Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2004, 15:47
Verwijderd
de titel zegt genoeg!

volgens mij wel, maar veel mensen in mijn omgeving denken daar anders over, omdat ze denken dat er altijd een soort aantrekkingskracht blijft. maar ik heb een hele goeie vriend die ik totaal niet aantrekkelijk vind, dus tja...

kussie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-05-2004, 15:55
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Vanuit mij kan het wel maar de meeste vrienden die ik heb hebben mij wel leuk gevonden(of vinden) en dat is natuurlijk wel vleiend maar ik vind het wel eens lastig omdat ik dan op moet letten hoe ik doe terwijl dat juist met vriendschappen zo fijn is als dat niet hoeft. Toch ga ik meer met jongens dan meisjes om, vind jongens gewoon relaxter in omgang over het algemeen en kan niet altijd zo goed tegen dat meisjesgetut.
In ieder geval, ik denk dat het wel mogelijk is want ik zie het genoeg om me heen en heb ook heus wel een aantal vrienden waar ik niets voor voel en hij ook niet voor mij.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 15:56
Verwijderd
ja, dat kan. heel goed zelfs. ik vind persoonlijk jongens vaak makkelijker in omgang dan meisjes. (niet altijd, maar vaak.). ik zie ook niet in waarom het niet zou kunnen. hormonen op hol dan ofzo?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 16:04
Verwijderd
Dat kan zeker weten.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 16:13
Elvira
Avatar van Elvira
Elvira is offline
Hmm je dat kan makkelijk, maar als ik er zo over na denk, de meeste vrienden die ik heb daar is wel eens een soort van chemistry tussen geweest en bij eentje nog steeds. Hij naar mij toe dan, ik heb al een vriend. En hij denkt heel erg dat zodra ik met een vriend uitga of naar de bioscoop ga dat er wat gaat gebeuren. En dat is best wel lastig aangezien ik met best veel jongens op dit moment om ga.
__________________
>> All Money Is Legal <<
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 16:19
Verwijderd
Citaat:
vizz schreef op 12-05-2004 @ 16:55 :
Vanuit mij kan het wel maar de meeste vrienden die ik heb hebben mij wel leuk gevonden(of vinden) en dat is natuurlijk wel vleiend maar ik vind het wel eens lastig omdat ik dan op moet letten hoe ik doe terwijl dat juist met vriendschappen zo fijn is als dat niet hoeft. Toch ga ik meer met jongens dan meisjes om, vind jongens gewoon relaxter in omgang over het algemeen en kan niet altijd zo goed tegen dat meisjesgetut.
In ieder geval, ik denk dat het wel mogelijk is want ik zie het genoeg om me heen en heb ook heus wel een aantal vrienden waar ik niets voor voel en hij ook niet voor mij.
Niks aan toe te voegen
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 16:20
SimplyABoy19
Avatar van SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Dat kan zeker wel........ik heb heel wat goede vriendinnen! Maar raar genoeg wel allemaal het "type" waar ik op val
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 16:21
raarheid
Avatar van raarheid
raarheid is offline
In mijn ogen kan dat zeker weten, ik heb net even zitten tellen en van mijn vriendengroep is +- 3/4 van het mannelijk geslacht Mijn beste vrienden zijn ook allemaal jongens, zo is mijn allerbeste vriend 20, en 2 andere hele goede vrienden jongens van 22 en 15... Dus ook de leeftijden liggen ver uit elkaar. Ik ga helemaal niet graag met meiden om, verschrikkelijk irritant als je een gesprek van een uur hebt met de gemiddelde meid (althans de paar die zich in mijn omgeving bevinden) gaat het 20min. over shoppen en ik HAAT shoppen (ja ik weet schijnt vrij zeldzaam te zijn ), 10min over dat ze weer een kilo zwaarder zijn, 10min over hun kledingdilemma en 15min over de jongens en 5min over uitgaan... Ik vind het saai genoeg, tuurlijk op z'n tijd is het leuk... Maar ik heb er tot nu toe alleen nog maar gezeik mee gehad,

