Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-10-2004, 11:04
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 10-10-2004 @ 23:31 :
Hoe lang mag je eigenlijk geen alcohol als je 'n tongpiercing neemt? En-en mag je wel roken, want ik las iets over dat 't niet mocht? En-en-en hoe lang duurt het voor je enigszins normaal kunt eten enzo?
eerste dag geen alcohol geloof ik, roken mag wel maar wel een beetje spoelen met listerine, Ik kon de volgende dag eigenlijk wel normaal eten, wat raar kauwen maar het lukte. Na 3 dagen was ik al wel gewend aan dat staafje en lukte het helemaal goed
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Advertentie
Oud 11-10-2004, 11:09
merijn
Avatar van merijn
merijn is offline
Al die regeltjes van de piercers in Nederland zijn misschien wel goed, maar redelijk overdrven. Ik heb mijn lippiercing in Bratislava laten zetten (goede studio van Wildcat). Daar vroeg ik wat ik allemaal niet mocht en ze zeiden dat ik kon doen wat ik wilde. Zwemmen in vies natuurwater was geen probleem (heb ik niet gedaan). Zoenen is ook geen probleem, als je maar genoeg vodka vooraf drinkt tegen de pijn. Die alcohol is alleen maar goed voor je, dan voel je de pijn tenminste niet. En dun bloed... ach... als je leegbloedt ga je gewoon naar het ziekenhuis om een beetje nieuw bloed.... hahahaha.... het is hier wel het andere uiterste dus van in Nederland, maar ik heb nog niet veel mensen gehoord over problemen met hun piercings.
Oud 11-10-2004, 13:17
Verwijderd
Citaat:
Hagel schreef op 11-10-2004 @ 12:04 :
eerste dag geen alcohol geloof ik, roken mag wel maar wel een beetje spoelen met listerine, Ik kon de volgende dag eigenlijk wel normaal eten, wat raar kauwen maar het lukte. Na 3 dagen was ik al wel gewend aan dat staafje en lukte het helemaal goed
Ik heb juist horrorverhalen gehoord over listerine, omdat daar alcohol in zit en dat oh-zo-slecht zou zijn. Mooi, dat is dus ook allemaal gelul.

En bwargh, het duurt nog anderhalve maand voor ik 'm kan gaan zetten en for some reason ben ik nu al nerveus.
Oud 11-10-2004, 14:17
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 11-10-2004 @ 14:17 :
Ik heb juist horrorverhalen gehoord over listerine, omdat daar alcohol in zit en dat oh-zo-slecht zou zijn. Mooi, dat is dus ook allemaal gelul.

En bwargh, het duurt nog anderhalve maand voor ik 'm kan gaan zetten en for some reason ben ik nu al nerveus.
een op een verdunnen met spa hoor.
want listerine is er niet echt voor gemaakt om onverdund 10 keer per dag te gebruiken
__________________
I'm in the forest
Oud 11-10-2004, 19:42
saturday
saturday is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 11-10-2004 @ 14:17 :
Ik heb juist horrorverhalen gehoord over listerine, omdat daar alcohol in zit en dat oh-zo-slecht zou zijn. Mooi, dat is dus ook allemaal gelul.

En bwargh, het duurt nog anderhalve maand voor ik 'm kan gaan zetten en for some reason ben ik nu al nerveus.
succes =)
Oud 12-10-2004, 16:39
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
vraagje voor mensen met een industrial:

hoe hielden jullie hem op het begin schoon?
ik heb mijne nu 1.5 week en mij is verteld met zeezout opgelost in water te spoelen, maar elke keer zitten er vieze gele korstsjes aan (vooral aan het bovenste gaatje, die dan ook veel meer pijn doet als ik dat staafje heen en weer duw omdat ik die korstjes dan door het gaatje duw ofzo ). zijn die korstjes normaal of moet ik terug naar de piercer? ze zei dat je beter met zeezout kan spoelen dan met unicura zeep wassen omdat je die zeep slecht uit je piercing gespoeld krijgt.
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 12-10-2004, 16:59
saturday
saturday is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 12-10-2004 @ 17:39 :
vraagje voor mensen met een industrial:

