Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2010, 00:04
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Advertentie
Oud 01-07-2010, 00:04
Verwijderd
tof

ik vind jou ook heet schatje <3.
Oud 01-07-2010, 00:05
Verwijderd
Haha, flauw. Maar als jullie er zo over blijven praten, verspreek je aub niet, m.a.w. maak er geen ál te publiek event van hè.
Oud 01-07-2010, 00:06
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Is goed. Zeg, medeia, vertel eens wat over je huisje
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 01-07-2010, 00:06
Verwijderd
Citaat:
Haha, flauw. Maar als jullie er zo over blijven praten, verspreek je aub niet, m.a.w. maak er geen ál te publiek event van hè.
hehe ik nodig iedereen uit die ik ken
Oud 01-07-2010, 00:09
Verwijderd
Citaat:
Is goed. Zeg, medeia, vertel eens wat over je huisje
Ehm. Het heeft opwarming nodig dus op een dag dat Absinthe en Sanne ook kunnen orginiseer ik een houswarminghightea -ja, óók als het heel warm is gaan we binnen zitten- en ehm, mooi licht want een groot raam op het zuiden, mooie vloer ook. Leuke mensen (3) en 't keukentje en de douche e.d. zijn klein mijn fijn, echt wel schoon en zo. En ehm, verder moet ik het nog zien!
Oud 01-07-2010, 00:10
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Gaaf! Ik ben blij voor je. En wanneer verhuis je?
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 01-07-2010, 00:11
Verwijderd
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik sta op het punt om Tokio Hotel te gaan luisteren
Oud 01-07-2010, 00:12
Verwijderd
Citaat:
Gaaf! Ik ben blij voor je. En wanneer verhuis je?
Moet ik nog even zien. Ze zeiden dat ik er vanaf de 12 in kan, maar op de website staat vanaf de 25e of zo, dus ik moet nog even nagaan hoe het allemaal zit en zo. Heb ook geen haast en wil de tijd nemen fijne meubels te vinden en zo, dus het wordt waarschijnlijk meerdere keren een beetje verhuizen, in de loop van de komende weken.
Oud 01-07-2010, 00:13
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Moet ik nog even zien. Ze zeiden dat ik er vanaf de 12 in kan, maar op de website staat vanaf de 25e of zo, dus ik moet nog even nagaan hoe het allemaal zit en zo. Heb ook geen haast en wil de tijd nemen fijne meubels te vinden en zo, dus het wordt waarschijnlijk meerdere keren een beetje verhuizen, in de loop van de komende weken.
Verstandig
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 01-07-2010, 00:14
Verwijderd
Hoe vaak kun je ''en zo'' zeggen in één post. Bedtijd voor Medeia. Of wacht, nee, eerst nog wat port om het te vieren. (A)
Oud 01-07-2010, 00:15
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Drink ze Ik ga denk ik toch maar terug naar m'n bed. Hopelijk lukt het nu wel. Trusten!
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 01-07-2010, 00:15
Verwijderd
Citaat:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik sta op het punt om Tokio Hotel te gaan luisteren
wtf waarom?
Oud 01-07-2010, 00:16
Verwijderd
Mij lukt het slapen voor geen meter
Oud 01-07-2010, 00:17
Verwijderd
Citaat:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik sta op het punt om Tokio Hotel te gaan luisteren
Ik vind LP een leuke meid hoor, maar laat je asjeblief niet indoctrineren
Oud 01-07-2010, 00:19
Verwijderd
Citaat:
wtf waarom?
Omdat je zusje 'mijn' muziek wel kan waarderen. Dus nu moet ik die van haar ook een kans geven
Oud 01-07-2010, 00:20
Verwijderd
Citaat:
Ik vind LP een leuke meid hoor, maar laat je asjeblief niet indoctrineren
maar zij vindt nu editors, the national, bon iver en local natives gaaf! for the greater good zullen we maar zeggen!
Oud 01-07-2010, 00:20
Verwijderd
Citaat:
Omdat je zusje 'mijn' muziek wel kan waarderen. Dus nu moet ik die van haar ook een kans geven
oh heb jij ook zo'n slechte smaak dan
Ads door Google
Oud 01-07-2010, 00:20
Verwijderd
Citaat:
maar zij vindt nu editors, the national, bon iver en local natives gaaf! for the greater good zullen we maar zeggen!
Oh, goed bezig
Oud 01-07-2010, 00:21
Verwijderd
Ik schijn Beach House ook te moeten leren kennen. Dat ken jij vast al, sann?
Oud 01-07-2010, 00:22
Verwijderd
Citaat:
oh heb jij ook zo'n slechte smaak dan
nee, nee, nee, ik maak haar smaak juist beter!
Oud 01-07-2010, 00:23
Verwijderd
Citaat:
Ik schijn Beach House ook te moeten leren kennen. Dat ken jij vast al, sann?
Yes, weet zeker dat jij dat heel erg digt. Lijkt op yeasayer versus grizzly bear versus local natives <3.
Oud 01-07-2010, 00:24
Verwijderd
Oh ja, dat klinkt als een hele goede combi. Had alvast een beginnetje gemaakt met luisteren en kon het inderdaad heel erg waarderen <3
Oud 01-07-2010, 00:24
Verwijderd
Citaat:
Oh ja, dat klinkt als een hele goede combi. Had alvast een beginnetje gemaakt met luisteren en kon het inderdaad heel erg waarderen <3
Staan ook op lowlands
Oud 01-07-2010, 00:25
Verwijderd
Ja, en ook op pukkelpop, en misschien ga ik daar wel alsnog met m'n huisgenoot en vrienden heen
Advertentie
Oud 01-07-2010, 00:27
Verwijderd
Citaat:
01-04-2010