Als je er bent zijn ze lief en aardig, als je weg bent begint de roddelpraat... ja en weet je dat al? Of ze maken plannen om zo snel mogelijk je vriendje bij je weg te grissen, verder zijn ze hoogst irritant omdat ze het over het algemeen dramaQueens, 2 meiden maken zich bijv. druk om wie die jongen mag hebben... jongens lijken soort van nuchter te blijven en gaan met de 3de aan de haal... Ik HOU ervan om jongens te vriend te hebben, maken zich niet druk, ze rennen hun pik achterna, maar verder zijn ze dik in orde in mijn ogen Ja het is mogelijk
__________________
[:: As the Rush Comes ::]
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 16:23
nps
Avatar van nps
nps is offline
haha duidelijk wel
__________________
__________________
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 16:36
Verwijderd
waarom niet?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 16:54
American*Dream
Avatar van American*Dream
American*Dream is offline
Jow...kheb n ontzettend goeie vriend, al 5 jaar, heb nooit iets voor hem gevoeld en hij ook nooit iets voor mij (denk ik)...daarvoor kennen we elkaar gewoon té goed, ook met alle vervelende karaktereigenschappen
__________________
If there was no hate, there would never have been love
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 17:08
Felicita
Avatar van Felicita
Felicita is offline
Natuurlijk kan dat. Ik ben een tijd lang meer met jongens omgegaan dan met meisjes. Weet niet waarom, maar had toen even genoeg van dat gedoe, altijd maar zeuren over kleding, roddelen..nee dank je. In ieder geval denk ik dat je best ebvriend kunt zijn met iemand van het andere geslacht zonder meteen aangetrokken te zijn tot die persoon. Je valt niet op iedere jongen/meisje.
__________________
La vita e bella, ma sono piu bella!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 17:15
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
Ik heb meer vrouwelijke vrienden dan mannelijke, denk ik zo. Verder ben ik monogaam, ook in het hoofdje.
__________________
Lampaan.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 17:23
Madgirl
Avatar van Madgirl
Madgirl is offline
Citaat:
EggeD schreef op 12-05-2004 @ 18:15 :
Ik heb meer mannelijke vrienden dan vrouwelijke, denk ik zo. Verder ben ik monogaam, ook in het hoofdje.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 17:25
miss-suus
Avatar van miss-suus
miss-suus is offline
dat kan zeker!
__________________
hm hm
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 17:41
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Ja.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 17:45
Verwijderd
Natuurlijk kan dat niet, duh.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 17:51
Geranium-Tulp
Geranium-Tulp is offline
Kan best.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-05-2004, 17:57
Verwijderd
Citaat:
Jetteke schreef op 12-05-2004 @ 18:51 :
Kan best.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 18:58
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
tuurlijk kan dat, maar ik denk wel dat er altijd een kleine aantrekkingskracht blijft....tenminste dat heb ik wel, maar dat betekent niet dat ik niet gewoon vrienden met ze kan zijn.
__________________
I Woke Up This MorniNg And NobOdy Is GoNna BriNg Me DoWn ToDaY!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 19:03
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
Ja hoor, ik heb een goede vriendin waar ik absoluut niks mee zou willen verder.
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 19:06
moon
Avatar van moon
moon is offline
Dat kan absoluut! Waarom niet?
het lijkt me erg vermoeiend als je je maar meteen aangetrokken zou moeten voelen tot elke jongen waar je mee omging.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 19:23
Outlaw
Avatar van Outlaw
Outlaw is offline
Kan wel, IMO vaak juist nog beter omdat er tussen jongens onderling vaak een soort van (onbedoelde) rivaliteit is.
Ikzelf kan bijvoorbeeld aan vriendinnen veel closere dingen op bepaalde gebieden kwijt.
__________________
i'm not even supposed to be here today
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 19:31
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ja. Sterker nog: 80% van mijn vrienden is van het mannelijke geslacht.
Die aantrekkingskracht is heel beperkt hoor. Zeker als je veel jongens kent, dan wordt het allemaal heel relatief. Ik heb gewoon niet zoveel met de meeste meiden die ik tot nu toe heb leren kennen.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 19:36
Fuzzly
Avatar van Fuzzly
Fuzzly is offline
Dat kan zeker wel, heb meer vrouwlijke vrienden dan mannelijke vrienden....kan gemakkelijke rmet ze praten en kan ook makkelijker met hun omgaan
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-05-2004, 19:47
Fortisi
Avatar van Fortisi
Fortisi is offline
Dat kan ja, in mijn directe omgeving zitten 3 gozers, en in mijn semi-directe omgeving weer twee meer. En er is absoluut geen sprake van aantrekkingskracht.
__________________
<av:sir Frank Dicksee - The Mirror|?>
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 20:10
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
dat kan absoluut, ik heb veel goede vrienden en dat gaat gewoon heel goed. ze vallen niet op mij en ik niet op hen
__________________
look back and laugh
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 20:12
Verwijderd
Dat kan cker wel!!
Ik heb zelf een paar jongens als vrienden.... en dat is een keer wat anders dan meisjes.... Maar heel erg soms vind ik er wel een een beetje leuk.... Maar niet dat ik er verliefd op word ofzow... Ik wil ze als vriend houden...
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 20:18
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
tuurlijk kan dat
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 20:21
Slettelina *
Slettelina * is offline
Ik heb al 5/6 jaar een beste vriend. Dat gaat prima. Veel mensen vragen ook of we elkaar nooit aantrekkelijk hebben gevonden of een keer gezoend ofzo. Maar ik heb daar echt noooit de behoefte aan gehad en hij ook niet.
Over het algemeen ga ik toch meer met jongens om dan met meisjes
__________________
New York City, Dance or die
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 20:23
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Het kan heel goed. Het grootste deel van mijn vriendengroep bestaat uit meiden. Met hen kan ik gewoon veel beter praten over bepaalde dingen. Daar voel ik me meer bij op m'n gemak. Ook in de klas zul je me altijd temidden van de meiden zien zitten, maar dat kan ook komen doordat de jongens allemaal de stoerste willen zijn. Patsers.

