Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2006, 00:28
Verwijderd
Er wordt wel altijd gepraat over wat iedereen gebruikt, maar niet welke hoeveelden en met welke regelmaat.

Dusse brand maar los zou ik zeggen!

O ja TS begint

wiet & hasj: elke week. verschilt van 2 tot 7 dagen in de week. Meestal er tussen in. Hoeveelheid zou ik eigenlijk niet weten.
paddo's: nooit. Ik heb het 3 keer gedaan. 2x een halve en 1x een hele. Het is niet mijn soort drugs.
xtc: bijna nooit. pas een keer gedaan na het meer dan een half jaar niet meer gedaan te hebben. Op mijn hoogtepunt gebruikte ik het gemiddeld 2x in de maand. Nooit meer dan 2 pilletjes.
speed: redelijk vaak. Doe het dan weer een paar weken niet en dan weer een paar weken wel. Op mijn hoogtepunt gebruikte ik het iedere dag en dan in totaal 2gram per week ofzo. Nu gebruik ik op een avond een halve gram tot een gram.
coke: nooit. 5 tot 10x gedaan. Doe het misschien alleen als het aangeboden wordt. Het is niet my drug of choice. Als ik het deed, dan deed ik het tot het op was. Max. halve gram per persoon.
ghb: nooit. 2x gedaan ofzo. Is wel leuk, maar niet echt mijn favoriet. Beide keren deed ik een half jointkokertje (= 1,5 ghbbuisje)
keta: heel soms. Is iets te duur en ik heb er niet altijd zin in. Vind het wel een leuke drug. Dosis verschilt van 1 lijntje tot een kwart gram. Ik gebruik het denk ik max. 5x in het jaar.
LSD: soms. Heb het het afgelopen jaar zo'n 5x gedaan, waarvan de laatste keer een half jaar is geleden. Binnekort weer eens doen, omdat het weer mooi weer wordt en het gewoon er leuk is. Ik gebruik per keer een half of heel tripje.

Dat was het denk ik wel zo. Ik vind het op het moment wel ok zoals mijn gebruik nu is. Ik gebruik niet elke week harddrugs en ik heb ook niet het idee dat ik het altijd moet gebruiken. Ik heb een slechtere tijd gekent.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-06-2006, 11:38
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Hash en Wiet: Momenteel te vaak. De afgelopen 2 weken heb ikop een dag na elke dag geblowd en gemiddeld een gram voor mezelf gehaald en nog het een en ander van wat vrienden gehad. Daarvoor blowde ik ook al met deze frequentie alleen een of 2 dagen per week niet.

Verder gebruik ik niets.

Dit vind ik zelf nog steeds te veel dus het word tijd om weer te minderen. Ik heb deze keer echter het geluk dat de 2 vrienden waar ik altijd mee blow hetzelfde hebben dus de kans van slagen ligt deze keer iets hoger.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2006, 11:44
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
mwah, het variëert.

paddo's circa 1x per maand, 1 - 4 porties per keer
xtc ligt er maar net aan als ik het heb en als ik het me het kan veroorloven om 2 dagen brak te zijn, dan ga ik ook hard (afhankelijk van de kwaliteit tot circa 15 pillen om de nacht door te komen)
wiet/hash, amper meer, niet zo gek veel. Heb het wel gehad met blow, af en toe kan het nog wel.
speed vond ik maar bagger, 1x paar dikke lijnen gesnoven maar het is niet mijn ding
coke is het tegenovergestelde van waar ik naar streef: ik wil naar de tering gaan en gvd niet helder in mn kop zijn als ik stevig heb getankt
andere smartshopmeut: variëert, maar als het even kan wel maximale dosis
dxm vond ik de laatste keer maar matigjes, kon eerdere ervaringen niet evenaren dus ik zie het wel.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2006, 11:48
fractal-illusio
fractal-illusio is offline
wiet: bijna iedere dag, hoeveelheid verschilt echt van dag tot dag.
hasj: nooit
paddo's: nooit meer, 4 keer gebruikt, waarvan 3 keer fout. is nu ehmmm 2,5 jaar geleden ongeveer....
lsd: nog nooit en wil t ook niet gaan gebruiken, vanwege mn paddo-ervaringen....
ghb: nog nooit gebruikt, maar wil t wel eens proberen
keta: nog nooit gebruikt, ook geen behoefte aan
coke: nooit gebruikt, maar wat is niet is kan nog komen.
xtc: als de situatie er naar is en het voorhanden is zeg ik geen nee... heb op t moment echt een rustige periode na 3,5 maand veelsteveel xtc (en speed) toen was t iedere week 2-6 pillen....
nu 2 maanden niks gebruikt....
speed: wil t niet tevaak gebruiken, 'once i pop i can't stop'
net als met pillen ff in een rustige periode....daarvoor was speed 4 maanden lang zowiezo iedere week en periodes van 7-14 dagen achter elkaar....met dan een gram of 2-3 per week en als je dan merkt dat je zowel lichamelijk als geestelijk naar de klote gaat stop je toch maar even....nu al 2,5 maand geen speed meer op
heroine: mijn wijze verstand houdt mij op de baan en t blijft toch alleen maar bij willen proberen.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2006, 12:22
wann
Avatar van wann
wann is offline
Momenteel vrijwel niets.

