Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-08-2011, 21:19
Anoniem111
Avatar van Anoniem111
Anoniem111 is offline
Waarom is iedereen die ik ken op mijn leeftijd zo anders... ik ben 13, en wil zo graag iemand om van te houden, iemand die ik begrijp en zij mij, iemand om mee te praten, maar elk meisje in mijn klas is zo anders, ze gaan alleen met de ''coole'' jongens om, en ze gedragen zich ook erg kinderachtig, soms zie ik verhalen over jongens die alleen met meisjes gaan voor seks, en ik snap dat gewoon NIET, ik zou al zo blij zijn als ik iemand had..en ik zou niet eens durfen om haar te ''zoenen'' als zij dat niet wil, ik ben maar nog 13, ik weet het, ik heb nog nooit eens een meisje aangeraakt, en ik zie de meiden gewoon op schoot zitten bij de populaire jongens terwijl ze niet eens verkering hebben

Laatst gewijzigd op 13-10-2011 om 18:31.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-08-2011, 21:48
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Het komt met z'n tijd wel, je bent nu net in de Puberteit, je bent ook pas 13, op mijn 15e had ik pas mijn eerste echte vriendin hoor daarvoor was zo'n relatie echt heel anders, het was al een grote stap als we elkaars hand vasthielden. Ik snapte dat hele populaire gedoe ook nooit. Als je graag een meisje wil ontmoeten moet je veel buitenschoolse activiteiten doen. Ik deed bijvoorbeeld mee met de schoolfeestvereniging voor het gala, zat bij de leerlingenraad en ga nu kijken bij de medezeggenschapsraad. BSA's zijn goed op een papiertje en gezellig, je leert snel veel mensen kennen. je kan ook bijv. kijken bij de schoolkrant (deed ik zelf niet uit tijdsgebrek).
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 28-08-2011, 21:49
Thomas.
Avatar van Thomas.
Thomas. is offline
Er zijn genoeg meisjes die niet inde populaire stroom meegaan. Je moet ze alleen zien te vinden. Hoe makkelijk zo iemand te vinden is, verschilt per school
Met citaat reageren
Oud 28-08-2011, 22:02
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Aw maar dat is juist heel lief. Ik snap je wel denk ik. Iedereen lijkt zo anders maar die zijn ook allemaal gewoon aan het puberen en zoenen en wellicht seks aan het ontdekken, sommigen beginnen net wat later en daar zullen de jongens bij jou ook wel onder vallen. Die aanhankelijkheid van de meisjes zal er wel bijhoren. Maar weinig liefdes van 13-jarigen zijn serieus, dus daar moet je je niet teveel bij voorstellen.

Ik werd pas met begin 16 voor het eerst verliefd, en daarvoor denk je ook wel van ja, iedereen lijkt al iemand te hebben gehad en ik heb nog niet eens gezoend...

