Oud 24-12-2013, 14:05
Verwijderd
De CPU is de processor, het ding dat alle berekeningen maakt. Het ding waar je 'm in klikt is het moederbord. Die verbindt alle onderdelen met elkaar, zodat ze met elkaar kunnen praten.
Advertentie
Oud 24-12-2013, 14:08
Verwijderd
Citaat:
Of ben je alleen? Dan ben je een beetje een alcoholistje.
Ik zie niet in waarom alleen zijn gelijk moet staan aan het missen van leuk gezelschap. Ik vind mezelf prima gezelschap.
Oud 24-12-2013, 14:11
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik zie niet in waarom alleen zijn gelijk moet staan aan het missen van leuk gezelschap. Ik vind mezelf prima gezelschap.
Qft
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 24-12-2013, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Mij zegt dat wel wat hoor. Waarom moet je per se die koeler hebben?
Ik heb nog niet eens gezegd welke koeler Maar de niet-specifieke aftermarket koeler moet erop omdat de stockkoelers minder goed zijn.
Oud 24-12-2013, 14:14
Verwijderd
Gaan jullie vandaag nog speciale dingen doen?
Oud 24-12-2013, 14:15
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Ik heb nog niet eens gezegd welke koeler Maar de niet-specifieke aftermarket koeler moet erop omdat de stockkoelers minder goed zijn.
Dat weet ik, het was vooral het woordje 'moeten' dat tot deze formulering leidde. In de zin van je MOET per se die koeler erop zetten zonder dat dat echt je eigen keuze is.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 24-12-2013, 14:15
Verwijderd
ik vond ons wel uitzonderlijk. Ik ken echt niemand die zichzelf zo goed zelf kan vermaken als wij dat kunnen en zich zo weinig vervelen
Oud 24-12-2013, 14:15
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Gaan jullie vandaag nog speciale dingen doen?
Neuh, jij wel?
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 24-12-2013, 14:16
Verwijderd
Naar de kerk.
Oud 24-12-2013, 14:22
Verwijderd
Borrelen bij m'n vader, fakkeloptocht voor de vrede lopen, glühwein en worstenbrood bij mij thuis met m'n moeder. Dan morgen nog brunch en dan hebben we de familiedingies weer gehad.
Oud 24-12-2013, 14:23
Verwijderd
nice


glühwein vind ik altijd zo stinken, maar smaakt dat wel lekker?
Oud 24-12-2013, 14:23
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Gaan jullie vandaag nog speciale dingen doen?
Ik moet inpakpapier halen, maar het regent als de tering, dus meh. Maar het moet wel echt
Citaat:
ik vond ons wel uitzonderlijk. Ik ken echt niemand die zichzelf zo goed zelf kan vermaken als wij dat kunnen en zich zo weinig vervelen
Inderdaad dat hebben we echt van mama hoor. Sowieso omdat ze ons vaak alleen liet spelen of met elkaar, maar zij vindt het ook zo lekker om alleen te zijn. Zo fijn vind ik dat, ben echt blij dat ik niet afhankelijk ben van andere mensen om me te vermaken.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 24-12-2013, 14:24
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
nice


glühwein vind ik altijd zo stinken, maar smaakt dat wel lekker?
Beetje amaretto erin is heel lekker
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 24-12-2013, 14:25
Verwijderd
Citaat:
ik vond ons wel uitzonderlijk. Ik ken echt niemand die zichzelf zo goed zelf kan vermaken als wij dat kunnen en zich zo weinig vervelen
daarover gesproken, eerst dacht ik dat stoppen met blowen en roken me heel erg zou gaan vervelen, omdat ik dacht dat ik verveling opvulde met roken.
Maar dat was achteraf gezien allemaal niet waar. Ik verveel me helemaal niet en roken heeft nooit verveling opgevuld maar wel opgewekt. Dus in alle opzichten is het beter.

