zeker of ik die maat zou halen, dus dan was het een beetje duur om op de gok te kopen.

Wat er wel nog was, was dit jurkje:

En het paste en het stond me eigenlijk wel ok, ware het niet dat het niet geschikt is voor boobies die steun nodig hebben ^^
Met citaat reageren
Oud 06-02-2013, 13:45
Verwijderd
En zoals beloofd, een monsterpost: het aanschaffen van een nieuwe garderobe.
Ik had nog een heleboel bewaard uit slankere periodes, dus dat was gewoon handig. Hoodies en bandshirts heb ik sowieso zat en die mogen ruim vallen.
Kutkwaliteitfoto's en het moge duidelijk zijn dat strijken geen liefhebberij van me is, dus dat negeer je maar.

Om te beginnen, stiekem toch een hoodie, deze hing vorig jaar zomer bij de Britain voor 20 euro en ik was verliefd op de vrolijkheid ervan. Omdat ik het bijna nooit koud heb, heb ik hem tot nog toe 2 keer aangehad ofzo


Een winterjas waar ik niet in verzoop was ook wel dringend en door het gewichtsverlies kon ik de droom om een Desigualjas te dragen laten uitkomen en toen deze behoorlijk afgeprijsd was en dus betaalbaar, heb ik niet hoeven nadenken:


Ik hou van blazers, ik kan mijn oude weer aan, maar een nieuwe mocht er ook wel bij:


Mijn aanschaf voor Kerst, maar uiteindelijk was ik nog meer afgevallen en heb ik iets anders gedragen. Met een riempje misschien nog en anders doorverkopen. Jurkje overigens.


Basics:


Bloesjesdingen:


Truien:


Topjesdingen van de JBC:


Zwarte top van Vero Moda


Zwarte top met asymmetrische hals:


Vlindertopje met gaatjes in een liev&sagte stof:



Topje van Esprit:


Rokjes:



Broeken:



En natuurlijk moet er ook nieuwe lingerie en swimwear worden aangeschaft (ik ben voor een tankini gegaan owv de littekens, ik heb geen probleem ermee, maar ik denk dat het op een gegeven moment irritant gaat worden om de zoveelste keer te horen wtf er met mij gebeurd is):


En broeken zakken snel af, dus riemen:


Niet noodzakelijk, maar ja :vrouw: wat dat betreft:




En omdat ik ook hard aan het opruimen ben geweest en 50 nagellakken ofzo heb weggegooid, moest daar ook een nieuwe collectie gevormd worden:





Dan heb ik nog nieuwe leggings en hipsters en kousen, maar dat is niet erg boeiend. En mascara en zilverkleurige oogschaduw. Dat is het zo'n beetje denk ik, al heb ik het gevoel dat ik dingen vergeet
Met citaat reageren
Oud 06-02-2013, 15:42
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Het is echt allemaal mijn smaak niet, maar dat tasje is echt zo ontzettend schattig.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2013, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Het is echt allemaal mijn smaak niet, maar dat tasje is echt zo ontzettend schattig.
Het zijn ook wel de meest verschillende dingen die niet zoveel hebben gekost en die ik enigszins leuk of heel leuk vond ^^ Dat paarse bloesje was nu met 70% korting en kwam op 7 euro ofzo, dat zou ik nooit kopen aan volle prijs, maar ik had iets van 'ik heb dringend kleren nodig, nette, leuke, gave, opvallende, basics, alles' en toen ik het aanhad stond het leuk. Esprittopje was 10 euro, zou ik normaal ook niet kopen aan volle prijs. Broeken heb ik voor de eerste keer in mijn leven gekocht met smalle pijpen, de enige broek die aan mijn eerdere smaak voldoet, is die Tom Tailor broek met wijdere pijpen Ik heb gepast en als het goed zat en stond en niet te duur was, heb ik het gekocht
Enkel aan de lingerie heb ik echt veel geld besteed. Maar ja, MD-fangirl. En ik schaam me er niet voor, dat is lingerie waar ik me goed en sexy in voel én die steun biedt en lekker zit, dus ik ben bereid om daarvoor te betalen.

