Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2013, 07:19
Verwijderd
Mijn haar zit dom en ik heb een gaar hoofd maar toch had ik sjans net!
Advertentie
Oud 04-02-2013, 07:20
Verwijderd
ik twijfel ook erg over de komma's in mijn titel maar ik ben niet scherp genoeg!
Oud 04-02-2013, 07:20
Verwijderd
tevreden Etmakas?! 2 uur duurde het.
Oud 04-02-2013, 07:24
Verwijderd
Zo, sjans op de vroege morgen?
Oud 04-02-2013, 07:26
Verwijderd
Citaat:
Zo, sjans op de vroege morgen?
Vind jij het juist wel of juist niet tellen als het van een bouwvakker komt?
Oud 04-02-2013, 07:27
Verwijderd
De zonsondergang was vandaag te niet-indrukwekkend om te tekenen. Dan maar ontbijt, koffie en anatomiestudies. Ik viel gisteren binnen 40-50 minuten al in slaap, omg
Oud 04-02-2013, 07:28
Verwijderd
wow dat is een stuk beter dan fucking 8 uur en 92384758927534 schaapjes verder
Oud 04-02-2013, 07:30
Verwijderd
Citaat:
Vind jij het juist wel of juist niet tellen als het van een bouwvakker komt?
Ik heb heb daar geen mening over, geloof ik.
Oud 04-02-2013, 07:32
Verwijderd
Citaat:
Ik heb heb daar geen mening over, geloof ik.
ahw ik hoopte dat je ging zeggen: 'zwaarder natuurlijk!111!one! want bouwvakkers bepalen of de vrouwtjes er nog mee door kunnen'
Oud 04-02-2013, 07:38
Verwijderd
Citaat:
wow dat is een stuk beter dan fucking 8 uur en 92384758927534 schaapjes verder
Ja he

Ik heb ook een goede methode van wakker worden die ik erin aan het conditioneren ben. Eerst gaat de wekker op m'n telefoon, die trilt en loopt geleidelijk op dus het is aangenaam wakker worden. Maar dan moet ik meteen opstaan en naar de computer, want 45 seconden later gaat gaat díe wekker af, en die staat ingesteld op kkhard. Chantage Ik ben er nu telkens net op tijd bij, dat ik 'm in de laatste 5 seconden uitzet.

Wel wakker, nul lawaai. Veel prettiger opstaan.
Oud 04-02-2013, 07:40
Verwijderd
Citaat:
Ja he

Ik heb ook een goede methode van wakker worden die ik erin aan het conditioneren ben. Eerst gaat de wekker op m'n telefoon, die trilt en loopt geleidelijk op dus het is aangenaam wakker worden. Maar dan moet ik meteen opstaan en naar de computer, want 45 seconden later gaat gaat díe wekker af, en die staat ingesteld op kkhard. Chantage Ik ben er nu telkens net op tijd bij, dat ik 'm in de laatste 5 seconden uitzet.

Wel wakker, nul lawaai. Veel prettiger opstaan.
Misschien moet ik ook eens zoiets in overweging gaan nemen. Ik doe nu GROF GEWELD met HEEL VEEL HERRIE zo ver mogelijk bij me vandaan en dan doe ik AAARGH MAKE IT STOP en dan kom ik uit bed.
Oud 04-02-2013, 07:41
Verwijderd
Vannacht had ik een vriendinnetje hier slapen en die moest om 8 uur naar d'r werk, dus ik werd wakker van haar en had al gesprekken over seks voor m'n wekker
Oud 04-02-2013, 07:42
Verwijderd
Citaat:
Ja he

Ik heb ook een goede methode van wakker worden die ik erin aan het conditioneren ben. Eerst gaat de wekker op m'n telefoon, die trilt en loopt geleidelijk op dus het is aangenaam wakker worden. Maar dan moet ik meteen opstaan en naar de computer, want 45 seconden later gaat gaat díe wekker af, en die staat ingesteld op kkhard. Chantage Ik ben er nu telkens net op tijd bij, dat ik 'm in de laatste 5 seconden uitzet.