En dáárover gesproken:
you quit smoking: 2 aug. 2013
days without smoking: 114 days, 07:52:12
cigarettes not smoked: 5484 cigarettes
money saved: 1587,47 euro
time saved: 22 days, 20:24:00

Oud 24-12-2013, 14:25
Verwijderd
De koeler is het grote aluminium blok in het midden:



CPU-koelers monteer je bovenop de CPU. Zonder een koeler kan een CPU soms binnen een paar seconden dusdanig oververhit raken dat 'ie een beetje in brand vliegt, zag ik gisteren op YouTube



En bij Intel zitten ze vast met dit ingewikkelde systeem, waarvan je de helft niet eens ziet want je moet ook nog shit aan de achterkant van je moederbord schroeven:



IEP!

Laatst gewijzigd op 24-12-2013 om 14:43.
Oud 24-12-2013, 14:26
Verwijderd
Citaat:
nice


glühwein vind ik altijd zo stinken, maar smaakt dat wel lekker?
Jaaaa, ik vind het heerlijk, vooral als er veel kruidnagel in zit <3 Maar met amaretto erin is ook goed ja, die staat dan ook al klaar.
Oud 24-12-2013, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Of ben je alleen? Dan ben je een beetje een alcoholistje.
Oud 24-12-2013, 14:26
Verwijderd
Goed bezig Pip


Dat is echt veel geld wat je ermee spaart.
Oud 24-12-2013, 14:27
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
daarover gesproken, eerst dacht ik dat stoppen met blowen en roken me heel erg zou gaan vervelen, omdat ik dacht dat ik verveling opvulde met roken.
Maar dat was achteraf gezien allemaal niet waar. Ik verveel me helemaal niet en roken heeft nooit verveling opgevuld maar wel opgewekt. Dus in alle opzichten is het beter.

En dáárover gesproken:
you quit smoking: 2 aug. 2013
days without smoking: 114 days, 07:52:12
cigarettes not smoked: 5484 cigarettes
money saved: 1587,47 euro
time saved: 22 days, 20:24:00

Als ik met mama op stap ben (of met een andere niet roker), rook ik ook bijna niet, dus dat heb ik ook niet inderdaad.

En holy shit, bijna 1600 euro als je dat in een potje had gedaan..
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 24-12-2013, 14:28
Verwijderd
Ik vind om 2 uur een BORRELTJE ook wel kunnen hoor, Pip Vooral als het port of sherry is en je kijkt er GTST bij in je panterprintbadjas.
Oud 24-12-2013, 14:29
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
De plant van mijn buurman waait steeds over het muurtje en ik denk telkens dat hij staat te gluren (wat ik zelf ook wel eens doe om te checken of hij thuis is)
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 24-12-2013, 14:31
Verwijderd
Citaat:
ik drink een 'borrel' zoals ze dat noemen. Is het daar niet een beetje vroeg voor Pip? Ja, best wel, maar ik heb al de hele dag lopen schoonmaken en opruimen en het is bijna kerst. en ik heb vakantie.
Ergens is het al vijf uur geweest!
Oud 24-12-2013, 14:33
Verwijderd
Citaat:
Dat weet ik, het was vooral het woordje 'moeten' dat tot deze formulering leidde. In de zin van je MOET per se die koeler erop zetten zonder dat dat echt je eigen keuze is.
Eigen keuzes kunnen ook moeten zijn, Haubenmeis.
Oud 24-12-2013, 14:37
Verwijderd
Citaat:
Ik vind om 2 uur een BORRELTJE ook wel kunnen hoor, Pip Vooral als het port of sherry is en je kijkt er GTST bij in je panterprintbadjas.
had ik maar zo'n badjas.

ik moet trouwens om je lachen met je nerdplaatjes waar ik bij voorbaat al van denk: I don't care
Citaat:
Als ik met mama op stap ben (of met een andere niet roker), rook ik ook bijna niet, dus dat heb ik ook niet inderdaad.

