Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2012, 19:59
Verwijderd
Al eerder het topic "Wat vinden jongens een must/afknapper bij meisjes" ( http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1858329) gezien, en ben benieuwd hoe het de andersom is

Dus;

wat is een must bij jongens?
waar val je op?
wat is een afknapper?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-06-2012, 08:31
Denise_kaas
Avatar van Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Must: eerlijk, betrouwbaar, mijn humor, lief
Val op: bovenstaande en qua uiterlijk een beetje vol en schattig. De types waar ik op val passen altijd wel in de categorie vrienden.
Afknapper: roken, drugs, vaak aan de zuip, afspraken niet na komen, slechte adem/ onverzorgd, dan heb ik de ergste dingen wel gehad denk ik. En dan het tegenovergestelde van mijn musts.
__________________
Als je je doelen hebt bereikt, heb je de lat te laag gelegd.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2012, 11:30
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Must: Penis, eerlijkheid, betrouwbaarheid, lief, zijn eigen weg gaan, speelsheid, interesse tonen in mijn dingen.
Ik val op: combinatie bovenstaande
afknapper: Zich steeds aan mij aanpassen, sixpack, ongezond overgewicht, zuurpruimigheid, bang zijn voor vrouwen, onzekerheid.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2012, 11:40
Verwijderd
Ah interessant. Dit topic wordt ongetwijfeld een stortvloed aan onredelijke vrouwen-retoriek.

Citaat:
interesse tonen in mijn dingen.
Daar heb je het gedonder al.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2012, 11:51
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Ah interessant. Dit topic wordt ongetwijfeld een stortvloed aan onredelijke vrouwen-retoriek.


Daar heb je het gedonder al.
Oh? Ik verwacht niet meer dan een "oh wat leuk" en onthouden wat ik graag doe. Ik zie niet in wat dat voor gedonder moet brengen.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2012, 13:54
Lomyrne
Avatar van Lomyrne
Lomyrne is offline
Wat is een must bij jongens?
Masculiniteit, zelvertrouwen, intelligentie, ambities, zelfreflectie
Waar val je op?
Grote mannen, niet te dun, zelfverzekerd en mannen die leiding durven te nemen
Wat is een afknapper?/
Oppervlakkigheid, jaloerse mannen en UGGS
Met citaat reageren
Oud 04-06-2012, 18:00
snowmanX
snowmanX is offline
Dragen mannen uggs dan
Met citaat reageren
Oud 04-06-2012, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Ah interessant. Dit topic wordt ongetwijfeld een stortvloed aan onredelijke vrouwen-retoriek.


Daar heb je het gedonder al.
Hmm, ik vind tot nu toe alle musts/afknappers wel redelijk, en dat 'interesse tonen' kan ik me ook wel bij inleven..

Alleen begrijp ik niet, Volk, dat een sixpack een afknapper is ik weet dat sommige vrouwen té gespierd niks vinden, maar 'n beetje gespierd is best toch?
Met citaat reageren
Oud 04-06-2012, 18:44
Lomyrne
Avatar van Lomyrne
Lomyrne is offline
Citaat:
Dragen mannen uggs dan
Jazeker dragen sommige mannen UGGS, drama!

En natuurlijk is een sixpack geen afknapper, zolang het niet een of andere bodybuilder is die de hele dag door bezig is met wat hij eet!
Met citaat reageren
Oud 04-06-2012, 19:10
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik vind een sixpack gewoon niks. Misschien is afknappen sterk uitgedrukt, maar ik heb liever, en kijk liever naar een vent zonder.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2012, 19:41
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
wat is een must bij jongens?
Verstand, eerlijkheid, humor

