Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-07-2012, 12:20
ILoveBrabant
Avatar van ILoveBrabant
ILoveBrabant is offline
hallo
ik ben 12 en heb een klein probleempje
ik heb sinds een paar weken een vriendje
en we hebben het 2 weken geleden voor het eerst gedaan
ik was in het ziekenhuis om naar mn arm te laten kijken (er zat een diepe snee in)
en kreeg ineens heel erge buikpijn
de arts stelde voor om te kijken en omdat ze het niet vertrouwde heeft ze een echo gemaakt
daar bleek dak zwanger ben
weet niet wat ik er mee moet en hoop op tip's

-xxx- ikke
Met citaat reageren
Oud 23-07-2012, 12:22
En.Jay
En.Jay is offline
Ik zou het als eerste tegen je ouders vertellen, als je dat nog niet gedaan hebt.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2012, 12:25
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ik heb het topic even verplaatst naar Lichaam en gezondheid, dat is het subforum voor dit soort vragen.

En wat jij moet doen is met je ouders en de dokter gaan praten over wat het slimste is. je bent nog maar 12, dus het kindje houden zou gevaarlijk kunnen worden als je moet bevallen, en je bent ook nog lang niet volwassen genoeg om in je eentje een kindje op te voeden. Je bent nog maar heel kort zwanger, dus je moet ook eens met je ouders en de dokter gaan praten over een abortus.

En in de toekomst niet meer zomaar seks hebben zonder condoom of de pil. Je weet nu wat er voor problemen van komen.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 23-07-2012, 12:46
ILoveBrabant
Avatar van ILoveBrabant
ILoveBrabant is offline
Citaat:
Ik zou het als eerste tegen je ouders vertellen, als je dat nog niet gedaan hebt.
Citaat:
Ik heb het topic even verplaatst naar Lichaam en gezondheid, dat is het subforum voor dit soort vragen.

En wat jij moet doen is met je ouders en de dokter gaan praten over wat het slimste is. je bent nog maar 12, dus het kindje houden zou gevaarlijk kunnen worden als je moet bevallen, en je bent ook nog lang niet volwassen genoeg om in je eentje een kindje op te voeden. Je bent nog maar heel kort zwanger, dus je moet ook eens met je ouders en de dokter gaan praten over een abortus.

En in de toekomst niet meer zomaar seks hebben zonder condoom of de pil. Je weet nu wat er voor problemen van komen.
ik durf het nie tegen mn ouders te zeggen
maar mn vriendje weet het al wel hij zegt dat het wel verstandig is om weg te laten halen
(moet je daarvoor toestemming van je ouders hebben??)
ik ben wel handig met kinderen
da weet ik omdat mn zus een kindje heeft
o enne ik krijg de pil van de dokter niet omdat da gevaarlijk kan worden
maar wat je al zegt pluis ben nog nie volwassen genoeg
(als ik 15 zou zijn geweest had ik het wel willen houden)

Laatst gewijzigd op 23-07-2012 om 12:50. Reden: iets vergeten
Met citaat reageren
Oud 23-07-2012, 12:53
Verwijderd
Je mag dit zelf beslissingen, je hebt geen toestemming nodig. Wel kan een arts van mening zijn dat jij te jong bent om het zelf te beslissen, en daardoor weigeren het te doen (met advies hulp te krijgen bij je beslissing). Hij mag je ouders niet informeren. Dan kun je ook kiezen om door te zoeken tot je een arts hebt die het doet, of inderdaad meer mensen erbij te betrekken.