Wiet: Vorige week vrijdag voor het eerst sinds 3 maanden en een paar dagen weer een keer gedaan. Gisteren ook weer stoned geworden. Opzich is het voor mij allang weer duidelijk dat ik het als vanzelf weer elke dag zou gaan doen, als ik alles z'n gang zou laten gaan. Maar dat is niet (meer) de bedoeling, dus dat zal maar moeten uitblijven. Het zal bij de weekends moeten blijven.

Coke: Begin ik weer iets leuker te vinden, vroeger vond ik er niet zoveel aan (alhoewel het voor mij nog steeds in de schaduw staat van speed). Ik koop het nooit, alhoewel ik misschien wel een paar tientjes op tafel zal gooien als ik met wat vrienden stevig doorgesnoven heb, dat is wel weer zo sociaal. Zo af en toe dumpt er iemand een lijntje of wat voor m'n neus, dat gaat er dan altijd wel in. Gebruik misschien 1 à 2 keer per maand (en dan wel redelijk veel, uiteraard, stimulanten neem ik het liefst in grote hoeveelheden).

Voor de rest dus eigenlijk niets, de afgelopen maanden.

Alcohol: zal in de toekomst ongetwijfeld nog genuttigd worden.
Speed: Ik denk dat er nog vele lijntjes speed zullen volgen, alhoewel ik eigenlijk ook weer wil voorkomen dat m'n kop te ernstig gaat invallen, maar dat zie ik dan wel weer. Oh en ik hoop dat ik nog eens meth tegenkom, dat zou wel vrij mooi zijn.
XTC: Zal vast ook wel eens langskomen, niet meer zo vaak als vroegah though. "Hey, heb je die 10 pillen al op in 3 dagen?" "Ehr... gaat de tijd zo langzaam?"
LSA: Misschien nog best vaak, misschien nooit, ik weet het niet. Ik vind dit wel ultiem relaxte shit, lekkere introspectiviteit zonder visuals en andere bijkomstigheden van bv. paddo's, lekker normaal kunnen functioneren indien nodig etc.
Verder zullen paddo's misschien nog wel voorbijkomen, misschien ooit nog DXM alhoewel ik daar meestal geen zin in heb omdat ik dat contact met de realiteit tot op zekere mate best lief vind en ik de vaagheid die niet in woorden uit te drukken is lang niet altijd kan waarderen.
Allerlei verschillende psychedelische drugs zal ik wel tot me nemen als ze toevallig langskomen, zoals LSD, 2c-b, DMT, ketamine, PCP and whathaveya.
Voor de rest komen er op dit moment niet zoveel drugs in me op die nou heel sterk mijn interesse trekken, alhoewel ik niets uitsluit.

En voor (vrijwel) elke drug in het lijstje geldt dat ik die een tijd redelijk veel/vaak heb gebruikt, en dat dat niet helemaal is hoe ik dat ik de toekomst wil hebben (muv speed en misschien coke ).

Laatst gewijzigd op 03-06-2006 om 12:24.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2006, 12:35
dreadmanneke
Avatar van dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Blowen: vrijwel niet meer. Met hoogste uitzondering neem ik nog wel eens een joint.

Alcohol: Elk weekend verdwijnt er wel wat bier in me keelgat, meestal niet veel, soms wel.

psychedelische drugs hangt erg af van het weer. 's Zomers trip ik duidelijk vaker dan 's winters. Maar gemiddeld toch wel eens in de maand a twee maanden paddo's, datzelfde voor lsd, en eens in de 2/3e maanden een RC, kan verder van alles zijn.
Mdma/xtc: drie keer per jaar ongeveer, het liefst pure kristallen.

Speed: hoogst uitzonderlijk doe ik speed, vrijwel nooit, maar eens per jaar ofzo.