waar val je op?
Lachkuiltjes <3

wat is een afknapper?
Zweetlucht, smerige woning/kamer (rondslingerende vuile borden/wasgoed, vlekken op beddengoed/bankstel/vloer, e.d.), geen eigen mening hebben/alles maar prima vinden, grootheidswaanzin
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 04-06-2012, 20:21
Denise_kaas
Avatar van Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Citaat:
Alleen begrijp ik niet, Volk, dat een sixpack een afknapper is ik weet dat sommige vrouwen té gespierd niks vinden, maar 'n beetje gespierd is best toch?
Oh ik vind dat ook helemaal niks hoor, heb m niet genoemd omdat ik er niet volledig op zal afknappen, maar liever niet
__________________
Als je je doelen hebt bereikt, heb je de lat te laag gelegd.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2012, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Oh ik vind dat ook helemaal niks hoor, heb m niet genoemd omdat ik er niet volledig op zal afknappen, maar liever niet
hmm, da's iets wat ik niet had verwacht... ik dacht dat de meeste meiden beetje spieren en sixpack wel leuk vonden
Met citaat reageren
Oud 04-06-2012, 20:36
Denise_kaas
Avatar van Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Citaat:
hmm, da's iets wat ik niet had verwacht... ik dacht dat de meeste meiden beetje spieren en sixpack wel leuk vonden
Volk en ik zijn niet de meeste meiden hè Dit is enkel onze mening. En er zijn heel veel vrouwen die het geweldig vinden en ook heel veel die er niets van moeten.
__________________
Als je je doelen hebt bereikt, heb je de lat te laag gelegd.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2012, 22:51
-Mara-
Avatar van -Mara-
-Mara- is offline
Must: humor, ambitie(s), lief,
val ik op: bruin/donkerblond haar (en blauwe ogen) en sproeten zijn ook leuk, maar hoeft niet.
afknapper; van dat haar dat alleen aan de zijkanten kort is geschoren, te gespierd, egoistisch, opeens heel anders doen als anderen erbij zijn, en lang okselhaar. Blegh.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2012, 04:31
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik vind een sixpack gewoon niks. Misschien is afknappen sterk uitgedrukt, maar ik heb liever, en kijk liever naar een vent zonder.
Eens.

Verder. Eh..

Musts: Intelligentie, betrouwbaarheid, humor, alles niet zo serieus nemen. Er zijn heel veel dingen, maar die vallen hier wel onder, denk ik.

Afknappers: Tegenovergestelde van musts. Oh en domheid in alle vormen. Uiterlijk boeit me niet zo, maar een man liever niet kleiner dan ik (al is dat vrij lastig, want ik ben maar 1.62), niet (ontzettend) gespierd en niet blond. Macho doen, ontzettend materialistisch zijn. En natuurlijk de voor de hand liggende dingen (met betrekking tot hygiëne en zo).
Met citaat reageren
Oud 05-06-2012, 08:05
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Oh? Ik verwacht niet meer dan een "oh wat leuk" en onthouden wat ik graag doe. Ik zie niet in wat dat voor gedonder moet brengen.
Is toch ook een beetje normaal, als je elkaar in de avond weer ziet om te vragen hoe dat gesprek, of die toets, of wat je bezigheid ook was die dag verlopen was ?
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2012, 10:52
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Is toch ook een beetje normaal, als je elkaar in de avond weer ziet om te vragen hoe dat gesprek, of die toets, of wat je bezigheid ook was die dag verlopen was ?
Dat is ook normaal, maar Reverend zit gewoon te stangen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-06-2012, 11:09
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Dat is ook normaal, maar Reverend zit gewoon te stangen.
dat doet ie anders nooit
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2012, 20:47
ItsJustMe
Avatar van ItsJustMe
ItsJustMe is offline
Must:
- Langer dan ik, en lang haar (maar ook weer niet schouder-lengte)
- Hij moet ook veel aan het mileu doen, net als ik!! ;3
- HERSENEN!!! Ik kan echt niet tegen domme opmerkingen! ;O

Waar val ik op:
- Normale jongens, een beetje meer naar de "nerdy"-kant.