In veel gevallen is het goed je ouders te betrekken als je 12 en zwanger bent. Wil je dat absoluut niet, ga dan op zijn minst naar je huisarts, naar de vertrouwenspersoon van school, etc. Het is nogal wat om abortus te plegen dus denk er goed over na. Veel ouders zouden trouwens niet boos zijn, maar vooral heel erg bezorgd wanneer hun dochter van 12 zwanger blijkt te zijn.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2012, 12:54
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Heb jij echt pas twee weken geleden voor het eerst seks gehad? Want het is bijna onmogelijk om dan op een echo al te zien of je zwanger bent of niet. Wat hebben ze dan precies gezien op de echo, kun je dat vertellen?
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 23-07-2012, 13:03
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
met wie was je in het ziekenhuis? Een 12jarige gaat niet alleen lijkt me. Plus wat martino zegt. vreemd verhaal hoor
Met citaat reageren
Oud 23-07-2012, 13:10
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ouders gaan niet altijd mee met een echo. Voor een echo abdomen wordt meestal gevraagd of het kind de ouders er bij wil hebben, want ze moet haar hele bovenlichaam ontbloten (ook de BH uit meestal), en niet alle kinderen vinden het dan fijn dat er ouders er bij zijn.

Maar het blijft een apart verhaal inderdaad.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 23-07-2012, 13:12
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
ik heb inderdaad ook nog nooit een kind zonder een volwassene op de SEH gezien. dan wordt toch altijd een ouder erbij gebeld.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 23-07-2012, 14:10
kevin89
kevin89 is offline
als je niets weet over voorbehoedsmiddelen, begin dan niet aan seks
Met citaat reageren
Oud 23-07-2012, 16:12
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Met twee weken een kind op de echo zien? Lijkt me erg sterk...
Met citaat reageren
Oud 23-07-2012, 17:14
ILoveBrabant
Avatar van ILoveBrabant
ILoveBrabant is offline
Citaat:
Heb jij echt pas twee weken geleden voor het eerst seks gehad? Want het is bijna onmogelijk om dan op een echo al te zien of je zwanger bent of niet. Wat hebben ze dan precies gezien op de echo, kun je dat vertellen?
Citaat:
Ouders gaan niet altijd mee met een echo. Voor een echo abdomen wordt meestal gevraagd of het kind de ouders er bij wil hebben, want ze moet haar hele bovenlichaam ontbloten (ook de BH uit meestal), en niet alle kinderen vinden het dan fijn dat er ouders er bij zijn.

Maar het blijft een apart verhaal inderdaad.
Citaat:
Met twee weken een kind op de echo zien? Lijkt me erg sterk...
heb nie eens gekeken heb eerder een echo gehad omdat ik steeds blaasontsteking had dus het was nie zo bijzonder voor me om te kijken en een arts zal nie zomaar zeggen da een meisje van 12 zwanger is toch??
Met citaat reageren
Oud 23-07-2012, 17:15
ILoveBrabant
Avatar van ILoveBrabant
ILoveBrabant is offline
Citaat:
met wie was je in het ziekenhuis? Een 12jarige gaat niet alleen lijkt me. Plus wat martino zegt. vreemd verhaal hoor
mn stiefzus was mee maar heb tegen haar gezegt da er niks aan de hand was en da het geen kwaat kon
Met citaat reageren
Oud 23-07-2012, 17:28
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
heb nie eens gekeken heb eerder een echo gehad omdat ik steeds blaasontsteking had dus het was nie zo bijzonder voor me om te kijken en een arts zal nie zomaar zeggen da een meisje van 12 zwanger is toch??
heb je dan niet stiekem al langer dan 2 weken geleden seks gehad? en hoe is die echo gemaakt? gewoon op je buik of inwendig?
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 23-07-2012, 17:40
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
heb nie eens gekeken heb eerder een echo gehad omdat ik steeds blaasontsteking had dus het was nie zo bijzonder voor me om te kijken en een arts zal nie zomaar zeggen da een meisje van 12 zwanger is toch??
De arts zegt dat je zwanger bent, dat hij dus een kind ziet in je buik en je vindt het niet bijzonder om te kijken?
Met citaat reageren
Oud 23-07-2012, 17:52
ILoveBrabant
Avatar van ILoveBrabant
ILoveBrabant is offline
Citaat:
De arts zegt dat je zwanger bent, dat hij dus een kind ziet in je buik en je vindt het niet bijzonder om te kijken?
hoe zou jij reageren?? schrok me hardstikke dood en had het ook nie willen zien
wil dit nie eens een kindje is leuk ma nie nu heb altijd al een kindje gewilt maar dit is overdreven vroeg
Met citaat reageren
Oud 23-07-2012, 17:53
ILoveBrabant
Avatar van ILoveBrabant
ILoveBrabant is offline
Citaat:
als je niets weet over voorbehoedsmiddelen, begin dan niet aan seks
weet er juist veel van ma we hadden nie gedacht dak zo jong al bij een 1e keer zwanger zou raken
Met citaat reageren
Oud 23-07-2012, 17:59
Verwijderd
Dit móet wel fake zijn, hoop ik.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2012, 18:03
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
hoe zou jij reageren?? schrok me hardstikke dood en had het ook nie willen zien
wil dit nie eens een kindje is leuk ma nie nu heb altijd al een kindje gewilt maar dit is overdreven vroeg
Ik zou het met eigen ogen willen zien omdat ik het niet zou geloven. Dat is hoe ik zou reageren. Juist vanwege de schrik zou ik het met mijn eigen ogen moeten zien.