Coke: maar één keer echt gedaan, en verder ooit eens aan nakkie genomen, maar ik vind het spul niet boeiend.

Ketamine: Toevallig de laatste tijd vrij veel, bijna elk weekend, maar dat is zo lang de vooraad strekt, en dat zal niet lang mee duren. Keta is érg relaxed met alcohol trouwens.
__________________
As the pattern gets more intricate and subtle, being swept along is no longer enough.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2006, 12:41
evilernie
evilernie is offline
momenteel geen harddrugs

wiet: toch wel 5 keer per week momenteel maar nu klaar met examens dus kan het ook (tijdens examens wat minder gedaan maar toch teveel)

alcohol: net hersteld van me kater van do avond.... 2 a 3 keer in de week goed naar de klote, en 1 avond na mijn werk een paar biertjes

xtc: binnekort--> heb nieuw adres waar ze echt goede shit hebben 99% mdma en getest dus
__________________
biertje?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2006, 13:03
[CP]Grinttegel
Avatar van [CP]Grinttegel
[CP]Grinttegel is offline
Citaat:
fractal-illusio schreef op 03-06-2006 @ 12:48 :

paddo's: nooit meer, 4 keer gebruikt, waarvan 3 keer fout. is nu ehmmm 2,5 jaar geleden ongeveer....
lsd: nog nooit en wil t ook niet gaan gebruiken, vanwege mn paddo-ervaringen....
ghb: nog nooit gebruikt, maar wil t wel eens proberen
Als paddo's al te heavy voor je zijn moet je vooral GHB gaan proberen
__________________
Zo ja, waarom niet?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2006, 15:05
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
opt moment helemaal niks meer nu
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 03-06-2006, 15:19
Verwijderd
Hash/Wiet; afentoe een hijsje, mocht er iemand bij me in de buurt zijn die een jointje heeft, bies ik 1 of 2 hijsjes. Het smaakt wel aardig. Zeker niet meer dan eens per 2/3 maanden.
Alcohol; Weinig, ik heb toch zeker de afgelopen maand geen alcohol meer gedronken. Ik vind het niet meer lekker, en ik ben heel erg veel moe en ik voel me ook niet zo stabiel. Mn verstand houdt me tegen.
Nicotine; Dagelijks.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2006, 16:24
A*
Avatar van A*
A* is offline
Heeeeeeeeel soms gebruik ik drugs. Echt heel soms.

Ik rook wel veel, maar paddo's, LSD, XTC, pep en coke gebruik ik echt zelden. 1x per jaar ofzo.
Hasj daarintegen 1x per maand, ligt eraan wat ik allemaal voor verantwoordelijkheden heb.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2006, 17:13
Amnesia
Avatar van Amnesia
Amnesia is offline
Wiet & hasj: Ong 1 keer in de week

Verder niks.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2006, 17:48
Miss_kausalaya
Miss_kausalaya is offline
wiet: elke dag..
hasj: af en toe, misschien 1 keer in de 3 mnd.

Voor de rest gebruik ik niks
__________________
***GELOOF IN JE DROMEN***
Met citaat reageren
Oud 03-06-2006, 21:17
Verwijderd
Door de week beperk ik drugs gebruik tot 0 en drank tot dinsdagavond. Dan ga ik altijd de kroeg in maar, is om 11 uur thuis over het algemeen.
En soms met huisgenoot op donderdagavond twee tot vier pilsjes.

In het weekend drink ik vanaf vrijdagmiddag t/m zondagavond in totaal één krat bier. Dat zijn er 8 per dag ofzo.

In het weekend wel eens wat anders erbij. Paddo's bv.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2006, 21:21
Thinus
Avatar van Thinus
Thinus is offline
wiet bijna elke dag
Hasj vrijwel nooit
Met citaat reageren
Oud 03-06-2006, 21:21
Thinus
Avatar van Thinus
Thinus is offline
*
pep zelden
alcohol regelmatig
Met citaat reageren
Oud 04-06-2006, 16:13
Verwijderd
Citaat:
[CP]Grinttegel schreef op 03-06-2006 @ 14:03 :
Als paddo's al te heavy voor je zijn moet je vooral GHB gaan proberen
leg uit? in mijn ogen is ghb een stuk makkelijker te händlen dan paddo's en ik denk dat de meeste mensen dat wel zo ervaren.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2006, 16:23
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Oma schreef op 04-06-2006 @ 17:13 :
leg uit? in mijn ogen is ghb een stuk makkelijker te händlen dan paddo's en ik denk dat de meeste mensen dat wel zo ervaren.
Helemaal mee eens... Behalve dat GHB wat kut te doseren is.
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-06-2006, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Oma schreef op 04-06-2006 @ 17:13 :
leg uit? in mijn ogen is ghb een stuk makkelijker te händlen dan paddo's en ik denk dat de meeste mensen dat wel zo ervaren.

