Oud 07-12-2009, 07:45
Pleunie..
Pleunie.. is offline
Hee,

Nou, ik val gewoon op mannen.. Maar vind het wel spannend om met meisjes te zoenen!
Geloof me ze zoenen echt veel beter! Geen stoppels, meisjes weten wat ze willen.. Ze zoenen gewoon veel intiemer en lekker..

Ik heb met mijn aller beste vriendin gezoend, het was echt super lekker.. We keken elkaar aan en moesten zo hard lachen!! En sinds dien zijn we nog hechter met elkaar en zoenen we nog heel vaak..
Ze heeft inmiddels wel een serieuze relatie maar wij gaan gewoon gezellig door! haha
Ik heb intussen ook een relatie gehad, we zeggen gewoon niks..
Wij zien elkaar bijna elke dag en als wij zin hebben om te zoenen zeggen wij het gewoon en gaan we ff lekker los! Heerlijk is dat..

En we weten allebei dat we het voor de lust doen,
- Zijn beide echt geen lesbies (als dat wel het geval was, hadden we het nooit gedaan. Want dan kanhet je vriendschap kosten)
- En genieten er allebei van!

Een wederzijdse vriend heeft het zelfs een keertje gezien, hij zei ik vind het wel geil.. wij oké dan huppeké..
We hebben pas nog een hele lijst gemaakt met plekken waar we het allemaal gedaan hebben Die was niet zo kort!
(zelfs oppasaders!! Omg)



Benbenieuwd of andere meisjes het ook wel eens met elkaar doen! En hoe het zo is gekomen, en of het vaker voorkomt!
En natuurlijk doen jongens dit dan ook? DOen ze het niet of zeggen ze het gewoon niet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-12-2009, 08:41
metalheadje
Avatar van metalheadje
metalheadje is offline
nou als jongen moet ik er niet aan denken om een andere jongen te zoenen maar misschien kan dit betekenen dat je bi bent ofzzo
Met citaat reageren
Oud 07-12-2009, 09:19
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
De meeste meisjes zoenen dan ook niet als een wasmachine. Zelf zoen ik trouwens niet met mannen.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 07-12-2009, 09:23
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
uh ja gefeliciteerd

hoe het komt? Mannen zijn gemiddeld wat homofober dan vrouwen, denk dat dat de voornaamste reden is. Mijn vriendje (ohja, man) zoent ook kei lekker, daar heb ik niet perse een meisje voor nodig
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 07-12-2009, 09:33
Verwijderd
Vrouwen zijn over het algemeen wat losbandiger dan mannen.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2009, 10:36
Verwijderd
Citaat:
Vrouwen zijn over het algemeen wat losbandiger dan mannen.
en waar baseer je dat op?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2009, 10:52
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
en waar baseer je dat op?
Misschien op wat hij om zich heen ziet? In mijn omgeving en stad zie ik ook dat de vrouwen vele malen losbandiger zijn. Gaan 5 kroegen af en zoenen onderweg zo'n beetje elke man en vrouw die ze tegen komen. Dat zie ik mannen niet doen.

Ik denk dat mannen niet met elkaar zoenen omdat ze daar helemaal geen voordeel aan hebben. Als je 2 mannen met elkaar ziet zoenen denk je als vrouw dat hij homo is en zoek je verder. Een man die 2 vrouwen ziet zoenen kan er al meteen een fantasietje van een trio bij hebben. Daarbij zijn er ook veel meisjes die met elkaar zoenen voor de mannelijke aandacht. Mannen krijgen niet dat soort aandacht als ze met elkaar zoenen. Het heeft voor hun dus geen nut om met elkaar te zoenen als ze een vrouw willen. En ze willen natuurlijk een meisje om mee te zoenen.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2009, 12:35
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Dat vrouwen beter zoenen dan mannen is natuurlijk generaliserende onzin.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 07-12-2009, 13:26
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Het maakt mij verder niet uit, maar als je het zóveel lekkerder vindt om met een meisje te zoenen, ben je misschien toch biseksueel. Meisjes zoenen namelijk niet lekkerder dan jongens, maar zoenen wordt wel lekkerder naarmate je meer aantrekkingskracht hebt met iemand.
Ik heb ook weleens met een meisje gezoend, en hoewel ze best goed zoende, vond ik er toch niet zoveel aan. Omdat ik met haar gewoon niet de chemie had die ik met een (leuke) jongen wel heb.
Dus als je het steeds wilt doen als je met zijn tweeën bent en er ook echt opgewonden van wordt, is het misschien goed om aan jezelf toe te geven dat er toch meer aan de hand is. En dat zou ik als vriendje niet zo heel leuk vinden.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2009, 13:54
Verwijderd
Citaat:
uh ja gefeliciteerd