Afknapper:
- De allergrootste afknapper vind ik roken.
- Daarna jongens die er TE verzorgd uit zien.
- Ook vind ik als je 14 of 15 bent, geen sixpack moet hebben, dat is raar..
__________________
Hakuna matata

Laatst gewijzigd op 05-06-2012 om 20:50. Reden: Iets vergeten
Met citaat reageren
Oud 05-06-2012, 21:29
Charity's
Charity's is offline
Must
-behoorlijk stel goedwerkende hersenen
- hij moet wel echt mannelijk zijn
-vrolijk maar niet al te happy

Waar val ik op:
- stoere types (geen petjes-jongens)
- hele lieve jongens ( anderen graag helpen, geen lullige opmerkingen maken over anderen
-een vrolijk type. Maar niet een overactief persoon

afknapper
- lang haar dat op/over je schouder valt
- arrogante jongens
- zweetlucht
- heel klef
Met citaat reageren
Oud 05-06-2012, 22:46
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
wat is een must bij jongens? dattie lang is, een normaal hoofd heeft, en dat hij lief is, maar niet zo lief dat het nep lijkt :3
waar val je op? tsjah lange jongens die goed voor zichzelf zorgen maar niet te goed, het moet allemaal met mate
wat is een afknapper? kleine jongens.. en jongens die niet goed voor zichzelf zorgen of slechte hygiene ;o
of gewoon jongens die assholes zijn..
Met citaat reageren
Oud 06-06-2012, 08:09
Verwijderd
Citaat:
wat is een must bij jongens? dattie lang is, een normaal hoofd heeft, en dat hij lief is, maar niet zo lief dat het nep lijkt :3
waar val je op? tsjah lange jongens die goed voor zichzelf zorgen maar niet te goed, het moet allemaal met mate
wat is een afknapper? kleine jongens.. en jongens die niet goed voor zichzelf zorgen of slechte hygiene ;o
of gewoon jongens die assholes zijn..
de combinatie lang - normaal hoofd is lastig te vinden... hoe langer je bent, hoe meer je tegen allerlei lampen etc aanstoot met je hoofd en des te misvormd wordt het hoofd jk, maar ok dan
Met citaat reageren
Oud 06-06-2012, 23:08
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Citaat:
de combinatie lang - normaal hoofd is lastig te vinden... hoe langer je bent, hoe meer je tegen allerlei lampen etc aanstoot met je hoofd en des te misvormd wordt het hoofd jk, maar ok dan
lol xD
maarja wat noem je lang he.. 2 meter vind ik wel te lang eigenlijk :3
ik vind 1.80 al goed ;o
alsie maar zoieso langer dan mij is.. x)
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 08:52
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
de combinatie lang - normaal hoofd is lastig te vinden... hoe langer je bent, hoe meer je tegen allerlei lampen etc aanstoot met je hoofd en des te misvormd wordt het hoofd jk, maar ok dan
Want in tegenstelling tot normale mensen hebben lange mensen geen ogen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-06-2012, 09:11
Verwijderd
Citaat:
Want in tegenstelling tot normale mensen hebben lange mensen geen ogen
Het was 'n overdreven geintje, maar ja - het gebeurt wel vaker... als je steeds naar beneden moet kijken voor de mensen, dan heb je soms niet door dat er een lamp boven je hangt waar je dan met je kop tegenaan knalt Ik spreek uit ervaring - ik ben 2 meter, en ik heb ondertussen een hekel gekregen aan de lamp in het huis van mijn oma... slechte herinneringen...
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 09:40
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Het was 'n overdreven geintje, maar ja - het gebeurt wel vaker... als je steeds naar beneden moet kijken voor de mensen, dan heb je soms niet door dat er een lamp boven je hangt waar je dan met je kop tegenaan knalt Ik spreek uit ervaring - ik ben 2 meter, en ik heb ondertussen een hekel gekregen aan de lamp in het huis van mijn oma... slechte herinneringen...
Mijne was ook maar een grapje hoor. Mijn vriend (ook 2 meter) heeft het net andersom, die loopt dingen (mij) omver omdat hij altijd recht voor zich uit kijkt Veel blauwe plekken op z'n knieën, maar zijn hoofd is intact
Met citaat reageren
Oud 02-07-2012, 00:17
eavdn
eavdn is offline
must : dikke lippen, dikke benen, dikke armen

afknapper : celullitus, en verkeerde tong motoriek haha, manne tiete
Met citaat reageren
Oud 04-07-2012, 12:53
Verwijderd
must; Eerlijk, sociaal, gevoel voor humor, intelligent, zelfvertrouwen, mannelijk, zelfstandig

val op; Niet te lange jongemannen met afgetraind lichaam. Een sixpack is voor mij wel een pre, sprekende ogen, een hoekige kaaklijn en een kort kapsel.