Als het bij paddo's een beetje niet goed gaat kan de hele stuurbaarheid wegvallen.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2006, 18:08
Verwijderd
Hasj: steeds minder
probeer te stoppen, ben nu langzaam steeds minder aan t doen
(van 2-5x per week naar nu 1x per 2 weken)

Shrooms: 1-3x per jaar (laatste jaar niet)

Alcohol: Bijna nooit. 1x per maand, per 2 maanden ofzo.
(soms dan 1 glaasje tot 1 fles wijn)
Met citaat reageren
Oud 04-06-2006, 18:49
Verwijderd
Citaat:
deadlock schreef op 04-06-2006 @ 18:00 :

Als het bij paddo's een beetje niet goed gaat kan de hele stuurbaarheid wegvallen.
ik vind bij paddo's sowieso de stuurbaarheid ver te zoeken
Met citaat reageren
Oud 04-06-2006, 21:03
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 04-06-2006 @ 19:49 :
ik vind bij paddo's sowieso de stuurbaarheid ver te zoeken
ik vind dat daarentegen opzich wel weer meevallen...
Ik weet altijd nog goed wat ik doe als ik paddo's opheb, hoewel ik er dan miss weer vaag op reageer Tenzij het echt moet, dan kan ik er wel redelijk goed op reageren.
Ik ben weg van de wereld maar toch ben ik er nog steeds heel goed bij, ik weet wat er om me heen gebeurd, ik weet wat er met mezelf gebeurd...you name it.

En verder ontopic: naast paddo's (die ik ook maar 1x in de 3mndn gebruik zowat om het effect niet te minderen) "gebruik" ik alleen alcohol. Blowen heeft op mij om één of andere reden geen effect, en de rest heb ik geen interesse in om te doen of uit te proberen.
Hooguit poppers wil ik nog ns een x proberen...
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2006, 21:40
K-pax
Avatar van K-pax
K-pax is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 04-06-2006 @ 19:49 :
ik vind bij paddo's sowieso de stuurbaarheid ver te zoeken
Zodra ik bad ga is het man overboord, maar zolang het goed gaat vind ik het nog wel te sturen. Al is dat misschien maar een illusie waarmee ik mezelf tijdens het paddo'en geruststel.
__________________
A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent
Met citaat reageren
Oud 04-06-2006, 21:47
Verwijderd
Hasj/Wiet: Bijna niet. Ik hou er sowieso niet van om stoned te zijn. High zijn is soms wel lekker, maar 1 keer in de maand zou veel zijn. Ik rook het overigens alleen puur (waterpijp) en nooit in combinatie met chag in een joint, dat vind ik namelijk jammer van de wiet/hasj.

Paddo's: 'Vroeger' deed ik het regelmatig. Zo'n 4 keer in het jaar, omdat het effect wel degelijk minder werd als ik het vaker dan eens in de drie maanden gebruikte. En ook dat is naar mijn idee heel erg zonde en vooral omdat paddo's toch wel aardig duur zijn.

XTC: Ongeveer 1 keer in de maand, soms vaker, soms minder vaak. Alleen als ik op een feest ben, want ik ben niet zo'n fan van geestvernauwende drugs als je gewoon thuis zit. Ik heb ook wel eens pauzes gehad en er zijn genoeg feestjes geweest waarop ik nuchter wilde blijven, dus dat is ook geen probleem.

Speed: Nooit. Ik heb het 1 keer gebruikt. Ik vond het vreselijk. Twee dagen lang heb ik niet kunnen slapen en eten, daarna heb ik me ongeveer een week brak gevoeld. Het spijt mij zeer, maar voor zo'n effect gebruik ik geen drugs. Dit was dus duidelijk eens en nooit weer.

Coke: Heel af en toe, gewoon met een paar vrienden thuis. Ook hier ben ik niet zo'n fan van, omdat veel van mijn vrienden per sé alles op willen maken en steeds meer willen. En als het dan op is komen ze in een soort depressie terecht en daar snap ik werkelijk geen fuck van. Ik denk op zo'n moment: "Het was een leuke avond en het komt vast wel weer een keer," maar blijkbaar denkt niet iedereen er zo over. Overigens is het gevoel natuurlijk geweldig, maar het stompt je gevoelens zo af en daar hou ik niet van.