Ik ben wel een paar keer verliefd geworden op een goede vriendin. Dat komt omdat we dan op een gegeven moment héél close waren. Dat is een paar keer voorgekomen. Ook nu nog ben ik verliefd op een vriendin. En bij drie andere vriendinnen voel ik (nog steeds) een heel sterke lichamelijke aantrekkingskracht. Ik merk dus wel bij mezelf dat ik wel op moet passen dat ik niet (weer) op hen verliefd word.

Maar ik heb gewoon héél lieve en héél knappe vriendinnen.

Maar ik heb dus ook vriendinnen waar ik never nooit iets mee zou willen, waar ik zelfs geen lichamelijke aantrekkingskracht voor zou kunnen hebben.

Het kan dus wel.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 20:58
Sweetsurrender
Sweetsurrender is offline
Haha, jah, tuurlijk kan het (heb het topic niet gelezen, dus geef maar gewoon antwoord op de vraag)
Ik heb meerdere super goede vriendinnen, die ik graag als vriendinnen houd en niet als partner. Het is dan geweldig om bruggers naast je te hebben die vervolgens gaan vragen of jij wat met haar hebt omdat je samen fietst Heerlijk is dat.

Nej, jongens en meisjes kunnen best hele goede vrienden zijn, zonder dat ze elkaar ook maar enigzins leuk vinden (in een liefdevolle betekenis)
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 21:04
yuck fou
Avatar van yuck fou
yuck fou is offline
pff...
als dat zo zou zijn zouden bisexuele mensen geen vrienden kunnen hebben waar ze niet meer voor voelen . lijkt me een beetje onlogisch
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 21:10
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Tuurlijk kunnen ze vrienden zijn! Je kunt als jongen zijnde toch gewoon vriendinnen hebben waar je alles tegen kunt vertellen zonder er iets voor te voelen, toch? En andersom ook...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 21:15
TiM
Avatar van TiM
TiM is offline
ik heb meer vriendinnen als vrienden
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 21:26
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ja.

Dit is al zooooovaak geweest, ik heb geen zin het weer uit te leggen
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-05-2004, 10:27
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citaat:
Alex schreef op 12-05-2004 @ 17:04 :
Dat kan zeker weten.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 10:34
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef op 12-05-2004 @ 22:26 :
Ja.

Dit is al zooooovaak geweest, ik heb geen zin het weer uit te leggen
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 10:37
Verwijderd
Ja, ik vind dat het wel kan. Ik heb heel lang een beste vriend gehad, maar die heeft me laten vallen voor zijn vriendin, wat inmiddels al uit is.