Maar mocht het waar zijn... heeft die arts je helemaal niks verteld over de opties die je nu hebt? De arts zei dat je zwanger was en zette je de deur uit?
Met citaat reageren
Oud 23-07-2012, 18:03
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
weet er juist veel van ma we hadden nie gedacht dak zo jong al bij een 1e keer zwanger zou raken
Dan weet je er toch juist helemaal niet veel van
Met citaat reageren
Oud 23-07-2012, 18:05
Verwijderd
Ik ben met DuoPenotti: dit is fake.
12 jaar, 1e x seks, meteen zwanger, na twee weken al zichtbaar op de echo.
Al deze dingen bij elkaar maken dat ik het verhaal van ILoveBrabant niet geloof.

Mss is ze zwanger, maar dan toch niet op de manier die ze beschrijft.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2012, 18:19
ILoveBrabant
Avatar van ILoveBrabant
ILoveBrabant is offline
Citaat:
Ik zou het met eigen ogen willen zien omdat ik het niet zou geloven. Dat is hoe ik zou reageren. Juist vanwege de schrik zou ik het met mijn eigen ogen moeten zien.

Maar mocht het waar zijn... heeft die arts je helemaal niks verteld over de opties die je nu hebt? De arts zei dat je zwanger was en zette je de deur uit?
nee ben zelf weggegaan
als ze me de deur uit had gezet dan was ik wel terug gegaan
Met citaat reageren
Oud 23-07-2012, 18:20
ILoveBrabant
Avatar van ILoveBrabant
ILoveBrabant is offline
maar moet je nie een aantal weken zwanger zijn voordat ze het weghalen??
Met citaat reageren
Oud 23-07-2012, 18:22
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ga naar je huisarts, je kunt nu nog gewoon een overtijdsbehandeling doen. En anders weet je arts echt wel wat er verder nog mogelijk is.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2012, 18:27
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
maar moet je nie een aantal weken zwanger zijn voordat ze het weghalen??
nee juist niet.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 24-07-2012, 10:23
xjustme
xjustme is offline
Je bent nog maar 12 ,
je hoort buiten te spelen, ipv seks te hebben !!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2012, 12:37
xxaerxx
xxaerxx is offline
Denk er goed over na je kan het kind houden maar dan zoeken ze wel een famielie lid om voor je kind te zorgen tot dat jij 16 bent ik zou het wel houden als ik jou wat want het is noch al een levend wezen net heeft een hartje en ik vind het moord als je en kind laat weg helen
Met citaat reageren
Oud 24-07-2012, 14:36
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Denk er goed over na je kan het kind houden maar dan zoeken ze wel een famielie lid om voor je kind te zorgen tot dat jij 16 bent ik zou het wel houden als ik jou wat want het is noch al een levend wezen net heeft een hartje en ik vind het moord als je en kind laat weg helen
onzin, na twee weken is het nog bijna niks hoor. Ben je nou 15 weken zwanger, ja dan is het echt al wat. Volgende keer gewoon beter nadenken voor je het zonder condoom doet. Dat kan alleen als je aan de pil bent.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2012, 14:57
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Denk er goed over na je kan het kind houden maar dan zoeken ze wel een famielie lid om voor je kind te zorgen tot dat jij 16 bent ik zou het wel houden als ik jou wat want het is noch al een levend wezen net heeft een hartje en ik vind het moord als je en kind laat weg helen
Het is een zooi cellen van bij elkaar hooguit een paar millimeter (verbaasd me dat zoiets te zien zou zijn op een echo? ) zonder enige vorm van bewustzijn en net zozeer een mens als een zaadje een plant is. Een mogelijk hartje is misschien één pulserende cel ofzo? Geen idee, maar veel kan het niet voorstellen. Zelfstandig kan het nog lang en lang niet bestaan en bewustzijn of pijn heeft het ook niet. Levend ja, maar goed, planten leven ook en die eet je ook gewoon op en alles.

