Oud 05-09-2004, 15:51
Orpa
Orpa is offline
Hallo allemaal...

ok ik heb dus een groot luxe probleem. Ik heb vorig jaar voor mijn brede fjordje een zadel gekocht. Ok niets mee aan de hand, prima zadel, alleen zit ik niet zo netjes. Nu heb ik dus een 2de zadel gekocht, waarop ik dus wel netjes kan zitten. Alleen weet ik niet wat ik met de 1ste moet doen.

Moet ik die nu verkopen, aangezien ik het toch weinig of niet zal gebruiken, en het dus alleen maar ruimte inneemt. Of moet ik het bewaren voor buitenritten enzo (het nieuwe zadel ik vrij duur en ik durf het eigenlijk niet goed mee naar buiten te nemen).

Ok, ik weet het, beetje ongelukkige formulering, maar ok.
__________________
I Love Ducks!!!!!! A girl is ALWAYS allowed to change her mind!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-09-2004, 15:59
C'est moi
Avatar van C'est moi
C'est moi is offline
ga je vaak naar buiten als dat maar af en toe is zal ik als ik jou was het zadel verkopen!
__________________
nobody is perfect, I'm nobody!
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 16:05
Verwijderd
hahaha zelfde probleem ik had een westernzadel voor op mijn haflinger...maar toen kocht ik een ander paard met een hogere schoft, en het westernzadel past nu niet goed. ik heb hem al een keer op marktplaats gezet...maar wil hem eigenlijk ook niet kwijt. hij zit namelijk zo lekker <3 ik rijd nu trouwens helemaal engels met mijn paardje..heb nog wel gezocht naar een passend westernzadel, maar dat kost meteen weer zoveel dus ik denk dat ik mijn westernzadel gewoon houd, misschien dat ik hem later nog weer gebruik ofzo. ik heb hem ook een tijdje op ponies van kennissen van mij gebruikt waar ik wel eens op buitenreed of die ingereden moesten worden (zit lekker stevig). dus wie weet komt je zadel nog van pas maar als je bijna nooit buitenrijdt...en je er toch niet netjes opzit ga je hem waarschijnlijk in de toekomst ook maar weinig gebruiken...dan kan je hem misschien beter verkopen

omg wat een verhaal
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 16:28
Orpa
Orpa is offline
Het probleem is ook, het nieuw zit ik wel netjes, maar niet lekker genoeg voor een paar uurs rit (zo nu en dan gaan we met een hele groep een paar uur rijden).

En in October ga ik met m'n paardje en nog 2 mensen naar het strand om daar te rijden . Maar dan ben ik bang dat de zoute lucht op m'n zadel in gaat werken en dat het wit word. net zoiets als dat je je leren laarzen goed schoon moet makenna het rijden omdat ze anders verzilten en dat het dan gaat scheuren.

En tsja... tis m'n eerste eigen zadeltje.......

En de ene keer ga ik 4x per week naar buiten en de andere keer maar 1x per maand..... hangt ervan af hoe goed het in de bak gaat (ging super vandaag!!!!!!!!!!! sorry, moest k ff zeggen)
__________________
I Love Ducks!!!!!! A girl is ALWAYS allowed to change her mind!
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 17:55
duifeltje
Avatar van duifeltje
duifeltje is offline
Als ik jou was zou ik 't gewoon houden. Tenzij je vreselijk in geldnood zit, en bijna verhongert.
__________________
*aangenaam......*
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 19:44
dutch_chick
Avatar van dutch_chick
dutch_chick is offline
Mensen maak je niet zo druk over zoute lucht op je zadel etc, het kan echt geen kwaad! Je kan beter je zadel verkopen (het 1e dan). Je zal toch veel op je nieuwe zadel moeten rijden om de juiste zit in het zadel te vormen, ik heb zelf 3 zadels 1 voor dressuur (rijd ik liever niet op, maar dat moest voor school, Deurne) en zit daar nu op stal waar ik werk nogsteeds op om mijn houding te verbeteren en 2 springzadeltjes, ik wissel ze vaak af of als ik 8 of 9 paarden op een dag rijd vind ik het makkelijk voor degene die mijn paarden wisselt, ik ga gewoon met die zadels naar buiten en mee naar wedstrijd etc MAAR: maak na het gebruik van je zadel je zadel schoon met zadelzeep (dat is zo na het gebruik van een training voldoende). en en zadelhoes voor je zadel is ook ideaal!! maar ga gewoon lekker naar buiten met je nieuwe zadel!! kan echt geen kwaad!
__________________
je mag alles van me weten, maar val me niet lastig
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 17:53
Orpa
Orpa is offline
Hallo allemaal.

Nu sinds gisteravond heb ik het zadel dus goed en wel in mijn bezit. Ik ben er echt gelukkig mee!!

Het andere zadel ga ik houden, veel meer dan 50 euro zal het niet opleveren en een reserve zadel hebben is altijd handig.
__________________
I Love Ducks!!!!!! A girl is ALWAYS allowed to change her mind!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Flora & Fauna weleens een ongeluk of andere vreselijke gebeurtenis met je huisdier meegemaakt?
grandmommy
31 25-07-2005 16:50
Flora & Fauna 2de hands paardenspullen
Orpa
35 03-10-2003 17:13
Vrije tijd Column Derksen VI
The Senna Fan
12 10-03-2003 21:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:14.