GHB: Nooit. Dit heb ik ook 1 keertje gebruikt en vond het niet zo bijzonder. Ik kan begrijpen dat mensen het relaxed vinden, maar het is niet echt mijn drugs.

Keta: Ooit wil ik het wel eens proberen, maar dan moet het ook helemaal op de goede manier, dus direct de bloedbaan in. Aangezien ik nogal huiverig ben voor naalden zie ik dat niet zo snel gebeuren en sowieso vind ik het hele idee van 'drugs spuiten' zo fout.. Zit vooral tussen m'n oren dus misschien komt het er ooit nog van als ik iemand kan vinden die het bij me wil doen en die ik ook 100% vertrouw. Op een andere manier zou ik het niet willen gebruiken aangezien je dan het echt het volledige effect bereikt, dat je kunt bereiken.

LSD: Dit is mijn lievelingsdrugs en ik gebruik het ook vrij regelmatig. Geen vaste tijden, maar we hebben wel aardig vaak richtig-space-feestjes en gewoon avondjes met vrienden. Heerlijk en heel erg leerzaam. Ik ben er niet verslaafd aan, maar ik wil het zeker vaak blijven gebruiken. Ik krijg er inspiratie door en kan er heerlijk door nadenken over ieder denkbaar onderwerp. Je gaat theorieën en visies 'ervaren' die je daarvoor alleen theoretisch 'begreep'. Verder ben ik wel lichtelijk verslaafd aan hallucineren en de visuele reizen die je meemaakt met LSD. Het is geweldig om te leren met je hersenen om te gaan.
Verder vind ik LSD makkelijker te sturen dan paddo's. Ook al zie ik mezelf sowieso niet snel fout gaan (is me ook nog nooit gebeurd), denk ik dat het bij paddo's makkelijker gebeurt dan bij LSD, aangezien in paddo-trips je gevoel meer een rol speelt.

Alcohol (ik zie dat mensen die niet noemen): Ik vind het soms lekker maar in principe vind ik het een vreselijk drug; Het verandert veel mannen in afgrijselijk vervelende mensen die hun oergevoelens niet meer kunnen beheersen en het verandert veel vrouwen in gewillige hoeren die niet meer weten waar ze mee bezig zijn. Ik kan er niet tegen als ik controle over mezelf verlies, dus mij zul je niet meer dan 3/4 drankjes zien drinken op een avond.
Maar echt, als er iets niet elegant is, dan zijn het dronken wijven, die niet meer kunnen lopen en echt niet meer weten wat ze zeggen, doen en willen. Persoonlijk vind ik een dronken vent alles behalve aantrekkelijk. Maar wat ik niet begrijp is waarom mannen dronken vrouwen soms wel aantrekkelijk vinden.. Is het omdat het een makkelijke prooi is ofzo?

Nou goed, ik wil niet generaliseren en ik ken ook genoeg mensen die wel normaal kunnen doen en zichzelf in de hand houden als het gaat om drugs, maar echt, wat heb ik veel mensen gezien die zichzelf afgrijselijk voor lul zetten door overmatig en verkeerd drugsgebruik..
Met citaat reageren
Oud 04-06-2006, 22:03
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 03-06-2006 @ 12:44 :


xtc ligt er maar net aan als ik het heb en als ik het me het kan veroorloven om 2 dagen brak te zijn, dan ga ik ook hard (afhankelijk van de kwaliteit tot circa 15 pillen om de nacht door te komen)

haha right
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-06-2006, 22:38
Verwijderd
Alcohol: circa 10 flesjes bier per week, met name in het weekend.

Caffeine: 1-4 kopjes koffie per dag.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2006, 01:22
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 04-06-2006 @ 23:38 :
Alcohol: circa 10 flesjes bier per week, met name in het weekend.

Caffeine: 1-4 kopjes koffie per dag.
Zozo, extreme gebruiker jij

Ik:
Drank: Amper, over het afgelopen jaar gemiddeld 8 drankjes per week. Ik zie de lol van dronken worden niet zo goed in. Je word wat dommer en wat ongecoördineerder en dat is het. Waarom is dat leuk?
Wiet: Te veel, over het afgelopen jaar gemiddeld 5 dagen per week 1 gram per dag. Dat vind ik niet te veel voor een mens, maar wel te veel om er ook nog een academische carriere bij te onderhouden
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2006, 10:21
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Oh, ik blow elke dag hasj, soms een dag uitgezonderd. En dat sucks (zie reden BFR), dus ik ga in september minderen HAHAHA. Dus.
En drank: eh, 6-10 bier/wijn per week? Vaak minder denk ik.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Oud 05-06-2006, 12:10
Quantes
Avatar van Quantes
Quantes is offline
Hash/Wiet; 2 tot 3 keer per maand.