Verder, waarom zou je een kind weggeven tot het 4 is en het dan weer terugnemen? Dat klinkt als een vrij slecht idee (op je 16e kun je ook nog niet veel met een kind, dus ontwricht het jouw leven, het leven van het kind en het leven van degenen die het tot dan toe hadden).

En @TS; praat er met je ouders, vriendje en dokter over en beslis of je het wil adopteren of wil laten weghalen of dat je misschien een andere optie hebt om het op te voeden (met heel veel hulp van jullie ouders dan, die dat ook maar net moeten willen).
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 24-07-2012, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Je bent nog maar 12 ,
je hoort buiten te spelen, ipv seks te hebben !!


TS, je moet het gewoon aan je ouders vertellen. Zij kunnen samen met jou het beste beslissen wat er nu moet gebeuren. Wij kunnen wel van alles tegen jou gaan zeggen enzo, maar je ouders kennen jou en kunnen jou begeleiden in het eventuele abortusproces of wat dan ook.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2012, 22:44
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Denk er goed over na je kan het kind houden maar dan zoeken ze wel een famielie lid om voor je kind te zorgen tot dat jij 16 bent ik zou het wel houden als ik jou wat want het is noch al een levend wezen net heeft een hartje en ik vind het moord als je en kind laat weg helen
Ze heeft het 2 weken terug voor het eerst gedaan, er is nog geen hart.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2012, 12:45
ILoveBrabant
Avatar van ILoveBrabant
ILoveBrabant is offline
Citaat:
Ze heeft het 2 weken terug voor het eerst gedaan, er is nog geen hart.
mn zus wist het ook met haar 2weken en die heeft nu ook een kleintje rond lopen..
Met citaat reageren
Oud 26-07-2012, 13:01
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Toch heb ik het idee dat je niet de situatie voorlegt zoals hij is. Ik heb het nagezocht, en het is in de praktijk onmogelijk dat als jij twee weken geleden voor het allereerst seks hebt gehad, je daar nu al iets van terugziet op een echo, dat is namelijk vanaf 4 weken pas duidelijk. Het kan best dat je dan zwanger bent, maar dat kun je niet zien op een echo. Dus of je houdt ons voor de gek, of je vertelt ons niet de hele waarheid.

In ieder geval, als je echt zwanger bent, er is eventueel nog tijd voor abortus/overtijdbehandeling. Dat is jouw keuze uiteraard, maar je moet er wel over nadenken. Ook als je besluit het kindje te houden moet je nu plannen maken voor de toekomst. Ga er mee naar je huisarts als je er niet met je ouders over durft te praten. Maar doe wel iets, anders is het straks te laat.