hoe hielden jullie hem op het begin schoon?
ik heb mijne nu 1.5 week en mij is verteld met zeezout opgelost in water te spoelen, maar elke keer zitten er vieze gele korstsjes aan (vooral aan het bovenste gaatje, die dan ook veel meer pijn doet als ik dat staafje heen en weer duw omdat ik die korstjes dan door het gaatje duw ofzo ). zijn die korstjes normaal of moet ik terug naar de piercer? ze zei dat je beter met zeezout kan spoelen dan met unicura zeep wassen omdat je die zeep slecht uit je piercing gespoeld krijgt.
Hmm dat heb ik dus nu ook met mijn lippiercing. Dat er gelige korstjes om de piercing(bij mij het bolletje) gaan zitten. Ik spoel het ook met zeezout en ik heb hem ook ongeveer 1,5 week. Maarja, het is natuurlijk wel een andere piercing. Ik denk dat je het beste die korstjes eraf kunt 'bruizen' met waterstofperoxide 3%. Daarmee doe ik dat iig. Dan heb je het er zo weg.
Oud 12-10-2004, 17:00
Pluche
Pluche is offline
Een vraagje:
Uit de vorige topics heb ik niet echt op kunnen maken hoe het nou zit met een tunneltje. Dus.. hoe begin je? Doe je het zelf? Doet het pijn? Kortom; wie, wat, waar, hoe!
Vertel het. Ik ben benieuwd, ik wil het graag, ben op zich niet echt kleinzerig.
Oud 12-10-2004, 17:05
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Pluche schreef op 12-10-2004 @ 18:00 :
Een vraagje:
Uit de vorige topics heb ik niet echt op kunnen maken hoe het nou zit met een tunneltje. Dus.. hoe begin je? Doe je het zelf? Doet het pijn? Kortom; wie, wat, waar, hoe!
Vertel het. Ik ben benieuwd, ik wil het graag, ben op zich niet echt kleinzerig.
ik ben gewoon begonnen met eerst een piercingringetje van 1.6mm erin te stoppen en dan steeds een ringetje erbij..tot ik op de 4 mm zat en toen heb ik de laatste mm (mijn tunnels zijn 5mm) laten oprekken bij de piercer met zo'n stretcher (staaf die van dun naar dik loopt). die stretchers kun je ook zelf kopen en zelf oprekken.

@ saturday:
waterstofperoxide??
is dat niet veel te agressief? mn piercster zei dat het al agressief voor je piercing is als je teveel zeezout in het water doet.
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 12-10-2004, 17:06
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Pluche schreef op 12-10-2004 @ 18:00 :
Een vraagje:
Uit de vorige topics heb ik niet echt op kunnen maken hoe het nou zit met een tunneltje. Dus.. hoe begin je? Doe je het zelf? Doet het pijn? Kortom; wie, wat, waar, hoe!
Vertel het. Ik ben benieuwd, ik wil het graag, ben op zich niet echt kleinzerig.
je kan het door de piercer laten doen of gewoon zelf. ik heb het zelf gedaan door eerst meerdere oorbellen en/of piercings in je oorgaatje te duwen en dan een beejte ermee spelen (dat helpt een beetje met het oprekken) daarna kun je een rekker kopen (of eerder al) bij bijvoorbeeld een piercingzaak en die er dan indoen en langzaam oprekken. vanaf daar gaat het allemaal heel snel. bij mij deed het geen pijn in ieder geval.
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 12-10-2004, 17:17
Pluche
Pluche is offline
Maar hoe werkt zo'n oprekker dan?
Ik wil nl. wel een beetje voorbereid dr aan beginnen, niet dat er iets fout gaat ofzo met mn poezelige oorlelletjes...
Ik heb ook niet echt grote oorlellen, zelfs een beetje kleine, is dat een probleem?
Oud 12-10-2004, 17:21
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Pluche schreef op 12-10-2004 @ 18:17 :
Maar hoe werkt zo'n oprekker dan?
Ik wil nl. wel een beetje voorbereid dr aan beginnen, niet dat er iets fout gaat ofzo met mn poezelige oorlelletjes...
Ik heb ook niet echt grote oorlellen, zelfs een beetje kleine, is dat een probleem?
dit is een voorbeeldje, je doet m in je oor tot waar ie kan en dan zet je 'm vast met die zwarte elastiekjes. beetje ermee spelen en proberen m een beetje verder te duwen enzo.
en het maakt niet uit of je kleine oorlellen heb op zich, het gaat erom dat je je gaatje oprekt.
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 12-10-2004, 17:28
Verwijderd
Nou bij mij deed het behoorlijk pijn toen ik een 4mm erin propte terwijl het eingelijk niet ging. Viel haast flauw maar ja, bleef doorduwen en uiteindelijk is ie er wel doorheen gegaan maar het deed retepijn. Alleen na 1 dag was de pijn al weg dus het was het wel waard. Ben zo ongeduldig.
Ik zit nu op 5 en 4 mm trouwens.

