Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2010, 19:35
Verwijderd
Citaat:
wtf heb je voor avatar?!
Ghanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Advertentie
Oud 02-07-2010, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Ghana, Ghana!
Oud 02-07-2010, 19:36
Verwijderd
Verveelde grafisch ontwerpers <3
Oud 02-07-2010, 19:37
Verwijderd
Citaat:
wtf heb je voor avatar?!
Dezelfde chocobo als altijd.

Maar hij is 1/8e kameleon.
Oud 02-07-2010, 19:37
Verwijderd
Konijn Daan zag er warm uit, dus ik heb haar nat gemaakt. Ze keek heel verontwaardigd.
Oud 02-07-2010, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Verveelde grafisch ontwerpers <3
Ja, hier heb ik 4 jaar lang voor gezwoegd, zodat ik tijdens wk's forumavatars in elkaar kan flansen.
Oud 02-07-2010, 19:38
Verwijderd
Het is wat met konijnen en warmte. Ons konijn was ook doodgegaan toen het heel warm was, wij waren toen op vakantie. Vroegah.
Oud 02-07-2010, 19:39
Verwijderd
Ja, ze kunnen er slecht tegen. Alles aan een konijn is erop gebouwd om warmte vast te houden. En in het wild blijven ze onder de grond als het warm is.

Daan heeft zich inmiddeld uitgeschud. Nu is ze een punker.
Oud 02-07-2010, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Konijn Daan zag er warm uit, dus ik heb haar nat gemaakt. Ze keek heel verontwaardigd.
Oud 02-07-2010, 19:40
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Konijn Daan zag er warm uit, dus ik heb haar nat gemaakt. Ze keek heel verontwaardigd.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 02-07-2010, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Wat aardig van je moeder.

En ik ken drie mensen die als postbode hebben gewerkt, dat waren toch echt gewoon studenten. Ik bedoelde dat 'jochie' ook vooral in contrast met de respectabele man. Kranten/folders worden meer bezorgd door veertienjarigen, dat zijn wel echte jochies inderdaad.
Er is een onderscheid tussen postbodes, zaterdagmedewerkers en postbezorgers he. Het zijn van postbode is een volwaardige baan, zaterdagmedewerker is een bijbaan (dat ben ik zelf en het takenpakket komt grotendeels overeen met dat van een postbode) en het zijn van postbezorger is ook meer een parttime functie (met een veel beperkter takenpakket).
Oud 02-07-2010, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Ja, ze kunnen er slecht tegen. Alles aan een konijn is erop gebouwd om warmte vast te houden. En in het wild blijven ze onder de grond als het warm is.
Kun je haar niet ingraven? Eens kijken hoe verontwaardigd ze dan nog blijft!
Oud 02-07-2010, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Kun je haar niet ingraven? Eens kijken hoe verontwaardigd ze dan nog blijft!
Ik zou niet weten waarin! Ik heb geen tuin ofzo ze heeft wel een koelelement in het hok.
Oud 02-07-2010, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Ja, ze kunnen er slecht tegen. Alles aan een konijn is erop gebouwd om warmte vast te houden. En in het wild blijven ze onder de grond als het warm is.

Daan heeft zich inmiddeld uitgeschud. Nu is ze een punker.
Kaal scheren?
Oud 02-07-2010, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Er is een onderscheid tussen postbodes, zaterdagmedewerkers en postbezorgers he. Het zijn van postbode is een volwaardige baan, zaterdagmedewerker is een bijbaan (dat ben ik zelf en het takenpakket komt grotendeels overeen met dat van een postbode) en het zijn van postbezorger is ook meer een parttime functie (met een veel beperkter takenpakket).
Vroeger had ik Sissi gezien en daar was zo'n telegrafist! Dat is toch ook een soort postbode? Dat lijkt me echt geweldig om als bijbaantje te hebben. Wel moeilijk ook, maar als je het kan...
Oud 02-07-2010, 19:43
Verwijderd
Oh Sarah, het klavertje is van mijn armbandje afgebroken
Oud 02-07-2010, 19:43
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Hm, het is blijkbaar toch wel goed dat Nederland gewonnen heeft, want vanwege de 2-1 geeft Fame 21% korting aan pashouders. Hadden ze toch maar wat vaker gescoord.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 02-07-2010, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Vroeger had ik Sissi gezien en daar was zo'n telegrafist! Dat is toch ook een soort postbode? Dat lijkt me echt geweldig om als bijbaantje te hebben. Wel moeilijk ook, maar als je het kan...
Volgens mij viel dat wel onder de posterijen toen, maar dat is al wel erg lang geleden en ik denk niet dat je die nu nog echt zult vinden.
Oud 02-07-2010, 19:43
Verwijderd
Ik verdenk Tom ervan een dubbelleven te leiden. Hij is heel vaak de hele dag weg en komt dan aan het eind van de dag weer thuis. Zelfs vandaag, en hij zal toch niet in deze hitte aldoor buiten hebben gezeten. Hij heeft vast een tweede familie
Oud 02-07-2010, 19:44
Verwijderd
Oh ik was bij de Etos vandaag en toen kreeg ik een leeuwtjesarmbandje. Dus nu heb ik er daar ook twee van!
Oud 02-07-2010, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Oh Sarah, het klavertje is van mijn armbandje afgebroken
aw
Oud 02-07-2010, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Oh ik was bij de Etos vandaag en toen kreeg ik een leeuwtjesarmbandje. Dus nu heb ik er daar ook twee van!
opsturehhh, heb ik 'm dinsdag met de wedstrijd
Oud 02-07-2010, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Ik verdenk Tom ervan een dubbelleven te leiden. Hij is heel vaak de hele dag weg en komt dan aan het eind van de dag weer thuis. Zelfs vandaag, en hij zal toch niet in deze hitte aldoor buiten hebben gezeten. Hij heeft vast een tweede familie
misschien denkt een andere familie wel 'oohhhh lieve aanlooppoes hier heb je een verse tonijnfilet'
Oud 02-07-2010, 19:46
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb een virtuele knuffel nodig (ik wil niet eens een echte.. veel te warm).. bleh, iedereen doet stom
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 02-07-2010, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij viel dat wel onder de posterijen toen, maar dat is al wel erg lang geleden en ik denk niet dat je die nu nog echt zult vinden.
Nee hè 't Is droef. Terwijl er vast wel een markt is voor telegrafie, als een soort attractie. Over honderd jaar komt dat vast wel. En ernaast een telefooncel.
Oud 02-07-2010, 19:46
Verwijderd
Citaat:
aw
ik heb 'm gemaakt!
Oud 02-07-2010, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een virtuele knuffel nodig (ik wil niet eens een echte.. veel te warm).. bleh, iedereen doet stom
*knuffel*
Oud 02-07-2010, 19:47
Verwijderd
Telegrammen versturen kan pas heel kort niet meer, volgens mij is het minder dan twee jaar geleden opgeheven in Nederland.
Oud 02-07-2010, 19:47
Verwijderd
Ik zou alleen niet weten welke organisatie dat dan verzorgde.
Oud 02-07-2010, 19:47
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
*knuffel*
dank je *knuffel*
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 02-07-2010, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een virtuele knuffel nodig (ik wil niet eens een echte.. veel te warm).. bleh, iedereen doet stom
Oud 02-07-2010, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Telegrammen versturen kan pas heel kort niet meer, volgens mij is het minder dan twee jaar geleden opgeheven in Nederland.
Echt!?
Dan ben ik net te laat geboren
Oud 02-07-2010, 19:49
Verwijderd
Citaat:
misschien denkt een andere familie wel 'oohhhh lieve aanlooppoes hier heb je een verse tonijnfilet'
En wil je ook wat plakjes Noorse zalmfilet en wat verse tongrolletjes met botersaus? That would explain it.
Oud 02-07-2010, 19:50
Verwijderd
Is-ie ook dik aan het worden?
Oud 02-07-2010, 19:54
Verwijderd
wow dit is echt mooi.