Ik was eerst goed bevriend met mijn vriend (die was toen mijn ex), ik vertelde hem alles, problemen thuis, met mijn (nu ex-)vriend, op school, mijn werk, alles. En toen zag ik hem, de vonk sprong weer over, en nu zijn we goede vrienden en lovers!

Maar vriendschappen jongens-meiden moeten kunnen, nix om jaloers of boos over te zijn mocht je partner goed bevriend zijn met iemand van het andere geslacht.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 10:42
eztah
Avatar van eztah
eztah is offline
Tuurlijk kan dat wel, maar er bestaat wel de kans dat er een de ander leuk kan gaan vinden..
Wat overgins ook bij meisjes-meisjes- jongensjongens gebeuren kan toch?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 11:25
x-Jola-x
x-Jola-x is offline
tuurlijk!!! Ik heb een hele goeie vriend, waarmee ik echt heel erg kan lachen en ouwehoeren, maar ook heel erg serieus kan zijn. Tijdje geleden vond hij me (zoals hij zei) wel ietsiepietse leuk, maar ik heb hem wel duidelijk gemaakt dat dat van mijn kant niet zo was.. En gelukkig zijn we nog steeds beste maatjes!!!!
__________________
don't cry over anyone... who won't cry over you..
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 12:14
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Ja, dat kan heel goed. Ik heb zelf ook een paar hele goede vrienden, waar ik alles mee kan delen. Maar waar ik nooit iets mee zou willen hebben.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 13:09
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
dat kan absoluut.
ik heb een heleboel mannelijke vrienden, waarvan ik er 2 of zoiets heb vanalles mee bespreek jongens maar ook meisjes. Ze komen vaak naar mij toe omdat ik een meisje ben en er volgens hun meer vanaf weet.
Ik kan met hun meer ouwehoeren dan met mijn vriendinnen en hun zeiken ook niet zo vaak.
Voor hun heb ik absoluut geen gevoelens ik zou er eigenlijk ook niet aan moeten denken om met een van hen te zoenen ofzo. Dat doe je niet netzoals je niet met je vriendinnen zoent. Tjah uitzonderingen na gelaten dan.
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 14:28
angel-nieke
angel-nieke is offline
wrom niet?? hoeft ech niet meteen iets te zijn. er kan aantrekkingskracht zijn , heb ook wel eens met n vriend gezoent maar kwamen er al snel achter dat we nix met elkaar moesten hebben.. dus
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 15:19
Verwijderd
Dat kan, maar dan moet éen van de twee afstotelijk zijn.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 15:24
JessieL
JessieL is offline
Het kan wel maar het is moeilijk. heb zelf mannelijke vrienden waar ik niks mee zou willen. maar dat zijn gewoon vrienden. bij echt goede vrienden lukt dat niet, althans niet bij mij. er blijft altijd een aantrekkingskracht.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 16:06
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 13-05-2004 @ 16:19 :
Dat kan, maar dan moet éen van de twee afstotelijk zijn.
Neuh hoor, alleen maar niet aantrekkelijk genoeg om de sprong te willen wagen/homofiel/al bezet.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 16:16
Verwijderd
het kan wel, maar ik merk om me heen dat sommige mensen dat vreemd vinden ("waarom nemen jullie geen relatie?" etc..). Ik vind het zelf best wel prettig om mannelijke vrienden te hebben. Op de een of andere manier is daar soms makkelijker mee te praten dan met meisjes
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 16:21
Karma
Avatar van Karma
Karma is offline
ja hoor
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 16:26
Ilúvatar
Ilúvatar is offline
heb ik heb kei goede vriendinnen.
ik hoef daar niet bij door te gaan denken ofzo, ik heb niet meer gevoel voor ze dan vriendschap.
en met hun vriendjes kan ik het ook goed vinden. (degenen die verkering hebben dan)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Eerste stap
Verwijderd
25 30-03-2003 21:22
Liefde & Relatie Hoe raak je nou als jongen, het beste in contact met een meisje
Pioneer3006
39 22-11-2002 17:34
Liefde & Relatie Help, wat moet k doen :S
Freaked Reality
49 11-04-2002 18:07
Liefde & Relatie Ik ben er ziek van!
PFP
47 11-04-2002 17:38
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 16:14
Liefde & Relatie What should I do
mysteryyy
22 15-02-2002 16:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:21.