Een tip, gebruik iets om je je stretcher vochtig mee te houden. Glijmiddel ofzo of zeep. Ik heb zelf 99%aloevera gel van de tuinen. Is meteen verkoelend en maakt het makkelijk om dat ding erin te douwen.
Oud 12-10-2004, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 11-10-2004 @ 14:17 :
Ik heb juist horrorverhalen gehoord over listerine, omdat daar alcohol in zit en dat oh-zo-slecht zou zijn. Mooi, dat is dus ook allemaal gelul.

En bwargh, het duurt nog anderhalve maand voor ik 'm kan gaan zetten en for some reason ben ik nu al nerveus.
Masj: ik ben jaloers! Ik wil ook een tongpiercing! Moet toch echt eens mijn ouders om gaan praten..
Oud 12-10-2004, 17:35
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Danique schreef op 12-10-2004 @ 18:28 :
Nou bij mij deed het behoorlijk pijn toen ik een 4mm erin propte terwijl het eingelijk niet ging. Viel haast flauw maar ja, bleef doorduwen en uiteindelijk is ie er wel doorheen gegaan maar het deed retepijn. Alleen na 1 dag was de pijn al weg dus het was het wel waard. Ben zo ongeduldig.
Ik zit nu op 5 en 4 mm trouwens.

Een tip, gebruik iets om je je stretcher vochtig mee te houden. Glijmiddel ofzo of zeep. Ik heb zelf 99%aloevera gel van de tuinen. Is meteen verkoelend en maakt het makkelijk om dat ding erin te douwen.
oh ja glijmiddel! ik kreeg zakjes glijmiddel toen ik mijn stretcher kocht en das inderdaad heel
maar je moet ook niet zo'n ding erin douwen als ie niet wil dan kun je beter nog een stukje rustig stretchen. maarja als je geen geduld heb kan ik t wel begrijpen
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 12-10-2004, 18:05
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
ik ga ook aan het zelfrekken nu
whoohoo vanavond misschien al rekker kopen want moet toch voor mn tongpiercing langs mn piercer.
<3
__________________
I'm in the forest
Oud 13-10-2004, 05:53
monolo
Avatar van monolo
monolo is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 12-10-2004 @ 17:39 :
vraagje voor mensen met een industrial:

hoe hielden jullie hem op het begin schoon?
ik heb mijne nu 1.5 week en mij is verteld met zeezout opgelost in water te spoelen, maar elke keer zitten er vieze gele korstsjes aan (vooral aan het bovenste gaatje, die dan ook veel meer pijn doet als ik dat staafje heen en weer duw omdat ik die korstjes dan door het gaatje duw ofzo ). zijn die korstjes normaal of moet ik terug naar de piercer? ze zei dat je beter met zeezout kan spoelen dan met unicura zeep wassen omdat je die zeep slecht uit je piercing gespoeld krijgt.

met unicura zeep maar volgens mij is dat niet de meest geschikte zeep voor je industrial. hij is na 3 maanden nog steeds ontstoken en gevoelig bij mij (dat kan ook aan iets anders liggen though)
ik maak hem nu schoon met sebamed zeep en sterilon
__________________
turn up the thermostat, i wanna see you sweat
Oud 13-10-2004, 14:40
saturday
saturday is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 12-10-2004 @ 18:05 :
ik ben gewoon begonnen met eerst een piercingringetje van 1.6mm erin te stoppen en dan steeds een ringetje erbij..tot ik op de 4 mm zat en toen heb ik de laatste mm (mijn tunnels zijn 5mm) laten oprekken bij de piercer met zo'n stretcher (staaf die van dun naar dik loopt). die stretchers kun je ook zelf kopen en zelf oprekken.