Oud 02-07-2010, 19:56
Verwijderd
Hee, ik zie trouwens nu dat we geen topic-nummer hebben!
Oud 02-07-2010, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Is-ie ook dik aan het worden?
Hmmm niet veel dikker dan hij al was Maar de andere kant ging net wel uitgebreid aan hem snuffelen, die was denk ik ook achterdochtig.
Oud 02-07-2010, 19:57
Verwijderd
Citaat:
wow dit is echt mooi.

[filmpje]
<3 dat is knap. En die hij tkeent lijkt op Arie Boomsma
Oud 02-07-2010, 19:58
Verwijderd
Katje gaat wel dik worden

wees blij dat je hoogzwanger bent in de herfst/winter, je moet er toch niet aan denken dat je nu hoogzwanger bent met dit weer.
Oud 02-07-2010, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Katje gaat wel dik worden

wees blij dat je hoogzwanger bent in de herfst/winter, je moet er toch niet aan denken dat je nu hoogzwanger bent met dit weer.
Ben ik al al twee kilo aangekomen. En voordat ik zwanger was ook al wat aangekomen op mijn normale gewicht, en toen mocht ik ineens niet meer op dieet. Oh well, het is voor een goed doel.

uhuh
Oud 02-07-2010, 20:01
Verwijderd
Citaat:
wow dit is echt mooi.

[filmpje]
Ja, wel netjes gedaan, alleen jammer dat het dan zo'n loos subject moet zijn ipv een zelfverzonnen gezicht.
Oud 02-07-2010, 20:05
Verwijderd
Als ik aan kinderen ga beginnen begin ik ik juni. Ik wil graag dat hij/zij in maart/april/mei/juni jarig is.
Oud 02-07-2010, 20:09
Verwijderd
Citaat:
Ik hoop dat morgen Ghana van Uruguay wint. Toffe Ghanezen > Slome Suarez.
morgen?
Oud 02-07-2010, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Ja, wel netjes gedaan, alleen jammer dat het dan zo'n loos subject moet zijn ipv een zelfverzonnen gezicht.
dat + 100000000 miljoen van die jappen die het doen op elke markt
Oud 02-07-2010, 20:11
Verwijderd
waar is het cijfer van dit topicje?
Oud 02-07-2010, 20:12
Verwijderd
Citaat:
morgen?
Ik dacht toen dus nog serieus dat het morgen was
Oud 02-07-2010, 20:13
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik ga ook eens iets tekenen. Als iemand iets leuks opstuurt om na te tekenen, zal ik het resultaat posten. Wel iets levends.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 02-07-2010, 20:15
Verwijderd
Oef, volgens mij is die Urguayaan een beetje heel erg verkeerd gevallen Op zijn nek, au Hij bleef meteen stil liggen.

Edit: oh hij loopt weer. Zag er eng uit.
Oud 02-07-2010, 20:15
Verwijderd
jongens wat een doodsklap
Oud 02-07-2010, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Oef, volgens mij is die Urguayaan een beetje heel erg verkeerd gevallen Op zijn nek, au Hij bleef meteen stil liggen.
het zag er verdomd heftig uit! maar hij is er potverdikkeme al weer bij
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:21.