Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2003, 20:32
Asilymor
Asilymor is offline
Hallo allemaal
Ik moet samen met een groepje een onderzoek doen tijdens onze projectweek.
Nu moeten wij onderzoeken hoe het gaat met praktische opdrachten in de 2e fase. Wij willen ook graag wat cijfertjes erin kunnen plaatsen, dus kwamen we met het idee voor een enquete. Willen jullie deze voor ons invullen? Het is echter alleen voor jongeren die in de 2e fase zitten of er in gezeten hebben.

Hier komen de vragen:
[list=1][*]Was je via je school goed voorbereid op de 2e fase?[*]Hoe vond je de praktische opdrachten in de tweede fase?[*]Waren de PO’s (praktische opdrachten) erg verschillend dan de po’s in de eerste fase?[*]Hoe bereid je zo’n po voor?[*]Verschillen de po’s veel van vak tot vak?[*]Vind je een po moeilijk?[*]Werk je veel zelfstandig met zo’n opdracht? En: Werk je vaak in groepjes of meer alleen?[*]Kosten de po’s meer tijd als eerst, in de 1e fase?/ Krijg je genoeg tijd voor de po’s nu?[*]Hoe besteed je je tijd met zo’n po?/ Moet je veel tijd besteden aan de po’s?[*]Vind je het leuk om de po’s de maken?[*]Hoeveel po’s krijg je gem. per periode? Vind je dat veel of juist weinig? Leg uit.[/list=1]

Als je nog opmerkingen hebt willen we ze graag horen.

Voorvast bedankt. Nogmaals: alleen voor mensen die in de 2e fase zitten of daarin gezeten hebben.

Asilymor
__________________
En, wat vind je van onze sig?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-03-2003, 20:47
Thomas
Thomas is offline
Was je via je school goed voorbereid op de 2e fase?
Jazeker.

Hoe vond je de praktische opdrachten in de tweede fase?
Prettig, praktijkgericht bevalt me wel.

Waren de PO’s (praktische opdrachten) erg verschillend dan de po’s in de eerste fase?
Geen idee, nooit in de eerste fase gezeten.

Hoe bereid je zo’n po voor?
Onderzoek plegen.

Verschillen de po’s veel van vak tot vak?
Nee, qua opzet zeker niet maar qua inhoud des te meer.

Vind je een po moeilijk?
Nee, vind ze uitermate prettig.

Werk je veel zelfstandig met zo’n opdracht? En: Werk je vaak in groepjes of meer alleen?
Beide.

Kosten de po’s meer tijd als eerst, in de 1e fase?/ Krijg je genoeg tijd voor de po’s nu?
Geen idee, kan geen vergelijking maken.

Hoe besteed je je tijd met zo’n po?/ Moet je veel tijd besteden aan de po’s?
Ja, als je alles goed wil hebben moet je er veel tijd aan besteden.

Vind je het leuk om de po’s de maken?
Ja.

Hoeveel po’s krijg je gem. per periode? Vind je dat veel of juist weinig? Leg uit.
Mmm, geen idee. Gemiddeld 3 per vak per jaar oid.

Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 20:54
Verwijderd
[*]Was je via je school goed voorbereid op de 2e fase?

Mja. Was niet echt iets dat voorbereiding nodig had.
[*]Hoe vond je de praktische opdrachten in de tweede fase?

Teveel en te onnuttig! Ik kan me niet herinneren nuttige praktische opdrachten gedaan te hebben, en ze zijn dus allemaal tijdverspilling.
[*]Waren de PO’s (praktische opdrachten) erg verschillend dan de po’s in de eerste fase?

Uh... welke eerste fase?
[*]Hoe bereid je zo’n po voor?

...zijn er mensen die po's voorbereiden? Ik begin gewoon...
[*]Verschillen de po’s veel van vak tot vak?

Ja, natuurlijk. Een po muziek is samen spelen bijv, een po wiskunde is heel erg vervelende sommen maken, een po gs. is saaie dingen onderzoeken (om de een of andere reden moet het altijd over Rusland gaan. Rusland is saai.)
[*]Vind je een po moeilijk?

Meestal niet, alleen verrot veel werk.
[*]Werk je veel zelfstandig met zo’n opdracht? En: Werk je vaak in groepjes of meer alleen?