hoe het komt? Mannen zijn gemiddeld wat homofober dan vrouwen, denk dat dat de voornaamste reden is. Mijn vriendje (ohja, man) zoent ook kei lekker, daar heb ik niet perse een meisje voor nodig
homofober? geloof eigenlijk niet dat het daaraan ligt.. de topicstarter benadrukt bijvoorbeeld een aantal keer met klem dat ze niet lesbisch is, dat vindt ze kennelijk belangrijk.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2009, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Dat vrouwen beter zoenen dan mannen is natuurlijk generaliserende onzin.
mjah, zij zou het zelf kunnen vinden uiteraard, maar aangezien ze met slechts één meisje heeft gezoend is de stelling niet waterdicht, nee
Met citaat reageren
Oud 07-12-2009, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Misschien op wat hij om zich heen ziet? In mijn omgeving en stad zie ik ook dat de vrouwen vele malen losbandiger zijn. Gaan 5 kroegen af en zoenen onderweg zo'n beetje elke man en vrouw die ze tegen komen. Dat zie ik mannen niet doen.
Maakt niet uit in welke kroeg ik kom, student- of boerentent, maar de mannen doen dat net zo goed? Misschien zelfs (nog steeds) ietsje meer, omdat vrouwen toch sneller het stempel van slet opgeplakt krijgen en mannen nog steeds iets vaker als stoer gezien worden...

En @Pleunie: Omdat 16-jarige meisjes als jijzelf vaak met het idee dwepen. Je groeit er wel overheen
Met citaat reageren
Oud 07-12-2009, 16:39
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Dat vrouwen beter zoenen dan mannen is natuurlijk generaliserende onzin.
Jup. Maar dat vrouwen losbandiger zijn is net zo goed onzin. Of je moet losbandig definiëren als willen zoenen, dan zou je het meetbaar kunnen maken. Maar over het algemeen hoor ik dat veel vrouwen wat terughoudender zijn als het aankomt op verdere stappen, seksuele handelingen. Dus die vlieger gaat niet echt op. (Maar misschien dat de gemiddelde forumer hier andere vrouwen kent dan ik.)

Ik denk dat vrouwen minder bang hoeven zijn voor stigmatisering, en dat vrouwen ook op een hele andere manier kijken naar hetzelfde geslacht dan mannen. Vrouwen beoordelen elkaar ook anders dan mannen, dus zo'n verrassing is dat niet.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 07-12-2009, 16:40
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
homofober? geloof eigenlijk niet dat het daaraan ligt.. de topicstarter benadrukt bijvoorbeeld een aantal keer met klem dat ze niet lesbisch is, dat vindt ze kennelijk belangrijk.

mannen zijn homofober dan vrouwen, mannen zullen zich dan minder gauw in een situatie brengen waarbij mensen misschien het idee hebben dat zij homo zijn. Zoals zoenen met een andere man. Vrouwen zijn daar minder panisch voor en zullen eerder zulke dingen doen, en nee daar hoef je idd niet homoseksueel voor te zijn. Maar goed, als je het erg opwindend vindt dan lijkt me homo/bi seksualteit wel voor de hand liggend. Alhoewel het natuurlijk ook enorm opwindend is omdat het zo coowl is enzo.

Overigens vind ik 2 zoenende mannen ook leuk, geef maar hier.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 07-12-2009, 16:42
Verwijderd
Citaat:
- Zijn beide echt geen lesbies (als dat wel het geval was, hadden we het nooit gedaan. Want dan kanhet je vriendschap kosten)
Het lijkt mij juist dat als je lesbisch bent, dat de stap naar zoenen sneller gemaakt is.

