Oud 20-07-2013, 14:29
Verwijderd
We beginnen opnieuw ^^

Cadeautje voor de verjaardag van vrienden die graag een Mutant-art wilden hebben. Ik heb gevraagd van wat ze leuk vonden (paar links van andere werken gekregen, katten, vogels, leef jezelf uit) en wat de kleuren van hun huis waren (zwart en wit, Pruisisch blauw is mijn eigen favoriet). Zij heeft een vogelnaam overigens, dus ja Ik heb hem gisteren nog ter plaatse afgewerkt en ze waren er heel erg blij mee, dus missie geslaagd.



En door dit te doen, kreeg ik ook nog twee andere ideeën die ik wil uitwerken <3
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-07-2013, 15:50
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Kat! Wat leuk. :-) En yaay voor nieuwe ideeën!
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 20-07-2013, 16:40
Verwijderd
Wat ontzettend gaaf Ben benieuwd naar je andere ideeën
Met citaat reageren
Oud 20-07-2013, 16:47
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Supergaaf!
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Met citaat reageren
Oud 20-07-2013, 18:57
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ziet er gaaf uit!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 23-07-2013, 17:03
Theboy16
Theboy16 is offline
Cool zeer mooi
Met citaat reageren
Oud 26-07-2013, 23:36
Milkytan
Milkytan is offline
Mooi! Vooral die achtergrond met die verschillende tinten blauw erg mooi gedaan. De kat + vogel heeft iets heel schattigs, maar ik kan m'n vinger er niet zo op leggen...
Met citaat reageren
Oud 28-07-2013, 10:08
Verwijderd
Geen 'art' maar wel props voor larp: werpkazen en -appel. Werpwapens bij larp hebben geen kern zoals de zwaarden en moeten goed waterdicht zijn zodat ze geen water kunnen opzuigen (schuim) en te zwaar en dus te gevaarlijk worden.



WIP onder de spoiler.
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 28-07-2013, 15:59
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Citaat:
Ik heb ook ontdekt dat penselen niet geschikt zijn, dit wist ik al wel, maar ik wist niet meer wat ik er wel voor moest gebruiken, maar vanmorgen kwam het licht tot me. Sponsjes. Ik heb ooit een larpzwaard gemaakt en toen hebben we van die sponsjes op een stokje gebruikt.
Sponsjes op een stokje heb ik nog nooit van gehoord, ik heb wel vaak geschilderd met sponzen maar dan zonder stokje
Als je fijne sponzen zoekt raad ik je de massagesponzen van de nettorama aan, dat zijn 3 felgekleurde sponzen in een verpakking en ze zijn redelijk groot en niet zo duur. Ik vind ze altijd erg fijn werken omdat ze heel zacht en flexibel zijn.
En wat ook handig is bij zulk verfklusjes is gewoon oldskool met je handen(maar dan wel eerst plastic handschoentjes aan natuurlijk) of van die rubberen kwastjes die eigenlijk bedoeld zijn voor in de keuken.
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Met citaat reageren
Oud 28-07-2013, 16:46
Verwijderd


Met je handen is niet aan te raden omdat de latex te snel droogt dan en dan krijg je een schilferstructuur in de latex en dat is niet mooi en daar blijft ook teveel zand achter hangen dan. Al is het wel leuk om de vellen latex van je huid te trekken ^^
Rubberen kwastjes gaat ook niet werken vermoed ik, de latex vormt een laagje rond elk sprietje en wordt steeds dikker. Misschien makkelijker schoon te maken, maar hoe dikker, hoe minder egaal je kan werken. Ik heb vandaag nog ergens een spons vandaan gehaald en dat ging beter.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2013, 20:20
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Hmmm die heb ik dan weer nergens gezien? zijn die gewoon te koop of maak je dat zelf?
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Met citaat reageren
Oud 28-07-2013, 20:30
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Die dingen zijn gewoon te koop, plaatselijke hobby-winkel heeft ze wel denk ik.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 28-07-2013, 20:38
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb ze ook, ook gewoon bij een hobbywinkel vandaan.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2013, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Die dingen zijn gewoon te koop, plaatselijke hobby-winkel heeft ze wel denk ik.
Normaal wel, ik heb ze al in gebruik gezien (en gehad dus ooit) en mijn grootmoeder heeft vanalles gedaan van zijde tot bloempotten en keramiek beschilderen, dus daar zal het ook wel ergens zijn nut hebben. Oh wacht, ik heb het zelf ook ooit gebruikt om een antiek effect te creëren op een bloempot. Hobbywinkel dus
Met citaat reageren
Oud 22-09-2013, 18:28
Verwijderd