A would-be saboteur arrested today at the Large Hadron Collider in Switzerland made the bizarre claim that he was from the future. Eloi Cole, a strangely dressed young man, said that he had travelled back in time to prevent the LHC from destroying the world.

The LHC successfully collided particles at record force earlier this week, a milestone Mr Cole was attempting to disrupt by stopping supplies of Mountain Dew to the experiment's vending machines. He also claimed responsibility for the infamous baguette sabotage in November last year.

Mr Cole was seized by Swiss police after CERN security guards spotted him rooting around in bins. He explained that he was looking for fuel for his 'time machine power unit', a device that resembled a kitchen blender.

Police said Mr Cole, who was wearing a bow tie and rather too much tweed for his age, would not reveal his country of origin. "Countries do not exist where I am from. The discovery of the Higgs boson led to limitless power, the elimination of poverty and Kit-Kats for everyone. It is a communist chocolate hellhole and I'm here to stop it ever happening."

This isn't the first time time-travel has been blamed for mishaps at the LHC. Last year, the Japanese physicist Masao Ninomiya and Danish string-theory pioneer Holger Bech Nielsen put forward the hypothesis that the Higgs boson was so "abhorrent" that it somehow caused a ripple in time that prevented its own discovery.

Professor Brian Cox, a CERN physicist and full-time rock'n'roll TV scientist, was sympathetic to Mr Cole. "Bless him, he sounds harmless enough. At least he didn't mention bloody black holes."

Mr Cole was taken to a secure mental health facility in Geneva but later disappeared from his cell. Police are baffled, but not that bothered.
Oud 01-07-2010, 00:30
Verwijderd
Omfg

[edit] Wacht, nu ik 'm daadwerkelijk heb uitgelezen: het is vast geen echt nieuwsbericht Jammer, hoor.
Oud 01-07-2010, 00:31
Verwijderd
Citaat:
Ja, en ook op pukkelpop, en misschien ga ik daar wel alsnog met m'n huisgenoot en vrienden heen
volgend jaar ga je gewoon braaf mee naar lowlands ipv kaartje verkopen he?
Oud 01-07-2010, 00:32
Verwijderd
Citaat:
Omfg

[edit] Wacht, nu ik 'm daadwerkelijk heb uitgelezen: het is vast geen echt nieuwsbericht Jammer, hoor.
Clicky.