Wel wakker, nul lawaai. Veel prettiger opstaan.
45 sec ook echt
kukuklok militair geluid? daar wordt anne altijd moeilijk agressief van
Ik denk dat chantage een heel goed middeltje is voor jou en ik vind het best knap dat het je lukt om zo streng te zijn voor jezelf, en jezelf te chanteren uberhaupt
Oud 04-02-2013, 07:50
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
paranoide:
Even jouw plaatje analyseren. Dat malle gat in z'n schouder is waar het sleutelbeen, het schouderblad en de acromion samenkomen, correct? Plaatjes van overmatig gespierde mensen zijn handig ja, daarop kun je tenminste zien hoe het zit. Ook qua nekspieren, met hun overontwikkelde trapezius en dikke valleien tussen de levator scapulae + de sternomastoid (al zie je dat hier niet zo).

Het lastige aan spieren vind ik dat ze er onder verschillend licht zo totaal anders kunnen uitzien. En dat ze onder invloed van samentrekken of ontspannen zoveel verschillende vormen kunnen hebben, dus je kunt je er niet makkelijk vanaf maken met 'dit is ongeveer een cilindervorm' of 'hier zit ongeveer zo'n soort massa'. Al helemaal als je expressieve houdingen wil tekenen, nieuwe mensachtigen wil bedenken of interessante dingen wil gaan doen met licht.

Dus ja. Oefenen it is.
even een late reactie, maar ja die kuil is inderdaad waar sleutelbeen en acromion samenkomen (ac-gewricht). Wanneer je weet hoe een spier vastzit en wat de functie is dan is het logischer te begrijpen hoe een spier vervormt bij aanspannen (of juist oprekken) in ene bepaalde richting. Overigens, dat jij dit allemaal wil leren om beter te tekenen vind ik echt bewonderenswaardig want het is echt veel en echt moeilijk
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 04-02-2013, 07:50
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Fml, wat is het vroeg
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-02-2013, 07:53
Verwijderd
Citaat:
Fml, wat is het vroeg
ik zag jouw naam en dacht WTF doe zij nu al op

ik ging net een post rapporteren en onder mijn klacht had ik *natte wind in Little Phoebes gezicht laat doe* maar hij was al gerapporteerd dus bij dezen
oh en ich habe nog een cadeautje voor je en de andere is onderweg dus wanneer kom je langs mein schwessie?? Ga je dan ook voor ons koken? Dan laat ik geen natte pufjes meer in je face.
HAhahH ik vind pufjes zo'n kkvies woord he, volgens mij zeggen alleen koelies dat
Oud 04-02-2013, 07:56
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ik zag jouw naam en dacht WTF doe zij nu al op

ik ging net een post rapporteren en onder mijn klacht had ik *natte wind in Little Phoebes gezicht laat doe* maar hij was al gerapporteerd dus bij dezen
oh en ich habe nog een cadeautje voor je en de andere is onderweg dus wanneer kom je langs mein schwessie?? Ga je dan ook voor ons koken? Dan laat ik geen natte pufjes meer in je face.
HAhahH ik vind pufjes zo'n kkvies woord he, volgens mij zeggen alleen koelies dat
Ja, niet mijn idee.

Lekker voor je snol.
Ik weet nog niet wanneer ik langskom, vrijdag misschien? Moet even in mijn agenda kijken enzo. Ik wil best koken als jij boodschappen doet
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-02-2013, 07:59
Verwijderd
ik weet nog niet of mijn wederhelft dan thuis is, ik dacht het niet maar ik vraag het d'r straks. En lekker ben jij pauperkind, sta ik al die jaren uren te spenderen in de AH om jou iets voor te schotelen wat je lekker vindt, sta ik al die jaren úren te ploeteren in de keuken en dan wil madame niet even zelf boodschappen doen
Ads door Google
Oud 04-02-2013, 08:00
Verwijderd
ik moet hier hard om lachen:
Oud 04-02-2013, 08:05
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ik weet nog niet of mijn wederhelft dan thuis is, ik dacht het niet maar ik vraag het d'r straks. En lekker ben jij pauperkind, sta ik al die jaren uren te spenderen in de AH om jou iets voor te schotelen wat je lekker vindt, sta ik al die jaren úren te ploeteren in de keuken en dan wil madame niet even zelf boodschappen doen
Doe maar ja. En hahahahaha best joh.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-02-2013, 08:08
Verwijderd
Citaat:
Ja he

Ik heb ook een goede methode van wakker worden die ik erin aan het conditioneren ben. Eerst gaat de wekker op m'n telefoon, die trilt en loopt geleidelijk op dus het is aangenaam wakker worden. Maar dan moet ik meteen opstaan en naar de computer, want 45 seconden later gaat gaat díe wekker af, en die staat ingesteld op kkhard. Chantage Ik ben er nu telkens net op tijd bij, dat ik 'm in de laatste 5 seconden uitzet.

