Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2010, 09:19
Verwijderd
In meer dan twee zinnen.
Daar is het andere topic voor.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-06-2010, 09:20
Verwijderd
@Etmakas

Etmakas is een lief meisje wat erg volwassen voor haar leeftijd is. Misschien wel iets te.
Ze houdt van TH als ik het goed heb en doet graag culturele dingen. Ze is een met de dieren en is tegen het doden van dieren. Zelf spinnen.
O'hara vind ze tof en dat is haar ava.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2010, 13:33
Verwijderd
Wheezle is ook een lief meisje dat dacht dat ik van Tokio Hotel houdt. Gelukkig had ze het mis . Ze schrijft gedichten, maar ik heb er al een tijdje geen meer gezien. In een vorig leven was ze Mientje. Ze trekt zich er niet zoveel van aan wat andere mensen van haar vinden, maar is geen woeste rebel met lichtpaars haar.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2010, 06:29
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Etmakas: ik dacht altijd dat het Etmakaas was btw Naja verder is Etmakas een heel artistiek lesbisch meisje van 14 die naar mijn weten gewoon heel braaf is. Ze zou ook wel eens een meet willen bijwonen, het liefst in Den Bosch natuurlijk!
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 02-07-2010, 14:30
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Sherlock is een jonge, relaxte bierliefhebber. Hij heeft weinig op met school maar des te meer met economie. Hij is een behoorlijke gangmaker en steelt overal de show met zijn overbekende Ierse clublach.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 02-07-2010, 14:49
Verwijderd
Rivka is een rustig conciëntieus meisje dat nog een beetje op zoek is naar een eigen identiteit. Ze spreekt geloof ik goed Frans, heeft in elk geval een Franse vriendin. Ze is het soort meisje dat nu al nadenkt over hoe later haar familie(leven) eruit zal zien e.d., ik vind haar wel het huisje-boompje-beestje type. (Dat is overigens niet vervelend bedoeld). Soms maakt ze opmerkingen die bijdehand moeten zijn maar de plank een beetje misslaan, soms komt ze ineens heel grappig uit de hoek.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2010, 16:43
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Medeia is een artistiek meisje die heel veel gevoel heeft voor taal. Op het forum is vrij rustig, maar zeker geen grijze muis. Ze gaat, als ik het goed heb, binnenkort verhuizen. Medeia weet wat ze wil en gaat er dan ook voor, met rustige maar gestage stappen!
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2010, 17:46
Verwijderd
Sherlock: Op een keer dacht iemand dat ik dertien was, en toen werd ik jarig en namen een hoop forummers aan dat ik veertien was. Maar ik ben vijftien! *misverstand rechtzet*

Geel. Geel is erg, erg zachtaardig en al zeventien, maar hij vindt zeventien helemaal niet oud. Hij houdt van bomen en alle dingen die geel zijn, maar forumt op wit. Hij is moslim, maar niet zo heel erg. Zijn naam wordt geschreven met een spelling die niet zo vaak voorkomt, namelijk met een C ipv met een K. Ik denk dat hij later iets gaat doen waarvoor je heel slim en lief moet zijn. Dokter, bijvoorbeeld, maar ik denk niet dat hij dokter wordt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:11.