Maar maak je geen zorgen, het komt nog wel! Je komt nog wel een leuk meisje tegen dat precies bij jou past, en dan wordt je verliefd en ben je in de wolken als het wederzijds blijkt te zijn! Je bent 13, het is totaal niets om je druk om te maken als je zo jong nog geen meisje bent tegengekomen dat jij leuk vindt. Als je 16 bent trouwens ook niet hoor. Echt, je hoeft alleen maar af te wachten en een beetje rond te kijken wat er op je pad komt.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2011, 01:15
MrOizo
Avatar van MrOizo
MrOizo is offline
Inderdaad, zorg gewoon op jouw tempo dat je sociale contacten maakt en houd, ga naar dingen waar je nieuwe mensen kan ontmoeten, etc. Het kan in sommige gevallen afhankelijk van je omgeving en jezelf kort tot heel lang duren. Soms kan het zelfs zo lang duren, meer dan je lief is. Tenminste ik heb op me 28e pas iemand gevonden wat ware liefde lijkt... Maar dat is dan meteen ook wel heel erg serieus. Ik had vroeger een uitgebreide lijst van dingen waaraan een vriendtje/vriendinnetje moest voldoen, maar niemand voldeed... Nu heb ik degene gevonden die aan vrijwel alles voldoet. Het kan je zomaar overkomen, vroeg of laat, en ja, soms moet je enorm veel geduld hebben. Wat kan helpen is gewoon door te blijven leven, activiteiten ondernemen, mensen tegen komen... En vooral ook dingen die bij je passen, wellicht grotere kans dat je iemand tegen komt die bij je past.... Dingen als lotgenotencontacten kan ook helpen, als je ergens een lot in hebt...
__________________
"Joh, dan gade ge toch met den jonge heer spelen"
Met citaat reageren
Oud 29-08-2011, 07:47
veer2110
Avatar van veer2110
veer2110 is offline
13 is inderdaad ook nog erg jong. en ik snap je wel, zo dacht ik ook altijd over jongens. 'ze willen alleen maar met populaire meisjes' en 'ze willen al meteen seks'. vaak is het maar een klein groepje dat zo denkt, alleen die vallen jou meer op. Ik heb nu een vriend en hij is geweldig. hij zou niets doen wat ik niet wil. en een lijstje opstellen van eisen heeft denk ik niet zo veel zin. want iemand die aan álle eisen voldoet en geen enkel minpunt heeft is denkik niet zo makkelijk te vinden. en zoals eerder werd gezegt: je bent nog erg jong, en misschien duurt het maar even, of nog een paar jaar, maar de perfecte vriendin komt nog wel. wees maar niet bang.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2011, 09:45
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik vind dat je het heel lief brengt zo. Maar wat me opvalt is dat je het alleen hebt over de populaire meisjes. Ik kan mij vergissen, misschien heb je maar heel weinig meisjes in je klas of zo, maar toen ik in de brugklas/tweede klas zat durfde ik ook nog niks met jongens te doen en ik was zeker niet de enige. MIsschien dat je iets voorbij de meisjes die willekeurig bij jongens op schoot klimmen moet kijken. En je moet ook geduld hebben want er zijn vast veel meisjes die nog niet klaar zijn voor een relatie met iemand. Maar maak je geen zorgen, je komt echt wel iemand tegen.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 29-08-2011, 09:59
Verwijderd
Even los van het hele er-zijn-genoeg-meisjes-en-heb-geduld-verhaal, weet je zeker dat het gaat om een (liefdes-)relatie? Want zoals je het omschrijft, klinkt het ook een beetje als gewone eenzaamheid: met iemand willen praten, etc.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2011, 10:13
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Even los van het hele er-zijn-genoeg-meisjes-en-heb-geduld-verhaal, weet je zeker dat het gaat om een (liefdes-)relatie? Want zoals je het omschrijft, klinkt het ook een beetje als gewone eenzaamheid: met iemand willen praten, etc.
Dit ja.
En daar is helemaal niets mis mee, maar als je echt geen "behoefte" hebt aan zoenen etc probeer dan eerst gewoon eens meer met meiden om te gaan.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 29-08-2011, 12:07
Balpen
Balpen is offline
Citaat:
Waarom is iedereen die ik ken op mijn leeftijd zo anders... ik ben 13, en wil zo graag iemand om van te houden, iemand die ik begrijp en zij mij, iemand om mee te praten, maar elk meisje in mijn klas is zo anders, ze gaan alleen met de ''coole'' jongens om, en ze gedragen zich ook erg kinderachtig, soms zie ik verhalen over jongens die alleen met meisjes gaan voor seks, en ik snap dat gewoon NIET, ik zou al zo blij zijn als ik iemand had..en ik zou niet eens durfen om haar te ''zoenen'' als zij dat niet wil, ik ben maar nog 13, ik weet het, ik heb nog nooit eens een meisje aangeraakt, en ik zie de meiden gewoon op schoot zitten bij de populaire jongens terwijl ze niet eens verkering hebben, ik wil gewoon mijn liefde delen

ik vind het erg moeilijk om mijn gevoelens hier neer te zetten, maar ik heb gewoon dat gevoel in mijn hart dat naar liefde en vertrouwen verlangt.
Had vroeger ook dat gevoel =)...niemand begreep het, sex was toch ooh zoo coowl voor anderen. Ze waren met hun vriendin samen omdat ze MOOI was..niet omdat ze lief was of zo.
Nu jaren later heeft me vriendin diep veel respect dat ik niet uit ben op sex..en ik denk dat dit de relatie sterker maakt. Je vriendin voelt zich dan ook geen object, maar een persoon
Met citaat reageren
Oud 29-08-2011, 14:11
sombody123
Avatar van sombody123
sombody123 is offline
hey,

