Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2013, 15:06
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
G
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'

Laatst gewijzigd op 21-11-2013 om 15:32.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-05-2013, 19:15
Verwijderd
Woede en dergelijke emoties leveren helemaal niets op. Gewoon beseffen dat dat zo is.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 20:12
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Koop een boxbal en hang die op in een lege ruimte, als je 's avonds boos bent en je agressief word, sla je daar toch even op.. ben je het zo kwijt.. en verder wat Reverend zegt.
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 20:20
TheHunter
Avatar van TheHunter
TheHunter is offline
Tja, vind ik dan weer een heel slecht idee om je woede om te zetten in geweld, waar dat ook gericht op moge zijn.
Maar dit besef je zelf ook wel aangezien je veel rustiger bent geworden. Het punt is dat als iemand je boos maakt, je dit niet laat merken. Je moet gewoon helemaal NIET boos worden (ook niet verbergen) van binnen. Waar word je trouwens boos over?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 20:43
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Citaat:
Tja, vind ik dan weer een heel slecht idee om je woede om te zetten in geweld, waar dat ook gericht op moge zijn.
Maar dit besef je zelf ook wel aangezien je veel rustiger bent geworden. Het punt is dat als iemand je boos maakt, je dit niet laat merken. Je moet gewoon helemaal NIET boos worden (ook niet verbergen) van binnen. Waar word je trouwens boos over?
Over van alles, bijvoorbeeld, ik ben blijven zitten en ik zit nu dus in een klas waar de meeste leerlingen wat jonger en best kinderachtig zijn nog, die kinderen zijn zeer irritant met hun kinderlijke gedoe, of over mensen die veel tegen me zeiken, etc etc er is genoeg haha
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 20:56
TheHunter
Avatar van TheHunter
TheHunter is offline
Zet die woede van die irritante kids om in extra motivatie om er dit keer wel voor te gaan, je hebt als het goed is nog een paar toetsen te gaan tot de vakantie. Denk aan dingen die je kunt gaan doen in de vakantie, gewoon vooruit kijken.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 23:01
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Motivatie? 0,0 . Ik doe mijn best, maar het lukt niet, alles door 1 vak. Frans. Heb een hekel gekregen aan alles wat Frans is in de loop van de jaren, bijles gevolgd enzo, hielp niks. Het liefste zou ik nu mijn eigen ding doen, maar dat kan helaas niet in dit 'vrije' land. Alle banden met de maatschappij verbreken en met mezelf of mischien met nog iemand weg van huidig Nederland en vrij leven van de natuur, zonder regels, etc. Dat zou pas gaaf zijn.
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Met citaat reageren
Oud 08-05-2013, 15:39
xXmathXx
xXmathXx is offline
tja, ik weet niet hoe oud je bent, maar nederland is naar mijn mening niet de beste plek voor mensen die niet zo met het school systeem van deze tijd eens zijn, ik ben nu zelf met exams bezig, en woon gelukkig ook niet meer in nederland en kan hierna dus lekker gaan doen wat ik zelf wil. ik zou als ik jou was toch nog even goed doorzetten, wat wil je na de school/ opleiding die je nu doet gaan doen?
Met citaat reageren
Oud 09-05-2013, 13:56
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Citaat:
tja, ik weet niet hoe oud je bent, maar nederland is naar mijn mening niet de beste plek voor mensen die niet zo met het school systeem van deze tijd eens zijn, ik ben nu zelf met exams bezig, en woon gelukkig ook niet meer in nederland en kan hierna dus lekker gaan doen wat ik zelf wil. ik zou als ik jou was toch nog even goed doorzetten, wat wil je na de school/ opleiding die je nu doet gaan doen?
Ik heb werkelijk geen idee, het liefste iets creatiefs, heb veel fantasie en veel ideeen voor bijvoorbeeld films of games die best zouden kunnen aanslaan.
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:35.