Alcohol; Weinig, thuis nooit, enkel als ik uitga, en dat is niet vaak. Als ik uitga meteen wel veel.

Nicotine; Dagelijks.
__________________
Boe.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2006, 12:12
HTID
Avatar van HTID
HTID is offline
Citaat:
dreadmanneke schreef op 03-06-2006 @ 13:35 :
Alcohol: Elk weekend verdwijnt er wel wat bier in me keelgat, meestal niet veel, soms wel.
Die zin typeert mijn alcoholgebruik

Wiet: toch meestal wel 2 dagen in de week

Paddo's: 2 keer per jaar max.

Coke: eens in de 2 maanden +-

XTC: een keer geprobeert en ik ga het nog wel vaker doen (zeker nadat ik dat onderzoek heb gelezen wat oma gepost heeft(http://thedea.org/neurotoxicity.html)).

Speed: ook een keer gedaan, moet maar eens tijd zoeken om dat te herhalen aangezien ik nu iemand ken die sehr goed spul heeft.

Dingen als LSD, Keta, 2-cb enzo: als ik de kans krijg probeer ik het wel denk ik.
__________________
Everyone knows gingers have no soul.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2006, 01:06
Verwijderd
hmm..

alcohol+/- 15-25 drankjes per week
wiet/hash +/- 3 gram per week(9 dunne jointjes met zijn 2en)
roken+/- 4.5 pakje per week
voor de rest doe ik niks, maar in de vakantie lsa zaden philosopher stones en salvia proberen en nog wat smartshopzooi
Met citaat reageren
Oud 06-06-2006, 09:01
Verwijderd
pff moeilijk te zeggen, want er is bij mij niet echt een pijl op te trekken. meestal gebruik ik een periode iets regelmatig en dan opeens een paar maanden niet meer.

van de drugs die ik regelmatig gebruik:
mdma: toevallig afgelope maand bijna elke weekend, maar daarvoor weer paar maanden niet en nu ga ik dat ook weer ff een tijd niet doen
speed: stuk minder dan vroegah. alleen als ik naar een feesje ga meestal een heel klein beetje om minder moe te zijn. ga niet meer elk weekend naar feesjes, maar ook dat gaat per periodes.
keta: 1 a 2 keer per maand; probeer het zo weinig mogelijk te doen.
alcohol: weinig, maar als ik ga drinken doe ik het meestal goed. alhoewel het de laatste tijd steeds vaker bij een paar biertjes blijft.
ghb: laatste tijd zeer regelmatig (paar keer per maand).

overige drugs doe ik zo weinig of heb ik nog maar 1 keer geprobeerd dus daar valt niks over te vertellen.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2006, 22:04
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
met mate in mijn ogen.

pillen/mdma max. 3/4 keer p jaar.
coke laats voor het eerst (ja ik was in zuid amerika hey) een week helemaal naar ed tering gesnoven en nu ben ik er ook klaar mee. zo boeiend was het niet.
helemaal gestopt met blowen. (ruim anderhalf jaar al)
drink wel regelamatig. door de weeks soms naar een cafe of op een terras wijn of bier. In het weekend ZONDER mate, bier, vodka, wijn niet door elkaar offcourse en ook lang niet elk weekend wasted.
ohja, paddos binnenkort voor het eerst. uhu
klaar. netjes eh.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 10:02
hmm-hmm
Avatar van hmm-hmm
hmm-hmm is offline
wiet/hasj: momenteel alleen in het weekend ongeveer 3 joints per avond met z'n 2en/3en.
2maanden terug was het woensdag en donderdag 3 joints per avond met z'n 3en en het weekend dan 5-6 joints per avond met z'n 3en/4en.

alcohol: bijna niet, alleen als ik uitga soms.. (ik ga weinig uit, 1x in de maand ofzo..)
__________________
echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 10:22
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Pff, wat n statistiek hey.