En holy shit, bijna 1600 euro als je dat in een potje had gedaan..
ik heb het al aan mezelf teruggegeven door het in mijn huis en hypotheekaflossing te investeren
Oud 24-12-2013, 14:39
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
had ik maar zo'n badjas.

ik moet trouwens om je lachen met je nerdplaatjes waar ik bij voorbaat al van denk: I don't care


ik heb het al aan mezelf teruggegeven door het in mijn huis en hypotheekaflossing te investeren
Dat kan natuurlijk ook
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 24-12-2013, 14:42
Verwijderd
Citaat:
had ik maar zo'n badjas.

ik moet trouwens om je lachen met je nerdplaatjes waar ik bij voorbaat al van denk: I don't care
Ja, ik vrees dat mijn pogingen om DK op te leiden tot hardwarenerds niet heel vruchtbaar gaan zijn.
Oud 24-12-2013, 14:43
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Goed, ik ga de regen trotseren voor inpakpapier. Kusjes
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 24-12-2013, 14:43
Verwijderd
ik zie de hypotheek als een verplichte spaarrekening. 209.000 euro in 30 jaar sparen
Oud 24-12-2013, 14:46
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Of iig je k.k. er uit hebben en je woning duurder verkopen dan wat je er voor hebt betaald .
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 24-12-2013, 14:48
Verwijderd
Citaat:
ik zie de hypotheek als een verplichte spaarrekening. In 30 jaar 209.000 euro in 30 jaar sparen
Als je 't huis daadwerkelijk zo lang aanhoudt dan kun je er ongetwijfeld het driedubbele voor krijgen

Ik snap niet waarom mensen hun huizen zo snel verkopen. De enige die het goed doet is de broer van 'n vriendin, die heeft inmiddels vijf huizen gekocht die 'ie particulier verhuurt. Van die huur betaalt hij dan alle hypotheken. Hij doet 't voor de lol, niet direct om rijk te worden, maar als 'ie zo doorgaat kan 'ie op z'n veertigste bij wijze van spreken al lekker gaan rentenieren.
Oud 24-12-2013, 14:48
Verwijderd
Z'n eerste huis kocht 'ie rond z'n twintigste, geloof ik. Misschien zelfs meteen op z'n achttiende. Nu is hij begin dertig.
Oud 24-12-2013, 14:50
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Als je wat vermogen hebt om die manier te besteden is het volgens mij nog steeds een van de betere investeringen die je kan doen. Wel een hoop regelwerk en gedoe (je bent dan immers de huisbaas, dus ook alle reparatie en onderhoudswerkzaamheden horen er dan bij); maar woningen worden vanzelf wel weer wat waard; dus als de huurders alle kosten kunnen dekken + wat marge dan is het relatief makkelijk geld verdienen.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 24-12-2013, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Als je 't huis daadwerkelijk zo lang aanhoudt dan kun je er ongetwijfeld het driedubbele voor krijgen

Ik snap niet waarom mensen hun huizen zo snel verkopen. De enige die het goed doet is de broer van 'n vriendin, die heeft inmiddels vijf huizen gekocht die 'ie particulier verhuurt. Van die huur betaalt hij dan alle hypotheken. Hij doet 't voor de lol, niet direct om rijk te worden, maar als 'ie zo doorgaat kan 'ie op z'n veertigste bij wijze van spreken al lekker gaan rentenieren.
de natte droom van de K.Productions
we zijn nu in de orientatiefase om ons huis aan te bieden voor kort verblijf en hoe we er geld aan kunnen gaan verdienen.
Wie zou hier bijv niet een weekend willen logeren en badderen en barbecueen voor de deur
Oud 24-12-2013, 15:11
Verwijderd
Citaat:
de natte droom van de K.Productions
we zijn nu in de orientatiefase om ons huis aan te bieden voor kort verblijf en hoe we er geld aan kunnen gaan verdienen.
Wie zou hier bijv niet een weekend willen logeren en badderen en barbecueen voor de deur
Terwijl jullie er zelf nog in zitten? Heel weinig mensen, denk ik
Oud 24-12-2013, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Terwijl jullie er zelf nog in zitten? Heel weinig mensen, denk ik
neeee wij bokken dan op naar ons voormalig adres waar we voor een tientje het weekend kunnen doorbrengen in de logeerruimte.
Oud 24-12-2013, 15:14
Verwijderd
Oja, natuurlijk. Dan kan het wel lucratief zijn. Hoewel je je verhuurders dan wel in je eigen bed moet stoppen, dat is een beetje gek.
Oud 24-12-2013, 15:20
Verwijderd
Citaat:
Weet je al wat je gaat maken?
Citaat:
Ik ga voor een bloesje denk ik
Oud 24-12-2013, 15:26
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
O okee.