ik ben ook 13 heb al zoon 6 meisjes gehad
en heb er nu ook een
maar met dat populaire gedoe, weetje het valt allemaal wel mee
je moet gewoon met de meisjes bevriend zijn, als zei jou mogen
en jij hun mag, komt er binnen de kortste tijd wel meer als vrienden
want als je niet bij de zogenaamde ''populaire'' hoort, dan zijn er ook veel jongens en meisjes die niet populair zijn, als je daar nou eens bevriend mee word
dan kun je daar mee verder gaan. en over dat ''sex'' de meeste kinderen van 13 hebben nog geen sex geloof mij maar.zoenen is heel normaal ''vind ik dan ''
ik heb dat al gedaan toen ik 12 was, maar je moet niet iets doen waar je nog niet klaar voor bent, je moet je leven niet laten lijden door anderen, dus als anderen zeggen heb je nog nooit gezoent enzo, moet je daar gewoon niks om geven

grtz sombody
Met citaat reageren
Oud 29-08-2011, 18:49
djben
djben is offline
ik ben ook populair ik haat t aleen als mensen pesten wat vaak gebeurt als je vragen hebt mail me maar be.ney@hotmail.com
Met citaat reageren
Oud 29-08-2011, 19:24
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
:')
Met citaat reageren
Oud 31-08-2011, 16:33
Lumpie
Lumpie is offline
Citaat:
Waarom is iedereen die ik ken op mijn leeftijd zo anders... ik ben 13, en wil zo graag iemand om van te houden, iemand die ik begrijp en zij mij, iemand om mee te praten, maar elk meisje in mijn klas is zo anders, ze gaan alleen met de ''coole'' jongens om, en ze gedragen zich ook erg kinderachtig, soms zie ik verhalen over jongens die alleen met meisjes gaan voor seks, en ik snap dat gewoon NIET, ik zou al zo blij zijn als ik iemand had..en ik zou niet eens durfen om haar te ''zoenen'' als zij dat niet wil, ik ben maar nog 13, ik weet het, ik heb nog nooit eens een meisje aangeraakt, en ik zie de meiden gewoon op schoot zitten bij de populaire jongens terwijl ze niet eens verkering hebben, ik wil gewoon mijn liefde delen

ik vind het erg moeilijk om mijn gevoelens hier neer te zetten, maar ik heb gewoon dat gevoel in mijn hart dat naar liefde en vertrouwen verlangt.
Hey,

Ik ben 19 jaar oud, en ook ik maak dit mee. ik ben ook geen coole jongen, en gewoon mezelf en rustig. dus niet opvallend, en niet interessant voor meisjes blijkbaar, hoe lief en zorgzaam ik ook ben. Ook ik vind dit vaak heel vervelend, want ik zou net als jij iemand graag mijn liefde willen geven en gelukkig willen zijn. Dit even om je een hart onder de riem te steken. Volwassenen zeggen altijd dat dit wel overgaat als ze ouder worden, omdat meisjes uiteindelijk behoefte hebben aan een jongen die lief, eerlijk, zorgzaam en beschermend voor ze is, en niet zo'n dom macho type die in het weekend 20 liter bier in z'n maag giet. daar houd ik me dan maar aan vast.... maar het is erg moeilijk, ik weet hoe je je voelt.