Ligt eraan... liever alleen dan in een groep want dan doe ik toch altijd te weinig vergeleken met de rest En altijd zelfstandig
[*]Kosten de po’s meer tijd als eerst, in de 1e fase?/ Krijg je genoeg tijd voor de po’s nu?

Welke eerste fase? Bedoel je nou de onderbouw? Toen hadden we geen po's.
[*]Hoe besteed je je tijd met zo’n po?/ Moet je veel tijd besteden aan de po’s?

Verschilt natuurlijk weer. Ik besteed er zo min mogelijk tijd aan.
[*]Vind je het leuk om de po’s de maken?

Nee. Op zich zijn er soms wel interessante onderwerpen (goed, heel soms), maar het feit dat het móet, het feit dat er een deadline is en het feit dat je alles dertig keer herkauwt en dan nog in andere bewoordingen op moet schrijven irriteert mij mateloos. Ik wil best kilo's aan informatie over een leuk onderwerp lezen, graag zelfs. Ik wil het alleen niet buiten mijn hoofd verwerken.
[*]Hoeveel po’s krijg je gem. per periode? Vind je dat veel of juist weinig?

Eh... echt geen idee, van de helft van de dingen weet ik niet eens of het handelingsdeel of po is (nee, Morgan let niet zo op). Ik gok zo'n 2 a 3 per blok gemiddeld. Nu hebben we niet echt meer wat...
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 21:07
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
[*]Was je via je school goed voorbereid op de 2e fase?

Mwah
[*]Hoe vond je de praktische opdrachten in de tweede fase?

Te veel in 1 x, verder was het wel te doen, maar wel saai.
[*]Waren de PO’s (praktische opdrachten) erg verschillend dan de po’s in de eerste fase?

We hadden alleen voor biologie een po in de eerste fase, voor zover ik me kan herinneren..
[*]Hoe bereid je zo’n po voor?

Research doen enz.
[*]Verschillen de po’s veel van vak tot vak?

Ja, wiskunde b.v. hoefde niet veel te zijn, maar biologie daarentegen wel.
[*]Vind je een po moeilijk?

Ligt aan het onderwerp/vak.
[*]Werk je veel zelfstandig met zo’n opdracht? En: Werk je vaak in groepjes of meer alleen?

Ligt eraan voor welk vak het is (natuurkunde b.v. moet je veel samenwerken als je proefjes moet uitvoeren)
[*]Kosten de po’s meer tijd als eerst, in de 1e fase?/ Krijg je genoeg tijd voor de po’s nu?

Kosten meer tijd: ja, maar genoeg tijd: nee (omdat je opeens zoveel po's tegelijkertijd moet inleveren)
[*]Hoe besteed je je tijd met zo’n po?/ Moet je veel tijd besteden aan de po’s?

Goed overleggen met je partner, en 'k steek dr redelijk veel tijd in
[*]Vind je het leuk om de po’s de maken?

Ligt aan het onderwerp/vak.
[*]Hoeveel po’s krijg je gem. per periode? Vind je dat veel of juist weinig? Leg uit.

Vorig jaar, 2e trimester moesten we 3 po's ofzo inleveren. (1e + 3e trimester -bijna- nix) Plus al dat huiswerk dat je daarnaast had, was het best veel.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Asilymor schreef op 24-03-2003 @ 21:32:
Hallo allemaal
Ik moet samen met een groepje een onderzoek doen tijdens onze projectweek.
Nu moeten wij onderzoeken hoe het gaat met praktische opdrachten in de 2e fase. Wij willen ook graag wat cijfertjes erin kunnen plaatsen, dus kwamen we met het idee voor een enquete. Willen jullie deze voor ons invullen? Het is echter alleen voor jongeren die in de 2e fase zitten of er in gezeten hebben.