Wel wakker, nul lawaai. Veel prettiger opstaan.
Ik waardeer het dat mijn innerlijke klok zich heeft ingesteld op tussen half 8 en half 9 wakker worden, altijd, ook in het weekend. En nu sta ik dan gewoon op, sowieso omdat ik gruwelijk moet pissen en dan blijf ik maar meteen wakker, geen behoefte meer om terug te gaan slapen. Ik geloof dat zaterdag de eerste keer sinds maanden was dat ik nog even ben teruggekropen vanwege heel erg laat gaan slapen en toen ben ik er om 10 uur uitgerold.
Ik zet ook helemaal geen wekker meer als ik om 10 uur ergens moet zijn, ik weet zeker dat ik dan al wakker ben. Als ik vroeger eruit moet dan 8 uur, dan zet ik een wekker en die snooze ik dan hoogstens 2 keer. Maar meestal moet ik bij de eerste keer ook al gruwelijk pissen, dus dat helpt ook
Oud 04-02-2013, 08:09
Verwijderd
Citaat:
De zonsondergang was vandaag te niet-indrukwekkend om te tekenen. Dan maar ontbijt, koffie en anatomiestudies. Ik viel gisteren binnen 40-50 minuten al in slaap, omg
Zonsopkomst?
zonsondergang hebben we nog niet gehad vandaag
Oud 04-02-2013, 08:10
Verwijderd
@Paranoide nog om terug te komen op wat jij een paar dagen geleden vroeg. Als oplossing voor ritmeproblemen is er naast melatonine vooral de mogelijkheid om de slaaphygiene te optimaliseren, en daar kun je een cursus voor volgen, maar op zich lijk je er ook zo al goed mee bezig
Oud 04-02-2013, 08:10
Verwijderd
Citaat:
Misschien moet ik ook eens zoiets in overweging gaan nemen. Ik doe nu GROF GEWELD met HEEL VEEL HERRIE zo ver mogelijk bij me vandaan en dan doe ik AAARGH MAKE IT STOP en dan kom ik uit bed.
Ja, dit is eigenlijk precies hetzelfde maar dan is het alleen de dreiging van geweld. En zoals we allemaal weten werkt dreiging van geweld veel beter dan 't geweld zelf.

Citaat:
45 sec ook echt
kukuklok militair geluid? daar wordt anne altijd moeilijk agressief van
Ik denk dat chantage een heel goed middeltje is voor jou en ik vind het best knap dat het je lukt om zo streng te zijn voor jezelf, en jezelf te chanteren uberhaupt
Haha, die heb ik ook een tijdje gehad. Maar die doet het niet goed in Opera. Nu heb ik deze, dat is de enige die 't betrouwbaar blijft doen.

Met chantage hoef je juist niet streng te zijn 's Avonds heb je /care voor wat je allemaal voor nare dingen instelt voor de ochtendversie van jezelf, en 's ochtends ga je er zonder na te denken meteen uit WANT ANDERS. Handig. Ik heb ook niet het idee dat ik mezelf aan het dwingen ben, of dat ik actief streng moet zijn, of wilskracht moet toepassen ofzo. Ik word gewoon effectiever in bereiken wat ik wil.



jwz
Oud 04-02-2013, 08:11
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga me maar eens uit bed slepen, er kunnen elk moment twee klussers voor de deur staan. Yaaaaaaaay.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Oud 04-02-2013, 08:27
Verwijderd
Ik ben zojuist van de trap gevallen.
Oud 04-02-2013, 08:29
Verwijderd
Het goede nieuws van vandaag is dat mijn ouders het eens zijn met mijn studiekeuze. Onder de voorwaarde dat ik er BRILJANT in word, natuurlijk. Maar goed, dat had ik zelf ook al wel verzonnen.
Oud 04-02-2013, 08:31
Verwijderd
Citaat:
Zonsopkomst?
zonsondergang hebben we nog niet gehad vandaag
Uuuu Ja.

