Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2006, 09:57
Choke
Avatar van Choke
Choke is offline
Hallo,
Ik heb sinds een paar dagen pijn in mijn pols. (dit gebeurt regelmatig. Het komt opeens opzetten en is na een paar dagen ook weer opeens weg.
Ik voel het aan de bovenkant van mijn pols maar wel van binnen. Het voelt een beetje als pijn in een zenuw ofzo, een beetje zeurderig? Komt dit door de computer? (ik zit veel achter de pc ivm met school) Of komt het misschien door dat ik vroeger vaak met skateboarden op mijn pols ben gevallen.
Khoop dat iemand me kan vertellen wat het is.
Grtjes,
Choke
__________________
Je leeft maar 1 keer
Met citaat reageren
Oud 13-04-2006, 10:38
saartje19
saartje19 is offline
Het kan idd RSI zijn, ik zou toch ff naar de dokter gaan voor de zekerheid!
__________________
hoy te prometo amor eterno, ser para siempre tuyo en el bien y en el mal
Met citaat reageren
Oud 13-04-2006, 10:39
Frostbite
Avatar van Frostbite
Frostbite is offline
Als het maar 1 hand is en als dat degene is waarmee je de muis van je computer bedient kan je een paar dagen met je andere hand gaan muizen om te zien of het daardoor komt.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2006, 11:16
saartje19
saartje19 is offline
Citaat:
Frostbite schreef op 13-04-2006 @ 11:39 :
Als het maar 1 hand is en als dat degene is waarmee je de muis van je computer bedient kan je een paar dagen met je andere hand gaan muizen om te zien of het daardoor komt.
Lijkt me wel onwijs lastig...
__________________
hoy te prometo amor eterno, ser para siempre tuyo en el bien y en el mal
Met citaat reageren
Oud 13-04-2006, 11:18
voel_je_vrij
Avatar van voel_je_vrij
voel_je_vrij is offline
Citaat:
saartje19 schreef op 13-04-2006 @ 12:16 :
Lijkt me wel onwijs lastig...
het went, ik kan het ook
Met citaat reageren
Oud 13-04-2006, 11:26
Verwijderd
kan idd door het computeren komen. Neem na elk half uur 5 minuten pauze en ga na 2 uur computeren minstens 1 uur iets anders doen, en doe zo veel mogelijk met het toetsenbord in plaats van met de muis. Af en toe met je andere hand muizen kan ook, dat is wel even wennen.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2006, 17:07
Choke
Avatar van Choke
Choke is offline
Oke bedankt! Ik heb vandaag ook veel met links met de muis gewerkt, misschien dat het over 1 á 2 dagen weg is. Meestal duurt het een paar dagen..
__________________
Je leeft maar 1 keer
Met citaat reageren
Oud 13-04-2006, 19:44
phink
Avatar van phink
phink is offline
Die pijn die jij beschrijft had ik ook, en ik blijk mijn polsbanden te hebben verrekt. Hier is opzich weinig aan te doen (volgens mijn huisarts dan).

Maar om te weten of dit bij jou ook 't geval is moet je natuurlijk even langs de huisarts gaan
Met citaat reageren
Oud 13-04-2006, 21:38
Choke
Avatar van Choke
Choke is offline
Had jij dan geen foute beweging gemaakt ofzo? Kan zoiets vanzelf komen?? Juist omdat ik het altijd alleen maar rechts heb denk ik dat het door te lang achter elkaar gebruik maken van de computer te maken heeft... (is dit een goede zin?)
__________________
Je leeft maar 1 keer
Met citaat reageren
Oud 14-04-2006, 11:34
Verwijderd
Ik heb het ook wel eens, maar net zo goed aan mijn linker als aan mijn rechterpols.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2006, 12:45
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik heb het de laatste tijd ook heel erg. Maar juist aan m'n linkerhand, terwijl ik met rechts de muis bedien, dus RSI lijkt me vreemd. Ik heb er overigens tijdens het computeren ook totaal geen last van. De pijn komt vaak opzetten als ik m'n horloge een tijdje om heb.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2006, 22:39
Choke
Avatar van Choke
Choke is offline
Idd, tijdens het gebruik van de computer heb ik er totaal geen last van.
De pijn is er nog steeds.
@ Balance: Voel jij deze pijn dan ook alleen aan de bovenkant van je pols en niet aan de onderkant? In het midden van de pols? En als je erop duwt voelt het beetje pijnlijk? Kvind t maar raar, k vraag me af wat het is.. k wacht nog paar dagen af..
__________________
Je leeft maar 1 keer
Met citaat reageren
Oud 15-04-2006, 18:19
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Choke schreef op 14-04-2006 @ 23:39 :
Idd, tijdens het gebruik van de computer heb ik er totaal geen last van.
De pijn is er nog steeds.
@ Balance: Voel jij deze pijn dan ook alleen aan de bovenkant van je pols en niet aan de onderkant? In het midden van de pols? En als je erop duwt voelt het beetje pijnlijk? Kvind t maar raar, k vraag me af wat het is.. k wacht nog paar dagen af..
Ja, klinkt helemaal precies hetzelfde. Ietsje schuin onder die knobbel van je bot zeg maar.
Vanmorgen had ik jeuk op m'n rug en toen ik met m'n linkerpols daaraan gekrabt had (en dus een rare draai had gemaakt) was de pijn gedurende een paar minuten echt abnormaal
Maar daarna was 't ook weer ineens weg..
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2006, 20:48
Verwijderd
had ik de afgelopen dagen ook, even rustig met die pls doen zou ik zeggen, en alst na week of anderhalf nog is ff naar de huisarts gaan want dan kan het een begin van RSI zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2006, 23:36
Femme-Fatale
Avatar van Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Ik heb al sinds 2000 pijn in mijn linkerpols, dus nu alweer 6 jaar soms komt het ineens opzetten en duurt het heel lang en is het hevig soms is het alleen zeurderig etc.