Maarja, meisjes zoenen idd wel sneller met elkaar dan met mannen. Die zijn over het algemeen minder snel vies van elkaar dan mannen; vrouwen zijn sensueler en kunnen de knop blijkbaar makkelijker omzetten. Zal wel evolutionair ingebakken zitten, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2009, 16:45
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Maar over dat homofobe: ik heb een man nog nooit horen zeggen dat hij een andere man aantrekkelijk vond, terwijl vrouwen wel heel makkelijk toegeven dat ze een andere vrouw aantrekkelijk vinden zonder zich er daadwerkelijk toe aangetrokken te voelen. Ik zie ook prima wanneer een vrouw mooi is en kan daar opmerkingen over maken, mijn vriend beweert het verschil tussen Orlando Bloom en Dries Roelvink niet te zien.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 07-12-2009, 16:50
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik heb mijn vriend geleerd dat iets mooi vinden niet gelijk staat aan er mee willen neuken. Met als eenvoudig voorbeeld dat als hij een auto mooi vindt hij daar ook niet mee wil neuken. Ik ken wel meer mannen (maar duidelijk minder dan de andere helft) die wel uiterlijk los kunnen zien van aantrekkingskracht. Alhoewel het soms heel veromtrustend is als we in de stad lopen en m'n vriend me aanstoot van 'zo dat is wel een mooie kerel'
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 07-12-2009, 16:51
Verwijderd
Wellicht is het dan de hoogste tijd dat je vriend een bril aanschaft.

Ikzelf heb ook nooit echt de charme gezien van 2 bekkende vrouwen. Integendeel zelfs.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-12-2009, 17:24
Verwijderd
hoe kan je "voor de lust" zoenen met je beste vriendin als je niet lesbisch bent?
denk dat meisjes dat alleen voor de aandacht doen.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2009, 18:09
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Wellicht is het dan de hoogste tijd dat je vriend een bril aanschaft.
?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 07-12-2009, 18:38
Verwijderd
Citaat:
mannen zijn homofober dan vrouwen, mannen zullen zich dan minder gauw in een situatie brengen waarbij mensen misschien het idee hebben dat zij homo zijn. Zoals zoenen met een andere man. Vrouwen zijn daar minder panisch voor en zullen eerder zulke dingen doen, en nee daar hoef je idd niet homoseksueel voor te zijn. Maar goed, als je het erg opwindend vindt dan lijkt me homo/bi seksualteit wel voor de hand liggend. Alhoewel het natuurlijk ook enorm opwindend is omdat het zo coowl is enzo.

Overigens vind ik 2 zoenende mannen ook leuk, geef maar hier.
Ik ben het niet met je eens, ik ben absoluut niet homofoob (wat ik overigens niet gelijkstel aan bang zijn dat anderen denken dat jij homo bent), zoenende mannen prima, maar zelf zoenen met een man vind ik gewoon een bijzonder onaantrekkelijke gedachte.