Het enige wat ik met aantoonbare regelmaat doe is blowen; daar kan je me dagelijks op heterdaten.
Andere dingen als daar zijn hallucinogenen (als paddo's, lsd, salvia ed) en stimulerende middelen (als pep, coke) gebruik ik zonder enige regelmaat en puur recreatief op daarvoor geschikte momenten.
En die momenten komen niet wekelijks voor

MDMAchtige dingen neem ik wat vaker tot me dan trippers/peppers, maar die lenen zich daar dan ook wat beter voor.
De frequentie daarvan zal zo ong. maandelijks liggen am moment, maar de ervaring leert dat dat schommelt naargelang het seizoen en de daarin plaatshebbende recreatieve activiteiten.
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 19:14
de_aap
Avatar van de_aap
de_aap is offline
ik beperk mezelf ook tot hasj/wiet en alcohol. paddo's gaat ook nog wel eens komen.
blowen gemiddeld 1x per week (soms een maand niet, soms 3 keer per week, verschilt nogal, ligt ook aan het weer (A) ).. en elke week wel alcohol (voornamelijk bier), en dan meestal ook redelijk veel.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-06-2006, 13:54
teenager
teenager is offline
wiet & hasj: meestal wel 1 keer in 't weekend.
paddo's: nooit gedaan.
xtc: heel soms op house partijtjes.
speed:nooit
coke: circa maandelijks, met uitgaan.
ghb: vroeger wel eens gedaan maar altijd via via aangeboden gekregen
LSD: heel soms als ik 't aangeboden krijg
mdma poeder: ook soms

best een lijstje!
Met citaat reageren
Oud 10-06-2006, 16:59
Verwijderd
Citaat:
teenager schreef op 10-06-2006 @ 14:54 :
wiet & hasj: meestal wel 1 keer in 't weekend.
paddo's: nooit gedaan.
xtc: heel soms op house partijtjes.
speed:nooit
coke: circa maandelijks, met uitgaan.
ghb: vroeger wel eens gedaan maar altijd via via aangeboden gekregen
LSD: heel soms als ik 't aangeboden krijg
mdma poeder: ook soms

best een lijstje!
ja maar de hoeveelheden vallen dus alleszins mee. Dus echt reden tot paniek is er niet (ook al denk ik niet dat je er paniekerig van wordt )
Met citaat reageren
Oud 10-06-2006, 19:45
teenager
teenager is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 10-06-2006 @ 17:59 :
ja maar de hoeveelheden vallen dus alleszins mee. Dus echt reden tot paniek is er niet (ook al denk ik niet dat je er paniekerig van wordt )
klopt, valt erg mee! ik ken m'n grenzen & m'n mate van verslavingsgevoeligheid.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2006, 20:55
Peacefully
Avatar van Peacefully
Peacefully is offline
wiet & hasj: meestal wel 1 keer in 't weekend.
paddo's: nooit gedaan, binnekort !
xtc: ligt eraan, rond de 1-2 x in de maand, hoeveelheid: verschilt van 2 tot 5/6 ligt eraan wat voor snoepies je heb
speed:nooit
coke: nooit
ghb: nooit
LSD: binnekort!
mdma poeder: heeel soms
__________________
Dokter, ik ben allergisch voor tomaten, maar kan ik dan wel gewoon tomaten eten offfuuhh
Met citaat reageren
Oud 11-06-2006, 20:59
Verwijderd
Citaat:
teenager schreef op 10-06-2006 @ 20:45 :
klopt, valt erg mee! ik ken m'n grenzen & m'n mate van verslavingsgevoeligheid.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2006, 21:32
Martijne
Martijne is offline
oh ik gebruik nie zoveel gwn weed niet meer coce zou ik wel nen keer willen proberen ma ik ben nogal gevoelig voor de "kater" die ge 8eraf krijgt ik ben ook wel beke(te) rap skeef zoals weed ik moe nie zoveel smoren om stoned te raken maar vind ik nie erg ik kan dus ook lang weg me mijne weed: doe het 1 keer in de maand ofzo dus ik weet wa ik doe nie meer dan dat
Met citaat reageren
Oud 15-06-2006, 08:27
lennuzz
Avatar van lennuzz
lennuzz is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 03-06-2006 @ 01:28 :


