Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-02-2008, 11:39
Aryan
Aryan is offline
hii, mijn naam is aryan . ben nieuw hier maar ken deze site heel lang.
k had eigenlijk een vraag. ik heb een verhaaltje die ik graag in het duits wil kan een van jullie het misschien vertalen? alvast heel erg bedankt!




het regent weer net als gisteren.Ik heb eigenlijkk niet zo veel te doen. ik pa me boek en begin ik met lezen na paar min heb ik er genoeg van en ga ik naar de keuken , Ik maak een broodje en ga dan voor de tv zitten of nee laat ik zegge voor mijn computer heb een film gedownload en die ga ik kijke. als ik klaar ben zijn me ouders weer thuis ik heb nog steeds erg honger. mijn moeder gaat naar de keuken en begint met keuken.
dag 2 k word wakker ga eerst douchen en dan bel ik mijn vriendin en vraag haar of ze langs wilt komen. ja zegt ze. na paar min hoor k de bel en het is mijn vriendin.om 8 uur gaat ze weer weg.
dag4
het is woensdag een saaie dag dus ik ga even in me agenda kijken k heb een engelse opdracht dus die ga ik maken als ik klaar ben belt me vriend en daarna gaan we even naar de stad het is namelijk erg mooi weer en ik was de hele dag thuis, wij gaan naar la place waar mijn vriendin werkt .Ik kom haar tegen en zeg gedag wij drinken samen wat en dan ga ik weer naar huis paar min later belt me vriendin en zegt dat ze vandaag wat eerder klaar is met haar werk dus ik zeg dat ze naar mij kan komen en dan gaan we samen eten.

dag 5
het is bewolkt maar na een paar uurtjes schijnt de zon weer, ik heb zin om naar buiten te gaan maar moet helaas aan me aardrijkskunde werkstuk werken. ja het is een drukke week.ondertussen ben ik natuurlijk ook bezig met mijn duits maar dat gaat erg moeilijk maar ik krijg nog gelukkig wat hulp van me vriend die vwo doet.

dag6
jaa eindelijk vrijdag , overdag doe ik weinig of ben een boek aan het lezen of komt er iemand langs maar savonds ga ik uit.ergens in leiden namelijk een nieuwe tent (classic) het zier er goed uit en wij gaan binnen . een drankje kost 6 euro best wel duur maar ja ik heb dorst na al die stampende muziek dus ik koop een glaasje wiscky cola , het smaakt goed en als we onze drankje op hebben gaan we weer naar huis.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-02-2008, 10:32
Verwijderd
waar heb je de vertaling voor nodig
Met citaat reageren
Oud 01-03-2008, 12:44
Aryan
Aryan is offline
Citaat:
waar heb je de vertaling voor nodig
we zijn bezig met een site in het duits nederlands engels dus dacht miss kunne jullie me helpe
Met citaat reageren
Oud 02-03-2008, 20:20
Gunkan
Gunkan is offline
Dayum! o_O Is dit nu de befaamde invloed van MSN op het Nederlands? Of heb je het expres zo geschreven?
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 15:55
Aryan
Aryan is offline
Citaat:
Dayum! o_O Is dit nu de befaamde invloed van MSN op het Nederlands? Of heb je het expres zo geschreven?
ik snap jou niet waar zie je dayum staan?
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 20:27
Gunkan
Gunkan is offline
Nee, dat zie ik nergens staan... "Dayum!" is mijn verbasterde uitspraak van de engelse uitroep "Damn!". Oftewel, ik was nogal verbaasd over je manier van schrijven.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2008, 13:33
Aryan
Aryan is offline
zo te zien kan niemand hier duits
Met citaat reageren
Oud 09-03-2008, 17:10
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
zo te zien kan niemand hier duits
Dat is het niet. Als jij zo graag een vertaling van jouw verhaal in het Duits wilt hebben zul je daar zelf het initiatief voor moeten nemen. Neem er dus je woordenboek en een overzicht van de Duitse grammatica bij en probeer het eerst zelf maar eens. Je leert daar zelf meer van dan dat je anderen de vertaling laat maken.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 09-03-2008, 19:21
Gunkan
Gunkan is offline
Daarnaast zullen heel veel mensen hier wel redelijk Duits kunnen. Er zullen echter maar weinig zijn die Duits kunnen schrijven als een vijftienjarige duitser die MSN-taal schrijft. Da's nog best lastig om na te doen.

EDIT:
Ik heb overigens wat van je tekst in Google ingevuld, maar kan jullie site niet vinden. Wat is het adres?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 12:20
Aryan
Aryan is offline
Citaat:
Daarnaast zullen heel veel mensen hier wel redelijk Duits kunnen. Er zullen echter maar weinig zijn die Duits kunnen schrijven als een vijftienjarige duitser die MSN-taal schrijft. Da's nog best lastig om na te doen.

EDIT:
Ik heb overigens wat van je tekst in Google ingevuld, maar kan jullie site niet vinden. Wat is het adres?
logisch omdat ie nog niet online is en ik volg geen duits dus kan ook niet in het duits schrijven of lezen of wat dan ook
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 14:06
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
logisch omdat ie nog niet online is en ik volg geen duits dus kan ook niet in het duits schrijven of lezen of wat dan ook
Misschien is dit wat voor je: http://www.duits.de/
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 14:16
barbeque sjon
Avatar van barbeque sjon
barbeque sjon is offline
sind hier nog juden?
Met citaat reageren
Oud 18-03-2008, 11:56
Villain
Avatar van Villain
Villain is offline
(edit) my bad, verkeerd gelezen soz =)
__________________
Konichiwa, bitches.

Laatst gewijzigd op 18-03-2008 om 22:33.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2008, 21:41
Aryan
Aryan is offline
Citaat:
hmm ><
het is voor de site en t gaat niet over mij GOEIEMOGGEL
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen duits mondeling, help!
schoolnerdje123
7 21-03-2016 17:35
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Duits Verhalen
scholier19
15 09-01-2012 22:13
Verhalen & Gedichten Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af).
Noor-91
3 26-01-2006 09:55
Verhalen & Gedichten (verhaal) Ruby
miss x
8 24-02-2004 23:19
Verhalen & Gedichten 1e hoofdstuk van mijn verhaal
Guinevere03
4 21-01-2004 18:21
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Duits: Verhaal over Cannabis....
Chandler
1 05-12-2001 14:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:16.