Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2012, 21:08
AnoniemT
AnoniemT is offline
Hoi allemaal,

Ik ben 13 en een jogen (dat jullie dat ff weten).
Ik heb (voor mij doen) een groot probleem. De relatie tussen mij en mijn vriendin is een korte 3 maanden uit. We hebben allebei al een nieuwe vriendje/vriendinnetje gehad. Voor korte duur. Ik ben nog steeds smoorverliefd op mijn ex en kan haar niet vergeten. Elke seconden van de dag denk ik aan haar en als ik er dan weer aan denk dat we zoenen krijg ik weer een verliefd gevoel. Ik ben nog steeds zo omgelofelijk verliefd op haar. Ik denk dat ze mij niet meer leuk vind. Ze heeft het trouwens uitgemaakt omdat ik veranderde in de klas (werd er vaak uitgestuurd. Had mn hw niet af. Was vervelend inde klas). Ze iriteerde zichzelf aan mij en vond me daarom niet meer leuk. Na een tijdje ging het al wat beter tussen ons en praten we weer volop tegen elkaar. Ze weet dat ik haar mis. Is er nog een kans dat ik haar terug kan krijgen of haar kan vergeten. Graag tips!!

Laatst gewijzigd op 14-05-2012 om 22:04.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-05-2012, 21:24
Denise_kaas
Avatar van Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Dat kunnen wij zo ook niet weten. Hoe is het contact nu tussen jullie? Hoe doet zij tegen jou?
__________________
Als je je doelen hebt bereikt, heb je de lat te laag gelegd.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2012, 22:02
AnoniemT
AnoniemT is offline
Citaat:
Dat kunnen wij zo ook niet weten. Hoe is het contact nu tussen jullie? Hoe doet zij tegen jou?
Normaal. We praten veel en plagen elkaar afentoe een beetje.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2012, 22:29
Pythagoras.
Avatar van Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Je hebt jezelf helemaal niet de kans gegeven om haar te vergeten, aangezien je meteen daarna alweer een ander hebt gehad. Ik denk dat je haar best kan vertellen dat je haar mist en het graag opnieuw wil proberen, maar als ze dit afwijst moet je dat ook accepteren.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2012, 23:05
allan53
allan53 is offline
Verander de dingen ze ze irritant vond, en bewijs har dat je bent veranderd op een date
Met citaat reageren
Oud 23-05-2012, 18:26
Selda x
Avatar van Selda x
Selda x is offline
Citaat:
Je hebt jezelf helemaal niet de kans gegeven om haar te vergeten, aangezien je meteen daarna alweer een ander hebt gehad. Ik denk dat je haar best kan vertellen dat je haar mist en het graag opnieuw wil proberen, maar als ze dit afwijst moet je dat ook accepteren.
Precies ! Ga eens uitgebreid met haar praten over jullie gevoelens en mocht ze er anders over denken dan moet je haar laten gaan, maar eerst ff een GOED gesprek voeren ! Wie weet,misschien mist zij jou ook wel
Met citaat reageren
Oud 23-05-2012, 19:46
kleinkonijntje
Avatar van kleinkonijntje
kleinkonijntje is offline
probeer je gedrag te veranderen (vooral de dingen waaraan ze zich irriteerde) en laat haar zien dat je nog steeds de jongen bent waarmee ze verkering heeft gekregen! Ga gezellig wat drinken ergens, en voer een goed gesprek zoals Selda x al zegt. Succes!
__________________
Denk je alles op een rijtje te hebben, wordt je verliefd!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Probleem memorycard Sony Ericsson k550i
Kingofthemall
1 06-12-2007 08:13
Software & Hardware [WINXP] CAB Files installatie probleem
Q
7 28-07-2004 11:17
De Kantine ‘Geweld op school maatschappelijk probleem’
niceman1984
10 02-05-2004 16:28
Games Probleem GTA VC
PGWR
17 01-03-2004 20:08
Psychologie wat is mijn probleem... - emigratie -
miep
4 14-01-2002 02:14
Software & Hardware Playstation2 probleem
Tidus Almasy
9 03-11-2001 16:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:43.