het is trouwens ook onzin dat mannen niet kunnen zien of een andere man aantrekkelijk is, waar denken jullie anders dat haantjesgedrag vandaan komt Ik heb er zelf ook echt totaal geen moeite mee om daarover te praten, of erover mijn mening te geven
Met citaat reageren
Oud 07-12-2009, 18:48
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
bij de eerste keer dat ik het aanhaalde zei ik ook iets van 'gemiddeld homofober' ik hou niet van generaliseren, maar doe het soms uit gemakzucht
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 07-12-2009, 22:14
Verwijderd
Citaat:
?
Doelde op Nona, maar jij maakte een ninjapost!
Met citaat reageren
Oud 07-12-2009, 22:18
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Er zijn vast meer meisjes die met een vriendin zoenen, maar ik denk niet dat ze dit regelmatig doen. De meeste meisjes doen zulke dingen uit nieuwsgierigheid, maar op de manier hoe jij het beschrijft, doet me vermoeden dat je lesbisch bent. Je hebt het over 'super lekker', 'ff losgaan' en 'genieten'. Grote kans dat je lesbisch bent, maar daar is natuurlijk helemaal niets mis mee.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2009, 22:22
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Ik denk dat meisjes op jonge leeftijd meer met elkaar zoenen dan jongens met elkaar. Overigens denk ik wel, dat jongens op jonge leeftijd vaker met elkaar rukken, dan meisjes op jonge leeftijd gezamenlijk vingeren.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-12-2009, 22:59
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Doelde op Nona, maar jij maakte een ninjapost!
ah ja, ik kan dat
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 08-12-2009, 02:27
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat meisjes op jonge leeftijd meer met elkaar zoenen dan jongens met elkaar. Overigens denk ik wel, dat jongens op jonge leeftijd vaker met elkaar rukken, dan meisjes op jonge leeftijd gezamenlijk vingeren.
Dat vond ik echt zo raar toen dat op Seksualiteit aan het bod kwam. Ik kan mezelf dus echt niet zien zitten masturberen met mijn beste vriendin, maar blijkbaar doen jongens/mannen dit (soms) wel? Lijkt me echt zo vreselijk awkward en raar.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2009, 10:07
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat meisjes op jonge leeftijd meer met elkaar zoenen dan jongens met elkaar. Overigens denk ik wel, dat jongens op jonge leeftijd vaker met elkaar rukken, dan meisjes op jonge leeftijd gezamenlijk vingeren.
ehhh
Met citaat reageren
Oud 08-12-2009, 10:17
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Ik denk dat meisjes op jonge leeftijd meer met elkaar zoenen dan jongens met elkaar. Overigens denk ik wel, dat jongens op jonge leeftijd vaker met elkaar rukken, dan meisjes op jonge leeftijd gezamenlijk vingeren.
Klopt (denk ik). Ik heb nog nooit van meisjes gehoord die samen vingeren. Maar wel vaker van jongens die dan een wedstrijdje 'wie-kan-het-verst-spuiten' deden.

Ik ben het gewoon weer met je eens!


@TS: Ik denk ook dat je lesbisch bent, of dat je minstens bi bent. Ik kan me niet voorstellen dat het zoenen met een vrouw zo geweldig is als jij beschrijft. Heb het wel eens gedaan hoor, maar de opwinding die een zoen van een jongen mij geeft is vele malen groter en beter dan het zoenen met een meisje. Ik heb ook helemaal geen behoefte om te zoenen met vrouwen.


Citaat:
Ze heeft inmiddels wel een serieuze relatie maar wij gaan gewoon gezellig door! haha
Ik heb intussen ook een relatie gehad, we zeggen gewoon niks..
Als ik het goed begrijp verzwijg je als je een relatie hebt ook dat je met vrouwen zoent?
Met citaat reageren
Oud 08-12-2009, 13:13
Juana__
Juana__ is offline
Ja, ik vind het ook maar raar.
Ik heb nog nooit met een meisje gezoend, zal ik waarschijnlijk ook nooit doen aangezien ik redelijk veel belang hecht aan een zoen.
Maar als een zoen 'superlekker' is, dan wil ik eigenlijk meer dan alleen maar zoenen...
Met citaat reageren
Oud 08-12-2009, 14:00
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik ga er eigenlijk niet vanuit dat je lesbisch bent, volgens mij ben je gewoon een beetje puberaal aan het doen, grenzen aan het verkennen enzovoort. Volgens mij zoen je ook gewoon om het zoenen, omdat je dat leuk vindt en niet omdat je verliefd bent en vind je het daarom normaal om ermee door te gaan als je een relatie hebt. Persoonlijk vind ik dat nogal bizar. Ik zoen alleen met degene waarmee ik een relatie heb en ik mag toch hopen dat dat ook voor haar geldt.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 10-12-2009, 15:46
LoorAn
Avatar van LoorAn
LoorAn is offline
maar ze heeft wel gelijk, ik heb vaak genoeg meiden uit mijn klas met andere meiden zien zoenen op schoolfeesten, die al een stuk of 20 jongens gehad hebben. Dit heb ik nooit over jongens gehoord/gezien.