Aan de andere kant is het wel zo dat veel jongeren denken dat een relatie er persé bijhoort. maar ik heb liever dat ik in de toekomst een echt leuk en lief meisje ontmoet waarmee ik voor altijd samen ben, dan dat het weer uitgaat. bovendien heb ik een hekel aan dat opschepperige gedrag over relaties. vaak stellen de relaties bij jongeren onder de 20 toch niet veel voor.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2011, 17:46
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Hey,

Ik ben 19 jaar oud, en ook ik maak dit mee. ik ben ook geen coole jongen, en gewoon mezelf en rustig. dus niet opvallend, en niet interessant voor meisjes blijkbaar, hoe lief en zorgzaam ik ook ben. Ook ik vind dit vaak heel vervelend, want ik zou net als jij iemand graag mijn liefde willen geven en gelukkig willen zijn. Dit even om je een hart onder de riem te steken. Volwassenen zeggen altijd dat dit wel overgaat als ze ouder worden, omdat meisjes uiteindelijk behoefte hebben aan een jongen die lief, eerlijk, zorgzaam en beschermend voor ze is, en niet zo'n dom macho type die in het weekend 20 liter bier in z'n maag giet. daar houd ik me dan maar aan vast.... maar het is erg moeilijk, ik weet hoe je je voelt.

Aan de andere kant is het wel zo dat veel jongeren denken dat een relatie er persé bijhoort. maar ik heb liever dat ik in de toekomst een echt leuk en lief meisje ontmoet waarmee ik voor altijd samen ben, dan dat het weer uitgaat. bovendien heb ik een hekel aan dat opschepperige gedrag over relaties. vaak stellen de relaties bij jongeren onder de 20 toch niet veel voor.
Hier precies hetzelfde. TS je bent echt niet de enige. Maak je er niet druk om en leef gewoon met de dag dan komt dat vanzelf goed.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2011, 19:50
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Hey,

Ik ben 19 jaar oud, en ook ik maak dit mee. ik ben ook geen coole jongen, en gewoon mezelf en rustig. dus niet opvallend, en niet interessant voor meisjes blijkbaar, hoe lief en zorgzaam ik ook ben. Ook ik vind dit vaak heel vervelend, want ik zou net als jij iemand graag mijn liefde willen geven en gelukkig willen zijn. Dit even om je een hart onder de riem te steken. Volwassenen zeggen altijd dat dit wel overgaat als ze ouder worden, omdat meisjes uiteindelijk behoefte hebben aan een jongen die lief, eerlijk, zorgzaam en beschermend voor ze is, en niet zo'n dom macho type die in het weekend 20 liter bier in z'n maag giet. daar houd ik me dan maar aan vast.... maar het is erg moeilijk, ik weet hoe je je voelt.

Aan de andere kant is het wel zo dat veel jongeren denken dat een relatie er persé bijhoort. maar ik heb liever dat ik in de toekomst een echt leuk en lief meisje ontmoet waarmee ik voor altijd samen ben, dan dat het weer uitgaat. bovendien heb ik een hekel aan dat opschepperige gedrag over relaties. vaak stellen de relaties bij jongeren onder de 20 toch niet veel voor.
Dito, op een gegeven moment leer je meisjes kennen die het debiele drinkgedrag dom vinden ipv stoer. Wacht maar op dat moment.
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 31-08-2011, 22:06
Lumpie
Lumpie is offline
Citaat:
Dito, op een gegeven moment leer je meisjes kennen die het debiele drinkgedrag dom vinden ipv stoer. Wacht maar op dat moment.
Dat zal ik ook doen daantjer. Dank je wel. Wat mij alleen nog zorgen baard is dat veel meisjes toch al 1 of meerdere relaties achter de rug hebben en dus een bepaald van wensen en eisen pakket hebben, omdat ze bepaalde dingen gewend zijn en waren. Ik ben bang dan snel tegen te vallen of saai ten opzichte van die populaire andere jongens. Hoe moet je hiermee dan omgaan? Ik vind dat best een eng idee.. Want zal een meisje dan wel echt mijn liefde voor haar zien?
Met citaat reageren
Oud 31-08-2011, 22:11
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Dat zal ik ook doen daantjer. Dank je wel. Wat mij alleen nog zorgen baard is dat veel meisjes toch al 1 of meerdere relaties achter de rug hebben en dus een bepaald van wensen en eisen pakket hebben, omdat ze bepaalde dingen gewend zijn en waren. Ik ben bang dan snel tegen te vallen of saai ten opzichte van die populaire andere jongens. Hoe moet je hiermee dan omgaan? Ik vind dat best een eng idee.. Want zal een meisje dan wel echt mijn liefde voor haar zien?
Ik weet precies waar je mee zit aangezien dat ook het probleem is waar ik vaak mee in mijn hoofd zit. Helaas ben ik er nog niet uit, maar ik ga dit topic wel in de gaten houden
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 31-08-2011, 23:20
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Dat zal ik ook doen daantjer. Dank je wel. Wat mij alleen nog zorgen baard is dat veel meisjes toch al 1 of meerdere relaties achter de rug hebben en dus een bepaald van wensen en eisen pakket hebben, omdat ze bepaalde dingen gewend zijn en waren. Ik ben bang dan snel tegen te vallen of saai ten opzichte van die populaire andere jongens. Hoe moet je hiermee dan omgaan? Ik vind dat best een eng idee.. Want zal een meisje dan wel echt mijn liefde voor haar zien?
Beste jongen, zoals ik al eerder had gezegd, op mijn 15e had ik mijn eerste 'echte' relatie, zij had al meer relaties daar voor gehad, maar zag ons alsnog wel als een veel 'echtere' relatie dan al mijn voorgangers, ik heb haar ontgroend etc. maar dat was voor ons beiden een heel speciaal moment. Ik heb dat niet gehad toen ik ontgroend werd en dat ik vind ik jammer, maar helaas. Als je een meisje ontmoet en daar heb je het heel leuk mee dan stelt die relatie veel meer voor dan al de voorgaande relaties van haar en daar moet je dan ook rustig op wachten, dan heb je het het leukst.