@ saturday:
waterstofperoxide??
is dat niet veel te agressief? mn piercster zei dat het al agressief voor je piercing is als je teveel zeezout in het water doet.
Nee grapjas, waterstofperoxide 3%
Dat is niet aggressief hoor. Het wordt ook gebruikt in schoonheidssalonnen, voor ontsmetting met epileren etc.
Maarr het is heel handig voor van die korstjes.
Oud 13-10-2004, 15:30
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
saturday schreef op 13-10-2004 @ 15:40 :
Nee grapjas, waterstofperoxide 3%
Dat is niet aggressief hoor. Het wordt ook gebruikt in schoonheidssalonnen, voor ontsmetting met epileren etc.
Maarr het is heel handig voor van die korstjes.
idd gebruik ik ook, superhandig spul
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 13-10-2004, 19:22
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
saturday schreef op 13-10-2004 @ 15:40 :
Nee grapjas, waterstofperoxide 3%
Dat is niet aggressief hoor. Het wordt ook gebruikt in schoonheidssalonnen, voor ontsmetting met epileren etc.
Maarr het is heel handig voor van die korstjes.

kun je dat gewoon in de drogist kopen?
en ik ga binnenkort toch maar even langs de piercer want mn moeder vertelt enge verhalen over een jongen wiens hele oor verpest is door een piercing
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 13-10-2004, 19:27
saturday
saturday is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 13-10-2004 @ 20:22 :

kun je dat gewoon in de drogist kopen?
en ik ga binnenkort toch maar even langs de piercer want mn moeder vertelt enge verhalen over een jongen wiens hele oor verpest is door een piercing
Het is maar net hoe je het verzorgd/mee om gaat, denk ik. Maar succes!
Oja! Dat kun je wel bij de drogist kopen. Best wel goedkoop ook. (2 euro ongevear)
Oud 13-10-2004, 20:53
Teun
Teun is offline
Ik ben sinds een week piercingvrij!
Oud 13-10-2004, 20:59
Verwijderd
Citaat:
Teun schreef op 13-10-2004 @ 21:53 :
Ik ben sinds een week piercingvrij!
waarom
Oud 13-10-2004, 21:54
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Teun schreef op 13-10-2004 @ 21:53 :
Ik ben sinds een week piercingvrij!
nooooooooo!
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 13-10-2004, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Ramble On schreef op 12-10-2004 @ 17:39 :
vraagje voor mensen met een industrial:

hoe hielden jullie hem op het begin schoon?
ik heb mijne nu 1.5 week en mij is verteld met zeezout opgelost in water te spoelen, maar elke keer zitten er vieze gele korstsjes aan (vooral aan het bovenste gaatje, die dan ook veel meer pijn doet als ik dat staafje heen en weer duw omdat ik die korstjes dan door het gaatje duw ofzo ). zijn die korstjes normaal of moet ik terug naar de piercer? ze zei dat je beter met zeezout kan spoelen dan met unicura zeep wassen omdat je die zeep slecht uit je piercing gespoeld krijgt.
met unicura, en dat je het slecht uit je piercing gespoeld krijgt etc is volgens mij maar onzin. ik heb er nooit echt last van gehad. maar goed eh sebamed is volgens mij trouwens ook beter, het helpt ook tegen 'wild vlees' die enge bobbeltjes
en sterilon helpt ook prikt alleen af en toe een beetje en je moet gewoon er niet te veel aan zitten en vooral niet met vieze handen. dat helpt ook veel gedoe voorkomen
Oud 13-10-2004, 22:51
Teun
Teun is offline
Citaat:
Urm schreef op 13-10-2004 @ 21:59 :
waarom
Ik stond voor de spiegel en toen heb ik hem er uitgeknipt en ik heb hem nog geen seconde gemist.
Oud 14-10-2004, 09:38
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Ik heb mijn labret er een half jaar geleden uit gehaald omdat mijn tandvlees bij 1 tand weggeschoven was, maar volgens mij heb ik hier ergens een keer gelezen dat je er dan ook een plastic staafje in kon doen.. dan kan je er wel gewoon een zilveren knopje op hoop ik? En scheelt het veel, voor je tandvlees?
__________________
qkw <3
Oud 14-10-2004, 12:45
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
poorleno schreef op 13-10-2004 @ 23:43 :
met unicura, en dat je het slecht uit je piercing gespoeld krijgt etc is volgens mij maar onzin. ik heb er nooit echt last van gehad. maar goed eh sebamed is volgens mij trouwens ook beter, het helpt ook tegen 'wild vlees' die enge bobbeltjes
en sterilon helpt ook prikt alleen af en toe een beetje en je moet gewoon er niet te veel aan zitten en vooral niet met vieze handen. dat helpt ook veel gedoe voorkomen
ik had hem net toch maar met unicura gewassen en het blijft er wel inzitten, er komt dan allemaal vies spul uit (zeep?) en dat blijft maar komen.
nja misschien koop ik dan maar sebamed of sterilon of dat waterstofperoxide 3% gedoe. ik ga straks wel even naar de drogist.
en ik moet er idd niet teveel aanzitten, ik zit constant de korstjes weg te krabben met niet- gewassen handen maar het is verleidelijk om er de hele tijd aan te zitten
maar bedankt

en Jules: een vriendin van mij had zo'n plastic staafje en die had er gewoon een zilveren bolletje op. ik weet niet of het voor je tandvlees helpt, iig wel voor je tanden.
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 14-10-2004, 14:51
Verwijderd
Ik word er nu echt een beetje gestoord van, iedereen zegt wat anders

Als ik (ben zeventien) nu een piercinshop binnenloop en zeg: ik wil een lippiercing, weigeren ze dat dan omdat ik nog geen achttien ben en geen ouders bij me heb, of zetten ze dat ding gewoon omdat ik ouder dan zestien ben.

Oud 14-10-2004, 15:05
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Jules schreef op 14-10-2004 @ 10:38 :
Ik heb mijn labret er een half jaar geleden uit gehaald omdat mijn tandvlees bij 1 tand weggeschoven was, maar volgens mij heb ik hier ergens een keer gelezen dat je er dan ook een plastic staafje in kon doen.. dan kan je er wel gewoon een zilveren knopje op hoop ik? En scheelt het veel, voor je tandvlees?
ik had precies hetzelfde en toen heb ik ook een plastic staafje gehaald, je kan gewoon er op doen wat je wil, ik heb nog steeds mn puntje erop zitten. je merkt wel dat het zachter voor je tanden is. alleen vind ik het verwisselen van 'knopje' wel lastig want de laatste keer ging het schroefdingie van het staafje beetje kapot en kon ik er niks meer opdoen dus moest ik weer een nieuwe halen. dus daar moet je wel voorzichtig mee zijn. maar voor de rest is t
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 14-10-2004, 15:06
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Moenbloem schreef op 14-10-2004 @ 15:51 :
Ik word er nu echt een beetje gestoord van, iedereen zegt wat anders

Als ik (ben zeventien) nu een piercinshop binnenloop en zeg: ik wil een lippiercing, weigeren ze dat dan omdat ik nog geen achttien ben en geen ouders bij me heb, of zetten ze dat ding gewoon omdat ik ouder dan zestien ben.

ze 'moeten' het doen omdat je ouder dan 16 bent (ik geloof dat je dan geen toestemming van je ouders meer nodig hebt). dat is de nieuwe regel tenminste. alleen was t bij tongpiercings anders dacht ik.
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 14-10-2004, 15:07
guess what
Avatar van guess what
guess what is offline
Citaat:
Teun schreef op 13-10-2004 @ 23:51 :
Ik stond voor de spiegel en toen heb ik hem er uitgeknipt en ik heb hem nog geen seconde gemist.
teunie trut
ik mocht je piercing nog wel hebben ooit
__________________
All in the name of white trash
Oud 14-10-2004, 15:17
Teun
Teun is offline
Citaat:
guess what schreef op 14-10-2004 @ 16:07 :
teunie trut
ik mocht je piercing nog wel hebben ooit
Uh, maar we hadden toch twee verschillende piercings? Jij een stalen en ik een plasticen
Oud 14-10-2004, 17:02
Verwijderd
Citaat:
RockaholiC schreef op 14-10-2004 @ 16:06 :
ze 'moeten' het doen omdat je ouder dan 16 bent (ik geloof dat je dan geen toestemming van je ouders meer nodig hebt). dat is de nieuwe regel tenminste. alleen was t bij tongpiercings anders dacht ik.
Oke, dat is dus het probleem, iedereen denkt iets, maar niemand weet het zeker .