Wat het is weet ik niet. Ben naar een orthopeet geweest maar die heeft niets kunnen vinden, ik moet er mee zien te leren leven volgens hem.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2006, 10:41
Choke
Avatar van Choke
Choke is offline
(Beetje late reactie)

Hej, het is weer weg. Het is al zeker weer een tijd geleden dat het weg was maar ik was dit topic helemaal vergeten
De pijn was idd gewoon opeens weer weg toen ik smorgens wakker werd. Ik vraag me wel nog af wat het eigenlijk precies was, maargoed..
__________________
Je leeft maar 1 keer
Met citaat reageren
Oud 25-04-2006, 11:18
voel_je_vrij
Avatar van voel_je_vrij
voel_je_vrij is offline
Dat heb ik ook vaak, niet bij stil staan. Achteraf is het volgens mij toch niet meer te verklaren
Met citaat reageren
Oud 25-04-2006, 15:32
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
Choke schreef op 13-04-2006 @ 10:57 :
Hallo,
Ik heb sinds een paar dagen pijn in mijn pols. (dit gebeurt regelmatig. Het komt opeens opzetten en is na een paar dagen ook weer opeens weg.
Ik voel het aan de bovenkant van mijn pols maar wel van binnen. Het voelt een beetje als pijn in een zenuw ofzo, een beetje zeurderig? Komt dit door de computer? (ik zit veel achter de pc ivm met school) Of komt het misschien door dat ik vroeger vaak met skateboarden op mijn pols ben gevallen.
Khoop dat iemand me kan vertellen wat het is.
Grtjes,
Choke
Je moet snijden met een scheermes op de plek waar het pijn doet. Dan houdt het vanzelf op.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 27-04-2006, 15:49
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Bij mij is de pijn er nog steeds en vandaag trok het helemaal door tot aan m'n elleboog. Deed heel veel pijn en 't wil ook maar niet weggaan.
Volgende week eens naar de dokter, maar tot die tijd vraag ik me af of iemand anders nog een idee heeft wat het kan zijn..
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2006, 16:00
Schoutje
Schoutje is offline
Als het een tintelende pijn is kan het misschien wel carpaal tunnel syndroom zijn, dat zit bij mij in de familie. Ik heb er zelf zelden last van en ik weet niet eens zeker of ik het wel heb, maar het loopt bij mij ook van mijn pols tot aan de elleboog.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Is het raar dat ik pijn krijg in mijn pols als ik masturbeer?
Lisa2002
4 06-12-2016 16:56
Lichaam & Gezondheid pols gekneust of niet
jimmybuckinx
13 09-05-2014 15:15
Lichaam & Gezondheid Gebroken pols symptonen
Inez-Yalciner21
3 16-10-2013 19:04
Lichaam & Gezondheid Pols gekneusd? of gebroken?
turps
6 28-04-2011 19:02
Lichaam & Gezondheid Pijn in pols
duivelaartje
3 11-05-2008 13:15
Lichaam & Gezondheid tintelende vingers
pollewop
6 23-09-2004 11:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:34.