En toevoegende: Ik dronk af en toe een biertje toen en had gerookt (en meer dan enkel tabak) en voor een aantal meisjes was ik net James Dean.
Alleen voor een speciaal meisje ben je niet een 'James Dean' maar ben je jezelf.
Edit: be yourself dus...
__________________
Always be berating and belittling

Laatst gewijzigd op 01-09-2011 om 00:14.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2011, 23:25
honestsmile
honestsmile is offline
Citaat:
Dat zal ik ook doen daantjer. Dank je wel. Wat mij alleen nog zorgen baard is dat veel meisjes toch al 1 of meerdere relaties achter de rug hebben en dus een bepaald van wensen en eisen pakket hebben, omdat ze bepaalde dingen gewend zijn en waren. Ik ben bang dan snel tegen te vallen of saai ten opzichte van die populaire andere jongens. Hoe moet je hiermee dan omgaan? Ik vind dat best een eng idee.. Want zal een meisje dan wel echt mijn liefde voor haar zien?
Hey Lumpie en ook Korreltje,

Ik denk dat jullie je iets minder moeten focussen op de ''populaire'' wereld. Daar zitten inderdaad veel meiden bij populaire en knappe jongens willen. Maar zo zijn de populaire jongens ook, die willen vooral hele knappe meisjes. Maar dat is allemaal fake. Ze doen allemaal heel stoer maar vaak stelt het echt niet veel voor hoor. Sterker nog, ik ben van mening dat die mensen ook vaak heel makkelijk een ''relatie'' hebben, omdat zowel het meisje als de jongen graag populair wil zijn en dus ook een vriendje of vriendinnetje wil hebben en daarom ook juist een andere populaire kiest. Puur voor de kijk-mij-nou stoerdoenerij...

Maar wat een meisje veel leuker vind is iemand die zichzelf is. Ikzelf hoor niet bij de ''populaire'' wereld, maar mijn vriendinnen vallen ook niet op de populaire spierbundels... Gadver nee liever niet zelfs . Het is vooral de uitstraling en houding die iemand heeft in eerste instantie hoor. Wees gelukkig met jezelf, dan straal je ook een positieve houding uit. Je moet niet eens bij die populaire jongens willen horen. Dus wees niet te onzeker en vooral jezelf.

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2011, 23:57
Verwijderd
Citaat:
Hey,

Ik ben 19 jaar oud, en ook ik maak dit mee. ik ben ook geen coole jongen, en gewoon mezelf en rustig. dus niet opvallend, en niet interessant voor meisjes blijkbaar, hoe lief en zorgzaam ik ook ben. Ook ik vind dit vaak heel vervelend, want ik zou net als jij iemand graag mijn liefde willen geven en gelukkig willen zijn. Dit even om je een hart onder de riem te steken. Volwassenen zeggen altijd dat dit wel overgaat als ze ouder worden, omdat meisjes uiteindelijk behoefte hebben aan een jongen die lief, eerlijk, zorgzaam en beschermend voor ze is, en niet zo'n dom macho type die in het weekend 20 liter bier in z'n maag giet. daar houd ik me dan maar aan vast.... maar het is erg moeilijk, ik weet hoe je je voelt.