En in de toekomst, gebruik alsjeblieft een condoom en de pil. Dat is de enige manier om zeker te zijn dat je niet zwanger wordt.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 26-07-2012, 17:31
Verwijderd
Als hier ook maar -iets- van waar is, wat ik betwijfel, dan zou ik het laten weghalen en het begrip 'voorbehoedsmiddelen' even opzoeken. Oh, en in ieder geval tot je 20e geen seks meer hebben. Iets zegt me dat je niet over de mentale capaciteit beschikt om verantwoord met zoiets om te gaan.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2012, 18:48
xRev
xRev is offline
Wat Reverend zegt. Dan erbij, dit verhaal is echter óf onzin, óf je vertelt ons minder dan de helft.
Wees graag wel eerlijk als je een topic maakt hier.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2012, 19:20
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Dit móet wel fake zijn, hoop ik.
Daar ga ik eigenlijk ook vanuit, maar om dan toch even serieus te reageren.


Citaat:
mn zus wist het ook met haar 2weken en die heeft nu ook een kleintje rond lopen..
Als je even Google had gebruikt, kon je genoeg informatie vinden over abortus. Dan had je kunnen weten dat je met 2 weken zwanger echt niet gelijk vast zit aan een kind. Overigens had je ook info kunnen vinden over voorbehoedsmiddelen en wat de gevolgen van seks kunnen zijn.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 26-07-2012, 21:49
ILoveBrabant
Avatar van ILoveBrabant
ILoveBrabant is offline
Citaat:
Als je even Google had gebruikt, kon je genoeg informatie vinden over abortus. Dan had je kunnen weten dat je met 2 weken zwanger echt niet gelijk vast zit aan een kind. Overigens had je ook info kunnen vinden over voorbehoedsmiddelen en wat de gevolgen van seks kunnen zijn.
info over voorbehoedsmiddelen en de gevolgen van seks heb ik nie meer nodig da wist ik allemaal al
ma da we zo dom zijn om dan ons verstand nie te gebruiken kunnen we niks aan doen
Met citaat reageren
Oud 26-07-2012, 22:13
LittleSterre
Avatar van LittleSterre
LittleSterre is offline
Uh sws waarom ga je verder met je vriendje terwijl je nog maar 12 bent

Citaat:
ik durf het nie tegen mn ouders te zeggen
maar mn vriendje weet het al wel hij zegt dat het wel verstandig is om weg te laten halen
Ja eh, denk je echt dat ze er niet achter komen, je bent zwanger, als je even wacht is dat te zien, je zult het ze vroeg of laat moeten vertellen,
En sws ben je voor abortus onder je 16e of 18e (weet niet zeker maar maakt ook niet uit in jouw geval) toestemming nodig van je ouders, dus met of zonder kindje. Je zult het ze dus moeten vertellen..

-----------------------------------------------------------------------

mijn mening over abortus:
abortus is moord, zoiets zal ik alleen maar kunnen snappen bij iemand die verkracht is,
ik vind: als je verder gaat en het gaat mis, dan is dat je eigen verantwoordelijkheid,

------------------------------------------------------------------------

''@Martiño Ik weet ook niet of ik dit wel moet geloven, maar in iedergeval denk ik idd dat dit niet het hele verhaal is.

Dus: mocht dit niet het hele verhaal zijn,
ZET ER DAN NIETS OP, OF ALLES

zo kan toch ook niemand je echt helpen!

Laatst gewijzigd op 26-07-2012 om 22:22.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2012, 18:36
Verwijderd
TS: heb je een zwangerschaptest gedaan ?
Met citaat reageren
Oud 27-07-2012, 21:38
xRev
xRev is offline
Ik verlies nu een beetje mijn geloofwaardigheid om eerlijk te zijn.
Het verhaal is gwn vreemd.
Als een arts daar achterkomt zorgen ze er wel voor dat de ouders ervan op de hoogste gesteld worden.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2012, 22:12
luuk ik
Avatar van luuk ik
luuk ik is offline
Citaat:
TS: heb je een zwangerschaptest gedaan ?
ben in het ziekenhuis geweest was daar om te laten kijken naar mn arm en kreeg buikpijn de arts stelde voor om er naar te kijken

