Oud 27-10-2019, 22:45
Me-Oma
Me-Oma is offline
Hoi,
Ik was vorige week jarig. Nu heb ik behoorlijk wat cash gekregen, alleen nouja ik heb vrij weinig aan cash en uberhaupt weet niet waar ik mn geld aan moet uitgeven. Ik wil een oculus quest en een scooter over een jaar, of toch wat anders? Ik kan nooit kiezen.

Zo erg is de keuze stress nu dat ik eigenlijk wel ergens voor spaar maar toch al mn geld aan eten omdat ik dan geen van beide koop omdat ik in het geld maar 1 keer kan uitgeven en daardoor stress krijg. 450 is niet niks op mijn leeftijd. Ik werk ook niet

Heb de afgelopen 6 maanden meer dan 500 euro aan kleine dingen of eten uitgegeven omdat ik dus geen duurdere dingen kan kopen want ik kan niet kiezen.

Help?

Oja over het cash geld, ja wat moet ik er mee ik koop alleen eten in de winkels waar ik cash kan uitgeven en zo 250 euro opmaken is heel erg verspillend.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-10-2019, 03:07
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Stort het op je rekening?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 28-10-2019, 14:37
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Spaar het op voor je studie.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2019, 20:51
Verwijderd
Op een rekening storten idd!

Waarom koop je zoveel kleine dingen en eten eigenlijk?
Met citaat reageren
Oud 29-10-2019, 12:02
Me-Oma
Me-Oma is offline
Citaat:
Op een rekening storten idd!

Waarom koop je zoveel kleine dingen en eten eigenlijk?
maakt niet uit wat het is als het boven de 200 euro is krijg is stress met kopen
Met citaat reageren
Oud 29-10-2019, 20:08
Verwijderd
Dat vraag ik niet. Waarom koop je zoveel kleine dingen en eten? Waarom benoem je dat zo specifiek?
Met citaat reageren
Oud 29-10-2019, 22:48
Verwijderd
Je hoeft het geld niet uit te geven, dat is gewoon een van de opties
Met citaat reageren
Oud 30-10-2019, 23:37
Me-Oma
Me-Oma is offline
Citaat:
Dat vraag ik niet. Waarom koop je zoveel kleine dingen en eten? Waarom benoem je dat zo specifiek?
Eten cuZ idk. het is lekker?
Met andere/kleine dingen is het zo. Dan probeer ik geld te besparen op het product dat ik wil, al is het 10 euro. Maar dan omdat ik geld probeerde te besparen/het maken/kopen met alle losse dingen, faalt het.
of gewoon allemaal kleine dingetjes zoals wish meuk enzo. En ik koop waarschijnlijk alleen maar kleine dingen omdat ik het niet aan grotere dingen kan uitgeven van mezelf en dan toch iets moet hebben? Ik heb veel techniek hobbies enzo en daar kan veel bij helpen. inplaats van iets goeds wat duur is haal ik dan 20 dingen die slecht zijn.

Ik was eindelijk gesetteld op toch het kopen van een vr bril inplaats van alle 1000 andere dingen die ik daarvan kan halen. Ga ik zelf gvd weer twijfelen en denken kan ik niet beter wachten totdat het goedkoper is of draadloze oortjes halen of eerst de vr bril dan de oortjes. Ik word gewoon gek van mezelf en geld.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2019, 23:37
Me-Oma
Me-Oma is offline
Citaat:
Je hoeft het geld niet uit te geven, dat is gewoon een van de opties
Maar maar ik wil ook spullen?
Met citaat reageren
Oud 10-11-2019, 18:27
FishStick007
Avatar van FishStick007
FishStick007 is offline
Citaat:
Eten cuZ idk. het is lekker?
Met andere/kleine dingen is het zo. Dan probeer ik geld te besparen op het product dat ik wil, al is het 10 euro. Maar dan omdat ik geld probeerde te besparen/het maken/kopen met alle losse dingen, faalt het.
of gewoon allemaal kleine dingetjes zoals wish meuk enzo. En ik koop waarschijnlijk alleen maar kleine dingen omdat ik het niet aan grotere dingen kan uitgeven van mezelf en dan toch iets moet hebben? Ik heb veel techniek hobbies enzo en daar kan veel bij helpen. inplaats van iets goeds wat duur is haal ik dan 20 dingen die slecht zijn.

Ik was eindelijk gesetteld op toch het kopen van een vr bril inplaats van alle 1000 andere dingen die ik daarvan kan halen. Ga ik zelf gvd weer twijfelen en denken kan ik niet beter wachten totdat het goedkoper is of draadloze oortjes halen of eerst de vr bril dan de oortjes. Ik word gewoon gek van mezelf en geld.
Wat koop je in godsnaam voor voedsel, wil je zo hoog uitkomen dan? Je zegt letterlijk "Eten cuZ idk. Het is lekker", dus het klinkt niet alsof je er zelf er veel om geeft naar mijn mening. Neem gwn eten van thuis mee, net zo gemakkelijk.
__________________
People say nothing is impossible, but I do nothing every day
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:28.