Citaat:
@Paranoide nog om terug te komen op wat jij een paar dagen geleden vroeg. Als oplossing voor ritmeproblemen is er naast melatonine vooral de mogelijkheid om de slaaphygiene te optimaliseren, en daar kun je een cursus voor volgen, maar op zich lijk je er ook zo al goed mee bezig
Dank! Slaaphygiëne klinkt alsof je vaker schone lakens moet Maar het zijn andere dingen, leert Google mij. Goed woord om op te zoeken als je tips wil, wel. Als dat zo'n beetje de twee opties zijn dan zie ik voorlopig ook geen heil in een uitgebreid onderzoekstraject bekroond door een cursus, tenzij ik lange tijd geen vooruitgang boek en ontmoedigd raak. Maar dat zie ik niet snel gebeuren. Ook omdat ik realistische doelen stel en het niet iets is waar ik pas sinds gisteren moeite mee heb en/of mee bezig ben.
Oud 04-02-2013, 08:33
Verwijderd
Citaat:
Ik waardeer het dat mijn innerlijke klok zich heeft ingesteld op tussen half 8 en half 9 wakker worden, altijd, ook in het weekend. En nu sta ik dan gewoon op, sowieso omdat ik gruwelijk moet pissen en dan blijf ik maar meteen wakker, geen behoefte meer om terug te gaan slapen. Ik geloof dat zaterdag de eerste keer sinds maanden was dat ik nog even ben teruggekropen vanwege heel erg laat gaan slapen en toen ben ik er om 10 uur uitgerold.
Ik zet ook helemaal geen wekker meer als ik om 10 uur ergens moet zijn, ik weet zeker dat ik dan al wakker ben. Als ik vroeger eruit moet dan 8 uur, dan zet ik een wekker en die snooze ik dan hoogstens 2 keer. Maar meestal moet ik bij de eerste keer ook al gruwelijk pissen, dus dat helpt ook
Ja, een goed werkende innerlijke klok is handig.

Ik heb weekends ook afgeschaft trouwens Weekend schmeekend.
Oud 04-02-2013, 08:37
Verwijderd
Citaat:
Het goede nieuws van vandaag is dat mijn ouders het eens zijn met mijn studiekeuze. Onder de voorwaarde dat ik er BRILJANT in word, natuurlijk. Maar goed, dat had ik zelf ook al wel verzonnen.
Wat ga je doen?

Ik heb geen innerlijke klok. Ik word meestal wel wakker, maar dan val ik weer in slaap als ik mezelf niet uit bed sleep. Maar ik heb geloof ik ook niet echt het werk om heel regelmatig te slapen, de ene keer moet ik om zeven uur beginnen en dus om half zes, kwart voor zes op en de keer daarna moet ik pas laat beginnen en ben ik pas om kwart voor elf thuis. Ik vind dat een beetje jammer. Maar ik ben wel vooruit gegaan, als ik nu vrij heb, probeer ik wel rond acht uur op te staan en dat lukt meestal!
Oud 04-02-2013, 08:42
Verwijderd
Citaat:
Wat ga je doen?
Taalwetenschappen.
Oud 04-02-2013, 08:45
Verwijderd
Citaat:
Dank! Slaaphygiëne klinkt alsof je vaker schone lakens moet Maar het zijn andere dingen, leert Google mij. Goed woord om op te zoeken als je tips wil, wel. Als dat zo'n beetje de twee opties zijn dan zie ik voorlopig ook geen heil in een uitgebreid onderzoekstraject bekroond door een cursus, tenzij ik lange tijd geen vooruitgang boek en ontmoedigd raak. Maar dat zie ik niet snel gebeuren. Ook omdat ik realistische doelen stel en het niet iets is waar ik pas sinds gisteren moeite mee heb en/of mee bezig ben.
Ik heb voorheen heel veel slaapproblemen gehad, mijn slaaphygiëne was ook behoorlijk bagger en ik kreeg dat ook niet aangepast. Eén van de tips die ik daar niet tussen zie staan is dat je, als je niet kunt slapen, uit je nest moet en wat anders gaan doen. Wat rondwandelen of uit het raam kijken, vermijd om het licht aan te doen. Je bed moet een plaats zijn om te slapen, als je blijft liggen terwijl je niet kunt slapen, dan wordt het gelinkt aan een plek om wakker te liggen.
Makkelijker gezegd dan gedaan als je zo goed als blind bent zonder lenzen ^^ maar goed, er zijn wel een heleboel tips die invloed kunnen hebben. Er is ook een medicijn dat ik heb geprobeerd, de naam ben ik helemaal kwijt, het helpt je ritme onder controle te krijgen, het is niet echt een slaapmiddel. In ieder geval hielp het bij mij niet, maar ik deed ook niet bijzonder veel moeite om te doen wat nodig was.

Citaat:
Ja, een goed werkende innerlijke klok is handig.