Citaat:
Ik verlies nu een beetje mijn geloofwaardigheid om eerlijk te zijn.
Het verhaal is gwn vreemd.
Als een arts daar achterkomt zorgen ze er wel voor dat de ouders ervan op de hoogste gesteld worden.
blijkbaar is da nie gebeurd want ze zijn er nie over begonnen of ze weten het wel maar hebben ze niks gezegt ma das ook raar want zoiets vraag je toch wel??

zit ff op het account van mn vriendje ma ik ben ILoveBrabant
Met citaat reageren
Oud 27-07-2012, 22:47
xRev
xRev is offline
Sowieso wel slecht trouwens, basisschool leerlingen zo.
Je geeft zelf aan dat je alles wel weet, maar dan ben je gewoon zo dom niet bezig.
Ik weet et niet, tkan nieuwschierigheid zijn, maar ook daar ben je dan behoorlijk in doorgeslagen.
Als je alles weet en je doet het toch op die manier, dan wil je het gewoon.
En dan erbij, het is gwn langer dan 2 weken geleden, anders loop je straalhard te liegen en ben ik klaar met reageren.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2012, 22:48
xRev
xRev is offline
Bij basisschool leerlingen ga ik uit van het account 'luuk ik'
Met citaat reageren
Oud 28-07-2012, 11:47
Greenscarfed
Avatar van Greenscarfed
Greenscarfed is offline
Ik denk gewoon dat dit een aandachtsverhaal is, eerlijk gezegd.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2012, 17:02
Verwijderd
Citaat:
Ik denk gewoon dat dit een aandachtsverhaal is, eerlijk gezegd.
ik ook.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2012, 17:04
ILoveBrabant
Avatar van ILoveBrabant
ILoveBrabant is offline
Citaat:
Bij basisschool leerlingen ga ik uit van het account 'luuk ik'
wa gaan naar de vankantie naar het middelbaar jammer genoeg allebij een andere school
__________________
Het Leven Is Soms Hard.. Geloof, Hoop en Liefde
Mama Mis Je!! Hou Van Je Sgatjee!!♥♥
Met citaat reageren
Oud 28-07-2012, 17:05
Verwijderd
Citaat:
wa gaan naar de vankantie naar het middelbaar jammer genoeg allebij een andere school
Ga je nou stappen ondernemen of moet ik dit topic niet al te serieus nemen?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2012, 17:05
ILoveBrabant
Avatar van ILoveBrabant
ILoveBrabant is offline
Citaat:
En dan erbij, het is gwn langer dan 2 weken geleden, anders loop je straalhard te liegen en ben ik klaar met reageren.
ondertussen 3 weken ja..
kreeg het het vorige week vrijdag te horen
__________________
Het Leven Is Soms Hard.. Geloof, Hoop en Liefde
Mama Mis Je!! Hou Van Je Sgatjee!!♥♥
Met citaat reageren
Oud 28-07-2012, 17:07
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
ILoveBrabant, ga je nou ook nog iets doen met de dingen die we je vertellen of ben je van plan alle goede adviezen te negeren?
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 28-07-2012, 17:10
ILoveBrabant
Avatar van ILoveBrabant
ILoveBrabant is offline
ik denk dak het weg laat halen ma wil nie da mn ouders er achter komen.. houden zie ik nie zitten want dan komen ze er sowieso achter.. zal maandag naar de dokter gaan vragen wa het beste is en hoe mn ouders er nie achter komen
__________________
Het Leven Is Soms Hard.. Geloof, Hoop en Liefde
Mama Mis Je!! Hou Van Je Sgatjee!!♥♥
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Ben ik zwanger of niet?
Verwijderd
21 25-04-2012 10:40
Lichaam & Gezondheid de pil en zwanger?
zo0tjuh
1 02-02-2004 11:29
Huiswerkvragen: Exacte vakken Berekening over zwanger raken
GimmeMath
11 04-12-2003 12:37
Liefde & Relatie Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar)....
Verwijderd
31 20-03-2003 14:19
Seksualiteit Zwanger
Zuccherino
16 10-01-2003 22:18
Seksualiteit stel je voor... je raakt zwanger... en dan???
Luvlytallie
26 18-05-2002 14:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:53.