Aan de andere kant is het wel zo dat veel jongeren denken dat een relatie er persé bijhoort. maar ik heb liever dat ik in de toekomst een echt leuk en lief meisje ontmoet waarmee ik voor altijd samen ben, dan dat het weer uitgaat. bovendien heb ik een hekel aan dat opschepperige gedrag over relaties. vaak stellen de relaties bij jongeren onder de 20 toch niet veel voor.
Ik val toch echt op de lieve leuke zorgzame types en niet op die walgelijke machotypes die niks anders doen dan zuipen in het weekend Helaas zullen de jongens waarop ik wel val nooit weten dat ik ze wel zie zitten aangezien ik dat nooit echt zal laten merken. en ik heb bindingsangst
Dus hé het kan net zo goed aan de meid liggen.

Laatst gewijzigd op 01-09-2011 om 00:03.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2011, 00:02
Verwijderd
Citaat:
Hey Lumpie en ook Korreltje,

Ik denk dat jullie je iets minder moeten focussen op de ''populaire'' wereld. Daar zitten inderdaad veel meiden bij populaire en knappe jongens willen. Maar zo zijn de populaire jongens ook, die willen vooral hele knappe meisjes. Maar dat is allemaal fake. Ze doen allemaal heel stoer maar vaak stelt het echt niet veel voor hoor. Sterker nog, ik ben van mening dat die mensen ook vaak heel makkelijk een ''relatie'' hebben, omdat zowel het meisje als de jongen graag populair wil zijn en dus ook een vriendje of vriendinnetje wil hebben en daarom ook juist een andere populaire kiest. Puur voor de kijk-mij-nou stoerdoenerij...

Maar wat een meisje veel leuker vind is iemand die zichzelf is. Ikzelf hoor niet bij de ''populaire'' wereld, maar mijn vriendinnen vallen ook niet op de populaire spierbundels... Gadver nee liever niet zelfs . Het is vooral de uitstraling en houding die iemand heeft in eerste instantie hoor. Wees gelukkig met jezelf, dan straal je ook een positieve houding uit. Je moet niet eens bij die populaire jongens willen horen. Dus wees niet te onzeker en vooral jezelf.

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben.
Ja je zegt het een jongen die gewoon zichzelf is! Zijn eigen ding doet en niet de meute volgt & een mening heeft die gebaseerd is op zijn eigen bevindingen en niet omdat anderen die mening hebben.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2011, 04:38
Verwijderd
Het enige wat ik kan zeggen is dat je inderdaad verder moet kijken dan de populaire meisjes/jongens, ik denk altijd maar zo; voor iedereen loopt er wel iemand rond. Misschien vind je die niet op je 13e maar wat geeft dat? Ik snap dat je graag iemand wilt vasthouden en knuffelen, maar veel meisjes van 13 zijn nog niet toe aan een relatie o.i.d. Maar het komt voor jou ook echt wel
Met citaat reageren
Oud 01-09-2011, 13:54
Lumpie
Lumpie is offline
Hallo jongens,

Hartelijk bedankt voor jullie lieve antwoorden. weet je wat het is: ik weet niet of ik wel een positieve uitstraling heb. ik ben wel altijd vrolijk, gezellig en lief voor anderen, maar ik ben ook erg verlegen en onzeker over mezelf. Daardoor kom ik denk ik niet zo interessant over op meisjes, want op de middelbare is er nog niet één keer een meisje geweest wat uberhaupt interesse in mij heeft getoond, en de meisjes gaan over het algemeen met (zoals we het nu over hebben) de populaire jongens aan de haal. dat betekend niet dat ik die meisjes leuk vind. ik vind ''schattige'' meisjes die gewoon heel lief en zichzelf en natuurlijk zijn veel leuker. maar het probleem met deze meisjes is eigenlijk vaak dat ze net als mij zo onzeker zijn (en vaak voelen ze zich ook niet gelukkig) en dus erg argwanend zijn naar jongens. terwijl ik dan probeer te laten zien dat ik het heel goed met hun voor heb, ook als vriendschap. helaas lijkt dit niet helemaal over te komen, en dus voel ik mezelf dan nog onzekerder.