Ik heb weekends ook afgeschaft trouwens Weekend schmeekend.
Ja, dat merk ik nu ook, ik ben er echt blij mee ^^ Enige dat ik minder vind is dat ik in het begin binnen een kwartier sliep, maar nu wel eens behoorlijk lang wakker kan liggen. Vooral als ik aan het malen ben, dus ik moet echt die dictafoon gaan gebruiken, want het werkt wel heel goed als ik nog van me af heb geschreven wat ik aan het bedenken was.

Wat weekends betreft, ik ga nu even totaal niet uit omdat ik moeite heb met praten als er lawaai is. Daarbij drink ik niet nu, dus ik heb geen ochtenden nodig om uit te brakken.
Oud 04-02-2013, 08:48
Verwijderd
Citaat:
Er is ook een medicijn dat ik heb geprobeerd, de naam ben ik helemaal kwijt, het helpt je ritme onder controle te krijgen, het is niet echt een slaapmiddel. In ieder geval hielp het bij mij niet, maar ik deed ook niet bijzonder veel moeite om te doen wat nodig was.
Melatonine?
Oud 04-02-2013, 08:49
Verwijderd
In het plaatselijk sufferdje stond een interview met een meisje met een of andere ernstige ziekte waardoor ze heel jong zou sterven. Ze vertelde dat ze nog héél erg graag kinderrechter wilde worden, en dat ze had uitgerekend dat ze dat precies zou moeten kunnen halen. Dat vond ik zo'n droevig gegeven.
Oud 04-02-2013, 08:50
Verwijderd
Citaat:
Taalwetenschappen.
Nice
Oud 04-02-2013, 08:52
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik zit hier toch een partijtje in te kakken

Maar het ruikt hier wel lekker naar kattenvoer
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Ads door Google
Oud 04-02-2013, 08:53
Verwijderd
Citaat:
Uuuu Ja.

Dank! Slaaphygiëne klinkt alsof je vaker schone lakens moet Maar het zijn andere dingen, leert Google mij. Goed woord om op te zoeken als je tips wil, wel. Als dat zo'n beetje de twee opties zijn dan zie ik voorlopig ook geen heil in een uitgebreid onderzoekstraject bekroond door een cursus, tenzij ik lange tijd geen vooruitgang boek en ontmoedigd raak. Maar dat zie ik niet snel gebeuren. Ook omdat ik realistische doelen stel en het niet iets is waar ik pas sinds gisteren moeite mee heb en/of mee bezig ben.
Andere opties komen vooral in beeld als je bv narcolepsie zou hebben (maar zo klinkt het niet) of als er piekeren of depressie of angst mee zou spelen (maar zo klinkt het ook niet). Of als je je uberhaupt niet uitgerust voelt, dan is het meer een vermoeidheidsprobleem dan een ritmeprobleem. Maar je klinkt er inderdaad wel realistisch over

En ohja, sorry, dokterswoord goede slaapgewoontes, dus.
Oud 04-02-2013, 08:53
Verwijderd
Ooh, Downton Abbey is zo zielig
Oud 04-02-2013, 08:55
Verwijderd
Citaat:
Nice
"Nutteloos... verspilling van je talent... geen werk... mongolenstudie..."
Oud 04-02-2013, 08:56
Verwijderd
Citaat:
Taalwetenschappen.
Misschien heeft Andijvie wel tips voor je, naamzoek.
Oud 04-02-2013, 08:56
Verwijderd
Citaat:
Melatonine?
Het kan een ingrediënt geweest zijn, maar nee, het is enkel op doktersvoorschrift te krijgen en normaal gezien gruwelijk duur (je moet het een maand nemen en het kost 30 euro ofzo, dus 1 pil is 1 euro), gelukkig had de psych een staal liggen en hebben we het geprobeerd zonder dat ik het heb moeten aanschaffen. Ik zal eens nadenken en kijken of ik het kan vinden.
Oud 04-02-2013, 08:57
Verwijderd
Citaat:
"Nutteloos... verspilling van je talent... geen werk... mongolenstudie..."
Ik vind dat altijd een beetje kutargumenten. Als dat is wat je graag doet, is het altijd iets wat van pas komt en dan is er ook altijd iets wat je ermee kunt.
Oud 04-02-2013, 09:00
Verwijderd
Op zich is de melatonine die bewezen werkzaam is (en dan nog is het bewijs niet heel hard... wel significant, maar het is de vraag of het in de praktijk relevant is), van 2 mg, ook alleen op doktersvoorschrift verkrijgbaar, bij de drogist kun je in Nederland alleen 0,3 mg kopen
Oud 04-02-2013, 09:01
Verwijderd
Citaat:
even een late reactie, maar ja die kuil is inderdaad waar sleutelbeen en acromion samenkomen (ac-gewricht).
Best bizar dat je sleutelbeen zo ver doorloopt, dat heb je normaliter helemaal niet door. Maar het is sowieso vrij bizar hoe het allemaal in elkaar zit, ook dat botten vooral aan elkaar zitten door middel van spieren (nouja, en pezen en ligamenten maar die reken ik daar voor 't gemak ook bij) en de spieren weer vooral beïnvloed worden door de botten (en door elkaar maar oke). Dat duwt en trekt maar aan elkaar maar het blijft wel gewoon vastzitten en het werkt heel goed. Mysterieus, bizar zooitje.