Spoiler
Oud 01-07-2010, 00:34
Verwijderd
Oh trouwens, Jaeger, ik wilde nog aan Uice z'n post in het vorige topic toevoegen dat ik wel graag naar Zappa plays Zappa wilde maar dat ik dan niet kan. Dus voel je vooral geroepen om medelijden met me te hebben als je daar bent, al is het maar kortstondig.

Ik kan je ook aanraden om een pen mee te nemen, want de vorige keer bleef Dweezil heel lang hangen na 't concert en konden Uice en ik onze kaartjes laten signeren.
Oud 01-07-2010, 00:35
Verwijderd
<3

Citaat:
Spoiler
Spoiler
Oud 01-07-2010, 00:37
Verwijderd
HEY, met de nieuwe lay-out is ook weer terug!



Wat een heuglijk feit.
Oud 01-07-2010, 00:40
Verwijderd
he wat leuk!
Oud 01-07-2010, 00:42
Verwijderd
Jezus, Stumble Upon levert echt de meest vreemde shit op.
Oud 01-07-2010, 00:42
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wtf zijn ze aan het doen echt

@Jeager: : ik moest zo hard lachen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-07-2010, 00:44
Verwijderd
Bedtijd, slaap lekker mensen
Ads door Google
Oud 01-07-2010, 00:45
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga met je mee aanstaande echtgenote+fb

Trusten allen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-07-2010, 00:51
Verwijderd
ik kom net uit school, nou ja, zuipen vanuit school en ik had potverdikkeme een negen voor mijn stage, groetjes
Oud 01-07-2010, 01:48
Verwijderd
Nice Egon
Oud 01-07-2010, 02:16
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
idem, maar dan met werk en een 'schofo' meet. Slaapze! morgen weer arbeit ;(
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 01-07-2010, 05:30
Verwijderd
Zo. Bijna slapen!
Oud 01-07-2010, 06:16
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
HEY, met de nieuwe lay-out is ook weer terug!

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]


Wat een heuglijk feit.
Hier staat hij niet tussen
__________________
Yoloswag 420
Oud 01-07-2010, 06:23
Verwijderd
Citaat:
ik kom net uit school, nou ja, zuipen vanuit school en ik had potverdikkeme een negen voor mijn stage, groetjes
Sweeet
Oud 01-07-2010, 07:29
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Goeiemorgen *yawn*
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 01-07-2010, 07:41
JJoosje
Avatar van JJoosje
JJoosje is offline
Gooeoeoeoeoedemorgen!
__________________
Geluk is slechts het gevoel dat je hebt als je je weerstand hebt weerstaan.
Oud 01-07-2010, 07:43
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Goedemorgen.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 01-07-2010, 07:55
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Hallo JJoosje en Missy, gaat het goed met jullie?
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 01-07-2010, 07:57
Verwijderd
Citaat:
maar zij vindt nu editors, the national, bon iver en local natives gaaf! for the greater good zullen we maar zeggen!
En ik heb al zo veel moeite gedaan om haar te indoctrineren met mijn coole muziek.
Oud 01-07-2010, 07:58
JJoosje
Avatar van JJoosje
JJoosje is offline
Citaat:
Hallo JJoosje en Missy, gaat het goed met jullie?
Ja hoor. Kon niet meer slapen rond half 5, maar moe voel ik me nog niet echt.
__________________
Geluk is slechts het gevoel dat je hebt als je je weerstand hebt weerstaan.
Oud 01-07-2010, 08:02
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
zo, ik ben heel rebels niet naar mijn afstudeerstage gegaan vandaag

Maar ik moet wel naar Utrecht want ik heb afgesproken met een vriend, dus misschien dat ik vanmiddag wel ga.
__________________
you're not my demographic
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:00.