Ik ga maar gewoon eens bellen dan
Oud 14-10-2004, 20:10
guess what
Avatar van guess what
guess what is offline
Citaat:
Teun schreef op 14-10-2004 @ 16:17 :
Uh, maar we hadden toch twee verschillende piercings? Jij een stalen en ik een plasticen
nou en ik mocht em nog wel hebben
__________________
All in the name of white trash
Oud 14-10-2004, 22:51
Teun
Teun is offline
Citaat:
guess what schreef op 14-10-2004 @ 21:10 :
nou en ik mocht em nog wel hebben
Jij neemt nooit kado's van mij aan.
Oud 15-10-2004, 15:17
Pluche
Pluche is offline
Laatste vraagje over het tunneltje:
Hoe lang doe je er ongeveer over om tot die 5 mm te komen en heeft iemand foto's voor me? Googlen lukt niet.
Iig al bedankt voor de tips tot nu toe!
Oud 15-10-2004, 17:26
guess what
Avatar van guess what
guess what is offline
Citaat:
Teun schreef op 14-10-2004 @ 23:51 :
Jij neemt nooit kado's van mij aan.
Ja nou en dat durfde ik niet
__________________
All in the name of white trash
Oud 15-10-2004, 17:30
Marshall
Avatar van Marshall
Marshall is offline
weet er iemand een pierce shop in reims
Oud 15-10-2004, 17:48
guess what
Avatar van guess what
guess what is offline
Citaat:
Marshall schreef op 15-10-2004 @ 18:30 :
weet er iemand een pierce shop in reims
niels je durft gewoon niet he
__________________
All in the name of white trash
Oud 15-10-2004, 18:11
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Replica schreef op 10-10-2004 @ 19:14 :
Ik hoop dat dit een beetje duidelijk wordt, ik ben niet zo goed in omschrijven

Ik heb 2 keer een tongpiercing laten prikken, na de eerste keer moest ik 'm een tijd uit en toen is 'ie dicht gegroeid. Ik vond hem ook wel heel erg ver naar voren zitten, ook niet erg mooi. De 2e keer heb ik gevraagd of 'ie verder naar achteren kon, maar dat kon niet, hij zat al het verst naar achteren. Ik ben vergeten te vragen waarom het niet verder kon, maar ik denk dat het te maken heeft met de onderkant van je tong. Als je aan de onderkant van je tong voelt, kom je al snel het stuk tegen waar 'ie vast zit, als het ware. Je tong lijkt van bovenaf zeg maar veel groter dan van de onderkant. Mijn piercing lijkt wel vrij voorin te zitten, maar zit dus aan de onderkant helemaal tegen het einde aan. Ik denk dat ze daarom niet verder naar achteren kunnen.

Ik ben er nu aan gewend, vind het ook niet irritant meer. Met mijn tanden heb ik geen last, alleen dat ik wat minder makkelijk etensrestjes helemaal achterin mijn mond weg kan vissen ()
Dank je wel voor je reactie hoor!! Ben er nog steeds niet helemaal achter hoe ver naar achter hij nu kan, maar ik heb wel een idee Maar eens langs een shop gaan, misschien kan het helemaal niet eens bij mij, dan is het snel besloten natuurlijk
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 15-10-2004, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Pluche schreef op 15-10-2004 @ 16:17 :
Laatste vraagje over het tunneltje:
Hoe lang doe je er ongeveer over om tot die 5 mm te komen en heeft iemand foto's voor me? Googlen lukt niet.
Iig al bedankt voor de tips tot nu toe!
in het vorige topic stond geloof ik een foto.