Het gaat er toch niet om of de TS lesbisch is of niet, ze is benieuwd waarom meisjes dat eerder doen dan jongens met elkaar.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2009, 15:50
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
omdat meisjes van een jaar of 16 die elkaar voor de lol zoenen tof zijn en jongens niet.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2009, 21:24
LoorAn
Avatar van LoorAn
LoorAn is offline
Ik ben er ook wel benieuwd naar.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2009, 18:45
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
De (hetero) meisjes die ik ken die met andere meisjes hebben gezoend zijn veelal aandachtsgeile sletjes, bij wie het niks uitmaakt wie ze pakken, áls ze maar iemand kunnen pakken.
Alles voor de aandacht...
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2009, 13:43
Verwijderd
Citaat:
mannen zijn homofober dan vrouwen, mannen zullen zich dan minder gauw in een situatie brengen waarbij mensen misschien het idee hebben dat zij homo zijn. Zoals zoenen met een andere man. Vrouwen zijn daar minder panisch voor en zullen eerder zulke dingen doen



Volgens mij is het ook algemeen geaccepteerder dat twee hetero (/bi?)seksuele meisjes 'gewoon' met elkaar zoenen dan dat twee hetero mannen dat doen. Zoenen kan lekker zijn (ik wilde 'zoenen is lekker' typen, maar wasmachines zijn niet lekker) en als het niet per se iets is dat je als stel alleen wil bewaren voor elkaar, waarom dan niet ook met vrouwen?

Daarnaast vinden mannen het vaak minder erg als hun vriendin met een vrouw zoent dan met een andere man (en ja er zijn genoeg mannen die het allebei niet willen hebben, maar ik ken er geen een die het wel goed vindt dat zn vriendin emt een andere man zoent, maar niet met een vrouw).
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-12-2009, 15:01
LoorAn
Avatar van LoorAn
LoorAn is offline
Citaat:
De (hetero) meisjes die ik ken die met andere meisjes hebben gezoend zijn veelal aandachtsgeile sletjes, bij wie het niks uitmaakt wie ze pakken, áls ze maar iemand kunnen pakken.
Alles voor de aandacht...
Zijn jongens dan niet vaak aandachtsgeil? En als ze iemand willen pakken maakt het ze niet uit, als ze maar iemand kunnen pakken. Volgens mij geldt dit ook voor jongens.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2009, 15:05
Arachnia
Avatar van Arachnia
Arachnia is offline
It's a man's world denk ik dan.

Twee vrouwen die met elkaar zoenen is geil, maar twee mannen is dan 'gay'.
__________________
But as the disbelieving friend said to the inventive feces powered helicopter.
"This shit will not fly."
Met citaat reageren
Oud 17-12-2009, 22:16
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
It's a man's world denk ik dan.

Twee vrouwen die met elkaar zoenen is geil, maar twee mannen is dan 'gay'.
Twee mannen die met elkaar zoenen is ook geil.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 17-12-2009, 22:57
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Citaat:
Twee mannen die met elkaar zoenen is ook geil.
Vind je? Ben totaal niet homofoob, maar vind dat er op de een of andere manier toch altijd wat onnatuurlijk uit zien, eigenlijk.
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 17-12-2009, 23:51
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Vind je? Ben totaal niet homofoob, maar vind dat er op de een of andere manier toch altijd wat onnatuurlijk uit zien, eigenlijk.
Dat kan. Persoonlijk vind ik manvrouw niet interessant, maar dat maakt mij nog geen heterofoob.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 18-12-2009, 01:56
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik vind sowieso alle mensen die ik elkaar in het openbaar zie aflebberen smerig. Hetero of homo, ik vind het allebei even goor.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2009, 08:11
Verwijderd
Als kerel krijg je dat na 45.000 reincarnties nog te horen.
Als meid nooit, of dat het geil was en je doet het weer.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2009, 13:22
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
"Waarom zoenen meiden sneller dan jongens met elkaar?"

Omdat dat wél geil is.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2009, 16:00
Verwijderd
jij vind zelfs getekende katten met tetten geil dus mja, daar lezen we overheen Mark
Met citaat reageren
Oud 19-12-2009, 21:54
Verwijderd
nah we doen nog veel ergere dingen en we zeggen het nooooit
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd de mooiste sportuitspraken
tinus11
146 26-07-2005 15:47
Liefde & Relatie Zomaar tongzoenen
Dreamwave
58 30-07-2003 21:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:54.