Hier komen de vragen:
[list=1][*]Was je via je school goed voorbereid op de 2e fase?
ja, iets te veel zelfs[*]Hoe vond je de praktische opdrachten in de tweede fase?
wel aardig te doen, alleen voor gs, ml, anw, bi, na sk, wb maar 1[*]Waren de PO’s (praktische opdrachten) erg verschillend dan de po’s in de eerste fase?
ik heb in de 1e fase nauwelijks po's gehad, dat waren gewoon proefverslagen. alleen voor bio hadden we aan het eind van de 3e een behoorlijk uitgebreid onderzoek tijdens de laatste lessen[*]Hoe bereid je zo’n po voor?
niet[*]Verschillen de po’s veel van vak tot vak?
ja, bij bio1 een uitgebreid onderzoek en bij we/na/sk gewoon onder schooltijd[*]Vind je een po moeilijk?
de po wiskunde (wiskunde B-dag) was behoorlijk pittig, de rest viel wel mee[*]Werk je veel zelfstandig met zo’n opdracht? En: Werk je vaak in groepjes of meer alleen?
bij sk, na, gs, ml alleen, bij wi in groepje van 4 en met bi en anw met zn 2-en[*]Kosten de po’s meer tijd als eerst, in de 1e fase?/ Krijg je genoeg tijd voor de po’s nu?
nu krijg je genoeg tijd. over het algemeen kost het wel iets meer tijd[*]Hoe besteed je je tijd met zo’n po?/ Moet je veel tijd besteden aan de po’s?
ik besteed mn tijd nuttig. precies genoeg dus[*]Vind je het leuk om de po’s de maken?
met scheikunde was het wel leuk. de rest viel tegen[*]Hoeveel po’s krijg je gem. per periode? Vind je dat veel of juist weinig? Leg uit.
zoals ik al zei, voor elk vak waar er een gegeven kan worden krijgen we er 1 over de hele 2e fase (mag ook niet meer volgens mij )[/list=1]

Als je nog opmerkingen hebt willen we ze graag horen.

Voorvast bedankt. Nogmaals: alleen voor mensen die in de 2e fase zitten of daarin gezeten hebben.

Asilymor
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 21:11
wissie
wissie is offline
Citaat:
Asilymor schreef op 24-03-2003 @ 21:32:

[list=1][*]Was je via je school goed voorbereid op de 2e fase?

Ja, voorlichting gehad over van alles en nog wat, we werden er mee dood gegooid[*]Hoe vond je de praktische opdrachten in de tweede fase?
Niet moeilijk, veel werk[*]Waren de PO’s (praktische opdrachten) erg verschillend dan de po’s in de eerste fase?
Ik heb de 'eerste fase' niet meegemaakt[*]Hoe bereid je zo’n po voor?
Informatie zoeken[*]Verschillen de po’s veel van vak tot vak?
Ja[*]Vind je een po moeilijk?
Meestal niet[*]Werk je veel zelfstandig met zo’n opdracht? En: Werk je vaak in groepjes of meer alleen?
Ja, als het kan alleen[*]Kosten de po’s meer tijd als eerst, in de 1e fase?/ Krijg je genoeg tijd voor de po’s nu?
Welke eerste fase? Vaak niet genoeg tijd[*]Hoe besteed je je tijd met zo’n po?/ Moet je veel tijd besteden aan de po’s?
Ja, vaak moet ik er veel tijd aan besteden[*]Vind je het leuk om de po’s de maken?
NEE[*]Hoeveel po’s krijg je gem. per periode? Vind je dat veel of juist weinig? Leg uit.
5 in totaal per periode gemiddeld, dat vind ik veel[/list=1]

Als je nog opmerkingen hebt willen we ze graag horen.

Voorvast bedankt. Nogmaals: alleen voor mensen die in de 2e fase zitten of daarin gezeten hebben.

Asilymor
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 21:47
mar87
mar87 is offline
1. Was je via je school goed voorbereid op de 2e fase?
Ja, alleen werd alles wel wat overdreven.

2. Hoe vond je de praktische opdrachten in de tweede fase? Soms wel interessant, meestal nix aan.

3. Waren de PO’s (praktische opdrachten) erg verschillend dan de po’s in de eerste fase?
Ja, uitgebreider

4. Hoe bereid je zo’n po voor?
Je bekijkt goed wat je doen moet, en bepaald dan met je groepje hoe en wat je gaat doen en wie wat gaat doen.