Hoe komt het dat je deze dingen zo goed weet, is het voor je werk?

Citaat:
Wanneer je weet hoe een spier vastzit en wat de functie is dan is het logischer te begrijpen hoe een spier vervormt bij aanspannen (of juist oprekken) in ene bepaalde richting.
Ja, dat is precies het soort begrip dat ik wil bereiken. De namen en aanhechtpunten hoef ik dan op zich niet per se te weten, zeker bij de minder belangrijke spieren, maar begrijpen wat er onderhuids allemaal gebeurt en waarom begint wel essentieel te worden.

Citaat:
Overigens, dat jij dit allemaal wil leren om beter te tekenen vind ik echt bewonderenswaardig want het is echt veel en echt moeilijk
Dank Maar het is eigenlijk standaard bij alle klassieke kunstacademies en alle succesvolle autodidacten die ik ken (op conceptart.org bijvoorbeeld) hameren er ook op. Anders kun je zulk soort dingen ook niet doen, daar heb je gewoon anatomiekennis voor nodig:

Spoiler


En voor normale mensen natuurlijk ook gewoon, zowel realistisch als geabstraheerd.



Anatomie anatomie.
Oud 04-02-2013, 09:01
Verwijderd
Dus de melatonine bij de drogist is een beetje nep en doet niks behalve het placebo opwekken?
Oud 04-02-2013, 09:03
Verwijderd
Op Art was een tijdje terug zo'n jongen die naakte vrouwen tekende, en dat was op zich niet heel slecht, maar zijn borsten deden niet aan zwaartekracht Vrouw die op haar zij ligt? borsten hangen naar haar voeten. Vrouw die op haar kop hangt? borsten hangen naar haar voeten. Alsof ze allemaal druppelvormige implantaten hadden in plaats van echte borsten.
Oud 04-02-2013, 09:05
Verwijderd
Citaat:
Dus de melatonine bij de drogist is een beetje nep en doet niks behalve het placebo opwekken?
ja, zo'n beetje. Toch vind ik het zelf wel helpen om bij nachtdiensten en lange vluchten van ritme te veranderen. Daar is het ook niet echt op onderzocht, het is vooral onderzocht bij mensen met primaire inslaapstoornissen en chronische ritmeproblemen. Dus misschien werkt het wel als je eigenlijk een goed ritme hebt maar dat alleen wil verschuiven. Of misschien ben ik er heel gevoelig voor. Of waarschijnlijk heb ik gewoon een lekker krachtig placebo-effect
Oud 04-02-2013, 09:07
Verwijderd
http://nl.wikipedia.org/wiki/DSPS
Dat is volgens mij wat we hebben proberen aan te pakken. Dat wordt dus ook gedaan met melatonine, maar ik weet de naaaaam niet meer van wat ik heb gehad!
Oud 04-02-2013, 09:11
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
"Nutteloos... verspilling van je talent... geen werk... mongolenstudie..."
Citaat:
Ik vind dat altijd een beetje kutargumenten. Als dat is wat je graag doet, is het altijd iets wat van pas komt en dan is er ook altijd iets wat je ermee kunt.
Dit, ja. Hier had ik het laatst nog over met een andere forumer. Lekker doen wat je zelf gaaf vind, niet wat de maatschappij je oplegt.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 04-02-2013, 09:12
Verwijderd
Oh wat is Google toch fantastisch! Circadin.
Melatonine dus inderdaad ^^ In mijn hoofd was melatonine dat wat je zo bij de apotheek kunt krijgen, maar dit is dus 2mg melatonine.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:38.