Babelvisoorbel die ik heb gemaakt voor een Space Invaders-feestje op Towel Day. Onderdeel van:




WIP op Larp en het resultaat. Tweekleurige tas, gehaakt met draad van jute.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2013, 20:34
Verwijderd
Ik heb al een setje in het naaiclubje gepost, maar er zijn weer mensen jarig. Dit is al eentje voor een Coca Colafan:

Met citaat reageren
Oud 01-10-2013, 20:43
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 05-10-2013, 14:58
Verwijderd
En voor het koppel van het eerste schilderij:

Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-10-2013, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Hmmm die heb ik dan weer nergens gezien? zijn die gewoon te koop of maak je dat zelf?
Vandaag gehaald:



Dus ja, gewoon te koop ^^ Sponspenselen deed haar even nadenken, maar 'sponsjes op een stokje hielp
Met citaat reageren
Oud 06-10-2013, 12:01
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Die uiltjes <3
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 06-10-2013, 12:34
Verwijderd
Ja! Binnenkort komen bij haar ook de clipoorbellen binnen. Ik wil daar iig een setje mee maken. En van de mini's!
Met citaat reageren
Oud 09-10-2013, 20:45
Verwijderd


En een demoontjesvogel en nu heb ik er even genoeg van ^^ Al ken ik er nog wel waar er naartoe moeten, maar die wachten maar even

Tijd om weer eens te schilderen en nog een LP-klok te maken.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2013, 19:18
Verwijderd
De LP-klok, een hippieklok voor een hippievriend die als hetero graag luid voor homorechten opkomt ^^




En toen bleek dat ik het klokmechanisme vanmorgen verkeerd had gelijmd en dat zat intussen muurvast, dus mijn ophangsysteem zou ik niet kunnen bevestigen omdat de batterij in de weg zit. Maar daar hebben we ook iets op bedacht: een satijnen strikje

Met citaat reageren
Oud 14-10-2013, 19:21
Verwijderd
En het peaceteken is met reden niet perfect uitgelijnd. Daar was ik aan begonnen, maar ik vond een mooi afgelijnd stukje werk niet bij hem passen, dus ik ben met de losse hand verder gegaan ^^
Met citaat reageren
Oud 14-10-2013, 19:33
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik vind hem heel erg tof Muut!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-10-2013, 20:07
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Mooi is hij, Muut
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 14-10-2013, 23:59
Verwijderd
En oorbellen (de uiltjes zijn zo gekocht, dus ik heb er alleen maar ringetjes en clips aangefruld en daar muzieknootjes op getekend, maar kom):

Met citaat reageren
Oud 15-10-2013, 13:03
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Omg Uiltjes
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 17-10-2013, 20:21
Verwijderd
Recyclage van een oud kopje en stukjes kaars:


Met citaat reageren
Oud 18-10-2013, 13:51
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Wat een simpel maar ongelofelijk leuk idee is dat!
Mijn moeder is bijna jarig, zal ze vast leuk vinden!
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Met citaat reageren
Oud 18-10-2013, 14:50
Verwijderd
Ja, behoorlijk briljant (heb het ook maar afgekeken ), super goedkoop, super makkelijk en je kunt het toch heel persoonlijk maken of afstemmen op iemand (zeker met toevoegingsmogelijkheden op kaarsmaakgebied). Plus het is hergebruik en een manier om dat speciale kopje van oma toch nog nuttig te laten zijn
Met citaat reageren
Oud 18-10-2013, 14:50
Verwijderd
Die klok <3 is dat gewoon een kwestie van verf op een oude plaat mikken en een klokmechanisme vastplakken?
Met citaat reageren
Oud 18-10-2013, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Die klok <3 is dat gewoon een kwestie van verf op een oude plaat mikken en een klokmechanisme vastplakken?
Ja Wel acrylverf.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2013, 14:56
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja Wel acrylverf.
Belangrijk! Altijd luisteren naar Mutant's verfadvies
Spoiler
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 18-10-2013, 15:24
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 19-10-2013, 16:14
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Citaat:
Ja, behoorlijk briljant (heb het ook maar afgekeken ), super goedkoop, super makkelijk en je kunt het toch heel persoonlijk maken of afstemmen op iemand (zeker met toevoegingsmogelijkheden op kaarsmaakgebied). Plus het is hergebruik en een manier om dat speciale kopje van oma toch nog nuttig te laten zijn
is dat gewoon met waxinelichtjes gedaan? en hoe smelt je die dan?
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-10-2013, 18:13
Verwijderd
Nee geen waxine, ik weet niet of theelichtjes gelijkaardig zijn. Maar gewoon restjes kaars, stompkaarsen, meerwieken, van die lange krengen waarvan ik nu niet op de naam kom. Au bain Marie smelten (nooit rechtstreeks op het vuur, een beetje als chocolade), dus een pan met water tegen het kookpunt, een oud pannetje daarboven hangen en restjes smelten daar in. Bijblijven en goed blijven roeren met een oude houten lepel ofzo. Voorzichtig, brandwonden gegarandeerd. Lontjes heb ik geprepareerd gekocht, met een ijzertje onderaan, die kosten wel 18 hele centen. Maar lont is ook de meter aan te schaffen, maar dan moet je zelf zorgen dat het goed zit, dat ijzertje plak je vast met wat kaarsvet.
Als alles gesmolten is, voorzichtig erbij gieten en laten rusten tot het door en door gestold is.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2013, 18:15
Verwijderd
Dinerkaarsen!
Met citaat reageren
Oud 20-10-2013, 13:38
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Klinkt als een leuk idee voor mn moeder dr verjaardag, waar koop je die lonten? gewoon bij de pipoos ofzo?
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Met citaat reageren
Oud 20-10-2013, 14:52
Verwijderd
Ik heb ze uitgehaald bij het plaatselijke hobbywinkeltje en ik weet dat de andere hobbywinkel ze ook heeft, dus ik gok dat iets als Pipoos het wel moet hebben.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2013, 14:54
Verwijderd
Alles viel in de smaak overigens, de klok vooral
Met citaat reageren
Oud 20-10-2013, 21:47
Verwijderd
Ik wil die klok ook maken <3 Misschien best een idee voor kerst met mijn vriend! Bovenop het idee dat ik al had, iets wat niet zoveel kost maar wel veel werk is en gaaf is. En vooral lief.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2013, 17:22
Verwijderd


Twee kopjes koffiekaars voor mijn grootouders.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2013, 13:22
Verwijderd
Receptenboekje gemaakt voor Phoebe: https://www.facebook.com/photo.php?v=238526162975967

Beker beschilderd voor Phoebe omdat Bilzen geen toeristisch spul heeft.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Wat heb je nieuw?
Daantje_0705
362 13-01-2015 23:41
De Kantine Saai bij Waterloo #1815
Verwijderd
500 17-04-2013 19:56
ARTistiek Nieuwe Forumbaas ART
Mc Kauw
1 10-10-2011 19:27
Verhalen & Gedichten muzikaliWEDStReit!
Porcelain
100 21-03-2007 12:30
Lifestyle het grote larp-topic
Verwijderd
276 14-02-2007 14:00
Verhalen & Gedichten [Verhalenwedstrijd] 8 juni
Verwijderd
213 15-06-2006 15:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:21.