5. Verschillen de po’s veel van vak tot vak?
Nee, het komt allemaal ophetzelfde neer.

6. Vind je een po moeilijk?
Nee

7. Werk je veel zelfstandig met zo’n opdracht? En: Werk je vaak in groepjes of meer alleen?
Altijd in groepjes.

8. Kosten de po’s meer tijd als eerst, in de 1e fase?/ Krijg je genoeg tijd voor de po’s nu?
Ze kosten wel meer tijd maar daartegenover krijgen we er ook meer tijd voor. We krijgen er wel genoeg tijd voor. Soms misschien iets te weinig, maar dat ligt ook wel vaak aan het groepje zelf.

9. Hoe besteed je je tijd met zo’n po?/ Moet je veel tijd besteden aan de po’s?
Je moet gewoon niet alles op het laatst laten aankomen, dan valt het best mee allemaal. Anders kan het nog wel veel worden als je het op 't laatst nog moet doen.

10. Vind je het leuk om de po’s de maken?
Nee, niet echt leuk.

11. Hoeveel po’s krijg je gem. per periode? Vind je dat veel of juist weinig? Leg uit.
Per periode gemiddeld 3 PO's. Ik vind dat redelijk. het probleem is alleen wel dat die 2 of 3 PO's allemaal tegelijk komen, zodat je met 3 PO's tegelijk bezig moet. Dat moet eigenlijk beter verdeeld worden, en de laatste periode heb je ook meer PO's dan in de 1e.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 06:42
Asilymor
Asilymor is offline
Voor degenen die zich afvragen wat de 1e fase is: Dat is gewoon de klassen voor de 2e fase
Ik heb de vragen ook alleen maar opgestuurd gekregen, en vroeg me eerst ook af wat er bedoeld werd.
__________________
En, wat vind je van onze sig?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 06:52
Diovai
Avatar van Diovai
Diovai is offline
[list=1][*]Was je via je school goed voorbereid op de 2e fase? Jawel[*]Hoe vond je de praktische opdrachten in de tweede fase? Kut[*]Waren de PO’s (praktische opdrachten) erg verschillend dan de po’s in de eerste fase? Hmm. Nee.[*]Hoe bereid je zo’n po voor? Nauwelijks. Niet zoals het hoort iig.[*]Verschillen de po’s veel van vak tot vak? Jawel.[*]Vind je een po moeilijk? Nee. Makkelijk. Intelligentie heb je er niet bij nodig, de meeste tijd gaat zitten in opzoeken, verwerken en afmaken.[*]Werk je veel zelfstandig met zo’n opdracht? En: Werk je vaak in groepjes of meer alleen? Met zo'n opdracht in duo's maar dan wel veel zelfstandig. En meestal werk ik zelfstandig.[*]Kosten de po’s meer tijd DAN eerst, in de 1e fase?/ Krijg je genoeg tijd voor de po’s nu? Ja hoor, er staat teveel uur voor.[*]Hoe besteed je je tijd met zo’n po?/ Moet je veel tijd besteden aan de po’s? Nee, meestal te weinig tijd.[*]Vind je het leuk om de po’s de maken? Als dat betekent dat ik dan minder andere dingen hoef te doen wel.[*]Hoeveel po’s krijg je gem. per periode? Vind je dat veel of juist weinig? Leg uit. Ehmm per periode? 1.1 denk ik[/list=1]
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 07:51
Miss Helena
Avatar van Miss Helena
Miss Helena is offline
[*]Was je via je school goed voorbereid op de 2e fase?
Ja hoor
[*]Hoe vond je de praktische opdrachten in de tweede fase?
Waren wel te doen eigk
[*]Waren de PO’s (praktische opdrachten) erg verschillend dan de po’s in de eerste fase?
geem flauw id, ken alleen 2e fase
[*]Hoe bereid je zo’n po voor?
tja, onderzoek doen he
[*]Verschillen de po’s veel van vak tot vak?
qua inhoud wel ja, de opzet niet
[*]Vind je een po moeilijk?
ligt aan het vak, over het algemeen geen moeite mee
[*]Werk je veel zelfstandig met zo’n opdracht? En: Werk je vaak in groepjes of meer alleen?
dat ligt eraan wat de leraar wil, als k mag kiezen ga k voor de zelfstandigheid denk k, kun je doen waar en wanneer je t wil...
[*]Kosten de po’s meer tijd als eerst, in de 1e fase?/ Krijg je genoeg tijd voor de po’s nu?
nvt
[*]Hoe besteed je je tijd met zo’n po?/ Moet je veel tijd besteden aan de po’s?
Dat verschilt, kan k echt niet zeggen. Besteed er genoeg tijd; heb er goede cijfers voor
[*]Vind je het leuk om de po’s de maken?
Verschilt per vak. Vind t geen ramp iig
[*]Hoeveel po’s krijg je gem. per periode? Vind je dat veel of juist weinig? Leg uit.
Ik krijg er gemiddeld per periode minder dan op de Havo (doe nu VWO) maar dat komt omdat ik bepaalde vakken niet meer hoeft te doen.. Deze periode moeten er 2 ingeleverd worden, de rest vd klas heeft er n stuk of 4.
__________________
We'll meet again... Love you
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 07:52
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