En al helemaal na het blauwtje wat ik dit jaar heb gelopen bij een heel mooi en lief meisje. dit meisje heeft mij helaas behoorlijk in de zeik genomen, en gekwetst, en daardoor ben ik nog wat onzekerder geworden.

Ik denk dat ik een hele lieve vriend kan zijn, maar hoe straal je dat naar iemand uit, als ik weer een verliefd ben in de toekomst? want gewoon een praatje maken, dingen samen doen wordt bij mij vaak verkeerd opgevat of onvoldoende begrepen.

En van dat macho gedoe van jongens, en dat interessant doen van meisjes heb ik nooit gehouden. veel jongeren zijn natuurlijk (door hun eigen onzekerheid en groepsdruk) niet zichzelf, en dat vind ik dan weer triest. maar zoals gezegd: misschien ontmoet ik straks bij mijn aankomende HBO opleiding in februari wel een leuk iemand.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2011, 15:53
Kopi
Kopi is offline
je moet gewoon schijt hebben.
er zijn nog miljoenen vissen in de zee
als het bij de ene niet lukt, lukt het wel bij een andere
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-09-2011, 21:17
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Ik kan niet zeggen hoe je uit straalt dat je een hele lieve vriend bent. Ik ben wellicht wat jonger dan jij, mijn ervaring is eveneens niet geheel toereikend voor alle situatues. Wat ik wel kan zeggen is dat je gewoon lekker jezelf moet zijn, zoals ik ook altijd doe. Beschrijf je persoonlijkheid eens, dan kan ik je wellicht vertellen hoe je jezelf kan verbeteren tot je helemaal jezelf bent. Wat namelijk nog veel voorkomt bij een groot deel van de 'verlegenere jongens' is dat ze toch nog bang zijn voor groepsdruk. En daardoor nog steeds heel 'stijf' overkomen.
Al ben je jezelf bijv. een "verlegen etc." jongen zijn er ook veel meisjes die dat leuk vinden. Daarom moet je je ook geen zorgen maken over hoe je je gedraagt en hoe een avondje uitgaan uitpakt.
Het kan ook zo wijn dat het enige wat je nodig hebt een goede wingman is.
Ook zou ik wel willen weten wat je naast je HBO/school doet, werk hobby's etc... want daarmee zijn ook veel mensen te ontmoeten.

Als ik bijvoorbeeld mijn persoonlijke situatie uitleg:
Ik zat in de Leerlingenraad en was blijven zitten.
X: Het zusje van mijn beste vriend en de voorzitter van de LR (die voorzitter van de LR was weer de oudste broer van haar)
ik heb dus met X een relatie gehad omdat ik pro-actief was om mensen te ontmoeten en zo haar heb ontmoet, niet eens om specifiek een vriendin te ontmoeten, maar gewoon om mensen te leren kennen. Als je met die doelstelling je ding doet kan je op een gegeven moment wel een meisje ontmoeten waar je een hele leuke relatie mee kan hebben.
Ik denk zelf dus dat je bij je HBO wel iemand kan ontmoeten, maar een pro-actieve houding is wel een must.
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie verlangen
AnnieBannie
7 15-07-2014 12:40
Verhalen & Gedichten [Afschrijfsel] Verlangen
Roosje
11 10-05-2005 19:20
Liefde & Relatie verlangen naar iemand anders 1 keer
ikke niet
47 04-11-2004 17:38
Verhalen & Gedichten [verhaal] Verlangen
Guinevere03
3 22-04-2004 00:13
Levensbeschouwing & Filosofie lust en verlangen
eefjeefje
10 24-08-2003 20:46
Liefde & Relatie Heel groot verlangen naar liefde.
l00k At Me
18 03-06-2003 13:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:28.