afknappers; Jongens die nooit serieus kunnen zijn, jongens die over zich heen laten lopen of het altijd met je eens zijn, (te) gebleekte tanden, roken, mamma's kindjes, onverantwoordelijk zijn tegenover gezondheid, lang haar.
Jongemannen die dikke tieten prefereren, want dan moet je niet bij mij zijn. Of nog erger, jongemannen die dikke tieten prefereren maar wel 'genoegen met me willen nemen' omdat ik verder zo leuk ben
Met citaat reageren
Oud 04-07-2012, 13:04
Verwijderd
Citaat:
must; Eerlijk
Dat zeggen vrouwen altijd wel maar meestal als we het dan zijn is het ook weer niet goed
Met citaat reageren
Oud 04-07-2012, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Dat zeggen vrouwen altijd wel maar meestal als we het dan zijn is het ook weer niet goed
Ben in eerste instantie niet blij als ik op mijn fouten word gewezen of iets dergelijks, maar heb dat liever dan een ongelukkig vriendje. Zeker als ik er iets aan kan veranderen.

En eerlijk is niet bot
Met citaat reageren
Oud 04-07-2012, 13:45
Verwijderd
Veel vriendjes zijn hartstikke gelukkig met niet eerlijk te hoeven zijn hoor

Voor de rest hadden we zomaar kunnen afspreken! Op dat verantwoordelijk met gezondheid omgaan na dan. En het af en toe roken. En een sixpack. En shit serieus nemen.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2012, 17:00
xMuppet
Avatar van xMuppet
xMuppet is offline
wat is een must bij jongens?sixpack, langer dan ik, sociaal, gevoel voor humor, een goed stel hersens,
waar val je op? blauwe ogen in combinatie met bruin haar/bruine ogen in combinatie met blond haar*, sowieso een getraind lichaam, zorgzaam, niet te lang haar of ook wel kort
wat is een afknapper? zweetlucht, onverzorgd, nooit serieus doen, belachelijk maken bij vrienden, te dik, kleiner dan ik -niet hele erge afknapper maar toch-, jongens die doen alsof vrouwen een ding zijn inplaats van een mens, mannen die vinden dat vrouwen in de keuken horen.

* Niet perse maar wel + punt ^^
__________________
\(^-^)/
Free hugs
Met citaat reageren
Oud 05-07-2012, 16:34
Verwijderd
wat is een must bij jongens?
De jongen moet te vertrouwen zijn, eigen mening graag en niet meelopen met de meute, hoog denkniveau hebben, sportief, reislustig en avontuurlijk, goede seks
waar val je op?
Alfa-mannen, blauwe ogen, donker haar, afgetraind
wat is een afknapper?
Een hoog vetpercentage, domme opmerkingen, verwijfd, huisje-boompje-beestje-man
Met citaat reageren
Oud 05-07-2012, 22:43
Calense
Calense is offline
Citaat:
Veel vriendjes zijn hartstikke gelukkig met niet eerlijk te hoeven zijn hoor

Voor de rest hadden we zomaar kunnen afspreken! Op dat verantwoordelijk met gezondheid omgaan na dan. En het af en toe roken. En een sixpack. En shit serieus nemen.
4 uitzonderingen zijn wel veel

Maar must: aardig, gezellig, slim, beetje muzikaal, grappig (geen clown ofzo) en soms eerlijk.

Afknapper: te dik, jongens die te zwak zijn en niet kunnen stoppen met roken en van die "stoere" jongens.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2012, 16:26
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Dat zeggen vrouwen altijd wel maar meestal als we het dan zijn is het ook weer niet goed
Dan heb je het over meisjes, vrouwen vragen niet naar dingen die ze niet willen horen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-07-2012, 17:54
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Dan heb je het over meisjes, vrouwen vragen niet naar dingen die ze niet willen horen.
Nou ja, je krijgt natuurlijk soms wel antwoorden die je eigenlijk niet zou willen, maar dat is nog altijd beter dan leugens.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2012, 18:30
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Nou ja, je krijgt natuurlijk soms wel antwoorden die je eigenlijk niet zou willen, maar dat is nog altijd beter dan leugens.
precies.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2012, 08:58
Dasherman
Avatar van Dasherman
Dasherman is offline
Citaat:
4 uitzonderingen zijn wel veel

Maar must: aardig, gezellig, slim, beetje muzikaal, grappig (geen clown ofzo) en soms eerlijk.