[list=1][*]Was je via je school goed voorbereid op de 2e fase? ja[*]Hoe vond je de praktische opdrachten in de tweede fase? ligt puur aan de opdrachten. Over het algmeeen waren ze goed te doen[*]Waren de PO’s (praktische opdrachten) erg verschillend dan de po’s in de eerste fase? ik kan me niet echt herinneren dat ik echt grote opdracht heb moeten doen in de eerste 3 klassen, af en toe kleine versalgjes, meer niet. Het was dus wel zeker een verandering[*]Hoe bereid je zo’n po voor? dat ligt ook aan het vak. soms krijg je bijna alles voorgekauwd, soms moet je onderzoeken hoe en wat je alles moet gaan aanpakken[*]Verschillen de po’s veel van vak tot vak?ja, zie hierboven[*]Vind je een po moeilijk? valt wel mee, je kan het je zo moeilijk maken als je wilt[*]Werk je veel zelfstandig met zo’n opdracht? En: Werk je vaak in groepjes of meer alleen? bijna altijd in een groep[*]Kosten de po’s meer tijd als eerst, in de 1e fase?/ Krijg je genoeg tijd voor de po’s nu? je krijgt altijd wel genoeg tijd vind ik en ze kosten meer tijd omdat dre opdrachten groter zijn[*]Hoe besteed je je tijd met zo’n po?/ Moet je veel tijd besteden aan de po’s? ik probeer altijd de PO af te hebben op de dag van de dealine, wacht dus altijd tot t laatste moment, wat me ook alrijd wel lukt[*]Vind je het leuk om de po’s de maken? meestal wel[*]Hoeveel po’s krijg je gem. per periode? Vind je dat veel of juist weinig? Leg uit. dit jaar valt het heel erg mee, ik denk over de hele 2e fase gezien gemiddel 2 PO's per periode[/list=1]
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 07:52
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
---> School & Studie
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 10:45
Asilymor
Asilymor is offline
Ik had nog een andere vraag: Wij moeten ook andere informatie over praktische opdrachten in de 2e fase hebben. Weten jullie nog sites waar ik wat kan zoeken? Ik heb al gezocht maar het is vrij moeilijk te vinden.
__________________
En, wat vind je van onze sig?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 12:42
xcorienx
Avatar van xcorienx
xcorienx is offline
[list=1][*]Was je via je school goed voorbereid op de 2e fase?
Ja hoor, eigenlijk teveel voorlichting.[*]Hoe vond je de praktische opdrachten in de tweede fase?
Eigenlijk wel leuk Veel werk, maar ik vond PO's altijd veel leuker dan proefwerken enzo[*]Waren de PO’s (praktische opdrachten) erg verschillend dan de po’s in de eerste fase?
Ja. Veel groter en in de eerste fase hoefden we ook niet zoveel te maken.[*]Hoe bereid je zo’n po voor?
Volgens zo'n mooi stappenplan dat ik bij de opdracht kreeg of eerst opschrijven waarie over moet gaan, daarna de hoofd- en deelvragen en daarna hoe ver we daarin gaan en hoe groot t moet worden, daarna informatie verzamelen (of bij exacte vakken je experimenten gaan beschrijven en bij talen de teksten of wat je dan ook maar moest doen verzamelen). Daarna dat uitvoeren/behandelen en resultaten verwerken. [*]Verschillen de po’s veel van vak tot vak?
Ja, talen verschillen nogal van exacte vakken. Geschiedenis was altijd het meeste werk, maar ook het leukste (vond ik dan). Talen was meer lezen en exacte vakken [*]Vind je een po moeilijk?
Nee, daarom vond ik t ook wel leuk om ze te maken.[*]Werk je veel zelfstandig met zo’n opdracht? En: Werk je vaak in groepjes of meer alleen?
Eerst spraken we af wie wat deed/ging doen, daarna was het eenmaal in de week ongeveer dat we elkaar opzochten en vertelden hoe of wat en of er problemen waren. Telkens de taakverdeling updaten en vervolgens een week voor inleverdatum alles bij elkaar doen en inelkaarpassend maken.
Wanneer t zelfstandig was doe ik hetzelfde, maar dan in m'n eentje.
Verder moesten we meestal in groepjes van 2,3 of 4 werken[*]Kosten de po’s meer tijd als eerst, in de 1e fase?/ Krijg je genoeg tijd voor de po’s nu?
Ze kosten meer tijd, omdat ze groter zijn en de onderwerpen moeilijker, maar we kregen dan ook meer tijd dan eerst.[*]Hoe besteed je je tijd met zo’n po?/ Moet je veel tijd besteden aan de po’s?
Veel tijd aan informatie verzamelen en verwerken, ja, ik besteedde er altijd veel tijd aan. Dat krikte m'n proefwerkcijfers mooi omhoog. [*]Vind je het leuk om de po’s de maken?
Ja.[*]Hoeveel po’s krijg je gem. per periode? Vind je dat veel of juist weinig? Leg uit.
Gemiddeld 5 ongeveer per periode (we hadden 5 periodes in een jaar, wanneer we een po hadden voor een periode hadden we geen proefwerk in de proefwerkweek aan het eind van elke periode.)[/list=1]
__________________
kuku kristiina helena jonas sussu maris alo max riia leila kristjan liina sixtus karu
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 13:15
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Was je via je school goed voorbereid op de 2e fase?