En het tasje heb ik op het Schots Weekend gekocht, ze hingen daar in heel veel varianten, allemaal met andere stofjes op de veren. Ik wil het ooit nog namaken Als het lukt, krijg je er een!
Met citaat reageren
Oud 06-02-2013, 18:03
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ooooooh, dat tasje <3 Uiltjes <3 *jaloers*
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2013, 21:10
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Die groene flatjes met doodshoofden zijn echt
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 06-02-2013, 21:38
Verwijderd
Hebben geen fuck gekost en lopen zalig (zoals je kunt zien ). Maar dat is wel eigen aan de winkel waar ze vandaan komen, de Sister in Hasselt. Schoenen rond de 10 euro (nieuwere collectie pumps 20 euro, laarzen zullen wel wat duurder zijn) en vaak ook nog kortingen daarop. Veel leuke kleurtjes en gave dingen en ze lopen ook echt gewoon allemaal goed. De enige keer dat ik er niks heb gekocht was afgelopen november, toen was de collectie onverwacht saai voor hun doen. Die slippers komen ook van hen.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2013, 14:43
Verwijderd
De Jack&Jones winkel hier heeft hoge kortingen omdat die stopt, dus ik heb wat prul gekocht. De topjes en broeken van het vrouwenmerk waren duidelijk voor 15jarigen, L was het grootste en paste wel, maar daar was ook echt alles mee gezegd ^^ De worker op de mannenafdeling was dan weer 30 euro en dat was me dan te duur.
Wat ik dan wel heb:
- zwarte legging met paarse doodshoofdjes
- zwart topje met gouden pailletten
- petroleumblauwe riem
- 3 'potionbottles' aan een ketting
deze dingen:

ideaal voor larp natuurlijk. 2 gevuld met kraaltjes maar die mieter ik er wel uit en 1 met een klein sleuteltje erin
- wollen overknees met knopen
- klein, echt leren tasje.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2013, 15:51
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Lang haar en toch een echte kappersschaar gekocht. Ja dat kan!!

Voor het zelf bijknippen van de dode haarpunjes (ongeveer 1 cm), daar kappers letterlijks snoeien in je haar doe ik het met deze schaar zelf en merk nadat ik mbv youtube filmpjes te werk ben gegaan meteen dat ik mijn haar beter kon uitborstelen. Mijn haar is wel ongeveer 1 cm korter geworden, maar zal als ik dit om de twee of drie maanden doe om mijn haar beter en sneller groeien.

Soms moet je snoeien om te groeien, al merk ik aan mijn huidige haarlengte niks van dat ik de dode gespleten punten heb afgeknipt.


Prijs vind ik met zijn 35 euro nog meevallen.

Taisaku Knipschaar

__________________
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2013, 16:11
Verwijderd
Als je kappers snoeien, dan heb je verkeerde kappers. Mijn kapster doet precies wat ik vraag en aangezien ik in het verleden geen mm teveel er af wou, knipte ze zelfs eerst minder dan wat nodig was, liet me oordelen en knipte dan nog wat meer als het mocht van me (heeft mijn moeder tot frustratie gedreven omdat die vond dat er minstens 10cm in één keer af kon/moest). Nu ook met mijn korte haar, ik heb een hekel aan zo'n pruikvolume, zo'n bol kapsel. Waar ze het bij iedereen bol en rond föhnt, duwt ze het bij mij plat en vraagt of het niet te bol is
Met citaat reageren
Oud 14-02-2013, 16:44
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Lang haar en toch een echte kappersschaar gekocht. Ja dat kan!!

Voor het zelf bijknippen van de dode haarpunjes (ongeveer 1 cm), daar kappers letterlijks snoeien in je haar doe ik het met deze schaar zelf en merk nadat ik mbv youtube filmpjes te werk ben gegaan meteen dat ik mijn haar beter kon uitborstelen. Mijn haar is wel ongeveer 1 cm korter geworden, maar zal als ik dit om de twee of drie maanden doe om mijn haar beter en sneller groeien.

Soms moet je snoeien om te groeien, al merk ik aan mijn huidige haarlengte niks van dat ik de dode gespleten punten heb afgeknipt.


Prijs vind ik met zijn 35 euro nog meevallen.

Taisaku Knipschaar

[afbeelding]
Je haar gaat niet sneller groeien als je het knipt. Je moet het niet verwarren met gras.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Wat heb je eigenlijk aan een cavia?
Verwijderd
53 13-03-2018 19:00
Eten & Drinken [fototopic]Wat heb je gekookt?
Sinqi
27 26-10-2008 19:33
Lifestyle Wat heb je nieuw? Deel duizendeneen.
Verwijderd
500 01-06-2007 12:16
Muziek Wat heb je nieuw of ga je binnenkort kopen?
Carn
500 23-11-2006 12:58
Lifestyle Wat heb je nieuw? NOU?
Verwijderd
5 17-04-2005 19:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:42.