wiet & hasj: in principe iedere dag. daar ben ik alleen niet zo blij mee dus doe t regelmatig een aantal dagen achter elkaar niet, om zelf fresh te blijven. trouwens, als ik t 2 dagen niet doe merkt de hele omgeving het al. (á la: goh wat heb jij felle ogen ineens )
paddo's: Ik heb het 3 keer gedaan. of 2? nee t waren er 3. en elke keer ben ik op t laatst nog bad gegaan, na een aantal uren euforie. 3 keer is genoeg, t zou bij 1x moeten blijven. plus: die mentale shit is niks voor mij, ik dacht dat de hele wereld me in de gaten aan t houden was en dat ik mn leven aan het verneuken was :/
xtc: nooit. nooit gedaan, niet van plan.
speed: 1x geprobeerd, niets van gemerkt en daar heb ik t bij gelaten. vind t maar troep
coke: nooit. nooit gedaan, niet van plan.
ghb: nooit. nooit gedaan, niet van plan.
keta: nooit. nooit gedaan, niet van plan.
LSD: nooit. nooit gedaan, niet van plan.
__________________
Talk that kinky shit up in my ear, buy me pink pretty underwear!
Met citaat reageren
Oud 15-06-2006, 11:12
Verwijderd
ik vraag me af waarom mnesen er nog een paar drugs bijnoemen en dan vervolgens zeggen: nooit gedaan, niet van plan. uh schrijf dan niks op... er zijn honderden soorten drugs die je waarschijnlijk nooit gedaan hebt en niet van plan bent
Met citaat reageren
Oud 15-06-2006, 11:22
Verwijderd
Wiet elke dag. Ik wil niet weten hoeveel, maar het is een beste kostenpost. Hasj zelden, alleen als iemand anders het heeft. Alcohol alleen met 'gelegenheden', en dan zoveel mogelijk, maar dat is meer medicinaal dan omdat ik het lekker vind .
Paddo's 1 keer gedaan, verder niks. Ook niet de dringende behoefte, maar ik sluit niks uit.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2006, 17:14
wann
Avatar van wann
wann is offline
Citaat:
Oma schreef op 15-06-2006 @ 12:12 :
ik vraag me af waarom mnesen er nog een paar drugs bijnoemen en dan vervolgens zeggen: nooit gedaan, niet van plan. uh schrijf dan niks op... er zijn honderden soorten drugs die je waarschijnlijk nooit gedaan hebt en niet van plan bent
Word. Ik ga ook geen lijst opstellen van wat ik nog van plan ben te doen...
Met citaat reageren
Oud 15-06-2006, 22:51
A*
Avatar van A*
A* is offline
Hmm, ik ondervind een wijziging in mijn gebruik.
Gemiddeld 1 joint per dag, en de overige drugs zie vorige reactie.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2006, 11:17
Whappie
Avatar van Whappie
Whappie is offline
- sinds ik gestopt ben met mn studie ben ik 2 avonden per week nuchter, de rest van de dagen ben ik ergens op de dag wel dronken.
- blow, zo'n 4 sticks per week. als ik alleen blow het liefst wiet maar in een grote groep vind ik hasj veel leuker.
- paddo's: 1x per maand/ 6 weken
- xtc: so oft wie möglich. in de praktijk houd dat in dat als mephisto heeft ik ook weer heb.
- sigaretten(is ook een drug!): weinig, een pakje of 2-3 per week.
__________________
<< nu: XTRA-whappie >>
Met citaat reageren
Oud 16-06-2006, 12:49
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
wiet-elke avond om lekker in slaap te vallen, soms heb ik er geen zin in en ben nu aan het afbouwen want mn studie komt eraan.
alcohol- bijna nooit, met verjaardagen af en toe met veel pijn en moeite een wit wijntje of flugeltje. Het ruikt zo naar medicijnen.
paddo's,salvia div. etc- doe ik niet meer, dan sta ik niet meer met beide voeten op deze aarde. Maar ik vond het wel bijzonder dus ooit wil ik het wel weer.
ephedra ga ik weer gebruiken als ik ga sporten.
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Met citaat reageren
Oud 17-06-2006, 10:35
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Citaat:
DNMB schreef op 16-06-2006 @ 13:49 :
Het ruikt zo naar medicijnen.
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eten & Drinken Hoeveel eten jullie per dag?
Armoed
19 01-08-2010 17:37
Software & Hardware Youtubefilmpjes downloaden
Verwijderd
10 15-12-2006 05:38
Verkeer & Vervoer Hoeveel gebruik jij jouw vervoermiddel?
Tiño
39 24-05-2006 20:41
Algemene schoolzaken hoeveel geven jullie per maand uit aan mobiel bellen?
rob_koopmans
62 03-05-2004 19:13
Drugs & Alcohol POLL: Jouw Ervaring Met ...?
AXE
110 23-08-2003 17:51
Software & Hardware hoeveel voor gebruikte comp.. ;)
Vinzz
36 12-04-2002 16:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:11.