Ja, we hadden in de onderbouw al studiewijzers en gewend aan het maken van PO's

Hoe vond je de praktische opdrachten in de tweede fase?

Soms leuk, soms niet leuk, hangt van het vak en het onderwerp af.

Waren de PO’s (praktische opdrachten) erg verschillend dan de po’s in de eerste fase?

Nee, vaak groter (meer studielasturen) en een moeilijker onderwerp maar verder was het hetzelfde.

Hoe bereid je zo’n po voor?

Bronnen zoeken, informatie verzamelen en selecteren en dan het PO gaan schrijven.

Verschillen de po’s veel van vak tot vak?

Ja, voor vakken als natuurkunde en scheikunde is het vaak een practicum terwijl voor vakken als godsdienst en biologie vaak scripties gevraagd worden.

Vind je een po moeilijk?

Nee, meestal niet.

Werk je veel zelfstandig met zo’n opdracht? En: Werk je vaak in groepjes of meer alleen?

Vaak in groepjes, meestal van twee personen

Kosten de po’s meer tijd als eerst, in de 1e fase?/ Krijg je genoeg tijd voor de po’s nu?

De PO's kosten meer tijd en vaak krijgen we er te weinig tijd voor, het meeste moet je thuis doen.

Hoe besteed je je tijd met zo’n po?/ Moet je veel tijd besteden aan de po’s?

Ja, ik besteed veel tijd aan de PO's, haal vaak ook hoge cijfers en besteed meestal meer tijd eraan dan de tijd die is vermeld. De meeste PO's kosten tussen de 10 en 15 uur maar we hebben er ook van 4 uur en ook van 30 uur.

Vind je het leuk om de po’s de maken?

Ja, mits het een leuk onderwerp is.

Hoeveel po’s krijg je gem. per periode? Vind je dat veel of juist weinig? Leg uit.

We hebben vier periodes en in de meeste periodes hebben we ongeveer twee PO's, dus ongeveer acht per jaar. Het is bij ons heel ongelijk verdeeld. De ene periode veel, dan weer helemaal geen. Ik vind twee per periode vrij veel.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine ANW enquete
komkommer
22 27-04-2002 13:17
Algemene schoolzaken tweede fase
dinguz
17 01-02-2002 18:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:26.