en hoelang het duurt ligt helemaal aan jezelf. Als jij na 1 mm strtechen een week of meer rust aan je oor wil geven dan duurt het langer dan als je elke 3 dagen loopt te stretchen.
Oud 15-10-2004, 23:07
metaldready
metaldready is offline
johoo even reply opt oren rekken
ik heb 8mm tunnel.. maar ik heb et op een manier gedaan die cker niet slim was (achteraf)
elke keer als je je oor een stukje oprekt moet je je oor een maandje laten 'revalideren', als je het namelijk snel achter elkaar doet is de kans dat je gaatje scheurt vrij groot en dan ben je egt serieus ver van huis (egt? ja egt)

ik, of nouja men beste vriend, heeft men oor met steeds dikkere kabeltjes opgerekt, niet egt hygienisch mahja men tunnel is nu cker wel vet (bedankt he trom )
als je nog vragen heb, let me know
Oud 15-10-2004, 23:31
Verwijderd
wacht even je hebt het niet slim gedaan en nu moeten we aan jou advies vragen?
Oud 15-10-2004, 23:40
Verwijderd
uh, heeft er hier ook iemand 2 tongpiercings?

wil even weten of dat kan
Oud 16-10-2004, 07:13
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
roelien schreef op 16-10-2004 @ 00:40 :
uh, heeft er hier ook iemand 2 tongpiercings?

wil even weten of dat kan
ik heb 't niet, maar iemand die ik ken wel. dus het kan. maar volgens mij verschilt dat per tong, met aders enzo.
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 16-10-2004, 10:52
monolo
Avatar van monolo
monolo is offline
Citaat:
roelien schreef op 16-10-2004 @ 00:40 :
uh, heeft er hier ook iemand 2 tongpiercings?

wil even weten of dat kan
ja kan, de chick die mij destijds een tongpiercing gaf had er 2
__________________
turn up the thermostat, i wanna see you sweat
Oud 16-10-2004, 14:37
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Bodycult (Den Haag) is kut (lees; niet oké) he?

Ging even wat vragen, stonden ze me met z'n drieën aan te staren alsof ik een alien was. Meneer waarmee ik sprak kon alleen maar bepaalde dingen aan me vertellen of laten zien als ik een afspraak had gemaakt (dus als ik al besloten had om dat ding te laten zetten). Niet oké, wat mij betreft.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 16-10-2004, 15:06
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Qamra schreef op 16-10-2004 @ 15:37 :
Bodycult (Den Haag) is kut (lees; niet oké) he?

Ging even wat vragen, stonden ze me met z'n drieën aan te staren alsof ik een alien was. Meneer waarmee ik sprak kon alleen maar bepaalde dingen aan me vertellen of laten zien als ik een afspraak had gemaakt (dus als ik al besloten had om dat ding te laten zetten). Niet oké, wat mij betreft.
bodycult in amsterdam idem.

chagrijnig, sommigen spreken niet eens nederlands (degene die mijn lippiercing had gezet) en oplichters met hun 70 euro voor een industrial
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 16-10-2004, 17:10
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 16-10-2004 @ 16:06 :
bodycult in amsterdam idem.

chagrijnig, sommigen spreken niet eens nederlands (degene die mijn lippiercing had gezet) en oplichters met hun 70 euro voor een industrial
jaaaa en voor mijn oprekker rekende een van die gasten 20 euro en een week later stonden er kaartjes bij en waren ze eigenlijk maar 15 euro stomme hufterrrrs
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Het grote piercing en tattoo topic, #17
Verwijderd
500 17-03-2006 18:50
Lifestyle Het Grote Piercing & Tattoo Topic
saturday
500 17-05-2005 23:00
Lifestyle Het Grote Piercing & Tattoo Topic!
Jules
500 10-04-2005 11:27
Lifestyle Het Grote Piercing topic
Verwijderd
455 11-01-2005 02:36
Lifestyle Het grote Piercing topic..
Verwijderd
484 18-06-2004 17:05
Lifestyle Het grote Piercing topic..
Verwijderd
493 06-02-2004 08:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:25.