Afknapper: te dik, jongens die te zwak zijn en niet kunnen stoppen met roken en van die "stoere" jongens.
Alleen soms eerlijk? o.o
Met citaat reageren
Oud 08-07-2012, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Dan heb je het over meisjes, vrouwen vragen niet naar dingen die ze niet willen horen.
Was het maar zo'n feest.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2012, 12:26
Verwijderd
must: grappig (hoeft niet mijn humor te zijn maar ik wil er wel om kunnen lachen), eerlijk.
waar val ik op: heb niet een bepaald type; maar vind een beetje een mannelijk type wel leuker dan wat je soms tegenwoordig ziet rondlopen
afknapper: liegen / veel smoesjes hebben, onverzorgd
Met citaat reageren
Oud 08-07-2012, 15:15
robbie14
robbie14 is offline
dit is voor mannen interresant om te lezen:
ze leren weten wat vrouwen leuk vinden
en
ze weten afknappers.

als je gewoon zorgt dat je de musts hebt en de afknappers niet zullen de vrouwen wel blij zijn tog?
Met citaat reageren
Oud 08-07-2012, 15:40
Verwijderd
Citaat:
dit is voor mannen interresant om te lezen:
ze leren weten wat vrouwen leuk vinden
en
ze weten afknappers.

als je gewoon zorgt dat je de musts hebt en de afknappers niet zullen de vrouwen wel blij zijn tog?
Nee, want musts en afknappers zijn subjectief en verschillen dus over het algemeen per vrouw.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2012, 15:53
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
dit is voor mannen interresant om te lezen:
ze leren weten wat vrouwen leuk vinden
en
ze weten afknappers.

als je gewoon zorgt dat je de musts hebt en de afknappers niet zullen de vrouwen wel blij zijn tog?
Oh, echt waar? Dat was me nog niet opgevallen... Captain Obvious saves the day again!

Sorry voor mijn sarcasme...
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 08-07-2012, 16:37
timohtie
Avatar van timohtie
timohtie is offline
dat is niet sarcasme, dat is 9gag.
__________________
It's better to lose the anchor than to lose the ship.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2012, 17:30
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Citaat:
Nee, want musts en afknappers zijn subjectief en verschillen dus over het algemeen per vrouw.
Maar er zijn wel dingen die bijna iedereen belangrijk vindt in een relatie of vriendschap
Met citaat reageren
Oud 08-07-2012, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Maar er zijn wel dingen die bijna iedereen belangrijk vindt in een relatie of vriendschap
Zeker, maar die noem je doorgaans geen 'musts' of 'afknappers'.

Ja, meisjes vinden het niet fijn als een jongen stinkt. Orly
Met citaat reageren
Oud 08-07-2012, 17:59
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Citaat:
Zeker, maar die noem je doorgaans geen 'musts' of 'afknappers'.

Ja, meisjes vinden het niet fijn als een jongen stinkt. Orly
nouu eerlijk, betrouwbaar en humor worden bijvoorbeeld in dit topic vaak genoemd.

sommige afknappers zijn universeel en misschien heel logisch, maar prima als je na het lezen van dit topic tot de conclusie komt dat iedere dag douchen gewaardeerd wordt
Met citaat reageren
Oud 08-07-2012, 19:14
Verwijderd
Tsja, er zijn nou eenmaal weinig vrouwen die op oneerlijke, onbetrouwbare dudes zonder humor vallen lijkt me. Maar ik begrijp wat je bedoelt hoor.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2012, 19:43
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
dit is voor mannen interresant om te lezen:
ze leren weten wat vrouwen leuk vinden
en
ze weten afknappers.

als je gewoon zorgt dat je de musts hebt en de afknappers niet zullen de vrouwen wel blij zijn tog?
Veel vrouwen zullen afknappen op je spelling van het woord "toch", dus dit lijkt me geen goed begin.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat vinden jongens een must bij meisjes?
Athene
63 02-09-2012 21:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:02.