Nouja, vier jaar is maar een vage schatting. Misschien is het inderdaad eerder. Al denk ik dat zeker de wat jongere forumers (Sadye, Miekje, ik) niet binnen nu en, zeg, twee jaar, een huilbaby hebben.
Ik ben niet echt van plan om ooit, ever een huilbaby te krijgen Niet voor mezelf, in ieder geval, indien mogelijk.
Citaat:
Stofje:
[afbeelding]

En dan met Fizzles hartjesknoopjes en sterretjeslintjes
Omg Wat een tof stofje!

//Ik heb net appelkruimeltaart gebakken en koffie gedronken met mijn schoonfamilie, en nu ben ik mijn nagels aan het lakken terwijl mijn schoonvader verder het kerstdiner aan het voorbereiden is Straks als mijn schoonmoeder thuis is, ga ik met haar en mijn schoonzusje tutten en dan de hele avond lekkere dingen eten en cadeautjes uitpakken Eens in het jaar is Kerst zo leuk!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 24-12-2013, 15:27
Verwijderd
Ik ben wel van plan om een huilbaby te krijgen.
Oud 24-12-2013, 15:28
Verwijderd
En dan ga ik ermee naar bioscopen en restaurants en verre vliegreizen maken
Oud 24-12-2013, 17:10
Verwijderd
Ik wil zo graag een Corsair H50 Ze zijn zo netjes en compact in vergelijking met die grote aluminium blokken:





Maar dat is echt overkill, ik heb niet zo veel koelvermogen nodig en die krengen zijn 65,- tegenover 25,- voor een normale goeie koeler. Om dat aan mezelf te verantwoorden zou ik moeten gaan overclocken, daar ben ik veel te lui voor. En ook niet nerd genoeg, eigenlijk.
Oud 24-12-2013, 17:11
Verwijderd
Quintiano Quincy Q naamzoek, voor als 'ie onvermijdelijk weer terugkomt en uit nieuwsgierige ijdelheid gaat kijken of we nog iets over 'm gezegd hebben. Heb ik de afgelopen twee bladzijdes niet voor niks zo veel over hardware gepraat.
Oud 24-12-2013, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Quintiano Quincy Q naamzoek, voor als 'ie onvermijdelijk weer terugkomt en uit nieuwsgierige ijdelheid gaat kijken of we nog iets over 'm gezegd hebben. Heb ik de afgelopen twee bladzijdes niet voor niks zo veel over hardware gepraat.
ja ik denk dat hij dagelijks hier meekijkt. En al die anderen die zich hebben laten verwijderen ook. Dramatisch gedoe :')
Oud 24-12-2013, 18:18
Verwijderd
Toen ik niet forumde kwam ik ook een paar keer per week naamzoeken
Oud 24-12-2013, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Ik zie niet in waarom alleen zijn gelijk moet staan aan het missen van leuk gezelschap. Ik vind mezelf prima gezelschap.
Zo bedoelde ik het niet!

Citaat:
Gaan jullie vandaag nog speciale dingen doen?
Nee. Misschien naar de kerk, maar als ik vandaag ga, moet ik van mezelf met orthodox Kerstmis weer, en ik weet niet of ik dat zoek.

Citaat:
Ik ben wel van plan om een huilbaby te krijgen.
Citaat:
En dan ga ik ermee naar bioscopen en restaurants en verre vliegreizen maken
Oud 24-12-2013, 18:51
Verwijderd
Citaat:
ja ik denk dat hij dagelijks hier meekijkt. En al die anderen die zich hebben laten verwijderen ook. Dramatisch gedoe :')
Deadlock post zelfs nog af en toe
Oud 24-12-2013, 18:56
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Is er een drama geweest?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 24-12-2013, 18:58
Verwijderd
Ja, veel forummers hebben zich verwijderd door rellen.
Oud 24-12-2013, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Ja, veel forummers hebben zich verwijderd door rellen.
Wie dan? (door rellen dan)
Oud 24-12-2013, 19:11
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Aah dat heb ik gemist. Poe
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:46.